Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - flyboyeda
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 15. 11. 2014 09:56
ale zajímalo by mě jak by tenhle fujtajbl dopadl s porovnání s Macanem vod Porsche v Losím testu, macan nedopadl nejlíp
Avatar - Hammunasakra
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 15. 11. 2014 18:50
Buď si jistej že kdyby dopad podobně a hůř tak se to na 100% dozvíš ;-)
Avatar - flyboyeda
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 15. 11. 2014 19:23
to je fakt, ale chtěl bych vidět jak si X4ka vedla v tomto testu
Avatar - 3_diamanty
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 15. 11. 2014 20:19
ako si X4 vedla v tomto testu je asi tak dolezite ako to ci aston martin vanquish ma mensiu spotrebu ako ferrari 458 italia....

priorita X4 je kamarat moj uplne ale uplne inde... ale bohuzial ani tam kde by mala tak zrovna X4 neohuri ( odporucam pozriet klasicky test ) .... vzadu sa predpokladam nastupuje pohodlne len tym bez hlavy .... alebo mozno bez chrbtovej kosti..... dizajn tiez nic moc... nie je to ani sexy ani muscle car.... ale skor obluda...

ak budes vediet ako dopadla v tom ( tvojom super dolezitom ) teste daj vediet.... aj ked ako vravim.... toto su z hladiska beznej uzivatelskej reality uplne nepodstatne veci, ktore neriesia ani samotni majitelia tychto aut ... ale clovek sa aspon pousmeje na vas niektorych ked tu vidi ake super dolezite veci veci riesite ...

PS: mozem vediet tvoj vek? postaci mi tolerancia plus/minus 2 roky ak nechces byt presny, aj mna kedysi kvarili podobne nezmysly a za najdolezitejsie veci na autach som povazoval nieco uplne ine ako dnes..... poznam to :yes:
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 16. 11. 2014 10:35
S x4 jsem absolvoval několik tisíc km testu a musím říct, že je to výborné imageové auto hlavně pro ženu s dětmi, anebo i pro muže, zvlášť v designu s těmito M prvky. Jízdní vlastnosti, design a spol. postavení které v tomto autě majitel získá naprosto odpovídá ceně a vzhledem k min. půlročním čekacím lhůtám toto auto jasně odpovídá na otázky těch, kteří si BMW nemohou dovolit a jenom plkaj v diskusích. Pokud někdo s 190+ cm chce denně nasedat do auta dozadu, koupí si prostě jiný model, 7 class nebo X5... Auto X4 nemá kufr jako superb, ani místo vzadu pro Pepu Vrtala. Díky Bohu za to.
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 16. 11. 2014 11:46
Počuli sme slovo odborníka, ktorý vie čo je a čo nie je dôležité.

Výsledok X4 a losieho testu nepoznám. Vyskúšal som ju na okruhu a nie je to vôbec zlé. Samozrejme treba brať v úvahu, že to nie je športové kupé. Moja krvná skupina to nie je, ale viem si predstaviť, že si zákazníka nájde.
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 16. 11. 2014 13:00
No, viacere monstrozne kreacie od BMW si nasli zakaznikov, spravidla steroidovych borcov a peroxidove pipiny. Spravidla to funguje tak, ze pipine nevadi dovod, pre ktory si ich steroidovy borec kupil predlzovadlo od BMW.

A BMW si zapise dva predane kusy.

Vyhrava kazdy. Ako v osobitnej skole ;)
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 16. 11. 2014 13:05
Podle toho, cos napsal, tě z tej osobitnej školy neměli vůbec pouštět.
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 16. 11. 2014 13:05
Keď to ľudia kupujú, tak prečo by to nevyrábali ? Mne sa to nepáči, kupujem iné. Tebe sa to nepáči. Ani KIA-Worldovi sa to nepáči, takže by si tiež mal kúpiť niečo iné. No a potom sa možno BMW nad sebou zamyslí :-)
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 16. 11. 2014 13:50
To je právě to, že mě sa nepáči také některé kreace BMW nebo jiných značek a jinému sa páči. Prodejní čísla BMW jdou poslední dlouhá léta nahoru, tak nemyslím, že se začnou v Mnichově zamýšlet jestli to dělají dobře až si přečtou, že kiaworld a trumbád mají s jejich auty problém.
Je to Fujtajbl o tom není pochyb
| 16. 11. 2014 15:23
Ja s nimi problém nemám. Len si u BMW nekupujem X6, alebo X4, lebo sa mi nepáčia. Paleta je široká, vyberiem si iné. Kde je problém ? Keby si to povedalo dostatok ľudí a prestali by ich kupovať, tak by sa BMW zamyslelo. Zatiaľ sa tak nedeje, tak sa zrejme dočkáme aj X2. Mne to nevadí a ak ma pozvú, rád si ju vyskúšam. Mne len príde scestné hodnotiť na X4 že sa nevlezie dozadu niekto kto má 2m a že ma nemá zaujímať ako to zvládne vyhýbací manéver. Kupujúci (taký čo si to skutočne kúpi a nie len mudruje) dobre vie, že sa dozadu nevlezie vysoká postava a zjavne mu to neprekáža. Zaujíma ho však, či sa s tým nevyklopí v prvej zákrute. Moja skúsenosť hovorí že nevyklopí. Viem si predstaviť niekoľko dôvodov prečo si pokojne X4 kúpiť. Dokonca, keby sa mi páčila, tak o nej aj uvažujem. Na lyže sa do nej zbalím, nepotrebujem kufor ako hrom, jazdí to veľmi dobre. Tak prečo brať X5, alebo X3, keď prínosy týchto dvoch nevyužívam ?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku