Design
...jak se podívám na jedničku [odkaz] , trojku [odkaz] , pětku [odkaz] , a další auta, říkám si, že to je jedno a to samé, jeden si nemůže být jistý, co že to v tom zrcátku vlastně má >😁 >😒]
A ktěm kecům o o***ní se po Audi - pan Fokt opět dokazuje, že v bavorských modelech se vyzná, stejně jako v politice celé značky BMW, to jsou zase kidy, že nevím, jestli to generuje Novotného algoritmus, nebo Babicův syndrom...
Jako už poslední dobou tradičně :no:
A ktěm kecům o o***ní se po Audi - pan Fokt opět dokazuje, že v bavorských modelech se vyzná, stejně jako v politice celé značky BMW, to jsou zase kidy, že nevím, jestli to generuje Novotného algoritmus, nebo Babicův syndrom...
Jako už poslední dobou tradičně :no:
Já bych si v zrcátku tak jistej nebyl [odkaz] vs [odkaz]
Co maji dokazat fotky predesle generace 3er a soucasne generace 5er? Snad ma smysl hodnotit auta z jedne generace, nebo... ?
Jak z jedné generace? Ona je nějaké společná, časově ohraničená generace pro 3er a 5er? Pokud vím, tak se zrovna moc extra vzájemně "nepřekrývají". Např. ta 3er E90 a 5er F10 (viz odkazy) se vyráběly společně v letech 2010 - 2013. Takže dle tvé logiky to byly (v tomto období) také auta z jedné generace, nebo ne?
Jeste Banglovska trojka a jiz nova F10 se vyrabeli spolu jen rok a nekolik mesicu. F30 je venku od konce 2011 a ne 2013 (neplest e90 s e92 ktera vydrzela dyl, ale ktera mela taky lehce jinej predek). Takze zadne 3-4 roky jak se snazis naznacit.
No a kdyz se pak podivam na predky F10 a F30, kterezto jedine srovnani dava smysl, vidim rozdilu vice nez dost.
Bohuzel ze zadu uz je rozdilu minimum, coz me osobne docela vadi.
No a kdyz se pak podivam na predky F10 a F30, kterezto jedine srovnani dava smysl, vidim rozdilu vice nez dost.
Bohuzel ze zadu uz je rozdilu minimum, coz me osobne docela vadi.
Označení E90 se běžně nepoužívá pouze a výhradně pro sedan, ale taky pro celou tuto generaci 3er jako celek (stačí se trochu rozhlídnout po netu), tedy bez ohledu na jednotlivé karosářské varianty (E90-93), dřív se takové "podgenerační" označení u BMW vůbec nepoužívalo (viz E46/E39 apod.) a nikomu to nechybělo. Ale pokud si nedokážeš představit můžu speciálně pro tebe použít třeba "3er E9_". Když jsem napsal F10, taky jsem tím nemyslel výhradně sedan. Podstatné je, že se tu bavíme o podobnosti viděné ve zpětném zrcátku, tedy řešit detaily typu jestli se jedná zrovna o sedan/kombi, nebo kupé apod. je bezpředmětné, navíc zrovna to kupé (E92) je zepředu ještě podobnější, než sedan, a to zejména díky absenci obloučku nad reflektorem. Takže se znovu vracím k tomu, že se tyto dvě generace překrývaly v letech 2010-2013, kdy sis mohl ve zpětném zrcátku splést 5er F10 (F1_) s 3er E90 (E9_), které byly v té době obě aktuálně ve výrobě.
Viz Label, a i kdyby ne, chceš říct, že je ok, když se novější pětka podobá starší trojce?
Co je na tom nenormalniho? >😁
Novou generaci svych vozu inspirovalo BMW mimojine i minulou generaci svych vozu (z jake tridy inspirace prisla je docela jedno). Prosta evoluce designu, delaji to vsichni z premie. Jedinej "premiovej" e😜erimentator byl sveho casu prave Bangle, kteremu se nekolik veci povedlo a nekolik dalsich zase ne a i proto je do dnes nekym milovan a jinym zatracovan (A dalsim je ted Mercedes.). Predni svetla 3er zjevne BMW povazovalo za povedene a ano, podobne si jsou, ale nedokazuje to ze by si aktualni BMW podobali jako vejce vejci (aspon zepred ne).
viz [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Mariachi to vystihl presne. 😄
Novou generaci svych vozu inspirovalo BMW mimojine i minulou generaci svych vozu (z jake tridy inspirace prisla je docela jedno). Prosta evoluce designu, delaji to vsichni z premie. Jedinej "premiovej" e😜erimentator byl sveho casu prave Bangle, kteremu se nekolik veci povedlo a nekolik dalsich zase ne a i proto je do dnes nekym milovan a jinym zatracovan (A dalsim je ted Mercedes.). Predni svetla 3er zjevne BMW povazovalo za povedene a ano, podobne si jsou, ale nedokazuje to ze by si aktualni BMW podobali jako vejce vejci (aspon zepred ne).
viz [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Mariachi to vystihl presne. 😄
Záleží hodně na tom jaké příklady vybereš, BMW aktuálně postupně přezbrojuje na designový kontakt předních světel s ledvinkami. Pokud vybereš model před a po přezbrojení, budou vypadat logicky výrazněji jinak.
Hm, BMW udelalo tolik chyb ve shvalovani designu novych modelu v minlosti, ze prohlaseni o novem smerovani designu u me vzbuzuje doslova hruzu... jak hluboko muze tato ikona autoprumyslu klesnout? casy se meni, BMW zustava spickou v pohonnych jednotkach. V designu ale tape asi jako Toyota.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
U kterých? Myslíš druhou polovinu 90-tých let?
Tak jestli BMW tápe v designu, tak pro mně velice sympaticky.
Co osobně nechápu, je mít v jedné generaci každé auto stejné, potom je všechny /s nadsázkou/ unifikovat, a potom je zase rozdělit...
Co osobně nechápu, je mít v jedné generaci každé auto stejné, potom je všechny /s nadsázkou/ unifikovat, a potom je zase rozdělit...
Zajimave hodnoceni a tomu adekvatni prirovnani. BMW designove tape a proto je z D3 nejprodavanejsi. A tape asi jako toyota, ktera je vubec nejprodavanejsi na svete. Myslim ze takto by rada tapala kazda znacka, z D3 i mimo ni. 😄
No pravda je, že za Chrise Banglea to byly ty nejhezčí báva co kdy udělali; taková E38 byla úžasná. 😄
si dovolím tvrdiť, že ak vážne uvažujú nad nejakou zmenou k lepšiemu (úprimne, horšie to už byť nemôže), bez vstupu francúzskych, v lepšom prípade talianskych dizajnérov to nepôjde. Nemci sú výborný v marketingu, technike a spracovaní, ale dizajn nezvládli v žiadnom obore za posledných 100 rokov. To je objektívny fakt, ktorý si treba priznať. Napr. trieda 1 môže byť vo svojej triede najlepšia na svete, ale...exteriér je strašný, ten znak na kapote sa za zvyšok musí hanbiť. O SUV x1 a x3 ani nehovorím.
..."na tváry"... bože můj, kam ta nevzdělanost dnešní generace dojde... :no:
Tak to by som o nemcoch netrdil...Audi ma pekne auta, sice na jedno kopyto, ale tomu cistemu dizajnu nie je co vytknut. Alebo taka sucasna Astra, stale tiez kus pekneho auta aj ked uz momentalne pomaly konci. Od franzucov posledne pekne auto bolo Peugeot 406 Coupe.
az na tu Astru...Inac ako-tak suhlas :yes😒br />
...len s tym, ze niesu uplne na 1 kopyto 😉
Úplně možná ne, ale přiznejme si, že dost. A6/A8, sedan A3/A4...
ako sorry kamo...
beres len pohlad z predu ?
A6 / A8 ? - to hadam ani nemyslis vazne 8-s
a ak sa mame bavit o bocnej podobnosti: A3/A4 - ano - podobnost je
A8 sa im tiez podoba, ale svojou celkovou mohutnostou dava jasne najavo svoje oznacenie.
No a mna len a len tesi, ze A6 z pomedzi nich dizajnovo vycnieva.
Fakt len tazko dokazem ospravedlnit jej nerozoznanie :-!
beres len pohlad z predu ?
A6 / A8 ? - to hadam ani nemyslis vazne 8-s
a ak sa mame bavit o bocnej podobnosti: A3/A4 - ano - podobnost je
A8 sa im tiez podoba, ale svojou celkovou mohutnostou dava jasne najavo svoje oznacenie.
No a mna len a len tesi, ze A6 z pomedzi nich dizajnovo vycnieva.
Fakt len tazko dokazem ospravedlnit jej nerozoznanie :-!
Jestli tohle není snadno zaměnitelný, tak už nic [odkaz] vs. [odkaz] 😄
Ono ja sa celkovo divim, ze co je zvlastne na tom, ze jednotlive modely jednej znacky sa navzajom podobaju... Ved kazda znacka ma tak svoju tvar a to je na tom dobre. Ved od toho je tu ponuka samotnych znaciek, aby si kazdy vybral dizajn podla svojho gusta.
>😁 - sorry kamo, tak teraz si si trosku pod sebou podrezal konarik 😉
totiz - davat tam zrovna A8L - uz len to je rozdiel !
nehovoriac o najjednoduchsom rozpoznavacom znaku - tvar trojuholnikoveho okienka v C stlpiku 😉 - A6 ho ma najvacsi zo vsetkych Audin 😉
Tym prave vznika ta najkrajsia bocna linia preklenia, u ostatnych to take pekne podla mna nieje.
Inac, celkovo ta mohutnost oproti dynamickosti a skoro az vzhladovej "lahkosti" a sportovemu sexapelu A6... - tam nieje o com - z dialky ci z blizka - rozdiel je jednoznacny 😉
Ak to tebe pripada inac - hmm...potom sorry - dufal som / veril som - ze si trochu viac "Audi pozitivny" >😁
totiz - davat tam zrovna A8L - uz len to je rozdiel !
nehovoriac o najjednoduchsom rozpoznavacom znaku - tvar trojuholnikoveho okienka v C stlpiku 😉 - A6 ho ma najvacsi zo vsetkych Audin 😉
Tym prave vznika ta najkrajsia bocna linia preklenia, u ostatnych to take pekne podla mna nieje.
Inac, celkovo ta mohutnost oproti dynamickosti a skoro az vzhladovej "lahkosti" a sportovemu sexapelu A6... - tam nieje o com - z dialky ci z blizka - rozdiel je jednoznacny 😉
Ak to tebe pripada inac - hmm...potom sorry - dufal som / veril som - ze si trochu viac "Audi pozitivny" >😁
Jestli má BMW zůstat BMW, pak bude nejlíp, když si design bude dál dělat samo doma. Až na pár vyjímek, včetně st.paula jim budou všichni vděčný 😄
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz]
zda sa ze mercedesu uz tiez dosli napady, zacinaju byt v poslednom case hodne sterilni.... nezaujimavi, nudni ... a podobaju sa jeden medak na druhy ako vajce vajcu... to uz radsej nejaku nepremiovku ktora chyti za srdce ako tieto vyhasnute chladne hviezdy ... stale vsak verim ( mal som mercedesy este nedavno ozaj velmi rad ) ze casom na to pride aj mercedes ze premia je o niecom inom ako len chrlit sterilne naklonovane skatule ktore vyzeraju vsetky rovnako.... a lisia sa len rozmermi.... premiovost je o niecom inom.....
uniformity je uz v premii dost..... uz to zacina byt az nepekne ked vidim ze nove Cecko je len zmensenym Skom a ked clovek GLA spredu nerozozna od Acka... to su skutocne dovody na zamyslenie.... co vlastne potom je vobec premia a ci je uz vobec tym cim bola kedysi
bmw do buducna ak splni to co planuje tak jednoznacne palce hore :yes:
Dtto Audi a BMW "rozbilo" nejvíc designovou podobnost svých řad v mnohými kritizovaný době páně Banglea.
Tudíž trochu soudnosti.