Novinky
Prvni RS4 s 2,7 biturbo nemelo 195kw.. to mela S4... 😄 prvni RS4 mela se zminovanym 2,7 biturbo 380 koni 😄
V Parizi totiz povedal, ze v RS4/5 mozeme cakat V8.... :-!
Zdovodnoval to slovami😒br /> "Look at Mercedes, they have introduced the C63 with an eight cylinder."
ze ked ho maju oni, mozeme aj my...a teda ze az taky downsizing ako BMW im netreba.
Toto teraz uverejnene interview robili Australania - otazka je kedy ? - ak by to malo byt davnejsie pred Parizom, bral by som to ako ok, ved vsetci downsizuju, mali by sme aj my. Vykonnostne to zvladneme, emisie potesia...blaa, blaa...
Potom prijde rozhovor z Pariza, z ktoreho jasne vyplyva, ze zakaznici chcu "kone aj zvuk a charakter", srdce mi zaplesalo...a...potom takyto clanok 8-s
Ak bolo toto interview fakt urobene po Parizi, znamena to ze mu asi niekto v Ingolstadte a mozno az vo Wolfsburgu klepol riadne po prstoch ! 😒
No nic, ked budu behat po Nurburgringu prve prototypy, budeme mudrejsi... :-!
Zdovodnoval to slovami😒br /> "Look at Mercedes, they have introduced the C63 with an eight cylinder."
ze ked ho maju oni, mozeme aj my...a teda ze az taky downsizing ako BMW im netreba.
Toto teraz uverejnene interview robili Australania - otazka je kedy ? - ak by to malo byt davnejsie pred Parizom, bral by som to ako ok, ved vsetci downsizuju, mali by sme aj my. Vykonnostne to zvladneme, emisie potesia...blaa, blaa...
Potom prijde rozhovor z Pariza, z ktoreho jasne vyplyva, ze zakaznici chcu "kone aj zvuk a charakter", srdce mi zaplesalo...a...potom takyto clanok 8-s
Ak bolo toto interview fakt urobene po Parizi, znamena to ze mu asi niekto v Ingolstadte a mozno az vo Wolfsburgu klepol riadne po prstoch ! 😒
No nic, ked budu behat po Nurburgringu prve prototypy, budeme mudrejsi... :-!
Spíš bych věřil na ten V6
I přes ty :no: mám spíš pravdu 😄
teraz neviem, ci je to reakcia na seba ci na mna >😁 >😁 >😁 - zeby schyzofrenia ? >😒]
Neuveris, ale odo mna :no: nemas ani 1 ! >😁
...a vobec, neidem ta o nicom ani presviedcat :-!
Neuveris, ale odo mna :no: nemas ani 1 ! >😁
...a vobec, neidem ta o nicom ani presviedcat :-!
Teď jde o to, zda informace, která letěla z Ingolstadtu do Austrálie a z Austrálie zpět na evropské servery je pořád jedna a ta samá a co všechno se ztratil👋přidalo v překladu.
Zajímavější je toto
[odkaz]
Zajímavější je toto
[odkaz]
dnes je 24.10. alebo 24.12. ? >😁 :yes😒br />
hmm, aj tak mi to ale prijde nefer - urcite je to aj koli obavam o Porsche rekordy...
zase na druhej strane - lepsia reklama neexistuje ! :yes:
V DTM vyhrali pohar konstrukterov 😄 , dominancia v LeMans nepotrebuje komentar...
Tak uz len cakam, kedy aj tam zavedu QUATTRO !!! >😒]
Videl si ich testovacie jazdy s R18 e-tron quattro v Monze ? - ked som videl, ako si to prdia Parabolicou... :yes: :yes: :yes: - tam sa ani F1 nechytala ! >😁
hmm, aj tak mi to ale prijde nefer - urcite je to aj koli obavam o Porsche rekordy...
zase na druhej strane - lepsia reklama neexistuje ! :yes:
V DTM vyhrali pohar konstrukterov 😄 , dominancia v LeMans nepotrebuje komentar...
Tak uz len cakam, kedy aj tam zavedu QUATTRO !!! >😒]
Videl si ich testovacie jazdy s R18 e-tron quattro v Monze ? - ked som videl, ako si to prdia Parabolicou... :yes: :yes: :yes: - tam sa ani F1 nechytala ! >😁
a 8 valcom u RS4 ako aj M3 od BMW je uz koniec :yes😒br />
akosi sa tieto premotorovane masinky nestretavaju s pochopenim tejto doby ... ved popravde komu ich treba ze jo ... ved komu teba 600 koni v aute strednej triedy ... to je proste nezmysel..... hrat sa na sportiak u beznych sedanov alebo kombikov je moc moc moc moc usmevne :yes: a zmysluplne asi tak ako pestovanie citronov alebo kiwi na kamcatke
akosi sa tieto premotorovane masinky nestretavaju s pochopenim tejto doby ... ved popravde komu ich treba ze jo ... ved komu teba 600 koni v aute strednej triedy ... to je proste nezmysel..... hrat sa na sportiak u beznych sedanov alebo kombikov je moc moc moc moc usmevne :yes: a zmysluplne asi tak ako pestovanie citronov alebo kiwi na kamcatke
Nejúsměvnější jsi ty, protože si myslíš, že cokoliv, co má lepší dynamiku jak Lancer 1,6 je zbytečné. :no:
Navíc nikde není řeč o 600k autě, současná RS4 má 450k, ale atmosférických a je docela těžká, takže to není úplně nesmyslně přemotorované. Právě že RS4 je nejlepší auto pro aktivně žijící rodinu (4x4 na hory), kde se táta chce při jízdě přiměřeně pobavit. Můj tajný tip, ale obávám se o životnost obou spojek při krocení 450k čtyřkolky....
Navíc nikde není řeč o 600k autě, současná RS4 má 450k, ale atmosférických a je docela těžká, takže to není úplně nesmyslně přemotorované. Právě že RS4 je nejlepší auto pro aktivně žijící rodinu (4x4 na hory), kde se táta chce při jízdě přiměřeně pobavit. Můj tajný tip, ale obávám se o životnost obou spojek při krocení 450k čtyřkolky....
Opět meleš naprosté nesmysly. Pro "přemotorované" sedany a combi vždy na trhu místo bude, i kdyby důvodem ke koupi měla být jen prestiž a ukázat, "že na to mám." Ty Tvé "úvahy" kdo by to chtěl jsou naprosto mimo. Než něco vyplodíš, mohl bys se nad tím aspoň trochu zamyslet..
Akosi sa ty nestretavas s pochopenim automobiloveho priemyslu, o ktorom tvrdis, ze sa mu rozumies... :-!
Kedy tebe zazvoni DHL-ka, a kurier ti donesie trochu rozumu ?
Pochop jedno: to, ze ty take auto nepreferujes, alebo by si na nom nevedel vyuzit viac nez cca 40 % ( teda dufam, ze aspon tolko >😒] ) jeho potencialu neznamena, ze zakaznici to vnimaju tak isto !
V tejto triede z EU vyrobcov bude mat Jaguar (550 PS), aj Medo vo verzii C63 AMG S ma "len" 510 ! M3/4 maju 431 ! Audi bola pozicionovana vzdy v tejto triede medzi nich dvoch ! A to sa neplanuje menit - radostou z jazdy sa chcu vyrovnat BMW, ale vykonnostne ich prekonavat - preto neviedli "PS vojny" s AMG.
Ak o tom nevies, aj 4 liter TFSi ma 450 PS verziu v nedavno "testovanej" S6. Pristeglit ho na 480 by bohato stacilo - zase by boli v strede, zvukovo by boli v pohode, uspech zaruceny !
To ze si ju ty nekupis, nikoho trapit nebude :-!
Takze sorry, ale trochu este postuduj tu problematiku automobiloveho priemyslu detailnejsie, nech tu nehlasas do sveta podobne nehorazne bludy !!! 8-s
Kedy tebe zazvoni DHL-ka, a kurier ti donesie trochu rozumu ?
Pochop jedno: to, ze ty take auto nepreferujes, alebo by si na nom nevedel vyuzit viac nez cca 40 % ( teda dufam, ze aspon tolko >😒] ) jeho potencialu neznamena, ze zakaznici to vnimaju tak isto !
V tejto triede z EU vyrobcov bude mat Jaguar (550 PS), aj Medo vo verzii C63 AMG S ma "len" 510 ! M3/4 maju 431 ! Audi bola pozicionovana vzdy v tejto triede medzi nich dvoch ! A to sa neplanuje menit - radostou z jazdy sa chcu vyrovnat BMW, ale vykonnostne ich prekonavat - preto neviedli "PS vojny" s AMG.
Ak o tom nevies, aj 4 liter TFSi ma 450 PS verziu v nedavno "testovanej" S6. Pristeglit ho na 480 by bohato stacilo - zase by boli v strede, zvukovo by boli v pohode, uspech zaruceny !
To ze si ju ty nekupis, nikoho trapit nebude :-!
Takze sorry, ale trochu este postuduj tu problematiku automobiloveho priemyslu detailnejsie, nech tu nehlasas do sveta podobne nehorazne bludy !!! 8-s
Nemá to cenu. Je to jako házet hrách na zeď. Místní bot, který mele to samé furt dokola.
Akoze ale ja fakt takychto ludi nechapem ! - pokial nieje slepy, vidi, ze pre 95% diskuterov je tu na smiech a za trapka, a on nic 8-s a len pokracuje vo svojich nezmyselnych dristoch.
Nadavat mu ? - to by bol asi aj hriech >😁
Ja teda podla mojho avataru som z ineho "taboru" ako ty 😉 - tak ale zapajam sa hlavne do diskusii, kde sa jedna o "nase" veci, alebo "nasu" konkurenciu. V pripade, ze je konkurencia v niecom preukazatlne lepsia, dokazem to aj uznat. 😉
co sa nasho "bota" tyka - nic 😄 - aspon sa clovek obcas zasmeje >😁
...a niekedy ale aj zaplace 8-s :-!
Nadavat mu ? - to by bol asi aj hriech >😁
Ja teda podla mojho avataru som z ineho "taboru" ako ty 😉 - tak ale zapajam sa hlavne do diskusii, kde sa jedna o "nase" veci, alebo "nasu" konkurenciu. V pripade, ze je konkurencia v niecom preukazatlne lepsia, dokazem to aj uznat. 😉
co sa nasho "bota" tyka - nic 😄 - aspon sa clovek obcas zasmeje >😁
...a niekedy ale aj zaplace 8-s :-!
A to, že ty a kajlí vytahujete C5 V6 při jakékoliv příležitosti, byť sebenesmyslnější, je tu taky klasika.
Asi platí "svůj k svému".
Mrkni na počet mejch příspěvků a zkus to eště jednou zkombinovat s tvym jakékoli příležitosti. Nebo to mám brát že tě tak malej výkonovej rozdíl zaskočil? 😉
Ta v článku zmiňovaná 195kW verze byla B5, která skončila v roce 2002.
Pokud se nepletu, tak V6 diesel (2,7) se do C5 začal montovat v roce 2008 (klidně mě oprav), takže v té době měla Audi S4 pod kapotou motor 4,2 V8 / 253 kW (cca 340 koní).
Pokud beru generaci, která ji vystřídala v roce 2010, tak Audi S4 B8 měla 3,0 TFSI s 245kW.
A sám sis poslal žádanku takže z mý strany: Neni zač >😒]
Že by zastydlá forma hebefrenní schizofrenie..., nějaké terapie už jsi zkoušel(a)?
Jestli jsi v přechodu, tak zkus třeba hormony na uklidnění..., držím ti palce "Kyliesakro".
Mimochodem nejen přes držku by tu potřeboval někdo úplně jiný, ten kdo se neumí ani chovat ani ovládat, stačí si projet tuhle diskusi a každý má jasno, teda kromě tebe samozřejmě...
Jo, a abych nezapomněl, hezký večer, ať máš nějaký dobrý příklad, když doma nic podobného zřejmě neznáš.
Pokud bych se měl "rozplývat" nad nějakou Audi střední třídy, pak rozhodně spíš nad RS2 s R5T, nebo 2. g. RS4 s atmo V8.
2. A i keď sa bavíš o S4, tak tie autá sa časovo neprekrývali: S4 1. generácie (B5) sa vyrábala v rokoch 1997-2001, zatiaľ čo C5 1. gen. v rokoch 2001-2007.
3. I tá prastará S4 B5 s "len" 195 kW by si dala akúkoľvek C5 na raňajky. C5 aj s najsilnejším šesťvalcom mala i na daný objem/výkon podpriemernú dynamiku (230 km/h, 8,6s), kdežto o generáciu staršia S4 robila 250 km/h a 5,6s na sto.
2. Když vezmeš v úvahu S4 tak ta se prodávala až někdy vod roku ´98
3. No ty raňajky v Kylie oblíbenym závodě Mnichov - Hamburg bych chtěl vidět.. Rozhodně bys tam nebyl vo tolik dřív jak si asi představuješ >😒]
Tebe evidentně taky šoklo jak malej výkonovej rozdíl tam byl žejo? >😒]
Stejně je to tu veřejné tajemství a jen si zase prozradil(a).
Tvoje C5 byla i proti první S4 pouhou dálniční funící lokomotivou, které jde nejlépe jízda rovně...
Ty máš nějakou starou A6 žejo? Tak zrovna tobě by porovnání s Kyliinou C5třeba na tý trase Mnichov - Hamburg fakt prospělo. A já bych tvuj ksicht na konci cesty moc rád viděl >😒]