Opět meleš naprosté nesmysly. Pro "přemotorované" sedany a combi vždy na trhu místo bude, i kdyby důvodem ke koupi měla být jen prestiž a ukázat, "že na to mám." Ty Tvé "úvahy" kdo by to chtěl jsou naprosto mimo. Než něco vyplodíš, mohl bys se nad tím aspoň trochu zamyslet..
Proč píšeš "nad Kyliinou", když můžeš jednoduše napsat "nad mojí".
Stejně je to tu veřejné tajemství a jen si zase prozradil(a).
Tvoje C5 byla i proti první S4 pouhou dálniční funící lokomotivou, které jde nejlépe jízda rovně...
Vo tom asi žádná ale to M3 eště lepší a Impreza na zábavu možná úplně nejlepší ale vo tom neni řeč. Když si autor článku už tak blbě splet RS4 a S4 tak sem jen připomněl že tehdejší S4 a Kylie původní C5 měly ne až tak rozdílnej výkon. A že ten nevelkej rozdíl pro někoho může bejt docela překvápko. Což evidentně je :-)
Nejúsměvnější jsi ty, protože si myslíš, že cokoliv, co má lepší dynamiku jak Lancer 1,6 je zbytečné. :no:
Navíc nikde není řeč o 600k autě, současná RS4 má 450k, ale atmosférických a je docela těžká, takže to není úplně nesmyslně přemotorované. Právě že RS4 je nejlepší auto pro aktivně žijící rodinu (4x4 na hory), kde se táta chce při jízdě přiměřeně pobavit. Můj tajný tip, ale obávám se o životnost obou spojek při krocení 450k čtyřkolky....
Akosi sa ty nestretavas s pochopenim automobiloveho priemyslu, o ktorom tvrdis, ze sa mu rozumies... :-!
Kedy tebe zazvoni DHL-ka, a kurier ti donesie trochu rozumu ?
Pochop jedno: to, ze ty take auto nepreferujes, alebo by si na nom nevedel vyuzit viac nez cca 40 % ( teda dufam, ze aspon tolko >:-[] ) jeho potencialu neznamena, ze zakaznici to vnimaju tak isto !
V tejto triede z EU vyrobcov bude mat Jaguar (550 PS), aj Medo vo verzii C63 AMG S ma "len" 510 ! M3/4 maju 431 ! Audi bola pozicionovana vzdy v tejto triede medzi nich dvoch ! A to sa neplanuje menit - radostou z jazdy sa chcu vyrovnat BMW, ale vykonnostne ich prekonavat - preto neviedli "PS vojny" s AMG.
Ak o tom nevies, aj 4 liter TFSi ma 450 PS verziu v nedavno "testovanej" S6. Pristeglit ho na 480 by bohato stacilo - zase by boli v strede, zvukovo by boli v pohode, uspech zaruceny !
To ze si ju ty nekupis, nikoho trapit nebude :-!
Takze sorry, ale trochu este postuduj tu problematiku automobiloveho priemyslu detailnejsie, nech tu nehlasas do sveta podobne nehorazne bludy !!! 8-s
1. Prvá RS4 mala 280 kW, takže tak o dve výkonnostné ligy vyššie, ako V6 v C5.
2. A i keď sa bavíš o S4, tak tie autá sa časovo neprekrývali: S4 1. generácie (B5) sa vyrábala v rokoch 1997-2001, zatiaľ čo C5 1. gen. v rokoch 2001-2007.
3. I tá prastará S4 B5 s "len" 195 kW by si dala akúkoľvek C5 na raňajky. C5 aj s najsilnejším šesťvalcom mala i na daný objem/výkon podpriemernú dynamiku (230 km/h, 8,6s), kdežto o generáciu staršia S4 robila 250 km/h a 5,6s na sto.
Kolikpak si toho s C5 V6 najezdil? Jo ten výkonovej rozdíl je fakt menší než si člověk představuje co? Cé pětky s šestiválcema byly na svou třídu a cenu docela slušný dálniční rychlíky :-)
Tyhle nablblý kecy fakt nesnášim a už vůbec ne když mi nějakej chytrák co v životě nejel přes 230 a už vůbec ne s šestiválcem ve střední. Je mi fuk jestli to tvuj mozek nebere ale na vysoký dálniční rychlosti za tu cenu ve třídě prostě nic lepšího nebylo >:-[]
1. Srovnávat je nesmyslný, ale když vezmeš v úvahu cenu tak C5 v6 :yes:;-)
2. Když vezmeš v úvahu S4 tak ta se prodávala až někdy vod roku ´98
3. No ty raňajky v Kylie oblíbenym závodě Mnichov - Hamburg bych chtěl vidět.. Rozhodně bys tam nebyl vo tolik dřív jak si asi představuješ >:-[]
Takovýhle chyby už nekomentuju šetřim se jen na ty ultra >:-[]
Mrkni na počet mejch příspěvků a zkus to eště jednou zkombinovat s tvym jakékoli příležitosti. Nebo to mám brát že tě tak malej výkonovej rozdíl zaskočil? ;-)
Úplně sem zapomněl že tehdejší S4 mívala 195 kW. Je to zvlášť zábavný pro VW fans který nad Kyliinou minulou C5 V6 se 155 kW ze stejný doby těžce ohrnovali nos. Že by závist? >:-[]
Nebuď trapnej, dám ti klidně čestný pionýrský že sem nikdy žádnej Citroen nevlastnil :-)
Ty máš nějakou starou A6 žejo? Tak zrovna tobě by porovnání s Kyliinou C5třeba na tý trase Mnichov - Hamburg fakt prospělo. A já bych tvuj ksicht na konci cesty moc rád viděl >:-[]
Nemůžeš chtít zrovna po Kyliisakře aby tohle pochopil(a). A s těmi značkami už vůbec ne, Citroen zbožňuje a Audi nenávidí, stejně jako celý zlý "Piechův koncern"...
Už se celý třesu, klidně přijeď virtuální hrdin(k)o, jak oba víme, pes který štěká (zvlášť na netu), nekouše...
Mimochodem nejen přes držku by tu potřeboval někdo úplně jiný, ten kdo se neumí ani chovat ani ovládat, stačí si projet tuhle diskusi a každý má jasno, teda kromě tebe samozřejmě...
Jo, a abych nezapomněl, hezký večer, ať máš nějaký dobrý příklad, když doma nic podobného zřejmě neznáš.
"Sereš, trotl, buzna, vypatlanej, vole je ti 15...", máš ještě nějaké další diskusní "argumenty"?
Jestli jsi v přechodu, tak zkus třeba hormony na uklidnění..., držím ti palce "Kyliesakro".
Další utkvělé představy? Můžeš citovat kde konkrétně se údajně "rozplývám" nad původní S4? A je snad výkon motoru nějakým zásadním měřítkem celkové "kvality" vozu? Čím více koní za méně peněz, tím lepší auto?
Pokud bych se měl "rozplývat" nad nějakou Audi střední třídy, pak rozhodně spíš nad RS2 s R5T, nebo 2. g. RS4 s atmo V8.
Hlavně, že jsi ve formě ty, viz tvé primitivní reakce s nervy na pochodu .
Že by zastydlá forma hebefrenní schizofrenie..., nějaké terapie už jsi zkoušel(a)?
V Parizi totiz povedal, ze v RS4/5 mozeme cakat V8.... :-!
Zdovodnoval to slovami:
"Look at Mercedes, they have introduced the C63 with an eight cylinder."
ze ked ho maju oni, mozeme aj my...a teda ze az taky downsizing ako BMW im netreba.
Toto teraz uverejnene interview robili Australania - otazka je kedy ? - ak by to malo byt davnejsie pred Parizom, bral by som to ako ok, ved vsetci downsizuju, mali by sme aj my. Vykonnostne to zvladneme, emisie potesia...blaa, blaa...
Potom prijde rozhovor z Pariza, z ktoreho jasne vyplyva, ze zakaznici chcu "kone aj zvuk a charakter", srdce mi zaplesalo...a...potom takyto clanok 8-s
Ak bolo toto interview fakt urobene po Parizi, znamena to ze mu asi niekto v Ingolstadte a mozno az vo Wolfsburgu klepol riadne po prstoch ! :-(
No nic, ked budu behat po Nurburgringu prve prototypy, budeme mudrejsi... :-!
Akoze ale ja fakt takychto ludi nechapem ! - pokial nieje slepy, vidi, ze pre 95% diskuterov je tu na smiech a za trapka, a on nic 8-s a len pokracuje vo svojich nezmyselnych dristoch.
Nadavat mu ? - to by bol asi aj hriech >:D
Ja teda podla mojho avataru som z ineho "taboru" ako ty ;-) - tak ale zapajam sa hlavne do diskusii, kde sa jedna o "nase" veci, alebo "nasu" konkurenciu. V pripade, ze je konkurencia v niecom preukazatlne lepsia, dokazem to aj uznat. ;-)
co sa nasho "bota" tyka - nic :-) - aspon sa clovek obcas zasmeje >:D
Tieto premotorované mašinky se práveže stretávajú s pochopením tejto doby. Buď žiješ ve své bublině někde pod Tatrami, nebo neumíš číst a nedokážeš zpracovat psaný text. :no:
Teď jde o to, zda informace, která letěla z Ingolstadtu do Austrálie a z Austrálie zpět na evropské servery je pořád jedna a ta samá a co všechno se ztratilo/přidalo v překladu.
Zajímavější je toto
[odkaz]
Ano, S4 měla 195 kW, článek je o RS4, takže se pan autor trošku zaplantal, což je na tomto webu už tak nějak klasika.
A to, že ty a kajlí vytahujete C5 V6 při jakékoliv příležitosti, byť sebenesmyslnější, je tu taky klasika.
Asi platí "svůj k svému".
a 8 valcom u RS4 ako aj M3 od BMW je uz koniec :yes:
akosi sa tieto premotorovane masinky nestretavaju s pochopenim tejto doby ... ved popravde komu ich treba ze jo ... ved komu teba 600 koni v aute strednej triedy ... to je proste nezmysel..... hrat sa na sportiak u beznych sedanov alebo kombikov je moc moc moc moc usmevne :yes: a zmysluplne asi tak ako pestovanie citronov alebo kiwi na kamcatke
40 kW je na rozdíl mezi mainstreamem nad kterym se tu vohrnuje nos a sportovní verzi prémiový automobilky přijde fakt nic moc. A ultramálo kdyby ten mainstream byla nafta se domníváš. Ale je to benzín proti benzínu. Kdyby nebylo chyby v textu ani bych si na to nevzpomněl, no byla tam :-)
Samozřejmě, nenávidím zrovna Citroen (asi mu taky závidím jeho aktuální tržní "úspěch"), spokojený? Bláznům se totiž nemá odporovat, ať už si vymyslí cokoli...
Co to hraješ? Začals ty a třikrát sem ti řek ať toho necháš. Jak drzej patnáctiletej vypatlanec se chováš a plkama vo hormonech a voslovenim Kyliesakro to fakt nezlepšuješ. Do Zlína kvůli tomu nepojedu ale trocha reality a pár přes držku bys fakt pořeboval. Na týpkyjako seš ty totiž nic jinýho neplatí jak voba víme žejo :-!
Teď už nejseš jen trapnej teď už fakt sereš. Eště jednou a zařadim tě mezi totální trotly. Podle Kylie seš trochu VWomezenej ale neměla tě za *. Fakt nejseš ve formě
Fak teď netuším, jestli si děláš srandu, když ti 40kW rozdíl přijde "malej", a navíc přitom porovnáváš zážehový a vznětový motor v naprosto rozdílných autech a navíc rozdílných generací... Prostě mimo.
Ta v článku zmiňovaná 195kW verze byla B5, která skončila v roce 2002.
Pokud se nepletu, tak V6 diesel (2,7) se do C5 začal montovat v roce 2008 (klidně mě oprav), takže v té době měla Audi S4 pod kapotou motor 4,2 V8 / 253 kW (cca 340 koní).
Pokud beru generaci, která ji vystřídala v roce 2010, tak Audi S4 B8 měla 3,0 TFSI s 245kW.
Ta prevodovka bola v case osadenia do RS4/5 dimenzovana na 550 Nm a na jej vyvoji sa podielali aj Slovaci ;-) , aktualne cez nu prudi aj 580 Nm z 3 litrovych TDi-ciek, a poznam dost ludi, ktori ju maju vo svojom aute, ale staznosti som nepocul ;-)
Nevím co je na tom za překvápko, že V6 v C5 měl 155 kW. Jen nechápu proč by měl bejt někdo celej cacnej z C5 s tímhle motorem? Co je na tom autě tak úžasnýho, aby si z toho člověk musel sednout na zadek?
teraz neviem, ci je to reakcia na seba ci na mna >:D >:D >:D - zeby schyzofrenia ? >:-[]
Neuveris, ale odo mna :no: nemas ani 1 ! >:D
...a vobec, neidem ta o nicom ani presviedcat :-!
hmm, aj tak mi to ale prijde nefer - urcite je to aj koli obavam o Porsche rekordy...
zase na druhej strane - lepsia reklama neexistuje ! :yes:
V DTM vyhrali pohar konstrukterov :-) , dominancia v LeMans nepotrebuje komentar...
Tak uz len cakam, kedy aj tam zavedu QUATTRO !!! >:-[]
Videl si ich testovacie jazdy s R18 e-tron quattro v Monze ? - ked som videl, ako si to prdia Parabolicou... :yes::yes::yes: - tam sa ani F1 nechytala ! >:D
Jak závist? Jízda se starou S4 je nesrovnatelná s těžkou a nemotornou C5 V6. Měl jsem čest se s touhle károu povozit a je to ukrutný žihadlo. Kombinace silnýho motoru a pohonu 4x4 dává netušený možnosti vedení auta ;-)