Technika
nie len, ze chyba poriadny sestvalec, ale aj toto Twin turbo je oproti konkurencii v BMW a MB dost po zadu.A to je 5-valec a ma o dost horsie parametre ako stvorvalce od MB a BMW.Cakal by som od VOLVA podstatne viac.
Prajem pekny den.
Prajem pekny den.
Ja nemam nic proti Volvam, su to kvalitne auta, ale co sa tyka dieselov su naozaj pozadu a to je fakt, ktory treba priznat.Ja osobne som nesiel do Volva, len kvoli tomu, ze nemal silny a moderny diesel.
prajem pekny vecer.
prajem pekny vecer.
a Ford přístup k dieselům V6 zatím stále má (aby ne, když jejich vývoj do značné míry financoval u Francouzů), takže skutečnost, že Volvo nepoužívá diesely V6 je spíš interní záležitost Fordu. Je ale fakt, že s motorem D5 ani při výkonu 151kW Volvo na BMW, M-B nebo Audi skutečně stačit nemůže, to je výkon prémiových čtyřválců s menším objemem.
... neb NEsrovnatelně dál jsou NEjen "prémiové" značky, ale "lepší" je už i 5tiválec 2.4 od fiat a o citroën a spol. tu již řeč byla - já NEvidím budoucnost Volvo "růžově"
myslim, ze buducnost budu mat, pretoze pre tu svoju klientelu budu zaujimavy aj pri mensich vykonoch, ale som presvedceny, ze by im urcite predaje narastli, keby mali dobry V6 Diesel.Inak myslim, ze vo vsetkom ostatnom drzia krok s konkurenciou a bezpecnost maju na spici.
K Volvo patří jedině benzínový motor. Nechápu jak si k takovému požitkářskému vozu může někdo koupit diesel. Tfuj.
Tady už Volvu opravdu "ujel" vlak a "NEstíhá" - během letošního roku svůj "diesel" boj definitivně "prohrálo", neb už i vozy typu Citroën a Renault mají LEPŠí pohonné jednotky a rozdíly se stále ZVĚTŠUJí ...
Chápu pro proč starý 5ti válec stále "oprašují", ale už to začíná být "moc", dnes už NEsoupeří s "prémiovkami", ale opravdu s "mainstreamem" (jak by řekla Galina .. 😉 ) - o to hůř, že už i s těmi prohrávají. Prostě Volvo NUTNĚ potřebuje inevestice a to VELKÉ a jsem zvědava JAK se (volvo i saab) dál bez SILNÉ vnější "pomoci" udrží ... jestli nějaká BIG "změna" NEnastane, obávám se že OBROVSKÉ problémy mít budou (no vlastně "mají")
Pěkný den 😄
Volvo PROBLÉM má (a už docela "roky" trvá) - to že je dlouhodobě na prodej a zatím NEpodařilo se ho prodat asi NEbude náhoda ...
Pěkný den 😄
Az si jim budes vozit * kazdej den, tak treba pochopis kvality motoru.
PS: Když si vozím "hvězdičku" v lepším, tak nemám důvod opěvovat dýchavičný motor Volva po dvou palstikách. :-!
Co se tyka rejdu, nejezdim v trikolce abych to otocil na metru.
Asi zalezi co kazdy hleda. Hlavne, ze jsi spokojenej. Ale davej si bacha, at nepovidas silacky nesmysly 😉
Když konkurence má nyní kolem 240 koní u svých šestiválcových turbodieslů, tak i nových 205 od Volva je hodně skromnou variantou. A že těch "pětatřicet" koní jde sakra poznat.
Chce to šestiválec. :-!
Ale v naftových motorech jim trochu (možná i 2 "trochy") "ujel" vlak a POTŘEBOVALi by "více" než starý pětiválec - to je prostě FAKT (dynamika možná není "tragická", to NE, ale konkurence je prostě DÁL, a dnes už nejen ta "prémiová", prostě něco "většíh👋výkonějšího" než pět válců 2.4 by to opravdu CHTĚLO/POTŘEBOVALO - tady NEní o čem diskutovat ...
Pěkný den 😄
PS: NEdomnívám se, že jsou "dlouhodobě/trvale" schopni "utahnout" ty řadové pětiválce, už v minulé generaci trochu "nestíhaly" a rozdíly se letoškem dále "rozšířily" ..
Prostě (dle mne) NEní jiné cesty než (alespoň) příští generace vozů upravit pro "přijetí" nějakého "cizího" šestiválce - ten 3.0 HDi s 202 kW/600 Nm "ideálním" řešením se zdá ..
Pěkný den 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
Pěkný den (no, ona ta new C5 asi "spíše" do garáže zamíří 😄
PS: Ale opravdu NEvím (jak už jsem v SZ psala, je přeci jen o dost "dražší", než C5)
Pěkný den 😉