Je nějaký relevantní důvod nabízet v této kategorii diesel? Parametry té turbolitrovky vypadají velmi slušně a pokud ve svých slibech o spotřebě bude následovat aktuální 1,2 TSI, tak tu pro TDI už nějak nevidím prostor.
male auto s dieslom kupuju zvacsa len a len firmy..... vidim spustu beznych malych aut v sukromnych rukach denno denne na sidlisku ( rodiny s detmi ) ... a mozem seriozne prehlasit ze takmer vsetko su to benzinove male auta ( benzinove fabie, swifty, i20, ria, ibizy, corsy, pola, fiesty, yarisy a podobne ) ..... nissan micra ak dobre viem ani dizel neponuka... stretnut napriklad dizlovy swift je tiez obrovska rarita... pritom swiftov u nas beha hodne..... alebo take dizlove rio ci i20... tiez nestretnes
podla mna su dizle teda hlavne vo firemnych malych autach.... kde sa beha spusta kilometrov denno denne.... a kde to auto za par rokov skutocne dokaze na spotrebe aspon nieco usetrit.... osobne male auta s dizlom skutocne vidim v sukromnych rukach velmi velmi malo....... ak aj vidim nejaku dizlovu fabiu tak takmer vzdy je polepena kdejakymi firemnymi napismi.... a nejedna sa teda o sukromne auto
Re: VŽDYŤ TO PÍŠOU CO CHVÍLI ŽE SPOTŘEBA JE JEN PAPÍROVÁ
jj
PĚKNÝ POLO S 4L BENZÍNU / 100km (DÍZLUBOŽÁCI UŠETŘÍ KORUNU ABY OTRÁVILI VÍC LIDÍ [odkaz] ) ALE furt je to moc soudruzi !!
VŮBEC NEMÁ CENU SE ZABÝVAT SPOTŘEBOU a olejíčkama v dnešní době - TO JSOU jen LABORATORNÍ KECI [odkaz] [odkaz] ;-)
NEJLEPŠÍ JE JEZDIT ELEKTROMOBILEM [odkaz] [odkaz]
za noční proud 50Kč/100km
za denní proud 100Kč/100km
za čez tarif [odkaz] stále za 60Kč na 100km
za pár šprdlíku na každým kandelábru v Němec v ceně vozu BMW [odkaz] [odkaz]
zadarmo v ceně vozu Tesla [odkaz] příští rok i v ČECHÁCH [odkaz]
a neměnit volej už vůbec >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: VÍTE VY VŮBEC PROČ JE deklarovaná cena LITRu motorovýho OLEJE V KRÁMĚ/servise/benzínce 2x DRAŽŠÍ NEž je jeho skutečná přímo od obchodníka?? ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)
Re: VŽDYŤ TO PÍŠOU CO CHVÍLI ŽE SPOTŘEBA JE JEN PAPÍROVÁ
však v Indii mají strach aby populace nepřekonala v blízký budoucbnosti Čínu [odkaz] ;-) to je přeci jasný proč v němec se zbavují dízlu [odkaz] a v Indii ho cpou ;-) Vám pořád snad není jasný souvislost českýho kolabujícího důchodovýho systému a nepodpora elektromobilů a tolerance dízlů ?? ;-);-);-);-);-);-) >:D >:D >:D >:D
Re: VŽDYŤ TO PÍŠOU CO CHVÍLI ŽE SPOTŘEBA JE JEN PAPÍROVÁ
To jo >:D Myslel jsem, že Ostravu nic nepřekoná, ale Indie jí docela dobře konkuruje a pak v Nepálu v Káthmándú jsem zjistil, že může být i mnohem, mnohem hůř :-)
vysvetli mi tu nejaky globalni oteplovac (davam to jako synonym k protezovatelum downsizingu), jak je mozne, ze vetsi motor ma mensi spotrebu? (1,2tdi vs. 1,4tdi)
Vůbec nejsem GO, ale je to vše o technickém vývoji. Jediné, v čem může mít 1,4 větší ztráty je tření pístů. Vše ostatní je efektivnější, motor je z Al - úspora hmot., může mít více kluzké části, které se třou (ložiska, vačky apod.), vyšší vstřikovací tlak, má vodní mezichladič - písty nemusí vyvinout takovou sílu na kompresi, odpojitelné pumpy apod.
No spis bych rekl, ze kdyz pouzijes stejne technologie tak ta 1,2 musi byt uspornejsi. Jestli to neni tim, ze tu 1,4 vyuziji i jinde a muzou ji nabizet i s vetsimy vykony do vyssich trid a mezitrid. Ta 1,2 je asi k nicemu, zbytecne zvysuje nakldady. Je to jen domnenka, nesleduji nabidky koncernu s diesely, dehtaka ani nahodou.
To sice nevim, ale u Jetty ted taky nahradili 1.6ku dvoulitrem. Asi je pro ne levnejsi delat jeden motor s ruznym vykonem a tech par deci usetri delsimi prevody, naladenim motoru atd.
Velký počet kupců nových vozidel je evidentně jiného názoru. V ČR jsou malé benzíny populárnější z jediného důvodu, jsou o hodně levnější. V ČR není kupní síla aby se kupující mohli svobodně rozhodnout. Lidi co mají sotva na novou Fabii asi těžko koupí o 60 tisíc dražší dieselovou verzi.
V Německu je to přesně naopak. Peněz je dost tak se kupuje dle priorit.
Neznám aktuální čísla, ale pamatuju, že u Fabie byl podíl dieselů na domácím trhu kolem 20 %. Přitom zhruba 50 % podílu tvoří firemní zákazníci. Jednoduchá matematika říká, že i firemní zákazníci preferovali u Fabie benzínové motorizace.
Z hlediska motorizaci očekávám postupné "dělení" evropského trhu. Diesely zmizely z miniaut (kolínská trojčata a spol) a začnou zřejmě mizet i z kategorie supermini. Naopak benzíny už zmizely z dodávek a brzo zřejmě zmizí z limuzín a velkých SUV. V nižší střední třídě očekávám vzestup CNG na úkor dieselů.
V tomto prípade by som okrem riešenie peňazí doporučil samotnú jazdu. Ak porovnám 1,6 tdi v minulej fabií s 1,2 tsi, tak to tdi okrem o relatívne málo nižšiej spotreby zaostáva v všetko. Veľká časť padá na ťažkú 5 stupňovú prevodovku tdi. Tá jazda je za trest :-!
bude len pre verziu bluemotion? to by bola skoda .....
osobne totiz start/stop system, pneu s nizkym valivym odporom a ani dlhe prevody nie je to po com v malom aute tuzim a verim ze vacsina soferov je na tom podobne.....
ak by tento motor malo aj klasicke polo ( teda nielen ekoteror-verzia bluemotion ) tak az potom by to bola zaujimava volba :yes:
Vyberte si nový modelov TSI a TDI a porovnajte ich technické parametre motorov, výkon a jazdné vlastnosti a ďalšie údaje, aby ste mohli mať istotu
Motor - 1.0 TSI :yes:
Největší výkon [kW/min] - 70kW :yes:
Točivý moment [N.m/min] - 160/1500-3500 :yes:
Převodovka - 5M :yes:
Max. rychlost [km/h] - 191 :yes:
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 10.5 :yes:
Komb. spotřeba [l/100 km] - 4.1 :yes:
----------------------------------
Motor - 1.4 TDI :-( takže
Největší výkon [kW/min] - 55kW :no: to je slabší výkon podobného výkonu atmosférický motor benzín.
Točivý moment [N.m/min] - 210/1500-2000 :yes: kroutící síla, ale patří do náklaďáků, dodávek, traktorů a strojů, ať si...
Převodovka - 5M :no: potrebuji 6M nedá >:-[]
Max. rychlost [km/h] - 178 :no: málo max. rychlosti, tak bude hluční motor.
Zrychlení 0-100 km/h [s] - 12.9 :no: moc pomalé
Komb. spotřeba [l/100 km] - 3.1 :yes: úsporná tak to je hezký, to není jednoduchšou údržbou.
----------------------------------
TSI :-!
TDI :no:
KLAMETE! Pozrite si kompletny cennik VW Polo, vratane Bluemotion verzii - [odkaz] - NIKDE tam nie je 1.0 TSI 70kw !!!
STE OBYCAJNY AMATER A KLAMAR! :no:
Tak ještě jednou a v klidu:
Konfigurátor jasně mluví o 1.0 TSI (70 kW) [odkaz]
tisková zpráva mluví o 1.0 TSI (70 kW) https://www.volkswagen-media-services.co… />Vámi zmíněný výkon 81 kW vidím jen u 1.2 TSI
Klikli ste tie odkazy, ktore som Vam napisal? OBA su z oficialnej stranky VW, OBA odkazuju na motor 1.NULA TSI 81kw. Je tam napisane BLUEMOTION? Ja to tam vidim. Vy?
Hádáte se celkem zbytečně.
Článek je o verzi Pola BlueMotion, a to je aktuálně v nabídce pouze s jednou benzínovou a jednou dieselovou motorizací. Benzínová 1.0 TSI BM pro POLO BM má skutečně 70 kW a 5st. převodovku.
Pak tu máme druhý případ (viz LEGOPARK 15:52), kdy se ovšem nejedná o Polo Blue Motion, ale o běžnou verzi Pola s motorizací 1,0 TSI s technologií BlueMotion, která má 81 kW a pro změnu 6st. převodovku.
I dieselové Polo BlueMotion 1.4 TDI/55kW má snížený výko o 11kW, proti běžné verzi Pola s nejslabší motorizací 1,4 TDI/66kW, také s technologií BM.
Je tedy primárně nutno rozlišovat běžnou verzi Pola s motorizací BM a Polo s přímým označením BM. V konfigurátoru je třeba se nejdřív rozhodnout, jestli mě zajímají "normální" verze Pola, nebo naopak speciální "eko" verze BluMotion (v konfigurátoru až dole).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]