Ekonomika
trosku plytvani penez, kdyz ve skladech maji ty starsi, mezi tema novyma neni rozdil....nakonec to stejne zase nebudou pouzivat kvuli nejakym chytrakum na bezpecnost provozu....jeste ze v jinych zemich to pouzivaji uplne v pohode a bezpecnost to neohrozuje, problem u nas je, ze pachatel muze jet kudy chce, v jinych velkych zemich musi jet po te dalnici dal, protoze z ni neni uniku, kdyz dalsi vyjezd je treba za 10 km a pres betonove ohradniky u krajnic se ven nedostane....
na nejakej polnacke z bodu a do bodu b asi cajk. Ale v meste? kde ma grazel xyz moznosti odbocit, tam som trochu skepticky
Taky tam asi jde o čas a kapacity.
Jde i o to, že to použítí zastavovacího pásu má svá úskalí. Tolik byrokracie s tím spojené prakticky znemožňuje jeho účinné použití. Nechat za pásem volný prostor aby se ten ňouma nevysekal, před pás umístit značku, ještě před něj policistu který se auto pokusí naposled zastavit atd. Stačilo by tohle odbourat a pásy by byly daleko používanější.
Nehledě na skutečnost, že ve městě prakticky použít nejde, protože ujížděč může odbočit kamkoliv a nachystat pás je z časových a kapacitních důvodů nemožné...
Nehledě na skutečnost, že ve městě prakticky použít nejde, protože ujížděč může odbočit kamkoliv a nachystat pás je z časových a kapacitních důvodů nemožné...
petrumr
jsem proti, když budou zastavovat třeba mně ukradenýho granda, tak zničí pneu, možná ráfky a nevím co na to pojištovna. Když zloděje nedopadnou, tak pojištovna zaplatí nový auto.Fetáci a ujížděči se mají střílet a policije má udělat z auta totálku.
Stačí na JZD posbírat staré brány a je to zadara. >😁
petrumr
potíž je, že ty starý brány nejsou.
, kdyz to vis... Ono natahnout to zabere par minut, protoze takovej chytrolin jako ty nepochopi, ze natazenim pasu nesmis ohrozit ostatni ucastniky provozu... Ani ty, co jedou nahodou kolem, ani ty, do kterych by to neovladatelny auto mohlo vlitnou... Co tam mas dal?