Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Právě testujeme: Volkswagen Passat B8

Technický poradce Světa Motorů Martin Vaculík se momentálně nachází na Sardinii, kde testuje nový Volkswagen Passat osmé generace. Jaké jsou jeho bezprostřední dojmy?
Zpět na článek
20. 10. 2014 17:20
20. 10. 2014 18:06
20. 10. 2014 19:03
20. 10. 2014 17:23
20. 10. 2014 17:40
20. 10. 2014 22:42
20. 10. 2014 17:46
20. 10. 2014 18:27
20. 10. 2014 18:37
20. 10. 2014 18:40
20. 10. 2014 18:49
20. 10. 2014 18:41
20. 10. 2014 18:49
20. 10. 2014 18:55
20. 10. 2014 18:59
20. 10. 2014 19:04
20. 10. 2014 19:10
20. 10. 2014 19:27
20. 10. 2014 19:32
20. 10. 2014 19:45
20. 10. 2014 20:03
20. 10. 2014 19:57
20. 10. 2014 19:27
20. 10. 2014 19:30
20. 10. 2014 19:12
20. 10. 2014 19:17
20. 10. 2014 19:29
20. 10. 2014 19:32
20. 10. 2014 19:52
20. 10. 2014 19:59
20. 10. 2014 20:03
20. 10. 2014 20:15
20. 10. 2014 20:20
20. 10. 2014 22:21
20. 10. 2014 21:45
21. 10. 2014 07:39
21. 10. 2014 10:57
20. 10. 2014 19:05
20. 10. 2014 19:09
20. 10. 2014 19:13
20. 10. 2014 19:17
20. 10. 2014 19:22
20. 10. 2014 19:27
20. 10. 2014 20:12
20. 10. 2014 20:16
20. 10. 2014 20:45
20. 10. 2014 21:02
21. 10. 2014 07:40
20. 10. 2014 18:32
20. 10. 2014 18:44
20. 10. 2014 19:24
20. 10. 2014 19:56
20. 10. 2014 20:04
20. 10. 2014 23:35
21. 10. 2014 07:10
21. 10. 2014 07:03
20. 10. 2014 18:21
21. 10. 2014 09:32
20. 10. 2014 18:37
20. 10. 2014 18:43
20. 10. 2014 18:46
20. 10. 2014 18:45
20. 10. 2014 18:47
20. 10. 2014 18:54
20. 10. 2014 19:16
21. 10. 2014 18:46
20. 10. 2014 20:15
20. 10. 2014 20:49
20. 10. 2014 18:45
21. 10. 2014 09:34
20. 10. 2014 18:47
21. 10. 2014 09:22
20. 10. 2014 20:23
20. 10. 2014 22:15
20. 10. 2014 17:20
Pravé koleno - palubní deska - otlak
Zdravím, už jsem viděl pár recenzí nového passata na Youtube, kde se 3/4 hodiny řešilo jak ty nové budíky krásně svítí a že tam jdou promítat obrázky a podobné podstatné věci.... Nikde jsem ale nezjistil to, co je pro mě jedna z nejdůležitějších věcí (mám 2 metry) a sice - místo (hrana) kde se pravé koleno dotýká palubní desky/středové konzoly je z tvrdého nebo měkčeného plastu a je tento prostor dostatečně velký? Díky za jakoukoli odpověď
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ham.
20. 10. 2014 17:53
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Z tvrdého, podélný prostor pro pravou nohu je větší než u minulé generace (není před pravým kolenem spínací skříňka), ale středová konzola je vyšší, takže se sedí jakoby víc utopený (řadička je výš a blíže k volantu). Se 185 cm žádný problém, ale při 2m těžko soudit. U starší generace se dalo sedět "rozvalený" u nové se sedí jakoby "zapasovaný" díky vyššímu středovému panelu/tunelu.
20. 10. 2014 18:10
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Díky. Tak to je pro mě trošku zklamání, no aspoň to nebude vrzat.. A nějakej malej molitanovej polštářek tam určitě nalepit půjde. Přiznám se ale, že toto moc nechápu, protože pro spoustu i menších lidí, kteří mají třeba trošku nadváhu je při dlouhé cestě velice pohodlné si nohy skutečně roztáhnout co nejvíce od sebe a syndrom otlačeného kolene od tvrdé hrany konzole po 300 km není nic příjemného a podle mě je to základní přehmat proti ergonomii. Ale hlavně že to umí zaparkovat s karavanem, to je podstatný! :-) Ale to že v tom 10% lidí bude tlačit noha, to řešit nebudem...
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 18:33
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Naprosto s tebou souhlasím.... pějí se ódy na dokonalé zpracování a dokonalost každého vozu koncernu, ale tvrdé plasty u kolenou, které vyšší řidiče dost obtěžují nikdo jako nedostatek nevidí, alespoň ne v autech jako je Octa či Passat, přitom ještě B6tka na tom byla docela dobře. Souhlasím s tebou na sto procent... v některých autech je to opravdu o hubu a musím pak zastavit a protáhnout se.

Mne by ještě k display zajímalo, jestli se dá v noci ztlumit na přijatelnou úroveň, mám problém (nebo teda už po 3 letech sem si zvykl jakž takž) s Fordím Convers+, který docela oslňujě. Jak to je u Passatu? A jak je to s tou spotřebou? Za 5.3 litru je fakt sci-fi, to by mne ani nenapadlo v takto výkonném voze :-)
20. 10. 2014 18:58
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Mám právě taky mondeo 2009 ale bez convers. :-) To mondeo je na tom s tím pravým kolenem poměrně dobře, byl to také jeden z důvodů koupě před passatem. Jsem právě ve stavu, kdy docela vážně vybírám další firemní auto. A samozřejmě je to velký boj mezi novým passatem a mondeem. Nicméně byl jsem prohlédnout nové mondeo na roadshow před týdnem a musím říct - velké zklamání, hlavně co se kvality zpracování týče. Forda mám dlouho, takže vím co čekat :-) , ale tohle mi fakt vyrazilo dech, prostě zpracování ještě snad horší jak v mém 5 let starém autě. A to se nejednalo o žádnou předprodukční verzi, ale takové prý bude sjíždět z fabriky. Zkrátka slícování palubky, tapecírunk v kufru, špatně upevněné dekory, no zlatá třeba taková i40... Jakože zvenku nádhera.. (na těch 19' kolech), ale po otevření kufru třeba slícování zadních lamp - no 1cm žádná míra :-) :-) A ještě mu ubrali podvozkovou sportovnost, prý.. takže za mě není asi co řešit a půjdu do passata
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:08
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Opravdu???? Já viděl akorát Fusiona a bohužel zaparkovaného, nahlédnutí dovnitř vypadalo slibně, navíc z minulého týdne se autor článku o prvních dojmech zmiňoval o výborném zpracování a kvalitním interiéru. Jak je na tom s plasty? MK IV je uvnitř až na pár výjímek (kapsy ve dveřích) z měkčeného plastu, včetně kolen i středového panelu.

Nechce se mi tomu moc věřit, protože Ford dost polepšil, procházel sem celou modelovou řadu a ta auta jsou uvnitř zpracována na úrovni fauvé, nic netratí, bohužel nové Mondeo sem ještě neviděl...
20. 10. 2014 19:27
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Vážně, nemám důvod si vymýšlet. Možná že jsem na to třeba už trošku citlivější a vysazenej, takže jsem zkoušel všechno omačkat vším zacloumat atd.. Takže třeba loketní opěrka se vyklala o pár cm, plasty slícované na středové konzoli nestejnoměrně.Tlačítka jak vod kolotočů. Takové to těsnění pod předníma dveřma jak o něj vždycky nohou zavadím při vystupování a už jsem ho i urval tak to je v novém mondeu snad ještě více nahouby... :-) A tapecírung v kufru a podlážka kufru, no to bylo tak špatný, že i moje přítelkyně podotkla, že to asi nebude úplně ono. Prostě, neskutečně lacině udělaný a zpracovaný. Zdálky je krásný i ten interiér, ale když se člověk zaměří na detaily... Ouvej! Jednalo se o kousek s ceníkovou cenou cca 1,1 mil. proto nad tím nemůžu mávnout rukou. Mám taky trošku strach o dyzajn verzí za 650 tis kč na 16' plecháčích. No prostě představoval jsem si to jinak, ale tak uvidíš, třeba je to subjektivní a tobě se líbit bude. Možná jsem chtěl příliš a rozmlsal jsem se u prémie.

PS: pro pravý koleno to je měkčený :-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:39
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Těsnění sem taky urval >:-[] Teda spíš spolujezdec, moje zázračně drží (jde to blbě, ale trocha dobryho lepidla to udrží zpátky na svém místě) ! >:D Jsem na něj dost zvědav. Já viděl verzi na 16" a nevypadalo to vubec špatně, ale byl to sedan a kombik mi přijde o dost hezčí. No až si sednu, tak poreferuju, třeba to byl opravdu špatný kus, třeba to ale Ford totálně po**. Jak jsem řekl, co jsem porovnával současnou produkci tak ji směle řadím zpracováním a materiály na špičku mainstreamu... jasný, prémie je jinde... ale i ta obyč základní prémie to umí docela vojt >:D Třeba taková Audi či BMW.

S tou výbavou nevím, u Fordu to není takový skok, rozuměj, že i ty nejlevnější kusy nejsou tak uplně výrazně horší, než ty drahé. Kamarád má základní Mondeo, já Titanium a mimo sedaček a nějaké výbavy + orámování oken tam rozdíl není. Pak máme Kugu v "základu, Trend" a od Titania nás dělí mimo nějaké výbavy jen jiný dekor středového panelu... Jeslti je to tak jak řikáš, tak to Ford dost po....
20. 10. 2014 19:50
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Ok, tak kdyztak [odkaz] :-)
20. 10. 2014 23:25
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Já myslím, že to trochu zveličuješ...nové Mondeo problémy se zpracováním rozhodně nemá...v tom autě, ve kterým jsi seděl už sedělo před tebou cca 1 000 lidí a veřím, že z toho 1 000 lidí se našlo tak 200 "pitomců" jako jsi ty (promiň mi ten výraz, ale přesně to vystihuje) co si museli pomačkat a potahat za všechny dekorace a tlačítka a pak se nesmíš divit, že to někde nelícuje apod.

Jinak jak sis mohl všimnout, tak u toho auta nelícovalo a nesedělo víc věcí (třeba jinak barevné víčko nádrže, špatně uzavíratelná kapota o kombi, utržené madlo podlážky v kombi apod.) - jedná se totiž o nultou serii a u nich ještě k těmto věcem bohužel dochází...

Já osobně novému Mondeu můžu vyčíst to, že se na něj dlouho čekalo, trochu mi vadí ty kulatý tlačítka na středový konzoli a mě osobně to připadalo tak, že je uvnitř a v kufru kombi méně místa než u stávající verze, kterou jezdím (jen tak mimochodem porovnávám se stávajícím Titanium S v plné výbavě).
Avatar - Ham.
20. 10. 2014 18:53
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Myslím, že otlačení o hranu nehrozí, noha je od kyčle, přes stehenní kost, koleno i holeň "zapásovaná za středovým tunelem/středovou konzolou takže když se dotýká tak o celou plochu (a navíc sedáky v kterých jsem seděl měly vysoké bočnice, takže noha je "vedená" do volného prostoru).
Spíše je problém pokud je někdo třeba z velkého SUV nebo off-roadu zvyklý na rozvalený posed, tak ten zde asi pro dlouhány možný není, při vypumpování sedáků až nahoru, kdy by to snad jakž takž bylo možné, tak pak by dvoumetrový dlouhán už neměl místo nad hlavou.
20. 10. 2014 19:03
Re: Pravé koleno - palubní deska - otlak
Z otlaku kolena nemusíš mít strach, nevím, kde na to lidi přišli, že to je problém Passatu. Není. Neměřím dva metry, jen 183, ale moje koleno se nikdy palubní desky nedotýkalo. Z pravé strany se noha dotýká (opírá) lýtkem, ne kolenem. Pokud bych bral, že jsi o 17 cm vyšší, v pase je rozdíl poloviční, v koleni pak čtvrtinový, ale tvoje koleno pak bude o 4,5 cm výš, než to moje, ale spíše o méně, protože sedíme pod úhlem. Více mi vadí, když řídím v šortkách, pak se lýtko ve styku s palubní deskou potí. PS: palubní deskou mám na mysli středový tunel.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 17:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
20. 10. 2014 18:06
Re: ok
Poslali Vaculíka, takže to budou jízdní dojmy par excellence. Čekám, že na Passatu B8 nezůstane ani niť suchá >:-[]
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 17:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - grifith
20. 10. 2014 17:40
Re: stěrače
Tebe ten stěračový fetiš vidím jen tak nepřejde... >:-[]
20. 10. 2014 22:42
Re: stěrače
Tak to je masakr, on je fakt steracovej fetisista!!! :-)
Jsem toho videl na netu hodne, ale tenhle magor mi kompletne uniknul, v duchodu si budu muset dohledat cely jeho steracovy prinos lidstvu.
Jinak pisu komentar jen proto, aby u recenze na passata byl nejdelsi thread v komentarich "Sterace", to proste nema chybu! Dik "petrumr" za usmemavy steracovy vecer... :--)
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 17:46
Re: stěrače
Proč pořád píšeš v množným čísle, vás tam sedí víc? Neboj, passat neohrozí tvýho citrona na pozici nejpokrokovějšího auta.
Takže můžeš mačkat tlačítka na volantu a kvedlat se stěračema dál.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 18:37
Re: stěrače
A ti ostatní tu " složitou anabázi" jednou za rok bez řečí zvládnou ;-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 18:49
Re: stěrače
Ale jasně, jsem rád, že si svůj stěračový orgasmus užíváš tak často ;-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 18:49
Re: stěrače
I tlačítko i klíček ;-)
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 18:55
Re: stěrače
Proč bych něco takového dělal s tím stěračem? Udělal jsem to 1x za dobu co mam auto a to jen, když jsem je potřeboval vyměnit za nové....
Avatar - grifith
20. 10. 2014 18:59
Re: stěrače
Fetiš je jako droga, když musíš, tak musíš, to si pak se stěračem hraješ skoro pořád. >:-[]
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:04
Re: stěrače
Chudák stěrač >:D Já fakt marně tápu, proč je odklápět? To bych musel projet asi bahnem až po střechu, jinak ani nevidím důvod je čistit.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 19:10
Re: stěrače
Uvidíš, brzo ti to bude vysvětleno ;-) Ono na to čistění lze ramínko mírně vyklopit prakticky vždy.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 19:32
Re: stěrače
Jasně u obou svých auto dosáhnu z jedné strany na oba stěrače tak, abych je mohl očistit ;-) Jestli s tím máš problém, nejspíš budeš pěkný liliput ...
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 20:03
Re: stěrače
Mě zcela nezajímá, jak je to u Picassa, protože ho nemám...
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 19:57
Re: stěrače
Je problém jen u mě, nebo ti taky zmizela srovnávačka Golf/Astra/i30?
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 19:30
Re: stěrače
Copak s něma potřebuješ?
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:17
Re: stěrače
Ne, do lesa nejezdím a na pole taky ne, nemám Offroad, co bych tam dělal? Ty si s Fábií jezdil v bahně po poli? A mrznoucí déšť a sníh? No... sice teda nemam vychytanej Citroen, ale mam vyhřívané přední i zadní okno..... pak tě tyhle věci netrápí :-! Na vše ostatní stačí ostřikovače a měnit včas kapalinu z letní na zimní :-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:32
Re: stěrače
Na dálnici a ve městech se pohybuju nejvíce.... do lesa jdu radši na procházku, nebo s kamarádem Jeepem :-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 20:03
Re: stěrače
Nepil.Když se napije (asi jednou za rok) , tak napíše větu která se dá přečíst a dává smysl. Dneska je evidentně střízlivej.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 20:20
Re: stěrače
Blahoslavení...........
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 22:21
Re: stěrače
A co to má společnyho s procházkou v lese prosimtě? >:D
Avatar - Midlosek
20. 10. 2014 21:45
Re: stěrače
Mimochodem i ostřikovače jsou vyhřívané :). Jo, ten Convers+ mi jde osvětlení málem vypnout, to už taky problém není.
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 07:39
Re: stěrače
Jak staré auto? Mne to jde taky dost ztlumit, ale přecijen je to někdy nepříjemné... záleží i na tom jaká je tma a viditelnost...
Avatar - Midlosek
21. 10. 2014 10:57
Re: stěrače
Auto je 2013. Je to ale nepříjemné třeba tehdy, když je hodně pod mrakem a světla přepnou z denních na potkávací, to na obou displejích toho moc není vidět. Mám to seřízené právě na úplnou tmu, aby to neoslňovalo.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:09
Re: stěrače
No momentální mám 3 roky, u bývalého sem je měnil taky asi po 2 letech a to jen proto, že jsem si manuálním čištěním ledu zničil objímku co držela stěrač na ramenu >:D
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:17
Re: stěrače
Vyhřívané sklo... ;-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
20. 10. 2014 19:27
Re: stěrače
Jo sorry reagoval sem na blbé vlákno... Neodklopil, vzal sem koště a do tý hroudy ledu u předního skla sem praštil.... no nevydržel to ten plast >:D Tohle auto ještě vyhřívání nemělo.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 21:02
Re: stěrače
Tvůj stěračový fetiš jsem pochopil už dávno ;-)
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 07:40
Re: stěrače
Ano, měl sem je kousek pod kapotou a byly zabaleny do velky jednolity vrstvy ledu... u toho auta to problém byl, dnes mam na autě vyhřívání skla a nic takového neřeším... Passat zajisté bude mít alespoň za příplatek tuto funkci také, tak o co jde?
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 19:24
Re: stěrače
Péťo, nauč se číst a chápat. Event. řekni manželce, ať ti poradí.Včera jsem za češtinu CHVÁLIL Gordona. Je fakt, že tebe z mindráku nepodezírám.Aby měl člověk mindrák, musí si uvědomovat své nedostatky, a k tomu je třeba aspoň mírná inteligence.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2014 23:35
Re: stěrače
Nemohli bysme se takhle někdy potkat? Myslím, všechny ty denní pisálky najednou jako např. petrumr, Gilgit, Holden...GTI, apod...to musím vidět na vlastní oči...ale asi by se to mělo ohlásit předem, bo tolik extrémistů a podle psaného slova bláznů na jednom místě...to by mohl být problém >:D >:D >:D
21. 10. 2014 07:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2014 07:03
Re: stěrače
...za co nás trestáš? >:-[]
20. 10. 2014 18:21
Motorizace
Tak biturbo sice zajímá hodně lidí, ale stejně bude asi nejprodávanější klasické 2.0TDI
Mě by zase zajímaly benzínové motorizace. Jako třeba - jak moc zoufalý krok je základní motorizace....
Nebo taky místo vzadu. Je to čistě jen dvoumístné (se třemi pásy) kvůli tvarování zadní sedačky a středovému tunelu, nebo se tam usadí i doprostřed hubený člověk/dítě?
Rozbalit vlákno
1
21. 10. 2014 09:32
Re: Motorizace
Stačí se projet se současným Passatem s motorem 1,4 TSI / 90kW a hned zjistíš, jak moc "zoufalý" krok je tato základní motorizace ;-)

Vzadu se prostřední cestující usadí bez problémů.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 18:43
Re: safety
Proboha................
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2014 18:45
Re: safety
pokud máš zamykání se "safe", tak po rozbití okna dveře neotevřeš (ani zevnitř) - tudíž neotevřeš ani kapotu... bez otevření dveří se ti to nepovede...
je to rádoby bezpečnostní prvek, aby se nějaký jouda kapotu neodjistil za jízdy >:D
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 18:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2014 18:54
Re: safety
na fotkách to je krásně vidět, že za to plastový táhlo prostě nezatáhneš...
a pokud myslíš to osamocené tlačítko na dveřích řidiče - to je na el.odjištění (resp. otevření, pokud máš příplatek) zadních dveří
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2014 18:46
Re: safety
tak to bych chtěl vidět, jak nehtem někdo otevře kapotu >:D
jedinou možností by bylo to plastové táhlo urvat, což tak jednoduše nepůjde... a kleštěmi zatáhnout za lanko, aby došlo k odjištění kapoty... což rozhodně nebude otázkou vteřin...
20. 10. 2014 20:15
Re: safety
To mas fuk, co delaj tvoje dve tepelny cerpadla, jedou? Ja ti stejnak zavidim toho veterana (Oltcit, ne?), taky bych zase rad zazil ten adrenalin pri 110 na dalnici, jak se to cely klepe, zpoceny ruce, loukotovy kola plavou.. romantika.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2014 18:45
HUD
Zjistěte od kdy bude možné objednat HUD v ČR ? Nezávislé topení objednat jde a také prodloužená záruka 5let/100 000 km i když to není v ceníku.
Rozbalit vlákno
1
21. 10. 2014 09:34
Re: HUD
Před koncem roku půjdou doobjednat některé další prvky výbavy (jejich výroba ale nabíhá až 14KT).
20. 10. 2014 18:47
Kvalita Passatu
Přátelé, nemám problémy ani se stěrači, ani s plastem u kolene, ani s jinou věcí, týkající se komfortu. V tom je Passat zařízen výborně. Problém je jinde a to ve zpracování interiéru, který drnčí. Ne vždy, ale velmi často. Ale ani to není to nejhorší. To se mi stalo minulý týden, když po 100 tisících km (r.v. 07/2011) praskla spojka a ta následně prorazila převodovkovou skříň. Nemyslím si, že Passat bude moje příští auto:-(.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2014 19:21
Re: Kvalita Passatu
Myslím, že to byl přítlačnej kotouč na spojce, kterej prasknul.
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 10. 2014 08:03
Re: Kvalita Passatu
Tak to bys taky mohl vědět, že výrobce spojek nedělá jednu spojku pro všechna auta a dokonce ani pro všechny motorizace jednoho auta ;-)
21. 10. 2014 08:02
Re: Kvalita Passatu
Tak už to bohužel je. Pokud na dálnici vidím odtahovku, tak většinou nabírá nějaké zánovní Audi nebo VW, modely od střední třídy výš.
21. 10. 2014 08:11
Re: Kvalita Passatu
Nebude to tím, že mají asistenci i na defekty pneumatik?
21. 10. 2014 09:22
Re: Kvalita Passatu
Pokud nezvládneš sjet, na dálnici snad ani jinou možnost nemáš, než zavolat policii a odtahovku/ asistenční službu. Mohl by ses pokusit vyměnit kolo sám, ale podle mne je to zbytečné riziko (zvláště na straně řidiče). Pokud nezvládneš překážku odstranit dostatečně rychle (snad do 30 minut), může tě správce komunikace nechat odtáhnout na tvé náklady.
21. 10. 2014 09:36
Re: Kvalita Passatu
>:D ... OMG
Avatar - Hittman
21. 10. 2014 08:12
Re: Kvalita Passatu
Pořiď si příště V6 TDI
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 08:54
Re: Kvalita Passatu
Myslíš to jediné V6TDI, co se dávalo do Passatu? 2.5? B5 a B5.5? :-) To byl opravdu vychytanej motor no... >:-[] Toho pověst spolehlivosti přímo předchází.....

Škoda, že nebylo uvedeno, o jakou motorizaci se jedná....
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 19:57
nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
i30 vs astra vs golf?

este pred 3 minutami som ho tu videl.... 8-s

inak passat vyzera vyborne... tesim sa na jeho realny test :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 20:01
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
JJ, kdepak je problém? Že by se aktivita redaktora nesetkala s pochopením u šéfa?
Avatar - grifith
20. 10. 2014 20:05
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
Asi se jim nelíbila moje pochvala za zvěřejnění kompletního testu. Nejspíš z toho měl být zase jen výcuc a tak někdo dostal přes..... kdo ví co >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 20:17
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
;-) no ale ked to uz bolo v autotipe zvrejnene skor nie je uz dnes po par tyzdnoch jedno ci tu bude hoci aj cely test? ved sa nejedna o nic tajne predpokladam ... preco to zahadne zmiznutie... inak nie je to prvykrat co som si taketo nieco vsimol ze sa clanky na auto cz akosi zahadne ocitli v bermudskom trojuholniku.

len pre zaujimavost prakvapilo ze ze to astra vyhrala... ja by som tipoval na golfik
Avatar - grifith
20. 10. 2014 20:19
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
Ale to víš, že je. Ten nesmysl s tím, ž se to má zveřejnit až po AutoTipu zde psal někdo úplně jiný.
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 20:21
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
no mozno tu ten testik bdue zajtra.... predsa len dva testy v jeden den... asi boli v redakcii az prirychli .... tipujem ze zajtra sa tu objavi ;-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2014 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
20. 10. 2014 20:10
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
Jenže ten test vyšel v AutoTIPu už 5.10. :-!
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 20:19
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
tak to este prosim ta nezatvaraj ... este mi povedz brzdu drahu i30 >:D
Avatar - _Karel_
20. 10. 2014 20:22
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
o cca 60cm horší než vítěz
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 20:22
Re: nevie niekto kde zmizol ten testik kombikov
dik ;-) ... ved ja len tak zo srandy
20. 10. 2014 20:23
zavist
Passata vam nezavidim, ale tu sardinii ano :-)
A co srovnani s prave predstavenym Ford Mondeo ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2014 22:14
kto by chcel nejake podrobnejsie info
o novom passate tak nieco som nasiel tu [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2014 22:15
Dalši info.
Tak kdy bude dalsi info prece nechcete abych u pc prosedel celou noc. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
21. 10. 2014 00:03
Digitální tachometr a otáčkoměr
Digitální tachometr a otáčkoměr vypadají obludně :no: :no: :no: Jakoby si to někdo vypůjčil od rendlíků. Pokud tam VW nedá normální budíky, půjdou prodeje Passatů brutálně dolů.

Zdá se mi to, nebo je to jen optický klam: není ten kombík nějak moc nízký? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Delfin2
21. 10. 2014 00:13
Re: Digitální tachometr a otáčkoměr
Normálne budíky tam sú, dokonca bez príplatku ;-)
21. 10. 2014 09:21
Re: Digitální tachometr a otáčkoměr
K těm si musíš ještě dokoupit navigaci Discover Pro. :-!
Avatar - _Karel_
21. 10. 2014 08:23
Dělejte si zadek z plastelíny
"Podrobné jízdní dojmy nového Passatu s tímto agregátem čekejte na našem webu během několika málo hodin.“
Čekáme. Už víc, než několik málo hodin.Zatím jste stihli jen stáhnout srovnávací test Golf/Astra/i30.
Nebude příště lepší nic neavizovat a dát až hotové jízdní dojmy?
Rozbalit vlákno
5
21. 10. 2014 08:31
Re: Dělejte si zadek z plastelíny
Vzhledem k tomu, že ostatní weby už psaly pár řádků z prezentace novýho Mondea, předpokládám, že tam byla ACZ taky...proč nejsou jízdní dojmy? Má to opět působit dojmem, že se tu pereme s objemem inzerce automobilek???
21. 10. 2014 09:57
Re: Dělejte si zadek z plastelíny
O prezentaci nového Mondea nepsaly jen konkurenční weby, ale také my ;-), viz: [odkaz]
21. 10. 2014 10:37
Re: Dělejte si zadek z plastelíny
Omlouvám se...zcela upřímně. :-| ;-)

To jsem k tomu psal i několik svých obvyklých blábolů.
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 08:46
Re: Dělejte si zadek z plastelíny
tam v redakcii bude asi nejaky neplanovany zadrhel.... jednak podivne zmiznuty clanok i30/astra/golf vcera vecer ...... a jednak to parhodinove cakanie na jazdne dojmy z passata ( vcera vecer ) sa uz zmenilo na celodenne vyckavanie ...
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 08:57
Re: Dělejte si zadek z plastelíny
A ještě ten Touareg s náhonem na předek, na ten si zapoměl >:D
Avatar - Atlis
21. 10. 2014 09:23
Testujeme, 1000 otazok do... a nezávislosť
Keď ste boli pred pár dňami jazdiť Mondeom, tak sme tu mali jeden suchý článok s názvom Prvé jazdné dojmy. Teraz ste na testovačke Passatu a máme tu prvý článok, za chvíľku sa objaví určite ďalší a ďalší... ;-\

Redaktorov z tych nemeckých ftákov musia hrozne bolieť *... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Midlosek
21. 10. 2014 10:51
Re: Testujeme, 1000 otazok do... a nezávislosť
No, ono asi není co nového o Mondeu ještě napsat, když ho vlastně dva roky už všichni znají. B8 je opravdová novinka o které se ještě moc nenapsalo a moc lidí na světě s tím autem ještě nejelo ;-) .
Avatar - Atlis
21. 10. 2014 12:24
Re: Testujeme, 1000 otazok do... a nezávislosť
Mondeo je taka ista novinka ako Passat.