Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nürburgring má opět nového majitele, je jím ruský miliardář

Slavný německý okruh podruhé v tomto roce mění majitele. Většinový podíl v něm koupil Rus Viktor Charitonin.
Zpět na článek
1. 11. 2014 12:03
1. 11. 2014 12:52
1. 11. 2014 14:06
1. 11. 2014 14:27
1. 11. 2014 14:50
1. 11. 2014 14:59
1. 11. 2014 15:04
1. 11. 2014 15:11
1. 11. 2014 15:11
1. 11. 2014 15:13
1. 11. 2014 15:20
1. 11. 2014 15:24
1. 11. 2014 15:53
1. 11. 2014 16:05
1. 11. 2014 16:13
1. 11. 2014 16:22
1. 11. 2014 16:33
1. 11. 2014 16:41
1. 11. 2014 16:58
1. 11. 2014 17:07
1. 11. 2014 19:21
1. 11. 2014 19:25
1. 11. 2014 19:40
2. 11. 2014 05:09
2. 11. 2014 09:06
2. 11. 2014 12:18
1. 11. 2014 19:24
1. 11. 2014 19:25
1. 11. 2014 19:30
1. 11. 2014 19:34
1. 11. 2014 19:46
1. 11. 2014 20:15
1. 11. 2014 20:26
1. 11. 2014 20:38
1. 11. 2014 20:45
1. 11. 2014 21:23
2. 11. 2014 05:14
2. 11. 2014 09:04
2. 11. 2014 12:20
2. 11. 2014 12:54
2. 11. 2014 13:12
2. 11. 2014 16:03
2. 11. 2014 16:16
1. 11. 2014 19:39
1. 11. 2014 15:07
1. 11. 2014 15:17
1. 11. 2014 15:29
1. 11. 2014 15:43
1. 11. 2014 16:05
1. 11. 2014 16:22
1. 11. 2014 16:25
1. 11. 2014 16:38
1. 11. 2014 16:45
1. 11. 2014 17:38
1. 11. 2014 18:00
1. 11. 2014 19:19
1. 11. 2014 19:26
2. 11. 2014 05:19
1. 11. 2014 17:12
1. 11. 2014 17:25
1. 11. 2014 17:39
1. 11. 2014 17:54
1. 11. 2014 17:43
1. 11. 2014 17:54
1. 11. 2014 18:00
1. 11. 2014 18:02
1. 11. 2014 18:15
1. 11. 2014 18:31
1. 11. 2014 19:17
1. 11. 2014 19:27
1. 11. 2014 17:39
1. 11. 2014 17:55
1. 11. 2014 18:08
1. 11. 2014 18:19
1. 11. 2014 17:06
1. 11. 2014 16:03
1. 11. 2014 17:16
2. 11. 2014 14:43
1. 11. 2014 17:56
1. 11. 2014 18:21
1. 11. 2014 20:02
1. 11. 2014 17:37
1. 11. 2014 17:56
1. 11. 2014 18:16
1. 11. 2014 18:21
1. 11. 2014 18:27
1. 11. 2014 18:22
1. 11. 2014 18:25
1. 11. 2014 19:44
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 12:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
87
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 12:52
Re: ok
Jj ale ta národnost mě i tak moc netěší :-|
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 13:31
Re: ok
Mě taky ne, sankce eu by se měly vztahovat i na okruhy ;-) , jen pro pár éček navíc to prodali rusákovi, přitom zájem měl Eclestone a jiní.
1. 11. 2014 14:06
Re: ok
Boha jeho , co to řešíte ? Ten rus vzal haldu peněz a přivez je do Německa (EU) . Rorhodně Ring nevybagruje a neodveze do Ruska ! To jako podle některých antirusiby by bylo lepší aby Ring postupně zpustl a rozpadl se ?
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 14:22
Re: ok
Špatně čteš, zájem neměli jen rusi. Jestli z mého příspěvku vyčteš že chci aby se ring rozpadl a zpustl, pak máš pravdu.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 14:27
Re: ok
Boha jeho co to kde to čteš? >:-[]
1. 11. 2014 14:50
Re: ok
Oni mají asi chlapci strach, že tam rus bude pořádat závody té-třicetčtyřek. :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 14:59
Re: ok
Vtipný ale to spíš ebude ten důvod žejo ;-)
Eště sem pár ruskej vtípků zapomněl >:-[]

[odkaz]
[odkaz]
1. 11. 2014 15:04
Re: ok
Hezký, a teď nalinkuješ odkazy na ty další desítky leteckých nehod z celého světa zaviněných letištním personálem?
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:11
Re: ok
Ne hezký to fakt nebylo a doufám že ty teď dáš vodkazy na aspoň jedinou desítku podobnejch nehod takovejhle lidí >:-[]
1. 11. 2014 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:13
Re: ok
Jestli to na 100% byla jen nehoda tak souhlasim ;-)
1. 11. 2014 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:24
Re: ok
Protože takovýhle nehody se běžně nestávaj a stejný je to [odkaz] A ať se ti to líbí nebo ne tohle všechno je nakoncentrovaný vod [odkaz]
1. 11. 2014 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:05
Re: ok
Bohužel bez slávy. Vyšetřování hodně pravděpodobně nic nevyřeší a hoděj to na krk tomu vožralovi. Jak to ve skutečnosti bylo nemáš šanci se dozvědět.

Fakt seš si na 100% jistej? Měl sem dojem že jsi inteligentnější
1. 11. 2014 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:22
Re: ok
S tim vyšetřovánim si děláš srandu? Jeho závěry na 100% jistý vpodstatě sou. Může za to jeden vožrala řidič pluhu. Tečka konec uzavřeno. Jestli to byla ale fakt nehoda se nikdy nedozvíš.
Jediná jistota je to že to všechno se odehrálo od ruský anexe Krymu. A druhá že to asi eště zdaleka nekončí, na ten blbej Krym teď Putin potřebuje pozemní přístup
1. 11. 2014 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:41
Re: ok
S tim Porošenkem to bylo dost slabý nemáš pocit? Já to teda taky používal, když sem dostal blbou známku ve škole a někde eště horší ale.. :-)
Vidim že s pozemnim přístupem si korigoval názor a jo bez něj je tak obrovský území v rejži. Co to znamená víme oba
Dřív si argumentoval vo dost líp nicméně to s tim Mezinárodnim dnem atd. bylo aspoň vtipný. Nic to ale nemění na faktu že anexí Krymu se svět změnil. A k lepšímu to nebylo
Nech toho s tim velkym přítelem. Ruská ropa je prostě big kšeft. Ty si s tim závěrem vyšetřování snad nejseš jistej? ;-)
1. 11. 2014 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:07
Re: ok
Tak já si jistej docela sem. Uvidíme jestli něco odhalej nebo to zůstane jak je prostě blbá náhoda a viníkem je noname vožrala

Ani se moc nesměju a je úplně fuk jak to bylo. Obchod je vždycky nad všim a že na vývozu surovin zcela závislý Rusko má s cenama ropy zásadní problém je fakt

S tim pozemnim přístupem se neshodnem. Pro tak obrovský území je to prostě nutnost. Bez něj to možná jde dočasně ale trvale je to neúnosný. Putin ten přístup po zemi prostě potřebuje.

Ani vzdáleně sem nenaznačil že by Porošenko měl být slabý :-)
1. 11. 2014 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 19:25
Re: ok
Myslíš třeba jako Babiš? ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 19:40
Re: ok
a na to si prisiel ako prosim ta ?
2. 11. 2014 05:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 09:06
Re: ok
Kdo po poslednim půlroce ne ;-)
V 5 ráno? V neděli? Co ty seš zač? :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 12:18
Re: ok
Boha za co 3 :no: ? Vysvětlí mi to aspoň jeden z vás tří? >:D
1. 11. 2014 19:24
Re: ok
Tak ještě jeden příspěvek ode mě.

Pozemní přístup chce Rusko řešit takhle. [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 19:25
Re: ok
To samozřejmě vim ale to ani náhodou nestačí :-)
1. 11. 2014 19:30
Re: ok
Po tom mostě je to z Krymu do Ruska mnohem blíž, než přes východní Ukrajinu. Současný spojení s Ukrajinou po pevninské šíji kapacitnější než ten most není. Jediný co musí řešit, je přívod vody, což se dá tím mostem taky řešit.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 19:34
Re: ok
Mnohem blíž je to když východní Ukrajina bude patřit pod Rusko ;-)
A Krym je obrovský území dejme tomu velikosti Belgie. Zkus si představit že jediný spojení Belgie se zbytkem světa je jeden most :-)
1. 11. 2014 19:46
Re: ok
No tak do dneška podobně kapacitní spojení stačilo. Na Krymu žije 2, 3M lidí a nepředpokládám, že by každý den všichni jezdili do Ruska.

Vem si třeba ostrov Sjćlland, který je se zbytkem Dánska taky spojený jen jedním mostem a žije tam 2M obyvatel (a je tam hlavní město). Nebo třeba ostrov Kjúšú v Japonsku, kde žije 13,5M lidí a je se zbytkem Japonska spojen taky jedním silničním a jedním železničním mostem a to ten Dánský a Japonský ostrov mají určitě nesrovnatelně silnější ekonomiku než Krym.

Největší problém je ta voda.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 20:15
Re: ok
Voda je bez diskuzí big problém a dokud nebude pozemní spojení se světem tak se to nezmění. Nejde vo to že by všichni každej den jezdili do Ruska ale spojení s pevninou je nejen kvůli tý vodě prostě důležitý. Tenhle stav i potom co dostavěj most je dlouhodobě neudržitelnej. Myslim že východní část Ukrajiny bude Rusko chtít zabrat protože dneska už vlastně nemá jinou možnost. Dánsko respektive Jutskej poloostrov je spojen s pevninou naprosto bez problémově a zrovnatak bych neporovnával japonskou funkčnost s tou ruskou :-)
1. 11. 2014 20:26
Re: ok
Nepsal jsem o Jutském polostrově, ale o ostrově Sjćlland a ten je spojen se zbytkem Dánska jendím mostem, mrkni se na mapu. Neporovnávám japonskou a ruskou funkčnost, ale kapacitnost toho spojení, která je prostě v případě toho mostu dostatečná. Nakonec, po světě je spousta hodně obydlených ostrovů, které jsou bez mostu.

Pokud jde o vodu, nedokážu odhadnout, jestli ji lze po mostě přivádět v potrubí v dostatečném množství. V tomhle možná zůstane Krym závislý na pevninské Ukrajině.

Nemyslím si, že bude Rusko chtít zabrat východní část Ukrajiny, tím by akorát získalo další problémy.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 20:38
Re: ok
Myslim že porovnáváš neporovnatelný. Sjaelland je obklopenej Dánskem a Švédskem zatimco Krym je prostě poloostrov pod Ukrajinou. Problém není jak kde po planetě zvládli spojení s ostrovy či poloostrovy ale že rusko velmi pravděpodobně bude chtít získat pozemní spojení s územim co si letos zjara přivlastnili.

Pozemní spojení je samozřejmě zcela jinde ale jina myslim že to neni problém, vždycky jde jen o peníze. A v tom bude problém. Rusové Krymce nalákali na pečený holuby a v praxi nejspíš nebude ani na vrabce

Je dost možný že to měli naplánovaný trochu jinak a teď se jim to zaseklo. Anexe Krymu byla brilantní, tohle určitě v plánu neměli. Na tom že nebudou chtít další části Ukrajiny se neshodneme. S hodně vysokou jistotou pozemní přístup na Krym chtěj nebo dokonce hodně chtěj
1. 11. 2014 20:45
Re: ok
Podle mě rusové vědí, že zatímco anexe Krymu jím ještě prošla (tu jedinou podle mě plánovali), tak anexe východní Ukrajiny už by jím v mezinárodním měřítku zavařila mnohem víc. Proto se teď snaží z té občanské války nějak vybruslit. Spíš si myslím, že Rusko bude tlačit na nějaký speciální status východní Ukrajiny.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 21:23
Re: ok
Jo vidim to stejně teď už to je problém. To ale nic nemění na tom že pozemní přístup by se víc než hodil takže chtěj cokoli jen ne celistvou Ukrajinu. I ten zvláštní status pro rusy bude obrovský plus
2. 11. 2014 05:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 09:04
Re: ok
Jj Putin má stejný přání. Jednu Belgii už Ukrajině zabral, teď potřebuje eště jednu aby měl přístup k tý první >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 12:20
Re: ok
Tři anonymové sou pro zabrání dalšího území Ukrajina připadně jeho opětovný převedení pod Rusko? Tentokrát sem fakt hodně zvědavej jestli se přiznáte kdo tam ty :no: nastřílel >:-[]
2. 11. 2014 12:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 13:12
Re: ok
Neviděl bys v tom problém? Nepřijde ti to fakt hodně drsný? Co bys řek na předání původních území kde staletí bydleli Sudetskejm Němcum?
U nás Zeman nebo Sobotka taky nejsou to pravý ořechový v Maďarsku Orbán taky pěkně perlí ale to nedává nikomu nárok zabrat kus státu
2. 11. 2014 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 16:16
Re: ok
Jj tohle vidim naprosto stejně
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 19:39
Re: ok
sorry, ale tomu mozu verit len ludia z EU, ktori nepoznaju realitu situacie na vlastnej kozi... :-!
- dalsi priklad uspenej Ruskej propagandy ;-\
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 14:59
Re: ok
To taky >:D ,
ale spíš aby ti co v Rusku mají peníze a vliv, aby se chytli za nos a trochu si srovnali svoji politickou elitu, respektive toho skvělého řidiče lady, potápěče, nimroda, ornitologa..............................… :-!
1. 11. 2014 15:07
Re: ok
Většina rusů, i těch bohatých, se současnou politikou Kremlu souhlasí. Sankce od pokryteckého (bohužel) západu jejich názor podle mě nezmění.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 15:15
Re: ok
Tohle myslíš vážně????????? >:-[]
1. 11. 2014 15:17
Re: ok
Naprosto. Máš něco proti?
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 15:22
Re: ok
Pokud myslíš že politika Kremlu je ok, že západ je pokrytecký /byť občas v nějakém přístupu je/, tak bys měl zvážit své učinkování v evropě, nebo pokud máš lepší řešení /mimo válečné/, tak bys měl možná zasednout v radě evropy jako předseda.
1. 11. 2014 15:29
Re: ok
Politika Kremlu určtě není 100% OK (jak domácí, tak zahraniční), ale ve srovnání se současnou zahraniční politikou západu, není zdaleka tak agresivní.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:43
Re: ok
Seš si úplně jistej?

[odkaz] :-)
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 15:52
Re: ok
Tak tady něco máš, hlavně se podívej na datum, jak Rusko pomaloučku začínalo testovat, co svět bude a nebude tolerovat.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:05
Re: ok
A svět bohužel toleruje a toleruje :-|

[odkaz]
1. 11. 2014 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:25
Re: ok
Jsem rád že ti konečně došlo kdo Putin je. Zjevně si doteď neměl ani vzdálenou představu co agenti KGB STB a podobný *** dělali. Co je učili atd. A Putinovi je 60 a nikdy nebyl nic jinýho než agent nebo politik. Pro inteligentnějšího za jaký se prezentuješ by jen tohle mělo stačit ;-)
1. 11. 2014 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:45
Re: ok
Jj kdybys měl tak pravdu a všechno o KGB bylo plácání :-|

Taky vobčas přijdu pozdě, ale ne úmyslně
1. 11. 2014 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:00
Re: ok
Dobře chápu že úmyslný chození pozdě považuješ spíš za klad respektive rozhodně ne za to co my ostatní
Fakt věříš tomu cos napsal? Že když je někdo vycvičenej agent KGB STB Stasi a pak až do důchodu politik tak se to nemá připomínat. Tak to se hodně brutalně neshodnem. A zřejmě ani netušíš co tyhle lidi učili a co dělali. A ten minulej čas neni úplně správně :-|
Mě doma učili že nic horšího neni. Ty snad něco horšího znáš?
1. 11. 2014 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2014 05:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 17:12
Re: ok
Anexe Krymu byla záležitost hodně na hraně. S pohledu Ruska se ale jednalo o pochopitelnou akci. Při rozpadu SSSR souhlasilo Rusko s přičleněním Krymu k Ukrajině (obyvatelstvo Krymu bylo tehdy proti) s podmínkou, že Rusko bude mít k dispozici základnu v Sevastopolu. Po majdanském puči (podporovaném západem) Ukrajina hrozila, že základnu v Sevastopulu přenechá NATO. Rusko anexí Krymu chránilo svoji základnu. Bylo to morální? Asi úplně ne. Bylo to pragmatické? Zcela určitě.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:25
Re: ok
Obyvatelstvo sou 800 nebo kolik let tatarský krymové který rusové postupně vpodstatě vyhladili. Nejvíc si dal záležet tatíček Stalin
Současný obyvatelstvo sou povětšinou v nedávný minulosti uměle přesídlený rusové. Totéž platí pro východní část Ukrajiny kde rusové nechali tamní obyvatelstvo vychcípat hladem a pak tam přesunuli původní ruský obyvatelstvo.
jo všechno tohle bylo fakt hodně nemorální a jo samozřejmě je to drsně pragmatický. Zcela určitě
1. 11. 2014 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 17:43
Re: ok
Stalin nebyl rus, ale gruzínec, to zaprvé.

Za druhé. Rusové obsadili Krym před cca 240 lety poté, co byli několik staletí neustále nuceni čelit nájezdům krymských tatarů (kteří ten Krym mimochodem také neosídlili mírovou cestou). Mimojiné obléhali Moskvu. Podívej se na termín "sklízení stepi". Každoročně odvlékali do ortoctví spousty rusů.

ukrajinské obyvatelstvo nenachali hladem chcípat rusové, ale Stalin a jeho komunistická vláda (která byla mimochodem po celou dobu SSSR velmi multinárodnostní). Pod vládou komunistů trpěli všechny národy SSSR včetně rusů. Na současné východní ukrajině bylo ruskojazyčné obyvatelstvo dávno před vznikem SSSR.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:54
Re: ok
No von Hitler byl rakušák, ale vo to nejde žejo? ;-)
1. 11. 2014 18:00
Re: ok
Ne vo to opravdu nejde. Jde o to, že bývalé SSSR nebylo založeno na tom, že rusové zotročovali ostatní národy SSSR (jak se tu snažíš tvrdit), ale na tom, že všechny národy SSSR byly utlačovány komunistickou diktaturou, na které se podíleli lidi ze všech těch národů.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:02
Re: ok
Uznávám že líp z toho vyplout asi nejde :yes: :-)
A že ty neutiskovaný státy ze sovětskýho područí po roce ´90 zdrhali co? ;-)
1. 11. 2014 18:15
Re: ok
U pobaltských států byl úprk pochopitelný. Zbytek SSSR se rozpadl tak, že bývalí vysocí aparátčíci SSSR pocházející z jednotlivých států SSSR si sovětský moloch rozebrali a v řadě bývalých republik (možná většině) vládnou dodnes. Tím netvrdím, že by se SSSR nerozpadlo stejně.

Celkově přes všechnu kritiku, kterou si SSSR zaslouží, se musí nechat, že podílet se na moci měly všechny jeho národy, což dosvědčuje vysoký podíl nerusů ve vedení SSSR.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:31
Re: ok
Tady bych člověče souhlasil.
Řek bych že si to až tak moc lidí neuvědomuje ale SSSR a postsovětský státy skončili ne jen politikcky ale hlavně zkrachovali ekonomicky. A to gigantický zpoždění v infrastruktuře co ve východní části Evropy a svý části Asie způsobily se nepodaří dohnat nikdy nebo aspoň v nejbližšim století ne.

To bych zas tak nechválil, to je normální taktika jako že tady byl prezidentem Husák. Tyhle blbiny prostě na lidi platěj tak jim prostě tuhle kost musíš hodit.
1. 11. 2014 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 19:27
Re: ok
No nevim jak to bylo teplotně vim že se okamžitě odtrhli :-)
1. 11. 2014 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 18:08
Re: ok
by ma hrozne zaujimalo, z kade mas tieto infosky-pikosky 8-s
ked by si nieco potreboval vediet z UA/RUS situacie, dovolim si povedat, ze vam vsetkym odpoviem na 95% otazok... :-!
Viac bohuzial nie...
1 ti ale poviem isto - Ruska propaganda, ktoru ciastocne prebera aj EU a vy vratane - to je fakt sila oproti realite, aka v UA je... :-!
1. 11. 2014 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 17:06
Re: ok
No a co? Tak Ruské bombardéry přistály v rámci cvičení ve spojenecké Venezuele? Kde všude přistávají nejen v rámci cvičení bojová letadla NATO?
1. 11. 2014 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 14:43
Re: ok
Seš si jistej tou většinou? :-)
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 17:56
Re: ok
bolo by zaujimave zavody tankov:
Leopard 2, T-90 ( alebo 95 ), Merkava... >:D
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 18:21
Re: ok
chcel som aj ja...
len mal som blby a mam este horsi konekt...tak pass :-(
1. 11. 2014 20:02
Re: ok
Mohli by si dát závody na tradiční tankové trati Berlín-Moskva-Berlín.
1. 11. 2014 14:04
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
129
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 14:45
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
1. 11. 2014 14:55
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
No a?
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 14:57
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Výmluvná reakce :yes: >:-[]
1. 11. 2014 14:57
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Naprosto adekvátní na snůšku naprosto nekonzistetních odkazů. ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:04
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Tady eště dva vodkazy speciálně pro tebe [odkaz] [odkaz] >:-[]
1. 11. 2014 15:05
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
To je hezký, že sis doplnil vzdělání.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:06
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Smutný že ty ne ;-)
1. 11. 2014 15:08
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Já to narozdíl od tebe nepotřebuju.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:12
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Podle toho jaks to slovo použil si to teda nemyslim >:-[]
1. 11. 2014 15:17
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Víš co se říká, myslet znamená h***o vědět.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:21
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Myslíš? :-)
1. 11. 2014 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 15:14
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Zapomněl si na šéfa Apple. To že Putin chodí i na takovýhle schůzky úmyslně s obřim zpožděnim na můj spánek nemá vliv ale považuju to za ubohý
1. 11. 2014 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:08
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Máš dost ojedinělej smysl pro humor [odkaz] a pochopení [odkaz]
1. 11. 2014 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:24
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jestli ti trapný urážky přijdou vtipný je to tvoje věc. Ale neurážej mě, dík
1. 11. 2014 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:43
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Fajn a já teď vážně budu dělat že se nic nestalo ;-)
1. 11. 2014 16:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:08
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
SZ
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 4hill
1. 11. 2014 16:25
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Víš kulový.. Dnes je "kůl" házet hnůj na rusáky ,tak si ty a tobě podobní budou honit triko nad tím jak je západ demokratický. Pokud tím myslíš odposlouchávání celého světa američany či ten bordel co provozuje evropská unie...tak potom tvému příspěvku rozumím.. :no:
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 16:28
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Pokud vim tak "kůl" to bylo i za našich rodičů. Spíš je otázka kdy ne ;-)
1. 11. 2014 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:16
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Konečně se shodneme! Za 2. světový se rusové měli vykašlat na dohodu s američanama a maximálně někde na Visle. Američani nemuseli čekat v Plzni až rusáci pokrejou dohodnutý území a my nemuseli budovat socialismus a mohli dál skoro 70 let poválečnejch let patřit "na západ" >:-[]
Sem rád že sme se konečně shodli :yes: :-)
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:35
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Bohužel tohle rozdělení Evropy platí už víc jak tisíc let. I ten blbej praotec Čech přišel z východu a Evropa se prostě dělí na Rozvadově. Taky ten lemra líná moh popojít vo pár kiláků dál >:-[]
1. 11. 2014 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:53
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Rozvedeš to? :-)
1. 11. 2014 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:01
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Spíš je ;-)
1. 11. 2014 17:16
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Za našich rodičů to bylo pochopitelné, stejně jako za našich prarodičů bylo pochopitelné nesnášet Němce, kvůli okupaci. Budeme taky neustále nesnášet Němce? A jestliže budeme nesnášet rusáky kvůli okupaci, budeme taky nesnášet Poláky, Ukrajince (ukrajinec tu okupaci nařídil), Gruzínce a všechny ostatní, kteří se na té okupaci podíleli?
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:37
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Já bych snad i zkounul že někdo přehlíží komunistický prasárny kdyby [odkaz] . To bych fakt asi nevydejchal
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:34
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Hele brzděte tohle je už fakt blábolení. SS i komančové dělali brutální zvěrstva a je kravina vymejšlet kdo větší. Problém je že nacismus skončil a všichni až na tu a tam na pár * ho považujeme všichni za zrůdnost. Naopak komunistickejm myšlenkám se i dneska velmi dobře daří a stejně jako momentální ostalgii [odkaz] v postsovětskejch zemích
1. 11. 2014 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 19:28
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Tak to mi teda vysvětli!
2. 11. 2014 05:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 09:09
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Furt si myslim že rozebírat jestli byl horší třeba Hitler nebo Stalin je bezpředměntý ale když na tom trváš víc škod na smýšlení obyvatelstva i ekonomice států napáchali komunisti
2. 11. 2014 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 10:56
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jo a navíc furt eště neskončili
2. 11. 2014 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 13:11
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Všude. Ty snad znáš v jakýkoli době jakejkoli stát po celý planetě kterýmu komunisti prospěli?
2. 11. 2014 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 13:40
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
V Rusku teď už hodně dlouho vládnou členové KSSS Putin a Medveděv. Ćlenem strany byl samozřejmě i Lavrov i jeho předchůdce Voroncov. Nurgaliev byl dokonce stejně jako Putin i v KGB. A pokud vim vod roku 1917 doteď tam vládli furt jen komunisti a nemám pocit že by se blížila změna
2. 11. 2014 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 16:15
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Samozřejmě. Předseda vlády, prezident, ministři zahraničí, vnitra atd. všichni sou bývali
Některý z nich i bývalí KGB
Nepáčí se a tohle se nejspíš nebude páčit nebo aspoň hodit tobě: Považuju za hodně naivní domnívat se že lidi co celej život byli nějaký sou najednou jiný. V tomhle se prostě pleteš ty nebo to nechceš přijmout. Lidi se nemění tak to prostě je
Ale jestli chceš samozřejmě souhlasim a upravuju to že Rusku i po zhroucení SSSR dál vládnou bývalí členové KSSS a KGB :-!
2. 11. 2014 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 16:39
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Upravil sem jak tys chtěl! Bulvár mě fakt nezajímá a pokud vim ani je takovýhle témata
Pokud je ti tolik jako Putinovi Lavrovovi atd. tak se prostě nezměníš. Takže to má zcela zásadní význam.
A jo nejslabší článek demokracie volič má velkou tendenci volit to nejhorší nejnemorálnější atd. co je k dispozici. To se samozřejmě netýká jen Ruska
Nejde mi vůbec jestli někdo byl zrovna v KGB nebo ve Stasi, de vo to že to s hodně vysokou přesností řiká co to je za člověka. Nebo nesouhlasíš?
2. 11. 2014 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 18:07
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Hodně teorie a málo reakce na muj text ale dobrý

Jo všechno je relativní a lidi se neměněj. Na těhle faktech bysme se mohli shodnout :-)

Určitě se najdou křivější lidi než členové různejch komunistickejch stran vo tom žádná. V mejch očích to ale komunisty do lepšího světla nějak nestaví

Jo konkrétní činy sou to hlavní, taky shoda. Jen sem upozornil na to že ve vedení i současnýho porevolučního Ruska jsou a byli výhradně komunisti. Dneska teda už exkomunisti. Nic víc nic míň.
A i když určitě existujou i nekomunisti padouši, tak je dost a dost nekomunistů slušnejch lidí

Pro toho vědce bych měl taky pochopení o ty ale nejde, ty se většinou do vedení států a ministerskejch postů zas tak nehrnuli

jj odmítnutý kariéristi sou dobrý, skoro jako ty co řikali že ve straně byli aby jí rozvraceli zevnitř :-)

Zatimco kariérní komunisti dneska sou na všech možnejch funkcích tak německýmu nacistovi bude dneska tak 90 a víc, takže ty mě celkem netrápěj. Navíc Němci se s k týhle svý historii postavili nekonečně důslednějš než my ke komančum
2. 11. 2014 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 18:25
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jasně že absolutně neplatí nic. Ale ať se vrátim k věci, vobčas nějakej nekomunista, třeba aspoň jeden ve vedení Ruska by neškodil. Si myslim já ;-)
Což mi připomělo novej zákon naší současný vlády dělající absolutní pardon všem estébákum a potentátum komunismu. Takže bude "vyřešeno" i u nás, prostě čo bolo to bolo :-|
2. 11. 2014 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 00:03
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Snad jednou jo ale na těch důležitejch postech zatim byli a sou jen exkomunisti. Tu a tam i exagenti KGB.

Spíš výjímku, myslim že ten chudák Štěpán byl jeden jedinej

Tobě ten Porošenko nějak leží v žaludku, spíš řekni co ty a Plotnickij nebo Zacharčenko? ;-)
3. 11. 2014 01:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:30
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Němci si po válce hodně a dlouho sypali písek na hlavu a dělaj to vlastně dodnes. Nacismus je branej jako totální zlo. To se vo komunismu v Rusku nedá říct ani náhodou. I zrůda jako Stalin je dodnes opěvovaná a považovaná za jednu z největších osobností národa. To vo Hitlerovi v Německu fakt říct nejde. Rusové sou v tomhle spíš jako KSČ proměněná na KSČM >:-[]
1. 11. 2014 17:47
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Stalin je osobností kterého národa?

Ano Němci po válce velmi zkrotli.

Mimochodem, když jsme u té údajné ruské agresivity. Naše malá zemička od svého osamostatnění vojensky intervenovala v zahraníčí častěji než Rusko od své samostatnosti. Obě země jsou samostatné zhruba stejně dlouhou dobu.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:52
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Podle mě žádnou a má bejt na smetišti dějin ale Rusové to holt viděj jinak [odkaz]

Jak údajné? Rusové tvrdou rukou vládli státum sovětskýho impéria včetně nás vod 2. světový do roku 1990. A v soudobý historii podobnej akt jako byla anexe Krymu těžko najdeš. Možná zabrání Tibetu Čínou :-)
1. 11. 2014 18:07
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Neumíš číst, nebo se uchyluješ k nefér diskuzi? Psal jsem o době od vzniku samostatného Ruska a samostatné ČR, teda od roku 92.

A píšu to znova, pokud jde o sovětské impérium. Národům sovětského impéria (včetně rusů) vládli tvrdou rukou komunisti, kteří byli ze všech těch národů.

Podobnej akt jako zabrání Krymu pochopitelně nenajdeš, jde o unikátní situaci. Pokud chceš příklad nedávné anexe, tak třeba anexe Kosova Spojenými Státy a vzniku amerického protektorátu Kosovo, na kterém jsme se podíleli i my.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 18:26
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Nezapoměl si reagovat na to nejdůležitější, totiž i dnes oslavovanýho Stalina? ;-)

Jj vod rozpadu SSSR byli do letošního jara byli fakt hodný. Spokojenej?

A píšu to znova, líp z toho vybruslit nejde a když to fakt chceš vidět takhle tak tvoje věc. Já jen upozornil že Estonsku, Litvě, Lotyšsku, Moldavii, Ukrajině, Gruzii, Kazachstánu, Kyrgystánu, Tádžikistánu, Turkmenistánu, Uzbekistánu a Arménii to tehdy viděli jinak než ty :-)

Netušil sem že Kosove patří pod nějakej stát. Povídej >:-[]
1. 11. 2014 18:58
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Ke Stalinovi má spousta rusů kladný vztah, protože si ho spojují s vítězstvím ve druhé světové válce. Můžeme s tím nesouhlasit, ale rusové obecně téma velké vlastenecké války, jak to nazývají, vnímají dodnes velmi hrdě a citlivě (tím, že vítězství tak draze vykoupili) a Stalina si v tomhle poněkud naivně glorifikují (jen část).

Pokud jde o ty sovětské národy. Tak pro příklad, po většinu trvání SSSR nebyl v jeho čele rus. A třeba kazachstánec Nursultan Nazarbayev (dnešní prezident Kazachstánu), by se v případě, kdyby se SSSR nerozpadl, stal pravděpodobně jeho dalším šéfem.

Kosovo je sice formálně nezávislé, ale fakticky je to americký protektorát, o čemž mimo jiné svědčí velká vojenská základna, kterou si tam Spojené Státy ihned po anexi zřídily.

Pro dnešek je to ode mě tady už opravdu vše. Měj se. ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 19:41
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Faktickej byl Protektorat Böhmen und Mähren Protektorát USA Kosovo neznám. Je to normální stát rozpadlý Jugoslavie kterej byl autonomní vod roku 1945. Že se to už za Tita Srbum nelíbilo je jiná věc. Vojenský základny USA sou všude možně, třeba na Kubě. To nemá s protektorátem nic společnýho.

Pokud chceš říct že jižní státy sovětskýho impéria jako třeba Kazachstán sou narozdíl vod těch pobaltskejch dál v pr... tak jo vo tom žádná

Tak von i Hitler Německu hodně prospěl ale oslavovat ho a v 21. století ho vidět jako osobnost všech dob je na hlavu. Stejně jako s tim Stalinem. To je hodně podstatnej rozdíl mezi současnym Německem a Ruskem

To s těma vojenskejma ztrátama rusů je hodně ošidnej argument. Nemyslíš?
1. 11. 2014 19:57
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Kosovo se neosamostatnilo normálním odtrhnutím, ale intervencí USA. Důsledkem té intervence je ta základna, která fakticky představuje současnou vojenskou sílu Kosova. Takhle nevypadá suverénní stát. Můžeme to nazývat jakkoliv. Mě termín protektorát přijde velmi přiléhavý.

Současný Kazachstán je na asijské poměry bohatá, stabilní a prosperující země. Ukrajina mu může posledních 20 let jen závidět.

Rozdíl mezi Hitlerem a Stalinem je ten, že Stalin válku vyhrál. Nijak neobhajuju zálibu některých rusů v něm, jen to vysvětluju.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 20:10
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jasně že intervencí a ta má historickej důvod. A rozhodně to neni protektorát. Když máš takhle vysoký kritéria na Kosovo, jak řikáš vod letošního jara Krymu?

No já bych nemusel ani jeden z nich, podstatný je že se okamžitě jak to šlo odtrhly vod SSSR. Když nějakej stát sovětskýho impéria tak asi Estonsko nebo Litva

Vysvětlovat netřeba ale jinak rozdíl mezi Hitlerem a Stalinem objektivně neni žádnej. Oba patřej kam sem řek
1. 11. 2014 20:31
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Krym je od letošního jara součástí Ruska. Rusko ho anektovalo. Anexe je podle mě ten nejpřesnější termín v tomhle případě.

Jinak v bývalým SSSR bych asi nechtěl žít skoro nikde hlavně kvůli tomu šílenýmu pevninskýmu klimatu, který na většině míst panuje. Když už někde, tak Pobaltí, nebo možná ten Krym, tam je hezky.

Mimochodem, abysme se vrátili k autům. Teď dávali Top Gear, který se odehrával na Ukrajině ještě před válkou a pánové cestovali z Krymu do Černobylu.
2. 11. 2014 05:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 09:12
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Fakt v občanský válce v Jugoslávii vy dva stojíte na straně Srbů? Drsný! To je jako stát při letošní anexi Krymu na straně Putina >:-[]
2. 11. 2014 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 10:55
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Sem netušil že to de rozdělit :-)
2. 11. 2014 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 13:07
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jako že čo bolo to bolo? Sorry ale to se fakt nedá. Navíc když Kosovo už kdysi dávno samostatný bylo. Prostě tyhle věci musej vycházet z historie, navíc chování Srbů za občanský války bylo víc než problematický a dost šílený to bylo v Srbsku i za 2. světový
2. 11. 2014 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 13:45
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Chápu že chceš z historie brát jen něco ale to fakt nejde. To co dělali Srbové za občanský války a to co se dělo na jejich území za Hitlera prostě vymazat nejde. Všechno to souvisí a pokud vim tohle začalo právě za 2. světový. Vymazat lidem paměť a absolutně oddělit válku/rozpad Jugoslávie a konflikt Srbsko-Kosovo taky nejde. To prostě souvisí s tim nic nenaděláš
2. 11. 2014 14:27
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Kdy kdysi dávno bylo Kosovo samostatné? Co šíleného se dělo za 2. SV v Srbsku? :-O
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 14:40
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Včera takovej přehled a dneska tohle? ;-)
2. 11. 2014 14:43
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Nevymlouvej se, nestyď se a odpověz. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 14:57
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Věř že se nestydim. Co ty? ;-)
2. 11. 2014 15:11
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Takže jako obvykle plácáš a nejsi schopen svoje nesmysly doložit. Odpovím za tebe.

Kosovo nikdy v historii samostatné nebylo.

Srbové byli za 2.SV války vystaveni německem tvrdé perzekuci, narozdíl od Chorvatů a Albánců, kteří s nacistickým Německem a fašistickou Itálii vesele spolupracovali a podíleli se na genocidě srbů.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 15:23
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jako obvykle plácáš? Co to hraješ? Proč sem to asi zmiňoval? S timhle způsobem diskuze di do *
Voba nejspíš víme jak to bylo de jen vo blbý hraní si se slovíčkama. Tohles fakt přehnal.
Jo a nebyli to Němci ale Italové a chorvatský ustašovci, když už
A aktualizuj si znalosti, dnešní území Kosova samozřejmě samostatný bylo. A už tehdy to Srbum hodně vadilo
2. 11. 2014 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 16:31
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Okamžitě po válce. Tito byl asi schopnej takže i když se to Srbum vod začátku nelíbilo nějak udržel klid. Ten bohužel jeho smrtí skončil. Eště chvilku to tak nějak fungovalo a co následovalo je už moderní dobře známá historie: drsnej etnickej masakr.
Jak sem řek současný řešení který se tobě sice nelíbí je asi jediný a nejlepší možný. Nebo máš lepší ideu?
2. 11. 2014 17:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2014 17:05
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Ano Hammunasakro. Plácáš nesmysly, ať se ti to líbí nebo ne.

Kosovo nikdy samostatné nebylo.

A za 2SV byli srbové samozřejmě perzekuovaní a terorizovaní od němců, kteří Srbsko několik let okupovali.

Sice jsem sem už nechtěl psát, ale nemůžu si pomoct, vyvracet tvoje kraviny mě baví.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 17:36
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Nelíbí. Hlavně protože to neni pravda. Nechtělo se mi hledat link a tys to fakt přehnal
Teď už uboze kecáš protože sis zřejmě mezitim dohledal že nešlo vo nějaký perzekuce ale drsný vyvražďování po tisících za kterym stáli chorvatský Ustašovci a pak nikoli Němci jak stále vopakuješ ale tam působili jejich spojenci Italové. Zkus si to dohledat, možná to někde na netu najdeš i v češtině
2. 11. 2014 17:47
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Opakuju. Kosovo nikdy nebylo samostatné.

Srbsko bylo okupováno Německem, nikoliv Itálii. Pod Itálii patřila tzv. velká Albánie (včetně Kosova). Ustašovci vyvražďovali a vyháněli srby, ale na území chorvatského státu.

Neustále plácáš.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 17:57
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Boha to se jako snažíš si zachovat tvář? >:D
Projdi si eště jednou diskuzi co sem k tématu napsal. Pak snad přestaneš psát tyhle blbosti. Už sem řikal ať se nesnažíš slovíčkařit. Téma sem nanes protože to je ta příčina dnešního stavu a nesnášenlivosti která má jediný řešení a to je samostatnej stát Kosovo.
Jo a nejde vo srbsko ale vyvražděný Srby, to je podstata dodnes trvajícího stavu a vo tom vod začátku mluvim. Už si in? :-)
2. 11. 2014 18:13
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Takže znova. Kosovo nebylo nikdy samostatné. Už to chápeš, nebo to budeš potřebovat znovu zopakovat, abys pochopil, žes napsal kravinu?

To se týká i dalších kravin z historie Juguslávie, který jsi tu naplácal.

Jo, a uvádění faktů na pravou míru není slovíčkaření. Za slovíčkaření to pavažují akorát diletanti.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 18:17
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Tak jak vidim in furt nejsi. Zato fakt trapnej už jo. Zapojil ses do diskuze a zjevně nepochopil vo čem je přesně řeč. Už včera si nesmyslně urážel dneska pokračoval a teď tady budeš křečovat? Trapný

Jestli ti to doteď nedošlo vo historii Jugoslávie ani následnickejch států se tu nikdo nebaví.
2. 11. 2014 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 16:28
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jak to myslíš s tim vzdáleně?
Podle mě je to ta podstata! Proto hned po válce udělali z Kosova autonomní území a proto teď definitivně samostatnej stát. Nesnášej se 70 nebo kolik to je let, myslim že jiný lepší řešení prostě neni
2. 11. 2014 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 17:29
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Tak bejvalo to území Turecka a islámskej stát brutální je ale tak daleko to v dohledný budoucnosti skoro na 100% nedojde

Kosovo má sice samozřejmě taky daleko delší historii ale za počátek tohohle dodnes trvajícího nesváru se snad dá označit ta 2. SV a jak sem řek dnešní uspořádání vidim jako nejmenší zlo. A viz tvuj text ty asi taky
U Krymu je to historicky složitější. Bohužel to tou etnickou čistkou krymců "vyřešil" taťka Stalin a letos dořešil nečlen KSSS a KGB Putin ;-)
Otázkou tak zůstává už jen ten podle mě nutnej pozemní přístup kterej znamená nutný další oddělení kusu Ukrajiny ve prospěch Ruska
2. 11. 2014 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 18:11
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Problém je že ten pásek může bejt další území velikosti Belgie. To mi přijde jako docela velkej problém :-)

Zajímavej rozpor. Mezi řádkama souhlasíš že po všech těch letech nenávisti je samostanej stát Kosovo za pomoci OSN/USA asi jediný kloudný řešení ale řikáš tomu prasáckej podraz. A bezprecedentní anexi Krymu sousednim státem považuješ za správnou ;-)
2. 11. 2014 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 18:45
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Tak vono máš na světě města s počtem obyvatel Česka a většina lidí je tu nezná
Ale i když je Ukrajina docela veliká tak mínus třeba 2-3 Belgie si všimnou i tam

No podraz. Hlavně je to jediný použitelný řešení. Nebo jak bys to vyřešil ty?

Dost zásadní rozdíl je že Kosovo je a do budoucna snad i bude normálně fungující demokratickej stát s volbama atd. USA s tim nemaj a nebudou mít moc společnýho. Krym je letos Ruskem anexovaný území který je a dost pravděpodobně už navždycky bude Ruskem
2. 11. 2014 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 00:12
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Zpacifikování Albánců by určitě neuškodilo dlouhodobou místní etnickou nevraživost by to ale asi stejně nevyřešilo

Ty seš nějakej hodně starej nebo tak něco?

Ano vrátil se do stavu původní anexe. Tady se prostě neshodnem, já se domnívám že tenhle ukrajinskej poloostrov historicky patří Krymcum a ne Rusum

Většina obyvatelstva sou novousedlíci jako u nás v pohraničí po Sudetskejch němcích. Zkus udělat za 14 dní referendu v českym pohraničí. I když průměrnej Němec je na tom finančně násobně líp než Čech stejně by pro přesun pod Německo spíš nehlasovali ;-)
3. 11. 2014 01:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 05:00
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
A proč teda myslíš že se příštích voleb [odkaz] v Kosovský republice nedožiješ?

To s tim Krymem si vymyslel jak? Krymci tam žili 800 nebo kolik let, politicky ho soudruzi k Ukrajině připojili před 60ti lety a geograficky tam je ca milion let nebo tak nějak :-)

Jj chudáci Krymci sou ten národ kterej ve "vyspělym" 20. století postihla ze strany Sovětů bohužel docela úspěšná genocida. Ale vo tom sme se už bavili takže nevim proč ta otázka

Na Krymu nebyla radikální změna obyvatelstva?? Byli původní 100% obyvatelstvo poloostrova a dneska jich je tak 10%. Je fakt že my se Sudetskejma Němcema sme byli eště důslednější >:-[]
3. 11. 2014 08:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 09:56
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Význam maj stejnej jako všude jinde. U nás sme měli dokonce i oposmlouvu. I demokracie se musí učit a země bejvalýho sovětskýcho impéria sou v tomhle prostě trochu zaostalý >:-[]

Ale vyjádřil vo tom je přece ten 2. odstavec! :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 14:55
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Férovost? Proč zdůrazňuješ zrova ruský ztráty za 2 SV?
Kreace USA? Co to znamená? Co ty bys vymyslel lepšího než normální stát? Kterej navíc samostatnej už kdysi byl?
2. 11. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 00:21
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Jo je hodně velká šance že Kosovo bude normálně fungující samostatnej stát stejně jako další státy bejvalý Jugoslávie. Takhle sou prostě rozdaný karty a ty si taky lepší řešení nevymyslel. Takže co tě na tom furt tak štve?
3. 11. 2014 01:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 05:06
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Takže jiný lepší řešení tohohle dávnýho problému neznáš ale existence tohohle řešení ti vadí. Tady je fakt každá rada těžká :-)

Docela dobrej příměr a víš že by to možná bylo nejlepší? S tim rozdílem že tam se to naštěstí relativně uklidnilo, což bych na území Kosova spíš neočekával
3. 11. 2014 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 11. 2014 09:49
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
No po tom co za války předváděli by nějakej trest asi nebyl vod věci nicméně hlavně to asi vyřešilo ten letitej problém!
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2014 17:31
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Němci si po válce hodně a dlouho sypali písek na hlavu a dělaj to vlastně doteď. Nacismus je branej jako totální zlo. To se vo komunismu nedá říct ani náhodou. I zrůda jako Stalin je dodnes opěvovaná a považovaná za jednu z největších osobností národa. To vo Hitlerovi v Německu fakt říct nejde. Rusové sou v tomhle spíš jako KSČ proměněná na KSČM >:-[]
1. 11. 2014 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
2. 11. 2014 09:15
Re: Tesím se na komentáre rusofobu
Myslim že objektivní závěr je že líp by se nám žilo bez naciastů i komunistů. Jedněch sme se dokázali zbavit.. ;-)
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 17:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
1. 11. 2014 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2014 18:22
Pánové
já se s váma v této diskuzi loučím, je z toho flame nijak nesouvisející s autama. K nějaké shodě stejně nedojdem.

Poslední názor který napíšu je, že za největší současnou hrozbu považuju západní podporu islamismu a islámského extrémismu, ve které bohužel vedou USA (které mám jinak rád a rozhodně bych tam bydlel radši, než v Rusku). Tohle nás bude stát občanskou válku v Evropě. Mějte se.
Rozbalit vlákno
1
1. 11. 2014 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bully_
1. 11. 2014 19:44
Tezka pavlac
Premyslim, jestli je tu aspon jediny prispevek k tematu.
Za me- je mi jedno, kdo okruh vlastni . Musi splnovat urcite podminky a jednou z nich jsou i volne jizdy pro verejnost, bez nich Ring nebude Ringem. Takze dokud tam pujde jezdit, je to v poradku :yes:
Jenom mne nekdo nevycitejte nejakou lhostejnost vuci prani spinavych penez za prodej zbrani, drog a obchod s bilym masem, proti tomu jsem samozrejme taky ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2014 05:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.