Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
uz obycajny hatch 207 vazi s tymto motorom vyse 1230kg...... neviem kolko vaci kombik ale tipnem si ze okolo 1270kg minimalne .... len pre porovnanie .....nova porovnatelne vykonna fabia kombi je o 200 kg lahsia 😉
nevidim dovod kupovat taketo tazke relativne malo priestorne a nie zrovna najkvalitnejsie k tomu jazdene auto za nejakych 4000 eur alebo ja neviem za kolko ( aj ked vraj v top stave bla bla neburane bla bla ) ..... ked za 8000 eur sa da uz kupit dnes krasne nove auto ktore posluzi roky roky..... to uz radsej novy logan mcv za 7500 eur so zarukami a paradnym kufrom ( ktory vyzera ako skutocne auto )..... ako jazdeneho tazkeho zabaka s olovenou kasnou a vyrazom rozpucenej ropuchy
nevidim dovod kupovat taketo tazke relativne malo priestorne a nie zrovna najkvalitnejsie k tomu jazdene auto za nejakych 4000 eur alebo ja neviem za kolko ( aj ked vraj v top stave bla bla neburane bla bla ) ..... ked za 8000 eur sa da uz kupit dnes krasne nove auto ktore posluzi roky roky..... to uz radsej novy logan mcv za 7500 eur so zarukami a paradnym kufrom ( ktory vyzera ako skutocne auto )..... ako jazdeneho tazkeho zabaka s olovenou kasnou a vyrazom rozpucenej ropuchy
Ano, přesně tak..tipuješ.
Ostatně jako se vším. Ale my to chápem, od plakátu se to těžko dává.
Jednou třeba na něj bude, ale teď ukítej k tatínkovi pro klíče od reálnýho auta, třeba tě nechá projet >😁
Ostatně jako se vším. Ale my to chápem, od plakátu se to těžko dává.
Jednou třeba na něj bude, ale teď ukítej k tatínkovi pro klíče od reálnýho auta, třeba tě nechá projet >😁
A to neva, že 4000 vs 8000 Eur je dvojnásobek ceny?!
Doporučím vyzkoušet u něj 1,6 THP , motor který pro daný model je více než dostačujícím a žádná vysoká hmotnost nikoho trápit nebude 😉 A porovnatelná Fabia bohužel neexistuje...
Jde o bazarové auto. Porovnatelná je Fabia RS combi.
Podívej se pořádně co psal topper... nová porovnatelná Fabia opravdu není.
nebezpecnavosa
Podle toho co jsem přečetl prostě auto co jezdí jako všechna ostatní. No a má pár kosmeticko funkčních vad v interiéru, jako u každé ojetiny se něco najde. Kdo není náročný a nevybere si poruchový typ motoru, což jde, tak jezdí a ušetří na pořízení. Samozřejmě si auto předem předem převáží, deset z devíti lidí to dělá.
maros
.. strašné křápy, bacha !!!
ale niektore su fajn...... aj ked zrovna P207 zrovna k tym kvalitnejsim a peknym neradim......
v sucasnosti snad nova 308 a 508 po facelifte su uz v norme :yes: a dalo by sa o nich uvazovat :yes: .. kamarat ma 208 a fakt ok ... posed za volantom fajn nasiel som si .... aj budiky som videl.... ale za 10 000 eur by ma na toto vajce nikto nenahovoril ;-\ ... to uz skor korejca :yes:
v sucasnosti snad nova 308 a 508 po facelifte su uz v norme :yes: a dalo by sa o nich uvazovat :yes: .. kamarat ma 208 a fakt ok ... posed za volantom fajn nasiel som si .... aj budiky som videl.... ale za 10 000 eur by ma na toto vajce nikto nenahovoril ;-\ ... to uz skor korejca :yes:
".. strašné křápy, bacha !!!"
Ano, ale to přece platí na všechny francouzské křápy, redlíkovské kreatury především! :no: :no: :no:
Ano, ale to přece platí na všechny francouzské křápy, redlíkovské kreatury především! :no: :no: :no:
Auto CZ
207 je zjavne robustné, odolné auto, prístrojovka má kvalitnejšie materiály ako všetko naokolo, čo bolo v rokoch 2006 na trhu, OII. tiež žiadná sláva. Veľmi dobré vyriešenie sklápanie zadnej delenej lavice. Keby to tak tá šchodofka combi mala ešte, ... že delené.
Odborník z Autoesta by mohol vedieť, že 207 bola kvalitným kúskom, a korózia výfuku nie je argument na 8 ročnom aute.
Skôr Fabia I. s problémami motorov, či starých favoriťáckych 1.4, alebo novších nepodarkov TSI by stála za regulérne prehodnotenie. Nie je možné, aby sa na fabii s 35000 km podľa technikov bežne vyskytovala chybovosť tesnení motorov, vysokej nadspotreby, problémy s chladením, vymlátene poddimenzované čapy prednej nápravy, chybné servo čerpadlá, vadné palivové čerpadlá a niekoľkých nekonečných prechodných závad riadiacej jednotky.
Oproti tomuto je 207 s vypálenou žiarovkou a povrchovou koróziou výfuku slabý odvar.
Takže pežot je OK, nebrať Škodofky, najmä tie žlté od pošty
:-!
Odborník z Autoesta by mohol vedieť, že 207 bola kvalitným kúskom, a korózia výfuku nie je argument na 8 ročnom aute.
Skôr Fabia I. s problémami motorov, či starých favoriťáckych 1.4, alebo novších nepodarkov TSI by stála za regulérne prehodnotenie. Nie je možné, aby sa na fabii s 35000 km podľa technikov bežne vyskytovala chybovosť tesnení motorov, vysokej nadspotreby, problémy s chladením, vymlátene poddimenzované čapy prednej nápravy, chybné servo čerpadlá, vadné palivové čerpadlá a niekoľkých nekonečných prechodných závad riadiacej jednotky.
Oproti tomuto je 207 s vypálenou žiarovkou a povrchovou koróziou výfuku slabý odvar.
Takže pežot je OK, nebrať Škodofky, najmä tie žlté od pošty
:-!
Napsal jsi hloupost.
No, jak se to vezme.... jen nevim, proč sem tahá Škodovky.... ale fakt je ten, že stejně jako u 207 i Fabie měly své problémy jak s nějakými motorizacemi, tak jiné...
Jde o to, že dnešní doba už nemá vítěze a poražené ve spolehlivosti... i ti japonci už to flákají..
Jde o to, že dnešní doba už nemá vítěze a poražené ve spolehlivosti... i ti japonci už to flákají..
Tady jde o auta minulosti.
No, éra 207 už začíná být ta pochybná a konkurečně vyrovnanější (2006-2013) 😄 Pokud mluvíš o srovnání s první Fabií, tak na tu nemá až na pár vyjímek ( HTP, 3válcové TDI), co do spolehlivosti ( atmosféry a nesmrtelné větší TDI), tak hlavně do zpracování a řešení vozu. Na tu bohužel nemá ani dvojka a bojím se že nebude mít ani trojka.
kupovat nejakeho stareho francuza je ista sebevrazda ( teda aspon pre toho kto nema na rozhadzovanie dost prachov ) ..... znamy tak kupil kedysi xantiu V6 a po nejakych 3 mesiacoch ju hned aj siel predat ( nieco mu tam odislo na vyfukovom systeme a bum oprava za 40 tisic ) ..... dodnes lutuje ze vtedy prerobil kopec prachov.... to je tak ked clovek pozera len na dizjan.. a kvalitka ide bokom
ja osobne radim nove auto... hoci mensie lacnejsie ale radsej kupit nove ako nejaku ojazdenu rarohu :yes:
ja osobne radim nove auto... hoci mensie lacnejsie ale radsej kupit nove ako nejaku ojazdenu rarohu :yes:
Myslíš, že vylítaný šestiválec od jiné automobilky bude levnější na údržbu? Je to jako loterie, co odejde a od toho jsou zkušenosti majitelů, abys věděl, jaké motor ano a jaký ne...
Navíc nové auto za 100 tisíc neseženeš a tuplem ne kombik...
Navíc nové auto za 100 tisíc neseženeš a tuplem ne kombik...
Dalsi prispevok na urovni 5 rocneho decka. (Podaj si ruky s marosom) Posudzovat produkciu na zaklade 20 rocnej olietanej xantie. Takyto pripad sa moze stat na akomkolvek aute, staci, ze predavajuci zamaskoval vady a hodil auto do bazaru
ty si fakt odborník na pohľadanie. >😁 a myslíš že hociaký iný šešťvalec bude na údržbu lacnejší? Možno tak v amerike tie ich "základné" V6. V Xantii bol 3,0 vrcholnou motorizáciou a tomu zodpovedala cena nového auta a následne aj náhradných dielov. Hlavne je to zriedkavá motorizácia, takže aj na šrotoviskách sa hľadá ťažšie atď.
tak at si příště koupí V8 v MB >😁
Takhle to dopadne, když si někdo koupí opici a nemá na banány.
Takhle to dopadne, když si někdo koupí opici a nemá na banány.
Napsat o peugeotu 207, že je to robustní odolné auto, to vyžaduje hodně odvahy, nebo spíš toho druhého.............. 😉 , někdy si vlez do starého éčkového mercedesu, do imprezy, nebo legacy, do staré primery, abys pochopil co je odolné robustní auto!
Uživatel_5340709
tak očekávám příklady konkrétních aut - držáků, legend spolehlivosti. >😁
Dostals jeden, tak nebreč a nebyl ode mne >😒]
Takže, Megane II ke konci výroby především s benzínovými atmo motory (po problémech s elektrikou na počátku tisíciletí), prý na tom nebyl špatně ani Megane III.
Laguna III i její vylepšený 2.0Dci nedopadl špatně.
Mluvíš-li o vozech starých 5-7 let, tak přesně v tomto období šla kvalita dolu i u jiných značek a francouzi, konkrétně třeba ten Renault začal zas dorovnávat, proto až na nějaké vyjímky najdeš skoro u každé automobilky napříč spektrem nespolehlivé specifikace/motorizace u různých modelů.... není se třeba francouzům za co smát. Tohle bývalo vtipné před 10 lety....
Takže, Megane II ke konci výroby především s benzínovými atmo motory (po problémech s elektrikou na počátku tisíciletí), prý na tom nebyl špatně ani Megane III.
Laguna III i její vylepšený 2.0Dci nedopadl špatně.
Mluvíš-li o vozech starých 5-7 let, tak přesně v tomto období šla kvalita dolu i u jiných značek a francouzi, konkrétně třeba ten Renault začal zas dorovnávat, proto až na nějaké vyjímky najdeš skoro u každé automobilky napříč spektrem nespolehlivé specifikace/motorizace u různých modelů.... není se třeba francouzům za co smát. Tohle bývalo vtipné před 10 lety....
Megane III, Laguna III ................. o prsa čínské tanečnice možná, když pominu, že nejstarší kousky teď právě dosahují těch pět let. 😉
Megane II rozhodně ne, to má blíž k jedničce, než ke spolehlivému autu, minimálně klasická závada - že si elektronika žije svým vlastním životem - je u něj na denním pořádku a je jedno zda jde o benzin, nebo diesel.
Řeči o tom že ostatní se taky kazí vynech, já je nehaním, jen čekám na jednoduchou otázku, jednoduchou odpověď.
Megane II rozhodně ne, to má blíž k jedničce, než ke spolehlivému autu, minimálně klasická závada - že si elektronika žije svým vlastním životem - je u něj na denním pořádku a je jedno zda jde o benzin, nebo diesel.
Řeči o tom že ostatní se taky kazí vynech, já je nehaním, jen čekám na jednoduchou otázku, jednoduchou odpověď.
Megane ll mám najeto 260tis,1,5dci 63kw 2006 a šlape jako hodinky,jediná závada byl ten pásek pod volantem k airbagu jinak elektronika na 100% v pořádku,super auto,letos jsem s ním dal Chorvatsko 2000km nechce se mi ho prodávat vše funguje :yes:
Spojka: neznám auto, co najede 260 tisíc a nemá žádnou závadu. Jednak jsem u žádného 260 tis. nenajezdil, protože většinou kolem max 150ti jsem se ho zbavil. A můžu ti říci, že i na autech typu mazda, audi, jsem vždycky musel něco občas řešit. Tyhle prohlášení miluju, měl bys toho megana dát do zlaté síně slávy.
Chlapče to se musíš starat,měnit olej max po 15 tisících,destičky,kotouče,brzdovou kapalinu,chladící kapalinu,rozvody pumpu,řemen,kromě těchto věcí jsem nic neměnil jen jezdím...a ještě si toto zvládnu udělat skoro sám.Megane ll po faceliftu bylo výborné auto,ani ho nechci prodat,koupil jsem ho na 50 tisících 1,5roku starý teď 260 tis a do důchodu se mu nechce 😄 :yes:
Výborně, jak říkám dej toho francouze do síně slávy, ....... nemám slov. 8-s
Myslím že tam bude první. >😁
Ale když se budeme bavit vážně, tak až koupíš auto nové, a najedeš s ním ty těch 260 tis., pak tady můžeš velkohubě prohlašovat něco o tom, co to auto chtělo a nechtělo.
Myslím že tam bude první. >😁
Ale když se budeme bavit vážně, tak až koupíš auto nové, a najedeš s ním ty těch 260 tis., pak tady můžeš velkohubě prohlašovat něco o tom, co to auto chtělo a nechtělo.
Megane II měl problémy před FL při přechodu z klíče na kartu, po faceliftu už problémy nebyly a od roku 2007 je se spolehlivostí naprosto v pohodě... To samý Laguna II.
mimochodem soused měl thalii 1,5dci cca 2002 a nalítáno má 370tisíc s původním motorem a spojku měnil na 330 tisících,jinak vše původní a to byl kuchař 150kg a stále něco tahal v ní,tenhle motor je nesmrtelnej ale spíš ve slabší verzi 63Kw nebo 55 kw než 78kw(nyní 70kw proti 81kw
Jak píšou, my měli v rodině ( Sestra přítelkyně) Megana II 2006 tku hatche, 1.6 s automatem, a 150 tisíc km bez jediné závady na elektrice. Píšu o Meganu po faceliftu...
Megana II mám taky. 1.5 dci 78kw po FL, elektronika mi zahaprovala jen jednou a nebylo to nic vážnýho, jen nezhasl display. To co tvrdí v různých duchaplných diskuzích že si elektronika žije vlastním životem tak s tím jsem se nesetkal u žádného renaultu. Myslim že megane II po fl je naprosto v pohodě auto, co se týče motorů, elektroniky atd. Samozřejmě se musí člověk o auto starat a nenechávatt vše do rozpadnutí. U každýho aute se musí sem tam něco vyměnit.
Nonsens
Keď som mal 206 x rokov dozadu, vôbec som neriešil francúz/nemec, presné/nepresné, nebol ani poriadny internet a nikdy som nebol rodený technik (to by som tu asi nemal vešať). Proste sa mi 206 páčila a nikdy som kúpu neoľutoval, naopak, bolo to naše najobľúbenejšie auto, aj keď potom prišli narad info a FF, ktoré sú jazdou inde. Nepamätám, že by mi radenie robilo problém, spoľahlivosť výborná (5 rokov bez problémov, predaj v perfektnom stave). To auto sme si vyslovene užívali na všetky spôsoby 😊. Niekedy mám pocit, že moc info je aj na škodu (blbýho nic netrápí). Tak len toľko.
Také jsem ji kupoval(206) v roce 1999,najezdil s ní 150tisíc bez závad a po 6 letech prodal v slušném stavu,tenkrát mi plně vyhovovala,dnes by byla pro mě malá,dojel jsem s ní až Fr.do St.Tropez,na tehdejší dobu krásné auto :yes:
Arese
Z testu je pomalu v každé větě cítit, jak strašně moc by autor chtěl na dvěstěsedmičce nalézt nějaké zásadní problémy a chyby, ale nějak se mu to moc nedařilo... 😉 Test by se proto klidně mohl jmenovat "Zádné velké nedostatky", to by ale asi neznělo dost kriticky... Trochu objektivnější metr na francouzskou produkci by autorovi určitě neuškodil.
P.S. Při hodnocení vnitřního prostoru chybí zmínka o tom, že kombík má o asi 2 cm více prostoru pro nohy, protože má zadní sedadlo více zapuštěné mezi podběhy, než hatchback
P.S. Při hodnocení vnitřního prostoru chybí zmínka o tom, že kombík má o asi 2 cm více prostoru pro nohy, protože má zadní sedadlo více zapuštěné mezi podběhy, než hatchback
Taky to na mě tak působí. Co vlastně se jim na tom autě nelíbilo? Že nemá klimatizaci? Tak proč si na hodnocení vybrali auto bez klimatizace?
A trochu mi tam chybí fotka sklopených zadních sedadel. To má 207 vyřešené moc hezky, to by fábkař čuměl 😄
A trochu mi tam chybí fotka sklopených zadních sedadel. To má 207 vyřešené moc hezky, to by fábkař čuměl 😄
A osobně bych se toho fakt nebál, po zkušenostech s 4-6 let starýma Octaviema 1,8 TSI v práci...
Těžko soudit.