Videa
asi zase celou sichtu chlastali 😄
ale nie vazne... dobra praca chlapci , video z jazdy nema chybu :yes: pochvala redakcii, kto vam poskytne taketo zabery? nikto
kupodivu prva skoda po dlhej dobe co ma vazne zaujala uz v zarodku.... a hned.... :yes:
ale nie vazne... dobra praca chlapci , video z jazdy nema chybu :yes: pochvala redakcii, kto vam poskytne taketo zabery? nikto
kupodivu prva skoda po dlhej dobe co ma vazne zaujala uz v zarodku.... a hned.... :yes:
otázka spíš je, kdo o to stojí. Video z letiště, z letadla, video z přednášky, bilboard, nějaký rádoby Colin McRae co drtí 1,2 TSI...
Nic proti Škodovce, ale už to začíná být křeč...Psát o nákupní tašce? Proč ne, ale řekněme si na rovinu - ono vlastně už není o čem psát
Nic proti Škodovce, ale už to začíná být křeč...Psát o nákupní tašce? Proč ne, ale řekněme si na rovinu - ono vlastně už není o čem psát
Kdo o to stojí? Prioritně ten, kdo si chce to auto koupit, pro ostatní je toho už asi zbytečně moc.
myslíš, že kupec chce vidět pohled z okénka z letadla? Já myslím, že ne. A myslím, že psaní článků, aby se zapláclo místo a notně se zalichotit sponzorům je podůroveň.
S určitou mírou proč ne. Ale tohle?
S určitou mírou proč ne. Ale tohle?
Jasně. Hlavně platí, že na to, co mě vůbec nezajímá, neklikám a nereaguji v diskusi pod tím. Jinak nefunguje zpětná vazba vůči redakci, která pak diskusní čísla bere jako trvající zájem o dané téma. 😉
...viz reakce na Emela. Rozdej v ulici bezdomovců polívku a bude ji jíst i ten, kdo ji jinak nejí. Je to úděsná křeč od redakce.
Jasně, pokud nemáš co do "huby", budeš rád i za polívku, na kterou by ses jinak ani nepodíval, ale to přece není tento případ. 😉
P😡. Na bulvárnost Blesku si taky stěžují "všichni" a přesto ho dál "všichni" kupují/čtou.
Každý čtenář se počítá a jestli je u toho čtení spokojený, nebo naopak nadává je v principu jedno, hlavně, že to čte... 😄
P😡. Na bulvárnost Blesku si taky stěžují "všichni" a přesto ho dál "všichni" kupují/čtou.
Každý čtenář se počítá a jestli je u toho čtení spokojený, nebo naopak nadává je v principu jedno, hlavně, že to čte... 😄
Kdyby to byla aspoň pravda >😁 >😁. Po večeři jsem šel na pokoj napsat ucelené jízdní dojmy, které se potom doplnily do online dojmů z průběhu dne. Ale nevím, jak kolegové prinťáci >😁
hmm, nechce sa mi hladat, kto mal na starosti napisat o TSi-cku...ale vypada to tak, ze ten okrem tej vecere a sprchy este stihol aj daleko viac >😁 >😒]
...alebo, ako pisete, niekto na serveri si dal na cas s uverejnenim... :-!
...alebo, ako pisete, niekto na serveri si dal na cas s uverejnenim... :-!
Pisete zadarmo?
Alebo sa len snazite?
Ze Macworld sa venuje na 90% Macintoshom chapem. A to je vlastneny nezavislym vydavatelstvom.
Ale za auto.cz venuje Jedinej znacke, a jej materskemu koncernu, tolko priestoru kolko vy, je na zamyslenie.
Alebo sa len snazite?
Ze Macworld sa venuje na 90% Macintoshom chapem. A to je vlastneny nezavislym vydavatelstvom.
Ale za auto.cz venuje Jedinej znacke, a jej materskemu koncernu, tolko priestoru kolko vy, je na zamyslenie.
Mně se to auto napřed "hrozně líbilo", teď se mi "líbí" a jesti tohle bude pokračovat, tak se budu děsit až ho budu vídat ještě předtim než se začne prodávat pani redaktoři
Pomocí , ale moc se mi nelíbi. Mi připomíná žehličku, a celym profilem starou tiidu hatchback. Takova nova i20 je tedy vizuálne o třídu vys...
Tvůj názor..prodeje Ti ukáží pravdu >😁
NOVÝ design Škody je velké PLUS ! :yes:
Toto auto bude vypadat dobře a prodávat se i po 10 letech..
Korejce si nikdo ani nevšimne..
Reportáž zajímavá , za mne :yes: :yes: 😉
Dobrý kluci.
NOVÝ design Škody je velké PLUS ! :yes:
Toto auto bude vypadat dobře a prodávat se i po 10 letech..
Korejce si nikdo ani nevšimne..
Reportáž zajímavá , za mne :yes: :yes: 😉
Dobrý kluci.
do Portugalska, soukromá letecká přepravní společnost, moře, hotely, baby, vybrané jídlo - má to ale jeden háček, musíš trochu pojezdit s dýchavičnou Ha-Tla-Patkou. 😉
To se dá vydržet, ne? :-!
To se dá vydržet, ne? :-!
tak ona to zase taková oběť nebude. Nicméně dokážu si představit, že podobné akce jsou velmi příjemné a také si dokážu představit, že redaktor, který by pak model poplival by už asi žádnou další pozvánku nikdy nedostal.
Pánové v redakci, začíná to být otravné
Pánové v redakci, začíná to být otravné
Takové prezentace dělají všechny firmy a nejen automobilové !!
Vzbud'te se ze socializmu do reálného kapitalismu..
Dříve bys čekal frontu před Mototechnou..
..jen abys viděl blinkr Favorita a za pár let si ho možná koupil >😁 >😁
Za mne je reportáž hodnocená na 1 ! >😁 :yes:
Vzbud'te se ze socializmu do reálného kapitalismu..
Dříve bys čekal frontu před Mototechnou..
..jen abys viděl blinkr Favorita a za pár let si ho možná koupil >😁 >😁
Za mne je reportáž hodnocená na 1 ! >😁 :yes:
Áno, už sme tu všetci pohonili, tak sa s tým nadšením trochu kroťte. Nová Fabia sa našťastie podarila a celkom sa z nej teším, bude to aj v masách slušne vyzerajúce auto, ale naozaj s tým už leziete na nervy. Nerozumiem prečo ste si tie dojmy z rôznych motorov nemohli rozložiť na dlhšie obdobie.
z jakých motorů. Atmo je pro důchodce, to celkem všichni víme. S TSI už otestovali kde co, takže také žádná novinka. Tak snad akorát to TDi. To všechno se vejde do jednoho, maximálně dvou článků.
Hodně si to chlapci ulehčují
Hodně si to chlapci ulehčují
Tobě koukám stačí fakt málo >😒] >😒] >😒]
Nedá mi to, ač zde toto téma bylo rozebráno vícekrát, ale opravdu mi někdo chce namluvit, že redakce nedává přednost jisté značce? Opravdu dává všem modelům a značkám stejný či podobný prostor? Protože ať se dívám jak chci, tak podobné divadlo jsme tu při představování novinky z jiné stáje ještě neměli...
Rovnaký priestor všetkým značkám? A prečo? Veď to je biznis server (ešte aj bulvárgrup). Píšu o tom, čo ľudia chcú a píšu pre toho, kto najviac platí, to nie je kritika, ale realita. Jediná brzda je v tom, že ak im začnú odchádzať čitatelia, nebude mať kto platiť. Takže tlačiť na redakciu - ok, očakávať rovnostárstvo značiek - ko.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je otázka, kam je vůbec zvou. I v rámci skupiny VW byly akce, na kterých nikdo z ACZ, pokud vím, nebyl. A jezdilo se zajímavějšími vozy než Fabiemi. Třeba Mégane se tu po faceliftu objevil v několika testech. Ne v tolika jako Octavia, ale v dosti na to, abych si to pamatoval (i když to spíš byla otázka toho, že byly myslím relativně krátce po sobě). Z jejich pokusů o "online" zpravodajství a hromady článků jsem snad ještě ani jednou neměl radost. Ale asi to zobrazení nasbírá.
Podívám-li se například na první jízdní dojmy z Clia, jeden jediný článek bez videa, prostě jeden článěk AIO a pak kouknu na toto, tak se ptám, co ta změna? Jen z těchto jízdních dojmů je několik článků, dvě videa... Ne, ať se na mě nikdo nezlobí, ale vyváženost si představuji jinak. A nejde jen o Clio, ale koukni na ostatní konkurenty třídy, myslíš, že ACZ nebylo pozváno?
I testy mi teď ani nejde, čím více rozličných testů, tím lépe. Ano, je možné, že domácí značka ochotněji nabízí své modely na test, ale rozhodně bych na to nesázel.
I testy mi teď ani nejde, čím více rozličných testů, tím lépe. Ano, je možné, že domácí značka ochotněji nabízí své modely na test, ale rozhodně bych na to nesázel.
Ano, je tu rozdíl. Ale těžko říct, jestli mají stejné podmínky. Byly i akce, kde novinář dostal třeba 20 minut v autě a konečná. A kvůli tomu letěl na mezinárodní prezentaci.
Peníze nevydělávají lemplováním, nějaký důvod pro to mít musí. To by je buď někdo musel platit za to, aby ignorovali konkurenci. Nebo by si museli myslet, že v tom pro ně nejsou peníze (článek by měl málo zobrazení vzhledem k nákladům).
Peníze nevydělávají lemplováním, nějaký důvod pro to mít musí. To by je buď někdo musel platit za to, aby ignorovali konkurenci. Nebo by si museli myslet, že v tom pro ně nejsou peníze (článek by měl málo zobrazení vzhledem k nákladům).
Ano, podmínky mohou být různé. Nechci zde vést diskuzi, která ze značek dává novinářům nejlepší podmínky a která jim "hází klacky pod nohy". Určitá disproporce patrná je a že by to bylo pouze díky nadstandardnímu přístupu Mladoboleslavských k novinářům se můžeme pouze dohadovat.
To nemá ani smysl. Podmínky se mohou redakci/ produkci od redakce/ produkce lišit. A já nemám ani ponětí, jaké má ACZ. Automobilky nemají zájem házet klacky pod nohy (pokud jim tedy nelezeš na nervy). Ale tahle sranda něco stojí. Dostatek čtenářů/ diváků z té správné země ti může zajistit lepší podmínky.
V tomhle případě publikovali i články od redaktorů normálně nepíšících pro ACZ. Otázka by tedy mohla být, proč i na jiných prezentacích nespolupracují s jinými redakcemi.
V tomhle případě publikovali i články od redaktorů normálně nepíšících pro ACZ. Otázka by tedy mohla být, proč i na jiných prezentacích nespolupracují s jinými redakcemi.
Mam pocit, ze vylet si urobila, na naklady Skoda Auto, cela redakcia.
Napriklad sme sa nedozvedeli, ze Mazda 2, konkurent Fabie, ktoremu skodovka nesiaha ani po klucky na dverach, sa stal Car of the Year v Japonsku.
Napriklad sme sa nedozvedeli, ze Mazda 2, konkurent Fabie, ktoremu skodovka nesiaha ani po klucky na dverach, sa stal Car of the Year v Japonsku.
Prostě píšou o tom, co lidi nejvíc zajímá - nejvíc se čte. Co je na tom u komerčního media nepochopitelné? Založ si svůj autoserver a dávej všem novinkám stejný prostor.
Uchází ti podstata, sami redaktoři zde prohlašují, že dávají stejný prostor všem napříč třídami a značkami.Na rozdíl od tebe klidně budu ten, který kritiku řekne rovnou, nepotřebuji k tomu nic zakládat. Pokud zde bude přiznáno, že jsme komerční web s jasným sponzorem a tak to podle toho bude vypadat, pak by návštěvnost byla zcela jiná.
se moc nerozpovídal. Nebylo taky o čem. Litrový motor je pro Fabii chcíplotina ...
Souhlas..ale někomu stačí jet do Kauflandu a na zahrádku..a pak proč neušetřit!?
Jo no, proč neušetřit a nejezdit na kole? >😒]
na 50/90/130 to stačí nebo snad ne?
Což o to, určitě stačí na 50 kolem komína / s bídou na 90 / tak tak na 130. Je to prostě minimum, sice snesitelné, ale zábavné to nebude.
Na poslední číslici už spíš ne.
Zda by bylo možné, místo kvant nic neříkajících článku o jednom autě, spíše vydávat články s hlubší pointou.. k zamyšlení?
Třeba nedávno tu byl takový smutný příběh o lidech, co museli parkovat Pežoty a Citróny v nějakém logistickém centru... jo tady
[odkaz]
Tady si alespoń člověk uvědomil, jaké má vlastně v životě štěstí. Takové filozofické téma, být či nebýt. Ale dejte už na nějakou dobu pokoj s Fábii.
Třeba nedávno tu byl takový smutný příběh o lidech, co museli parkovat Pežoty a Citróny v nějakém logistickém centru... jo tady
[odkaz]
Tady si alespoń člověk uvědomil, jaké má vlastně v životě štěstí. Takové filozofické téma, být či nebýt. Ale dejte už na nějakou dobu pokoj s Fábii.
jj, auto celkem dobrý,....ale ten blb v každé druhé zatáčce v protisměru,...pravda, dnes bohužel běžný jev :-!
No jo, oni v autoškole říkali, že pokud je to bezpečné, je dobré využívat celou šířku vozovky >😁
alebo ked sa clovek vyhyba jamam >😁 :yes: tak kludne aj zlava mozeme.... ak nejde nic oproti :yes: 😉
Předchozí model se ne zcela vyvedl a ne zcela uspokojil zákazníky především co do spolehlivosti. Nyní přichází zcela nová Fabia, která je nová ze 65% a nabízí novou generaci spolehlivějších motorů, takže předchozí drobné potíže jsou minulostí ... >😒] >😒] :-!
Jsem jedinej kterýmu se nelíbí sloupky v barvě? Modrá s bílou střechou vypadá fajn...ale ty sloupky ne ;-\
Jinak mi to celkem dost evokuje de-luxe výbavu Trabantů >😁 vyšší výbava=jiná barva střechy >😁
Jinak mi to celkem dost evokuje de-luxe výbavu Trabantů >😁 vyšší výbava=jiná barva střechy >😁
Není hodiny ani dne kde aby nepřibilo něco o FIII, pochopitelně v superlativech. To co je u jiných auto špatně umístěno, působí lacině je u FIII dle všech naprosto dokonalé, dostačující, dílensky naprosto prvotřídní a hodnotně působící. Už je to opravdu trapné, recenzi jiných vozů zmáknout jedním článkem a ještě mizerným, ale na fabii budou rozebírat každé tlačítko zvlášť! To, že ten litr předjede i felicie se raději mlčí. To že celý interiér je jen z tvrdých plastů, které speciálně zde všichni redaktoři u jiných značek kritizovaly je u fábie vrchol segmentu? To jako vážně?!
Nechci být zlý, ale nedá mi to. Když se chcete pochlubit, že jedete na výlet a uděláte si video, proč to neudělat pořádně? Videa u testů jsou většinou povedená, ale toto? Nejdříve tu máme šílený chaos ve formě rozklepaných a nesmyslně zrychlených videí. Proč? Vždyť stačí udělat kratší záběr? K čemu je běh chodbou v hotelu a pohled na bazén?..atd.
Pak tu máme jízdu, možná mi to jen přišlo, ale zdá se mi, že se musel řidič za volantem dost natahovat při zatáčení.
A nakonec mluvené komentáře. Honza vypadal a mluvil buď jako po pitce, nebo po rozvodu, těžko říct. Moderátor SM mluvil parádně. Pak tu byl moderátor AT, nebudu psát o jeho mluvě, možná tak prostě mluví a za to člověk nemůže, ale proč si nekoupí košili, co mu sedne?
Pak tu máme jízdu, možná mi to jen přišlo, ale zdá se mi, že se musel řidič za volantem dost natahovat při zatáčení.
A nakonec mluvené komentáře. Honza vypadal a mluvil buď jako po pitce, nebo po rozvodu, těžko říct. Moderátor SM mluvil parádně. Pak tu byl moderátor AT, nebudu psát o jeho mluvě, možná tak prostě mluví a za to člověk nemůže, ale proč si nekoupí košili, co mu sedne?
Ale no tak..nikdo není dokonalý!
Když si pustíš Valentu v nynější komické verzi AUTO-MOTO-REVUE , tak se potrháš smíchy..ta banda tam je tedy něco !
>😁 :-!
TOHLE BYLO ZAJÍMAVĚ NATOČENÉ VIDEO.
Autosalon to není a asi ani být nemá , že?
Vždy to může být lepší , ale za mne mají kluci 1..
Když si pustíš Valentu v nynější komické verzi AUTO-MOTO-REVUE , tak se potrháš smíchy..ta banda tam je tedy něco !
>😁 :-!
TOHLE BYLO ZAJÍMAVĚ NATOČENÉ VIDEO.
Autosalon to není a asi ani být nemá , že?
Vždy to může být lepší , ale za mne mají kluci 1..
Dobrý den,
je to tím, že na klasická videa pod testy máme více času a hlavně si obvykle nebereme techniku, kterou tyto věci natáčíme. Prostě jde o reportážní kousky, ne o vyumělkované záběry.
Ke komentářům - už jsem tady někde psal, jak to probíhalo večer před tím, a proč tak působím. Třeba Babor se šel ráno projet na kole a byl v pohodě >😁 .A bavit se o oblečení? To bychom si každý občas museli sáhnout do svědomí... 😉
je to tím, že na klasická videa pod testy máme více času a hlavně si obvykle nebereme techniku, kterou tyto věci natáčíme. Prostě jde o reportážní kousky, ne o vyumělkované záběry.
Ke komentářům - už jsem tady někde psal, jak to probíhalo večer před tím, a proč tak působím. Třeba Babor se šel ráno projet na kole a byl v pohodě >😁 .A bavit se o oblečení? To bychom si každý občas museli sáhnout do svědomí... 😉
se jela nazrat, vozrat a zalhat. video je od zacatku do konce rozmazany, auto se chova v zatackach mizerne a ta poloha sofera za volantem je naprosto priserna. no proste reklama smejdu se moc nepovedla
... Ziadna prezentacia na slovenskych autosalonoch, ziadny cennik na oficialnych strankach importera a ziadne info, kedy bude na vystavena v showroomoch !
Slovenský trh je zjavne ukradnuty celej škodovke je to smutne, ale je to tak..Najviac sklamala absencia škodovky na autosalóne v Nitre :no: Uvítal by som živé stretnutie viac ako všetky tie články.
Asi pre toto😒br />
Opět největší a nejlepší? V Čechách moc často nejsem takže jsem s Fábií II poprvé jezdil teprve před dvěma týdny. Skoro 700km - po Yorkshire s 1.6 tdi. Katastrofa! Motor hlučný jak traktor a líný až běda. "Legendárně" odspodu se mu nechtělo vůbec a v kopcích se musel točit jako benzín. 1.5 dci je mnohem lepší. Interiér fabie prostě hrůza. Sedačky strašný. Když pominu vibrace od motoru které šly sedačkou, pedály i řadící pákou tak mi "sportovní" podvozek zničil záda na hezky dlouhou dobu. Přední okno nízké až hamba. Se svými 190 jsem mohl mít buď stehna ve vzduchu a ničit si bedra-ale něco vidět nebo se usadit pohodlně a nevidět skoro nic protože hrana okna je proklatě nízko. středový sloupek mi končil hranou přesně v koleni. Nikdy bych si to nekoupil. Ostuda!!! Hned víkend na to jsme měli v Kentu Corsu 1.4. Najeli asi 400km. Nebe a dudy ve všem a to byla o tři roky starší........... A to som nehodnotil Ja!!!
Opět největší a nejlepší? V Čechách moc často nejsem takže jsem s Fábií II poprvé jezdil teprve před dvěma týdny. Skoro 700km - po Yorkshire s 1.6 tdi. Katastrofa! Motor hlučný jak traktor a líný až běda. "Legendárně" odspodu se mu nechtělo vůbec a v kopcích se musel točit jako benzín. 1.5 dci je mnohem lepší. Interiér fabie prostě hrůza. Sedačky strašný. Když pominu vibrace od motoru které šly sedačkou, pedály i řadící pákou tak mi "sportovní" podvozek zničil záda na hezky dlouhou dobu. Přední okno nízké až hamba. Se svými 190 jsem mohl mít buď stehna ve vzduchu a ničit si bedra-ale něco vidět nebo se usadit pohodlně a nevidět skoro nic protože hrana okna je proklatě nízko. středový sloupek mi končil hranou přesně v koleni. Nikdy bych si to nekoupil. Ostuda!!! Hned víkend na to jsme měli v Kentu Corsu 1.4. Najeli asi 400km. Nebe a dudy ve všem a to byla o tři roky starší........... A to som nehodnotil Ja!!!
Mimo to ta Octavia Scout v úvodní fotce mi připadá jako 5 let staré auto. Jejich nadčasový design na mě asi nefunguje. 8-s
Ale abych nebyl jen pesimista, těším se na ty jejich "sportline" edice.