Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéfům Hondy se snížil plat kvůli problémům s kvalitou

Už pátá svolávací akce na jeden jediný model Hondy v Japonsku vyústila ve výchovný pohlavek nejvyššímu managementu automobilky.
Zpět na článek
26. 10. 2014 11:55
26. 10. 2014 12:03
27. 10. 2014 00:09
27. 10. 2014 12:12
26. 10. 2014 18:37
27. 10. 2014 08:40
29. 10. 2014 12:59
27. 10. 2014 00:00
27. 10. 2014 07:34
27. 10. 2014 11:41
27. 10. 2014 13:44
27. 10. 2014 17:12
27. 10. 2014 06:53
28. 10. 2014 13:22
27. 10. 2014 07:36
27. 10. 2014 13:45
26. 10. 2014 18:41
26. 10. 2014 19:13
26. 10. 2014 21:09
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 11:55
No toto
Znie to sice chvalyhodne ale nevedel som ze manazeri priamo zodpovedaju za kvalitu vyrobkov. Nemali by skor potrestat nejakych vystupnych kontrolorov kvality alebo take nieco? Niekto mi to prosim vysvetlite, ja sa v tom priliz nevyznam. :-)
Rozbalit vlákno
20
26. 10. 2014 12:23
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
jj
nejdřív by vám měli říct kolik že si to z vás vůbec berou .... [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Odpověď: Nejspíš byli infiltrováni nějací záškodníci přímo do Hondy, no nedělá elektromobily já jí to i přeju, zasloužila by si to >:D >:D >:D >:D
Avatar - Dominik.
26. 10. 2014 19:59
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Hele, už jednou jsem ti na tenhle tvůj odkaz psal, nezáviď, je to ubohý :no:
26. 10. 2014 12:46
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
A koho byste potrestal vy? Uklízečku a hlídače na vrátnici? Schody se prostě myjou odshora dolů.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 12:53
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
"Nemali by skor potrestat nejakych vystupnych kontrolorov kvality alebo take nieco?" ;-) A ta upratovacka a vratnik, tie funkcie maju s kvalitou vyrobkov tiez spolocne asi tolko co ten manazer. ;-)
Avatar - petrumr
26. 10. 2014 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bubucci
26. 10. 2014 13:05
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Ano, jsou zodpovědní za finální produkt, protože oddělení výstupní kontroly a výroby pod ně spadá.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 13:10
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Ale ved v clanku pisu ze az teraz najmu manazera, ktory bude mat na starosti kontrolu kvality, tak uz tomu vobec nerozumiem. >:D Ono technicky potom vsetky oddelenia spadaju pod riaditela spolocnosti, sice aj toho potrestali ale pride mi to ako ta hlaska "placeme pekne ale na nespravnom hrobe", skratka mali by potrestat hlavne osoby priamo zodpovedne za chyby v kvalite, a nie ich nadriadenich. Kazdopadne Honda ma za toto velke plus, ze sa nesnazi chyby maskovat, ale riesi ich. :yes:
26. 10. 2014 16:46
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Clovece kolik mas roku? To si jako myslis, ze je to vina nekolika "kvalitaru"? Vetsina automobilek je hierarchicky rizena tudiz kvalitari jednaji na zaklade nejakych vstupu(cilu), ktere spadly z managereskeho levelu o uroven vyse. Tohle je sysemovy problem, ktery vznikl na zaklade nejakeho super korporatniho "programu" jako orezeme "costy", presunume se do levnejsi destinace, zapojime vice 3rd parties a podobne ...a za tato rozhodnuti v 100 procent pripadu muze vrcholny management.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 17:03
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Vek mam v profile, co sa zistit jednym klikom, narozdiel od toho ako funguju velke automobilky. Takze nabuduce si prosim narazky odpusti. ;-) Ale dakujem za vysvetlenie . :yes:
26. 10. 2014 23:22
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Automobilka alebo iný veľký podnik - to máš jedno. Faktom je, že prehľad o tom nemáš. Vezmi si iba logicky - na čo by tam tí vrcholoví manažéri boli, a za čo by ich platili, keby nemali žiadnu zodpovednosť? A keďže ide o klesanie kvality v širšom meradle a s globálnym dopadom na značku, aj opatrenia sú úrovni tomu primeranej.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 23:30
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
To teda nemam, ved preto sa pytam. ;-) Myslel som ze manazeri sa staraju len o PR/reklamu a najimaju personal, a ze kontrola kvality je uplne ine oddelenie ktore s nimi nema nic spolocne. Ale tak vdaka za vyvedenie z omylu (a hlavne slusnou cestou bez blbych poznamok, to si cenim :yes: )
29. 10. 2014 12:46
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Když už, tak najmou manažera, který bude mít na starosti kvalitu a ne kontrolu kvality. Vnímáš ten rozdíl?
Avatar - white label
26. 10. 2014 13:32
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
A kdo ty "výstupní kontrolory" apod. vybírá, kdo je má kontrolovat a zodpovídá tak za jejich výběr/kontrolu? ;-)
Za co by asi tak bral manažer prachy, kdyby to nebylo spojeno i s odpovědností za práci podřízených?
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 13:34
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
To je tiez pravda...tak to rovno mali zaviest nejake plosne sankcie. Proste mi pride nefer ze priamo ti ludia co to sposobili tak ich to nejak nepostihne. Teda aspon podla clanku, mozno v skutocnosti strhli plat aj im.
Avatar - white label
26. 10. 2014 13:38
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Platy řadových zaměstnanců jsou v kompetenci těch manažerů, takže zákon padajícího hov.na určitě nemine ani ty "výstupní kontrolory" a další...
26. 10. 2014 21:02
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Myslim, že lidi kterří za to mohou přímo to postihne více, akorát se o tom nebude psát v novinách :-)
26. 10. 2014 23:29
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
A prečo si myslíš, že to nespôsobilo práve vedenie firmy? Od nich vychádza organizácia, firemná kultúra, pravidlá, atď. Ich vedením ide práca do loja, to nie je o chybe konkrétnych ľudí vo výrobe, že proste odflákli svoju prácu.
Avatar - Hotwire
26. 10. 2014 23:32
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
Pravdaze ja len prezentujem svoju hypotezu, a nepokladam to za absolutnu pravdu, hlavne kedze nemam o tom ziadne informacie. :-)
29. 10. 2014 12:51
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
On problém navíc nemusí být ve výstupní kontrole kvality, ale opravdu jenom v kvalitě.
Avatar - CarlosOstrava
27. 10. 2014 10:25
Re: ZNÍ TO DOST TRAPNĚ
o těch chybách se většinou ve fabrice ví, ale nějaký manager rozhodne, že to je dobré neboli akceptovatelné, tak má kvalita nařízeno takovou chybu přehlížet.
Až si pak začnou stěžovat zákazníci, tak se musí potrestat ten, kdo to tak rozhodnul... ;-)
Avatar - rimow11
26. 10. 2014 12:03
honda
Pekne, aspon vydno ze im zalezi na kvalite. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
26. 10. 2014 13:28
Stává se...
...i v lepších rodinách, ale chudáci z místního Honda clubu, sportovní image vyměnila Honda za ekologickou a teď tohle..., žádný velký důvod k oslavným příspěvkům, nezbývá, než dál hledět do budoucna a očekávat "rekordní" CTR.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - _Karel_
26. 10. 2014 15:43
Re: Stává se...
Ale no tak....
Avatar - white label
26. 10. 2014 19:40
Re: Stává se...
Snad bys taky nežárlil...? >:-[] ;-)
26. 10. 2014 16:37
Re: Stává se...
A k tomu doufat, že se to CTR při pokusu o rekord blíže nespecifikovaně nerozpadne.
27. 10. 2014 00:09
Re: Stává se...
Ty jseš dobrej mimoň. Myslíš, že se všechno rozpadá jako tvůj šrot?
27. 10. 2014 09:18
Re: Stává se...
Bacha ať ti nepraskne žilka >:D
27. 10. 2014 12:12
Re: Stává se...
Z mimoně jako ty fakt ne >:D
Avatar - AUDIRS6
26. 10. 2014 16:40
Re: Stává se...
nie tak tvrdo, lebo sa nam rozplacu >:-[]
inac - vidim, mas tam same "minuska"...tak ti tam hadzem 1 :yes:
Avatar - Bully_
26. 10. 2014 18:37
Re: Stává se...
Kdyz uz nemame takhle v nedeli o cem placat, aspon ukazeme, jak ubohy mame smysl pro humor, ze.
Avatar - white label
26. 10. 2014 19:02
Re: Stává se...
Hlavně, žes nám (takhle v neděli, když není o čem plácat) nezapomněl připomenout svůj "smysl pro humor".
Vidět na mém příspěvku cokoli humorného je totiž "humorné" samo o sobě. Ale pokud se tě můj povzdech nad současnou realitou dotkl nějak osobně, dá pochopit i to.
Avatar - Bully_
27. 10. 2014 08:40
Re: Stává se...
Kdybych se mel za kazdou chybu u VW, Toyoty, ..., ..., a vyvozenim patricnych dusledkum za ni smat vsem majitelum vozu dotycnych znacek, nepripadal bych si o to vetsi hrdina.
Avatar - white label
27. 10. 2014 10:37
Re: Stává se...
Takže nejdřív ti šlo o údajný "humor", teď pro změnu o údajný "smích"...
Můžeš mi ocitovat pasáž z mého diskusního povzdechu, která má být (podle tebe) tou humornou, případně smějící se realitě?
29. 10. 2014 12:59
Re: Stává se...
Neřekl bych, že se tady někdo směje majitelům. Spíš fundamentálním vlajkonošům.
27. 10. 2014 00:00
Re: Stává se...
Nevidel bych to tak cerne, proste nejsou u Hondy zvykli na nemeckou kvalitu, je to pro ne ponizujici
Avatar - white label
27. 10. 2014 01:09
Re: Stává se...
Právě o tom přece píšu, jen další "ponížení" pro fanoušky Hondy (auto), nic víc, nic méně... ;-)
Avatar - fOE
27. 10. 2014 07:34
Re: Stává se...
Po rozhovoru se spoustou nemcu, co si auta kupuji za vlastni penize a ne za firemni, jdou k Honde (a k jinym japoncum) prave po skusenostech s "nemeckou" kvalitou aby se ji vyhli, resp. konecne nejakou kvalitu zazili. ;-)
Spousta z nich prave od VW.
Avatar - white label
27. 10. 2014 10:50
Re: Stává se...
Že ta tvoje "spousta" není vidět v německých prodejních statistikách.
Podívej se jaký měla Honda (a Japonci vůbec) podíl na evropském trhu před nějakými 20-25 lety. Použít dnes slovo "spousta" ve spojení Hondy (auto) a německého trhu je pouze zoufalý blábol.

P.S. VW má určitě těžkou hlavu z toho, že mu v Německu utíkají zákazníci k Hondě. Svatá prostoto.
Avatar - Ham.
27. 10. 2014 11:41
Re: Stává se...
Tak to znáš nějakou zvláštní skupinu Němců, nejspíš kompletní německý Honda klub. Prohlédni si soukromé prodeje za letošních devět měsíců v DE.
[odkaz]
A zjistíš, že jediné japonské auto, které se slušně prodává soukromníkům v DE je Kaškaj.
Avatar - fOE
27. 10. 2014 13:44
Re: Stává se...
Pro oba dva nad sebou.
Ano, samozrejme mluvim ze sveho okoli, namatkou Lancer, Civic, 2* accord (a spousta firemnich Audi A6, Q5 atd.) presedlano z A class, 2* passat, 1* Golf. Nemeckych aut za vlastni penize, alespon v mem okoli dalece min.
Abych parafrazoval kolegu:"pred 2 lety a po 200tis km jsem se toho rad zbavil, protoze na tom passatu snad nebyl dil ktery by nebyl menen, auto koupeno jako nove v roku 2006", jinak dodal ze nedostat A6 firemni znovu do koncernu nepujde. Takhle naklady neresi.

Samozrejme vim jake prodeje maji japonci v DE obecne, hondu nevyjimaje, ale ten nepomer mezi tim ze nemecke auta kupuji hlavne firmy, kdezto japonske hlavne soukromnici je patrny (motivace k tomu prvnimu je na delsi rozhovor), a i ve svetle toho si levne kopnout do japonskych aut a jejich kvality sam slintajic nad VW je hloupe, kdyz ne primo slaboduche, protoze takovy fanda VW je ten z poslednich co by mel na upadajici kvalitu poukazovat. ;-)
Avatar - white label
27. 10. 2014 14:59
Re: Stává se...
Hlavně, že tu sám oháníš trapností. Pokud sis toho náhodou nevšiml, tak Ham. uvádí soukromé prodeje, takže tvá reakce, kde argumentuješ firemními prodeji jde jaksi mimo terč.
Argumentace okolím (v obecné rovině) je směšná, znám osobně naopak dost lidí, kteří přešli od Japonců k evropské (převážně německé) produkci, jen by mě nenapadlo šermovat tím v diskusích a používat to jako "argument" proti naprosto jasným statistikám (soukromých) prodejů.
Tady někdo slintal na VW??? Kdo a kde? Zřejmě opět nějaké tvé přání a (zlé) sny.
Avatar - Ham.
27. 10. 2014 17:12
Re: Stává se...
Je mi líto, ale statistika privátních prodejů dokazuje, že tvé tvrzení o tom jak "spousta Němců, co si auta kupuji za vlastní peníze jde k Hondě" je prostě hloupost. A docela nebetyčná.
Avatar - TeeJay
27. 10. 2014 06:53
Re: Stává se...
...a pak se zase div, když jsi označován za chronického hatera. Všiml sis, že bych se přišel vysmívat (nebo snad někdo, koho považuješ za "místní honda klub" Volkswagenu za ten stupidní přístup k recallu zadního zavěšení? Nebo Porsche, když jim hořela jejich výkladní skříň? Obrázek ať si udělá každý sám... ;-\

Co se kauzy týče, zdá se, žes to naprosto nepochopil. Svolávačky má každá značka, ovšem jen u Hondy z toho dokázali vyvést patřičné důsledky, což je velmi sympatický krok, takže místní honda klub určitě smutný být nemusí. :-!
Avatar - Choochoo
27. 10. 2014 09:23
Re: Stává se...
nebo ted airbagy u Audi
Avatar - white label
27. 10. 2014 11:03
Re: Stává se...
Proč bych se zrovna tady měl čemukoli divit? Kde konkrétně se tomu tady vysmívám, můžeš klidně citovat.
Hlavně nechodím "argumentovat" pod podobné problémy evropských automobilek tím, že např. Jazz měl už pět svolávaček, tak co pak vlastně chcete kritizovat, viz tato diskuse, kde se převážně "argumentuje" problémy jiných, "překvapivě" se to týká především koncernu, jemuž se mnohým jeho dlouhodobější tržní úspěch prostě těžko odpouští.
Prostě místní klasika, žádná diskuse se neobejde bez koncernu, i když se ho článek vůbec netýká. A do diskuse jej dotáhnou vždy především ti, kterým nejvíc vadí, podvědomí totiž funguje spolehlivě.
Avatar - TeeJay
28. 10. 2014 13:22
Re: Stává se...
"...podvědomí totiž funguje spolehlivě." - za tenhle bonmot jsi musel někdy v minulosti od někoho dostat alespoň dva palečky, že to od té doby s takovým gustem používáš, tohle už je minimálně třetí případ >:D Musím tě ovšem zklamat, s koncernem problém nemám, popsal bych to tak, že je mi povětšinou lhostejný (víc lhostejné mi je už jen PSA) a výjimkou pár aut, se kterými bych si dokázal představit jezdit. Co mi ovšem lhostejné není, jsou nevyvolané provokace jeho fandů.

To už musíš být fakt charakter - přijdeš sem, plivneš jedovatou slinu a pak konstatuješ, že TY nemáš potřebu argumentovat koncernem. Já tě asi miluju, ty kluku ušatá.

Jak už jsem párkrát poznamenal, VW je z nějakého mně nepochopitelného důvodu považován za etalon, tudíž se v diskuzích objevovat bude. V USA jsou zase auta porovnávána s Civicem a Accordem a popravdě řečeno, důvodů pro to je asi víc, v Evropě zjevně stačí být nejprodávanější.

Čím jiným, než tím, že bys měl nejdříve zamést u vlastního prahu, bys chtěl reagovat na doočíbijící provokaci? Konstatováním, že jsi trotl? To by se ti hádám také nelíbilo, přišel bys s fňukáním, že se místní honda klub uchyluje k osobnímu napadání prostě taková "místní klasika".

A to už vůbec nemluvím o tom, že ti zjevně unikla pointa toho článku. Četl jsem jeho různé verze na různých anglických auto webech a překvapivě se hovoří o nevídané sebereflexi automobilky, byť jde o prkotinu. Takový Bob Lutz blahé paměti řídil GM do horoucích pekel a na žebračku o státní peníze do Kongersu se vypravil bizjetem.

Jinými slovy nejde o recall Jazzu, ale o způsob, jak se Honda postavila k problému. Já vím, že to víš, ale tvwá duše v skrytu závidí, že takhle se v Německu problémxy neřeší a je tedy třeba zhejtovat ty, kteří do dělají lépe. Zabodovals. 8-s :yes:
Avatar - white label
28. 10. 2014 15:28
Re: Stává se...
Že podvědomí funguje spolehlivě dokazuješ např, ty každou svou reakcí, aniž by sis to byl schopen uvědomit, natož přiznat.
Chápu, že viděno tvou logikou, musím být podobně zabedněný značkový příznivec, bohužel pro tebe se v tomto případě jedná především o tvé přání. Hážeš tu vlastními jasnými závěry, stavíš ovšem převážně na vlastním domýšlení věcí a na principu "podle tebe soudím tebe".
Pokud tady píšeš pravdu, umíš si velmi těžce představit ve své garáži jinou značku a budeš ji adorovat, i kdyby klesala na automobilové dno. Nový Jazz jsi viděl jen na obrázku a už si měl jasnou představu o tom, jak skvělé to bude auto, a že už čekáš na to, aby sis jej mohl koupit.
A teď tady opět boduješ především ty svým tradiční fundivadlem, 5x svolávačka na Jazz, manažerům snižují platy, ale místní Honda klub si na tom stejně nějaký důvod k oslavě najde, ono když se hodně chce, vždycky se najde nějaký způsob, jak nakonec udělat i z opakovaného problému "přednost". Všichni co to kritizují jsou vlastně úplně mimo, a ti co to omlouvají jsou naopak super objektivní vizionáři. Ovšem kdyby to byla pátá svolávačka na koncernový produkt už vidím ty podobně laděné oslavné ódy Hondaklubu na chvalně uvědomělý a zodpovědný koncern.
Chápu, že i pouhý povzdech nad realitou bereš jako "jedovatou slinu" (zase to podvědomí) a napíšeš k tomu jen to, že něco konstatuji (velmi objevné), když skutečný protiargument nemáš, Podstatné je, jestli to, co konstatuji je pravda a k tomu si stačí pročíst diskusi. Pokud v té diskusi nic použitelného nenajdeš, musíš to aspoň dlouze okecat.
V mém původním příspěvku není ani o VW ani slůvko a pokud by ho sem někdo (a rozhodně tu není sám), komu evidentně leží v žaludku, opět zbytečně netahal, nemusel se tu vůbec objevit.
Prokazatelné problémy s kvalitou jsou vždy na kritiku (padni komu padni), případný vstřícný přístup k jejich řešení může být "pouhou" polehčující okolností, nikoli důvod k "oslavě".
Avatar - fOE
27. 10. 2014 07:36
Re: Stává se...
Ja uz bych se citil trochu trapne, jen cekat na dalsi clanek o Honde a kopnout si (pritom takovej fanda fauve, co ma samo masla na hlave vic nez dost). Bylo to, mozna, lehce vtipne prvnich dvacet krat, ale ted? 8-s
Avatar - white label
27. 10. 2014 11:08
Re: Stává se...
Vtipné to není, protože to ani vtipné být nemělo, spíš právě naopak - smutné.
Pokud to nejsi schopen pochopit nemá další diskuse o tom smysl.
Avatar - fOE
27. 10. 2014 13:45
Re: Stává se...
No, mas pravdu ze to vtipne neni, pak uz ale zustava jen to trapne. :-!
Avatar - JohnST
26. 10. 2014 18:41
Honza
No kvalita japonskych aut uz nie je to co byvala. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
26. 10. 2014 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2014 21:09
Re: Honza
Tak za prvé podle všech normálních (neněmeckých např. ADAC) statistik kvalita japonských aut je pořád to, co bývala ;-)

A za druhé, díky svolávacím akcím se problém většinou vyřeší ku prospěchu zákazníka, na rozdíl například od problémů s kvalitou s TSI, kde k žádné svolávací akci nedošlo a vše si PLATIL většinou zákazník sám.

Nechci tím psát, že je vše v pořádku, to ví i Honda sama a o jednom z opatření je tento článek..
Ale alespoň jdou s pravdou ven a zákazník NIC neplatí.