Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor s Vratislavem Kozubem, vedoucím oddělení vývoje podvozků u Škoda Auto

Jak vznikal design vozu Škoda Fabia III už víte z našeho posledního rozhovoru s šéfdesignérem Jozefem Kabaněm. Ač je novinka vzhledově působivá, jen to jí prodejní úspěch nezaručí.
Zpět na článek
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2014 20:28
Základní kámen diskuse
Takže jsme si vlastně přečetli nejen kde všude se šetřilo na hmotnosti, ale v důsledku i na robustnosti a kvalitě.

Fabia možná je lehčí, jenže na úkor mnoha ústupků. Tenčí plechy, jednodušší řešení posilovače řízení, slabší převodovka...

Nepřímo vlastně také zaznělo, že odladění podvozku nebylo dílem božím, ale ďáblovým, neboť v zásadě hlavní úlohu sehrálo snížení karoserie a úspora hmotnosti, nikoliv pečlivější odladění. A je vůbec otázkou, nakolik jsou lepší jízdní vlastnosti pravdou a nakolik pouhou iluzí díky nižšímu posezu za volantem (čímž se logicky zdají nákolny menší...).

A úspora hmotnosti především na motoru? Za jakou cenu? Za cenu základní motorizace, která nedosahuje ani jízdních parametrů HTP?

Ale jsem rád, že tato slova zazněla, takže děkuji za rozhovor. Tohle by měli dávat jako přílohu ke katalogům Fabie, takový ten lístek - warning! přeložený do 25 světových jazyků >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
3
21. 10. 2014 21:50
Re: Základní kámen diskuse
Děkujeme našemu "technickému expertovi" za erudovaný "názor". >:D :-!
Avatar - rohYpnol
21. 10. 2014 22:57
Re: Základní kámen diskuse
ty trpíš rozdvojením osobnosti?
22. 10. 2014 09:37
Re: Základní kámen diskuse
Jeden si z toho odnese to co ty a ja napr. ze se na tom zamakalo, kde to jen slo. S tim nic nenadelame.

Clanek je z pulky o tom, ze ladili podvozek a jizdni vlastnosti a jak to udelali, ze je skelet pevnejsi atd. ale ty sis z toho odnesl, ze neudelali nic anebo ze to osidili - a to mi teda prijde nefer.
Ze se odlehcuje a optimizuje je snad jasny a nechapu, co ocekavas, co by te uspokojilo - snad ze vysledek bude totozny jako predchozi model, nebo ze to bude mit o 100kg vic nebo co?
21. 10. 2014 21:54
aspoň si k tomu průseru můžu přiřadit obličej
I když v reálu asi moc nemůže, dostane platformu a pokyn kolik má ušetřit. Udělejte rozhovor s někým důležitým - s šéfem PíáR.
Rozbalit vlákno
4
22. 10. 2014 00:05
Re: aspoň si k tomu průseru můžu přiřadit obličej
Chlape, jak jsem tak procital tve vsemozne prispevky, musim s hlubokym zarmutkem konstatovat, ze jsi, omlouvam se, pouho pouhy ZASRANY NEGATIVISTA, ktery jen mrmla, kritizuje, je chytrej jak radio, a pritom sam si v zivote zustal na bode mrazu!

Panu Kozubovi nesahas ani po paty, absolutne nevis, za cim vsim prorustovym v ramci vyvoje tento sikovny Pan, odbornik a renomovany vedouci stoji. :-)

Byt tebou a zamyslim se, nez tady zas vyplodis nejakou sracku!

P.S. - vis, co delaji uspesni a stastni lidi s lidmi, jako jsi ty? Odstrihavaji je ze sveho socialniho prostredi. Pozor, pozor, abysis brzy nerozbil papuli, az narazis...
22. 10. 2014 09:40
Re: aspoň si k tomu průseru můžu přiřadit obličej
A došlo na vyhrožování násilím, vulgaritu a osobní útok - co jiného, když je realita jiná než by měla být dle televize. Ten "PÁN" nedokázal nic, jen udělat kariéru ve velké korporaci, jak se dělá kariéra ve velké korporaci vím, nemá to nic společného s technickými shopnostmi. A opravdu jsem zbytečný negativista, vždyť lidi jako ty jsou milí, hodní a laskaví, věří Píár a netuší proč jsme všichni tak ve sračkách. Buď za to můžou zlí politici anebo ovce jako si ty. Děsí mě, že budeš první spravedlivý se zbraní v ruce. Ale ty můžeš být vklidu, budeš sociální a nebudeš sám, to nebyli ani uctivači HItlera, bude Vás hodně.
22. 10. 2014 12:38
Re: aspoň si k tomu průseru můžu přiřadit obličej
Je milé a upřímné, že dle toho, co píšeš, se řadíš mezi ty, kteří jsou "ve sračkách". Pověz mi, kamaráde, jak tedy víš, jak se dělá kariéra ve velké korporaci? Kdybys ji udělal, nebyl bys tam, kde jsi, jak píšeš. Víš, ono reprodukovat cizí názory a obecné kecy, je velice jednoduché. Například, pocítil si nějak výrazně, sám, OSOBNĚ, zainteresovaně krizi v roce 2008. Spíš ne, než jo tipuji. Ale vymlouvat se, že jsou všichni zlí, oškliví, a že krize je právě ten jejich důvod toho, proč jsou v těch sračkách (omlouvám se za výrazy), to mi přijde dosti nerelevantní a podobné tomu, co si napsal ty o kariéře p. Kozuba. Víš o tom velké nic, čili tě žádám, šiř jen informace, které máš na 100% podložené a z vlastní zkušenosti. Znova opakuji, že p. Kozub je o parník jinde, než ty, alespoň toho, jak se v rozhovoru vyjadřuje a díky tomu, jaké to auto (a nejen Fabie III), ve skutečnosti je. Víc se vyjadřovat k tvé osobě nebudu, neznám tě, ale věř, že tím "být ve sračkách" nestojí nikdo jiný, než jedinec sám, a naopak to platí i u úspěchu, u kariéry, i u vydělaných financí.
Měj se dobře, popřemýšlej a z těch sraček jak píšeš, se dostaň ASAP.
22. 10. 2014 11:03
Re: aspoň si k tomu průseru můžu přiřadit obličej
Kolik si s tím autem už najezdil, že ho umíš tak "skvěle" ohodnotit? Možná bys ten "průser" měl víc konkretizovat a popsat v čem je to tak hrozné.
A zřejmě toho člověka znáš velice dobře, když víš že udělal pouze kariéru bez technických schopností?
Je zvláštní, jak spousta lidí ráda kritizuje cokoli i když vůbec netuší jaká je skutečnost!