Novinky
Tak já teda nevím, ale letos se mi opět podařilo trochu platbu za Lancera srazit dolů (z 2150 na 1850), takže jsem spokojen. Je ale fakt, že jsem se výběru pojišťovny i trochu věnoval (nepoužívám internetové dohazovače) ....
U nas to funguje nasledovne:
Slovaci "pracuju" aj mesiac na tom, aby z poistovni vymlatili co najnizsie poistky PZP. No a potom sa vsade chvalia a mastia si svoje ego, ze aki su chytri a ako pritlacili poistovnu.
To, ze im potom stoji auto 2 tyzdne v servise (nahradne im nikto neda), nezaplatia im celu opravu a nakoniec predavaju auto pod cenu, lebo bolo havarovane, tak o tom uz ani muk.
😉
Slovaci "pracuju" aj mesiac na tom, aby z poistovni vymlatili co najnizsie poistky PZP. No a potom sa vsade chvalia a mastia si svoje ego, ze aki su chytri a ako pritlacili poistovnu.
To, ze im potom stoji auto 2 tyzdne v servise (nahradne im nikto neda), nezaplatia im celu opravu a nakoniec predavaju auto pod cenu, lebo bolo havarovane, tak o tom uz ani muk.
😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
s platbami ohledně zdravotních škod, půl míče a více, tak proč se v poslední době dohaduji o každej blatník??? >😒] >😒] >😒]
...to je taková solidní černá díra. Kdy za vylítanou fabku v holobytě s kilem a něco na tacháči za 10 dnů vysázíš skoro dvacku.... nebo za 4 roky starého grand cherokeeho s kilemdeset na tacháči vysázíš za den pět na stole českých bez dph.....
pokud by bylo povinné ručení tak strašně ztrátové, proč se pojišťovny o klienty doslova perou a podbízí se super nízkými cenami? Protože přes všechno brečení pojišťováků a tyto P.R. články je povinné ručení pro ně pořád velmi ziskové. Jde jen o ospravedlnění nárustu cen, aby se řidiči nesnažili přejít jinam - snaží se vzbudit dojem, že zdražují plošně všichni. Opět blbost. Třeba já za auto s objemem 1100 platím něco málo přes 1000 Kč ročně - a to se mě snaží přetáhnout další pojišťováci kteří nabízí ještě míň - no aby ne, když jsem za 20 let co jezdím nezavinil žádnou havárku a jen tak povinně přispívám na druhé...
no, já budu taky buset změnit pojišťovnu, pojistnou událost jsem neměl už 14 let a pořád mi to jen zdražujou, od novýho roku na 4088 ročně... za nic
kecy od hospodskýho stolu...Povinné ručení je nevýdělečné, u ultralevných pojišťoven ztrátové a pak si hezky počkáte, než dostanete plnění, protože ta pojišťovna na to prostě nemá. Je potřeba si uvědomit, že ceny pojistného klesaly, přestože ceny dílů a práce servisů rostou, nemluvě o skokovém navýšení plnění za škody na zdraví dle NOZ. Průměrná cena POV je někde kolem 3,5 tis. Kč, škody na zdraví jdou do statisíců i milionů.
Za zdražení můžou i nesvéprávný Lojzové, který se po nehodě upisují crash hunterům a v neposlední řadě si nenažraný hasiči řeknou o 5.600 za každou započatou hodinu zásahu.
Za zdražení můžou i nesvéprávný Lojzové, který se po nehodě upisují crash hunterům a v neposlední řadě si nenažraný hasiči řeknou o 5.600 za každou započatou hodinu zásahu.
Povinné pojištění má oceňovat řidiče nepůsobící svým vozidlem škody a naopak trestat ty řidiče, kteří svým neumětelstvím či agresivitou škody jiným působí. Bonus by pak byl až 90%, naopak malus by se vyšplhal na pouhé 10%-ní krytí. To by rázem srazilo škodní průběh někam k polovině současného stavu a snížily by se i náklady a záruky hrazené veřejnými rozpočty. Založil jsem havarijní pojišťovnu, proto doporučuji tento razantní krok. Zodpovědní řidiči nesmí spolufinancovat ty nezodpovědné. Systém současného bonus/malus u povinného ručení vede stále k nezodpovědnosti a nesmyslné úhrady účtu nezodpovědných těmi zodpovědnými. Konečně pojišťovny by měly přejít na linuxové systémy a přestat s nesmyslnými věcnými a některými personálními výdaji.
Vypadá to, že pojišťovny opět přihlížejí na objem motoru. Dle mého názoru jak říkáte doba už je někde jinde. Doporučuji srovnaní povinného ručení [odkaz] ušetřil. Když jsem byl v pojišťovně tak to bylo dražší o 3 500 Kč.
Pokud je pov.ruc opravdu pojisteni a kryje skodu zpusobenou nahodnou velicinou, tak by se mela primarne zohlednit ta pravdepodobnost, ze nahodna velicina nastane. Co s tim ma docineni objem motoru, nechapu.
V době, kdy ale leckterá 1,2 benzín má výkon starého dvoulitru tabulky pozbývají smyslu (nemluvě o stařičkých dieselech - 40kW na 2,5 litru apod.) .
Nepochybuji o tom, že až se downsizing více rozšíří a ubude atm😲jetin, přizpůsobí se pojišťovny velmi ochotně.