Ekonomika
až přijdou místní řvouni a postaví se čelem k této zprávě. Takže všichni ti, co tady prskali nad jakoukoliv zmínkou jakéhokoliv konkurenta o dotaci, aby se postavili čelem a něco pěkného o škodovce, co nechce a nepotřebuje dotace napsali...
Děkuji.
Děkuji.
Takze kdyz nekoho zamestnam, stat mi da dotaci 867.000 Kc nebo tohle plati pouze pro (Nemci vlastnenou) Skodovku?
1.300.000.000 / 1500 = 866.667,- Kc (tedy 1,3 miliardy Kc za 1500 zamestnanych).
To je hruba mzda pro kazdeho z techto zamestnancu 36.125,- Kc na 2 roky !!! (867.000 / 24 = 36.125,- Kc)
A to zaplatime z nasich dani firme, ktere se ted vede kralovsky a ma paradni zisky.
Toto rozhodnuti prijde kazdeho v CR (10mil obyvatel) vcetne kojencu, deti, duchodcu, matek na materske... priblizne na 130,- Kc.
To jako nikomu nevadi jo?
1.300.000.000 / 1500 = 866.667,- Kc (tedy 1,3 miliardy Kc za 1500 zamestnanych).
To je hruba mzda pro kazdeho z techto zamestnancu 36.125,- Kc na 2 roky !!! (867.000 / 24 = 36.125,- Kc)
A to zaplatime z nasich dani firme, ktere se ted vede kralovsky a ma paradni zisky.
Toto rozhodnuti prijde kazdeho v CR (10mil obyvatel) vcetne kojencu, deti, duchodcu, matek na materske... priblizne na 130,- Kc.
To jako nikomu nevadi jo?
"Investice bude směřovat především do silnic a rozvoje technického školství" nikoliv Škodě do kapsy.
Dotace určitě nejsou správně a obecně jsem proti nim. Ale jak to bylo s "daňovými prázdninami" pro zahraniční firmy, které zde investovaly a budovaly továrny vit TPCA, Nošovice,...?
Vždy se všude mluví o tom kolik nových míst vznikne, ale kolik jich dotací zanikne už se nepíše.
Dotace určitě nejsou správně a obecně jsem proti nim. Ale jak to bylo s "daňovými prázdninami" pro zahraniční firmy, které zde investovaly a budovaly továrny vit TPCA, Nošovice,...?
Vždy se všude mluví o tom kolik nových míst vznikne, ale kolik jich dotací zanikne už se nepíše.
Ale tento argument je prece TEN nejstarsi trik.
Jasne, ze tam Skodovka pro rozsireni vyroby potrebuje taky adekvatni silnici - tak at si ji postavi sami.
Za takovyhle prachy jde udelat napr. 1300 hrist pro deti kazde za milion!
Vzdyt je to tisic tri sta milionu korun.
To je to ze si to nechame od politiku libit ty vymluvy a bratrickovani a potom zavidime clankum z USA kde ty firmy SAMY investuji do silnic, zelene apod. protoze jim nikdo nic zadarmo neda (narozdil od CR).
A jeste museji za mestem s prosikem, jinak je tam nikdo fabriku postavit nenecha.
Jasne, ze tam Skodovka pro rozsireni vyroby potrebuje taky adekvatni silnici - tak at si ji postavi sami.
Za takovyhle prachy jde udelat napr. 1300 hrist pro deti kazde za milion!
Vzdyt je to tisic tri sta milionu korun.
To je to ze si to nechame od politiku libit ty vymluvy a bratrickovani a potom zavidime clankum z USA kde ty firmy SAMY investuji do silnic, zelene apod. protoze jim nikdo nic zadarmo neda (narozdil od CR).
A jeste museji za mestem s prosikem, jinak je tam nikdo fabriku postavit nenecha.
Tu silnici přece budou moci využívat všichni, ne jen Škoda.
Peníze v ČR unikají úplně jinudy...zrušit by se měly především dotace z EU, na které tu doplácíme také všichni. Jen nesmyslné přerozdělování.
Peníze v ČR unikají úplně jinudy...zrušit by se měly především dotace z EU, na které tu doplácíme také všichni. Jen nesmyslné přerozdělování.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to zlo... Dotace jsou zlem, přerozdělené peníze, které sebrali nám občanům. Stačí již to, že např. Mazda platí cca 7+ procent clo za každý automobil dovezený k nám, to mne také vadí. Já prostě chci své Mazdy o 7 procent levněji 😐 a navíc ještě DPH, které běžný nepodnikající občan musí nést navíc. O 1/3 cca levnější vůz, to by již bylo něco.
Pobídky tvorbou prostředí a nízkou byrokracií a přehlednými a realistickými daněmi. To je jediná cesta, co pomůže všem, i nám, malým businessům a poté všem občanům (i těm co volí komunisty např. 😉 i když ti o tom neví, že to pomůže i jim).
Pobídky tvorbou prostředí a nízkou byrokracií a přehlednými a realistickými daněmi. To je jediná cesta, co pomůže všem, i nám, malým businessům a poté všem občanům (i těm co volí komunisty např. 😉 i když ti o tom neví, že to pomůže i jim).
Clo a DPH jsou věcně správně - má je téměř každý stát jako nástroj získávání prostředků pro veřejné zájmy a ochranu místního trhu před zahraničním. Otázka je na místě jiná. Jak dalece účelně se ony získané prostředky zužitkují? V ČR bohužel nikoliv, neboť polovina z nich se opět rozkrade.
Ochrana se dávno změnila v protěžování. Nevím, proč má být v tomto případě chráněn Německý majitel automobily před Japonským 😡 Přitom majitel české továrny na oděvy chráněn nebyl (a žije !!!) Ochrana by měla být jen v rámci strategických položek nutných pro samostatnost země. Jenže my už od Lisabonské smlouvy stejně nejsme samostatná země ...
No myslím, že na všech možných daních škodovka každý měsíc odvádí podstatně víc.
A?
Ostatni firmy taky plati dane a nikdo jim nic nedotuje.
Ostatni firmy taky plati dane a nikdo jim nic nedotuje.
infrastrukturu v průmyslových zónách vždy staví veřejný sektor, mimo projektů kde někdo koupil pole a udělal tam parcely na kšeft.
každá firma a to bez výjimky použivá, infrastrukturu vlastněnou a financovanou státem.
Škodovka nedostane peníze, ale stát bude investovat do infrastruktury a školství, tedy do něčeho co budou používat všichni, nejen škodovka.
Stejné jako by vám obec prodala zasíťovanou stavební parcelu a pak řekla tu silnici, chodník atd na našich pozemcích zaplatíte vy ale bude to naše.
každá firma a to bez výjimky použivá, infrastrukturu vlastněnou a financovanou státem.
Škodovka nedostane peníze, ale stát bude investovat do infrastruktury a školství, tedy do něčeho co budou používat všichni, nejen škodovka.
Stejné jako by vám obec prodala zasíťovanou stavební parcelu a pak řekla tu silnici, chodník atd na našich pozemcích zaplatíte vy ale bude to naše.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prostě vezmou peníze běžným daňovým poplatníkům (kteří nemají dost peněz na daňovou optimalizaci nebo miliardové dotace) a daji je nějakým majitelům velké firmy - v tomto případě zase v zahraničí. Jeidnou motivaci zase budou provize při udělování dotací a rozdělování zakázek. To se prostě jmenuje krádež a měl by za to být kriminál.
Delegace byla řádně poučena z čínské návštěvy, jak má fungovat kapitalismus 21.století. Stát rád zadotuje, co na tom, že je firma v zisku, že některé regiony a odvětví jsou ve sra..kách a nikoho to nezajímá. Kdo má dobré konexe, ten dneska jede.
OK tak potom ale vsem rovnym dilem.
Kazda firma, ktera zamestna cloveka, dostane od statu 867.000,- Kc - to bychom asi dlouho nevydrzeli, co? Misto toho mala firma plati dane, aby z nich velky firmy mely na plat svych zamestnancu!
Kazda firma, ktera zamestna cloveka, dostane od statu 867.000,- Kc - to bychom asi dlouho nevydrzeli, co? Misto toho mala firma plati dane, aby z nich velky firmy mely na plat svych zamestnancu!
Nemůžu nesouhlasit! Bohužel realita je krutě vzdálena, jsou rovný a rovnější...jak za komunismu, jen si přehodit jiné kabáty.
A Škoda Auto daně neplatí?
Dotace nejde do kapsy Škody, ale na infrastrukturu a školství, stačí číst. Nebo tu má Škoda začít stavět i silnice, aby se zavděčila všem?
A až se ve vašem městě bude stavět cyklostezka, čistička odpadních vod, rekonstruovat škola z dotací, také budete protestovat? Nebo se to týká jen Škody? Nebo proto, že zrovna také podnikáte a dotace by přišla vhod...
Dotace nejde do kapsy Škody, ale na infrastrukturu a školství, stačí číst. Nebo tu má Škoda začít stavět i silnice, aby se zavděčila všem?
A až se ve vašem městě bude stavět cyklostezka, čistička odpadních vod, rekonstruovat škola z dotací, také budete protestovat? Nebo se to týká jen Škody? Nebo proto, že zrovna také podnikáte a dotace by přišla vhod...
Kdyz si uvedeomim, jak zacinali v 19. stol. panove Peugeot, L&K nebo Daimler...o verejne podpore ani slovo, a presto zacatky ustali a nejen to.