Re: HELE SOUDRUIDI ABYCH VÁS ZAS TROŠKU PROPLESKNUL
jj
PŘEČTĚTE SI JAK VW FURT VOKECÁVÁ S ELETRIKOU [odkaz] JAK JE V ČECHÁCH VŠUDE BENZOPYREN [odkaz] Z TĚCH VAŠICH PODĚLANÝCH DÍZLPOPELNIC [odkaz] A NAKONEC JAK TO VIDÍ ROLAND BERGER S VÝVOJEM ELEKTROMOBILŮ V ČESKÉ REPUBLICE [odkaz] A S TŘEŠNIČKOU NA DORTU CO UŽ V MNICHOVĚ BAWOR ROVNOU STAVÍ A KASÍRUJE !! [odkaz] A PAK MĚ MLÁDEŽI NĚCO POVÍDEJTE ZAS O KILOWAT VÍC GENETICKY MODIFIKOVANÝM VW BRMBRM DÍZLMOTÓRU :-)
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Re: HELE SOUDRUIDI ABYCH VÁS ZAS TROŠKU PROPLESKNUL
ze na palcekovanie sa, su tu ini "experti" - to nieje moja salka kavy :-!
...a predpokladal som, ze tie minuska na mojich prispevkoch mam od teba.
Ak nie, tak berem nazad.
Ba dokonca sa ospravedlnim verejne ;-)
Re: HELE SOUDRUIDI ABYCH VÁS ZAS TROŠKU PROPLESKNUL
este pridam prevodovku: DQ 551 ma byt oznacenie - evidentne odpisovali z menej vhodneho prekladu, ked ani vykon ani oznacenie prevodovky sa netrafili ako na 1 nemen. serveri... :-!
tomu. Když s 2,7 TDI jedím od 5,8 litru - A6 Quattro automat (zatím minimální hodnota na délce 32 km), nynější 2,0 TDI 176 kW nejde pod 7litru v lehčím autě, tak proč nenasadí 6ti válec, který bude úspornější, pružnější, plynulejší a HLAVNĚ neporuchový ;-\
ja tiez tomuto nerozumiem.... nebol by lepsi 6 valec dizel 3.0 s nejakymi povedzme 150kw? ktory by mal lepsiu kulturu chodu, vyssiu zivotnost? suhlas......a zrejme by aj menej zral...... ako tento vytuneny dvojiter ktory vydrzi tretinu.... zere viac ako 6 valec a zvuk a kultura chodu asi tiez nebude lepsia.....
no vazne ja sa priznam ze tiez neviem preco je to tak ako je... za chvilu pride 1,6 triturbo dizel s 300 konikmi... ktory tak po 5 rokoch uz ani nepredas a pojde rovno na vrakovisko.. a zvuk bude ako z kosacky ... blaznivy to svet ... z aut sa stavaju spotrebne vytunene kosacky na par rokov ... casy kedy sa kupovali auta ktore aj nieco vydrzali a boli mechanicky robustne su definitivne uz prec....
Kde ho máš je celkem jedno, ale při normálním používání 2.7 TDI nebo podladěný 3.0 TDI 150kW jezdí v běžném provozu (město/dálnice/okreska) za 8 litrů. Za 6 litrů se dá jet leda na nějaké okresce, která bude převážně z kopce a při šolichání 70-80. To ale není zdaleka vypovídající režim a o běžné spotřebě takového motoru to nevypovídá vůbec nic. Při takovém režimu ten dvoulitr pojede za 4,5 a také to nevypovídá nic o jeho běžné spotřebě.
Z Chropyně po dálnici (Kojetín) do Brémy a zpět za 6,7 litru, tam jízda ve 3, zpátky řidič, pneu zimní, čas 24 hod (tam i zpět na otočku). Z Pec pod Sněžkou přes HK, Mohelnice, Chropyně za 5,9 litru. Z Chropyně přes UH, Uherský Brod, Trenčín, Bojnice ( tedy z Bojnic do Chropyně touto cestou) za 5,8 litru (dva dospělí, jedno dítě). Režim normální, tj. okreska 90 - 100 km/hod, město 50-55 km / hod. Kola průměr 16. Když jsem jel do Brém, tak rychlost 130 - 170 km / hod. Takže nevím, ale asi mám zázračné A6 Quattro s automatem. Jinak těch 5,8 litru bylo z Chropyně do Olomouce, což je vzhledem k toku Moravy (z Olomouce na Kroměříž) do kopce. ;-)
napriklad vytuneny 0,9 dvojvalec twin air vo fiate f500 zerie realne ( nie na papieri ) viac ako bezna 1,6tka .... tak k comu taketo motory?
male nadopovane kosacky ktore v reale su hlucne, zeru viac ako motory s vacsim objemom... maju hroznu kulturu chodu a v neposlednom rade aj ich zivotnost asi stoji za .... ved vieme za co ...
Dvoulitrový diesel o stejném výkonu jako třílitrový diesel budou žrát plus mínus stejně, třílitr o nějakou desetinku víc. Ale naopak to nebude v žádném případě. A k čemu takové motory? No k tomu, že Passat je mainstream a tam takový motor bohatě stačí a šestiválce jsou pro Audi, kde je to právě to odlišení od mainstreamu.
ja by som sa kludne uspokojil so 110kw dizlom ak by slo o passat ;-) .... bol by to ideal.... nejaky vykonovy extrem na beznu denno denno prevadzku uz nemusi byt ziadnou vyhrou....
otazna je aj zivotnost takto nadopovaneho motora..... veris skutocne ze bude rovnaka ako u motora s rovnakym objemom ktory ma o 40 percent mensi vykon? ..... ale flotilovym autam je to jedno... firma kupuje auta na par rokov a potom idu prec.... takze chapem ze nejaku zivotnost uz dnes nikto neberie vazne
.. motoru sa nechcem vyjadrovat, maratonec to asi nebude, skor sprinter ..., ale ten prevodovkovy ulet a la 10.stupnov pre DSG v Pkw , tak to som som vazne zvedavy ! ..uz 8.stupnov, musi zvladnut nadavkovat akykolvek KW vykon, ..co sleduju s 10.timi v osobných vozidlách ?! ...
To co je ideál pro tebe nemusí být ideál pro běžného kupce Passatu. Vrcholné verze se nevyrábí proto aby se jich prodalo 95% v dané modelové řadě, ale proto aby byly imagemakery.
Proč bez "-la"? V drtivé většině příspěvků nick Hammunasakra na tomto severů oslovuje sám sebe v ženském rodě.
Přežíval jsem dobře, byla s tebou sranda.
tieto nove 2.0 BiTDi motory su vyslovene dosledok NEDC meracieho cyklu.
V reale to samozrejme bude zrat v Passate min. to iste, co 3.0 TDi v A6 quattro.
V materialoch o tomto novom motore dokonca udavaju, ze s touto novou prevodovkou, s ktorou budu zase viac "plachtit" by mala byt priemerna spotreba vraj 4,6 l / 100 km... 8-s
Len hold, je to dosledok davnejsieho rozhodnutia koncernu - menom MQB !!! - tam sa totiz za ziadnych okolnosti klasicka V6 vraj nezmesti a kedze o VR6 TDi som este ani nepocul ani necital, je toto ich jedina moznost, ako uspokojit zaujemcov o naftovy pohon s adekvatnou dynamikou.
Bolo aj pisane, kde vsade sa ten motor moze objavit a davali doraz na to velke SUV na MQB-cku. - tam, hold smula, iny motor vhodnejsi v EU nebude. VR6 TFSi si tu asi kupi malokto...
Ale nazad k 2.0 BiTDi plus el.kompresor : motor ako taky neodsudzujem. Vo vacsich MQB - autach to bude zaujimava volba, o tom niet pochyb.
Skor sa bojim ineho - ze ho budu chciet dat aj pod kapotu napr. Touarega ! - furt si myslim, ze Audinacke V6 TDi je vo vsetkych parametroch lepsie, a kedze aj oni skoro kazdy rok prijdu s nejakym vylepsenim, tak v dobe, ked bude mat toto vyjst na trh, V6 TDi uz bude asi v dalsiom evolucnom stadiu a zase to bude lepsia alternativa ;-)
ved nech sa teda odlisuju, ja som rad za V6 TDi motory ! :yes:
A s tou mojou poznamkou k NEDC cyklu - to bolo na margo toho, ze nepokracovali v dalsom vyvoji R5 TDi, ale ako stado sa pridali na cestu R4 TDi... :-!
Inac je zaujimave pozriet si paierovu spotrebu Passat 2.0 BiTDi 4M / A6 3.0 TDi quattro !
5,3 / 5,1 !!!!!!!! v o 160 kg tazsom aute s medzinapravovym diferakom !!! a nie so skoro stale odpojenym Haldexom !!! ;-)
Ale my všichni víme že dovvnsizing nefunguje. A až nebude NEDC, čehož se ale automobilky strašně bojí, protože s LTC jim půjdou g CO2 o 10 až 20 nahoru, bude zase upsizing, skončí stop start atd. A nastane opět doba šestiválcová, asi ne osmiválcová ale i ty mohou mít vypínání poloviny válců ....
Taky si myslím, že by případné VR6 TDI bylo u náročnější, než u benzínu, navíc současný trend zrovna moc víceválcům nepřeje ani u prémie, natož v mainstreamu.
"K přeplňování je údajně využíváno dvoustupňové elektricky poháněné dmychadlo."
- tak to nakoniec pochopili aj v ACZ, ze to nie je "elektricke turboduchadlo". a to som zaregistroval len dve diskusie, kde im to bolo vysvetlovane. >:D
:-)
ono je to este trochu komplikovanejsie:
turboduchadla klasicke su 2, no a plus je tam elektricke duchadlo/kompresor ;-)
tie "klasicke" turboduchadla ale maju elektronicky ovladane natacanie statorovych lopatiek na turbinovej strane, a nie podtlakom ako davnejsie v minulosti.
Teda pravdepodobne len 1 z nich, nakolko to druhe predpokladam, ze ma pevnu geometriu turbiny. Plus je mozne, ze uz aj preplnovaci tlak riadi elektronika a nie klasicky "push ventil". ;-)
Chcete sportovní jízdu? ... Zkrátka a dobře, pokud pomýšlíte na alespoň trochu sportovní jízdu a ne, tím ..... naprosto souhlasim nafta patři do náklaďáků, dodávek, traktorů a strojů, ať si...
Taky dávám hlas benzínu patři sportovní jízda :-!
Můj Peugeot 405 turbo diesel 66Kw , kupovaný nový v Mnichově v roce 1993 , najeto přes 400 000 , po prodeji ho dodnes stále občas vídám jezdit a když jsem se naposledy bavil s novým majitelem tak najeto dalších přes 250 000 Km s pravidelnou údržbou a největší oprava výměna jehlových ložisek zadní nápravy , motor původní bez opravy . Další Peugeot 406 Hdi 80Kw kupovaný s tachometrovými 90 000 Km , dodnes najeto 310 000 Km motor opět jen s běžným servisem . Passat 2.0 BiTurbo 176Kw nebo dokonce 200Kw ??????? Přežije ta věc alespň dobu na kterou si ji kupují firmy , tj. 3-5 let ??
Tento motor je tresinka na dortu. Jiz drive a vyse nekdo psal, ze si ho poridi nekolik nadsencu. Mainstream se rozhodne pro tradicnejsi verze 110 Kw nebo 1.6d.
Otazkou zustava, jak moc se mu bude zamlouvat slapani na krk. Ve vetsine zemi EU se clovek vlece na dalnici 130-140 a motor se prevaluje mezi 2k-3k rpm. V Nemecku to je jina, tam se muze ridic rozjet vic, az na pokraj limitu auta. Kdyz uz si nekdo vybere takovou masinu pod kapotu, tak ocekavam, ze tomu na krk slapat bude. A opet je slapani a slapani.
Nicmene, verim tomu, ze se VW vytahl s motorem, ktery neco vydrzi. Tedy nebude na odpis po 100k km. Kdyz se o to majitel, potazmo servis, bude radne starat, tak i tento brutalne prefoukany motor dozije 300k km.
Ja osobne bych ho nebral.