Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
michael.snow
Tohle je to správné SUV, tedy vůz, s kterým mohu zajet mimo asfalt například kvůli sportovním aktivitám.
Bohužel dnešní nabídka v Evropě je tristní, pár spartánských nepohodlných mohykánů ( Jimny, Wrangler, Defender) a nebo superdrahé luxusní jako Landcruiser a G-classe. Vše ostatní se samonosnou karoserií a jen mírně zvýšeným ( některé jen na 16-17cm) podvozkem z osobních aut ideálně s automatickým 4x4 na principu haldexu.
Přitom i v Evropě by bylo pořád dost zájemců, co by obdobný vůz v ceně 700-900 tis s rámovou konstrukcí a redukcí ( přitom pohodlné na cestování s úspornými motory - 2,2 a 3,2 TDCI), koupili. Toto zde bude chybět stejně jako Toyota 4runner ( aktuální generace je povedená po všech stránkách), nebo Pathfinder ( nová generace je již čistě asfaltové SUV). i právě skončené Suzuki Grand Vitara bylo na půl cesty ( byť rozměrově o dost menší), jeho nástupce raději nebudu ani komentovat.
Toyota sice má v nabítce LC150, ale ta je již skoro 2x tak drahá.
Bohužel dnešní nabídka v Evropě je tristní, pár spartánských nepohodlných mohykánů ( Jimny, Wrangler, Defender) a nebo superdrahé luxusní jako Landcruiser a G-classe. Vše ostatní se samonosnou karoserií a jen mírně zvýšeným ( některé jen na 16-17cm) podvozkem z osobních aut ideálně s automatickým 4x4 na principu haldexu.
Přitom i v Evropě by bylo pořád dost zájemců, co by obdobný vůz v ceně 700-900 tis s rámovou konstrukcí a redukcí ( přitom pohodlné na cestování s úspornými motory - 2,2 a 3,2 TDCI), koupili. Toto zde bude chybět stejně jako Toyota 4runner ( aktuální generace je povedená po všech stránkách), nebo Pathfinder ( nová generace je již čistě asfaltové SUV). i právě skončené Suzuki Grand Vitara bylo na půl cesty ( byť rozměrově o dost menší), jeho nástupce raději nebudu ani komentovat.
Toyota sice má v nabítce LC150, ale ta je již skoro 2x tak drahá.
Zabudol si este na Mitsubishi Pajero. Sice X krat recyklovane, ale stale vyborne SUV/Offroad za dobre prachy. Osobna skusenost. Nova generacia az 2016-2018. Uvidime.
Kazdopadne, tento Ford by sa v nasich koncinach rozhodne ujal.
Kazdopadne, tento Ford by sa v nasich koncinach rozhodne ujal.
Pajero Sport už je 10 let minulostí, bohužel. 3. a 4. generace už nejsou to, co to bývalo. Ta samonosná ( byť s částečným "rámem") karoserie už tolik nevydrží. Viděl jsem Pajero 3. gen, kde po 5 letech díky offroadu nešly žádné dveře pořádně zavřít. Aby to vydrželo, potřebuje to rám. I když je pravda, že teď na konci životného cyklu je Pajero 4. gen za 898t téměř v plné výbavě, to je moc pěkná cena, kor když dřív to bylo 1,3-1,6 mil.
Problémem Pajera byly motory. Nevím, zda ten diesel v Pajeru už vydrží běžných 400 tis km.
Jinak tohle auto od Fordu se mi líbí. Jak celá koncepce, tak hlavně interiér. Ostatní Fordy by se měly inspirovat :yes:
Jinak tohle auto od Fordu se mi líbí. Jak celá koncepce, tak hlavně interiér. Ostatní Fordy by se měly inspirovat :yes:
Ale ano, 3,2 DiD je uz davno odladeny a spolahlivy motor. Za tych 14-15 rokov co to tam laduju na nom patricne popracovali. Netreba to prehanat so sportovanim, pekne klido-pido + pravidelna udrzba, kvalitny olej a s trochou stastia 400 000-500 000 km nie je problem.
Na australskom fore uvadzaju aj vyssie najazdy. Pajera 3./4. generacie su tam velmi rozsirene a oblubene. Patricne upravene vydrzia v busi tazke offroadove podmienky uplne v pohode.
Na australskom fore uvadzaju aj vyssie najazdy. Pajera 3./4. generacie su tam velmi rozsirene a oblubene. Patricne upravene vydrzia v busi tazke offroadove podmienky uplne v pohode.
trosku mi svojou robustnostou pripomina niekdajsieho e😜lorera ktory bol aj u nas
[odkaz] 😉
vyzera to tak ze za par rokov ak clovek bude chciet poriadne a prakticke auto bude musiet vycestovat do sveta... sranda