Novinky
petrumr
jo, ale když si to vezmeš, tak agusta nemá co nabídnout co nabízí harley. Mercedes měl koupit motoguzzi vlastně Piaggio.
S tou elektronikou s tebou souhlasim, ale to je jako u aut napr. takovy Nissan GT-R. Vsechno se stavi tak aby na tom mohl jezdit i uplny id*ot... Ja osobne takovym lidem moc nerozumim, sice jsi potom rychlejsi, ale jen diky tomu, ze za tebe vsechno odpracuje elektronika, kde je potom ten prozitek...
Neviem odkial to beries, ale napriklad Brutale ma ABS. Mimochodom, ako raz povedal Pepa Srsen, ked niekto povie namiesto Agusta Augusta, tak mame povolenie mu dat jednu za ucho. 😉
petrumr
v pohodě, ale já motorku bez abs nechci, kdybych jezdil okruihy, tak to je jiný, ale ty motorky jsou zase přeelktronikovaný. Já raději ABS bez kontroly trakce, jedna mapa, normální spojka.
Vstrikovani, ani vyhrivane hefty ti nekacaji do rizeni, ikdyz prvni strikacky mivaly problemy s trochu opozdenou reakci na pridani plynu. Ja jen proste nemam dobry pocit z toho, ze mezi mnou a brzdou je neco, co ja nijak neovlivnim a proste porad verim vic svemu ukazovacku a usudku, nez ridici jednotce, nekdo hold to radsi zahamte a jen ceka co se stane. Dejme tomu u cestaku, kdy jedes x kilaku a pak najednou musis se drevenelym prstem krizove brzdit, ale na sprotovni motce je to zlo...
Rozumim tomu u aut, kde ne kazdy je Fittipaldi a polovina lidi vubec schopnost ovladat vozidlo nema a urcite to nejake nebozaky zachrani, ale motorku si vetsinou kupuji lidi pro zabavu, kde se s nejakou tou dovednosti pri ovladani stroje pocita. Oka, kdo se neciti, at si ABS koupi, ale ze banda pupkacu z Europarlamentu, kteri na motorce v zivote nesedeli, odhlasuji neco cim ti odeberou moznost teto volby, to se mi hrube nelibi...
Rozumim tomu u aut, kde ne kazdy je Fittipaldi a polovina lidi vubec schopnost ovladat vozidlo nema a urcite to nejake nebozaky zachrani, ale motorku si vetsinou kupuji lidi pro zabavu, kde se s nejakou tou dovednosti pri ovladani stroje pocita. Oka, kdo se neciti, at si ABS koupi, ale ze banda pupkacu z Europarlamentu, kteri na motorce v zivote nesedeli, odhlasuji neco cim ti odeberou moznost teto volby, to se mi hrube nelibi...
Jojo ... na tu jsem slintal , když jsem na gymplu chodil kolem Mototechny. Moje byla po bráchovi 475 ... jelo to jako bejk a ty malý bubny moc nebrzdily .... Dokonce jsem měl kdysi i Cagivu - Canyon Lost Word, to bylo v počátku mého enduro období 😄
petrumr
Já mám ABS, každý nejezdí jen po jedničkách a dálnicích. Napiš, že příplatek za abs už nechtěls. Znám jednoho, co nevyjede za deště, po dešti, jestli bude pršet, za prachu, když se odváží cukrovka, obilí atd, doufám, že nejsi to ty. Ale nechápu, když sjedeš na šotolinu a chceš jezdit bokem, proč to tlačítko nezmáčkneš, ale mám pochopení na starý vrány, který neumí jezdit usporně, nemají abs, řízený vstřikování. Tuším, že ty jsi ten týpek, co zavrhuje i vyhřívaný hefty- na co, když se jezdí jen za tepla. >😒]
Kde nic není ani smrt nebere. Já bych si fungující čezetu přál, ale CZ jako značka neměla prakticky hodnotu - pouze snad na českém trhu. A než by měla nedůstojně živořit jako Jawa..
petrumr
cagivu ani nevzpomínej, zlikvidovala čz, to byla moje první motorka. Ti italové to mají tam propletené, uplná chobotnica.
Netřídil bych to takto. Za mě Mercedes - Harley a nejsem zdaleka sám. Ačkoliv kdybych nejezdil na Harleyi, tak bych jezdil asi na BMW (nebo obnovený Indian).
Škoda že Cagivě už nepatří Ducati, mohla se přes ni spojit Audi s MB. Ducati ( a např. Husqvarna) patřila Cagivě v devadesátých letech. MV Agusta je ve skutečnosti Cagiva, ta značku MV Agusta obnovila a před nedávnem se po ní přejmenovala.
Mimochodem - Cagiva je zkratka CAstiglioni GIovanni (jméno) VArese (město). Současný šéf CAstiglioni zmíněný ve článku je tuším synovec.
Mimochodem - Cagiva je zkratka CAstiglioni GIovanni (jméno) VArese (město). Současný šéf CAstiglioni zmíněný ve článku je tuším synovec.
Co je dokaz, ze BMW robi lepsie motorky ako auta >😒]
K samotnej transakcii len tolko, ze bola otazka casu, kedy Mercedes kupi nejakeho vyrobcu motoriek.
BMW ma svoju diviziu, Audi si kupilo Ducati...
Lexus, samozrejme, nema dovod kupovat ziadneho japonskeho vyrobcu motoriek. Ti na rozdiel od Talianov nepotrebuju partnera na prezitie. Ono, dominujes na trhu tak ako dominuju pri motorkach Japonci, tak skutocne nemas co riesit.
K samotnej transakcii len tolko, ze bola otazka casu, kedy Mercedes kupi nejakeho vyrobcu motoriek.
BMW ma svoju diviziu, Audi si kupilo Ducati...
Lexus, samozrejme, nema dovod kupovat ziadneho japonskeho vyrobcu motoriek. Ti na rozdiel od Talianov nepotrebuju partnera na prezitie. Ono, dominujes na trhu tak ako dominuju pri motorkach Japonci, tak skutocne nemas co riesit.
Nějak si ti chlapci z MV fandí .... asi byli kdysi slavní, když na tom drandil Agostini, ale to už je pár (3😄 let ....
petrumr
ok, ale když zabrousíme do databáze, tak ti co májí auto mercedes a mají motorku, tak je to bmw, co jím augasta nebídne? brutální modely, které nemají ani abs?
S tím Lexusem to platí jen částečně, Toyota je buď největším nebo druhým největším akcionářem Yamahy (teď si nejsem úplně jistý), což byla rozhodně reakce na Hondu a je naprosto bez problémů, aby si nějaký sportovní Lexus zapózoval se supersportem Yamahy. Ale nemyslím, že to má Lexus zapotřebí, u Audi a M-B mi to celé přijde trošku křečovité.