Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz C 200 – Nafta není potřeba

Mercedes-Benz C se většinou kupuje s úsporným turbodieselem a automatem. Vysoké kvality však předvádí i druhý nejslabší turbomotor ve spojení se šestistupňovým manuálem.
Zpět na článek
31. 10. 2014 08:59
31. 10. 2014 09:10
31. 10. 2014 10:39
31. 10. 2014 14:17
31. 10. 2014 14:21
31. 10. 2014 14:31
31. 10. 2014 14:17
31. 10. 2014 10:43
31. 10. 2014 10:15
31. 10. 2014 10:23
31. 10. 2014 10:33
31. 10. 2014 10:37
31. 10. 2014 10:42
31. 10. 2014 11:08
31. 10. 2014 11:12
31. 10. 2014 11:21
31. 10. 2014 15:07
31. 10. 2014 15:16
31. 10. 2014 11:24
31. 10. 2014 12:47
31. 10. 2014 15:23
31. 10. 2014 13:00
31. 10. 2014 15:14
31. 10. 2014 08:59
pěkné autíčko
ten manual do MB nepatří, co mě vyděsilo je všechna ta lesklá plocha uvnitř a provedení navigace, vsadím se, že v další evoluci bude zapuštěná do kapličky, sedačky naopak výborné a z exterieru asi nejpovedenější sedánek ve střední :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - lamal
31. 10. 2014 12:26
Re: pěkné autíčko
mne sa naopak nepaci, predok OK, ale nepride mi ako dobry napad aby to bolo zo zadu ako uz casom opozerane S... nerozumiem tomu
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2014 08:59
podla mojho
skromneho nazoru to bude idealny benzinovy motor pre auto tejto triedy a velkosti :yes: idealny vykonom aj spotrebou a pouzitelnostou na vsetko :yes:

mercedes C je ten typ auta kde uz motorovy zaklad je proste dokonaly a plne postacujuci .... podobny pripad bude aj XE od jaguara kde zaklad bude mat 200konovy turbomotor.... myslim ze to bude tiez ideal.... plne postacujuci a aj z hladiska denno-dennej pouzitelnosti bude najvhodnejsi .....

pochvala redakcii... ( pri pohlade na medoura ma hned napadlo ze pojde o test dalsieho radoby setriaceho diesla s megavykonom ) .... po dlhom case citat test auta konecne s benzinom pod kapotou pred vikendom ozaj dobre padne :yes:

hodnotit auto nemozem.... nesedel som v nom ale paci sa mi tento benzin a parametre vravia jasne.... vyborna volba.... tesim sa uz teraz na porovnanie so spominanym 200 konovym jaguarom :yes:
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2014 09:10
GARÁŽ - KLASSE
Prémiový text. Je v něm přesně dávkované znalé vědomí o kvalitě vozu, o kvalitě automobilky. Ano, tohle auto není určeno pro toho, kdo se zatím hledá nejen v garáži, ale i před ní, tohle auto je určeno pro ty, jejichž "revírem" je... život.

Naživo je céčko dokonalý estetický majstrštyk: čisté, vyvážené harmonické linie, dokonale kořeněné příplatkovým paketem. Zde navíc uměřený výkon, špičková kabina a manuál, který završuje radost z každé jízdy.

Střední prémiový vůz pro střední prémiový život. Vlastně... optimální ideál.

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 10:28
Re: GARÁŽ - KLASSE
Hele, vše dobré MB, moc se mi líbí, ale... jak to tak čtu.. jel si vlastně někdy v těch vozech o kterých píšeš? :-) Seděl si v ních třeba? :-)

Jinak C klasse hezky vyzrálo.... pořád jako třídní-prémiový guru v této třídě zůstává 3er. Alespoň pro řidiče do 40ti let ;-)
31. 10. 2014 10:39
Re: GARÁŽ - KLASSE
Nejel a neseděl, vše odtušuju jen z telenovel, angličáků a z plakátu nad pelestí... 8-s >:D ;-)

No, s těmi "dočtyřiceti" mohu aktuálně i částečně souhlasit. Jenomže těch je (zejména) v Česku pomálu. Však to znáš - do dvaceti poslouchej, do třiceti naslouchej, do čtyřiceti vydělávej, do padesáti utrácej... :-)
Avatar - iudex
31. 10. 2014 10:44
Re: GARÁŽ - KLASSE
Ono o autách sú aj telenovely? Sem s nimi, nech si svoj angličákový obzor rozšírim aj ja. >:D
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 10:49
Re: GARÁŽ - KLASSE
S tím sohlasím >:D Však si tato auta zatím mohu dovolit leda pár let použitá, nebo se pokochat do autosalonu či na předváděčku >:D Při koupi vozu rozhoduje rozum a ten spousty lidí od takovýchto vozů odvrací (náklady, servis). Já osobně pořád MB vnímám jako značku pro starší a kolotočáře, hlavně teda ty již nevyráběné modely, koupit aktuální je jiná a tenhle se moc povedl. I přesto mít na to, asi skončím v tom Mnichovském, prozatím :-)

P.s. mam doma krásného angličáka Sklasse W140 v modré metalíze... Heč! >:-[]
Avatar - Ondore
31. 10. 2014 12:23
Re: GARÁŽ - KLASSE
Dovolil by som si diskusného kolegu GTI neodsudzovať, v jeho veku je pre nás všetkých istejšie, keď za volant nesadá >:D Na druhú stranu si predstav ako umocnené sú jeho emócie, keď ho za volant pustia! To potom vznikajú úžasné blogy, kde sa dozvieš ako cúval na spätné zrkadlá! Vybavte mu niekto skúšobnú jazdu, dávno som od neho nič také pútavé nečítal ;-)
31. 10. 2014 14:21
Re: GARÁŽ - KLASSE
Nesadá? :-! ;-) Jo, brachu, v životě není nic "rychlejšího" než... život. A nejhorší na tom je, že se nedá zbrzdit, jen neustále akceleruje. Jinak velmi oceňuji tvojí paměť, jo jo, couvání, to je vyšší šoférská :-)
Avatar - Ondore
31. 10. 2014 14:29
Re: GARÁŽ - KLASSE
S tým životom to poznám, ešte si pamätám, keď som zastavil stopárkam a pýtali sa: "Nejdeš s nami na diskotéku?" Dnes už hovoria: "Dobrý deň ujo, odviezli by ste nás?" >:D
31. 10. 2014 14:31
Re: GARÁŽ - KLASSE
>:D :yes:
Avatar - wakantanka
31. 10. 2014 16:11
Re: GARÁŽ - KLASSE
Dovolím si s tebou nesúhlasiť. V novom C-čku som sa krátko zviezol a tiež spadám ešte do tej tvojej kategórie ale do 3-er by som nešiel. Obstarávacie a prevádzkové náklady budú porovnateľné, akurát ten súčasný design 3-er mi nejak nesadol. A povedal by som, že to C je komfortnejšie (zvlášť na vzduchovom podvozku) a BMW viac športovejšie, tvrdšie. A toto teda po tom všetkom čo som si odjazdil za tie roky už teda nevyhľadávam. Radšej "na obláčku" o 15 minút dlhšie v MB ako s "vyklepanou" chrbticou 15 minút kratšie v BMW. >:D
31. 10. 2014 18:13
Re: GARÁŽ - KLASSE
To si nejsem jistý, jestli jsi aktuální generací trojky vůbec jel. Ta je měkká až to pěkné není, pokud nejde o M-paket. Levá/pravá/levá/pravá a auto se rozhoupe jak loďka.
Avatar - wakantanka
2. 11. 2014 17:55
Re: GARÁŽ - KLASSE
Hm, žeby cca 2 roky stará 320 D nebola posledná generácia? :-) Postrehol si tie úvodzovky v mojom príspevku? Každopádne komfort súčasnej genrácie MB-C na vzduchovom podvozku je pre mňa trochu inde. Čím samozrejme netvrdím, že BMW 3-er nie je komfortná, ale MB je v tento oblasti subjektívne pre mňa o dosť lepší.
4. 11. 2014 03:17
Re: GARÁŽ - KLASSE
Psal jsi, že v trojce máš "vyklepanu chrbticu" což mi nepřipadá, že bys netvrdil, že není komfortní...
Avatar - wakantanka
4. 11. 2014 12:17
Re: GARÁŽ - KLASSE
Preto je to v úvodzovkách, nabudúce budem voliť inú formuláciu. >:D
31. 10. 2014 18:48
Re: GARÁŽ - KLASSE
Na rovinu: řídil jsi nové céčko? Já bych řekl, že ani náhodou.
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 10:32
Re: GARÁŽ - KLASSE
Radost z jízdy se koná u jiné bavorské značky ;-) , tady bych si ji odpustil a volil výborný automat. On se ten výkon bude muset občas i dost ždímat a na to je lepší jen zamáčknout nárt do koberce.
Zadní část vozu je ohavná, tenhle styl jde k Bentley, ale tady je to moc okázalé. Designově: zlaté minulé C! Neznám hezčí C v historii.
31. 10. 2014 10:43
Re: GARÁŽ - KLASSE
Ano, minulé C bylo nádherné. Jenže to aktuální je též, počkej dva roky a vpluje do tebe, včetně zadku :-)

Co se týká té radosti, jde o to, co za radost kdo považujeme. Jistě, že s automatem to bude (je) též výborná jízda. No, kdo se umí mazlit s manuálem, ten ví, o čem píši...
Avatar - iudex
31. 10. 2014 10:49
Re: GARÁŽ - KLASSE
Mohol by som hájiť rodinnú garáž, v ktorej minulé Céčko je a je to kus vcelku pekného auta, ale objektívne v rámci prémie nič výnimočné a aktuálna generácia je dizajnovo (najmä zvonka) o kus ďalej.
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 10:58
Re: GARÁŽ - KLASSE
Právě že MB C by mělo působit mladistvě a ne tolik luxusně jako vyšší třídy. Je to vstupní model do klasické třídy sedanů (popř. kombi), takže netřeba, aby bylo skoro zaměnitelné s Skem.
Například teď se mi líbí styl aktuální A3, zvenčí sice nevypadá na tolik, kolik stojí, ale interiér je špička ve VŠECH ohledech současně a na tom se vyplatí nešetřit.
Avatar - wakantanka
31. 10. 2014 16:15
Re: GARÁŽ - KLASSE
Skôr mám pocit, že miesto mladistvého MB zaujala nová generácia triedy A včetne jej derivátov CLA a GLA. C-klasse snáď až na veľmi vydarenú minulú generáciu na mňa nikdy nepôsobilo nejak zvlášť mladistvo a pri porovnaní so súčasníkmi z BMW detto.
31. 10. 2014 18:14
Re: GARÁŽ - KLASSE
Velký souhlas. Aktuální generace céčka oproti minulé velmi zestárla. Je to prostě esko pro méně majetné.
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 15:02
Re: GARÁŽ - KLASSE
Už do mě vplulo leccos, jako facelift 2. oktávky, 2. fábka i BMW F30 ale u tohohle řešení si vždy vybavím B. Continental a tahle asociace nevyprchá....
Avatar - Inferius
31. 10. 2014 10:45
Re: GARÁŽ - KLASSE
to je trochu přehnaný, že je ohavná...
Avatar - lamal
31. 10. 2014 12:33
Re: GARÁŽ - KLASSE
Ani u tej baworskej znacky to uz nie je to co byvalo... nemyslim si, ze C v tejto konfiguracii nedokaze poskytnut radost vodicovi, 135kw 300nm benzin pruzny ale aj s vykonovou spickou to neznie zle, podporene super 6st manualom a sice pomalsim ale presnym a komunikativnym riadenim? tak si trocha zaklakne v obluku, na ostru a agresivnu jazdu to nebude, ale radost z vytacania a sacania kvaltov a skladania auta do rychlejsich tiahlych oblukov a praca s plynom zadnej hnanej napravy hlavne ked ma motor rychle reakcie a kruatiak aj dole ... to nestaci ? podla mna ano aj ked auto ako take je primarne urcene inak este neznaci, ze nepobavi aspon v nejakej miere...

mozem suhlasit s nazorom na dizajn, ten zadok aj mne pride ako chyba, nepaci sa mi to...ani silueta ala S
Avatar - Norge
31. 10. 2014 16:07
Re: GARÁŽ - KLASSE
..pokial bolo cielom postavit seriozny maly sedan v premiii, tak urcite dobra volba pre kazdodenne jazdenie po meste do marketu, divadla i do Dresden-u ... Akurát by som zmenil gril, v tejto specifikacii (komfort,pohoda) tam ma byt "zameriavac" a maska a la classic MB . Ocenujem zmeneny pristup MB a moznost volby druhu prevodovky, kazdemu podla chuti :yes:

Z mojej strany, by som volil v tejto triede mozno Infiniti Q50, alebo a to este lepsie - urcite Lexa IS250 ..., motor V6 benzin, interier + a v bielej je famozny, rodny list pise JAPAN a cenovka v katalogu v podobnej konfikuracii 960.000,- ... :-! :yes:

video : [odkaz]

konfigurator: [odkaz]

Kto vie-rozumie rusky, ma to aj z holkou aj ked vo verzii 300h

odkaz: [odkaz]
Avatar - grifith
31. 10. 2014 09:26
Malé "rýpnutí"
Předem chci poděkovat za pěkný test velmi solidního vozu. Určitě má testovaná motorizace šanci získat si na svou stranu i ty, kteří donedávna sedlali naftové verze.
Jedinou malou připomínku mám k textu - "Že je bílý Mercedes-Benz C v bílé barvě a na sedmnáctipalcových kolech trochu nudný?" - Ano, bílý Mercedes musí být v bílé barvě, jde tedy o zbytečné zdvojení ;-) Jinak nudně mi nepřipadá, spíše bych jej nazval decentně elegantní :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Honza Mička
31. 10. 2014 09:45
Re: Malé "rýpnutí"
Dobrý den,

no jo, té bílé bylo moc :-) . Takhle, jak byl nakonfigurovaný, bych si ho představoval. Nevím proč, ale k takhle elegantním autům vždycky získám zvláštní citový vztah :-) :-)
Avatar - grifith
31. 10. 2014 09:53
Re: Malé "rýpnutí"
S tím musím souhlasit, vzhledově bych mu vytknul jen maličkosti, jako je výrazněji vykukující výfuk při pohledu zezadu, působící jemně nepatřičně. Ale to už hledám zbytečný pihy na kráse.
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 11:22
Re: Malé "rýpnutí"
Však to není žádný elektromobil, výfuk má být vidět vždy! >:D Tady je to naopak málo, nejlíp je to odstupňované třeba u F30: 320i - 1x vlevo, 328i - 2x vlevo, 335i - 1x po obou stranách :yes:
Avatar - grifith
31. 10. 2014 11:30
Re: Malé "rýpnutí"
Jde to i elegantněji než u Céčka a hlavní rozdíl mezi trojkou a céčkem je to, že u MB se jej snaží zakrýt a u BMW je výfuk jasně přiznaný ;-)
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 14:56
Re: Malé "rýpnutí"
Líbily se mi oválné koncovky na minulých MB, spíš se mi zdá, že jde o šetření, než snahu o maximální eleganci.
Zase na druhou stranu, předchozí C hrálo na trochu sportovnější notu, teď jsou rozdíly větší - myslím, že z prémie zůstane jen BMW u ruční brzdy a soubor detailů tohoto typu vždy nasměruje kupce u jaké značky se poohlédnout.
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 10:35
Re: Malé "rýpnutí"
A co interiér a jeho lesklý (klavírní?) lak všude ? Jiným autům je to dost vyčítáno, sám ho taky vždy ušpiním. Vypadá to dobře, ale asi bude hodně rychle podléhat zkáze a otiskům že?
Avatar - Honza Mička
31. 10. 2014 12:17
Re: Malé "rýpnutí"
Dobrý den,

je to na pohled moc hezké, ale jak říkáte - otisky jsou za chvíli všude a jde na tom vidět každý škrábanec
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2014 09:29
V téhle bílé pračkové barvě vypadá jako
chudý příbuzný MB-C. Prostě bílá potřebuje doplňky. Jinak vydařené auto.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 10:30
Re: V téhle bílé pračkové barvě vypadá jako
Nemyslím si, autu bílá sluší. Dneska už bílá barva není jen volbou peněženky, jasně, že perleť mu dodá ˇštávu, ale rozhodně bych se za to nestyděl :-)
Avatar - Ada je zase tady
31. 10. 2014 09:44
tichý a pružný motor
je také parní stroj. Dokonce má ještě větší "krouták" od nulových otáček. >:-[]

Pod kapotou takového vozu proto patří nikoli zastaralý zážehový agregát, ale diesel! :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
31. 10. 2014 09:54
Re: tichý a pružný motor
A jak jsi na podobné zjištění přišel? Pokud jde jako v tomto případě o solidní benzínový pohon se spotřebou na dostřel naftové verzi, pak pro diesel toho moc nehovoří.
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2014 09:58
Re: tichý a pružný motor
spalo sa mi blbo... 8-s
ok, tak idem skusit pozriet, ze co nove...a ? - vdaka tebe mam hned lepsiu naladu ! :yes:
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - speedfred
31. 10. 2014 10:01
Re: tichý a pružný motor
nafta pomaly horí kámo.Benzín je správna volba!!!!
Avatar - wikinko
31. 10. 2014 10:15
Re: tichý a pružný motor
Ada tvoje prispevky uz maju nizsiu uroven ako topperove, a je vidiet ze aj najazdene mate cca rovnako. Taki typicki vikendovi feldovodici.
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 10:32
Re: tichý a pružný motor
Záleží na co ho chceš, pokud je to pro managment na dlouhé cesty, potom je dízl jasná volba, pokud to auto kupuje někdo, kdo rád jezdí, používá ho pro soukromé účely a ne denně, vůbec bych se s turbobenzínem neohlížel po naftě, navíc za solidní cenu.
Avatar - _Karel_
31. 10. 2014 18:08
Re: tichý a pružný motor
Jak jsi v tomto konkrétním případě přišel na jasnou volbu? I když je těžší, spotřeba jak u Skyactive, s lepší dynamikou...Pokud bude i spolehlivý, pak dokonalost!
Jak mám hodně rád na autech bílou, tady mi nesedí.Na kombi asi ano.
31. 10. 2014 12:05
Re: tichý a pružný motor
V čem je z uživatelského hlediska diesel lepší než turbo benzín odpovídajícího objemu?
Nechme stranou spotřebu, která je spíše záležitostí "můžu si dovolit" / "jsem ochotný" platit za výhody benzinového motoru.
31. 10. 2014 12:14
Re: tichý a pružný motor
vím, že je to řečnická otázka, ale přesto to nevydržím a odpovím Ti- v ničem ;-)
31. 10. 2014 18:40
Re: tichý a pružný motor
Auta na diesel pomalu končí :-! .

Vynikající auta a výkonný motor pod kapotou zpět k benzinovým motorům :yes: , takže benzín je správná volba!

PS:- Diesel mi pro mé ježdění má větší "krouták" moc nejsou doporučován protože jedu do benzinu, proto nejsilnější benzínový mají výkonný i zvýšení krouťáku motor poráží turbodiesel :no:
31. 10. 2014 10:15
nudné?
chtěl bych takové nudné auto :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
31. 10. 2014 10:23
Zásah
Presne táto motorizácia ma oslovila, veľmi slušné auto, ktorému by hnidopich vytkol možno hluk pri vysokých rýchlostiach (rám dverí, zrkadlá?). Oproti predošlej generácii je tam podstatne viac miesta (je dlhšie cca o 10 cm), priestranný kufor aj v sedane, úžasný podvozok, motor svojím prejavom hodný prémiovej špičky dneška, úžasne vyvážené auto, ktoré musíte milovať.

Čo môže zastaviť potenciálneho záujemcu? Keď som si nakonfiguroval pár drobností do výbavy, tak cenovka preletela cez 55.000 euro. Základ je fajn, ale niektoré veci skrátka k prémiovému autu patria a tá cena letí hore strmšie ako by sa patrilo... A napokon konkurencia - ak nemusíš mať auto pod tohtoročným stromčekom, tak pred dverami čaká nový XE, ktorý si tiež zaslúži šancu byť v hľadáčiku prémiového jazdca ;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2014 10:33
Re: Zásah
a v hladaciku si zasluzi byt aj nova A4 ;-)
...pokial by mal byt zaujemca este trpezlivejsi a pockat si do jari buduceho roku ;-)
V kazdom pripade je vidno, ze to bude velmi kruty boj !
Su sice niektore detaily, ktore sa v premiovom aute mohli riesit dokonalejsie ( kvallitnejsie sedacky s dlhsimi sedakmi... )
ale aj tak, klobuk dole pred medvedom :-!
Avatar - Ozzman
31. 10. 2014 10:37
Re: Zásah
Pokud nehledáš jen prostor, zkus jít k Mnichovskejm :-) Tam je sranda i s naftou >:-[]
Avatar - iudex
31. 10. 2014 10:42
Re: Zásah
Súhlasím s XE, zamiloval som sa do neho od prvých teaserov a samozrejme už mám aj "svoju" verziu v konfigurátore. Ako skromný chlapec z dediny som sa v pohode vošiel do 40t (2,0T 177 kW s pár nevyhnutnými vzhľadovými extras á la bixenóny a väčšie kolesá). Jediné, čo mi drobec vadí, je samotný fakt, že ide o sedan; úplne ideálny by bol pre mňa liftback (AKA štvordverové kupé) á la BMW 4GC, ale XE je dizajnovo dokonalé.
[odkaz] :yes:
31. 10. 2014 11:08
Re: Zásah
ty kola nee, mám raději více gumy a střízlivost

[odkaz] :-)
Avatar - iudex
31. 10. 2014 11:12
Re: Zásah
Jasné, dvadsiatky sú na strednú triedu extrém, ale prezentačné obrázky sú takmer výhradne na nich. Ja by som sa plne uspokojil s 18".
31. 10. 2014 11:21
Re: Zásah
tak s osumnáctkou bych asi taky neměl problém :-) třeba na třídu "S" začínají ráfky na 17", ty auta jsou pak hrozně tvrdá, ale obecně lidé mají rádi velká kola
Avatar - boost.
31. 10. 2014 15:07
Re: Zásah
Já s 19". Auta jsou větší a větší a ta masa plechu si vyžaduje větší kola.
Avatar - iudex
31. 10. 2014 15:16
Re: Zásah
Zrovna XE nie je nijak bachraté auto, naopak je pomerne štíhle (aspoň z fotiek) a nevyhnutne nepýta extrémne priemery diskov.
Avatar - Ondore
31. 10. 2014 11:24
Re: Zásah
Ako uviedol myslím webpaja, XE je v konfigurátore zatiaľ so "starými" benzínmi. Za vyskúšanie to auto rozhodne stojí, ale otáznik, či nové budú radové, tá je veľká a to by bolo ďalšie veľké plus pre JAG ;-)
Avatar - lamal
31. 10. 2014 12:47
Re: Zásah
lift ? fuj... bachraty, nevyvazeny zadok + citelne makksia kasna, kvoli comu ? kufru ? * na kufor ked pozeram po sedane... 500l mat bude to musi stacit, ak nie tak wagon..
Avatar - iudex
31. 10. 2014 15:23
Re: Zásah
Ako kde. Mne sa osobne viac páči lift A5 SB ako sedan A4, obdobne A7 oproti A6. O bachratosti alebo nevyváženosti by som pri nich rozhodne nehovoril, sú to veľmi elegantné karosérie. Samozrejme nechcem 600+ litrov a prenášať chladničky, ale ak máš rodinu, deti, aj krátky výlet obnáša kopec neskladných vecí (kočík, kolobežka, bicykel) a tých povedzme 480 litrov v lifte aj reálne vieš využiť, na rozdiel od virtuálneho objemu sedanu, pritom neprichádzaš o elegantné línie, na rozdiel od kombi. Ak si single a kufor neriešiš, potom vlastne nepotrebuješ ani 4-dverový sedan a môžeš si rovno kúpiť kupé (to má zase citeľne tuhšiu karosériu, krajšie línie).
31. 10. 2014 13:00
Re: Zásah
Chtěl jsi říct pětidveřové, ne? :-)
Avatar - iudex
31. 10. 2014 15:14
Re: Zásah
Ako obvykle máš pravdu, mal som na mysli 5dv. ;-)
Avatar - iudex
31. 10. 2014 10:36
Benzínový Mercedes
Ono sú pomerne zbytočné obavy s benzínu v Mercedesi, pri štvorvalci žiadna extrémna spotreba jednak nehrozí, jednak dnešné priamovstrekové benzíny nie sú žiadne rozožrané beštie á la šesťvalce v starých Francúzoch. Máme v rodine práve benzínové Céčko (1,8T 118 kW) a spotreba je do 8 priemer bez nejakého obmedzovania, čo je na strednú triedu s automatom úplne v pohode.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Magister
31. 10. 2014 12:16
Re: Benzínový Mercedes
Oni to občas vytvářejí někteří novináři...viz test na autoforu o A 45...spotřeba přes 20 apod. Jezdím denně po městě do práce s GLA 45 a spotřeba se pohybuje okolo 10 litrů, což je vzhledem k výkonu a zrychlení (na úrovni 8válců) podle mě paráda. Přes 20 jsem se nikdy nedostal, ani když jsme zajel Brno - Ostrava pod hodinu.

Jediné, co mě překvapilo u tohoto testu je manuál. Pro dealera MB neprodejné auto. A ač se tady mnozí nad tím rozplývají, tak neví, o čem mluví. Do MB manuál nepatří už dávno a ví to už i čeští zákazníci této značky. V minulé generaci C 250 CDI v manuálu stálo na prodejně u nás dealerovi přes rok.
31. 10. 2014 12:32
Re: Benzínový Mercedes
brno-ostrava pod hodinu? >:D v jakou hodinu?
31. 10. 2014 13:52
Re: Benzínový Mercedes
Haha, to sa ani nečudujem, že sa nedostaneš cez 20.
Veď ten palubný počítač ukazuje max. 20.0 aj pri priemerke aj pri aktuálnej spotrebe.
Avatar - grifith
31. 10. 2014 14:15
Re: Benzínový Mercedes
Seš si jistý? Nekončí náhodou "počítání" u 29,9l/100km ?
Avatar - boost.
31. 10. 2014 15:05
Re: Benzínový Mercedes
Nevím, jak u MB, ale BMW po generaci E ukazovaly maximálně 39,5 l; ty nové o deset méně. Holt ty motory jsou čím dál více úspornější.
Avatar - grifith
31. 10. 2014 15:53
Re: Benzínový Mercedes
Tak opravdu se průměrná spotřeba dostane nejvýše na 20 a více neukazuje. Což je zajímavé a ne zrovna pochopitelné. Zrovna v této kategorii majitele spotřeba až tolik do mdlob nedostane >:D
31. 10. 2014 10:38
Není, není potřeba!
Jsem rád, že místo nesmyslného adorování nafty do čehokoliv co má 4 kola, pomalu nastává renesance benzínového motoru. BRAVO BENZIN! :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 11:10
Re: Není, není potřeba!
Přesně tak, když se propočítají náklady na palivo včetně o trochu nižší ceny nafty, tak těch 42000 Kč příplatku za rachták se projezdí až po cca 115000 km, to už většina prvních majitelů stejně jezdí v novějším autě. A to, že při prodeji dostanou tito o trochu méně peněz, snad vyváží všechny výhody benzínu (už jen to, že je vpředu o 100 kg méně! to musí být mega rozdíl v jízdě). Stejně se nafťáků prodá víc, asi ze setrvačnosti deformovaného trhu.....
31. 10. 2014 11:15
Re: Není, není potřeba!
nehledě na čichový faktor, kdy benzin dokáže až fetišisticky zavonět narozdíl od trapného smradu z nafty, dým z výfuku při zrychlení nekomentuji..
Avatar - Dzakobo
31. 10. 2014 11:28
Re: Není, není potřeba!
Jojo, jak nevstřikuje močovinu, tak kysele smrdí. Že nějaké os. auto viditelně kouří, to už je spíš ojedinělé, řekl bych tak do 5% aut, co na silnici potkávám.
31. 10. 2014 11:35
Re: Není, není potřeba!
já jich vidím docela dost, je to poznat hlavně když se naftojedi rozhodnou předjíždět, někdy jsou to neskutečné kouřové efekty :no:
31. 10. 2014 20:39
Re: Není, není potřeba!
Jediné šťastie, že sa tie chrochtáky štítkujú, akonáhle vidím pred sebou niečo tdi,dci a pod. nechávam väčšiu medzeru, lebo keď sa rozhodne pridať tak ak nejde smrad tak neskutočný kyslý puch ...grrr (rakovina k tomu ...)

Ikeď aj tie priamovstrekové benzíny, ževraj nie sú veľká výhra .
Avatar - AUDIRS6
31. 10. 2014 21:20
Re: Není, není potřeba!
oooooooooch ty Grrrrr 8-s
ako keby si nevedel ( a asi fakt nevies ), ze pri kupe noveho auta uz X rokov existuje moznost zaskrtnut v konfiguratore polozku " bez oznacenia typu " no a potom si mozes ist piskat >:-[]
1. 11. 2014 07:49
Re: Není, není potřeba!
Jasne, ale väčšina majiteľov tDi ak by mohla si dá celé auto oblepiť tým označením :-)

Všetkým sa nedá vyhnúť 8-s čo už
31. 10. 2014 11:46
Re: Není, není potřeba!
no v Praze když pozoruju předjíždění tak bych těch 5%násobil v klidu 4, dost lidí taky pdf nepoužívá, u nás v garáži jezdí jedna tdi octavia a to je rygol jako když spaluješ špačky
31. 10. 2014 11:30
Re: Není, není potřeba!
jsem fetišista >:D
31. 10. 2014 19:11
Tak správně diesel není potřeba !!!
Buď bláznivý (Ada je zase tady) a chovej se klidně, tak tam není potřeba nafta >:-[] !!!

:no: Ada je zase tady :no:

Jinak - Diesel je hnusný!
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2014 20:27
stredový displej
Prečo Mercedes pri každom ich aute pokazí interier tým hnusným vystupujúcim displejom? Terajší dizajn interiéru aj exteriéru mercedesu považujem za jeden z najkrajších ale ten displej je hrôza. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
31. 10. 2014 22:51
Dokonalá marnost
Automobilu nelze mnoho vytýkat. Vlastně dokonce testovaná konfigurace dokazuje, že třídního vrcholu lze dosáhnout při troše skromnosti i s poměrně neambiciozním rozpočtem.

Stejně jak mainstream útočí na prémii zdola, tak prémie vrací úder shora. Zatímco ale Passat v obdobné konfiguraci bude pro mnohé těžce stravitelý kvůli výši příplatkové výbavy, Céčko působí za tyhle peníze zcela přirozeně. A máte Céčko, však víte...

Otázkou ale je motorizace. Ano, představuje vlastně všestranný ideál. Spotřeba atakující Fabie HTP, dynamika převyšující Octavie RS, komfort převyšující Superb TSI... Jenže má to vůbec nějakou cenu? Do auta této třídy zkrátka přirozeně pasuje diesel. Litr spotřeby není zrovna málo a reálně bude rozdíl vyšší, to mi nikdo nevymluví. Cenový rozdíl ve výši jedné sady pneu asi nikomu žíly trhat nebude...

Stejně tak manuál. Fofrklacek je fajn pro řidičsky zaměřené vozy, i když ... (kolik majitelů Porsche nezaškrtne PDK...). Do Céčka zkrátka podle mého beztak většina sáhne po automatu, nutnost řazení je zkrátka out.

Takže tu máme dokonale vyvážený model v dokonale marné kombinaci. Možná v Německu mezi důchodci to bude hit, ale i tam to vidím na CDI...s automatem. Ale buďme rádi, že ve Stuttgartu nezapomínají ani na tuhle old-school benzinovou klasiku :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
31. 10. 2014 23:49
Re: Dokonalá marnost
Spotřeba, dynamika, komfort, přesto tam přirozeně pasuje nafta? Proč? Pokud někoho netrápí pár desítek tisíc příplatek, trápí ho litrový rozdíl spotřeby ? S ostatním souhlas, hlavně s automatem.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 11:25
Re: Dokonalá marnost
Reálně bude rozdíl ve spotřebě vyšší. Proč nafta? Jsou věci mezi nebem a zemí, a tohle je jedna z nich. Na tuhle otázku se ptej zákazníků, ne mě ;-) Většina zkrátka volí diesel, tak to u nás zkrátka je nastaveno. Benzin tak mmj. bude mít mnohem vyšší ztrátu hodnoty pro následný prodej. Všichni totiž chtějí diesel.

Ale i když přistoupím na racionální zdůvodnění, tak spotřeba bude u dieselu lepší, dynamika a komfort srovnatelný.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2014 12:46
Re: Dokonalá marnost
Ahoj. Souhlas s automatem, ale ten benzin vidím úplně opačné: do auta toho dle typu benzin patří... diesel je omyl krátkodobá móda.
Myslím.
;-)
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 12:59
Re: Dokonalá marnost
Diesel sice možná je omyl, ale v tomhle omylu je Evropa už nějakých 10, 15 let ... A jak pevně se tohoto omylu drží, dokazuje třeba NGT, ekonimika provozu výtečná a je o ně snad nějaký výrazný zájem?
1. 11. 2014 13:03
Re: Dokonalá marnost
Diesel :no:
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2014 13:30
Re: Dokonalá marnost
Promin, ale i omyl, ktery trva 15 - 20 let a je velmi rozsireny zustava omylem.
;-)
Alw ja prece nejsem fanatickym odpurcem dieselu - jsou auta, kam patri. Ale MB nebo Jaguar - tam patri bezin.
;-)
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 14:43
Re: Dokonalá marnost
MB nebo Jaguar? Proč zrovna sem by měl patřit jen benzin? Tím spíš, že zkrátka zákazníci chtějí diesely? Už i Porsche jede na dieselu...

Časy se mění, diesel už umí nabídnout jak hezký zvuk, tak široký rozsah využitelných otáček, sílu a provozní efektivitu, které stále benziny nedosahují.

U auta cílícího vyloženě na zážitky za volantem diesel ztrácí půdu pod nohama, ale pokud jsme v kategorii "každodenního dělníka"? A že by si Céčko 200 někdo kupoval kvůli zážitkům za volantem? To asi ne :-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 11. 2014 16:25
Re: Dokonalá marnost
Neres, proste mame jiny nazor.
;-)
A ano, Porsche s dieselem mi taky nesedi.
Je to vec vkusu. I dokonaly diesel mi prijde jako tak tak snesitelny, ale treba v Mondeu mi nevadi. Ani ve Skodovce. Ale "Cecko" proste neni ono.
A to jen tak neplacam - mel jsem cecku pujcene na 3 dny, pres vikend. Diesel v automatu. A proste to neni ono.
Avatar - The Spešl Uan
3. 11. 2014 18:46
Re: Dokonalá marnost
Přesně, už dávno neplatí to klišé, že diesel je spotřebu a benzín na opravdovou jízdu. ;-)
Rozdíly se zkrátka stírají, pokud teda ještě nějaké jsou. :-)
Ale tohle auto chci prostě jak v benzínu, tak v dieselu, i když diesel bych možná radši. :-) :-)
Avatar - CHerokee
1. 11. 2014 10:09
Re: Dokonalá marnost
To auto je postavené pro české novináře a prostředí. Avšak ani na české prodejně mercedesu by se neprodalo. Dobře vystihnuto. Benzín sám o sobě je poměrně vzácný (kromě vrcholných provedení) a manuál v mercedesu...to už fakt dnes ne. Kdo jezdí denně do práce a popojíždí po městě si rychle zvykne na automat a zpátky už nepude.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 11:30
Re: Dokonalá marnost
taky nevidím nikoho, kdo by po podobné kombinaci toužil. Ano, možná dobře situovaný člověk, co mnoho nenajede, takže si zkrátka klidně místo benzinové Octavie TSI bez problémů pořídí benzinové céčko, najede s ním těch 15 tis. km/rok a nic neřeší...

Mimochodem, na benzince jsem potkal skopčáka důchodce s dieselovým éčkem. A co myslíš, že do toho lil? Verva-diesel? Kdepak, u nejlacinější čerpačky do toho ládoval bio-naftu ;-)
3. 11. 2014 14:53
Klidna a plavna jizda...
Na klidnou a plavnou jizdu by som doplnil este automaticku prevodovku. S C200 som sa nevozil, ale vyskusal som C180 a osobne poviem, ze na pokojne vozenie by mi stacil aj ten. Kultura chodu je :yes: Velmi sa mi to auticko pacilo... C200, ten musi uz vediet aj slusne zatiahnut.

Akurat rozdielu v spotrebe v praxi 1liter oproti C220cdi velmi neverim, viezol som sa aj v tom a ten ma naozaj neskutocne nizku spotrebu. Ale ten rachot spod kapoty 8-s Osobne by som rozdiel v spotrebe tipoval na min 1,5-2litre medzi C200 a C200cdi
Rozbalit vlákno
0