142 g/km je i tak moc
No a pouhé 3km na baterky ?? Teda nestudoval jsem tudle popelnici... není to překlep 30km ?? i tak to vypadá jako rychle spíchlej hybrid aby se neřeklo ze VW hybridy nedělá :-) žádný překvápko u vw
Jo a to jako chtěli uspět v USA kde se právě chystala Teslarevoluce?? >:D >:D >:D
...mozno by boli vysledky trochu zaujimavejsie.
Lenze zrovna quattro by spotrebe moc "nepomohlo", a kedze sa chceli zelenat za kazdu cenu, teraz sa zelenaju pri pohlade do vysledkov :-!
Kazdy obcas slapne vedla...Nic extra negativne v tom nevidim, buducnost su ale Plg-Iny, a to aj naftove ( aj nad tym sa teraz pracuje ) , papierove CO2 budu uz na urovni, za aku im v Brusely zatlieskaju ;-)
Zaujimave je ale aj to, ze od roku 2020 uvidime nejaku-tu hybridnu techniku aj v RS modeloch :-! tak som veeeeeelmi zvedavy...
Ani se, řekl bych, moc nesnažili. Určitě by se jim líbilo prodat více hybridů než Lexus, ale pořád je to jen doplněk nabídky. Předpokládám, že nástupce už bude plug-in (a technika opět od ZF). Pravděpodobně s obligátním 50 km dojezdem na baterie, aby byla normovaná kombinovaná spotřeba třetinová.
A pokud chceš odkazovat Lexus, zkus spíš GS450h. 300h stojí podle mne (a nejen mne) za prd.
tak, tak :yes:
ono ale asi hlavne u priamej konkurencie aj s tym bude cim dalej tym horsie - 2 turbove 4 valce MB aj BMW tlacia co to da...Audi sa snazi kontrovat s podladenou V6, a ked si pozriem udaje o spotrebe proti napr. VW 2.0 BiTDi, tak asi len tak rychlo na nho nepresedlaju - parametricky proti 272 PS V6 TDi nema sanvu v nicom, nehovoriac o kulture chodu, tichosti...atd...
Uvidime este nove 3.0 TFSi - biturbo - ako to dopadne s nim - teda s jeho zvukom...
Spotreba oproti kompresorovej verzii bude gut, len ma zaujima celkove vyladenie. Za par mesiacov sa mozno dozvieme ( A4/S4, prip.Q7)
...nakonec, trh má vždy pravdu a řekne co je žádané a co nikoliv... jen v oblastech, kde jsou nesmyslně postavené subvence, nebo daně... to trvá déle... :yes: