Re: PUTINOVO CNG S NĚMECKOU TLAČENKOU JE BLBOST !!
jj
VYTLOUKÁNÍ KLÍNU KLÍNEM !!
NA CO BUDOVAT DALŠÍ PŘEPÁLENOU SÍŤ CNG [odkaz] KDYŽ UŽ MÁME PARÁDNÍ LPG [odkaz] [odkaz] A OBOJE JE SPALOVÁK PRODUKUJÍCÍ MINIMÁLNĚ CO2 [odkaz] [odkaz]
JEDNODUŠŠÍ A SPRÁVNĚJŠÍ JE BUDOVAT LEVNĚJŠÍ A SNADNĚJŠÍ DOBÍJECÍ STANICE [odkaz] [odkaz] A JEZDIT ELEKTROMOBILY [odkaz] NA ELEKTŘINU Z OBNOVITELNÝCH ZDROJŮ [odkaz] PLANETĚ MINIMÁLNĚ ŠKODÍCÍ, MAX DOČASNĚ Z ATOMU ;-) NĚMECKO VŠECHNY ATOMOVKY MÁ JICH ASI 40 DO ROKU 2020 ZAVÍRÁ !!!
[odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Re: PUTINOVO CNG S NĚMECKOU TLAČENKOU JE BLBOST !!
NEBUDE, JEDNA DVĚ DESET STANIC NIC NEZMĚNÍ. V ČR JEZDÍ 2 MILIONY DÍZLPOPELNIC [odkaz] A DALŠÍ BUDOU PŘIBÝVAT, PROTOŽE ČESKÝ LIDI JSOU HLOUPÝ STÁDO A POLEZOU NĚMCOJ NA RUKU KDYŽ JIM TO PRODÁ LEVNĚ. A ŽE PRODÁ:
NĚMECKO SE ZBAVUJE DÍZLŮ VE VELKÝM STEJNĚ JAKO FRANCIE [odkaz] [odkaz]
NEJSOU TOTIŽ PITOMÍ TYHLE 2 NEJVĚTŠÍ EKONOMIKY EVROPY, MOC DOBŘE VĚDÍ CO JE DÍZL ZA SRAČKU ;-)
POMOCI ČECHŮM MŮŽE JEN:
1) JEJICH VLASTNÍ ELEKTŘINA A ŽE JÍ MAJÍ PO PRADĚDECH DOST [odkaz] [odkaz]
2) NÁRODNÍ UVĚDOMĚNÍ A JEJICH VLASTNÍ ROZUM
3) A KDYŽ POPROSEJ, TAK I ELON [odkaz] [odkaz]
4) PROTOŽE PUTINOVO CNG NEVIDÍM DOST DOBŽE ;-)
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
BOJ !! [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
je vysoká teplota spalin - mnohem vyšší než u benzínu i LPG. To se potom podepisuje na opotřebení motoru. Na druhou stranu starší auta s CNG se dají sehnat od 30 tisíc a domácí plnička za 40-60 tisíc. Takže kdo má plyn v baráku, může se stát defakto nezávislým - samozřejmě do doby, než rusové zavřou plyn, protože plyn pro nás zase ukrajina v zimě začne krást.
Nemyslím, že je to problém obecně. Záleží asi taky hodně na motoru - třeba Fiaty na CNG s těma klasickejma motorama bez turba a často jen s 8 ventily mají v Itálii běžně přes 300 000 kilometrů a jezdí vesele dál, a to to nijak extrémně nikdo neupravoval.
To s Octavií a super koncernovou 1.4 TSi bude asi úspěch najet půlku :-)
tak samozřejmě, cílem těchhle dnešních dinomobilek je tě oškubat a proto budou dělat vše proto abys víc platil než jezdil. Jeden z důvodů, proč vznikla automobilka TESLA [odkaz] [odkaz] ;-)
No tak ve firmě máme Passaty na CNG 1.4 TSI 110 kW a ta auta najedou 200 tis. za rok. Momentálně se blíží hodnotě 250 tis. km a ta auta vypadají a hlavně jedou stále jako nová. ;-)
v RUSKÝM PERMAFROSTU [odkaz] je CNG na 150 let evropský spotřeby = JENŽE POKUD TO ZE ZEMĚ VYTÁHNEME A SPÁLÍME, OHŘEJEME PLANETU NATOLIK, ŽE SE ZMĚNÍ KLIMA, PŘESTANE JAROLÉTOPODZIMZIMA A NASTANOU NÁM JINÝ PROBLÉMY O KTEREJCH SE NÁM ANI NESNILO [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
CNG je nej-ekologičtější provoz auta.
Je nejlevnější a poté, co USA začaly těžit břidlicové plyny ve velkém je příslib do budoucna ohledně ceny ještě větší. Navíc se už budují plynovody do Evropy.
"Bomba" bývá líp jištěna, než nádrž na benzín/naftu.¨
VÍČ PROČ TY EXPERTE? PROTOŽE SI OTRÁVÍŠ VODU !! [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
BŘIDLICE JE JEN DOČASNÝ ŘEŠENÍ AMERICKÝ EKONOMICKÝ SVÍZELE, PROTO USA NEBUDE VYVÁŽET LNG DO EVROPY ANI KDYŽ VÁM PUTIN UTÁHNE KOHOUTKY. SOCIK SKONČIL SOUDRUZI :-)
Problém je, že odhady výtěžnosti vrtů z břidlicovým plynem liší řádově, někdo dokonce mluví o uměle nafouknuté bublině. K tomu se objevují problémy s ekologickými následky těžby. I kdyby se sem vozil, v horizontu jednotek let nedokážeme plyn z Ruska nahradit - nejsou terminály. CNG je super hlavně v tom, že se defakto nedá zdanit - musela by se stejně navýšit i cena plynu pro domácnosti a firmy, protože při výrazném zdanění by si každý začal tlačit plyn do auta domácí plničkou. I když EU by asi měla odpověď i na toto - zavést kvóty na spotřebu.
PROTOŽE POLITICKY CINITELE SE CINILI A NAVZAJEM SI DĚLAJÍ OŠKLIVOSTI. A PROTOŽE NĚKDO CHTĚL ABY NĚMCŮM BOUCHNUL DESERTEC [odkaz] A BYLY ZÁVYSLÍ NA PLYNU A PROTOŽE SPOUSTA AUTOMOBILEK NEMÁ NA BATERKY PROTOŽE BY MUSELI SPONZOROVAT ČÍNU A PROTOŽE CHTĚJÍ NADÁLE DĚLAT SVOJE VÁLCOVÝ MOTÓRY KDYŽ MAJÍ MAŠINÉRII TAK PĚKNĚ ROZJETOU A TAK PĚKNĚ JIM SYPE [odkaz] ;-)
"Nechutna lobby" - no prostě takhle se rozvíjí technologie, když se o ní někdo stará. V protikladu k tomu můžeme sledovat, jak se (ne)rozvíjí dobíjecí infrastruktura elektromobilů, když není silný podporovatel. Můžeme se jen, ptát proč to u RWE jde a u ČEZu ne.