Prodejní čísla hnujdaj neodpovídají skutečnosti, hnujdaj si prodává samá sobě auta do koree, tím klame zákazníky a uměle tak zlepšuje svou pozici na trhu, jako dost mě to překvapilo, že by si tolik Čechů kupovalo tyhle nekvalitní a předražená auta.
Dacia celkem šlape, renault me prekvapil ze je v plusu, v nedavnym zebricku byl celkem v minusu, ale nevim ted za jaky obdobi to bylo. Uz aby byl ten espace a laguna III.
Přesně jak píše karelgr.
Chápu, že si každý koupí auto na jaký má, ale přeci jen soudit celou francouzskou produkci na základě 20 leté 306ky z kdo ví jaké ruky a v kdo ví jakém stavu, není zrovna normální...
Kia patřila v devadesátých letech k vysmívaným automobilkám se špatně navrženými vozy, které sice byly relativně levné, jinak ale proti evropské či japonské konkurenci neměly šanci. Není divu, že k překonání hranice prvních pěti miliónů potřebovala Kia celých 30 let. A tady jasná osmička. ;-)
Výsledku se nelze divit, vsadím boty, že prodeje fyzickým osobám nepodnikajícím jsou na tom opět o kus hůř :-! Zkrátka čím v horší kondici je náš automobilový trh, tím lepší pozici na něm má Škoda. Přirozené, pochopitelné.
že u nás vládne Škoda je pochopitelné, normální a je to v pořádku, je to domácí značka. Stejně tak ve Francii převládají francouzká auta, v USA zas americká, zaráží mě, že to někoho překvapuje.
Neboj, to se ani nikdo nedivý, že ti to hlava nebere.
Zkus se s nějakým tím novým Peugeotem projet. Kdyby ti zavázali oči posadili do něj a řekli, že jsi v VW tak si budeš libovat a podotýkat, že tohle by Peugeot nikdy neuměl udělat.