Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Misanick
>😁 >😁 >😁
Atlis
Poruchovosťou si nemajú čo vyčítať, takže prečo nie. Ak aj nezarobia na autách, tak na servise určite. 😉
Servis tvoří nemalou část zisku prakticky všech automobilek...
samael
jak by v tom megakoncernu vypadalo propojení Porsche a Ferrari,odvěcí rivalové pod jednou velkou střechou,kdo ví,co by z toho vzniklo,ani se to nějak neumím představit. >😒]
twistedTSD
Jde o koncerny se zajímavými množinami automobilek, které se vzájemně nijak výrazně nepřekrývají. VW by konečně získal přístup k USA - jednomu z mála jemu uzavřených trhů - a trh mini v Evropě. Tam pro změnu Fiat nemá co prodávat ve vyšších třídách, a kdyby získal know-how pro Alfu, mohli bychom se dočkat jejího oživení dříve než v roce 2040. Navíc má VW výbornou pozici v Číně.
Na druhou stranu, představa sloučení italského a německého koncernu...z hlediska zákazníka a fanouška...Bylo by škoda přijít o tu rozmanitost...Ale určitá forma spolupráce by mohla být zajímavá.
Na druhou stranu, představa sloučení italského a německého koncernu...z hlediska zákazníka a fanouška...Bylo by škoda přijít o tu rozmanitost...Ale určitá forma spolupráce by mohla být zajímavá.
Stejně jako autor článku spíš souhlasím s názorem, že by to byla cesta do pekel ve stylu General Motors, kterým se tohle nepodařilo udržet právě z důvodu, že si portfolio bylo až příliš podobné a modely samy sobě často konkurovaly.
Co se týče překrývání, není to až tak pravda, několik příkladů - Fiat vs. Seat (případně VW), Lancia vs. Audi, Lamborghini vs. Ferrari, Fiat professional vs. Volkswagen užitkové vozy. Taktéž u Jeepu je většina modelů konkurencí pro Audi, případně VW. V USA zas Dodge (příp. Chrysler) vs. Volkswagen.
Co se týče překrývání, není to až tak pravda, několik příkladů - Fiat vs. Seat (případně VW), Lancia vs. Audi, Lamborghini vs. Ferrari, Fiat professional vs. Volkswagen užitkové vozy. Taktéž u Jeepu je většina modelů konkurencí pro Audi, případně VW. V USA zas Dodge (příp. Chrysler) vs. Volkswagen.
TunerBob
Co má co mluvit nějakej vocas od Hnůjdaje do politiky dvou koncernů který jak už se kolikát psalo se spojit neplánujou :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mas 3 prispevky na tomto fore ... ak planujes pisat podobnym stylom tak to ani radsej nezacinaj vobec 😉 ....
Ronault.
Neříkám, že pan ex šéf Hyundai USA nemá přehled, ale takových šéfů a exšéfů je po světě desetitisíce, to o každém nápadu, který vyplodí večer u deci vína nebo půllitru piva s kamarády budete teď psát články?
Chápu, že toto téma bude hodně klikací a diskuze trhne rekord, ale co takhle psát o opravdových novinkách a ne jen články "co by kdyby", jen dnes vyšly min. dva (Mazda 2 MPS)... 8-s
Chápu, že toto téma bude hodně klikací a diskuze trhne rekord, ale co takhle psát o opravdových novinkách a ne jen články "co by kdyby", jen dnes vyšly min. dva (Mazda 2 MPS)... 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes:
Nic proti Tobě, ale ty palce, to je ukázka zdejších diskutérů.Gilgit 13 :no: , ty za totéž 6 :yes: >😁
toto krasne ukazuje, ze nejake tie statistiky su uplne na .... :-!
hlavne tie, z ktorych si chce robit ACZ nejake zavery .
hlavne tie, z ktorych si chce robit ACZ nejake zavery .
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč nepsat je stejná otázka jako "proč psát" a ty důvody proč psát od redakce nejsou o tom, abychom tady vedli akademickou diskuzi a k něčemu dospěli, protože to nikoho nezajímá, krom těch klikanců, co tu vytvoříme, navíc se tu čtenář nic faktického nedozví krom zamyšlení se jednoho z mnoha manažerů v automobilovém průmyslu.
Také bych řekl, že to je článek dost o ničem. Ať se regoinální šéf Hyundaie vyjadřuje maximálně ke svému postavení na svém trhu, jinak to nemá moc smysl.
Pokud by VW něco chtěl, tak Fiat to asi nebude. Jo část portfolia FCA - Alfa nebo Jeep by od věci nebyla 😉
Pokud by VW něco chtěl, tak Fiat to asi nebude. Jo část portfolia FCA - Alfa nebo Jeep by od věci nebyla 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zas to tak nedramatizuj. Nejspíš šlo jen o úvahu, co kdyby atd., pak se toho chytne nějaký novinář a je o kachnu postaráno 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ta Alfa uz Martina Winterkorma dlhsie zaujima.
Toto je este 1 jeho nesplneny sen - chcel Duccati, to vyslo. Chce este aj Alfu, tam ale Sergio akekolvek diskusie odmieta.
Kludne ma tu teraz vsetci ukamenujte / uminuskujte, ale aj chapem 1 "komicky" dovod, preco mu na nej tak brutalne zalezi😒br /> Audi chce e😜andovat s "Q-ckami"...
Q3, Q5, Q7 - uz su, teraz treba ich sportovejsie a "coolovejsie" verzie, teda Q4... - hmm...
Neda sa !!! - registrovana obchodna znacka Alfy 8-s
Co s tym ? - kupit !!! >😁 :yes:
Ale inac, Alfu by som aj ja v koncerne privital 😉
Toto je este 1 jeho nesplneny sen - chcel Duccati, to vyslo. Chce este aj Alfu, tam ale Sergio akekolvek diskusie odmieta.
Kludne ma tu teraz vsetci ukamenujte / uminuskujte, ale aj chapem 1 "komicky" dovod, preco mu na nej tak brutalne zalezi😒br /> Audi chce e😜andovat s "Q-ckami"...
Q3, Q5, Q7 - uz su, teraz treba ich sportovejsie a "coolovejsie" verzie, teda Q4... - hmm...
Neda sa !!! - registrovana obchodna znacka Alfy 8-s
Co s tym ? - kupit !!! >😁 :yes:
Ale inac, Alfu by som aj ja v koncerne privital 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přesně něco podobného mě také napadlo, informační hodnota článku je prakticky nulová. Že by se o myšlenkách "nějakého" Američana musel dělat článek, je pro mne mírně zvláštním.
Já myslím, že pan Krafcik toho dokázal víc než ty a nevím, odkud bereš pocit, že tento článek je o ničem. Četls ho pořádně? Pokud ne, doporučuju znovu a kdyžtak mezi řádky, třeba ti to dojde. Jinak :no:
Prostě jen vyjadřuji svůj názor, stejně jako ty, a pokud se ti to nelíbí, tak je to tvůj boj. Co dotyčný dokázal mě ani v nejmenším nezajímá.
Neberu ti tvůj názor, máme demokracii a každý má právo se vyjádřit. Ale myslím, že to kdo je pan Krafcik by tě mělo zajímat, nebo by sis to mohl aspoň vyhledat na Google. Není to žádnej "Tonda ze sousední vesnice", patří mezi top manažery a rozhodně nelze jeho názory brát na lehkou váhu / je opomíjet.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono to není poprvé, co něco nevíš 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Díky za tvé vidění diskuzí. Ne každý to sem chodí lidem nandávat jako ty
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasně, tvůj dnešní první příspěvek zde pod Topperem přesně vystihuje to, co jsi právě napsal... Nejspíše nevíš, co děláš.
A vzhledem ke svobodě slova si mohu vyjádřit svůj názor kdy a jak uznám za vhodné.
A vzhledem ke svobodě slova si mohu vyjádřit svůj názor kdy a jak uznám za vhodné.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboj, já to "ubojuju". >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč by podle tebe nemohla vzniknout M2 MPS? Vysvětli mi to, rád se přiučím.
Já někde píšu, že by snad nemohla vzniknout MPS 2? Šlápl jsem snad nějakému asiatofilovi na kuří oko?
Píšu o tom, že novinařina není práce o tom psát texty "co by kdyby", tím se živí třeba spisovatel, ne novinář, ale o seriozním informování o tom, co se stalo nebo se děje.
A ještě se to okoření bulvárním titulkem, který neodpovídá článku.
Píšu o tom, že novinařina není práce o tom psát texty "co by kdyby", tím se živí třeba spisovatel, ne novinář, ale o seriozním informování o tom, co se stalo nebo se děje.
A ještě se to okoření bulvárním titulkem, který neodpovídá článku.
Mr.Murphy
Parádní titulek, příště tam rovnou napište:"VW se spojuje s FCA" a pak do textu malým písmem ".... v hlavě bývalého šéfa Hyundaie".... :😉
Budete tak mít ještě o něco více prokliků.... :yes: :yes: :yes:
Ať žije bulvár...
PS: pane Fokte, i kdyby se náhodou VW a FCA někdy v budoucnu spojili, Ferrari se to týkat nebude... zkuste si vygůglit proč....
Budete tak mít ještě o něco více prokliků.... :yes: :yes: :yes:
Ať žije bulvár...
PS: pane Fokte, i kdyby se náhodou VW a FCA někdy v budoucnu spojili, Ferrari se to týkat nebude... zkuste si vygůglit proč....
rohYpnol
Neděle, sakra, kde vzít rychle článek, abych splnil normu...? Musím míň chlastat... Bude průser... Rychle příručka redaktora das auto.cz str. 1 - pravidlo č.1 - www.google.com
P.S. Vy se snad ještě něčemu divíte?
P.S. Vy se snad ještě něčemu divíte?
dolfi
Antimonopolní úřady by to neschválily... :no:
Stejsn
fakt nechápu :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Protože to je bulvární titulek nad pár úvahami, obsahově bez významnější hodnoty.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo, jenže automotive určitě nepoužilo k bulvarizaci této úvahy pro zvýšení čtenosti a taky automotive news, pokud se nepletu, je spíše ekonomicky zaměřený časopis o autech, tedy např. testy jsem tam zrovna nenašel, takže tam i to umístění chápu.
_Karel_
Je Neděle, redaktor si přesto dal práci a něco našel a napsal. A polovina příspěvků je "mě to ale nezajímá" nebo "je to jen kvůli více klikům". Co mě nezajímá,nečtu, co mi zavání snahou o kliky-nediskutuji 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dock37
No myslím,že ten Fiat je ok,ale s FCA?!Amíci chcú zase prísť k ľahkým peniazom a samozrejme ak bude problém,tak si z EU zoberieme koľko budeme potrebovať.Ale naopak tak to teda nie,ani vo sne!!!No,ale ak by sa spojili a náhodou by bol v strate v tejto korporácii Chrysler a padol by.....si neviem predstaviť.
Radšej nech by sa dali dokopy s PSA a je to v EU.
Radšej nech by sa dali dokopy s PSA a je to v EU.
kedysi to fungovalo inak a podla mna lepsie.... kazdy mal svoje zazemie a svoj vyvoj .... lenze to svet bol o inom ako len o prachoch a aj ine hodnoty boli prioritou....
myslíte že by už po týhle megafůzi zvládli konečně pořádný automobily?? [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
K tématu. Osobně si myslím, žeby spojení dlouhodobě nefungovalo. Bmw a Mercedes jsou taky skvělí, protože ví, že konkurence nespí :-! Navíc pak by byla vláda "jedné značky" kterou by následovalo stádo. Takhle my zákazníci můžeme těžit z konkurenčního boje atd :yes:
Back to the studio.