Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 6.2 V8 Hellcat: Fiat Chrysler nechtěl prodávat silný motor se 716 k

Dodge Charger SRT Hellcat se nemusel stát nejvýkonnějším sedanem světa. Fiat Chrysler totiž v jednu chvíli zastavil vývoj jeho motoru.
Zpět na článek
8. 11. 2014 09:33
9. 11. 2014 20:25
8. 11. 2014 09:59
8. 11. 2014 10:35
8. 11. 2014 11:01
8. 11. 2014 10:54
8. 11. 2014 20:45
8. 11. 2014 14:50
8. 11. 2014 09:33
fotky
celej clanek o super motoru a v galerii 68 fotek auta, ale ani jedna fotka toho motoru... trosku smutne...
Rozbalit vlákno
2
8. 11. 2014 11:09
Re: fotky
Ano, je to škoda, že fotka motoru v galerii chybí, ale když Dodge fotku motoru nezveřejní, tak s tím nic moc neuděláme. Alespoň já ji na jejich stránkách nenašel.
Avatar - jurajos
9. 11. 2014 20:25
Re: fotky
Neschopnosť? Lenivosť?

[odkaz]
Avatar - Dzakobo
8. 11. 2014 09:59
OHV
Stejně je legrace, že nejvýkonnější sériový sedan světa používá ještě rozvod OHV >:D FCA zdraví německé übersedany >:-[]
Rozbalit vlákno
4
8. 11. 2014 10:35
Re: OHV
hlavne bych mu klidne vestil mnohem delsi zivotnost nez kdejakemu tomu dnesnimu Nemeckemu motoru
Avatar - 3_diamanty
8. 11. 2014 11:01
Re: OHV
tak napriklad uz vo felde je 1,3 mpi s rozvodom OHV nesmrtelny motor pripadne 1,4 mpi OHV 50kw z fabie z prvych rocnikov .... v tomto pripade ale nejde len o OHV rozvody ako mozna pricina vyssej spolahlivosti... lebo tie maju aj kopec nevyhod a maju viac casti a dielov ako OHC rozvody....

celkova spolahlivost starsich OHV motorov je zrejme v ich celkovej mechanickej robustnosti a jednoduchosti ...
Avatar - 3_diamanty
8. 11. 2014 10:54
Re: OHV
nevyhody rozvodov OHV su prave u vysokootackovych motorov ( kde sa prejavuju zotrvacne sily , vyhody a nevyhody OHV a OHC si moze kazdy precitat na nete, nebudem tu pisat detaily ) ..... preto ma trosku aj prekvapuje ze aj u tohto nadupaneho auta mame stale este OHV rozvod...... ale zrejme vedia co robia ... chcelo by to vediet maximalny vykon pri akych ma otackach... mozno nakoniec netoci az nejake extremne otacky....
8. 11. 2014 20:45
Re: OHV
V8 6,2 s kompresorem je motor vhodný pro buldozer a ten taky žádné otáčky nepotřebuje - s nějakou 16V technikou a OHC by se z toho dalo asi vydolovat podstatně víc koní, ale podle mě je právě kouzlem toho motoru jeho určitá jednoduchost a bezporuchovost i při obrovském výkonu. Dneska jsem zrovna viděl nějakou starou dvoudvéřovou ameriku, nádhernej zvuk a přitom jel snad celou dobu jen na volnoběh :-)
Avatar - KANKUNEN
8. 11. 2014 12:01
Fiat uvazuje moderne
omezit servis, udrzbu a zrusit vyvoj, tak se v pristim roce vydela nejvic.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
9. 11. 2014 10:33
Re: Fiat uvazuje moderne
Fiat zrusil v usa kde co, ev modely, dvojspojky getrag atd, takze je skoro zazrak, ze nezrusili i toto
8. 11. 2014 14:50
Tie motory
su skoro neznicitelne. Pri normalnej udrzbe vydrzia bez problemov 500 tisic km. Bezne otacky su nejakych 1200/min, v mojom som sa aj pri razantnom zrychleni len malokedy dostal nad 3500/min. Pri normalnej jazde to vyzera ako by ste jazdili na volnobeh.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
8. 11. 2014 19:42
muscle cars <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Hodně pěkné, škoda že muscle cars u nás nejsou rozšířenější :yes: o technické high tech novinky zde nejde, na to jsou tu jiní >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
9. 11. 2014 10:31
Re: muscle cars <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Chargeru je tu docela dost, aspon 25 ks generaci 05-2014. A Hellcaty co vim uz sou na ceste. Bude je mit Denker a Auto Outlet