Znie to sice chvalyhodne ale nevedel som ze manazeri priamo zodpovedaju za kvalitu vyrobkov. Nemali by skor potrestat nejakych vystupnych kontrolorov kvality alebo take nieco? Niekto mi to prosim vysvetlite, ja sa v tom priliz nevyznam. :-)
"Nemali by skor potrestat nejakych vystupnych kontrolorov kvality alebo take nieco?" ;-) A ta upratovacka a vratnik, tie funkcie maju s kvalitou vyrobkov tiez spolocne asi tolko co ten manazer. ;-)
Ale ved v clanku pisu ze az teraz najmu manazera, ktory bude mat na starosti kontrolu kvality, tak uz tomu vobec nerozumiem. >:D Ono technicky potom vsetky oddelenia spadaju pod riaditela spolocnosti, sice aj toho potrestali ale pride mi to ako ta hlaska "placeme pekne ale na nespravnom hrobe", skratka mali by potrestat hlavne osoby priamo zodpovedne za chyby v kvalite, a nie ich nadriadenich. Kazdopadne Honda ma za toto velke plus, ze sa nesnazi chyby maskovat, ale riesi ich. :yes:
Clovece kolik mas roku? To si jako myslis, ze je to vina nekolika "kvalitaru"? Vetsina automobilek je hierarchicky rizena tudiz kvalitari jednaji na zaklade nejakych vstupu(cilu), ktere spadly z managereskeho levelu o uroven vyse. Tohle je sysemovy problem, ktery vznikl na zaklade nejakeho super korporatniho "programu" jako orezeme "costy", presunume se do levnejsi destinace, zapojime vice 3rd parties a podobne ...a za tato rozhodnuti v 100 procent pripadu muze vrcholny management.
Vek mam v profile, co sa zistit jednym klikom, narozdiel od toho ako funguju velke automobilky. Takze nabuduce si prosim narazky odpusti. ;-) Ale dakujem za vysvetlenie . :yes:
Automobilka alebo iný veľký podnik - to máš jedno. Faktom je, že prehľad o tom nemáš. Vezmi si iba logicky - na čo by tam tí vrcholoví manažéri boli, a za čo by ich platili, keby nemali žiadnu zodpovednosť? A keďže ide o klesanie kvality v širšom meradle a s globálnym dopadom na značku, aj opatrenia sú úrovni tomu primeranej.
To teda nemam, ved preto sa pytam. ;-) Myslel som ze manazeri sa staraju len o PR/reklamu a najimaju personal, a ze kontrola kvality je uplne ine oddelenie ktore s nimi nema nic spolocne. Ale tak vdaka za vyvedenie z omylu (a hlavne slusnou cestou bez blbych poznamok, to si cenim :yes: )
A kdo ty "výstupní kontrolory" apod. vybírá, kdo je má kontrolovat a zodpovídá tak za jejich výběr/kontrolu? ;-)
Za co by asi tak bral manažer prachy, kdyby to nebylo spojeno i s odpovědností za práci podřízených?
To je tiez pravda...tak to rovno mali zaviest nejake plosne sankcie. Proste mi pride nefer ze priamo ti ludia co to sposobili tak ich to nejak nepostihne. Teda aspon podla clanku, mozno v skutocnosti strhli plat aj im.
A prečo si myslíš, že to nespôsobilo práve vedenie firmy? Od nich vychádza organizácia, firemná kultúra, pravidlá, atď. Ich vedením ide práca do loja, to nie je o chybe konkrétnych ľudí vo výrobe, že proste odflákli svoju prácu.
o těch chybách se většinou ve fabrice ví, ale nějaký manager rozhodne, že to je dobré neboli akceptovatelné, tak má kvalita nařízeno takovou chybu přehlížet.
Až si pak začnou stěžovat zákazníci, tak se musí potrestat ten, kdo to tak rozhodnul... ;-)
...i v lepších rodinách, ale chudáci z místního Honda clubu, sportovní image vyměnila Honda za ekologickou a teď tohle..., žádný velký důvod k oslavným příspěvkům, nezbývá, než dál hledět do budoucna a očekávat "rekordní" CTR.
Hlavně, žes nám (takhle v neděli, když není o čem plácat) nezapomněl připomenout svůj "smysl pro humor".
Vidět na mém příspěvku cokoli humorného je totiž "humorné" samo o sobě. Ale pokud se tě můj povzdech nad současnou realitou dotkl nějak osobně, dá pochopit i to.
Kdybych se mel za kazdou chybu u VW, Toyoty, ..., ..., a vyvozenim patricnych dusledkum za ni smat vsem majitelum vozu dotycnych znacek, nepripadal bych si o to vetsi hrdina.
Takže nejdřív ti šlo o údajný "humor", teď pro změnu o údajný "smích"...
Můžeš mi ocitovat pasáž z mého diskusního povzdechu, která má být (podle tebe) tou humornou, případně smějící se realitě?
Po rozhovoru se spoustou nemcu, co si auta kupuji za vlastni penize a ne za firemni, jdou k Honde (a k jinym japoncum) prave po skusenostech s "nemeckou" kvalitou aby se ji vyhli, resp. konecne nejakou kvalitu zazili. ;-)
Spousta z nich prave od VW.
Že ta tvoje "spousta" není vidět v německých prodejních statistikách.
Podívej se jaký měla Honda (a Japonci vůbec) podíl na evropském trhu před nějakými 20-25 lety. Použít dnes slovo "spousta" ve spojení Hondy (auto) a německého trhu je pouze zoufalý blábol.
P.S. VW má určitě těžkou hlavu z toho, že mu v Německu utíkají zákazníci k Hondě. Svatá prostoto.
Tak to znáš nějakou zvláštní skupinu Němců, nejspíš kompletní německý Honda klub. Prohlédni si soukromé prodeje za letošních devět měsíců v DE.
[odkaz]
A zjistíš, že jediné japonské auto, které se slušně prodává soukromníkům v DE je Kaškaj.
Pro oba dva nad sebou.
Ano, samozrejme mluvim ze sveho okoli, namatkou Lancer, Civic, 2* accord (a spousta firemnich Audi A6, Q5 atd.) presedlano z A class, 2* passat, 1* Golf. Nemeckych aut za vlastni penize, alespon v mem okoli dalece min.
Abych parafrazoval kolegu:"pred 2 lety a po 200tis km jsem se toho rad zbavil, protoze na tom passatu snad nebyl dil ktery by nebyl menen, auto koupeno jako nove v roku 2006", jinak dodal ze nedostat A6 firemni znovu do koncernu nepujde. Takhle naklady neresi.
Samozrejme vim jake prodeje maji japonci v DE obecne, hondu nevyjimaje, ale ten nepomer mezi tim ze nemecke auta kupuji hlavne firmy, kdezto japonske hlavne soukromnici je patrny (motivace k tomu prvnimu je na delsi rozhovor), a i ve svetle toho si levne kopnout do japonskych aut a jejich kvality sam slintajic nad VW je hloupe, kdyz ne primo slaboduche, protoze takovy fanda VW je ten z poslednich co by mel na upadajici kvalitu poukazovat. ;-)
Hlavně, že tu sám oháníš trapností. Pokud sis toho náhodou nevšiml, tak Ham. uvádí soukromé prodeje, takže tvá reakce, kde argumentuješ firemními prodeji jde jaksi mimo terč.
Argumentace okolím (v obecné rovině) je směšná, znám osobně naopak dost lidí, kteří přešli od Japonců k evropské (převážně německé) produkci, jen by mě nenapadlo šermovat tím v diskusích a používat to jako "argument" proti naprosto jasným statistikám (soukromých) prodejů.
Tady někdo slintal na VW??? Kdo a kde? Zřejmě opět nějaké tvé přání a (zlé) sny.
Je mi líto, ale statistika privátních prodejů dokazuje, že tvé tvrzení o tom jak "spousta Němců, co si auta kupuji za vlastní peníze jde k Hondě" je prostě hloupost. A docela nebetyčná.
...a pak se zase div, když jsi označován za chronického hatera. Všiml sis, že bych se přišel vysmívat (nebo snad někdo, koho považuješ za "místní honda klub" Volkswagenu za ten stupidní přístup k recallu zadního zavěšení? Nebo Porsche, když jim hořela jejich výkladní skříň? Obrázek ať si udělá každý sám... ;-\
Co se kauzy týče, zdá se, žes to naprosto nepochopil. Svolávačky má každá značka, ovšem jen u Hondy z toho dokázali vyvést patřičné důsledky, což je velmi sympatický krok, takže místní honda klub určitě smutný být nemusí. :-!
Proč bych se zrovna tady měl čemukoli divit? Kde konkrétně se tomu tady vysmívám, můžeš klidně citovat.
Hlavně nechodím "argumentovat" pod podobné problémy evropských automobilek tím, že např. Jazz měl už pět svolávaček, tak co pak vlastně chcete kritizovat, viz tato diskuse, kde se převážně "argumentuje" problémy jiných, "překvapivě" se to týká především koncernu, jemuž se mnohým jeho dlouhodobější tržní úspěch prostě těžko odpouští.
Prostě místní klasika, žádná diskuse se neobejde bez koncernu, i když se ho článek vůbec netýká. A do diskuse jej dotáhnou vždy především ti, kterým nejvíc vadí, podvědomí totiž funguje spolehlivě.
"...podvědomí totiž funguje spolehlivě." - za tenhle bonmot jsi musel někdy v minulosti od někoho dostat alespoň dva palečky, že to od té doby s takovým gustem používáš, tohle už je minimálně třetí případ >:D Musím tě ovšem zklamat, s koncernem problém nemám, popsal bych to tak, že je mi povětšinou lhostejný (víc lhostejné mi je už jen PSA) a výjimkou pár aut, se kterými bych si dokázal představit jezdit. Co mi ovšem lhostejné není, jsou nevyvolané provokace jeho fandů.
To už musíš být fakt charakter - přijdeš sem, plivneš jedovatou slinu a pak konstatuješ, že TY nemáš potřebu argumentovat koncernem. Já tě asi miluju, ty kluku ušatá.
Jak už jsem párkrát poznamenal, VW je z nějakého mně nepochopitelného důvodu považován za etalon, tudíž se v diskuzích objevovat bude. V USA jsou zase auta porovnávána s Civicem a Accordem a popravdě řečeno, důvodů pro to je asi víc, v Evropě zjevně stačí být nejprodávanější.
Čím jiným, než tím, že bys měl nejdříve zamést u vlastního prahu, bys chtěl reagovat na doočíbijící provokaci? Konstatováním, že jsi trotl? To by se ti hádám také nelíbilo, přišel bys s fňukáním, že se místní honda klub uchyluje k osobnímu napadání prostě taková "místní klasika".
A to už vůbec nemluvím o tom, že ti zjevně unikla pointa toho článku. Četl jsem jeho různé verze na různých anglických auto webech a překvapivě se hovoří o nevídané sebereflexi automobilky, byť jde o prkotinu. Takový Bob Lutz blahé paměti řídil GM do horoucích pekel a na žebračku o státní peníze do Kongersu se vypravil bizjetem.
Jinými slovy nejde o recall Jazzu, ale o způsob, jak se Honda postavila k problému. Já vím, že to víš, ale tvwá duše v skrytu závidí, že takhle se v Německu problémxy neřeší a je tedy třeba zhejtovat ty, kteří do dělají lépe. Zabodovals. 8-s:yes:
Že podvědomí funguje spolehlivě dokazuješ např, ty každou svou reakcí, aniž by sis to byl schopen uvědomit, natož přiznat.
Chápu, že viděno tvou logikou, musím být podobně zabedněný značkový příznivec, bohužel pro tebe se v tomto případě jedná především o tvé přání. Hážeš tu vlastními jasnými závěry, stavíš ovšem převážně na vlastním domýšlení věcí a na principu "podle tebe soudím tebe".
Pokud tady píšeš pravdu, umíš si velmi těžce představit ve své garáži jinou značku a budeš ji adorovat, i kdyby klesala na automobilové dno. Nový Jazz jsi viděl jen na obrázku a už si měl jasnou představu o tom, jak skvělé to bude auto, a že už čekáš na to, aby sis jej mohl koupit.
A teď tady opět boduješ především ty svým tradiční fundivadlem, 5x svolávačka na Jazz, manažerům snižují platy, ale místní Honda klub si na tom stejně nějaký důvod k oslavě najde, ono když se hodně chce, vždycky se najde nějaký způsob, jak nakonec udělat i z opakovaného problému "přednost". Všichni co to kritizují jsou vlastně úplně mimo, a ti co to omlouvají jsou naopak super objektivní vizionáři. Ovšem kdyby to byla pátá svolávačka na koncernový produkt už vidím ty podobně laděné oslavné ódy Hondaklubu na chvalně uvědomělý a zodpovědný koncern.
Chápu, že i pouhý povzdech nad realitou bereš jako "jedovatou slinu" (zase to podvědomí) a napíšeš k tomu jen to, že něco konstatuji (velmi objevné), když skutečný protiargument nemáš, Podstatné je, jestli to, co konstatuji je pravda a k tomu si stačí pročíst diskusi. Pokud v té diskusi nic použitelného nenajdeš, musíš to aspoň dlouze okecat.
V mém původním příspěvku není ani o VW ani slůvko a pokud by ho sem někdo (a rozhodně tu není sám), komu evidentně leží v žaludku, opět zbytečně netahal, nemusel se tu vůbec objevit.
Prokazatelné problémy s kvalitou jsou vždy na kritiku (padni komu padni), případný vstřícný přístup k jejich řešení může být "pouhou" polehčující okolností, nikoli důvod k "oslavě".
Ja uz bych se citil trochu trapne, jen cekat na dalsi clanek o Honde a kopnout si (pritom takovej fanda fauve, co ma samo masla na hlave vic nez dost). Bylo to, mozna, lehce vtipne prvnich dvacet krat, ale ted? 8-s
Tak za prvé podle všech normálních (neněmeckých např. ADAC) statistik kvalita japonských aut je pořád to, co bývala ;-)
A za druhé, díky svolávacím akcím se problém většinou vyřeší ku prospěchu zákazníka, na rozdíl například od problémů s kvalitou s TSI, kde k žádné svolávací akci nedošlo a vše si PLATIL většinou zákazník sám.
Nechci tím psát, že je vše v pořádku, to ví i Honda sama a o jednom z opatření je tento článek..
Ale alespoň jdou s pravdou ven a zákazník NIC neplatí.