Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 4 čekají změny

Ingolstadtská automobilka hodlá u příští generace modelu RS 4 provést dvě zásadní změny. Jedna se týká motoru a ta druhá karoserie.
Zpět na článek
24. 10. 2014 19:14
Re: zazvonil zvonec
Opět meleš naprosté nesmysly. Pro "přemotorované" sedany a combi vždy na trhu místo bude, i kdyby důvodem ke koupi měla být jen prestiž a ukázat, "že na to mám." Ty Tvé "úvahy" kdo by to chtěl jsou naprosto mimo. Než něco vyplodíš, mohl bys se nad tím aspoň trochu zamyslet..
Avatar - white label
24. 10. 2014 19:12
Re: 195 kW
Proč píšeš "nad Kyliinou", když můžeš jednoduše napsat "nad mojí".
Stejně je to tu veřejné tajemství a jen si zase prozradil(a).
Tvoje C5 byla i proti první S4 pouhou dálniční funící lokomotivou, které jde nejlépe jízda rovně...
24. 10. 2014 19:50
Re: zazvonil zvonec
Jenze ty "premotorovane masinky" nekonci. Prave naopak. Akorat budou mit mene valcu.
Avatar - white label
28. 10. 2014 00:23
Re: 195 kW
Ad první věta, proč nutně nosit dříví do lesa?
Avatar - white label
28. 10. 2014 00:21
Re: 195 kW
Ale no tak, neshazuj se ještě víc a zkus raději ty terapie...
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2014 11:41
Re: 195 kW
Tak to seš na tom eště hůř než sem myslel ;-)
A sám sis poslal žádanku takže z mý strany: Neni zač >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 22:57
Re: 195 kW
Vo tom asi žádná ale to M3 eště lepší a Impreza na zábavu možná úplně nejlepší ale vo tom neni řeč. Když si autor článku už tak blbě splet RS4 a S4 tak sem jen připomněl že tehdejší S4 a Kylie původní C5 měly ne až tak rozdílnej výkon. A že ten nevelkej rozdíl pro někoho může bejt docela překvápko. Což evidentně je :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 21:54
Re: Niekde je chyba... :-/
Žeby neschopnost chápat psanej text? >:-[]
Klidně věřim a je mi fuk vod koho je mám protože s tou V6 mám bohužel spíš pravdu :-)
Avatar - Dzakobo
24. 10. 2014 19:02
Re: zazvonil zvonec
Nejúsměvnější jsi ty, protože si myslíš, že cokoliv, co má lepší dynamiku jak Lancer 1,6 je zbytečné. :no:
Navíc nikde není řeč o 600k autě, současná RS4 má 450k, ale atmosférických a je docela těžká, takže to není úplně nesmyslně přemotorované. Právě že RS4 je nejlepší auto pro aktivně žijící rodinu (4x4 na hory), kde se táta chce při jízdě přiměřeně pobavit. Můj tajný tip, ale obávám se o životnost obou spojek při krocení 450k čtyřkolky....
24. 10. 2014 13:55
2,7 biturbo...
Prvni RS4 s 2,7 biturbo nemelo 195kw.. to mela S4... :-) prvni RS4 mela se zminovanym 2,7 biturbo 380 koni :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 20:54
Re: Niekde je chyba... :-/
I přes ty :no: mám spíš pravdu :-)
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 20:09
Re: zazvonil zvonec
Akosi sa ty nestretavas s pochopenim automobiloveho priemyslu, o ktorom tvrdis, ze sa mu rozumies... :-!
Kedy tebe zazvoni DHL-ka, a kurier ti donesie trochu rozumu ?
Pochop jedno: to, ze ty take auto nepreferujes, alebo by si na nom nevedel vyuzit viac nez cca 40 % ( teda dufam, ze aspon tolko >:-[] ) jeho potencialu neznamena, ze zakaznici to vnimaju tak isto !
V tejto triede z EU vyrobcov bude mat Jaguar (550 PS), aj Medo vo verzii C63 AMG S ma "len" 510 ! M3/4 maju 431 ! Audi bola pozicionovana vzdy v tejto triede medzi nich dvoch ! A to sa neplanuje menit - radostou z jazdy sa chcu vyrovnat BMW, ale vykonnostne ich prekonavat - preto neviedli "PS vojny" s AMG.
Ak o tom nevies, aj 4 liter TFSi ma 450 PS verziu v nedavno "testovanej" S6. Pristeglit ho na 480 by bohato stacilo - zase by boli v strede, zvukovo by boli v pohode, uspech zaruceny !
To ze si ju ty nekupis, nikoho trapit nebude :-!
Takze sorry, ale trochu este postuduj tu problematiku automobiloveho priemyslu detailnejsie, nech tu nehlasas do sveta podobne nehorazne bludy !!! 8-s
Avatar - iudex
24. 10. 2014 15:47
Re: 195 kW
1. Prvá RS4 mala 280 kW, takže tak o dve výkonnostné ligy vyššie, ako V6 v C5.
2. A i keď sa bavíš o S4, tak tie autá sa časovo neprekrývali: S4 1. generácie (B5) sa vyrábala v rokoch 1997-2001, zatiaľ čo C5 1. gen. v rokoch 2001-2007.
3. I tá prastará S4 B5 s "len" 195 kW by si dala akúkoľvek C5 na raňajky. C5 aj s najsilnejším šesťvalcom mala i na daný objem/výkon podpriemernú dynamiku (230 km/h, 8,6s), kdežto o generáciu staršia S4 robila 250 km/h a 5,6s na sto.
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 16:42
Re: 195 kW
Kolikpak si toho s C5 V6 najezdil? Jo ten výkonovej rozdíl je fakt menší než si člověk představuje co? Cé pětky s šestiválcema byly na svou třídu a cenu docela slušný dálniční rychlíky :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 19:49
Re: 195 kW
A von je někdo srovnával? Já určitě ne :-)
Tebe evidentně taky šoklo jak malej výkonovej rozdíl tam byl žejo? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 19:48
Re: 195 kW
Tyhle nablblý kecy fakt nesnášim a už vůbec ne když mi nějakej chytrák co v životě nejel přes 230 a už vůbec ne s šestiválcem ve střední. Je mi fuk jestli to tvuj mozek nebere ale na vysoký dálniční rychlosti za tu cenu ve třídě prostě nic lepšího nebylo >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 17:29
Re: Niekde je chyba... :-/
Spíš bych věřil na ten V6
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 16:49
Re: 195 kW
1. Srovnávat je nesmyslný, ale když vezmeš v úvahu cenu tak C5 v6 :yes: ;-)
2. Když vezmeš v úvahu S4 tak ta se prodávala až někdy vod roku ´98
3. No ty raňajky v Kylie oblíbenym závodě Mnichov - Hamburg bych chtěl vidět.. Rozhodně bys tam nebyl vo tolik dřív jak si asi představuješ >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 16:39
Re: 195 kW
Takovýhle chyby už nekomentuju šetřim se jen na ty ultra >:-[]
Mrkni na počet mejch příspěvků a zkus to eště jednou zkombinovat s tvym jakékoli příležitosti. Nebo to mám brát že tě tak malej výkonovej rozdíl zaskočil? ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 13:55
195 kW
Úplně sem zapomněl že tehdejší S4 mívala 195 kW. Je to zvlášť zábavný pro VW fans který nad Kyliinou minulou C5 V6 se 155 kW ze stejný doby těžce ohrnovali nos. Že by závist? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2014 19:50
Re: 195 kW
Nebuď trapnej, dám ti klidně čestný pionýrský že sem nikdy žádnej Citroen nevlastnil :-)
Ty máš nějakou starou A6 žejo? Tak zrovna tobě by porovnání s Kyliinou C5třeba na tý trase Mnichov - Hamburg fakt prospělo. A já bych tvuj ksicht na konci cesty moc rád viděl >:-[]
Avatar - white label
28. 10. 2014 22:25
Re: 195 kW
Nemůžeš chtít zrovna po Kyliisakře aby tohle pochopil(a). A s těmi značkami už vůbec ne, Citroen zbožňuje a Audi nenávidí, stejně jako celý zlý "Piechův koncern"...
Avatar - white label
28. 10. 2014 22:19
Re: 195 kW
Už se celý třesu, klidně přijeď virtuální hrdin(k)o, jak oba víme, pes který štěká (zvlášť na netu), nekouše...
Mimochodem nejen přes držku by tu potřeboval někdo úplně jiný, ten kdo se neumí ani chovat ani ovládat, stačí si projet tuhle diskusi a každý má jasno, teda kromě tebe samozřejmě...
Jo, a abych nezapomněl, hezký večer, ať máš nějaký dobrý příklad, když doma nic podobného zřejmě neznáš.
Avatar - white label
28. 10. 2014 01:36
Re: 195 kW
"Sereš, trotl, buzna, vypatlanej, vole je ti 15...", máš ještě nějaké další diskusní "argumenty"?
Jestli jsi v přechodu, tak zkus třeba hormony na uklidnění..., držím ti palce "Kyliesakro".
Avatar - white label
27. 10. 2014 23:33
Re: 195 kW
Další utkvělé představy? Můžeš citovat kde konkrétně se údajně "rozplývám" nad původní S4? A je snad výkon motoru nějakým zásadním měřítkem celkové "kvality" vozu? Čím více koní za méně peněz, tím lepší auto?
Pokud bych se měl "rozplývat" nad nějakou Audi střední třídy, pak rozhodně spíš nad RS2 s R5T, nebo 2. g. RS4 s atmo V8.
Avatar - white label
27. 10. 2014 23:17
Re: 195 kW
Hlavně, že jsi ve formě ty, viz tvé primitivní reakce s nervy na pochodu .
Že by zastydlá forma hebefrenní schizofrenie..., nějaké terapie už jsi zkoušel(a)?
Avatar - boost.
24. 10. 2014 21:26
Re: zazvonil zvonec
Nejsi z jiného tábora... ;-)

Nevím, co s ním je. Mám o něj starost.
Avatar - Dzakobo
24. 10. 2014 17:39
Re: Niekde je chyba... :-/
Kéž by zůstal V8, spíš to bude 3,0 TFSi biturbo :-( .
Avatar - iudex
24. 10. 2014 15:49
Re: 2,7 biturbo...
Tak tak, 280 kW, 440 Nm, 262 km/h, 4,9s.
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 14:32
Niekde je chyba... :-/
V Parizi totiz povedal, ze v RS4/5 mozeme cakat V8.... :-!
Zdovodnoval to slovami:
"Look at Mercedes, they have introduced the C63 with an eight cylinder."
ze ked ho maju oni, mozeme aj my...a teda ze az taky downsizing ako BMW im netreba.
Toto teraz uverejnene interview robili Australania - otazka je kedy ? - ak by to malo byt davnejsie pred Parizom, bral by som to ako ok, ved vsetci downsizuju, mali by sme aj my. Vykonnostne to zvladneme, emisie potesia...blaa, blaa...
Potom prijde rozhovor z Pariza, z ktoreho jasne vyplyva, ze zakaznici chcu "kone aj zvuk a charakter", srdce mi zaplesalo...a...potom takyto clanok 8-s
Ak bolo toto interview fakt urobene po Parizi, znamena to ze mu asi niekto v Ingolstadte a mozno az vo Wolfsburgu klepol riadne po prstoch ! :-(
No nic, ked budu behat po Nurburgringu prve prototypy, budeme mudrejsi... :-!
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 21:08
Re: zazvonil zvonec
Akoze ale ja fakt takychto ludi nechapem ! - pokial nieje slepy, vidi, ze pre 95% diskuterov je tu na smiech a za trapka, a on nic 8-s a len pokracuje vo svojich nezmyselnych dristoch.
Nadavat mu ? - to by bol asi aj hriech >:D
Ja teda podla mojho avataru som z ineho "taboru" ako ty ;-) - tak ale zapajam sa hlavne do diskusii, kde sa jedna o "nase" veci, alebo "nasu" konkurenciu. V pripade, ze je konkurencia v niecom preukazatlne lepsia, dokazem to aj uznat. ;-)

co sa nasho "bota" tyka - nic :-) - aspon sa clovek obcas zasmeje >:D

...a niekedy ale aj zaplace 8-s :-!
Avatar - boost.
24. 10. 2014 20:47
Re: zazvonil zvonec
Tieto premotorované mašinky se práveže stretávajú s pochopením tejto doby. Buď žiješ ve své bublině někde pod Tatrami, nebo neumíš číst a nedokážeš zpracovat psaný text. :no:
Avatar - boost.
24. 10. 2014 20:43
Re: zazvonil zvonec
Nemá to cenu. Je to jako házet hrách na zeď. Místní bot, který mele to samé furt dokola.
Avatar - Ham.
24. 10. 2014 19:36
Re: Niekde je chyba... :-/
Teď jde o to, zda informace, která letěla z Ingolstadtu do Austrálie a z Austrálie zpět na evropské servery je pořád jedna a ta samá a co všechno se ztratilo/přidalo v překladu.
Zajímavější je toto
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 19:28
Re: 195 kW
Pockaj, ju este slak netrafil z toho, ze Jaguar F-type dostane 4-kolku ??? >:-[] >:-[] >:-[]
24. 10. 2014 14:14
Re: 195 kW
Ano, S4 měla 195 kW, článek je o RS4, takže se pan autor trošku zaplantal, což je na tomto webu už tak nějak klasika.
A to, že ty a kajlí vytahujete C5 V6 při jakékoliv příležitosti, byť sebenesmyslnější, je tu taky klasika.
Asi platí "svůj k svému".
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2014 18:13
zazvonil zvonec
a 8 valcom u RS4 ako aj M3 od BMW je uz koniec :yes:

akosi sa tieto premotorovane masinky nestretavaju s pochopenim tejto doby ... ved popravde komu ich treba ze jo ... ved komu teba 600 koni v aute strednej triedy ... to je proste nezmysel..... hrat sa na sportiak u beznych sedanov alebo kombikov je moc moc moc moc usmevne :yes: a zmysluplne asi tak ako pestovanie citronov alebo kiwi na kamcatke
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2014 01:11
Re: 195 kW
40 kW je na rozdíl mezi mainstreamem nad kterym se tu vohrnuje nos a sportovní verzi prémiový automobilky přijde fakt nic moc. A ultramálo kdyby ten mainstream byla nafta se domníváš. Ale je to benzín proti benzínu. Kdyby nebylo chyby v textu ani bych si na to nevzpomněl, no byla tam :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2014 18:05
Re: 195 kW
Vo tobě netřeba něco vymejšet. Seš celkem průhlednej a tvý příspěvky výmluvný >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2014 18:03
Re: 195 kW
Kecy. Blbě si přečet a kravinu napsal. Takže nevokecávej zatřep hlavou a zkus to eště jednou. Třeba to do třetice dáš
Avatar - white label
29. 10. 2014 14:16
Re: 195 kW
Samozřejmě, nenávidím zrovna Citroen (asi mu taky závidím jeho aktuální tržní "úspěch"), spokojený? Bláznům se totiž nemá odporovat, ať už si vymyslí cokoli...
Avatar - white label
29. 10. 2014 13:21
Re: 195 kW
Máš zajímavý vlastní recept, škoda, že ti nezabírá... :*)
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2014 01:06
Re: 195 kW
Je to votřepaný ale ty fakt nerozumíš psanýmu textu. Zatřep hlavou a zkus to eště jednou >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2014 01:03
Re: 195 kW
Ty fakt nejseš normální. Ale že nenávidíš bůhvíproč zrovna Citroen a v diskuzích vodporně napadáš lidi co se jen votřou vo koncern je bezdiskuze >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2014 17:58
Re: 195 kW
Co to hraješ? Začals ty a třikrát sem ti řek ať toho necháš. Jak drzej patnáctiletej vypatlanec se chováš a plkama vo hormonech a voslovenim Kyliesakro to fakt nezlepšuješ. Do Zlína kvůli tomu nepojedu ale trocha reality a pár přes držku bys fakt pořeboval. Na týpkyjako seš ty totiž nic jinýho neplatí jak voba víme žejo :-!
28. 10. 2014 21:47
Re: 195 kW
pochop ale že u těch 2 aut není rozdíl jen ve výkonu ale o celkovým jízdním prožitku. A v neposlední řadě taky značce.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2014 00:00
Re: 195 kW
Nedělej ze mě idiota! Nepochytils to napoprvý?
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2014 23:55
Re: 195 kW
Ty seš buzna nebo co nebo jen vypatlanej?
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2014 22:34
Re: 195 kW
Teď už nejseš jen trapnej teď už fakt sereš. Eště jednou a zařadim tě mezi totální trotly. Podle Kylie seš trochu VWomezenej ale neměla tě za *. Fakt nejseš ve formě
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2014 22:28
Re: 195 kW
Nic jen to že nad jednim se lidi jako white rozplývaj a na to druhý blili. A přitom výkonovej rozdíl byl narozdíl vod cenovýho překvapivě malej :-)
26. 10. 2014 16:26
Re: 195 kW
Fak teď netuším, jestli si děláš srandu, když ti 40kW rozdíl přijde "malej", a navíc přitom porovnáváš zážehový a vznětový motor v naprosto rozdílných autech a navíc rozdílných generací... Prostě mimo.
Ta v článku zmiňovaná 195kW verze byla B5, která skončila v roce 2002.
Pokud se nepletu, tak V6 diesel (2,7) se do C5 začal montovat v roce 2008 (klidně mě oprav), takže v té době měla Audi S4 pod kapotou motor 4,2 V8 / 253 kW (cca 340 koní).
Pokud beru generaci, která ji vystřídala v roce 2010, tak Audi S4 B8 měla 3,0 TFSI s 245kW.
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 20:18
Re: zazvonil zvonec
Ta prevodovka bola v case osadenia do RS4/5 dimenzovana na 550 Nm a na jej vyvoji sa podielali aj Slovaci ;-) , aktualne cez nu prudi aj 580 Nm z 3 litrovych TDi-ciek, a poznam dost ludi, ktori ju maju vo svojom aute, ale staznosti som nepocul ;-)
Avatar - white label
26. 10. 2014 00:03
Re: 195 kW
Co je na něm tak úžasného? Přece to, že ho měla Kylie alias Hammunasakra, sakra! >:D ;-)
25. 10. 2014 23:20
Re: 195 kW
Nevím co je na tom za překvápko, že V6 v C5 měl 155 kW. Jen nechápu proč by měl bejt někdo celej cacnej z C5 s tímhle motorem? Co je na tom autě tak úžasnýho, aby si z toho člověk musel sednout na zadek?
25. 10. 2014 10:30
Re: 195 kW
Ja dokonce nikdy nejel v zadnym aute. Fakt dik, ted vypadam jako *.
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 21:25
Re: Niekde je chyba... :-/
teraz neviem, ci je to reakcia na seba ci na mna >:D >:D >:D - zeby schyzofrenia ? >:-[]
Neuveris, ale odo mna :no: nemas ani 1 ! >:D
...a vobec, neidem ta o nicom ani presviedcat :-!
24. 10. 2014 19:58
Re: 195 kW
S C5 jsem nenajezdil nic. ale jak píšeš je to dálniční rychlík, takže si s tím moc legrace neužiješ. To S4 je jiná kára.
Avatar - AUDIRS6
24. 10. 2014 19:55
Re: Niekde je chyba... :-/
dnes je 24.10. alebo 24.12. ? >:D :yes:

hmm, aj tak mi to ale prijde nefer - urcite je to aj koli obavam o Porsche rekordy...
zase na druhej strane - lepsia reklama neexistuje ! :yes:
V DTM vyhrali pohar konstrukterov :-) , dominancia v LeMans nepotrebuje komentar...
Tak uz len cakam, kedy aj tam zavedu QUATTRO !!! >:-[]
Videl si ich testovacie jazdy s R18 e-tron quattro v Monze ? - ked som videl, ako si to prdia Parabolicou... :yes: :yes: :yes: - tam sa ani F1 nechytala ! >:D
24. 10. 2014 19:34
Re: 195 kW
C5ky byly nejvetsi dalnicni rakety, to vi kazdej. Stejne jako jak je to s tebou a Kylie. Madamme, ze vam to fakt neni blby..:)
Avatar - boost.
24. 10. 2014 17:43
Re: 195 kW
Srovnávat C5, i s tím tvým šestiválcem, s S4 je absolutní kravina.
24. 10. 2014 14:14
Re: 195 kW
Jak závist? Jízda se starou S4 je nesrovnatelná s těžkou a nemotornou C5 V6. Měl jsem čest se s touhle károu povozit a je to ukrutný žihadlo. Kombinace silnýho motoru a pohonu 4x4 dává netušený možnosti vedení auta ;-)