Videa
:-!
mě se nelíbí ani jedno 😉
Tak za tohle má BMW :yes😒br />
Nemyslím jen Karolínu, určitě potěší, že sáhli po Češce a ne po některé z domácích modelek, ale ten klip působí tak nějak pohodově, lidsky, laskavě. Má to atmosféru, kouzlo. 😄
Nemyslím jen Karolínu, určitě potěší, že sáhli po Češce a ne po některé z domácích modelek, ale ten klip působí tak nějak pohodově, lidsky, laskavě. Má to atmosféru, kouzlo. 😄
...pre reklamu resp. na jazdu pre blondynku, jednoducha premavka...furt rovno, ziadne prednosti ani semafory a obmedzenia rychlosti...dobre to zmenežovali chlapci od BMW 😄
Cena je jistě vysoká, ale v základu jsou např. alu kola, klima, autorádio, okna a zrcátka v elektrice, idrive, sledování tlaku v pneu atd. (nemám ceník po ruce), ...a taky předepsaný servis 5let/100.000km zdarma včetně materiálu.
Systém vše vpředu způsobil, že se jedná o nejlevnější BMW. 1-er je podle ceníku o jednotky tisíc levnější avšak za alu kola či rádio professional s idrive si musíte připlatit řádově desítky tisíc. Jako doporučení hodný příplatek (22.000 CZK) jsou jistě LED světlomety.
A právě technologie, inovace a cena jsou průvodním znakem prémiových značek.
Jízdní vlastnosti taky odpovídají "vše vpředu". V rychle projeté zatáčce jde auto přes přední kola ven. Základní benzínový tříválec 1,5l 8-s je skvěle odhlučněný. Na šestku při 140km/h točí 3000 ot/min a já jako uživatel dieselu a automatu jsem rychlosti řadil podle doporučení, sluch mi byl k ničemu.
Vzhled je věc individuálního vkusu, ale interiér mi přišel na pohled dosti luxusní a na BMW i prostorný na zadních sedadlech. Co mi nesedělo byla výška sedadla nad podlahou, ale chválím nastavení jejich výšky, jako u normálních aut. 😄
Systém vše vpředu způsobil, že se jedná o nejlevnější BMW. 1-er je podle ceníku o jednotky tisíc levnější avšak za alu kola či rádio professional s idrive si musíte připlatit řádově desítky tisíc. Jako doporučení hodný příplatek (22.000 CZK) jsou jistě LED světlomety.
A právě technologie, inovace a cena jsou průvodním znakem prémiových značek.
Jízdní vlastnosti taky odpovídají "vše vpředu". V rychle projeté zatáčce jde auto přes přední kola ven. Základní benzínový tříválec 1,5l 8-s je skvěle odhlučněný. Na šestku při 140km/h točí 3000 ot/min a já jako uživatel dieselu a automatu jsem rychlosti řadil podle doporučení, sluch mi byl k ničemu.
Vzhled je věc individuálního vkusu, ale interiér mi přišel na pohled dosti luxusní a na BMW i prostorný na zadních sedadlech. Co mi nesedělo byla výška sedadla nad podlahou, ale chválím nastavení jejich výšky, jako u normálních aut. 😄
Výška sedadla.. je to MPV, sedíš dokonce výš než v BMW X1. Pro mladou akční slušně vydělávající rodinu je tohle auto ideální volba.
No odhlučněný je ale až v otáčkách, v nízkých z toho slyšíš HTP 😄 Dynamika vozu solidní, žádná raketa, ale jelo to určitě lépe, než 1.2 TSI, na 1.6 Ecoboost nemá. 1.4 TSI neznám v normální verzi, nemohu soudit.
Daleko lepší je naftová motorizace, s autem cvičí velmi dobře, na rodinné cestování ideál.
Posaz mi vyhovoval, právě že není jako u MPV 😄
Jinak některé prvky v základní výbavě moc hodné prémie nebyly, ale jízda na tento typ vozu super, prostornost více než slušná a ceny nejsou tak hrozné... mít Golf Sportsvan v highline s TDI, nebo za dost obdobnou cenu 2er se "základním" dvoulitrem? Beru BMW...
Daleko lepší je naftová motorizace, s autem cvičí velmi dobře, na rodinné cestování ideál.
Posaz mi vyhovoval, právě že není jako u MPV 😄
Jinak některé prvky v základní výbavě moc hodné prémie nebyly, ale jízda na tento typ vozu super, prostornost více než slušná a ceny nejsou tak hrozné... mít Golf Sportsvan v highline s TDI, nebo za dost obdobnou cenu 2er se "základním" dvoulitrem? Beru BMW...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
....kdyby ke každýmu nemuselo být prezentovaný nějaký drahý koště.
V Brněnské Olympii mě holčina u 218i ujišťovala, že vystavený auto s výhřívanýma sedadlama,tempomatem a automatem je za 700. Podle ceníku mi to vůbec neštimuje, ale pokud by to tak bylo, přijde mi cena určitě zajímavá, až nízká.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mpv si potrpi na premiovu "nekvalitu" .. ved je to v postate uplne normalne az doslova nevkusne mpv s prednym nahonom akurat si platis za to ze mas tu logo bmw.... 😒br />
nedavam tomuto bmw velke nadeje.... zakaznik si v tejto triede uz na "premiovu nekvalitu" asi moc nepotrpi.... skor chce nieco spolahlivejsie hodnotnejsie krajsie a praktickejsie a za dobru cenu ..... tu rozhodne lepsie posluzi verso alebo carens :yes:
voKURKOVÁ SEZÓNA UŽ DÁVNO SKONČILA MLÁDEŽI OD BMW !! [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Cim dalej tym viac ludi si praveze praje vyssiu kvalitu, viac moznosti individualizacie, pohonnych jednotiek, pohonov ( 4x4 ), vyber kvalitnej automatickej prevodovky...atd...
Takze ja si viem v pohode predstavit majitela vyssej strednej, alebo SUV, ktory zenicke kupi misto maleho SUV prave MPV - lebo na prepravu deciek do skoly a nakupy to moze byt vyhovujucejsie auto.
Toto ale nas Topor nepochopi :-! a len sa bude toporit... 8-s
Pokud ano klidne se rozepis, rad si to prectu.
Snad jen v tom že oni dva němci ti nabídnou volbu výkoného benzinu, což francouzi ne. Ovšem drtivá většina zákazníků BMW A MB stejně hrábne po dieselu. Ale ano, ona možnost tu je..
Jinak MPV by měla být (alespoň dle mého názoru) o prostoru a variabilitě. A tady si u premie připlatíš za to co ti francouzi dají automaticky(viz posuvné sedačky). Takže tě prémiová automobilka akorát tak premiově podojí.
Takže jediné co z oné premiovosti zbyde jsou pohlednější materiály v interieru a vzhled interieru jako takový a onen tebou zmiňovaný infotaiment.
Co se týče BMW 2 AT tak jsem toho v něm najezdil asi tolik co ty - tedy nic (pokud se mýlím a už jsi s ním jel tak se omlouvám).
Zmiňoval jsi, kvalitu, infotaiment, motory, podvozek. V infotaimentu je premiova konkurence dál, ale to je tak vše. Ale myslím že auto se pořizuje z jiných důvodů než listovat palubákem, i když chápu že pro hračičky je to minimálně zezačátku zábava.
Navíc můj přísvěvek byl o tom, kdo ti toto MPV koupí, ato trvám na tom že je to volba hlavně pro snoby, protože jestli stojí o 50% více, tak rozumem je to neobhajitelné.
Roznodně si to nekupuje ten kdo se o auta zajímá a klade důraz na ony motory podvozek a kvalitu infotaimentu.
Tak nějak jsi to myslel ?
Jinak hlavně marně nehledej hlubší logiku zrovna v jeho příspěvcích...
Proboha.