Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Automobilky i prodejci v Česku plánují razantní nárůst spotřeby CNG

17 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hittman
Hittman
To já bych se tedy divil. >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
jj
VYTLOUKÁNÍ KLÍNU KLÍNEM !!
NA CO BUDOVAT DALŠÍ PŘEPÁLENOU SÍŤ CNG [odkaz] KDYŽ UŽ MÁME PARÁDNÍ LPG [odkaz] [odkaz] A OBOJE JE SPALOVÁK PRODUKUJÍCÍ MINIMÁLNĚ CO2 [odkaz] [odkaz]

JEDNODUŠŠÍ A SPRÁVNĚJŠÍ JE BUDOVAT LEVNĚJŠÍ A SNADNĚJŠÍ DOBÍJECÍ STANICE [odkaz] [odkaz] A JEZDIT ELEKTROMOBILY [odkaz] NA ELEKTŘINU Z OBNOVITELNÝCH ZDROJŮ [odkaz] PLANETĚ MINIMÁLNĚ ŠKODÍCÍ, MAX DOČASNĚ Z ATOMU 😉 NĚMECKO VŠECHNY ATOMOVKY MÁ JICH ASI 40 DO ROKU 2020 ZAVÍRÁ !!!
[odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Kharl.ANTIDIESEL
NEBUDE, JEDNA DVĚ DESET STANIC NIC NEZMĚNÍ. V ČR JEZDÍ 2 MILIONY DÍZLPOPELNIC [odkaz] A DALŠÍ BUDOU PŘIBÝVAT, PROTOŽE ČESKÝ LIDI JSOU HLOUPÝ STÁDO A POLEZOU NĚMCOJ NA RUKU KDYŽ JIM TO PRODÁ LEVNĚ. A ŽE PRODÁ😒br /> NĚMECKO SE ZBAVUJE DÍZLŮ VE VELKÝM STEJNĚ JAKO FRANCIE [odkaz] [odkaz]
NEJSOU TOTIŽ PITOMÍ TYHLE 2 NEJVĚTŠÍ EKONOMIKY EVROPY, MOC DOBŘE VĚDÍ CO JE DÍZL ZA SRAČKU 😉
POMOCI ČECHŮM MŮŽE JEN😒br /> 1) JEJICH VLASTNÍ ELEKTŘINA A ŽE JÍ MAJÍ PO PRADĚDECH DOST [odkaz] [odkaz]
2) NÁRODNÍ UVĚDOMĚNÍ A JEJICH VLASTNÍ ROZUM
3) A KDYŽ POPROSEJ, TAK I ELON [odkaz] [odkaz]
4) PROTOŽE PUTINOVO CNG NEVIDÍM DOST DOBŽE 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
BOJ !! [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
megacruiser
je vysoká teplota spalin - mnohem vyšší než u benzínu i LPG. To se potom podepisuje na opotřebení motoru. Na druhou stranu starší auta s CNG se dají sehnat od 30 tisíc a domácí plnička za 40-60 tisíc. Takže kdo má plyn v baráku, může se stát defakto nezávislým - samozřejmě do doby, než rusové zavřou plyn, protože plyn pro nás zase ukrajina v zimě začne krást.
lucky_24
Nemyslím, že je to problém obecně. Záleží asi taky hodně na motoru - třeba Fiaty na CNG s těma klasickejma motorama bez turba a často jen s 8 ventily mají v Itálii běžně přes 300 000 kilometrů a jezdí vesele dál, a to to nijak extrémně nikdo neupravoval.
To s Octavií a super koncernovou 1.4 TSi bude asi úspěch najet půlku 😄
Kharl.ANTIDIESEL
tak samozřejmě, cílem těchhle dnešních dinomobilek je tě oškubat a proto budou dělat vše proto abys víc platil než jezdil. Jeden z důvodů, proč vznikla automobilka TESLA [odkaz] [odkaz] 😉
Tomputer
No tak ve firmě máme Passaty na CNG 1.4 TSI 110 kW a ta auta najedou 200 tis. za rok. Momentálně se blíží hodnotě 250 tis. km a ta auta vypadají a hlavně jedou stále jako nová. 😉
Kharl.ANTIDIESEL
v RUSKÝM PERMAFROSTU [odkaz] je CNG na 150 let evropský spotřeby = JENŽE POKUD TO ZE ZEMĚ VYTÁHNEME A SPÁLÍME, OHŘEJEME PLANETU NATOLIK, ŽE SE ZMĚNÍ KLIMA, PŘESTANE JAROLÉTOPODZIMZIMA A NASTANOU NÁM JINÝ PROBLÉMY O KTEREJCH SE NÁM ANI NESNILO [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😉 >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Gangrel
Proc si nekdo dava takovou praci s prosazovanim CNG, kdyz jsme na nem dovozne zavisli?

Ktera nechutna lobby zase manipuluje mozky stadecku ceskemu?

Proc si do auta rvat 80KG valcovou bombu (doslova...), ktera ma navic dopad na prakticnost a jizdni vlastnosti?

Tohle me vzdycky napada, kdyz ctu o CNG...
nasua23
CNG je nej-ekologičtější provoz auta.
Je nejlevnější a poté, co USA začaly těžit břidlicové plyny ve velkém je příslib do budoucna ohledně ceny ještě větší. Navíc se už budují plynovody do Evropy.
"Bomba" bývá líp jištěna, než nádrž na benzín/naftu.¨

Ropu snad nedovážíme????

ps: nemám auto na cng
Kharl.ANTIDIESEL
VÍČ PROČ TY E😜ERTE? PROTOŽE SI OTRÁVÍŠ VODU !! [odkaz] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
BŘIDLICE JE JEN DOČASNÝ ŘEŠENÍ AMERICKÝ EKONOMICKÝ SVÍZELE, PROTO USA NEBUDE VYVÁŽET LNG DO EVROPY ANI KDYŽ VÁM PUTIN UTÁHNE KOHOUTKY. SOCIK SKONČIL SOUDRUZI 😄
megacruiser
Problém je, že odhady výtěžnosti vrtů z břidlicovým plynem liší řádově, někdo dokonce mluví o uměle nafouknuté bublině. K tomu se objevují problémy s ekologickými následky těžby. I kdyby se sem vozil, v horizontu jednotek let nedokážeme plyn z Ruska nahradit - nejsou terminály. CNG je super hlavně v tom, že se defakto nedá zdanit - musela by se stejně navýšit i cena plynu pro domácnosti a firmy, protože při výrazném zdanění by si každý začal tlačit plyn do auta domácí plničkou. I když EU by asi měla odpověď i na toto - zavést kvóty na spotřebu.
Kharl.ANTIDIESEL
ŽÁDNÝ CNG [odkaz] DOČASNĚ LPG [odkaz] OSTROVNÍ SOLÁR, PASIVNÍ DOMY A ELEKTOMOBILY. JINAK JE ŠMITEC
Kharl.ANTIDIESEL
PROTOŽE POLITICKY CINITELE SE CINILI A NAVZAJEM SI DĚLAJÍ OŠKLIVOSTI. A PROTOŽE NĚKDO CHTĚL ABY NĚMCŮM BOUCHNUL DESERTEC [odkaz] A BYLY ZÁVYSLÍ NA PLYNU A PROTOŽE SPOUSTA AUTOMOBILEK NEMÁ NA BATERKY PROTOŽE BY MUSELI SPONZOROVAT ČÍNU A PROTOŽE CHTĚJÍ NADÁLE DĚLAT SVOJE VÁLCOVÝ MOTÓRY KDYŽ MAJÍ MAŠINÉRII TAK PĚKNĚ ROZJETOU A TAK PĚKNĚ JIM SYPE [odkaz] 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ZocelenyDrapalik
"Nechutna lobby" - no prostě takhle se rozvíjí technologie, když se o ní někdo stará. V protikladu k tomu můžeme sledovat, jak se (ne)rozvíjí dobíjecí infrastruktura elektromobilů, když není silný podporovatel. Můžeme se jen, ptát proč to u RWE jde a u ČEZu ne.