Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Redakční výběr: Deset nejlepších ostrých hatchbacků

Dali jsme hlavy dohromady a vybrali desítku ostrých hatchbacků, které nás zaujaly nejvíce. Všechny vozy z výběru navíc každý člen redakce následně ohodnotil.
Zpět na článek
7. 11. 2014 12:14
7. 11. 2014 12:29
7. 11. 2014 12:51
7. 11. 2014 13:51
7. 11. 2014 12:56
7. 11. 2014 14:11
7. 11. 2014 13:57
7. 11. 2014 14:11
7. 11. 2014 13:54
7. 11. 2014 21:34
7. 11. 2014 21:59
7. 11. 2014 22:52
8. 11. 2014 10:09
7. 11. 2014 23:00
7. 11. 2014 15:19
7. 11. 2014 20:38
7. 11. 2014 20:50
7. 11. 2014 20:57
7. 11. 2014 21:00
7. 11. 2014 21:02
7. 11. 2014 21:05
7. 11. 2014 21:05
7. 11. 2014 21:12
7. 11. 2014 21:21
7. 11. 2014 21:31
7. 11. 2014 21:26
7. 11. 2014 22:54
7. 11. 2014 21:52
8. 11. 2014 12:28
11. 11. 2014 10:11
7. 11. 2014 20:59
7. 11. 2014 21:16
7. 11. 2014 21:24
7. 11. 2014 21:26
7. 11. 2014 21:39
7. 11. 2014 22:19
7. 11. 2014 21:42
7. 11. 2014 22:29
8. 11. 2014 08:12
9. 11. 2014 07:40
7. 11. 2014 21:47
7. 11. 2014 22:27
7. 11. 2014 22:29
7. 11. 2014 22:44
7. 11. 2014 22:54
7. 11. 2014 23:17
7. 11. 2014 23:33
7. 11. 2014 23:34
7. 11. 2014 22:36
7. 11. 2014 22:43
7. 11. 2014 22:46
7. 11. 2014 22:48
7. 11. 2014 22:51
7. 11. 2014 22:52
7. 11. 2014 22:58
7. 11. 2014 23:00
7. 11. 2014 23:06
7. 11. 2014 23:14
7. 11. 2014 23:29
8. 11. 2014 07:13
8. 11. 2014 09:15
8. 11. 2014 19:49
9. 11. 2014 15:01
7. 11. 2014 10:03
Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
A já se ptám proč? V článku jsem se to nedočetl. Co jste autu vyčítali?
mluvím samozřejmě o BMW M135i. Samozřejmě, že je ze všech nejdražší, ale má
taky šestiválec, a pohon zadních kol... což ho řadí někam úplně jinam, než zbytek.
Rozbalit vlákno
62
Avatar - fOE
7. 11. 2014 11:14
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Taky by me to zajimalo, jen takto od klavesnice by slo o mou volbu tak si rad poctu v cem konkretne zklamal a ktere auta jsou v tom v cem zklamal naopak lepsi.
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:09
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Ja sa síce k 135ke neviem vyjadriť, ale jeden tunajší kolega ho tiež mal v merku a nakoniec vybral ten MRS.
Avatar - fOE
7. 11. 2014 15:18
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Otazka pak je jestli hledal nejultimatnejsi vikendovku, coz bude MRS a clovek to nebude rozporovat, nebo hledal auto na vsechno, kde bych se tomu vyberu MRS trochu divil.

Kazdopadne by me ale zajimalo v cem je podle redakce Golf R nebo GTi (taky definice vsestranosti) lepsi nez M135i.
Avatar - iudex
7. 11. 2014 15:51
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Myslím, že hľadal najmä auto na okruhy; pokiaľ ale viem, iné auto nemá, takže je to aj jeho daily-car. A vraj aj na semislickoch tú úlohu dokáže splniť, čomu sa mi nejak nechce veriť. ;-)
Avatar - fOE
7. 11. 2014 16:17
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
No pokud nekdo rekne, ze MRS na semislickoch je dostatecne schopne kazdodenne pouzitelne auto tak je to spravnej petrolhead a takoveho je potreba si mezi prateli drzet :-)
7. 11. 2014 20:27
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
haha
prý petrolhead. tohle slovo lépe řečeno paskvil je už samo o sobě blbost. Ten kdo má moc díky ropě není samozvaný "vůdcedíkyropě" ale jednoduše a česky "ROPÁCKÝ ČUNĚ" [odkaz]
Co sivole myslíte, že zbytek světa snad je z vás a následků vodvařenej?? >:-[]
NE NENÍ !! [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Zbytek světa vám na ropný mindrák zvysoka [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Covenant
7. 11. 2014 20:30
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
No tys tu ještě chyběl na tebe jsme čekali >:-[] ...
Avatar - JDM
7. 11. 2014 21:45
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
to víš někdo má za koníček svoje auto a auta obecně , má rád když ráno přijde do garáže a přes nos ho práskne vůně benzínu , když nastartuje naběhne mu husí kůže po celým těle a s usměvem od ucha k uchu vyjede na svoji oblíbenou okrsku >:-[] no a někdo má za koníček slintat nad obrázky elektrickejch hitech blbostí a jezdit HMD >:-[]
7. 11. 2014 22:00
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
TY HLOUPÝ PAKO !!
A SPOUSTA NEVINNEJCH ZA TU TVOJI DROGU [odkaz] PLATÍ VLASTNÍM ŽIVOTEM !!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - JDM
7. 11. 2014 22:21
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
na světě existuje spousta dalších věcí který zabíjí nevinné lidi.Už se těšíš až se po světě budou válet miliony li-ionových baterií? >:-[]
8. 11. 2014 20:47
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
čověče, jo je pravdou že po světě je miliony dalších věcí co lidi zabíji. Ale přoč se nechat zabíjet dízlem [odkaz] na ulici když UŽ NEMUSÍME [odkaz] a JEŠTĚ ZA TO TVRDĚ PLATIT!!?? [odkaz] :-O

JAKÝ VÁLENÍ BATEREK? BLÁZNE, PO VYSLOUŽENÍ V ELEKTROFÁRU BUDOU SLOUŽIT DALŠÍCH 20 LET JAKO VYROVNÁVACÍ ZDROJE [odkaz] VÍC STUDUJ A MÍN KECEJ ;-)
Avatar - JDM
9. 11. 2014 08:04
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
prosimtě přestaň už furt předhazovat ten trapnej web plnej nesmyslů a bludů . Dízlem se bude jezdit ještě hodně a hodně dlouho.Nemusíme ? Ale musíme . A studovat by si měl ty ,ten tvůj eko solární svět je blbost.
Avatar - PlumJelinek
9. 11. 2014 20:54
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Bože, co to tady plácáš?!
Avatar - Dinar
7. 11. 2014 18:01
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jo, jiná doba, jiní řidiči, jiné preference. Pro mně není o čem diskutovat hh=zábava v praktickém balení, zábava=zadokolka, a ta je tu jen jedna. Plus šestiválec... Ostatní jsou do počtu. Ale jak říkám jiná doba... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:44
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jenže pak je ta "jiná doba" i v redakcích takových časopisů jako je EVO, TG, Speed..., a to přes kombinaci fwd+R6. Takže se ptám proč, je zbytek auta o tolik horší než u GR, nebo MRSC?
7. 11. 2014 19:36
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Chtěl jsi snad napsat RWD, že? :-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 19:38
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Až právě teď jsem to opravoval a už jsem to nestihl odeslat..., a to na to nikdo celou dobu nezareagoval. :*) >:-[]
Myslím rwd, píšu fwd... 8-s
7. 11. 2014 19:40
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Já si zase říkal, že to bude opravené, než to stihnu odeslat. >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2014 19:43
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Vedeš 1:0, ale bylo to těsné. ;-)
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:38
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
No tak mu ten jeden gól neuznáme pro ofsajd a je to, ne ? ;-)
Avatar - fOE
7. 11. 2014 21:02
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Na kazdy test kde uprednostili Golf R se najde dalsi kde uprednostili M135i, proto otazka jestli je zbytek M135i horsi nez Golf R neni na miste, nemusi byt horsi vubec (zalezi na uhlu pohledu). Namatkou treba posledni, bohuzel jiz placeny, test Chrise Harrise, Golf R hodne pochvalil, ale nakonec volil M135i kvuli charakteru a pravovernejsimu konceptu.
V EVO taky pri srovnani S3 vs M135i uprednostili M135i, pak je otazka jestli hraje Golfu do karet hlavne cena. Coz ano, muze byt, rozdil tam je... ale BMW ma taky jinou auru nez lidovy vuz, tak mi to spis prijde ze clovek dostane za trochu vic penez trochu vic na oplatku (jmena? znacky? jedno jak to pojmenujeme).
A jsem zpet u sveho dotazu, proto by me zajimalo co mela na srdci mistni redakce. ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 21:08
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Píšu o posledních třech velkých srovnávačkách hh (EVO, TG a SPEEDU), žádné "malé" duely. Kde v poslední době vyhrál M 135i nějakou větší srovnávačku hh, když se podle tebe najde na každý z nich další, kde naopak vyhrál M135i?
Avatar - fOE
7. 11. 2014 21:26
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
V cem je tebou uvedena srovnavacka "silnejsi" nez mnou uvedene "male" duely? Chris Harris travi s auty nekolik dni tak jako testeri z tebou zminenych clanku. Vysledkem jednoho je nekolik minutove video, vysledkem druheho nekolik minutove video nebo nekolik minutove cteni.
Ve vysledku to pro Harrise vyhralo to jak BMW jede ikdyz rekl, ze Golf je lepsi auto, a to povazuju za dulezite i zde, v kontextu nejlepsiho HH podle tohoto clanku = MRS - auto spousty kras, ale i chyb, a kdo se zucastnil (fiat 500), jednoduse jde o jizdu a charakter zda se z velke (nejvetsi) casti. Proto si dovolim v tomto pripade postavit na stejnou uroven test nekoho, kdo testuje neplasty stejne jako podvozek s testem nekoho jineho, kdo testuje plasty jako veci pro jizdu/zabavu dulezitejsi.

EDIT: Kazdopadne debata o nicem, ja osobni skusenost nemam, jen vim jiste ktera koncepce mi je blizsi. A protoze vim, ze sebelepsi obyvak by mi 2 valce a pohanenou (i)spatnou napravu nevynahradil tak jak pise Dinar ( a za predpokladu ze jsou ty 2 valce navic a pravoverna koncepce u M135i udelane tak jak maji), tak bych rad vedel co bylo to, co v kontextu tohoto zebricku poslalo M135i "do kolen".
Avatar - white label
7. 11. 2014 22:32
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jde mi především o tvou první větu reakce: "Na kazdy test kde uprednostili Golf R se najde dalsi kde uprednostili M135i". No prostě aktuálně nenajde. Uvedl jsem tři renomované anglické redakce (jedné je součástí i Chris) kde se rozhodně primárně neřeší plasty, ale samotná jízda/"zábava". Vůbec tu přitom neřeším další vítězství GR/ GGTI v německých "racionálních" srovnávačkách.
Ty proti těmto třem velkým anglickým srovnávačkám hh stavíš pouze jeden konkrétní duel, kde navíc sám Chris uznává, že GR je celkově lepší auto, i když on by volil spíš klasiku - rwd+R6, čemuž pochopitelně rozumím a nemám s tím sebemenší problém.
Jestli se chceš dozvědět proč je GR v těchto srovnávačkách tak úspěšný, tak si je přečti, jde o poslední, nebo předposlední čísla zmiňovaných časopisů. Mě relativní neúspěch M135i v těchto velkých, spíše petrolheadsky orientovaných, srovnávačkách aktuálních hh taky překvapil. Proto i má otázka na Dinara v reakci, M135i je totiž jeden z mála současných kompaktních hh se kterým nemám osobní jízdní zkušenost.
Avatar - Dinar
8. 11. 2014 12:14
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Může být, já jen mluvím o svém pohledu na věc. Auto pro zábavu, které už z principu pohonu nedovolí malé radosti typu utrhnutí zadku na kruhovém objezdu prostě před takovým, které to umí, neupřednostním. A zvuk vytočeného R6 je myslím taky mimo diskusi. Vteřina rozdílu na okruzích je u hh pro mně nepodstatná. ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2014 16:36
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Právě, že v těch testech nikdo časy na NS moc neřeší, naopak se tam tradičně řešily hodně pocity za volantem a "zábava"..., samozřejmě, že hh není ryze sportovní auto, takže by nemělo být jen o "zábavě", ale zrovna EVO, TG, SPEED, není AMuS/ AZ, kde se racionálnímu pohledu na věc a detailnímu měření dává podstatně větší váha.
Ale ať jsem konkrétnější, kritika v EVO na M135i:
"Je mnohem tvrdší, než by mělo být, aby dokázalo provádět rozvážné změny směru jízdy. M135i nepošlete do zatáčky tak jako Golfy, ani se nevrhnete po apexu jako v Renaultu, nebo v SEATu. Místo toho jej postrkujete neustálými korekcemi, váš počáteční vstup je vždy příliš přísný, což vás nutí řízení trochu povolit, aplikovat znovu rejd a znovu povolit, dokud auto nesrovnáte. Přidejte k tomu neklidnou jízdu a nedůslednou trakci a můžete BMW na náročnějších silnicích trochu rozčílit. Na suchu je to otravné a na mokru vyloženě nervózní. To všechno je velká škoda, proto že dobře povedené věci - pohonná jednotka, výkon na rovinkách, interiér, kvalita jízdy - jsou skvělé, ale zkuste jej řídit jako Renault, nebo některý s VW a zjistíte, že je tak rozladěné, až máte pocit, že to byl první pokus BMW vyrobit auto s pohonem zadních kol. Můžeme s jistotou říct, že M135i má k bezkonkurečnímu stroji daleko."
Avatar - Dinar
9. 11. 2014 11:48
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Já se vždycky radši svezu. Věty typu "váš počáteční vstup je vždy příliš přísný..." nebo "aplikovat znovu rejd a ... " mají jako znamenat co? Je to vůbec česky, a o autě? Chceš-li vidět jak se dá se 135i jezdit, podívej se třeba na video Harrise, tam je to, o čem mluvím, s GTI se takto (už z principu pohonu) prostě jet nedá. ale je fakt, že tam do zatáček najíždí "příliš přísně" a auto neřídí, ale spíš "postrkuje". >:D >:D
Jinými slovy, moc to žerete, nikdo z vás. těmi auty. nejede na víc než 80%, což je ok, nejsme tady klub závodních pilotů, ale právě proto je mnohem podstatnější dostupnost zábavy, která je u 135i s ostatními nesrovnatelně lepší. A v kombinaci s motorem není moc o čem debatovat. ;-)
Avatar - m.z.
9. 11. 2014 12:13
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Dinar: já taky občas jen zírám na ty slovní obraty a závěry, k jakým testeři dojdou. Mě ty anglické testy moc teda neberou.
Avatar - white label
9. 11. 2014 16:51
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Já bych se svezl (s M135i/M235i) moc rád, ale bohužel jsem k tomu zatím neměl příležitost (předpokládám, že ty zatím také ne). Stejně jako bych se rád svezl s novou M3/M4 a ani by to nemuselo být zadarmo.
Necitoval jsem to proto, že s tím souhlasím, ale naopak proto, že o tom dost pochybuji. Kdyby to byl "problém" jedné redakce tak nad tím mávnu rukou, ale když se na tom shodnou +- tři redakce těchto konkrétních časopisů, tak mi to minimálně k zamyšlení přijde.
Motor problém není, nad tím se naopak všichni rozplývají, stejně jako vřele vítají možnost rwd v rámci kategorie hh, jen očekávání z toho plynoucí se při jízdě jaksi nedostavují, přitom ty samé redakce naopak chválí novou M3/M4.
Avatar - m.z.
9. 11. 2014 19:57
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
white label: a v čem je problém? Stačí se domluvit, pokud si vybavuju, nejsme od sebe nijak daleko ;-)
Avatar - white label
9. 11. 2014 20:04
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jo, ty ho máš..., už to vidím ve tvém profilu, v jaké to máš konfiguraci(rwd?převodovka?samosvor? počet dveří?) a jak daleko to od sebe máme? Když tak klidně do SZ, díky moc.
Avatar - m.z.
9. 11. 2014 20:32
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
RWD, MT, 5dv. samosvor dodělaný, zbytek v SZ ;-)
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 07:27
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Správná konfigurace, gratuluju! ;-) :yes:
Samosvor jaký? Quaife nebo nějaký lamelák?

P.S. Jen dej pozor, abys nenajížděl do zatáček příliš přísně. >:-[]
Avatar - m.z.
10. 11. 2014 09:31
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Quaife, silnější stabilizátory a stavitelné uložení tlumičů, kvůli úpravě geometrie.
Myslím, že to bude moje první auto s takovým minimem úprav >:-[]
U Subaru se muselo ladit mnohem mohutněji, aby fungovalo k mé spokojenosti.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 10:53
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Paráda, tohle jsou přesně úpravy dle mého gusta. :-) :yes:
Určitě dojde i na přední brzdy. ;-)
Avatar - m.z.
10. 11. 2014 11:51
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Brzdy jsem nezaregistroval jako slabinu, nevadnou ani na NS. Naopak M135i na brzdách získává desetinky.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 13:12
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jo, v tomhle se bmw zlepšilo obecně, u rychlejších éčkových modelů byly brzdy slabinou právě pro vadnutí, u 130i stačilo pár kol na okruhu k tomu, aby jednak vadly, jednak se kotouče zvlnily, takže, podle toho co říkáš, je u 135i v brzdách progres. ;-)
Avatar - white label
10. 11. 2014 15:26
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jo, brzdy bývaly slabinou neeMkových BMW už dávno, ono když se např. u 530d (E39 v MPaketu) vlezly na přední kotouče i 15"! disky (třeba na zimu), pak se asi ani moc nebylo čemu divit. Výkon brzd sice není jen o velikosti/průměru kotoučů, ale rozhodně se zrovna v tomto ohledu nedá tvrdit, že "na velikosti nezáleží".
Avatar - fOE
10. 11. 2014 13:13
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Dalsi z veci co by dle testu mohl White Label rozporovat. Jednoduse neni nad vlastni skusenost, sam doufam ze se k svezeni v M135i (nebo jeste lepe M235i) dostanu a pak vynaset zavery. Jinak varime z vody.
Avatar - m.z.
10. 11. 2014 14:05
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jinak mám najeto 42tkm (v poslední době ho dost flákám, musím jezdit pracovními povozy) a je to nejméně nákladová silná kára, co jsem vlastnil, fakt HH, jak se patří. :yes:
Měním akorát gumy a desky, dlouhodobá spotřeba do 12l, na okruhu, nebo NS, okolo 24l.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 14:26
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Já mám svoji definici HH, nesmí tě sr.át, když jedeš na Ring (tisíc km po dálnici) ani těch dvacet km na Ringu. Pokud funguje při jednom i druhém je to dobrý HH. ;-)
Avatar - m.z.
10. 11. 2014 14:38
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Asi tak.
Avatar - white label
10. 11. 2014 14:58
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Záleží na tom, jestli máš na mysli dálnici typu dálnice v DE, nebo naši D1 (Praha-Brno), ale jinak se s tím pochopitelně dá souhlasit, na druhou stranu si troufám tvrdit, že se zřejmě většina nových hh (myslím hlavně s prvním/původním majitelem) na okruh nepodívá vůbec, nebo jen naprosto výjimečně (jednou, dvakrát) a tam pak může být podstatná širší definice ryze "praktičtější" stránky hh, např. prostor, variabilita, přiměřený komfort (i v městském provozu), ekonomika provozu (do jisté míry) apod., viz i m.z. 14:05.
Avatar - Thomasino
12. 11. 2014 19:16
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
S Dinarovou definicí HotHatchu naprosto souhlasím (za mě je to přežít cestu 1000 km do Spa, klidně rozložit na dva dny cesty, přehodit kola, pak 2 hodiny čistého ježdění na okruhu rozložené do více stintů a dáli bůh v ReanultSportu, tak i cestu zpátky). Jinak majitelů co s HotHatchem občas jezdí na okruh znám poměrně dost :-) Ne každý to má jen na převážení rodiny, nebo pro pocit že má rychlejší auto a využije ho tak na 80% a ještě jen vyjímečně >:-[]
Avatar - white label
10. 11. 2014 14:38
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
O kritice brzd 135i/235i (v rámci kategorie hh) nevím, takže bych to asi těžko mohl "rozporovat" na základě vzpomínaných testů.
Avatar - white label
10. 11. 2014 14:45
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
O tom, že je ten překlad (mírně řečeno) amatérský není pochyb, ale o to ve finále snad až tolik nejde. Třeba překlady v EVO jsou obvykle výrazně lepší.
Avatar - Dinar
10. 11. 2014 07:24
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Já jsem se bohužel dostal jen k 135i ve čtyřkolce, ani tam mi sice nepřišlo, že bych ji musel do zatáček "postrkovat", :-) ale je to auto, které jen potvrzuje, že bmw rychlé čtyřkolky neumí. M3/4 mám domluvenu na dvou místech, zatím je to problém, předváděčky jsou sporadicky, takže reálně jen příchozí auto nějakého zákazníka, to je třeba dohodnout, zatím mi jedno uteklo, páč jsem byl mimo, ale uvidíme, objednávat se prý objednávají, tak je to jen otázka času. ;-)
Avatar - Emel
8. 11. 2014 09:52
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Na první pohled to vidím stejně.
9. 11. 2014 00:05
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
M135i ma prilis kompromisni podvozek (samozrejme v ramci kategorie). V zatackach vlaje v rychlostech, ve kterych takovy Golf R zustava stale neochvejne stabilni a vyvarovava se vyraznejsim naklonum. Cest BMW zachranuji zejmena tovarnou obouvane Micheliny PSS, jenz jsou nabizenym gripem uplne nekde jinde nez staricke Potenzy Golfu R, o mokrych specialistech CSC 5 ani nemluve. I presto je vsak Golf R v zatackach rychlejsi.

"Pokud navíc nechcete tvrdou ostřejší verzi Cup, je v nabídce i výrazně pohodlnější standardní varianta, která v zatáčkách tolik neztrácí, byť nemá samosvorný diferenciál."

Tak standardni verze MRS uz mi nedava vubec zadny smysl, tato verze i pres o 35 koni vyssi vykon je pomalejsi nez GTI, ktere je soucasne komfortnejsi, kultivovanejsi a s nizsimi TCO.
Avatar - white label
9. 11. 2014 00:32
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Potenzy na eRku z výroby? Potenzy (S001) se běžně dávaji na GGTI/GTD, hlavně u 18", u 19" spíš P ZERO.
A u GR který jsem řídil byly na 18" z výroby CSC2!, což jsou pořád pneu s výborným gripem.
CSC5 bývají na Cupře a celkově je to určitě lepší pneu, než ty Potenzy.
Avatar - Covenant
9. 11. 2014 08:08
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Jen malé upřesnění...na Cupře jsou u nás opravdu Bridgestony Potenza 235/35 R19
Avatar - white label
9. 11. 2014 14:39
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Obvykle to nebývá přísně o jednom typu pneu z výroby na konkrétním modelu.
V aktuálním AZ je srovnávačka rychlých kompaktů a Cupra tam má CSC5, ale je to 265 PS verze na 18".
U G7GTI se psalo něco o úmyslu dávat z výroby Potenzy S001 na kterých bylo údajně "laděno", ale jak jsem psal u 19" to můžou být třeba Pirellky. [odkaz]
Avatar - woody-alien
9. 11. 2014 10:22
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
To můžu potvrdit. CSC 2 jsou dobrý gumy, mám je na Swišťovi. A v zatáčkách mi přidávaj, ať nežeru.....možná i 2 koně. >:D ;-)
Avatar - white label
9. 11. 2014 11:55
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Máš tam taky dvojky, ale ne sportovního kandidáta věd CSC2, nýbrž prémiové CPC2. CSCéčka se ve tvém rozměru myslim ani nenabizi.
Avatar - woody-alien
9. 11. 2014 20:51
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
wl: Nj, máš pravdu. A jako trest za můj omyl jsem před chvílí urazil zrcátko. 8-s Idiot jedoucí v úzkém místě po prostředku a neuhne ani když na něj blikáš. ;-\
Avatar - white label
9. 11. 2014 21:32
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Ajajaj... :-O , to nas .ere co... a normálně jel dál, jako by se nechumelilo? ;-\
9. 11. 2014 13:04
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Kdyz uz Golf R, tak jedine s 19" Pretoria, ktere za relativne priznivy priplatek nabizi spickovou kvalitu (s 9,6 kg patri k nejlehcim 19" kolum na trhu, i blative Ultraleggery jsou v danem rozmeru o neco malo tezsi). Tyto kola jsou v tovarne obouvany do Potenz RE050 (dynamictejsi nez S001, ale jejich vzorek mizi primo pred ocima). CSC 5 (bez pridomku "P") je ryze kompromisni pneumatika, pri jejimz vyvoji se kladl duraz predevsim na dobre chovani za mokrych podminek a na odolnost vuci akvaplaningu. Na suchu maji sklon k nedotacivosti a rychle se prehrivaji. Na opacnem polu stoji MPSS, coz je pneumatika, kterou bych svym charakterem zaradil mezi bezne allroundove gumy (napr. ty Potenzy) a semislicky.
Avatar - Covenant
9. 11. 2014 15:17
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
A co tychle gumy?

[odkaz]

Continental conti force Contact ?
Avatar - white label
9. 11. 2014 18:04
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Více méně "okruhovky"...
[odkaz]
Avatar - m.z.
9. 11. 2014 10:15
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Vanos: měl jsi možnost ty auta otestovat osobně? BMW je měkčí, ale že by nějak neovladatelně povlávalo?
9. 11. 2014 13:21
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
Neovladatelnym bych ho rozhodne nenazval, jen stabilnejsi a preciznejsi projev Golfu se mi zamlouval vice nez rozevlatejsi charakter BMW. Je vsak pravdou, ze BMW je autem, ktere vyzaduje vice casu na sziti se s nim...
7. 11. 2014 19:58
Re: Byli však i redaktoři, které vůz zklamal.
...třeba pan Vaverka říkal, že to na něj působí přemotorovaně! Takové Audi S3..... ;-)
Avatar - Frasier
7. 11. 2014 10:43
Kontroverzný rebríček
Pomerne kontroverzný rebríček, ktorý mieša pomerne odlišné kategórie HH do jednej kopy (RWD, FWD, nižšia stredná, malé autá....), ale budiž. Všetci dobre vieme, že o pomyselné prvé miesto môžu bojovať iba Cupra, GTI Performace a MRS. Každopádne budem s úsmevom sledovať vražedný diskusný boj o každodenne využiteľnom HH vs hardcore HH resp. o tom, kto má tú správnu definíciu HH ;-)
Rozbalit vlákno
5
7. 11. 2014 12:21
Re: Kontroverzný rebríček
Pro mně je hatchback auto s useknutým zadkem a tak mi tak všechny zapadají... Pokud jsou pro tebe odlišné přístupy jako RWD, FWD, AWD problém, potom by asi měly mít svoji kategorii i přeplňované vs atmosférické, manuální vs automatické převodovky, atd atd.
Avatar - Frasier
7. 11. 2014 12:34
Re: Kontroverzný rebríček
Ide mi len o to, že aj keď sa to volá hotHATCH, ešte nemusíme všetky silné hatchbacky miešať dokopy. Niečo ako by sme u sedanov hádzali EVO,STi dokopy s BMW M5 alebo E63AMG...
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:08
Re: Kontroverzný rebríček
Súhlasím s Migom: sú to všetko hotheče a môžeme ich dať do jedného vreca, ďalšie rozškatuľkovávanie (motory, prevodovky, pohon) je zbytočné a mohli by sme skončiť pri tom, že v jednej subkategórii bude len jedno auto. ;-)
Avatar - Frasier
7. 11. 2014 20:34
Re: Kontroverzný rebríček
V podstate to už je u niektorých HH tak, že je to skutočne kategória sama o sebe. Máš snáď ideového konkurenta pre AUDI S1? Swift Sport? Základné delenie aspoň na FWD, AWD, RWD by mohla tabuľka rešpektovať a to i vprípade, že by v niektorých z týchto kategórií ostalo málo áut.
7. 11. 2014 15:23
Re: Kontroverzný rebríček
:yes:
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 10:44
Když hlasování a realita jedno jsou
...není to vůbec špatný pocit. ;-) Výběr je třeba brát s rezervou...není to tak dávno, co se v redakci dostala Fiesta ST i mezi výběr nejlepších městských vozů. >:D Nicméně překvapilo mě umístění všude vychvalovaného eRka mimo "bednu" a osobně bych v desítce viděl i to Clio RS.
Rozbalit vlákno
6
7. 11. 2014 10:55
Re: Když hlasování a realita jedno jsou
To si přece nijak neodporuje vzhledem k definici HH, ne? Ba naopak, je vidět, že FieSTa je největší universál >:D
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:10
Re: Když hlasování a realita jedno jsou
To vyprávěj mojí páteři po průjezdu Jabloncem.... >:D ;-)
Avatar - šmoula nešika
7. 11. 2014 20:25
Re: Když hlasování a realita jedno jsou
Jablonec - kde to je? >:-[] Ne... i Liberec je teď pěkně děravej/á a rozkopanej/á až fuj. ;-\ Možná mnohem víc než JbcnN.
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:07
Re: Když hlasování a realita jedno jsou
Hlavne byť spokojný s voľbou. :-) :yes:
Avatar - white label
7. 11. 2014 14:22
Re: Když hlasování a realita jedno jsou
GéeRko už vyhrálo v EVO, Speed, TopGear..., takže nemusí vyhrát úplně všude. :-)
Umístění (těsně) mimo bednu se tady dá obhájit zřejmě hlavně vyšší cenou, podobně jako fakt, že se mohl dostat Ceed GT před S1, což na první pohled vypadá naprosto nepochopitelně.
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 19:26
Re: Když hlasování a realita jedno jsou
nebral bych to jako nějaké vítězství či poctu vyhrát, obzvlášť tady, i když si myslím, že MRS není na špici neprávem, jen jako všechny žebříčky tak trochu... jsou jen žebříčky.
7. 11. 2014 11:01
každý to vidí jinak
Každý to vidí jinak, ale když si vezmu, jak je Megane konstrukčně starý model, tak mu smekám, i když není mým favoritem. Kupodivu na to, že je RS třídvéřák a Renault, není sice nejlevnější, ale i tak má co nabídnout. :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 11:47
Re: každý to vidí jinak
suhlas.... je to trosku subjektivne hodnotenie....

megane RS je zrejme jasne prvy a za nim golf tu sa menit nic nebude .... ale to zvysne poradie je uz dost zaujimave a asi by sa z nas malokto trafil ....

ja osobne by som v tejto 10tke necakal f500 a priznam sa ze ani ceed GT... a ze tu bude chybat slavny P208 GTI? to je tiez prekvapko

ale aspon je o com debatovat, ved o to tu ide ;-)
Avatar - Ovosh
7. 11. 2014 12:05
Re: každý to vidí jinak
No misto Fiatku nebo KIe by tam mohla byt treba Astra OPC... Samosvor, 207kw by taky nemuselo byt k zahozeni...
Avatar - Covenant
7. 11. 2014 12:15
Re: každý to vidí jinak
Souhlasím..Astra OPC tu chybí ;-)
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:06
Re: každý to vidí jinak
To je diskutabilné. OPC je super potentná, ale zo všetkých testov sa nesie spoločné konštatovanie, že je to charakterovo skôr taký muscle car než zábavný ovládateľný hatch. Ak by to bolo len o výkone a dynamike v priamke, nemá tu taký Swift čo robiť a ejha, ono je to nesmierne zábavné živé autíčko, ktoré možno rozosmeje viac, ako tá nadupaná Astra.
Avatar - Covenant
7. 11. 2014 14:27
Re: každý to vidí jinak
No co jsem četl Jandu, viděl video jak s tím jede a koukal např. na Evo (MRS vs Cupra vs OPC) tak si nevedla špatně i když jí papírově limituje váha...škoda že jí nemá někdo na mojeautocz...ta tu ještě chybí ;-) ...
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:38
Re: každý to vidí jinak
Jeden chalan tu ju má, len som ho tu už dlhšie nezaregistroval. Výrazná modrá, mal na nej dokonca 20ky disky.
No ako vieš Jandu beriem už len s rezervou, odkedy do nebies vychválil Octaviu RS a sprdol GTIP, pritom i z Tvojho dnešného videa je zrejmé, ako sa asi veci majú.
Avatar - wakantanka
7. 11. 2014 14:07
Re: každý to vidí jinak
slávny 208 GTI ? nepomýlil si sa v čísle? posledný veľmi slávny hothatch od Peugeotov bola 205 GTI, auto s charizmou a výkonmi hodnými svojej doby a označenia. 208 ešte v podstate nedokázala nič v porovnaní s 205.
7. 11. 2014 15:25
Re: každý to vidí jinak
Toppere, neměl to spíš být 205 GTi? Když píšeš o tý slávě. ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 11:32
zaujmavy rebricek ( rebricek zabavnosti? )
zrovna ceed GT mi ako nejaky ostry hot hatch vobec nepride... je to skor warm hatch vhodny na kazdodenne pouzitie... ale asi bude zabavny ked sa dostal do tejto desiatky :yes:

podobne swift sport.... ten je asi tiez hodne zabavny.... lebo na jeho mieste by som si vedel skor predstavit v rebricku P208GTI .... pripadne clio RS

dost specificky rebricek a predpokladam ze dost dolezitu rolu tu zohrala aj zabavnost a dizajn ( fiat 500 ) nielen rydzo hot hatch vykony na trati .... uznavavam ze ide o zaujimavy vyber a v podsatte som rad ze sa tu nehodnotil len surovy vykon, clovek ma takto lepsi obraz o tom ktore auta su povazovane za zaujimave a zabavne .... aj ked z casti je to subjektivne hodnotenie a s poradim asi nebude kazdy suhlasit

este taky maly detail.... skoda ze sa uz nevyraba twingo RS.... chyba mi tu :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 11:46
Konkrétní názor?
Doufal jsem, že na konci článku najdu krátké subjektivní odstavečky od každého redaktora s výběrem konkrétního HH a důvody proč je podle něj nejlepší právě tento HH...

I tak myslím hezky poskládaná desítka :yes:
Rozbalit vlákno
9
7. 11. 2014 12:03
Re: Konkrétní názor?
Souhlasím, ta desítka se fakt povedla. :yes: Jinak koukám, že zatím si to spolu dávaj Megane R.S. a Golf GTI, mezi nima je to hodně natěsno :yes:
Avatar - wakantanka
7. 11. 2014 14:09
Re: Konkrétní názor?
Najlepšie na tom celom je že to nerozdelili zase do 10 kapitol. >:D Ale inak súhlas s tebou. >:D
7. 11. 2014 19:28
Re: Konkrétní názor?
:yes: Měli bychom jim to pořádně pochválit, aby bylo jasné, jakou formu preferujeme. :-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 19:32
Re: Konkrétní názor?
Souhlas. ;-)
7. 11. 2014 23:15
Re: Konkrétní názor?
Souhlasím >:-[] :yes:
Avatar - white label
7. 11. 2014 14:19
Re: Konkrétní názor?
Jo, tak to by mě taky hodně zajímalo. ;-)
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 14:28
Re: Konkrétní názor?
Tak komenty některých redaktorů by se i daly mezi řádky různých vyjádření odhadnout. Tipuju, že třeba Ondra měl vysoko MegRS a Fiestu ST. A Honza Mička zase vychválil v testu GTI-P do nebes, pěkně se povozil ve Spa s Megošem.... ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:40
Re: Konkrétní názor?
Zrovna těch dvou se můžu zeptat i osobně, takže by mě spíš zajímal názor zbytku redakce, např. Michala F., když teď není CTR, ale u něj by to zřejmě vyhrál MRSC.
7. 11. 2014 12:14
nefér
a co honda civic type-r :-O
Rozbalit vlákno
7
7. 11. 2014 12:29
Re: nefér
Taky se divím, že není ve výběru, protože to auto se stalo legendou ještě dřív než se začalo vyrábět a vyjelo na silnice >:D
Avatar - Choochoo
7. 11. 2014 12:51
Re: nefér
Neni ve vyberu pravem, podvozek bude stat za prd, rizeni taky a ten udychany 2,0 turbo trumfne kdejaka fabie 1,2TSI >:D
Ale ti co se nedivi, maj asi predstavu, ze to nebude horsi nez 8G a vi ze to poradim hodne zamicha
[odkaz]
7. 11. 2014 13:51
Re: nefér
jenže tohle HH je a vždycky bude kultovní a laťku nasazující ;-)
7. 11. 2014 12:56
Re: nefér
Protože tohle není výběr nejlepších bazarovek.
Avatar - iudex
7. 11. 2014 13:57
Re: nefér
Tak choď do Hondy a skús si tam kúpiť CTR, či pochodíš. ;-) >:-[]
Avatar - wakantanka
7. 11. 2014 14:11
Re: nefér
Nie sú v tom rebríčku len autá ktoré sa v tejto dobe aj dajú kúpiť?
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 13:30
Hlavou proti zdi aneb co je HH
HH je obyčejné auto, které má umět všechno běžné dobře a navíc pobavit řidiče, když je možnost.
Proč je tedy první poměrně nekompromisní nevybavený a nepohodlný MRS?
Protože je nejmíň pomalý HH mezi opravdovými sporťáky na okruhu?
Ale notak...
Kde je každodenní použitelnost? 4kolka, adaptivní podvozek popř. automat jako volba.

Kdyby tady měla většina lidí reálný rozhled, tak budou volit jinak :-!
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 13:44
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Zas z toho MRS nedělej Caterhama - slova nekompromisní a nevybavený bych rozhodně nepoužil a nepohodlný s přivřením očí taky není...

Z mého pohledu je to HH jako každý jiný a není problém v něm jezdit denně. To že obětuje něco z každodenní pohodlnosti na oltář rychlosti na okruhu automaticky neznamená, že je nepoužitelný...
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 13:50
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Měl jsem Golfa GTI a dost mě štvala ta nízká mez adheze. Na mokru a v zimě (nemyslím sníh) to auto posekal i X-trail :-)
Teď mám Golf R a předvádí teda úplně jiné výkony navíc po MTM úpravě a popravdě jsem si jistý, že MRS nebude nikdy nikde rychlejší a při tom je Rko vyloženě pohodlné dospělácké auto narozdíl od pubescentního MRS nebo Cupry nebo OPC.
A na zábavu mám jiné vozy...
Avatar - iudex
7. 11. 2014 13:59
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Tak to si mal asi GTI 6 alebo staršie, pri súčasnom GTIP nízka adhézia rozhodne nebude problém, skôr naopak bol by si prekvapený, čo predokolka zvládne. Samozrejme Rko s 4motionom je zase ďalej.
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 14:18
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
5GTI
Samosvor na předku je super, ale pokud máš pod koly sníh/led/břečku nebo nejlépe kombinaci a ještě lépe v kopci, je 4kolka jediná možnost a i kdyby mělo být takto týden v roce, tak to chci.
Btw měřil jsem 0-100 a na suchu i mokru 4.4s :yes:
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:31
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Nedávno som bezprostredne porovnával GTI 5 a GTI 7 a ten rozdiel tam je; s GTI 7 si dovolíš viac najmä vďaka tomu samosvoru. Okrem jedinej veci: zvuk motora má 7čka navrch úplne vo všetkom.
Ale 4,4s je neskutočný čas, to zahanbí akéhokoľvek Caymana či základnú 911ku. :yes:
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 14:48
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Nejvíc se na semaforech diví motorkáři >:D
7. 11. 2014 22:00
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
I obyčejné R 1200 GS je na stovce za 3,4 s. Tak se možná diví skutristé, ale tím to hasne:-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 22:37
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Ale ne každý se umí s motorkou rozjet tak rychle, jak by se rozjet mohla, zvlášť s těmi, které umí stovku pod 3,5 s. Ve čtyřkolce s dsg to jde mnohem snadněji.
7. 11. 2014 22:51
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
To je pravda. Šlápnout na plyn a rozjet se rovně se čtyřkolkou/automatem umí i absolvent autoškoly.
Avatar - white label
7. 11. 2014 22:58
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
A autoškolu na Ačko (velkou motorku) jsi absolvoval taky?
8. 11. 2014 11:23
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Nerozumím otázce. Jestli mám řidičské oprávnění na motocykl?
8. 11. 2014 00:58
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Spíš jde o to, že to nečekají. Kdo by se snažil, když je to "jen" Golf. :-)
Avatar - white label
8. 11. 2014 01:31
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Ano, to určitě taky, ale jak jsem psal, ne každý se umí "všude" s takovou motorkou rozjet z místa na 100vku pod 3,5 s.
8. 11. 2014 11:32
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Asi takhle: borci v kombinézách sedlající sportovní až supersportovní motorky takové auto rozsekají s prstem v nose. Nezpochybňuju, že existujou jelita, které to prostě neumějí, ale takových na cestách moc nepotkávám. Takové mašiny většinou sedlají kluci, co už jezdit umí. Kdyby napsal, že je drtí v zatáčkách v buchlovských kopcích, tak bych tomu věřil, tam prostě motorka nikdy nebude tak rychlá jako auto, které dřepí na čtyřech. Ale na světlech, takovej maník předjede všechny auta čekající na červenou a potom vystřelí
a zmizí v dálce. Motorka je prostě od litru nahoru přemotorovaná bestie a kdo ji někdy
řídil, dá mi za pravdu. Motorku můžeš porážet na dálnici, kde dlouhodobě není schopen
nikdo jet třeba 230-250. Možná, že na prvních metrech čtyřkolka s rychle řadícím automatem a pohonem všech kol vystřelí rychleji, ale ta nadvláda skončí velice rychle.

btw. dej si do youtube "bugatti veyron vs S1000RR"
motorka za čtyři kila vypleská auto za milion EURo...
Avatar - Sysoj Psojič
8. 11. 2014 13:23
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Já napsal, že se diví, né, že prohrávají :-)
BTW na rozsekání motorek vždy a všude mám jiný vůz :-)
8. 11. 2014 14:16
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
No jestli dáš 0-200 s GT-R pod sedm sekund, tak to nepochybně máš:-)
Avatar - AUDIRS6
8. 11. 2014 16:26
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
a ktora motorka to robi pod 7s ?
Avatar - Sysoj Psojič
8. 11. 2014 17:00
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
To je fuk :-)
V reálném provozu na reálných okreskách motorku 650ps GT-R vypráší a na dálnici ve 330km/h taky :-!
Podotýkám ale, že to nevyhledávám. Motorkáři bývají přemotivovaní a mohou si snadno ublížit...
Za to to nestojí nehleďe na to, že se jim většinou ani nechce.
8. 11. 2014 20:12
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Ty to nevyhledáváš, ale motorkáři na světlech se diví :yes:
Avatar - m.z.
8. 11. 2014 20:47
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Zřejmě se ten druhý taky chytne, každý má duši dítěte...občas.

Ale k tématu, já bych si překvapivě vybral M135i >:D
Golf R bych velmi rád zkusil, ale zatím jsem s vrtulkou max. spokojený.
8. 11. 2014 20:07
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
[odkaz]
Avatar - white label
8. 11. 2014 17:24
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
V podstatě se s tím dá souhlasit, ale...
...i když pomineme případnou neschopnost jak některých motorek, tak motorkářů, pořád tu máme situaci nesrovnatelnou s nějakými závody s pevným startem na dráze k tomu určené/vhodné a přiměřené soustředění motorkáře.
Ale hlavně, i velmi schopný motorkář s velmi schopným strojem je běžně zvyklý, že na 99,9% aut mu při rozjezdu stačí o trošku víc otočit plynem a není co řešit. A pokud vedle něj (nebo za ním) stojí Golf vypadající prakticky jako 1,2 TSI v R-inu s xenonama/LED, může ho pak jeho zrychlení zatraceně překvapit, a než se z toho probere, přijde třeba první ostřejší zatáčka, nebo odbočka. Pokud vím nikde nepsal nic o tom, že by si to s nimi rozdával někde na dráze/ letišti apod.
A jen tak na okraj, těch "jelit" docela rychle přibývá, stejně jako nejvíc přibývá skútrů všemožných objemových tříd, Obecně se nejvíc prodává kategorie do 125cm (od 15/16 let a pokud nemají manuál, stačí na ně "Béčko") a pak motorky s omezeným objemem/výkonem (do 35 kW), které lze řídit už od 18 let. Pořádnou motorku je tedy možno řídit až od 21/20 let, což je věk, kdy už většina kluků přesedlává/přesedlala na auto a zůstávají (když pomineme skútry) hlavně "skalní".
8. 11. 2014 20:09
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Zkráceně: motorka je o dost rychlejší než auto, pokud jede rovně. To asi nebudeš rozporovat, nebo ano? To ostatní jsou hovadiny. Pokud stojí na červenou vedle sebe
motorka a Golf R, a ten v Golfu vyrazí, aby tomu motorkáři ukázal, jak je rychlý... tak
má duši dítěte.
Což v Sysojově případě nemůžeme vyloučit ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2014 21:01
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Kdo má duši dítěte a proč je na jinou diskusi.
Vždy bude logicky záležet na tom o jakou motorku a o jaké auto půjde. Motorka má díky obvyklé výrazně nižší hmotnosti lepší předpoklad intenzivněji zrychlovat (do určité míry/rychlosti), ale jen proto nelze obecně tvrdit, že je vždy o dost rychlejší (než auto), když jede rovně. Zrychlení a max. rychlost (včetně schopnosti ji určitou dobu udržet) jsou dvě různé věci.
8. 11. 2014 21:30
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Už na začátku jsem psal, že obyč cenduro R1200GS dokáže stovku dosáhnout za 3,4 sekundy. A pokud píšu, že motorka dokáže být vždy rychlejší než auto, nejspíš mám na mysli tu nejrychlejší motorku a to nejrychlejší auto. Viz Veyron vs S1000RR.
Doufám, že mi nebudeš vysvětlovat, že McLaren dokáže porazit skutr. Tak to totiž
trochu vypadá:-)
Avatar - white label
8. 11. 2014 22:48
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Četl jsi pozorně celou moji reakci? Pokud ano, tak tvá reakce tomu vůbec neodpovídá. Udělat si z toho závěr, že chci srovnávat McLaren se skútrem nemůže člověk s alespoň trochu racionálním myšlením.
Pokud trváš na srovnání Veyron vs S1000RR (viz tvůj odkaz), tak prosím:
0-100: Veyron 2,5 s / S1000RR 3,06 s
0-300: Veyron 17 s / S1000RR 19,1 s
max speed: Veyron 407 km/h / S1000RR 305 km/h
Za jak dlouho dá asi tak S1000RR 0-400 km/h?
Takže dál trváš na tom, že: "motorka dokáže být vždy rychlejší než auto"?

P.S. Mimochodem původní světový rychlostní rekord Veyronu v kategorii sériově vyráběných vozidel o hodnotě 407,16 km/h (z r. 2005), byl už minimálně dvakrát překonán, takže psát o něm jako o nejrychlejším autě není úplně přesné.
SSC Ultimate Aero TT - 412,23 km/h
Barabus TKR - 435 km/h
8. 11. 2014 23:56
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Mrkni se na youtube, je tam několik drag race Veyron vs S1000RR, a Veyron dostává
slušné kapky... tak to se asi báli jeho řidiči šlápnout pořádně na plyn.
Ano, rychlejší ve smyslu absolutní rychlosti bude Veyron. Jenomže na tu 400km rychlost
se dostane akorát tak na letišti...
Avatar - white label
9. 11. 2014 00:04
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Sorry, ale na YT můžeš vidět prakticky cokoli, třeba jak dává Veyronu slušné kapky i Trabant, jestli mi rozumíš..., to opravdu není relevantní argument.
I kdyby, tak proč ne třeba zrovna na letišti, psal si přece sám že: "motorka je o dost rychlejší než auto, pokud jede rovně.", no a letiště je na rychlou jízdu rovně ideální...
9. 11. 2014 08:20
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Mrkni na ty videa. Rozhodně nevypadají nahraně a je jich tam víc.
A zatímco chlápek na S1000RR musí něco umět, do Veyronu můžeš posadit kohokoliv,
a předvede stejný výkon - plyn zašláplý až na podlahu...
Každopádně, Veyrona na silnici nepotkáš vůbec, S1000RR je jak máků a koupíš dva roky starý kousek za 200-300 tisíc...
7. 11. 2014 15:49
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Porsche udává konzervativní časy a papírově na to Carrera stačí.
Avatar - iudex
7. 11. 2014 15:54
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
To nič nemení na fakte, že 4,9s z relatívne bežného nenápadného kompaktu je neskutočná cifra a je to čas, ktorý ešte nie tak dávno dosahovali len superšporty. Btw. spomínam si na nejakú porovnávačku v AMS, kde postavili Rko proti Porsche a obstálo so cťou.
7. 11. 2014 15:58
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Neříkám, že to není úctyhodné.
7. 11. 2014 14:11
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
No jo, ale odpověď píšeš sám. Na zábavu máš jiné vozy ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 14:14
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Paradox je že co mám R MTM, mně vytahovat GT-R tak často nenapadá :-)
7. 11. 2014 19:51
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
No totok :-O :-)
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:17
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Že jsem tak smělý, "totok" je místní výraz ? Podobně jako "tuten, tutam" na Plzeňsku ? Já jen, že jeden uživatel nám do soutěže vždycky přihlašuje fotku se slovy "Přihlašuju totok" a přitom je tam jeho Fiátek. >:D ;-)
7. 11. 2014 20:58
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Tak to by měl po našimu psát spíš "přihlašuju hentok" >:D
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:03
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
S tou prvou vetou plne súhlasím, rozdiely sú subjektívne v tom, do akej miery kto preferuje na jednej strane praktickosť a na druhej športovosť.
Pre mňa je už trojdverový hatch nepraktický a preto by ako najlepší hotheč z princípu trojdverák neuspel, na druhej strane aj trojdverový hatch je stále použiteľný ako 4 či 5 miestne auto s dostatočným kufrom, ktorý zvládne v pohode i mestské retardéry. V kontexte jedného tunajšieho kolegu, ktorý si predvčerom kúpil Lotus Exige S 240 sú všetky hotheče super praktické autá. >:D
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 14:12
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Já taky s GT-R vozil hlínu z Baumaxu nebo kočár a nákup z Makra :-)
Užitnost je i pocit z lehkosti nasedání, ovládání (kamery, pípáky, aktiv tempomat, hlídání pruhů, aktivní bixenony nebo LED...)
Rko umí vše a pŕitom otočí Tatry s lehkostí menší limuzíny.
Přitom má 0-100km/h za 4.4 a 0-200km/h za 15.6s :yes:
Tohle je moje definice HH.
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:34
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Ťažko niečo namietať. :yes:
Ak niekde Rko neboduje absolútne, je to najmä pre zohľadnenie ceny a faktu, že pre mnohých je už neprémiový kompakt za 36000 eur nestráviteľný.
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 14:47
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Jasné, ale já beru VW a Audi u jedné firmy ve Zlíně už dlouho a cena byla super. Nerad prozrazuji ale představ si že máš skoro plnou výbavu a platíš za základ ;-)
Avatar - iudex
7. 11. 2014 14:56
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Tiež som uvažoval aj o kúpe auta v Zlínskom kraji ;-) ale nakoniec sa mi nechcelo riešiť tú administratívu s dovozom. Inak samozrejme dobrá zľava je silný argument a pre stáleho zákazníka môže byť iná ako pre "prváka".
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 15:06
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Hlavně termín dodání.
Objednáno 3.7. Dodáno 3.10.
Klasicky by byl po novem roce :no:
Btw importer v době, kdy jsem čekal, evidoval 44 objednávek Rka, to je dost :yes:
Avatar - iudex
7. 11. 2014 15:48
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
44 objednávok? Tak to už je pomaly masovka. :-O Že tu okrem Teba nie je žiadny majiteľ; recenzia na MACZ by potešila. U nás som v reálnej premávke videl tuším len jedno.
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 16:57
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
To protože na ně stále čekají >:D
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 17:24
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Já viděl nedávno jedno nové eRko v Praze na Vypichu, bílé. Sleeper jak sviňa, málem jsem ho přehlédl. >:-[]
7. 11. 2014 19:53
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Jen je škoda, že má čtyři laufy.
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:19
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
To je fakt, ale já ho viděl zepředu a tak nejnápadnější na něm byl jeho majitel. Pokud to nebyl přímo Osmani Laffita, pak mu byl alespoň dost děsivě podobnej. >:D
7. 11. 2014 21:00
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Vážně bych chtěl Osmany Laffitu slyšet v tom jeho dialektu, jak popisuje svezení v Golfu R >:D >:-[]
Avatar - KubikCv
7. 11. 2014 21:59
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Osmani by řekl...to je strašna peska to aftooo....je krasa s ním jesdit v Praze do prase >:D
7. 11. 2014 21:53
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Ani mě nenapadlo, žes ho viděl zezadu (a přehlédl výfuky). Narušují však dojem sleepera, nejsou nutné a v téhle třídě ani vhodné/ vkusné.
Avatar - white label
7. 11. 2014 22:11
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Čtyřem laufům opticky taky nefandím (ani u motorek), ale tady to aspoň není úplně samoúčelné. Výfukovým systém má dvě samostatné větve (vnitřní/vnější) a jedna se ke druhé přidává až v určitých otáčkách.
Avatar - Thomasino
7. 11. 2014 23:47
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
iudex - i takový třídveřový MRS Cup umí být praktický a odvézt velký dvoutýdenní nákup, včetně skříňky z Ikea >:-[] Zvláště když má člověk většinou vyhozené zadní sedačky kvůli úspoře 20 kg ;-) To má pak k dispozici kufr větší než v Mondeu >:D
S MRS Cup se dá normálně žít, ale samozřejmě že když máš čas, jedeš z Prahy na Moravu místo po D1 raději po okreskách :-) Ale ono i s předchozím šestkovým GTI to nebyla žádná výhra, ono ve spoustě aut je D1 tak trochu "za trest" >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2014 23:51
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
G6 GTI je s DCC v poloze comfort normálně pohodlný kompaktní hb i na 18", nesrovnatelné s MRSC, o semislikách apod. nemluvě.
Avatar - Thomasino
8. 11. 2014 00:03
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
To rozhodně souhlas, o tom není pochyb :-) Ale s MRS Cup na 18" kolech a běžných letních pneu (aktuální setup už měsíc a půl - než jsem jel na Hungaroring a do Dolomit) je to stále normálně použitelné auto (ikdyž chápu, že ne pro každého). Na semislickách s tvdými bočnicemi je to už o něco horší, to přiznávám >:-[] >:-[]
MRS Cup s letníma 18" není nijak o moc tvrdší než bylo šestkové GTI na 18" v režimu Sport.
Avatar - Thomasino
8. 11. 2014 00:15
Re: Hlavou proti zdi aneb co je HH
Jinak jestli se dokopu, tak budou asi po novém roce ve Fasteru v pár číslech články s dlouhodobými zkušenostmi s Meganem R.S. 265 Cup ;-) Ale už jsem to slíbil, tak se musím dokopat. Po třičtvrtě roce a 22.000 km nějaké zkušenosti už jsou a pár zajímavých výletů a návštěv různých okruhů jsem také stihl :-)
Avatar - Inferius
7. 11. 2014 13:54
Něco chybí
A kde je A 45 amg ???
Rozbalit vlákno
24
Avatar - white label
7. 11. 2014 19:31
Re: Něco chybí
Momentálně se nedá (k vůli faceliftu) objednat ani Q3 RS, ta přijde až na jaře se zvýšeným výkonem na úroveň poslední RS3.
Avatar - Inferius
7. 11. 2014 16:03
Re: Něco chybí
Je pouze S3 v hatchbacku
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 19:32
Re: Něco chybí
zatial si to prdi po Ringu ;-)
So svojim klasickym zimomriavky nahanajucim R5 turbo zvukom ! >:-[] :yes:
Avatar - white label
7. 11. 2014 18:48
Re: Něco chybí
Do TOP10 se nevešel a po svezení s ním se tomu ani moc nedivím. Ve většině srovnávaček je to vzhledem k jeho ceně docela "propadáků, numericky vyjádřený výkon prostě není všechno.
7. 11. 2014 20:59
Re: Něco chybí
Tak, kde patří - v sekci "cirkus".
Avatar - fOE
7. 11. 2014 21:34
Re: Něco chybí
Za sebe musim rict ze 4 koncovky vyfuku u ctyrvalcoveho Golfu R, a potazmo i S3, mam zarazene ve stejne sekci.
7. 11. 2014 21:49
Re: Něco chybí
Jo, ty čtyři laufy maj společné, ale u Golfu R a Audi S3 je to to poslední, co je spojuje s cirkusovostí, kdežto A45 AMG tím teprve začíná.
Avatar - fOE
7. 11. 2014 21:59
Re: Něco chybí
Pravda, ti se nastesti u tech laufu zastavili.
7. 11. 2014 22:41
Re: Něco chybí
BTW.: Ty laufy na A45 AMG dávají fakt hodně hezký zvuk, na to že jde o čtyřhrnek s turbem.
Avatar - fOE
7. 11. 2014 22:52
Re: Něco chybí
Davaji hodne hlasitej zvuk, ale je jasne znat ze jde o zvuk tvorenej ciste vyfukem. Na me to pusobi umele, a to jak hlucny je beru jako dalsi znak cirkusovosti, snazit se upoutat pozornost.
Zvuk r6 a r5 ktery jde i zpod kapoty, ikdyz v celkovych decibelech slabsi, stavim na vyssi uroven.
To je ale ciste subjektivni, pochopim kdyz to nekdo vidi jinak.
Avatar - white label
7. 11. 2014 23:12
Re: Něco chybí
V podstatě souhlas, viz 23:06.
9. 11. 2014 07:34
Re: Něco chybí
Já to vidím stejně, no fakt je, že pod kapotou A45AMG je R4 2,0T a turbo samo o sobě zvuk motoru dost tlumí. Takže vzhledem k tomu (což jsem psal) mi zvuk A45AMG přijde opravdu hodně povedený.
Avatar - white label
7. 11. 2014 23:06
Re: Něco chybí
Tak to potom máme velmi rozdílné představy o "fakt hodně hezkém zvuku" (včetně R4T), "kravál" v ostrém režimu (něco jako brzdění plechem o asfalt) mě neoslovil. Nevadí, sto lidí, sto chutí... :-)
8. 11. 2014 18:33
Re: Něco chybí
Tohle mi jako drhnutí plechem o asfalt nepřijde: [odkaz] Ale beru, že se to nemusí líbit.
Avatar - white label
8. 11. 2014 19:01
Re: Něco chybí
Aby jsme si rozuměli, psal jsem o zvuku při ostrém režimu, ovšem v kabině!, nikoli zvenku, což bývá často docela zásadní rozdíl. Např. FoIIRS byl zvenku "skoroporno", ale s poza volantu bohužel dominoval (zřejmě nějak zesílený) zvuk sání, evokující provoz letitého vysavače značky ETA. ;-)
8. 11. 2014 22:59
Re: Něco chybí
Jo tak zevnitř ho neznám, tak nesoudím - moje zásada :-) Nejsme ve při :-)
Avatar - CHerokee
7. 11. 2014 21:08
Re: Něco chybí
A 45 chybí, přitom tady na auto.cz jej v testu označili jako krále hot hatchů :-) . A to taky je...designem, kvalitou, zvukem, výkonem...
Avatar - white label
7. 11. 2014 21:15
Re: Něco chybí
Možná tu měl jeden člověk z redakce slabší chvilku, ale to, že se do TOP10 nedostal je snad (v tomto ohledu) výmluvné dostatečně. A anglické motoristické redakce to bohužel nevidí příliš jinak, králem může být (kromě ceny) tak maximálně číslovkou výkonu, aspoň zatím... ;-)
Avatar - CHerokee
8. 11. 2014 09:01
Re: Něco chybí
Ano jediný rozdíl je, že se za kvalitu platí, je dražší. Ale jinak bych chtěl vidět člověka, který by dal přednost něčemu jinému z těchto aut :-) . AMG je jiná třída...
Avatar - Emel
8. 11. 2014 10:09
Re: Něco chybí
Dal bych přednost hned několika.
Avatar - Emel
7. 11. 2014 23:00
Re: Něco chybí
Kde by byl... mimo top 10
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 15:08
Nikdo mě nechce, nikdo mě nemiluje, nikdo mě nemá rád
Výše tady někdo zmínil Astru OPC. Mě zase praštila do očí absence nového Focusu ST. Nějak jsem se k němu při výběru (narozdíl od FieSTy, kterou jsem projížděl několikrát) nemohl dostat, takže otázka pro ty, co ho zkusili a pochopitelně i pro redakci. Opravdu vám ve výběru nechybí ? ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
7. 11. 2014 15:46
Re: Nikdo mě nechce, nikdo mě nemiluje, nikdo mě nemá rád
Vidíš, dokonca i ja som naň zabudol ;-) Každopádne do Top 10 sa dostať mohol, to je pravda, má charakter (aké to klišé, čo?) daný najmä fantastickým zvukom motora, istou hrubosťou a živelnosťou. Do prvej päťky ale objektívne nepatrí, na aktuálne moderné HH nestíha. A u vás mu tiež poškodilo zlé nacenenie na začiatku predaja: tá nehorázna cena spôsobila, že ho všetky domáce testy odsúdili a zabudlo sa naň a neskoršie výrazné zlacnenie už škody nemohlo napraviť.
Avatar - cerrbion
7. 11. 2014 15:19
focus
tak mě tu celkem chybí i Focus ST
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2014 16:07
GTI Performance gegen R
Tiez som zvazoval R-ko, ale nakoniec zvitazil GTI Performance- vobec nelutujem...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Sysoj Psojič
7. 11. 2014 17:04
Re: GTI Performance gegen R
Též jsem zvažoval GTI Perf ale nakonec zvítězil silnější R a vůbec nelituju. Účinnost Haldexu 5 je ve spojení s DSG famózní a motor 360PS a 450NM je na Golfa přímo ideál.
GTI Perf jde MTMkovat na 300koní a to je na předek nesmysl. Rko naopak přijímá další hordu výkonu se ctí a osobně mně napadá perverzní myšlenka mít tam ten 5ti vál, co příjde do TTRS s MTM tipuju tak 450PS, to by teprve byla sranda >:D
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 19:39
Re: GTI Performance gegen R
Verim, ze to aj sranda bude ;-)
Ved ked v koncepte A3 Clubsport quattro mal ten motor 525 k a 600 Nm, nemozem sa dockat novej RS3, kolko konikov tam este pan Mayer najde ukrytych >:-[]
Avatar - CHerokee
8. 11. 2014 09:03
Re: GTI Performance gegen R
Cena a design. Golfy jsou studené, GTI je z nich nejhezčí a R asi nejškaredší.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 19:40
denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
len tak cvicne ... kolko z tychto 10 aut by clovek mohol pouzivat kazdy den v roku kludne aj do prace na nakupy a kdekolvek? .... ja tam vidim sotva 4 kusky ....

vw seat bmw kia

;-) :yes:
Rozbalit vlákno
82
Avatar - white label
7. 11. 2014 19:46
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Souhlas, třeba zrovna ta KIA není určitě ani na parádu a na frajeřinu už vůbec ne... :-O :*) >:D
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 19:47
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Ani v jednom z těch aut jsi ani neseděl, natož v nich jel nebo řídil, ale už ví, že ani jedno z nich není na každodenní používání.

Přitom všechna tahle auta jsou pohodlnější na každodenní používání než tvá Felicie, kterou každodenně jezdíš do práce.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 19:49
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
jo pohodlne su.... ale golf bude rozhodne pouzitelnejsi ako megane RS ;-) to je jasne .... samozrejme na okruhu sa to otoci ..... a megane RS bude vitaz ;-)

na kazdodenne pouzitie tu ale vidim len 4 kusky ... spominam ich vyssie.... nazor nemenim ;-)

PS: nejde len o pohodlie ked sedis v sedacke .... ide aj o praktickost ( pocet dveri, spotreba, realna vyuzitelnost auta v roznych podmienkach a dalsie veci )

vw, seat, bmw, kia :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 19:55
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Píšeš, že které z nich jsou použitelné na každý den, to přece souvisí s pohodlím, které hned uvádíš v první větě, takže si odporuješ.

Ano, názory neměníš, prostě si něco bez zkušeností usmyslíš aniž bys o tom něco věděl a pak to tady do zblbnutí prezentuješ.

Proč není na každý den použitelný třeba Swift Sport? Co je nepoužitelného na Abartu nebo Meganu, případně Fiestě ST? Ano, ta auta jsou tvrdší, ale to neznamená, že se v nich nedá jezdit! Pamatuji si diskuzi, kdy tady někteří plakali, jak je Clio RS minulé generace nepoužitelné na každý den, já s ním projel celé Brno po všech těch rozbitých tramvajových pásech a teda že bych trpěl, to ne, v pohodě, mnohem pohodlnější jízda než ta v těch Feliciích, kterou máš třeba ty a rozhodně pohodlnější než stát v MHD.

PS: Proboha proč zase s tím zabedněncem ztrácím čas 8-s
Avatar - jazva
7. 11. 2014 19:58
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
niekedy, teda väčšinou, vypotí takú strašnú blbosť, že na to normálnemu človeku nejde nereagovať... ;-)
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:01
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Právě... dlouhou dobu jsem byl imunní, ale když vidím, že píše takové nesmysly u věcí, kde mám alespoň nějaké praktické zkušenosti, tak to prostě nejde... 8-s
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:07
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Nikto nie je dokonalý... >:-[] ;-)
Avatar - jazva
7. 11. 2014 19:56
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Svoj názor meniť nemusíš. Len sa po týchto tvojich názorových výronoch nesmieš diviť, že ťa tu nikto neberie vážne... >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 19:57
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
sme na diskusnom fore...... necudujem sa nicomu ... ;-)
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:01
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Co děláš na diskuzním foru, když nechceš diskutovat, ale jen hlásat své pravdy, resp. výmysly? Nechceš si raději založit nějaký blog, kde budeš svou grafomanii ukájet?
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:05
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Presne ako ti píše Ronault. Ty zásadne nediskutuješ. Vypotíš nejakú blbosť a keď ti napíše zopár ľudí aby si si to nejako obhájil a vysvetlil to, tak sa zbadáš a "zdúchneš". To ale nie je diskusia...
Avatar - KubikCv
7. 11. 2014 22:03
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
ale nejsme na diskusním fóru teoretickejch onanistů >:D
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 23:02
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Obávám se, že v onanování není topper zrovna teoretik, naopak v tomhle, oproti všemu ostatnímu, bude opravdový zkušený praktik >:-[] >:D
7. 11. 2014 19:59
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Swift taky a navíc za naprosto směšné peníze ve srovnání s jakýmkoliv dalším autem z této desítky.
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:13
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Přesně, navíc je to podle mě HH, kterýse drží počátků, kdy i cena byla důležitá, však pro mladého člověka se tohle auto s 5 dveřmi a kufrem, kde se s trochou snahy narve možná i kočárek dá koupit za cenu základní Octavie případně malinko lépe vybavené Fabie. [odkaz]
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:31
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Tomu kufru se všichni chechtaj, ale já snad někdy vyfotím,co jsem v tom schopnej odvézt. Ale možná si to nechám na vhodné téma v soutěži. >:-[]
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:36
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Pokud tam opravdu jen "s trochou snahy" dostaneš celý kočárek (nemyslím golfáče), aniž bys musel sklopit opěradlo zadních sedaček, tak máš ode mě tři body už teď. >:-[] ;-)
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:42
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Ako dostať ho tam - no problem. Horšie by to bolo dostať ho von a potom používať ďalej... >:-[]
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:45
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
>:D Vyfoukls mi nápad.
7. 11. 2014 21:04
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
To mi připomíná kamaráda, který chtěl Toyobaru a manželce v 8. měsíci to vysvětlil jednoduše: "Přece nebudu kupovat nudnej pohřebák kvůli kočárku, prostě koupíme kočárek, co se dá složit do placky 50x50x20cm a je to!".
Když pak nějaký takový kočárek našel a zjistil jeho cenu, objednal bez keců O3RS >:D
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:44
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Pokud máš obsazený dvě zadní sedačky, tak tam normální kočárek nedostaneš. Golfky se vejdou i do toho "kufýrku" za sedačkama. Naopak těžce neskladná je koloběžka zn. Mibo. ;-) Ale já spíš narážel na to, že když mám někdy chuť, tak beru Swiště na firemní nákup a při nakládání hraju na parkovišti 3D puzzle. >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:55
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Jj, loni jsem si tohle puzzle užil při stěhování s Lagunou. Měli jsme poslední várku věcí a prostě ne a ne se to tam vlézt, vždy něco zůstalo venku... třikrát jsem to vyložil a přeskládal, vlezlo se >:D

Pamatuju si, jak jsem jel poprvé fanoušem první semestrální jízdu s klukama, tzv. závozní stěhovací. Čili čtyři dobře živení ctudeni s krosmana a taškami nabaleného jídla od maminky... Dvě krosny se vlezly do kufru (lpg), jedna mezi zadní cestující, na střechu jsem dál stůl, na stůl položil skříň a do skříně narval zbylou krosnu, tašky a jeden PC >:D A ještě jsem s tím přeloženým autem s 58 koníky dokázal i předjíždět >:D A do toho si stěžuje někdo, kdo dodnes tím Favoritem/Felicií jezdí o tom, že Swift Sport je nepoužitelný na každý den... úsměvné, že? >:D
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:28
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
:yes: Přesně tak, SSS je i na 17" úplně normálně použitelné auto. A navíc ta cena je opravdu směšná, když vezmu v potaz i výbavu.
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 19:48
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
To je len tym, ze si to nevies predstavit.
Uz aj tu zazneli nazory, ze MRS je uz na hrane, pre niekoho uz za hranou, no a ono si to niekto na nom denno denne uziva na semislickoch >:-[]
Ak povazujeme HH za univerzalne auto, teda pre vacsinu 5 dveri, kazdodennu pouzitelnost plus pouzitelnost v kazdom pocasi, tak by som tvoj obzor rozsiril o S1 sportback a 135i s automatom a X-drive-om - tieto uz asi ani univerzalnejsie - z hladiska nezavislosti na pocasi - byt nemozu ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2014 19:51
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
4x4 a pět dveří může mít i GR.
7. 11. 2014 19:58
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
topper měl v seznamu "vw" a asi počítá oba Golfy jako jeden "kus." I když u něj člověk nikdy neví.
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:07
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
No vidíš, vlstně jediná značka, která má v TOP 10 (dokonce v TOP 4) více zástupců... a když to vezmeme koncernovwě tak dokonce 4! zástupce, takže je jasné, že je to zase vwšechno podplacené a první místo nechali MRS jen proto, aby to nebylo až tak strašně nápadné... >:D >:-[]
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 20:00
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
kajaaaaam sa :-(
normalne som v tej rychlosti na neho pozabudol.
Avatar - jazva
7. 11. 2014 19:53
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Zase výcuc z plagátu?! 8-s >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 19:56
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
ktore auta z tychto 10 kuskov povazujes ty osobne za najpouzitelnejsie v beznej premavke? nemusis uviest poradie.... som zvedavy na modely aut...

ja osobne megane rs nepovazujem za auto vhodne na kazdy den.... to by som skor zvolil cupru ;-) .... samozrejeme kazdy nech si vyberie co chce... ;-)
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 19:59
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
A proč je dle tvých zkušeností Megane RS nepoužitelný na každý den. Tohle není pískoviště před mateřskou školkou, kde se malí kluci hádají, které auto tatínka má větší číslo na tachometru, ale diskuze na webu o autech a velká část z diskutérů tu má i něaké zkušenosti.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:00
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
no povedzme ze cupra mi ponukne 5 dveri.... ;-)

a nie je problem si tak spravit pekny sportovy zazitok vo stvorici .... a vecer po jazde skocit kdesi do divadla a vyzerat pritom uplne nobl elegantne ;-)
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:02
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
nóbl a elegantne v CUPRE?????? >:D že ty si ju videl len na obrázku? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:09
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
no podla mna je cupra jednoznacne najelegantnejsi HH [odkaz] ... a myslim ze s nou clovek moze zastat jak na tunnigovom zraze tak pred divadlom a nikdy nesklame a nebude majitel s nou vyzerat divne.. perfektny chameleon :yes:
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:14
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Ahá, tak ty myslíš... Myslieť je houno vedieť. Ak zastavíš v Cupre pred divadlom, tak budeš vyzerať všelijako, len nie nóbl a elegantne. >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:19
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
mam iny pohlad ako ty.... odpust mi ;-)
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:22
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
tu vôbec nejde o pohľad. Tu ide o to, že si to auto na živo nikdy nevidel. Keby si ho totiž videl, nikdy by ťa ani nenapadlo spájať sním pojmy ako elegancia a noblesa.
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:28
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Já bych rád viděl před kterým divadlem se dá zastavit, zaparkovat a vystoupit aniž by tě do pěti minut neodtáhli nebo bys nedostal botičku >:D

Možná před kulturákem v Kežmaroku >:-[] >:D
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:33
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
>:D :yes:
7. 11. 2014 21:22
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
>:D :yes:
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:15
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Akorát s ním nemůžeš na golf, na rozdíl třeba do Golfu. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:20
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
:yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:08
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Zase obraz jen teoretika.

Na zadní sedadla se nedá nastoupit ze předu? Užít si jízdu v HH ve čtyřech? Každý kg navíc je na škodu, ideál je jen řidič, ať je méně zraněných v případě škody. Rychlou jízdu s plným autem páchají jen náctiletí cestou z diskotéky. A samozřejmě, kdo chce jen dvoumístné auto, protože je single nebo ve dvou, tak na co by měl 4 dveře? Pro nižší tuhost karoserie?

Kdy jsi byl naposledy v divadle? Já nechodím nějak často, za poslední rok asi jen 3x, ale v sezoně 2012/13 asi 14x a teda nikdy jsem autem nevjížděl dovnitř divadla. Dokonce jsem neparkoval ani poblíž divadla, protože zaparkovat v centru většího města dá práci. A světe div se, 3/4 lidí do divadla přijeli MHD, zbytek přijeli svozovými autobusy a pár lidí asi autem.

Teoretik prostě ve všem.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:14
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
jo ja sa tiez do divadla chystam uz roky.... na cimrmana.... snad v maji 2015 sa stavim v prahe ( uvidime ) .... ak vsetko pojde ako ma .... ;-)

jo a asi pridem vlakom >:D ...
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:18
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Na Cimrmana do Prahy radši nejezdi, jak tě znám s diskusí, mohl bys pak být těžce zklamaný z toho, že už jsi ho nestihl, že už nežije... :-O >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:21
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
no mam smolu .... Smoljaka uz neuvidim

ale staci si pustit hru dobyti severniho polu, tam bol uzasny :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:27
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Přečetl sis na co reaguješ? Já ti píšu, že do divadla chodím málo, což je ironie při počtu navštívených her za minulou sezonu a ty zareaguješ, že se chystáš do "TAKY" roky 8-s Ty ani nevíš jak divadlo vypadá, natož abys věděl v čem se do divadle jezdí nebo chodí oblečený... třeba do Reduty jak člověk příjde v obleku připadá si až moc nobl, smart casual ideální...
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:33
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
jo mas pravdu uz je o hodne davno co som nebol v divadle... tusim naposledy som bol na hre Cirano z predmestia ( promocie neratam ) ... ale to uz je hodne davno

jasne ja neviem nic... duvadlo som v zivote nevidel... ja zijem na samotke... ty budes dalsi vtipalek..... a ty sa cudujes potom ze tvoje prispevky necitam.... ano priznam sa preskakujem ich.... ked vidim ako komunikujes so mnou tak tak aj ja s tebou ;-)
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:33
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Tak proč reaguješ, když nevíš na co reaguješ?
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:38
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Reaguje na tvé příspěvky, akorát je před tím (zbytečně) nečte, což leccos vysvětluje... :-O >:D >:-[]
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 20:41
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
akurat som rozmyslal, ako sa to da... 8-s
neprisiel som na to. Ale Toporovi nic nieje nemozne >:-[]
Avatar - woody-alien
7. 11. 2014 20:36
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Nejen že každý kg je na škodu, ale těch keců, co si vyslechneš. >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:45
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Přesně tak, na ty blbé kecy ti stačí i těch 42 kW slow hatche >:D
7. 11. 2014 21:46
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Jakýho slow hatche? Ježkomet je HH jak vyšitý, ostatně FoKing sám v jednom ze svých lepších a čitelných testů napsal, že je zábavnější jet rychle v pomalém autě, než jet pomalu v rychlém ;-)
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 21:57
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Ano, FoKing má jistě pravdu, jen nevím, jestli se tatrovák celou cestu bavil a smál nebo to byl takový ten smích ze zděšení >:D ... no a taky jsem teď jel černou kočkou o weekendu a tam jsem se smál i v 50 při prudkém puštní plynu... asi víš o čem mluvím :-! >:-[]
Jinak ježkomet je opravdu občas zábava řídit a poslední dobou jsem se hodně dobře bavil pří řízení Fabie I kombi 1,2 HTP 47 kw na zimních gumách... při tak malé rychlosti tolik srandy :yes: To auto je podle mě nejlepší Škodovka (ne nutně s HTP) od dob Favoritu.
Avatar - KubikCv
7. 11. 2014 22:13
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
když píšeš o ogumení...i sebepomalejší auto na dobrejch gumách je lepší než HH na Debicách >:D
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:00
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
ty osobne na základe čoho nepovažuješ MRS za auto na každý deň NEPOUŽITEĽNÉ?
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:03
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
zle som sa vyjadril.... je pouzitelne ale s istymi obmedzeniami.... osobne by som skor uvazoval o 5 dveraku.... alebo taka octavia RS kombi..... tiez zaujimava volba.... rodinny rychlik na kazdy den.... nieje problem byt sportovcom a zaroven mat 5 clennu posadku na palube na ceste k moru.... ideal ;-)
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:06
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Octavia nie je HH. Je rýchla v priamke. To je asi tak všetko...
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:10
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
tak logicky ze kombik nie je hh ano mas postreh ;-) ...
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:18
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Nie je to len o tom, že Octavia je kombi a nie hatch... Ale možno raz vyrastieš a pochopíš
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:26
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
aj ty mozno raz vyrasties a potom zacnes chapat tomu co pisem.... zatial si chodis do mna len pindat.... mozno casom prides na to ze ja tu som kvoli niecomu inemu ako ty

ak moj nazor neakceptujes v poriadku.... da sa to povedat aj inak....
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:32
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
A kvůli čemu jsi tady? To bych rád věděl. Mám pocit, že jsi sem zabloudil odněkud z dětského pískoviště a nemůžeš pochopit, že sem nepatříš.

Jen ti připomenu, že tohle je diskuze o Hot Hatchích, čili o něčem, o čem víš velké kulové.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:37
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
je dobre mat pocit... len si ho uchovaj..... :yes: teraz ty teoretizujes... dari sa ti, nepoznas ma ale hlavne ze mas pocit... dalsi radobyvseved :yes: ktory si mysli ze mam 12 a zijem na kraji sveta

este napis co neviem so som nevidel a co nepoznam.... iste sa trafis >:D

a ty potom chces serioznu diskusiu? si velky srandista...
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:44
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
O HH toho nevíš hodně, takže se zaručeně trefím. >:D

Ale ano, je to můj pocit, který tady asi sdílíme všichni, ale třeba se pletu, třeba jsi závodní jezdec rallye, majitel širokého vozového parku, řidiš s obrovskými zkušenostmi.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:44
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
kez by si mal aspon teraz pravdu >:D :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:57
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Aspoň, že si to přiznáš a uznáš, že nevíš o tom nic :yes:
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:32
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Diskusia je o HH a ty sem pichneš Octaviu RS, ktorá nie je ani HOT a ani HATCH a mne ideš hovoriť o tom že niečo nechápem? >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:38
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
nerozumieme sa ok.... sorry...
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:48
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Nie NEROZUMIEME SA. Ja tomu rozumiem a ty nerozumieš. A to je trochu rozdiel...
Avatar - KubikCv
7. 11. 2014 22:14
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Topper = zhmotněný SPAM >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 20:07
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Tak, ze uz ani nevies rozlisit Hatch od Lift... ;-\
aspon v to som dufal...marne...
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:11
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
no ja by som bral kombik.... alebo 5 dverak.... su praktickejsie ;-) ako 3 dverove hatchbacky
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 20:40
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Vždycky jak čtu to tvoje "co BYs bral", tak si vzpomenu na Macháčka v samotářích "pořád nějaký možná, kdyby a aby aby, nikdo neumí říct co chtěl - co BY chtěl"... [odkaz]
... a pak mi dojde, že prostě asi málo hulím na to, abych toppera pochopil >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:47
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
ved o tom je cela diskusia... kazdy pise svoj nazor...
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:52
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Názor na niečo také ako je denná použiteľnosť HH možeš mať iba vtedy, ak by si s danými autami mal nejakú skúsenosť.

Už som to tu raz písal... Ak by sme všetci fungovali ako ty, tak by každý vášnivý sledovač porna mohol ísť robiť gynekológa. A bol by v tom macher! Lenže to tak nefunguje...
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:54
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
no ja chcem 5 dveri... 3 dverak nie.... ak mas s tym problem to pochopit ok... vysvetluj si to ako chces... nemam zaujem ti odporovat ani nic podobne.... mas svoj nazor na mna ok... v poriadku , tym to mozeme ukoncit ... nemozem vyhrat boj s osobou zaujatou voci mne to som si vedomy....

ja myslim ze nech napisem cokolvek vzdy si nieco najdes... sorry za uprimnost ale myslim ze nie som daleko od pravdy a ak hej tak sa ospraveldnujem ze som ta neodhadol
Avatar - jazva
7. 11. 2014 21:15
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Hneď moja prvá reakcia na teba bola v tom zmysle, aby si to svoje vyhlásenie na začiatku nejako rozviedol. Ty si sa dostal do divadla, dotiahol si sem kombíkovú Octaviu , vychutnával si si jazdu HH do Chorvátska na zadnom sedadle a nakoniec sme sa konečne dopracovali k tomu, že pre teba je dôležité, aby HH mal 5 dverí. OK... >:D
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:11
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
5 členná posádka na palubě kompaktu na cestě k moři... fakt ideal! >:D
Zatím nemáš ani kámoše, natož babu, tak k čemu těch pět míst na "palubě" kompaktu mířícího k moři? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:13
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
no ide skor o praktickost... aj ked idu len 3 osoby.... vzdy je lepsie mat 5 dveri
Avatar - jazva
7. 11. 2014 20:17
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Normálne mám chuť ti zaplatiť tie prachy za benzín do KE aby si ho šiel povoziť. Ale pekne vzadu na lavici. Nech ho tie blbosti z vychutnávania si jazdy v HH v plnom aute rýchlo prejdú. >:D
7. 11. 2014 20:37
Re: denno denna pouzitelnost ..... sa uz dnes moc nenosi
Já tam naopak nevidím žádné auto, které by nešlo používat každý den v roce. Jeden obdobný HH mám doma, s přitvrzeným sportovním podvozkem a výkonem větším, než všechna uvedená auta mimo M-ka. Jezdím tím denně krátké a střední trasy. Do práce, na nákupy, na výlety. A to se spotřebou, která je při velmi svižné jízdě pouze o 30%, než má běžné "spotřební auto" stejné kategorie.

5D sice mám, ale reálně nepotřebuji. Relativně malý kufr je pro mne naprosto dostatečný, protože můžu sklopit sedáky. A 5 lidí se v tom také odveze. A nebýt dodatečné instalace hlučného sportovního výfuku, tak to auto používám i na dlouhé trasy na dovolené, protože tam žere jen o litr víc, než atmosféra stejného objemu a polovičního výkonu.
Avatar - positivemind
7. 11. 2014 20:38
Cupra
Cupra je hrozně sterilní auto, je rychlé... ale to je vše. Kdyby nemělo ten motor, nebude ničím zajímavá (kromě ceny, samozřejmě). Tak vysoké místo mě překvapuje 8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 20:50
Re: Cupra
mne cupra nepride sterilna.. to skor golf....( moj nazor )

cupra mi pride presne trefa.... mix elegancie s istou vaznostou ale citim aj emocie .. k tomu 5 dveri.... krasne ostre tvary ... stihle auto ... auto ktore dokaze zaujat :yes:
Avatar - white label
7. 11. 2014 20:57
Re: Cupra
Vážně se obávám se, že zatímco on píše o jízdě, ty píšeš pouze o fotce..., a to je pak vážně těžké najít společnou řeč... >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:00
Re: Cupra
ano motor je najlepsi ( tak aspon vravi expert frantisek >:D )
Avatar - white label
7. 11. 2014 21:02
Re: Cupra
Takže na motoru se s Františkem shodnou určitě, otázka tedy zní, co ten zbytek?
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:05
Re: Cupra
myslis samosvor, dizajn, podvozok, brzdy? tych veci je mnoho

cupra v testoch bola najvyvazenejsia .... nie je to sice bestia ako megane RS ale myslim ze je jedno ci hlavu "odseknes" dynamitom alebo katanou ;-) vysledok bude rovnaky, ja som radsej za tu katanu
7. 11. 2014 21:05
Re: Cupra
Jenže nic z toho, o čem píšeš, jako řidič nevidíš. Naopak poznáš, jak je auto hravé, zábavné, dynamické a výkonné. Jak řidiči zprostředkovává kontakt s vozovkou, jak je čitelné, předvídatelné, drží stopu. Zda je nezáludné nebo naopak a zda ve chvíli, když dáš plný kotel, to je adrenalin nebo "nuda".

A zřejmě o tom píše kolega nahoře. Ne o tom, jestli to má ostré hrany kastle.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:12
Re: Cupra
ano to mas pravdu... jazdecky nevidim... jedine ak mi to sprostredkuje nejaky tester vo videu ... cupra je rychla ( to hadam mozem napisat ) a mozno nebude tak zabavna a zivocisna ako megane RS .... ale ma vyhodu ze ponuka 5 dveri, ma mozno najlepsi motor vobec z tejto rise HH.... ponuka nevtieravu eleganciu na urovni premie... proste perfektny mix vsetkych vlastnosti robia z cupry z mojho pohladu jasnu volbu... nikomu nevnucujem cupru.... len mne dava najvacsi zmysel
Avatar - Covenant
7. 11. 2014 21:21
Re: Cupra
Jako premii bych z Cupru zase KIA-World nedělal >:-[] ....ale tvrdit že je sterilní....

jeden příklad a názor Jakuba Rejla, kterého beru jako člověka co autům rozumí:
[odkaz]

To bych pak mohl říct i o GTI nebo G7R že je sterilní...prostě ty auta jsou nabité systémy, které člověku dokážou usnadnit řízení a auta je pak rychlé a ne tak brutální, ale když na to má někdo koule no tak a´t si je jednoduše vypne.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:31
Re: Cupra
vdaka za video... cupra :yes:

cas 2:00- 3:00 ... aj na okruh aj do mesta ... k tomu 5 dveri... tester ;-) :yes:
7. 11. 2014 22:54
Re: Cupra
Jenže to podstatné, v čem se tyhle auta liší, ti nezprostředkuje žádná reportáž nebo video, ale jen čistě osobní zkušenost za volantem. Protože tyhle auta se kupují právě pro ty jízdní vlastnosti, pocity a adrenalin ... HH není o praktičnosti, designu nebo ekonomice provozu. HH je o tom, že ho prostě a jednoduše CHCEŠ ...
Avatar - poterienko
7. 11. 2014 21:52
Re: Cupra
Musím si položit otázku, v porovnání s čím je sterilní? Když jsem přijel se svou A4 s třílitrovým rakovinometem a přesedl do Cupry, tak to pro mne bylo přesednutí z korábu do motokáry (nadneseně samozřejmě). Podvozek mi okamžitě řekl, co mohu a co ne a já prolétl zatáčkou ve 160km/h a přesně jsem věděl, že je to v pohodě. V A4 bych raději před zatáčkou přibrzdil a přidal až při výjezdu. Samotná rychlost mne tolik neuchvátila, čekal jsem více.
Takže ano, ve srovnání s ultimativním (dle textů na netu, nejel jsem) MRS to asi bude sterilní, ale pro řidiče rodinných kombi to bude IMHO přesně naopak.
Ještě k motoru - bez 280HP by to imho bylo v porovnání s GTI/P mnohem hůře prodejné, protože v ČR je GTI další stupeň modly.
8. 11. 2014 12:28
Re: Cupra
Konkrétně motor (který má u Cupry 206 KW fantastickou spotřebu) a cena je dost pádným rozhodovacím argumentem ;-) Navíc s dynamickým designem na rozdíl od sterilního golfa, DCC v základu, technologii VW, full led a skutečnost, že je to nový model 2014, který bude ještě doplňován o řadu variací, jako praktické ST a u nás třídvéřové SC. Mimochodem Cupra SC Performance Pack získala na nedávném frankfurtském autosalonu ocenění Best of best.

Těch argumentů pro tento vůz je dost, ale kdo nechce, tak je nevidí ;-)
Avatar - positivemind
11. 11. 2014 10:11
Re: Cupra
Aby to nevyznělo špatně, vím, že je to dobré auto, ale na ten výkon jsem čekal víc zábavy za volantem v zatáčkách (prostě zábavu především, ale je asi fakt, že na to jsou určená jiná auta). Řízení mi přišlo prostě takové umělé...

Jak psal poterienko, pro řidiče kombíků to bude modla, ale v auto.cz jsou zkušení řidiči, takže jsem očekával trošku jiný výběr.
7. 11. 2014 20:59
guláš
přijde mi to jako článek za každou cenu, je to jako sebrat na ulici 20 bab rozmezí 15 - 80 let a hodnotit je...
Rozbalit vlákno
29
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:16
Re: guláš
redakcii by bolo mozno dobre ozrejmit fakt ze ceed GT nie je hot hatch.... pred 10 rokmi by mozno bol .... ale dnes sa uz za HH asi neda povazovat..... takze v tejto tabulke nema co hladat ....

naopak chyba mi tu p208gti [odkaz]
Avatar - white label
7. 11. 2014 21:19
Re: guláš
Nadpis zní 10 nejlepších ostrých hb, nikoli ostrých hh.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:24
Re: guláš
ostry hatchback a hot hatch je dost podobny pojem ;-) ( ak nie rovnaky ) .... ale ceed GT nie je ani moc ostre auto ked sme uz pritom ... ostrejsi bude aj moj 20 rocny nozik mikov

osobne by som nazov clanku zmenil na top 10 najzabavnejsich hatchov :yes:
7. 11. 2014 21:26
Re: guláš
Proč Ceed GT není hot hatch?
Avatar - jazva
7. 11. 2014 21:39
Re: guláš
Pretože pán farár povedali... >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:19
Re: guláš
taketo vtipy som si robil z inych ked som mal 13 ;-) .... rad spominam na tie casy :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 21:42
Re: guláš
To ti nestačil ten kolotoč kolem toho "Povedzte mi Kefalín, co si predstavujete pod pojmom auto použitelné na každý den?" 8-s >:D
Avatar - escorpion
8. 11. 2014 08:12
Re: guláš
Všetci diskutéri ste vyskúšali spomínané hothatche, že haníte názor človeka, ktorý si urobil obraz podľa testov dostupných na internete ? Každé auto, ktoré vyjde na trh mám ísť osobne otestovať, aby som bol hoden diskutovať na tomto fóre ... ?
9. 11. 2014 07:40
Re: guláš
Nemusíš, ale pokud ta auta znáš jen z textu a z fotek a někdo ti tady píše své reálné zkušenosti, tak je třeba zapnout mozek a ne se hádat o tom, že tvůj názor je jediný správný, protožes to načet.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:47
Re: guláš
tu mas odpoved:

[odkaz]

hned treti odstavec .... je to tzv. warm hatch :yes: .... je to tam pekne vysvetlene....

dnesne hot hatche su uz trosku inde vykonom ako ceed GT.... ceed GT je klasicke getecko na kazdy den ... nieco oko leon SC 1,8tsi alebo megane GT ... proste je to prakticky rychly hatch... nic viac

aky je tvoj nazor? ja tvrdim ze HH to nie je podobne ako na autoforume , suhlasim s ich nazorom

ziadny odbornik mi teraz nebude oponovat mudrymi recami? kde ste ... jedine zeby som mal pravdu, tak to je vazne pruser ...
7. 11. 2014 22:27
Re: guláš
Výkon není vše, toppere.
Je fajn, že to máš načtené a že sis vybral, s kým budeš souhlasit, za sebe ale říkám, že právě Ceed GT, Golf GTi, SSS - to jsou auta, která pro mě definují výraz "hot hatch". Jsou celkově postavená pro rychlou jízdu (ne pro okruhy, nebo rallye), jsou to normální, běžná auta, ale se silným motorem, kterému je přizpůsoben i zbytek auta. Kia zcela záměrně necpe Ceed GT proti Golfu GTi, moc dobře vědí, že mnoho jiných a lepších aut vedle něj pohořelo, ale jinak je hatchback s 200 - 250 koňmi a universálím laděním učebnicovým příkladem Hot Hatche.
Warm hatch je podle mého níže, tedy Golf 1,8 TSi, nebo GTD, v podstatě jakýkoliv HB se sport paketem, ale standardním, ne vrcholným, motorem.
A co s Golfem R, A45 AMG, RS3...? No, když mohou být supersporty, tka mohou být i superhatche, ne? :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:29
Re: guláš
nejde o to s kym suhlasim.... to je proste holy fakt.... ceed GT je dnes v sucasnosti bezne getecko... pred 10 rokmi by to bol HH ale dnes? Dnes su cupra, RS megane ,astra OPC uplne inde ako ceed GT.... a to je presne ten rozdiel medzi hot hatchom a warm hatchom

hot hatch ( megane RS, astra OPC, leon cupra )

warm hatch ( ceed GT, megane GT, leon SC 1,8 tsi )
7. 11. 2014 22:44
Re: guláš
Jasně, je to holý fakt...no nic, na tom končím, maminka mi radila "Nebav se s volem, jinak lidi nepoznají, kdo z vás vlastně bučí". Tak dobrou, toppere, a až si toho Ceeda GT projedeš, tak dej vědět, jak to vidíš.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:54
Re: guláš
nemas nieco lepsie?

ci uz aj tebe dosla slovna zasoba?
7. 11. 2014 23:17
Re: guláš
Jenže "obyčejné" gétéčko, které standardně výrazně převyšuje následnou nižší motorizaci, rozhodně stále není běžným úkazem na našich nebo i zahraničních cestách. Auto v nižší střední, které má dnes výkon 200+ PS, alespoň já stále považuji za "hot".

A to, že dnes technika umožnila do těchto vozítek dostat 280 - 350 PS a posunula je výkonově do nedávné úrovně supersportů, přičemž počet těchto aut na cestách je naprosto marginální, je spíš o tom, že tady vznikla nová kategorie extrémních a brutálních aut, které už jsou rozhodně za "hot" hranou ...
7. 11. 2014 23:33
Re: guláš
Moc marginální jejich podíl není, např. podíl GTI a R je na prodejích Golfu v UK přes 10% a to už je docela hodně
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
7. 11. 2014 23:34
Re: guláš
....az 360 ( RS3 Plus, A45 AMG ) ;-)
A pokial sa divam na situaciu na cestach, plus ten 1 koment 1 stastlivca, ktoremu uz prisiel GR a kolko ich je objednanych, tak je zaujimave, akym tempom sa ich % na nasich cestach zvysuje :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 22:36
Re: guláš
Já bych to ještě usnadnil, podle mě HH je vše, včetně Leonu FR... prostě jde o vrcholné výkonové verze (nemusí být nutně jedna) v nabídce, které mají nabídnout sportovní svezení v různých formách a v různé intenzitě. Nějaké členění warm hatche, GT, soft hatche, super hatche, cold hatche mi příjde umělé a většinou samoúčelné a zbytečné. V podstatě slouží jen pro sebeukájení plakátových onanistů typu toppera a pro řidiče a kupce toho auta k ničemu, protože označit jedním slovem kam zařadíš dané auto je vždy nepřesné a zkreslující.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:43
Re: guláš
mat tvoju logiku tak s panom bohom.. kolko mas rokov pan odbornik?

proste povedz pravdu tak je zle...
7. 11. 2014 22:46
Re: guláš
Tak pokud bych měl soudit jen podle textů tady, tak Ron má tak cca 32-34 let, ty, toppere, tak...no ať nežeru 17..?
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:48
Re: guláš
a myslis ze ja ti kolko tipujem... ? ja len zeby si si moc nefandil kamarat
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 22:51
Re: guláš
Zkušenostmi a uvažováním jsem proti tobě něco kolem 170 -180 lety, mlíčňáku ;-)

Já se tě ptám na to, kdo tady podle tebe tvoří pravdu, kdo mu to právo na pravdu dal a proč. Chápeš to, toppere?
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:52
Re: guláš
to ste uz hodne za zenitem ... schyza to isti :yes:

takze vas budem brat s rezervou :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 22:58
Re: guláš
Vím, že tobě se musí vše podávat jako by to člověk podával pro blbečka, takže:

Tak vzhledem k tomu, že jsi topper1982, čili by ti mělo být cca 32 let a projel jsi dodnes jen Felicii, Lancera a Yarisa v autoškole, tak já bych dle svých zkušeností s auty měl mít exponencíálně více let než ty, čili jsem si ještě ubral.
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 23:00
Re: guláš
tak ja Vam radsej budem vykat.... ak sa neurazite... vo vasom veku vam uz iste veci urcite viem odpustit ... kazdopadne istu uroven pozadujem ... ja vam nepisem ze ste onanista ani blbecek ani podobne veci.... budem rad ak zachovame istu uroven.... dakujem Vam :yes:
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 23:06
Re: guláš
Jak můžeš vědět, že jsem ti napsal, že jsi blbeček (mimochodem napsal jsem "jak pro blbečka"), když mé příspěvky, na které reaguješ, nečteš, jak jsi psal výše.

A ano, měl bys nám tady všem vykat, slušně se chovat, jen poslouchat, držet hubu a šoupat nohama, když se zkušení baví a třeba se i něco naučíš, ne jen zaplevelovat diskuzi spamem.

P.S.: K onanistovi - Onanoval každý a kdo říká, že ne, onanuje dodnes: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 23:14
Re: guláš
mne je vlastne suma fuk ako na mna reagujete..... len potom necakajte serioznu diskusiu od niekoho komu nadavate... a komu sa zvacsa bezdovodne aj posmievate.... myslim ze vek na to uz mate aby to slo aj bez toho....

ja uz pojdem.... dik za diskusiu.... dobru noc
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 23:29
Re: guláš
Od tebe se nedá čekat nikdy seriozní diskuzi, však jsi ji tady ani nikdy nepředvedl, ty náš chudáčku utiskovaný :'-( Jak jsem psal minule, starý jsi dost na to abys zkušenosti sbíral, ne jen četl testy a pak tady ze sebe dělal klauna, ale ty jsi odpověděl, že nic na tom měnit nebudeš, názory taky ne, diskutovat nechceš, zkušenosti nemáš, naučit se nic nechceš, nic nepřinášíš do diskuze... kdyby alespoň nějakou srandu, ale ani to ne... prostě jen plevelíš diskuze, spamer.

A já se divím, že zase na ty tvoje kidy reaguju... přitom bereniku a všechny jeho nicky ignoruju... budu se nad tím zamyslet >:D
7. 11. 2014 21:29
Objektivnost?
Ctu si zde reakce a chtel bych jen zduraznit, ze se jedna o zcela subjektivni vyber, navic ovlivnen kolektivnim hodnocenim. Je to proste vyber toho co se libi redakci, nic vedeckeho.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 21:38
Re: Objektivnost?
zaujimavy vyber :yes:
7. 11. 2014 22:19
Re: Objektivnost?
Jasně, tu vědu z toho uděláme my - diskutéři ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:21
Re: Objektivnost?
uz vies preco ceed GT nie je HH...? dufam ze ano .... dakovat mi nemusis... rado sa stalo :yes:
7. 11. 2014 22:29
Re: Objektivnost?
Odpověď už jsem ti napsal.
Avatar - Ronault.
7. 11. 2014 22:38
Re: Objektivnost?
A pan Červenka má nějaký patent na to mít vždy pravdu nebo má absolutní právo vymýšlet nové kategorie aut? Čím se liší Červenka od třeba mariachiho či kohokiliv jiného, kdo má odzkoušeno více HH jen se neživí psaním testů?
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:46
Re: Objektivnost?
pojem warm hatch si uz pocul niekedy?
7. 11. 2014 22:48
Re: Objektivnost?
Pojem "na vlastní kůži" si už počul niekedy?
Avatar - 3_diamanty
7. 11. 2014 22:49
Re: Objektivnost?
ano .... ale pan odbornik na domnou o warm hatchoch asi moc pocut nechce... alebo sa aspon tvari ze zrazu je to nepodstatna vec.... samozrejme ako jemu vyhovuje tak sa sprava ... o debate na urovni nema ani sajnu
Avatar - Enthusiastic.driver
7. 11. 2014 23:51
Re: Objektivnost?
Jsem si jistý, že teď všichni prozřeli >:D Kdybys rači páteční večer trávil jako kulturní člověk mimo internet >:D :-! >:-[]
8. 11. 2014 00:37
Buduci rok este jeden pribudne
Zabudli ste na Nissan Pulsar Nismo RS, tiez si brusi zuby na rekord na RIngu. Tesime sa ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
8. 11. 2014 10:11
Re: Buduci rok este jeden pribudne
Základní Pulsar není nic moc... no uvidíme.
Avatar - matii
8. 11. 2014 07:13
A63 AMG
Když se tu neřeší "denní použitelnost", proč by se měla řešit cena? Podle mě A 63 AMG do TOP 10 určitě patří.

JInak se divím, že sem nenarvali ještě Octu RS. Já vím, já vím! Není to HH, ale při servilnosti motoristických e-zinů, časopisů a TV pořadů vůči koncernu respektive plátce reklamy bych se ani trochu nedivil. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
8. 11. 2014 09:15
Re: A63 AMG
tak nam o tom "A63 AMG" nieco napis.
Ja som ho totiz v ziadnom cenniku nenasiel ;-\
Avatar - matii
8. 11. 2014 19:49
Re: A63 AMG
samozřejmě A45 ;-)
9. 11. 2014 15:01
Re: A63 AMG
Tak právě to že sem OIII RS nenarvali svědčí o jejich odbornosti, nemyslíš?

Jinak A63 AMG, to je asi jen tvoje zbožný přání, což? Napiš do Mercedesu, ať to začnou vyrábět.
8. 11. 2014 08:47
to je hodně trapný výběr
a kde je astra OPC? to je jako swift nebo kia lepší? asi těžko :no:
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2014 07:36
Re: to je hodně trapný výběr
Swift každopádně.
9. 11. 2014 07:34
Stovka za padesát v praxi.
Čím víc stovek dají, tím víc padesátek dostanou. No a když to někdo přidotuje, jako třeba pán z antidieslu, tak bude firma prosperovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Martin911Turbo
9. 11. 2014 13:02
Kde je Mini Cooper S JCW
Kde je Mini Cooper S JCW???
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2014 19:33
Re: Kde je Mini Cooper S JCW
To je fakt. Ale chybí tu více aut, jak je ve výčtu nahoře Astra OPC, Focus ST. Všechny tři jsou rozhodně lepší jak Kia Ceed GT ;-)