Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Alfa Romeo 149 - první foto přesériového prototypu

10 komentářů

RS
Maskují to úspěšně, což je dobře. Pokud by to mělo být je lehce přestylizované Bravo, tak to by bylo celkem neštěstí. Už se na ní těším, jen té velikosti se obávám 4,5 metru, to je hroch... a o prostorové orgie také nikdo nestojí ;-\
Avatar - ethicon
ethicon
tieto fotky sa objavujú už skoro rok, je to zatial "mula" Brava, čo je nové je zadná časť s odlišnými zadnými svetlami pravdepodobne definitívneho tvaru, boky a predok okrem masky Alfa Romeo je jasné Bravo, ktoré maskuje novú techniku Alfy, nebude až také veľké, podľa talianskych serverov okolo 430cm čiže asi ako Bravo,(určite to nebude niečo ako Delta resp. nejaký hroch) ale malo by byť údajne mierne širšie a nižšie, ved uvidíme asi na jeseň. platforma by mala vychádzať z Brava a Delty samozrejme s multilinkom vzadu a bud Mc Pherson, alebo štvorprvok vpredu( 147-štvorprvok vpredu a vzadu kombinácia McPherson s viacprvkom) motory multiair 1.4, 135 a 165 cv, 1,8 multiair 200-240 cv, 2MTJII 165 cv, 1,9 biturbo 190 cv...3,2 asi vypadne z ponuky a nahradí ho 1.8 turbo)
BaracudaJ
Ta platforma z Brava mě zarazila. Ve srovnání se složitým zavěšením 147 (lichoběžník předu, víceprvek vzadu), by to byl krok zpátky a pořádný. Alfa, ta která vždy vynikala moderním sofistikovaným podvozkem... Jestli dostane platformu z Brava, tak je auto neprodejný, protože se dá očekávat o něco vyšší cena než u Fiatu.
Proč víceprvek nedostala už Delta?
Avatar - ethicon
ethicon
platforma nie je predsa totožná so zavesením kolies...samozrejme, že si Alfa ponechá viacprvkové zavesenie kolies, u Delty asi zvíťazilo finančne menej náročné klasické zavesenie vzadu skrutný stabilizátor a vpredu Mc Pherson prevzatý s Brava resp. ešte Stila.Delta ani nemá ambície byť športovým automobilom. Prečo by Alfa testovala túto "mulu" s pláštikom Brava ak by tam chcela dať rovnaký podvozok ako majú "dvojičky" Brav👋Delta?? pod plášťom Brava sa skrýva uplne nová technika a zavesenie kolies.Informácie zo všetkých talianskych serverov jasne o tom hovoria"mentre il comparto sospensioni potrá contar MacPherson all´anteriore e Multilink al retrotrento" . Vzadu multilink a vpredu bud Mc Pherson (napr. ako Golf, Oktávia...) resp. skôr štvorprvok.
První dvě fotky jsou opravdu staršího data, kde se jedná kromě přední části o Bravo. Na dalších fotkách je vidět změna tvaru zadních dveří, včetně falešné kliky (ta pravá je umístěna stejně jako ve 156). Podvozková platforma bude přepracovaná a z Brava bude opravdu jen vycházet, jelikož ji FIAT plánuje používat pro další modely AR, včetně nástupce 159.
Avatar - ethicon
ethicon
malo by sa jednať o novú C-evo platformu, ktorú bude využívať asi aj budúce Bravo? ..čo sa týka tých skrytých klučiek zadných dverí je to otázne, kedže je tam vidieť aj klasické kľučky na dverách...ale možno je to len maskovanie, ten tvar zadných svetiel sa objavil už aj na starších skicách a fotomontážach, všetko to však môže byť len maskovanie😄
jirka1203
neviem prečo, ale tvar zadných svetiel je príšerný...niekedy menej je viac 😢
Ale takhle ty světla vůbec nemusí vypadat!
Když se podíváš na tu fotku, tak si všimni toho hrbu kolem světel. Tohle je jen slátanina ze světel MiTa a 159... 8-s
...mohli by si pohnout, ať můžeme Alfu 149 preventivně zařadit mezi designovou elitu segmentu (ano, vím, že jsem ji neviděl). I když se říká, že na ní bude nemalý počet prvků z Brava, jakožto smyslného, atraktivního kompaktu, nevidím na tom nic špatného... :yes:
Avatar - ethicon
ethicon
bohužial sa predstavenia 149/Milano pravdepodobne dočkáme až v januári 2010 (info na www.autoblog.it) pôvodne to malo byť na autosalone v septembri vo Frankfurte. Vývoj niečo stojí a je kríza 8-s