Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen by se měl spojit s Fiatem

110 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
megakoncernu a bude svaty pokoj...... ved aj tak je cely tento svet o globalizacii a zjednocovani vsetkeho so vsetkym ... aj tak zijeme na dlh... mensi neprezije bez podpory toho vacsieho a ten vacsi zase bez podpory najvacsieho a ten najvacsi je nakoniec stejne v sra.ckach.... ...... divna to doba

kedysi to fungovalo inak a podla mna lepsie.... kazdy mal svoje zazemie a svoj vyvoj .... lenze to svet bol o inom ako len o prachoch a aj ine hodnoty boli prioritou....
Gilgit
Co ty vís o tom o cem byl a je svet, plácale.
samael
To ví jedině v Rusku,že,Gilgíte. >😁
Gilgit
Není nad inteligentní odpoved, samaele. Znamená to ze to vidís jako topper.
Kharl.ANTIDIESEL
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
myslíte že by už po týhle megafůzi zvládli konečně pořádný automobily?? [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Guglítek opět vítězí v počtu negativních kliků! Rulez! >😒]
Gilgit
Adolfe, jsou situace ve kterých je každý palec dolů od určité skupiny lidí vyznamenání.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Treba to plati pro tve negativni reakce. Ty jsi tak pomotany, ze kdo neni rusofil tak je hned fasista. Ruska propaganda stale funguje.
Gilgit
Hlavne ze ty nejsi pomotaný. Pokud pro tebe kazdý kdo slepe nenadává na Rusy je rusofil tak je otázka co a jak funguje u tebe.

Jinak nevím, jak ruská propaganda souvisí s tímto clánkem, ale treba to vysvetlís.
samael
Tys tady začal plácat něco vidění světa,tak se nediv,že si hned někdo vzpomene na tvé světonázory.
Gilgit
O videní sveta zacal plácat Topper a vzhledem k tomu ze jsem od nej cetl dost nesmyslu o globalizaci, ekonomice a podobných vecech, dovolil jsem si napsat muj názor.

Nevím jestli znás mé "světonázory", ale pokud más na mysli muj názor za koflikt Rusko-Ukrajina, tak za tím co jsem na Auto.cz psal si samozrejme stojím.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A v téhle věci dokonce nemáme s Giglítkem spor. Ale jinak :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak je to spravne. Delat, ze o nicem nevis.
Gilgit
Dál cekám na vysvetlení toho o co ti jde, napríklad slov "Delat, ze o nicem nevis".
Avatar - vosicky.senior
vosicky.senior
Gilgite, mírni se ! Dyť už by jsis mohl z ostudy udělat kabát.
Gilgit
V tvých ocích? Bude mi ctí.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Nebylo to zbytečné? Při své inteligenci..... pak se nediv 8-s :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano :yes:
Paulie88
Já bych spojil všechny značky do jednoho koncernu a samotný bych nechal jenom Hyundai a KIA ... ty by ten koncern potom svojí velikostí a skvělými auty zničily a nic jiného by tu nejezdilo. Gilgit by byl spokojen a všechno by bylo fajn.
Gilgit
Dost se mýlís, ale pokud si pripomenu tvé drívejsí príspevky, tak se moc nedivím. Me osobne se líbí, pokud je na automobilovem trhu v ruzných regionech sveta co nejvíc výrobcu, znacek a modelu.

Na rozdíl od nekterých místních diskusních e😜ertu nejsem ani fanatickým príznivcem ani fanatickým odpurcem zádného výrobce. Od tebe jsem tady videl radu nenávistných poznámek nejen proti Korejcum, ale asijským výrobcum jako takovým.

To, ze se Hyundai Kia Automotive Group v posledních letech globálne docela zajímave rozvíjí a zrejme dál rozvíjet bude je realita. Není muj problém, ze ti to nesedí.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Páni šoféři, pojďme zase řešit auta (popř. baby) . Přece si nějakým deviantním Gilpičníkem nenecháme dlouhodobě kazit web >😁 Dyť kolik diskuzí už zkazil, ať propagandou jeho pleček, chováním či rusofilstvím ;-\

K tématu. Osobně si myslím, žeby spojení dlouhodobě nefungovalo. Bmw a Mercedes jsou taky skvělí, protože ví, že konkurence nespí :-! Navíc pak by byla vláda "jedné značky" kterou by následovalo stádo. Takhle my zákazníci můžeme těžit z konkurenčního boje atd :yes:
Gilgit
rokyto.p, jiz jsem se bál, ze se tady neobjevís, ale na tebe a úroven tvých príspevku je spoleh.

Nevím, které "moje plečky" más na mysli. Pokud to má být Hyundai, tak ty tvoje slinty jiz jsou trochu nudné. Ale stejne bych rád vedel, proc te z toho Hyundaie vyhodili.

Co se týce slova "rusofilství" - to jsi opsal nebo dokonce i vís co to znamená?
To bol Prof. Toper z Funny University so svojou analyzou....

Back to the studio.
Avatar - Misanick
Misanick
>😁 >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
alebo fiawagen 😉
Will.I.Am
Spíš VFA (VW + FCA) 😉
Will.I.Am
>😒] :yes:
Avatar - dal
dal
Nebo ViWat! >😁
ericn
No a nakonec z toho vznikne WTF >😁
Will.I.Am
>😒] >😒] >😒] zabil >😒] >😒] >😒]
Avatar - Atlis
Atlis
Poruchovosťou si nemajú čo vyčítať, takže prečo nie. Ak aj nezarobia na autách, tak na servise určite. 😉
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Servis tvoří nemalou část zisku prakticky všech automobilek...
Avatar - Atlis
Atlis
To určite áno. Len i niektorých väčšiu a u iných menšiu.
Avatar - miromen
miromen
Přesně tak. A zde by bylo idealni sloučeni s Fordem. Tam Fordem zpět Fiatem.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nikdy nekupuj auta na "F": Fiat, Ford a francouzské... >😁
Gilgit
A co Folcvagen?
samael
jak by v tom megakoncernu vypadalo propojení Porsche a Ferrari,odvěcí rivalové pod jednou velkou střechou,kdo ví,co by z toho vzniklo,ani se to nějak neumím představit. >😒]
Avatar - Atlis
Atlis
Tak ako spojenie Audi a Lamborghini...
Will.I.Am
Možná že se toho jednou dočkáme ;-\
Avatar - Sloth
Sloth
Asi tak, to je jak kdyby někdo přišel se sloučením Microsoftu a Applu >😁
pipa258
Tady bych viděl spíš větší rivalitu mezi Ferrari a Lamborghini 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Bezte do haje.
😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jde o koncerny se zajímavými množinami automobilek, které se vzájemně nijak výrazně nepřekrývají. VW by konečně získal přístup k USA - jednomu z mála jemu uzavřených trhů - a trh mini v Evropě. Tam pro změnu Fiat nemá co prodávat ve vyšších třídách, a kdyby získal know-how pro Alfu, mohli bychom se dočkat jejího oživení dříve než v roce 2040. Navíc má VW výbornou pozici v Číně.

Na druhou stranu, představa sloučení italského a německého koncernu...z hlediska zákazníka a fanouška...Bylo by škoda přijít o tu rozmanitost...Ale určitá forma spolupráce by mohla být zajímavá.
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Stejně jako autor článku spíš souhlasím s názorem, že by to byla cesta do pekel ve stylu General Motors, kterým se tohle nepodařilo udržet právě z důvodu, že si portfolio bylo až příliš podobné a modely samy sobě často konkurovaly.
Co se týče překrývání, není to až tak pravda, několik příkladů - Fiat vs. Seat (případně VW), Lancia vs. Audi, Lamborghini vs. Ferrari, Fiat professional vs. Volkswagen užitkové vozy. Taktéž u Jeepu je většina modelů konkurencí pro Audi, případně VW. V USA zas Dodge (příp. Chrysler) vs. Volkswagen.
TunerBob
Co má co mluvit nějakej vocas od Hnůjdaje do politiky dvou koncernů který jak už se kolikát psalo se spojit neplánujou :no:
Gilgit
Ten "vocas od Hnůjdaje", sympatický a inteligentní clovek, který rozumí automobilovému prumyslu a pro Hyundai jiz mimochodem nepracuje, nemluví do "politiky dvou koncernů", a proste zcela legitimne uvazuje o teoretickém mozném vývoji automobilového prumyslu. Takze kdo je v tomto prípade "vocas" je docela jasné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mas 3 prispevky na tomto fore ... ak planujes pisat podobnym stylom tak to ani radsej nezacinaj vobec 😉 ....
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vidíš, ty jich máš 14 000 a obsahově na stejné úrovni, možná ještě nižší.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁 >😒]
nasua23
to napsal ten pravý >😁
A co dava tebe pravo sa vyjadrovat k teme?

Ked jej navyse, na rozdiel od Krafcika, nerozumies....
Avatar - Ronault.
Ronault.
Neříkám, že pan ex šéf Hyundai USA nemá přehled, ale takových šéfů a exšéfů je po světě desetitisíce, to o každém nápadu, který vyplodí večer u deci vína nebo půllitru piva s kamarády budete teď psát články?

Chápu, že toto téma bude hodně klikací a diskuze trhne rekord, ale co takhle psát o opravdových novinkách a ne jen články "co by kdyby", jen dnes vyšly min. dva (Mazda 2 MPS)... 8-s
Gilgit
Proc nenapsat neco o úvahách kompetentího cloveka o mozném dalsím vývoji automobilového prumyslu? Krafcik ty úvahy nevyplodil vecer u deci vína s kamarády. Krome toho lidi, kterí necemu rozumí, dokází i pri pokecu u vína nebo piva vyplodit zajímavé myslenky. Tento (samozrejme opsaný) clánek se nedá porovnat s textem na téma Mazda 2 MPS.
Will.I.Am
:yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nic proti Tobě, ale ty palce, to je ukázka zdejších diskutérů.Gilgit 13 :no: , ty za totéž 6 :yes: >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
toto krasne ukazuje, ze nejake tie statistiky su uplne na .... :-!
hlavne tie, z ktorych si chce robit ACZ nejake zavery .
Gilgit
:yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Proč nepsat je stejná otázka jako "proč psát" a ty důvody proč psát od redakce nejsou o tom, abychom tady vedli akademickou diskuzi a k něčemu dospěli, protože to nikoho nezajímá, krom těch klikanců, co tu vytvoříme, navíc se tu čtenář nic faktického nedozví krom zamyšlení se jednoho z mnoha manažerů v automobilovém průmyslu.
ericn
Také bych řekl, že to je článek dost o ničem. Ať se regoinální šéf Hyundaie vyjadřuje maximálně ke svému postavení na svém trhu, jinak to nemá moc smysl.

Pokud by VW něco chtěl, tak Fiat to asi nebude. Jo část portfolia FCA - Alfa nebo Jeep by od věci nebyla 😉
Gilgit
Jiz jsem to tady psal, John Krafcik je uznávaný manazer v automobilové oblasti, tak nevidím duvod proc by se v rámci akademické diskuse nevyjadroval k budoucnosti automobilového prumyslu. Nebo jsou nejaké predpisy co kdo smí ríkat a co ne?

Jinak, jak je uvedeno i v clánku, John Krafcik jiz pro Hyundai nepracuje.
ericn
Zas to tak nedramatizuj. Nejspíš šlo jen o úvahu, co kdyby atd., pak se toho chytne nějaký novinář a je o kachnu postaráno 😉
Gilgit
Krafcik o tom mluvil v akademické diskusi s americkými novinári a ti o tom napsali. Coz je úplne normální a není to zádná kachna.

To, ze tomu Auto.cz dalo bulvární titulek, je jiná vec, ale na Auto.cz zcela normální.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ta Alfa uz Martina Winterkorma dlhsie zaujima.
Toto je este 1 jeho nesplneny sen - chcel Duccati, to vyslo. Chce este aj Alfu, tam ale Sergio akekolvek diskusie odmieta.
Kludne ma tu teraz vsetci ukamenujte / uminuskujte, ale aj chapem 1 "komicky" dovod, preco mu na nej tak brutalne zalezi😒br /> Audi chce e😜andovat s "Q-ckami"...
Q3, Q5, Q7 - uz su, teraz treba ich sportovejsie a "coolovejsie" verzie, teda Q4... - hmm...
Neda sa !!! - registrovana obchodna znacka Alfy 8-s
Co s tym ? - kupit !!! >😁 :yes:
Ale inac, Alfu by som aj ja v koncerne privital 😉
Gilgit
OK, ale to zamyslení treba nekoho zajimá. Jinak strategické úvahy také patrí k informacem o nejaké oblasti dení.

Ten titulek je samozrejme bulvár, ale to je prece na Auto.cz normální.
Avatar - grifith
grifith
Přesně něco podobného mě také napadlo, informační hodnota článku je prakticky nulová. Že by se o myšlenkách "nějakého" Američana musel dělat článek, je pro mne mírně zvláštním.
Will.I.Am
Já myslím, že pan Krafcik toho dokázal víc než ty a nevím, odkud bereš pocit, že tento článek je o ničem. Četls ho pořádně? Pokud ne, doporučuju znovu a kdyžtak mezi řádky, třeba ti to dojde. Jinak :no:
Avatar - grifith
grifith
Prostě jen vyjadřuji svůj názor, stejně jako ty, a pokud se ti to nelíbí, tak je to tvůj boj. Co dotyčný dokázal mě ani v nejmenším nezajímá.
Will.I.Am
Neberu ti tvůj názor, máme demokracii a každý má právo se vyjádřit. Ale myslím, že to kdo je pan Krafcik by tě mělo zajímat, nebo by sis to mohl aspoň vyhledat na Google. Není to žádnej "Tonda ze sousední vesnice", patří mezi top manažery a rozhodně nelze jeho názory brát na lehkou váhu / je opomíjet.
Avatar - grifith
grifith
Já jsem také psal, že nikomu nebudu brát ten názor, jak je daný článek přínosem. Jen si prostě nesednu na zadek nad článkem o osobních pocitech a názorech pana Krafcika.
Will.I.Am
Já na zadku sedím 😉 i když taky to není kvůli tý zprávě >😒]

Jinak souhlas :yes:
Gilgit
Ten grifith ti to ale nandal. >😁

Je to holt "tvůj boj". Nevím sice co, ale to není tak podstatné.
Avatar - grifith
grifith
Ono to není poprvé, co něco nevíš 😉
Gilgit
Temito slovy jsi to nandal i me. 😢
Avatar - grifith
grifith
Díky za tvé vidění diskuzí. Ne každý to sem chodí lidem nandávat jako ty
Gilgit
Já nikomu nic nandávat nemusím. A kdyz me nejaké téma nezajímá, tak to proste nectu. Nemám ale potrebu to hned vsem sdelovat. To jenom k tvému videní diskusí.
Avatar - grifith
grifith
Jasně, tvůj dnešní první příspěvek zde pod Topperem přesně vystihuje to, co jsi právě napsal... Nejspíše nevíš, co děláš.
A vzhledem ke svobodě slova si mohu vyjádřit svůj názor kdy a jak uznám za vhodné.
Gilgit
Ja vím co delám. Copak ti na mém príspevku pod Topperem vadí?

Samozrejme si muzes vyjádrit svuj názor kdy a jak uznás za vhodné, stejne jako já.

Nevidím sice smysl v tom psát pod clánek který mne nezajímá ze mne nezajímá, ale kdyz holt máme tu svobodu slova......
Avatar - grifith
grifith
Tak pak vidíme smysl každý v něčem jiném. Ty ses vyjádřil, já taky, tak to ukončíme.
Will.I.Am
Neboj, já to "ubojuju". >😒]
Gilgit
O tom jsem nikdy nepochyboval. :yes:
Gilgit
Informacní hodnota clánku je prakticky nulová - pro tebe. Nastestí mají ruzní lidé ruzné zájmy. Ten "nějaký Američan" John Krafcik je v severoamerickém automobilovém prumyslu docela uznávaný manazer a ten clánek byl napríklad zverejnen v Automotive News. Pozoruhodná jsou slova "co dotyčný dokázal mě ani v nejmenším nezajímá".
Avatar - grifith
grifith
A ty zde snad píšeš názory ostatních a ne svoje? Tak to pak mnohé vysvětluje...
Že se někomu článek podobného ražení může líbit a má pro něj váhu, to nikomu neberu.
Will.I.Am
>😒] :yes:
Will.I.Am
Proč by podle tebe nemohla vzniknout M2 MPS? Vysvětli mi to, rád se přiučím.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já někde píšu, že by snad nemohla vzniknout MPS 2? Šlápl jsem snad nějakému asiatofilovi na kuří oko?
Píšu o tom, že novinařina není práce o tom psát texty "co by kdyby", tím se živí třeba spisovatel, ne novinář, ale o seriozním informování o tom, co se stalo nebo se děje.
A ještě se to okoření bulvárním titulkem, který neodpovídá článku.
holden_holden
se musi fandovi automobilizmu zvednout zaludek. dalsi * znacka folcvagnem. no fuj
Mr.Murphy
Parádní titulek, příště tam rovnou napište:"VW se spojuje s FCA" a pak do textu malým písmem ".... v hlavě bývalého šéfa Hyundaie".... :😉
Budete tak mít ještě o něco více prokliků.... :yes: :yes: :yes:
Ať žije bulvár...

PS: pane Fokte, i kdyby se náhodou VW a FCA někdy v budoucnu spojili, Ferrari se to týkat nebude... zkuste si vygůglit proč....
Gilgit
Ten základní text, ze kterého opisoval autor clánku na Auto.cz, není bulvární. Je to úvaha zkuseného manazera o mozných scénárích budoucího rozvoje automobilového prumyslu. John Krafcik nikde nerekl, ze by se tak stát melo.

Ten titulek ovsem bulvární je, to jiz je klasická úroven Auto.cz.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taky nikdo nekritizuje původní text, ale bulvární formu jakou to prezentuje MACZ.
Avatar - boost.
boost.
CLICKBAIT!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Neděle, sakra, kde vzít rychle článek, abych splnil normu...? Musím míň chlastat... Bude průser... Rychle příručka redaktora das auto.cz str. 1 - pravidlo č.1 - www.google.com

P.S. Vy se snad ještě něčemu divíte?
Gilgit
Proc "Nedělní opice"? Opsané texty jsou prece na Auto.cz kazdý den. Krome toho redaktori nemusí googlit, linky na stránky ze kterých pravidelne opisují mají mezi favority.

Ovsem samotné téma clánku, pokud si odmyslíme prznení autorem/opisovatelem, je OK.
Avatar - Ronault.
Ronault.
zapomněl jsi na nejdůležitější pravidlo bulvárního novináře - 2. senzacechtivý titulek, který neodpovídá skutečnosti.
Mas pravdu, sprava je par dni stara.
Avatar - dolfi
dolfi
Antimonopolní úřady by to neschválily... :no:
Gilgit
To není tak jisté.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Proč myslíš?
Avatar - Stejsn
Stejsn
fakt nechápu :no:
Gilgit
Proc by nemohl být?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Protože to je bulvární titulek nad pár úvahami, obsahově bez významnější hodnoty.
Gilgit
OK. Já si kazdopádne úvahy od kompetentního cloveka rád prectu, i kdyz jsou "obsahově bez významnější hodnoty", a treba redakce Automotive News také dosla k záveru, ze má smysl ty úvahy "obsahově bez významnější hodnoty" uverejnit.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo, jenže automotive určitě nepoužilo k bulvarizaci této úvahy pro zvýšení čtenosti a taky automotive news, pokud se nepletu, je spíše ekonomicky zaměřený časopis o autech, tedy např. testy jsem tam zrovna nenašel, takže tam i to umístění chápu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je Neděle, redaktor si přesto dal práci a něco našel a napsal. A polovina příspěvků je "mě to ale nezajímá" nebo "je to jen kvůli více klikům". Co mě nezajímá,nečtu, co mi zavání snahou o kliky-nediskutuji 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Máš recht... jen se toho udržet... 8-s
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě ten článek nevadí.
Gilgit
:yes:
Avatar - petrumr
petrumr
vzpomente, jak fiat se spolčil s rusáky a to se vleče s fiatem dosud, že jak tam postavil pro ty komunistické opice tu továrnu na lady a oni ti vyžírci mu to platili rezavýma plechama, že fiat než dojel na konec linky, tak byl rezavéj. Rusáci mají tu drzost, že když fiat přestal opdebírat ty plechy, tak je nabídli mazdě a 6 po dvou rokách začala kvést. Nu što, hlavně že je na vodku. Tak žádný spolčování.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hlavně,že máš na vodku...
Gilgit
petrumre, jak vidím, tak opice žijí i v Kroměříži. Napiš čím se tvoje tlupa živí. Tipuju to na banány a vodku.
Avatar - dock37
dock37
No myslím,že ten Fiat je ok,ale s FCA?!Amíci chcú zase prísť k ľahkým peniazom a samozrejme ak bude problém,tak si z EU zoberieme koľko budeme potrebovať.Ale naopak tak to teda nie,ani vo sne!!!No,ale ak by sa spojili a náhodou by bol v strate v tejto korporácii Chrysler a padol by.....si neviem predstaviť.
Radšej nech by sa dali dokopy s PSA a je to v EU.