Udělat z dvoutunového kombi raketu, která zrychlí na stovku za méně než 5 sekund, není špatný nápad. Teď ještě najít místo, kde si tu rychlost a sílu pořádně užijete.
Tak auto je to super,ale nevím proč to nevyzkoušeli na německých dálnicích nebo na tom okruhu,ale vytáčí to super a ten zvuk no asi by mě z toho nikdo nedostal kdyby mě tam posadili :-) jinak musím vyzvednout výkon toho čípka co to uvádí,pokaždé se musím smát,s ním tak zajít na pivko :-!:yes:
Bezvadně s nápadem udělaná reportáž o autě které je vážně dokonalé . :yes: Je pravdou ,že na nudu není místo v tomto pořadu pokud se toho účastní tato partička od redaktora až po zvukaře . :-!
Toto auto je proste uchvatne. Nema smysl pokladat otazky typu (k cemu to je? apod.). Toto auto je proste vyjimecne. Je to spis jakasi reklama, ve ktere nam Audi ukazuje, co umi dat dohromady. S timto autem asi jen tezko bude nekdo rezat zatacky jak s Porsche 911, ale zavidim kazdemu ridici, ktery toto auto ridi. Uz jen pro ten pocit, ze ridi opravdu neco vyjimecneho. Krasna reportaz o krasnem aute :-)
Sorry, ale ty komentare jsou hodne slaboduche :no: Proc si nekladete stejnou otazku ( Kam s nim?) u kazdeho testovaneho supersportu a vykonnejsiho auta vubec? Tohle kombi ma rozhodne vic variant "kam s nim" nez mnoho jinych, stejne vykonnych vozu. Takze ode mne za :no: a je mi u pr.. co si tady pode mne napisou nebo nenapisou ostatni... :-)
no, auto je to super i kdyz na tech 580 koni mi neprijde tak dravý... 311kW Jeep mi přišel víc ďábelský :-) a k te spotrebe vam povim ze muj odhad bude ze pri beznym pouzivani tzn stejnym jako kdyz jezdite s vasim 3.0 tdi tak tenhle kousek dlouhodobe nepujde pod 20L, v mestskym provozu predpovidam 24-28L/100km
Trapný díl. Auto je uchvatné, ale ten test byl o ničem. Nic jste nukázali. Příště to více prožente. Testovat toto auto ve městě je jako testovat HTP na německý dálnici >:D
to jo ale takovy auto si asi nekupujes proto abys s tim jezdil svetelnou rychlosti, je to proste o tom pocitu ze kdyz budes chtit muzes.. teoreticky.. je to neco jako SL65AMG.. naprosto absurdni auto, spis znamka ze porad jeste tenhle svet neztratil smysl.. ze jeste porad se najdou blazni, kteri jsou ochotni postavit, schvalit a koupit neco tak ujetyho:-)
Proste tohle auto a jemu podobny nemuzes posuzovat podle nejakych racionalnich kriterii.
Jsou auta která se vyrábí nejen pro ty, co na to mají, ale i pro ty, co na to mají... jestli mi tedy rozumíš. Znáš to ostatně sám, na sekaný z lidlu dokážeš obletět celej svět, no a jednou za čas prostě okusíš delikatesu. Co je pro tebe delikatesa ve světě jídla nevím, ale bezpečně vím, že dát ti ochutnat jednu eresšestku, v Lidlu tě nikdo neuvídí následující dva roky...
Výbornej nápad, to pojetí testíku... až po okraj je video nabušené tou zadržovanou touhou už konečně někam uletět, natřít to těm policajtskejm Apoštolům na třista koních... natřít to... sám sobě. Jo, nejde o to, to někomu natřít, na silnici jde totiž jen a jen o to, že to natřít můžeš. V tomto případě komukoliv. A za to se platí. Za to ti, co na to mají, platí rádi. Kéž bys také platil jednou... rád.
P.S. Viděls mezi jakou elitou byl zaparkovanej GOLF? Já jen, abys jako věděl... kapiš?
jojo,to byla chyba parkovat takovou tuctovku,jakou bezesporu Golf je,vedle dvou skvostu z Mnichova a Ingolstadtu ...ale chapu,ze pro cloveka s mozkem zastydlym v puberte a klickama od "nakupni tasky" v kapse to asi bude docela velka az nezaslouzena pocta,ktera opet vnese falesnej pocit nadrazenosti do jeho ocividne nudnyho zivota
zvláštní, k testu přeplňovaného Forestera jsi kdysi napsal něco jako, že je to zbytečná motorizace a zrychlení za 6,? v tomhle autě nikdo nevyužije....a v německém mainstreamovém kombíku je to najednou pomalu zázrak :-)
Subaru je trošičku konstrukčně (to jak podvozkem, tak plochými motory) "správněji" postavený mainstream - chcete-li nutně toto slovo použít ..
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a 507 bez znalos
Ne to (bohužel) nikoliv, konstrukčně se audi koncepci subaru NEvyrovná (což ale nikdo, což ale asi i víte, nebo? :-) )
Označení "prémie/NEprémie" NEmám moc ráda, neb on to vlastně technický NEsmysl je, ale pokud nazvete prémií RS6 - beru to - to auto mne sice NEbere, ale RESPEKTuji ho a věru NEuráží - což se ale o všech audi říci NEdá ...
PS: Když si srovnám předokolku Audi A3 se Subaru Legacy B6 3.0 v plné výbavě - za shodnou cenu - já bych si vybrala ten technicky lepší, konstrukčně správnější vůz ;-)
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a 507 bez znalos
Podívej se na počty prodejů, zajeď si do Berlína, tam jezdí Audin jako u nás Škodovek (a odhaduji, že tak 30% součástek je stejných). Velmi povrchně a velmi subjektivně: Audi - jsem nuďák ze středního managementu a dřepím v Audi protože na to mám (anebo chci aby jste si to mysleli); Subaru - trochu individualistické, trochu rebelské, trochu nepraktické, ať jezdíš v Outbacku v Austrálii, v USA, V Evropě, tak jsi trochu nestandartní, trochu jiný, zkrátka to není mainstream. Proto je mi Subaru sympatické. Výše uvedené je povrchní "první dojem", nepište prosím konkrétní důkazy, že se u někoho pletu. Dík.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a 507 bez znalos
Není vůbec důležité, kam pasuješ na zdejších silnicích sám sebe, důležité je, zda automobilka AUDI či SUBARU splňuje evropské standardy, kvůlivá kterým spadá buďto do segmentu prémiového či mainstreamového. Pokud ty standardy neznáš, neplácej tu pohádky o prémiovém subaru na americkém středozápadě. Konec konců jak to chodí v buši Austrálie je také celkem jedno, zde v Evropě je to tak, že AUDI je prémie a Subaru mainstream.
Jinak, pokud žiješ v báječném a sebezáchovném bludu, že na silnici jsi v Legacy vyslanec prémové jinakosti :-) doporučuji nějakou rychlou ozdravnou evropskou prémiovou kůru ;-):yes:
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Milý mozgog(u), na G alinu T atjanu i vanovnu NEdejte (fyzice je také fuk jaké logo má auto na čumáčku a na pudelce).
Nebo vlastně "dejte" - ona to GTi napsala vlastně "správně" - VŮBEC NEzmiňuje konstrukci vozu jako takovou, popisuje JEN "obecné vnímání" vozu - prostě za 900 t. si momentálně koupíte nejlepší třílitrové šestiválcové subaru legacy, ideálně konstruovaný vůz - symetrickou 4kolku s plochým motorem a plnou výbavou (nebo si za to kupte audi A3 s nějaký 4válcem - dle GTi tak budete více "in" ;-) )
PS: Ale v hlavě GTi je audi "prémie" (co to vlastně je?) a subaru mainstream (tedy "HLAVNí PROUD" - já bych z pohledu techniky spíše použila "SPRÁVNÝ PROUD/STYL")
Milý mosgug(u) - pořiďte si to co je vašemu srdci "bližší" (a na anonymy na internetu, kteří ani nepřiznají v čem jezdí NEdejte)
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
musím se (trochu škodolibě) přiznat, že mám radost, když se mně podaří Tě rozčílit, jo já vím - na hranici mezi mainstreamem a "prémií" jsi citlivý :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Subaru vs. Audi. Ani mi nejde do hlavy, jak lze tyhle automobilky postavit vedle sebe. To, že může být nějaký model Subaru ve specifické motorizaci individualistickou alternativou k nějakému modelu Audi bych klidně bral, ale paušálně stavět tyto značky vedle sebe.... ?? 8-s
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Velmi si vážím tvé paměti. Ano, u forestera, tehdy než formule trauterbeng byl ten výkon k nepotřebě. Přece nechceš srovnávat tuhle vypiplanou prémiovou ikonu s japonskou mainstreamovou crosskou? To bys mě dojal.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Neznám formuli trautenberg ale z vlastní zkušenosti musím potvrdit, že tak 70 kw je skutečně k nepotřebě. Minulou generaci ještě krabicoidních tvarů mám doma, dnes jako druhé auto pro ženu a děti a jakékoliv sportovnější svezení mě dávno přešlo. Jednak automat má docela prodlevu a také turbodíra je evidentní takže dávkování výkonu a načasování v zatáčce je docela problém. Samozřejmě, že je to turbobenzín a o to intenzivněji pak ztrátu dohání a stovka pod 8 není problém ale pocitově je to jako když nejdříve člověk zašlápne brzdy a pak teprve zrychluje. Vedlejší efekt je, že skutečně ostrá jízda znamená spotřebu nad 20 l. což bych akceptoval u skutečně sportovního svezení ale u houpacího koně ne, tím se dostávám k druhé slabině a to je jednoznačně podvozek. Tu slabinu samozřejmě myslím z pohledu silnice, je samozřejmě velmi dobrý do slabšího terénu na polňačku na pohodlné překonání rozbité asfaltky nebo různých "terénů" po Praze ale na běžné silnici je to houpací kůň pročež jej má ráda žena pro svou pozvolnou a rozvážnou jízdu (to není kritika vlastní ženy ale konstatování jízdního stylu). Podvozek je tedy docela pohodlný ale musí jednak krotit vyšší hmotu při vyšší stavbě, ano je tam boxer ale není to impreza ale spíš SUV, a také zdvihy pérování proti běžnému sedanu jsou někde úplně jinde aby si poradil v terénu. Takže do lesa, na nákup, po okreskách pohodovka. Ostré svezení je blbost, na to jsou tu jiná auta. Koneckonců určitě nová generace kde je i dehet ukáže kde bude jádro prodejů, i ona má podobnou charakteristiku a vyjma pár magorů co mají imprézu na plakátu nad postelí myslím, že půjdou všichni do něj.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Všimla jste si, milá GTi, že VŠICHNi s vámi "názorově sblíženi" mají na své KARTĚ UŽIVATELE čistou ŠEĎ?
Žeby všichni "milovníci" koncernu TAK rádi ANONYMitu? A PROČpak? COpak "skrýváte"? Nebo se za ty své názory "stydíte"? ;-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Chápu to správně, že o subaru forester minulé generace mluvíte, že TAM je cca 70 kW "k NEpotřebě"? ;-)
Tak jsem o tom "přemýšlela" a neb tohle auto maličko "znám", tak mi to stále "smysl NEdávalao" až jsem to "vymyšeňkovala":
1) máte "v kyblíku" tlumiče
2) máte "nahouby" pneumatiky - nějaké čínské?
3) nikdy jste s tím NEjel vy "vymýšlíte si"
4) NEumíte řídit
5) NIC dalšího mne NEnapadá ...
Tak JAK to je ;-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Tlumiče jsou originál, auto má 70 tis. takže předpokládám, že jsou jakž takž, neměřil jsem ale do servisu žena jezdí podle knížky.
Pneu jsou toho času zimní Dunlop, snad také ne úplný propadák.
Dokud jsem používal tak jsem s tím najel cca 30 tis. zbytek žena, teď už jenom pro benzín, do myčky, vyměnit kola nebo když se nechám zlomit na nákupy tak řídím abych něco dělal.
Netvrdím, že umím ale jezdím 35 let a v současnosti tak 60-70 tis. ročně takže snad i blbec by se to mohl naučit při takovém dlouhém "opakování".
A k čemu tam těch 70 KW vídíš k potřebě Ty? Na sportovní jízdu po okreskách? Blbost, každy lehký hatch je v tom neskonale lepší. Na 180 po dobré polní cestě? To je tak jediný důvod který bych viděl protože bežné sedany, hatche atp by si to kvůli filigránské konstrukci povozku nemohli dovolit. Na zrychlení v přímce, to se stejným motorem mají jiná Subaru daleko lepší, takže opět blbost. Na dosažení vysoké top speed na letišti, německé dálnici atp., opět blbost, na těch tacho 220 mě v reichu vezme polovina aut (nad 180 se stejně docela hodně vlní, plave a i citlivost na boční vítr v těchto rychlostech je evidentní, na té polňace se to ve 180 dá aspoň svést na blbý povrch). Tak na co?
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
no říkej co chceš, já jezdím s 2.0 a tomu rozhodně pár koníku chybí (asi těch 70 do turba). Podvozek má rezervu a houpavej rozhodně není. Jestli to nebude tím automatem ;-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Automat je skutečně asi největší problém v celkovém naladění auta. Ale znovu, je to dělník, pohodář, asi i držák jako všichni Japonci co jsem měl ale ne sportovní auto na nějaké závodění jak se mi tu snaží namluvit Kilie, takže já bych viděl skutečně optimální tu současnou generaci v dehtu. Ale nechci se s nikým hádat, je to stejné jako když se najdou lidé kterým se líbí Tuareg s tím velkým šíleným dehtem který má vyšší výkon než tahač a rozjel by menší vlak ale já budu tvrdit, že ta kombinace je stejná kravina, Tuareg má ještě méně sportovní vlastnosti než Forester takže příslušné jedince kterým se to líbí považuji za oběti reklamy, kteří si neumí vytvořit vlastní názor.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
TEDY Ham(e)! Jak vy to "vymyšeňkoval", že já ZÁVODĚNí zmínila? (ach už to vidím, to byla nějaká kília)
PS: To jste se ale VYHL a DŮSLEDNĚ úplně VŠEM otázkám (a já se na POHÁDKU na spaní těšila ;-\ )
Dobrou
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
no tak nějak. Ale dejme tomu, že se mi líbí zvýšený přehled daný posezem, a zachování slušné dynamiky, a drtivá většina malých SUV je "mrtvých na spodek". Forestr byl vyjímka protože byl lehoučký - proto těch 6s s 230 koňma.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Píšeš to dobře. Bohužel Subaru tak trochu "trpí" kultem turbo-imprez a spousta lidí ( stačí se porozhlédnout zde ) jak vidí Subaru, tak vidí rally speciál a zatáčku dveřmi napřed.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Ano, to jsem NEdávno "pocítila" v diskuzi pod článečkem o Impreze 2.0 D - asi není nad vlastní zkušenosti, malinké mám s Forester(em) a s Legacy trošičku "větší" a jejich "koncepce/konstrukce" se mi líbí NEjen teoreticky ...
Trochu vyšší výkon Forester BEZ problémů unese a já osobně "plný" výkon využijí zřídka, ale např. při KAŽDÉM předjíždění apod. je DOBŘE, že tam je ...
PS: Mne "těší" a "ráda" jsem a DĚKUJi za to každý den, že v "unifikovaném" světě (kde, půjde-li to tak dál, všichni nakonec vw jednou na čele mít budeme) stále taková auta jako třeba Forester 2.5 T jsou :yes:
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
No na "normální" denní ježdění přece ...
Já na "nákupy" i na německé dálnice 211 koníků s sebou vozím a "tak akorát" mi to příjde ...
Pokud vám minulá generace Forester ve 180 km/h opravdu "plave" něco NEní v pořádku ..
Na zrychlení v přímce "bubost" - proč? Já při rozjezdu z křižovatky i od dálniční pumpy bych klidně více koníku uvítala ...
Ve 220 km/h vás v Deutschland vezme polovina aut? NEvěřím. Tam jsem už pár km s pár auty najezdila a TADY vám to (NEzlobte se) ale TOTÁLně "ujelo" ... ;-)
Já NEjsem fanynka "gázik(ů)", ale Forester je rozumně povedený "mix", který zvládá terén i dálnici a PŘEKVAPUJE mne JAK "špatně" jste si vůz koupil. To vám tedy NEzávidím "vyhodit" přes miblion a po pár km zjistit, že to auto a ten motor jsou "o ničem" ;-\
Mohu se zeptat PROČ jste tak "NEvhodně" auto/motor zvolil? Z vašich příspěvků vyplývá skoro NAPROSTÉ "opovržení" a za ty peníze bylo/je docela dost "jiných" variant ..
Měl jste někdy i jiné subaru? Proč zimní Dunlop? Originály jsou Bridgestone, ne (tedy na tom mém byly)?
Jezdíte dokonce 70.000 km ročně? Woooow! To je VELKÁ porce - čím to jezdíte (když nejostřejší subaru forester je tak "out" a jeho něco přes 220 km/h polovina tamních aut "vezme" :-) )
Asi ještě spát NEpůjdu a na ty odpovědi si počkám (já pohádky na spaní totiž MOC ráda mám) ;-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Upřímně, musím říct, že chyba bude na Tvé straně. Očekávat od lidí typu GTI, Ham apod., kteří šetří z kapesného, aby měli o víkendu na benzín do své oplastované - pardon vytuněné - Škody 120i Turbo Twin, nějakou fundovanou odpověď, mi přijde jako holý nesmysl. Vždyť i opravdový laik po důkladném pročtení těchto příspěvků jasně pozná, že tihle hoši píšou o tom, jak vypadá jejich sen o životě v dospělosti. >:D
Nechci tady psát miliony odpovědí na příspěvky, tak to vše shrnu do jednoho. Musím říct, že vpodstatě ve všem s Tebou souhlasím. Nejsem sice tak movitý, abych si mohl dovolit novou RS6, nicméně koncem léta chci objednat Subaru Forester a docela dost mě žere, že se nabízí "jen" se 169 kW. Osobně bych uvítal něco jako limitovanou edici WRX STi podobnou té, která se u minulé generace prodávala čistě jen s pravostranným řízením (tedy v Japonsku a možná i v UK). Protože tak stejně jak nemám šanci využít v praxi tyhle koně u Subaru, tak je nám šanci využít ani v "prémiovce" (prémiovka to totiž v rámci koncernu VW, který je pro určité jedince jediným slušným výrobcem aut, určitě je) od Audi, ale hodí se je mít pod kapotou. V současné době jezdím mmj s C Jumper 2,2 HDi a miluju ten pocit, když je auto nenaložené a má na dodávku perfektní pružné zrychlení. Přesně ten pocit, kdy od Tebe všichni ostatní očakávají jen unylou jízdu a brždění provozu a pak Ti najednou koukají na vzdalující se zadek. A právě pro tenhle pocit se vyrábějí tyhle auta s nadbytkem výkonu, protože jinak je jakýkoliv vůz silnější než 100 kW vpodstatě nesmysl.
Ale škoda slov, protože jak to nemá na kapotě znak koncernu VW, můžeš mít jakýkoliv motor, jakékoliv jízdní vlastnosti, jakoukoliv kvalitu a stejně nebudeš z jiskrných očích dětí vracejících se právě ze školy IN... >:D >:D >:D
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
:-) pěkný příspěvek :yes:
PS: Já také psala, že TĚŠÍM se na POHÁDKU na dobrou noc ... ;-) (a NEdočkala jsem se)
PPS: Subaru (Forester) vám (od/ze sudce) přeji (NEchtěla bych "urazit", ale "připomenu", že 4kolka se trochu "jinak" řídí a přiznávám, že mně to snad rok trvalo, než "pronikla" jsem do "chodu" subaru, než naučila jsem se PLNĚ onu NADstandardní konstrukci "použí(va)t"
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Má milá GTi! Já na to URČITĚ mám i mám, ale Audi RS6 bych si NEkoupila (ale je legrace, že ten kdo na to "pravděpodobně" NEmá a NEmá, tak "učí" - poučuje ;-)
Chápu, že těch 10€ měsíčně vám za ty "propagace" koncernu stojí, ale já vám snad 20 dám (abyste toho nechala)
PS: Já tedy NEkapiš ... vždyť tam žádné "pořádné" auto NEbylo - tam ta Audi RS6 snad opravdu NEJlepší byla ...
PS: V Lidl(u) mne ještě neviděl NIKDY a NIKDO (a doufám že to tak zůstane)
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
přesně jsi to pochopil o čem bylo to představení ..... :yes: Pokud to někdo nechápe tak ho lituji .Měl jsem to štěstí jednu RS 6-ku mít na nějaký čas je to fakt na zbrojní průkaz .Pokud někdo potřebuje přesné informace tak jich je plný internet studené informace bez emocí ....
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Já to tedy NEchápu - klidně se PŘIZNÁVÁM ..
Uznávám, že kluci od audi RS6 velmi DOBŘE udělali, ale než auto trošičku "problematicky" postavit a pak ho "skrogeniálně" tlumiči odladit, nebylo by ROZUMNĚJŠí ho ROVNOU "správně" udělat?
PS: Uznávám že výsledek NEní špatný, ale 4kolka je řízením vždy až ... za zadokolkou (a to jsem řídila LEPŠí 4kolku a nikdy to NEbude "to ono") - fyzika se dá už možná na HODNĚ procent "oblafnout", ale na čistých 100 - to asi NEbude NIKDY ..
Zrovna jsem dočetla německý testík RS6 versus Alpina B5s (která je i levnější) a ... ;-) ... překvapení NEnastalo
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Ano vím, že to tak většina čechů "vidí/cíti" (NEtuším proč) - samozřejmě ne ... Alpina je maličko "jinde" :yes:;-) a "pochopitelně" audi poráží ..
PS: Češi jsou ve "zbožňování" výrobků koncernu Lidové auto trochu "papežtější než papež" - zdá se
PPS: To s tím rokem 2012 a váš "přistup" se mi ale "líbí"
Pěkný den :-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Přesně přesně - alpina B5S porazila audi RS6 ... a je docela "citelně" levnější .... já bych se s domácími německými testery shodla a při výběru/nákupu i "ušetřila" ;-)
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Babo, dnes je chyba opravdu na tvém... monitoru. To auto je dokonalé silniční kladivo. Ovšem jenom pro ty, co na to mají... jak píši nahoře. Pochop, tohle se kupuje levou rukou, na tohle se vlastní konto netuneluje.
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Milá GTi - SHODUJEME se! Také bych pro audi RS6 NEtunelovala konto (a raději si tu lepší Alpina B5S pořídila - i když já osobně asi raději Alpinu B6 ;-) )
... ehm teda v Zlíne. Všeobecné nadšenie z tohoto dielu Roadlooku ma teda míňa veľkým oblúkom. Možno to bolo spracovaním, ale skôr tým autom. Určite, kozmické výkony ktoré táto audina skrýva sú inšpirujúce ale nezachraňujú nudný až ordinérny obal a nulové charizma. Prepol som skôr ako sa to stihlo skončiť.
Ještě že to tak dopadlo, právě na okruhu by těžiště příliš VYSOKO a příliš VPŘEDU byly asi MíNUSem ... a řídit 4kolku je opravdu "slabší/horší", než "klasickou" zadokolku (když UŽ 4kolku, tak alespoň "pojetí" plně symetrické s plochým motorem typu subaru - když už to musí být)
PS: To raději takový CAYMANek S - to je JINÁ "káva" ;-)
Pěkný den :-)
... i v au(di)tě :-)
A to jak jsem psala, že zadokolka je PŘÍJEMNĚJŠí na řízení než 4kolka - to NEbyl vtip - Audi RS6 je takové: "Poručíme větru dešti" (a ono to opravdu "funguje", ale já dám přednost "přirodě" před "umělým" - byť ve výsledku povedeným/fungujícím - řešením) ;-)
PS: Ale když už audi, tak raději toto nebo R8, než A4 předokolku s 2.0 TDi - to zas JEDNOZNAČNĚ
Pěkný den :-)
Takt toto je proste nemohucnost, podat nieco zaujimave o tom aute :-)
1. zvuk motora v kabine je dost nudny, so stiahnutym okienkom, alebo pre tych, co su vonku to moze byt ina kava
2. ak je AUDI RS6 v rezime S tvrdy ako kamen, tak neviem, co je taky obycajny E90 na M podvozku na 19''
3. na co je lubovolne auto nad 150 koni, tiez ho clovek nikde nevyuzije naplno, ked bude dodrziavat predpisy. Ano, 50, 90, 130, to vsetko dosiahne RS6 sialene rychlo,a le...
jedine co je na tom videu dobre, ked vidno, ako brutalne rastie rychlost na tacho.
INAK TRAGEDIA!!!! :no::no::no: A miestami je to proste trapne
A co bys jako chtěl, rally Monte Carlo? To video přesně nadávkovalo to, o čem přemýšlí každý, kdo se jen trochu zajímá o auta. Tedy věčná otázka - co s tím, kam s tím, proč, proč ne a proč ano. Já chápu, že tvá parketa je především to - proč ne. Ovšm ti, co řeší to - proč ano, nebo dokonce to mají již v garáži vyřešené, ti na tohle budou nazírat určitě jinak. Hele, kup si devedečko rychle a zběsile, to myslím by tě mohlo před spaním dokonale naplnit...
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
Já to přece od babo(a) znám. To ale neznamená, že redakce auto.cz nemůže zvolit vlastní pohled na tohle auto. Naopak, já velmi oceňuji ten prakticko životní pohled. Kdo se o auta zajímá, a zejména ten, nepotřebuje tam mít drifty od titulků k titulkům...
Babo zvládl v blogu káru, pod tímhle videem ovšem nezvládl sebe...
Re: Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znal
No, při tomto možném pohledu, bych se musel ovšem zeptat, jestli má vůbec smysl zde diskuzovat? Jinak souhlasím s tím, že babovi se to video nelíbí. Byť by mi na diskuzích pojem líbí/nelíbí připadal jaksi velmi... jednoduchý.
... to video opravdu "nic/moc" - s takovýmhle autem bych doporučila MÉNĚ blbostí/předvádění SEBE a VÍCE auta a toho co umí - o to o HODNĚ (zkuste si někdy naladit nějaký "zahraniční" automagazín ... a řidič se ani NEmusí Stig jmenovat).
Pěkný den ;-)
GTI, ten pohlad je proste tragicky... Jasne, nikto necaka, ze to zoberu do toho Brna a budu s tym driftovat ako Clarkson, alebo Needel.
Ale scenar? HRUZA. Celkovo hlas pana Zezulky (hruza, ako ja mam mozno horsi, ale necpem sa do telky). Herecke umenie? HRUZA. Prehlad o autach a ako s v nich vyzna? Hruza
Takže to ani tak není o tom testu, jako o panu Zezulkovi. Tak proč se na Roadlook díváš? Pan Zezulka testuje přece v každém díle a pokud ti nesedí (na to abys to zjistil jsi měl dost dílů), nesleduju to.
A navíc tady veřejně hodnotit jeho znalosti o autech? To už trochu zavání ne...začínám pochybovat jestli máš vůbec papíry...samozřejmě na auto :no::no:
No, v Německu určitě ne. Ovšem na dálnici. Jardo... tobě přece nemusím snad psát o tom, jak to na silnicích chodí. Tohle auto si nekupují lidé, co to někde nad ránem za vsí zkouší v dlouhým táhlým na plnou pět. Tohle je... peklo pod kopytem. Tedy, možné peklo. A jen o to "možné" jde... Jinak jasně, v Mnichově to nakalíš a za pár hodin jsi v Brlíně. To musí být zážitek...
P.S. Tedy nikoliv stotřicet, nýbrž sto, většinou v tom pojedeš sto. Myslím v Německu a mimo město.
TAKÉ občas z München nach Berlin jezdím! To JE zážitek!
Chcete-li to zkusit, doporučuji po dálnici okolo Nürnberg jet, neb sice maličko DELŠí to je, ale na "rychlostní" testy VÝRAZNĚ lepší jest - se mi jeví ... :yes:
Tedy já to jen SLYŠELA, ale prý jsou i auta, která tam audi RS6 zamávají a "odjedou" ;-)
Doporučuji nedělní brzké ráno, tak nejpozději ve ráno 4 vstát a některé "hupy" (horizont - mírné údolíčko - horizont) se i přes 300 km/h jet dají ... ;-)
Pěkný den :-)
ako som Ti pisal, nejde o to, aby tam clovek driftoval... To by asi AUDI RS6 uz druhykrat nepozicalo... Uplne vlastne staci, ze prvu verziu RS6 v plnke aj s keramickymi brzdami uz nejaky sikonvy novinar v CR hodil do skarpy a dal na totalku.
Ale prehlad o tom aute je nula, ked ukazuju niekde zrychlenie, tak prevodovka preradi uz pri 6000, cize tam ani nemaju S mod... Ci sa auto zda byt tvrde ako kamen a zvuk motora dobry je uz vec subjektivna, to beriem.
Preco to neposlali ani medzi tie obligatne KUZELY??? Jediny diel, co som doteraz videl poriadne je mazda6 a to je oproti tomu RS6 ako keby testovali supersport.
Proste obhajovat GTI toto, to je horsie, ako dizajn novej Fabie II :-):-)
Vždy má vaše video opravdu slušnou technickou kvalitu, dnes se vám rozjel zvuk motoru oproti obrazu při záběrech zevnitř vozu, asi špatně vložené ruchy ... ale jinak dobrý.
To, že ste si z RS6 a jeho výkonu udělali "srandu" bych bral, kdyby se na konci videa RS6ka dostala na okruh, to by byla parádní tečka. Takhle to působilo hrozně neprofesionálně. Takové video (myslím scénář) není hodno tohoto pořadu.
"Humor" pana Zezulky a jeho "herecký výkon" nebudu komentovat, to je vždy stejný.
Takže sečteno podtrženo ... osobně mě to neoslovilo, promarnili jste šanci ukázat lidem pořádný auto.
Náskok díky technice - pravila reklama a kdekdo bez znalostí
"...od babo(a)"? Bože Galino Tatjano ivanovno - VY mne "kopírujete"? Och TAKová pocta ;-)
Pěkný den (a ten "JAKOtestík" audi RS6 opravdu "zanic NEstál" - to VÁŽNĚ si myslím - kdyby to M5 či nějaké AMG bylo, řekla bych to samé ...
Nevím kdo píše scénáře, ale pro mě umí. Má to nápad, má to nadhled, já se u toho dobře bavím. Většina Roadlooků se mi líbí. To auto je technicky dokonalé a to stádo koní mě vzrušuje. Je to báječné řešení pro Ty, kteří chtějí zůstat nenápadní a přitom mít za slupkou tuctové prémiovky téměř supersport. Typickým zákazníkem je skorumpovaný úředník ministerstva co přechovává miliony v krabici od bot. Nebo pan Inkognito. Hlavně na sebe neupozornit. Ty si v tom dovedu představit. Kylie a já si kupujeme vozy s charismatem.V mém případě sice Social Edition ale taky Emotion.
Ježíši já nedávno četla, že ty desetimiliony z krabice od bot mu vrátili, neb NEzjistili KDE je ukradl! Fantazie :yes:
Jinak dobrou noc a pak pěkný den a jednou tu C5 přeji .. ;-)
Hele Zezulko, já jsem tě viděl... ne, fakt jsem tě sledoval, jak tam lezeš po tom plotě v Brně... Moc ses mi líbil, přesně jsem viděl sebe, jak se tam sápu na plot a nevim, co s tou károu bych jinýho měl dělat.
Znám ty reklamy s tim retrívrem a znám "tady" souseda z Las Palmas, co si to udělá do Playas Igles a to je asi tak všechno, ale "ten pocit"!!! Nádhera... To je k nezaplacení! Ty koule jsou nádhera! Rulez RS6 a více benzínek :yes::yes:
vtip, zvuk, záběry, to vše tam bylo. ale vymlouvat se na 130ku ? kolik sem tady viděl videí jak jedete rychleji a zrovna u RS6ky si to odpustite ? to nebylo po ruce nejaky letiste ? nebo mate strach dat na dalnici 200 a zabrzdit na tech 130 ? myslim ze by to byla otazka sekund... ale co. podtrhuje to charakter auta. je to proste "obycejnej kombik s neobycejnym motorem" (nadsazka)
dobry den..
video bylo pekny, komorni, monotematicky a nerozptylovalo zbytecnymi hlody.. o rs6 bych mluvil jako o nejvyssim stupni potravniho retezce silnic, jako o ueberkombi a panu silnic (a ne jako o zdivocelym kombi). ale vse podstatny o vykonech, cene atd. bylo receno a predvedeno v praxi, takze jde jen o slovicka..
ps: jinak prvni volny jizdy v brne jsou letos 16.4., tak se budem tesit a doufam ze nam to tam prijdes vsem natrit. budu pozorne sledovat zrcatka a uhybat nastranu ((-:
ps2: poridil sis novy timepieces.. na vanoce?
reknu vam jedine,, jdete do *, ja na vas uplne seru,, ja vam nic rikat nebudu.. protoze kdyz na to prijde tak stejne zijstim ze melete uplne sracky od lidi co vzivote nikdy nejely s autem ktere ma vic jak 50 koni.. no a prece nebudou rikat jak ja se mam chovat ve meste pri rizeni.. a to ja na to fakt seru,, to mi za to nestoji.
LOL!!! drsny,,nejak tak to tam je.. ale tak to ma byt. jinak sympaticky,, pri nataceni se fakt asi nenudite :-).. jen tak dal.