to hadam nemyslis vazne s tym myslenim..... trojvalce budu coskoro beznou realitou aj v strednej triede.... v nizsej strednej budu teda uz uplne normalka a uplny standard....
...typický facelift zatím neměl nejen Golf sedmé generace, ale ani Golf šesté, páté, čtvrté a ani třetí generace, a pokud ano, rád se na případné fotografie k tomu podívám.
Já bych žádný dramatický nárůst výkonu nečekal. Zajímavější údaj je točivý moment, který je dnes seškrcen na 250Nm, tedy na úroveň 1.4TSI a brutálních 100Nm pod 2.0TSI.
V Polu GTI má k manuálu 320 Nm a nikdo se přitom kupci Pola GTI se 7st. suchým dsg nezabývá.
A v A6 má 320Nm jak s manuálem, tak se 7st. mokrým ("podélným") S-tronicem.
je s podivem, ze třeba v oct ma 1.8tsi jen 250Nm. tim se ten motor uplne degraduje na uroven 1.4tsi. o 30% vetsi Nm by bylo sakra znat.
a neverim, ze by se tam silnejsi převodovka nevesla, když v chrochtu se silnejsi vejde a nepředpokládám, ze motor 1.8tsi je vetsi nez chrocht 2.0tdi. a ze by převodovka pro chrocht byla jina nez pro benzin??
důvodem muze byt snad jedine politika.
verim, ze po fejsliftu prejde 1.8 na tech 320Nm
Není to zas tak úplně jednoduché, limitující může být jak převodovka, tak použitá technika motoru a pak do toho může mluvit i celková politika/strategie v rámci daného modelu/značky.
Kromě faceliftovaného Pola GTI (141kW) s manuálem! mají zatím 320 Nm jen podélně uložené 1.8 TFSI/125/140kW se systémem řízení ventilů Audi valvelift (A4/A5/A6), přičemž ty v A4/A5 mají výkon 125kW a v A6 140kW. Napříč uložené 1.8 T(F)SI/132kW v A3 (nebo i v O3) valvelift nemají a disponují 250Nm, s vyjímkou A3 quattro s 280Nm.
Které další to podle tebe jsou, u Audi má aktuálně "příčné" 1.8 TFSI s qattrem jen A3.
O3 1.8 TSI/132kW 4x4 by mohla mít 280Nm taky, ale Škodovka na svých stránkách u této motorizace údaje o krouťáku zatím neuvádí a u Superbu 4x4 s 1,8TSI/118kW je to 250 Nm, stejně jako u Yeti 4X4 s 1.8TSI/112kW.
jo - spominam si na skodovku - O III 4x4, Leon X-Perience
[odkaz]
tu maju tie udaje bez chyby - pokial som teda ja nieco neprehliadol...
proste tieto nove MQB-cka 4x4 ;-)
2.0TDI v Octavii má mokrou 6DSG, 1.8TSI má suchou 7DSG. To je podle mě hlavní důvod, na kterém facelift nic nezmění. Maximálně by mohlo dojít k oddělení specifikace pro automat a manuál.
Máš pravdu, tady v článku se to úplně jasně nepsalo, ale s DSG má Polo GTI opět jen 250Nm. Každopádně ta otázka ohledně G8 zůstává (ještě dlouho teoretická).
G8 bude zcela novou generací, která bude spočívat v radikálním pozměnění všech zásadních dílů stávající G7, tedy nová světla, kapota a nárazníky. Očekávání zákazníků je třeba naplňovat na 110% :-!
VW to tak má, že fejslifty dělá rozsáhleji než ostatní automobilky, takže je pak nazvou samostatným číslem.
Co bych od G8 očekával z vnějšku, tak to je opravit dizajnové minely z G7:
1) páté dveře, které jsou svou jednoduchostí (nedodělaností) nedůstojné Golfa
2) Cé-sloupek tak nešťastně rovně navazuje na zadní blatník, že vytváří při zadním pohledu A-siluetu, která Golfu vůbec nesluší. Vlasně mu nesluší i z bočních pohledů.
presne tak... ostatni pokur.vili co sa dalo ( astra je tazka krava, pezot dal budiky na palubku, focus a la cina je tiez mimo ) a vw bez namahy opat slape dalej..... v podstate vw uz roky vyuziva chyby superov a ani sa nezadycha ... ale aj to je ukazka geniality a sikovnosti :yes: netreba byt ani superman ked ostatni su babraci, uspech sa dostavi :yes: vw je majster priemeru... ale uplne to staci aby bol ako celok najlepsi
Astra si s nadváhou poradí díky motorum, nekupuj nejlevnější, Peugeotí palubka je zvláštní, ale nic co by se nedalo překousnout, jinak super interiér, Focus je na špičce jízdou, svez se.... Golf je prostě Golf a tím zůstane... mixem dobrých vlastností, ale nebude vynikat v jednotlivých parametrech, proč by to dělal...
Dnes je nižší střední třída dost našlápnutá, řekl bych ti, běž se podívat, ale to je marné co? Natožpak, svez se... >:D
>:-[] Já pořád doufám, že tam někde je ten prosťoučký Topper, který i když neměl největší rozhled, tak se alespoň snažil objektivitě >:D Přijde mi, že poslední dobou už se občas snižuje k opravdu velkým žvástům >:D
Co máte pořád s tim Focusem? Já ho měl. A? Jen blud a mýtus. To auto je hrozný. Jednou to někdo někde kváknul a teď to všichni opakujou jak papoušci. Stejný je to s Oktávií. Teď jsem jí dostal, je to jako jezdit na medvědovi. Neohrabaná, těžkopádná kraksna. Možná je to tím opěvovaným dízlem, ale to je mi vcelku jedno, čím to je. Jezdit s tim po městě je za trest. To už teda i ten Focus byl teda lepší.
neviem ako Focus mk3, ale mam teraz mk2 a naozaj jazdi "spickovo"; staci par rychlych zakrut, trosku rozbitej cesty (co nie je problem najst) a aj sviatocny vodic ako ja to spozna.
takze si nemyslim, ze to je blud.
Focus MK3 ma pecka podvozek a vsechno - ale ne v litrovym trivalci. Jel jsem v silnym trivalci a potom ve 150k 1.6 turbo a proste ty auta jsou jinak odhlucneny a maji jinak naladeny podvozky - trivalec je dobrej, ale az 1.6 turbo je paradni auto.
Já se s Fo3 svezl a pocit jízdní třídní špičky se nějak nedostavil...dokonce neměl ani na toho Golfa (s multilinkem!), který údajně v ničem nevyniká. V čem konkrétně by měl naopak vynikat Fo3? Ještě bych hrozně rád zkusil verzi ST, ale zatím jsem na ni neměl štěstí. Jednou mi dokonce prodali předváděčku STéčka rovnou před nosem.
vem to na okrsku, tam pochopis v zatackach o cem mluvim, jinak golf s multilinkem ve meste a na tlumeni nerovnosti ma fofo3 staci urcite. Na okrsce je golf nijakej, ale nerikam ze spatnej. Jel sem diesly a u fofo i ecoboost. Ostre verze neznam
Ta Astra, co je tak těžká kráva, je na rozdíl od ostatních jako jedna z posledních neošizena na karoserii. Jedna věc je totiž tuhost a vlastnosti nového vozu a něco zcela jiného je pevnost plechů a tuhost kastle po 150 000 km a 7 letech provozu...
Ten Focus, který je úplně mimo, je jedno z nejprodávanějších vozů na světě (nevím, jestli aktuálně 1., 2. nebo 3.) >:-[] >:-[]
Golf musí zůstat Golfem, a víš ty proč? Protože to je jeho jediná zásadní zbraň. Každý ví, jak vypadal 3 generace zpět a každý tuší, jak bude vypadat po dalších 3 generacích. Je to zkrátka přesně střižená konfekce, která se jen upravuje podle aktuálních trendů.
Sedni si dovnitř.... působí poctivě, méně ošizených plastů a výplně dveří z bakelitu. Neřikám, že má lepší bezpečnostní parametry, ale uvnitř se necítíš jak v lowendu.
Jasně to nepopiram ale vyše je něco psano o kastli. Jinak co se kvality tyče tak nevim ale na jinem foru chodi par majitelu někteři už tedy ne a se zpracovanim zrovna spokojeni nebyli.
Ja to spiš vidim v tom že Opel prostě šetřil a nepoužil sofistikovanějšich a modernějšich řešeni ktere jsou samozřejmě nakladnějši.
Jak bude vypadat novy Golf ve 2018 a jakou bude mit techniku mozna jeste nevi ani ve VW. Kolikpak tu asi jeste bude takovychto clanku uvarenych z vody. Tipuju ze za pul roku to bude zase uplne jinak >:D
Jde o to, ze imperium jeste zadny slib nedalo, protoze se teprve rozmysli, jak to vubec chce. V britskem magazinu by asi meli mene chlastat. Takoveto clanky se daj bidne varit 2 roky dopredu od uvedeni a ne pomalu celou generaci ;-)
Pokud nějaké prvenství bude, pak bude z velké části díky "názorové konzistentnosti" VW... takže nejlépe se oslaví Golfem, který bude vypadat jako Golf a ne jako puding.
No nevim jestli je 7x precumlana krabice nejaka vyhoda...
Civic a puding??? Tak to je hodne mimo, to tak mozna Leon, ten je tak nekde mezi ocumlanym Golfem a pudingem, takove beztvare nic
Jinak posli foto pred a po faceliftu, abych zhlednul a porovnal ten nedejboze model 9G pred faceliftem....