Profi
Uživatel_5340709
3
kusu do toho Norska jde?
Přejít do diskuze
Pokiaľ si dobre pamätám tak pred rokom či dvoma išli podobné dva kusy, akurát mali tuším vyššiu spaciu kabínu. Ak by aj táto dodávka bola dôkazom, že sa im tie prvé dva kusy osvedčili, určite je to dobrá správa že Tatra vie uspieť aj na trhu kde prím hrajú tzv. domáce stroje ako Volvo a Scania nemyslíš?
Evidentně má tatra v Norsku fanoušky a dokonce i oficiální zastoupení (i když to zní asi až příliš vznosně). Tady je hezky článek, akorát v Norštině. [odkaz]
Očividne bol ale dobrý krok zobrať motor a kabínu od iného výrobcu. Značne sa tým rozšírili pre Tatru možnosti opráv a údržby vo veľkej časti sveta, kde Paccar pôsobí a má servisné zázemie. Ešte tak doriešiť to aby Tatry vedeli a predávať aj jeho predajcovia a servisy a o nemal by som obavy o odbyt nielen v civilnom sektore.
nejspíše nějaká malá firma, jejíž majitel je fandou Tatrovky. takových bude po světě určitě více.
Ale i tak dobré ...
Ale i tak dobré ...
Tak ono jde taky o hustotu servisní sítě atd.
Menším firmám co maj pár ks nebo vlastní zázeí to tolik neva, tomu kdo uvažuje o koupi 300 ks to asi vadí
Menším firmám co maj pár ks nebo vlastní zázeí to tolik neva, tomu kdo uvažuje o koupi 300 ks to asi vadí
On je problém, že ti co mají prachy jsou k Tatře /trochu nespravedlivě/ chladní, a ti co by ji chtěli, zase nemají prachy.
Tak jistě, každý prodaný kus je úspěch. Tatra má dost převahu v terénu a těžkých podmínkách, Volvo a Scania víc na silnici. Když se podíváš na oficiální stránky Tatry, tak určitě mají co nabídnout. Trochu ji dostat víc do povědomí, tak minimálně vojenské zakázky by se mohly hrnout. Tatra Liwa myslím vyhrála i zakázku pro us armádu, bohužel tehdy konkurence tak tlačila, že dodavatel musí být ze strategického hlediska domácí, že se jim ji podařilo vytlačit.