Novinky
Bully_
4
Bohuzel s tebou vic nez souhlasim, tohle auto melo prijit uz pred nejakymi 4 lety a ne v polovine roku pristiho.
Přejít do diskuze
Mám Hondu rád, přeju jí jen dobré, ale spíš než tanečky okolo potřebuje auto. Zatím jen oddalování a další "prototypy" .
Nejak nevim, co nam chces rict. Napred tu rozebiras nutnou prakticnost/univerzalnost CTR=vozu tridy HH a potom vzdychas nad tim, ze nevyrabi neco jako konkurenta nepraktickemu zadokolkovemu coupe (co vlastne dnesnim HH nestaci co do dynamiky, v cene se vyrovna, ale predci je svou hravosti, danou uz svou koncepci).
CTR byl vzdycky HH, ktery nabizel sladeny komplet vlastnosti, co by clovek ocekaval od sportovniho hatche, ne jenom civilni hatch se silnym motorem a tvrdymi pruzinami. Vzdycky stal na kraji tehle tridy a byl zamereny daleko vic na svuj charakter, race feeling, na "praci" s autem. Daleko vic, nez na nejakou vterinu na okruhu, i kdyz byl staveny spis pro ten okruh nez na vozeni deti do skolky. Stejne jako tebou zminene Toyobaru, jenom proste ve tride HH a ne ve tride kupecek (ta Toyota/Subaru jsou opravdu tak levna a pristupna auta??) . Ted chce podle vseho toho cirkusu kolem Honda vyrabet podobne syrove auto, jakym Type-R vzdycky byl, navic ale i rychly. Komentovat cenu vozu skoro pul roku pred jeho uvedenim na trh mne prijde ponekud predcasne, kdyz ji jeste nikdo (krome tebe?) nezna.
Nevim, co je na tom divneho. Kdyz bude novy CTR jenom zabavny, tak se tu zase budou vsichni chechtat nad tim, ze to nejede. Kdyz to i pojede, tak je to taky spatne. Nasetri si a kup si auto, ktere vyhovuje prave tobe, to je vzdycky to nejlepsi, co muzes udelat :yes:
CTR byl vzdycky HH, ktery nabizel sladeny komplet vlastnosti, co by clovek ocekaval od sportovniho hatche, ne jenom civilni hatch se silnym motorem a tvrdymi pruzinami. Vzdycky stal na kraji tehle tridy a byl zamereny daleko vic na svuj charakter, race feeling, na "praci" s autem. Daleko vic, nez na nejakou vterinu na okruhu, i kdyz byl staveny spis pro ten okruh nez na vozeni deti do skolky. Stejne jako tebou zminene Toyobaru, jenom proste ve tride HH a ne ve tride kupecek (ta Toyota/Subaru jsou opravdu tak levna a pristupna auta??) . Ted chce podle vseho toho cirkusu kolem Honda vyrabet podobne syrove auto, jakym Type-R vzdycky byl, navic ale i rychly. Komentovat cenu vozu skoro pul roku pred jeho uvedenim na trh mne prijde ponekud predcasne, kdyz ji jeste nikdo (krome tebe?) nezna.
Nevim, co je na tom divneho. Kdyz bude novy CTR jenom zabavny, tak se tu zase budou vsichni chechtat nad tim, ze to nejede. Kdyz to i pojede, tak je to taky spatne. Nasetri si a kup si auto, ktere vyhovuje prave tobe, to je vzdycky to nejlepsi, co muzes udelat :yes:
...že ochutnávek už bylo tolik, že hlavní chod už nikoho nezajímá.
A mimochodem: V jednom z těch klipů říká ten Japonec, že chtějí být nejrychlejší předokolkou na ringu - ne sériovkou, ale proatě overall předokolkou. Takže momentálně musí překonat čas 7:44, který dalo upravené Mini, které váží jen tunu a má 290 koní: [odkaz]
Good luck...
Samozřejmě budu označen za honda hatera, ale stejně: Dokonale mi uniká smysl tohoto auta. Co má vlastně jako za úkol? Ten konstruktér v klipu říká, že Type-R bude "truly racing car". A co jako? Síla CTR byla vždy v univerzálnosti, nastavené uřvaným a silným motorem a dobře sladěným šasi, řízeníám a řazením. Ale je tady snad někdo, kdo si chce koupit opravdové závodní auto? A když už - tak chce opravdu závodit s předokolkou? A kolik takový "truly racing car" bude stát? Mega dvěstě? Tak to kašlu na čas na ringu, na výběr je za tu cenu hromada podstatně lepších aut.
Nebo to má být imagemaker pro...co? Pro řadu Civic, jejímž vrcholem je kombajs s obřím kufrem a 1,6 dieselem pod kapotou? To jako prodejci budou mít na hubě reklamní kecy o tom, že ten dýzlový stěhovák je v podstatě jen převlečená nejrychlejší předokolka na ringu?
Místo té hromady tanečků okolo megasuperhyperrychlého závoďáku, který jednou přijde, mohla Honda už léta prodávat nějaký Type-S, předokolkové zrcadlo, nastavené Toyobaru, zábavné a přitom užitečné a levné (!) auto pro taťky závodníky z hypotékových předměstí.
Sorry, Hondo, je možné, že dokážeš s CTR zajet super čas na ringu, ale pochybuju, že ti to k něčemu kloudnému bude.
A mimochodem: V jednom z těch klipů říká ten Japonec, že chtějí být nejrychlejší předokolkou na ringu - ne sériovkou, ale proatě overall předokolkou. Takže momentálně musí překonat čas 7:44, který dalo upravené Mini, které váží jen tunu a má 290 koní: [odkaz]
Good luck...
Samozřejmě budu označen za honda hatera, ale stejně: Dokonale mi uniká smysl tohoto auta. Co má vlastně jako za úkol? Ten konstruktér v klipu říká, že Type-R bude "truly racing car". A co jako? Síla CTR byla vždy v univerzálnosti, nastavené uřvaným a silným motorem a dobře sladěným šasi, řízeníám a řazením. Ale je tady snad někdo, kdo si chce koupit opravdové závodní auto? A když už - tak chce opravdu závodit s předokolkou? A kolik takový "truly racing car" bude stát? Mega dvěstě? Tak to kašlu na čas na ringu, na výběr je za tu cenu hromada podstatně lepších aut.
Nebo to má být imagemaker pro...co? Pro řadu Civic, jejímž vrcholem je kombajs s obřím kufrem a 1,6 dieselem pod kapotou? To jako prodejci budou mít na hubě reklamní kecy o tom, že ten dýzlový stěhovák je v podstatě jen převlečená nejrychlejší předokolka na ringu?
Místo té hromady tanečků okolo megasuperhyperrychlého závoďáku, který jednou přijde, mohla Honda už léta prodávat nějaký Type-S, předokolkové zrcadlo, nastavené Toyobaru, zábavné a přitom užitečné a levné (!) auto pro taťky závodníky z hypotékových předměstí.
Sorry, Hondo, je možné, že dokážeš s CTR zajet super čas na ringu, ale pochybuju, že ti to k něčemu kloudnému bude.
V přímce ano, ale je to myslím jen 0,1 nebo 0,2 sekundy ve prospěch DSG....což je mi popravdě jedno, s autem mám v plánu pořádně zařádit, ale dávat mu kouř na nějakých sprintech nebudu.
Tak každej podle svého gusta... Já proti DSG nic nemám, ale pro zážitek z jízdy bych také volil manuál. Jenom nemá to DSG o chlup vyšší zrychlení?
Někdy od ledna jsem začal primárně uvažovat o koncernu.....ale líbila se mi i nová mazda a když ukazovali na jaře jako koncept CRT, nebyl marný... kdyby to do podzimu stihli, určitě bych se nebránil srovnání.....nakonec jsem šel do nejostřejšího Leona.
Prezident Hondy Ito při představení CTR Concept: "...new Civic Type R to become the fastest front-wheel-drive production vehicle to lap the Nürburgring to date...". Ale možná by si ty šikmooké opice měly dávat pozor na to, co říkají a za nedodržení oficiální věty dostat pořádně za uši. :yes😒br />
Jinak "univerzálnost" je opravdu termín, o který se dá opřít. >😁 Golf GTI je "univerzální" a najednou je i CTR "univerzální". :-! Určitě chápeš, že není univerzálnost jako univerzálnost. Pokud bude CTR "truly racing car", pak "on demand" po stisku avizovaného +R tlačítka. Máš s tím nějaký problém?
Sugestivní otázka, čeho má být jako že ten CTR imagemaker mě fakt pobavila. Proč se Honda vrací do F1 a proč má vůbec motorsportový program? Hádám, že přece jen nebudeš tak hloupoučký, abys nechápal smysl imageových modelů. ...a dvojnásob pak za současné situace, do které se Honda vlastní vinou dostala...
Musím ovšem souhlasit s tím, že nějaké GTI nebo ST, FR, GT by Civic (a nejen on) potřeboval.
Jinak "univerzálnost" je opravdu termín, o který se dá opřít. >😁 Golf GTI je "univerzální" a najednou je i CTR "univerzální". :-! Určitě chápeš, že není univerzálnost jako univerzálnost. Pokud bude CTR "truly racing car", pak "on demand" po stisku avizovaného +R tlačítka. Máš s tím nějaký problém?
Sugestivní otázka, čeho má být jako že ten CTR imagemaker mě fakt pobavila. Proč se Honda vrací do F1 a proč má vůbec motorsportový program? Hádám, že přece jen nebudeš tak hloupoučký, abys nechápal smysl imageových modelů. ...a dvojnásob pak za současné situace, do které se Honda vlastní vinou dostala...
Musím ovšem souhlasit s tím, že nějaké GTI nebo ST, FR, GT by Civic (a nejen on) potřeboval.
Tý jo, dej bacha ať tě z toho obhajování chudáčka Hondy, napadené zločinným haterem mariachim netrefí šlak, takovýho geroje by tu byla škoda.
A mi zase nedává smysl, proč vůbec přispíváš pod články o Hondě! Jsi notorický hater a děláš pod články jen zbytečný flame a každý tvůj příspěvek jen ukazuje, jak ti Honda vadí!
Ano, ochutnávek bylo víc než dost, ale určitě to nebude tak, že by nikoho už nezajímal, ba naopak se na něj třepe dost budoucích majitelů, o tom nepochybuj! Takže budeš možná tak jediný, koho to nezajímá.
A to co si vypotil tam nahoře, to jsou bláboly neskutečné...prej zrcadlo Toyobaru a levné? 800 tisíc je jako levné? A dobře fungující předokolka je snad něco méně než zadokolka nebo co? Auto ještě nejezdí a ty už ted víš, že je tu mraky lepších aut, než budoucí Tajpár a ještě levnější, když ani cena není známa?
Bud tak hodný a nech si ty své soudy a prorokování na dobu, až bude Tajpár jezdit a budou známé skutečné informace, testy a případně se v něm svezeš, tak pak mudruj!
Ano, ochutnávek bylo víc než dost, ale určitě to nebude tak, že by nikoho už nezajímal, ba naopak se na něj třepe dost budoucích majitelů, o tom nepochybuj! Takže budeš možná tak jediný, koho to nezajímá.
A to co si vypotil tam nahoře, to jsou bláboly neskutečné...prej zrcadlo Toyobaru a levné? 800 tisíc je jako levné? A dobře fungující předokolka je snad něco méně než zadokolka nebo co? Auto ještě nejezdí a ty už ted víš, že je tu mraky lepších aut, než budoucí Tajpár a ještě levnější, když ani cena není známa?
Bud tak hodný a nech si ty své soudy a prorokování na dobu, až bude Tajpár jezdit a budou známé skutečné informace, testy a případně se v něm svezeš, tak pak mudruj!
Dovoluju si upozornit, že diskuse o čase rozpoutala sama Honda svým prohlášením... a souhlasím s tebou, bylo by čistší to udělat až ve chvíli, kdy ten čas bude znám. Nebo minimálně jistější. Ale asi chápu, proč Honda hraje tuhle celkem nebezpečnou a kontroverzní hru... nemá moc co ztratit.
Teď jsou čtyři možné scénáře
1) Honda ten rekord překoná a všechno bude v pořádku, možná si ho vzápětí vezme někdo zpátky, ale to už ničemu neva
2) Honda ho nepřekoná a bude ostuda
3) Honda ho standardně nepřekoná, ale povede se jí to pomocí nějakého triku... třeba speciální edice bez sedaček na slickách
4) Nový majitel si z Ringu udělá soukromou atrakci a bude po ptákách 😄
Teď jsou čtyři možné scénáře
1) Honda ten rekord překoná a všechno bude v pořádku, možná si ho vzápětí vezme někdo zpátky, ale to už ničemu neva
2) Honda ho nepřekoná a bude ostuda
3) Honda ho standardně nepřekoná, ale povede se jí to pomocí nějakého triku... třeba speciální edice bez sedaček na slickách
4) Nový majitel si z Ringu udělá soukromou atrakci a bude po ptákách 😄
Z toho myšlenkového brajglu, cos tu vypotil, okomentuju jediné: Honda se nerozhodla udělat "auto univerzální, ve stylu GTI, ale výrazně rychlejší", rozhodli se udělat opravdové závodní auto. A to mi nedává v současném portfoliu Hondy smysl.
No a myslíš si, že se běžný Mégane prodává dobře proto, že Mégane RS je takové dělo?
Navíc u Renaultu - jak Mégane, tak Clio - existuje řada GT pro normální smrtelníky, taková spojka RS a standartu, to Hondě chybí.
Navíc u Renaultu - jak Mégane, tak Clio - existuje řada GT pro normální smrtelníky, taková spojka RS a standartu, to Hondě chybí.
Asi se obavat nemusis. Vzpominam na petici, aby se auto prodavalo i v USA. Zajem asi bude, to bych se nebal
Ochutnavek byla spousta, auto dle tebe nikoho nezajima, ale slintat pod kazdy clanek musis porad. Kdyz se Honda rozhodne udelat auto univerzalni, ve stylu GTI, ale vyrazne rychlejsi, tak Ti unika smysl. O cene nevis nic, ale zase tady budes slintat, jak bude stat pres mega. Zatim cena vypada na cca 900. Za 1,4 mil se ma snad pripravovat hybrid cca 350+ koni s mitorem uprostred a snad pohonem 4x4. Jestli to bude k necemu ci ne, je problem jen Hondy, stejne tak jestli to auto nabidne az pristi rok. Jedine Honda na tom prodelala. Klidne se auto muze pripravovat takto pozde i proto, aby vytvarelo image pro nove turbomotory v 10G.
Nejak mi unika duvod proc si tu naslintal tak dlouhy prispevek o nicem. Debatovat o case tu muzes az bude znam. Jsem zvedev na ty tve kecy, az bude znam cas, cena a technika auto
Ochutnavek byla spousta, auto dle tebe nikoho nezajima, ale slintat pod kazdy clanek musis porad. Kdyz se Honda rozhodne udelat auto univerzalni, ve stylu GTI, ale vyrazne rychlejsi, tak Ti unika smysl. O cene nevis nic, ale zase tady budes slintat, jak bude stat pres mega. Zatim cena vypada na cca 900. Za 1,4 mil se ma snad pripravovat hybrid cca 350+ koni s mitorem uprostred a snad pohonem 4x4. Jestli to bude k necemu ci ne, je problem jen Hondy, stejne tak jestli to auto nabidne az pristi rok. Jedine Honda na tom prodelala. Klidne se auto muze pripravovat takto pozde i proto, aby vytvarelo image pro nove turbomotory v 10G.
Nejak mi unika duvod proc si tu naslintal tak dlouhy prispevek o nicem. Debatovat o case tu muzes az bude znam. Jsem zvedev na ty tve kecy, az bude znam cas, cena a technika auto
Pokud chceš hh.. no tak to je právě dost široké spektrum. Typicky očekáváš auto na každý den a tedy žádný race car. Někdo ale ten race car chce a pak koupí nejspíš MRS.
Je tu fůra dalších věcí... skořepiny, rám, tuhá spojka...
Je tu fůra dalších věcí... skořepiny, rám, tuhá spojka...
Spíš by si měli dávat pozor na to, ať říkají všichni to samé, ne každej něco trochu jiného. Je ale možné, že to málo, co prosáklo ven je zašuměno překladem...
Roli imegemakerů chápu, proto se ptám, čemu to má tu image makeovat?
Chápal bych Type-R s 300 koňmi a super časem na okruhu jako vrchol modelové řady, zaměřené primárně sportovně, ale to řada CIvic zatím rozhodně není a po příchodu CTR se jí jistě nestane. Na to by museli celý koncept této řady kompletně překopat.
Roli imegemakerů chápu, proto se ptám, čemu to má tu image makeovat?
Chápal bych Type-R s 300 koňmi a super časem na okruhu jako vrchol modelové řady, zaměřené primárně sportovně, ale to řada CIvic zatím rozhodně není a po příchodu CTR se jí jistě nestane. Na to by museli celý koncept této řady kompletně překopat.
Vyfuk s klapkou, jiny maping ECU, jinak nastaveny posilovac rizeni, adaptivni tlumice, .. Za vhodneho pouziti dnesni techniky se da zmacknutim jednoho tlacitka udelat z jednoho auta jine, kdyz to nekdo chce.
Předpokládám, že pokud chceš hot-hatch, asi nevyžaduješ ani neočekáváš ticho. A současně u silničního auta, jakkoli hardcore, neočekáváš a nevyžaduješ karoserii bez tlumících materiálů.
Z mého pohledu hledáš problémy tam, kde nejsou.
Nemluvě o tom, že existuje spousta příkladů, kdy klapka ve výfuku dokáže divy. 😉
Z mého pohledu hledáš problémy tam, kde nejsou.
Nemluvě o tom, že existuje spousta příkladů, kdy klapka ve výfuku dokáže divy. 😉
Nic jako truly racing po stisku tlačítka podle mě fungovat nemůže. Vem si třeba zvuk - můžeš mít peklo nebo ticho, ale snahy zvládnout oboje končí z mého pohledu rozpačitě.
Doufám, že máš pravdu, v to věřím taky, 😉 tak snad Honda nepropásne druhou šanci. Co se rozdílů týče - ono se není čemu divit, CTR se vždycky lišily od ostatních aut dost, ale nikdy ne až tolik.
Nejdriv ale ten Type-R, prosim 😄
On to bude asi stejne (krome image navratu k motorsportu i pro masy) spis takovy predskokan pro celou novou radu motoru pro 10. generaci Civicu. Uz vzhledem k datu kdy vyjde- na sklonku cele 9. generace. S turbomotory bude nejaka GT verze jenom otazkou casu. CTR bude zrejme hodne ostry a priskrceni vykonu a osazeni civilnejsi technikou je to nejjednodussi. Druha vec je i ta, ze osobne vidim vic rozdilu mezi C9G a CTR9G, nez mezi C8 a C9G, kde jde prakticky jenom o jine silentbloky, upraveny design karoserie a prepracovany interier.
On to bude asi stejne (krome image navratu k motorsportu i pro masy) spis takovy predskokan pro celou novou radu motoru pro 10. generaci Civicu. Uz vzhledem k datu kdy vyjde- na sklonku cele 9. generace. S turbomotory bude nejaka GT verze jenom otazkou casu. CTR bude zrejme hodne ostry a priskrceni vykonu a osazeni civilnejsi technikou je to nejjednodussi. Druha vec je i ta, ze osobne vidim vic rozdilu mezi C9G a CTR9G, nez mezi C8 a C9G, kde jde prakticky jenom o jine silentbloky, upraveny design karoserie a prepracovany interier.
Mě to zase zkracují.. z března je to už začátek ledna, což mi úplně nevyhovuje. Vzkážu do Španěl ať ti ten jeden motor klidně dají a nechají naladěný na 206Kw >😒]
Zatím nic. A bodejť by jo, když jste si stáhli všechny motory. >😁 V pondělí zavolám dealerovi a uvidíme. 😉
Co jsem tak viděl i srovnání od testmanu, tak manuál byl pocitově ostřejší....tak uvidíme.
Na druhou stranu na youtube jsou videa z Nürburgringu a tam to snad všichni drtili s DSG, většinou němci..jen ruce na volantu a přidávali plyn..
Na druhou stranu na youtube jsou videa z Nürburgringu a tam to snad všichni drtili s DSG, většinou němci..jen ruce na volantu a přidávali plyn..
Zkoušel jsem oboje, ale zatím zůstávám stale u manuálu...jak by řekla White Label...ještě jsem pro DSG nedozrál >😁
No vždyť píšu, že nechápu, kam s tím Honda míří...
Tu poslední větu tesat do kamene. :yes:
Tu poslední větu tesat do kamene. :yes:
S nim urcite taky neudelas spatne. Leon, Golf, Megane, jsou to v tehle tride vyborna auta :yes:
Co sis vlastne objednal? Jinak CTR 9G ma byt v prodeji od pristiho leta (mozna uz jara?), tak, jak to Honda rika uz nejak 2 roky. Nic se na tom doted nezmenilo.