On je především úspěch, že se vůbec o nějakém úspěchu v souvislosti s Fiatem (potažmo FCA) vůbec tady píše a ještě větší úspěch je, že se zatím obešlo bez hloupého komentáře.
P.S. Snad neublíží ta tabulka "spolehlivosti", která v reálu jak to tak vypadá nebude zase až tak špatná.
Jinak poslední poznámka. Podle názorů některých je Cherokee po Aztecovi asi nejhorší a nejškaredější auto, ale ti tupí Američani po něm jdou jak slepice po flusu. Že by to FCA nevedli jen samí diletanti?
... třeba je v USA poptávka po hnusných a nespolehlivých autech, tak holt FCA vyšlo vstříc a nabídlo Cherokeeho.... Když to lidi kupují, byli by v FCA blbí, kdyby jim to nenabídli.... ;-)
Nyní je prý poptávka po parodii na Jeep, takže se bude launchovat Renegade.... Pokud se měsíčně zase najde 15 tisíc zoufalců co si to koupí, mohou si u FCA gratulovat....
Za pozitivní považuji i fakt že první prodeje nevýrazného a bezpohlavního Chrysleru 200 vypadají velmi slibně a že naftové verze pick-upů které nikdo nechce také mizí ze showroomů.... :yes:
Nezbývá než se těšit, jak Marchione příští rok definitivně zku*ví Alfu (abychom tedy použili aktuální žargon....)
Nezbývá než se těšit, jak Marchione příští rok definitivně zku*ví Alfu... aby ses nedivil ;-)
Jinak tady samozřejmě klasika, hrozně se mi líbí, jak vám všem tady a v tý vaší chrajzlerácký chlístárně smrdí spojení s Fiatem, ale že se amíci konečně pomalu učí dělat prodejný auta a zvedají se zisky, z toho chrochtáte blahem, co?? Fakt mě dojímáte, jen se divim, že se tu ještě neprojevil ten váš "capo di tutti capi" baričelo >:D
Co je ale špatný, že samotnej Fiat se tam prodává daleko líp jak u nás, ať se to přepočte jak chce... A přitom tam mají jít všichni jen po velkejch autech s pořádným motorem - 500 to naplňuje beze zbytku :-)
ale to je trend na celém trhu že SUV a pick-upy zvyšují svůj podíl na celkových prodejích....
Celkově se to u Chrysleru sdružuje pod položkou "truck" a do ní jsou zahrnuty i MPV typu Journey, Voyager a taky třeba F500L nebo Cherokee, který má tedy podle mě mnohem blíž k běžnému osobnímu autu než ke katagorii "truck"....
No vzhledem k tomu, že celý JEEP je v segmentu trucks, tak mne to nepřekvapuje. Vlastně cars te´d táhne hlavně Dart a 200 ka. Až přijde nový Avenger a 300ka, tak se to zase zlepší. Těch 50 tis. kousků měsíčně dají. A to je strop (ty priority jsou jasně dané - Trucky, SUV a Crossovery). Jen si vem jak se stále dobře prodává (A to i u nás) v podstatě letitý Journey - Freemont.
Mimoto, už se pomalu začíná rozjíždět, jak je vidět prodej Ducata (Promastru).