Ekonomika
že Francouzkou kvalitu v Alžírsku udrží >😁 .. on to zas takový problém nebude :yes: Holt, tradice je tradice.
Gilgit
K tvé osobe - holt, pablb je pablb.
ono uz aj to sucasne francuzsko je zlozenim obyvatelstva skor ako alzirsko ( stare dobre francuzsko ako ho pozname zo zandaroviek vymiera ) .... je to tam dnes samy arab a pristahovalec ... je fakt ze na kvalite aut to tiez asi neprida ...
Gilgit
Jestli auto montuje Arab nebo Slovák más v podstate jedno. >😁
Tak hlavne, že na Slovensku vyráběj auta jen čistokrevní Slovácí... 😄 Topre, ty jsi stejnej pablb jak ten maros... Byls někdy ve Francii?
bol som v parizi v roku 1998 zo skoly na zajazde ( sli sme autobusom )... a uz vtedy som tam videl kopec miesancov a pristahovalcov .. odvtedy som tam nebol
Gilgit
Holt velký cestovatel - presne jako Brouk Pytlík.
Podľa seba súdim teba? :-!
Gilgit
Toppera posuzuji podle toho co napsal ve stovkách príspevku. Más nejaký problém nebo neco k veci? Uvítal bych nejaký diskusní príspevek k tématice clánku, tedy k výrobe/montázi automobilu v Alzírsku, prípadne Severní Africe.
Běž se podívat třeba do Audi v Ingolstadtu ty nadraso.
neurazaj sa... nemas dovod...
chod do francuzska.. je tam dost pristahovalcov... nevravim ziadnu novinku
chod do francuzska.. je tam dost pristahovalcov... nevravim ziadnu novinku
Jsou tam pristehovalci, stejně jako v Česku, na Slovensku a všude. A na rozdíl od nás se tam s nima nemažou. Můžu ti s klidem napsat, že jedno z mých nejoblíbenějších měst je Marseille. Pokud chceš, problémy najdeš, pokud se chováš normálně, je to město jako každý jiný...
Nezbejvá, než ti popřát, aby v Košicích, Komárnu, D. Strede a pod. všechno fungovalo bezproblémově mezi občany všech početně zastoupených ras... Vám fakt není co závidět.
Někdy zkus říct rodičům,ať ti půjčej feldu, a vyraž do světa... Svět v televizi je úplně odlišnej od toho reálnýho...
Nezbejvá, než ti popřát, aby v Košicích, Komárnu, D. Strede a pod. všechno fungovalo bezproblémově mezi občany všech početně zastoupených ras... Vám fakt není co závidět.
Někdy zkus říct rodičům,ať ti půjčej feldu, a vyraž do světa... Svět v televizi je úplně odlišnej od toho reálnýho...
Gilgit
Topper tady jiz párkrát psal nenávistné poznámky vuci príslusníkum jiných národu - Arabum, Turkum, Iráncum, ale i Polákum. Topper se holt povazuje za neco lepsího.
Sklapni už, Stoupo...
Gilgit
Dokázes napsat neco k veci, ubozáku? Nedokázes, protoze na to nemás.
Ale je fajn vedet, ze nenávistné poznámky vuci jiným národum jsou podle tebe OK.
Ale je fajn vedet, ze nenávistné poznámky vuci jiným národum jsou podle tebe OK.
Jak ty poznáš starou dobrou Francii, to teda netuším... A můžeš mi objasnit, jak složení obyvatelstva souvisí s kvalitou aut? 8-s
nemozem.... ok... ale ani netvrdim ze su na tom horsie ako kedysi... verim ze citas co pisem ...
Gilgit
"je to tam dnes samy arab a pristahovalec ... je fakt ze na kvalite aut to tiez asi neprida ...´" - netvrdí, ale naznacuje.
Já jen vidím, že tento výkřik se ti teda moc nepovedl :no:
nic si z toho nerob.... 😉
Ale ty bys měl, už konečně vyvoď z těch tvých prázdných výkřiků výsledky a nadobro odejdi.
pred par dnami ked tu bol test p2008 vs captur tak tam si sa ma pytal ako je to s predajom pezotov a renaultov na slovensku.... vtedy som ti bol dobry a nepisal si aby som odisiel .... no jo
a teraz pises aby som odisiel.... tak si vyber pan odbornik.... ked chces aby som odisiel tak odo mna do buducna nic nechci ..., skus to proste vydrzat bez reakcie.... a ked na mna uz reagujes a nieco po mne chces a cakas moju odpoved ...... tak potom nepis aby som odisiel ... to je skutocne nefer ....
asi tolko by som k tomuto napisal 😉 mne osobne tvoja osoba tu na fore neprekaza
a teraz pises aby som odisiel.... tak si vyber pan odbornik.... ked chces aby som odisiel tak odo mna do buducna nic nechci ..., skus to proste vydrzat bez reakcie.... a ked na mna uz reagujes a nieco po mne chces a cakas moju odpoved ...... tak potom nepis aby som odisiel ... to je skutocne nefer ....
asi tolko by som k tomuto napisal 😉 mne osobne tvoja osoba tu na fore neprekaza
toppere1982, přeceňuješ se, tohle by za tebe zvládl google a ničeho jsem se neprosil.
pytal si sa ma nieco a ja som ti slusne odpovedal... nabuduce sa ma nic nepytaj ked mas pocit ze tu nemam co robit 😉 dakujem
ja neviem ale ty si asi myslis ja neviem kto mi co a kedy pise? mas ma za hlupaka? ja uz nemam 12..... jak sa ty spravas ku mne tak aj ja k tebe.... akurat je medzi nami jeden rozdiel... ja som ta odtial nikdy neposielal prec...
ja neviem ale ty si asi myslis ja neviem kto mi co a kedy pise? mas ma za hlupaka? ja uz nemam 12..... jak sa ty spravas ku mne tak aj ja k tebe.... akurat je medzi nami jeden rozdiel... ja som ta odtial nikdy neposielal prec...
Gilgit
Topper byl jednou - pred 16 lety - v Parízi. Tím pádem je to velký e😜ert na Francii. >😁
kto je to brouk pytlik? 😐 celkom sa mi to pomenovanie paci
Tak, ono bude dobré si připomenout, že Alžírsko bylo jednou z posledních kolonií, které Francie opustila (resp. byla nucena opustit), a že byly i takové představy, že se Alžírsko stane součástí Francie (tedy za předpokladu, že původní obyvatelstvo nebude mít právo se k čemukoliv vyjadřovat). Alespoň tak si to představovali někteří bíli Francouzi, pro které bylo Alžírsko jejich vlastí a byli ochotni kvůli "zradě" této představy organizovat atentáty na Charlese de Gaulle.
Gilgit
V internetovém médiu se objeví clánek ze nejaká autombilka otevrela tvárnu v nejaké nové zemi. Clovek by cekal, ze lidé kterí se zajímají o automobily se budu v Diskus zajímat o podrobnosti tohoto projektu, o zpusob výroby/montáze, pouzití lokálních dílu, o to zda ty automobily pujdou na e😜ort, o perspektivy toho projektu, o to zda se v té zemi vyrábejí/montují jeste jiné automobily, o to zda tam má automobilový prumysl nejakou historii.
Skutecnost je jiná.
Skutecnost je jiná.
tak ono alzirsko ma dozaista tiez svoju automobilovu historiu , bohuzial o nej vela nevieme... a aj ked nieco chces zistit informacii nemas mnoho...... mnohi ani nevieme co sa deje hned za hranicami nie to este daleko v afrike... ja co viem tak alzirsko bola uz oddavna jedna z mala africkych krajin ktora mala vlastny automobilovy priemysel... mozno aj vdaka rope a zemnemu plynu mali na to uz oddavna lepsie podmienky ako ine africke staty
Automobilovou historii? No nevím o žádné alžírské automobilce, ale pokud o nějaké víš, tak se nechám vzdělat. Pokud si pod slovním spojení vlastní automobilový průmysl představuješ montovny zahraničních automobilek, tak to já to vnímám jinak. Alžírsko v podstatě těží pouze z toho, že zde má Francie své zájmy...
myslim ze nejake autobusy alebo minibusy alebo nieco take vyrabali uz davnejsie
( mozno tiez slo len o montovnu ) ... ale mysliet znamena h.... vediet ... ano ano poznam
neviem ci je to urovnou a kvalitou vhodny clanok ale pise sa v nom tiez aj o tom ze alzirsko ma vlastny automobilovy priemysel... [odkaz] lepsi clanok v nasom jazyku som zatial nenasiel
tak hadam si nevymyslam 😉 aj ked uznavam ze to nie je zrovna clanok o autach... a popise sa dnes kde co
( mozno tiez slo len o montovnu ) ... ale mysliet znamena h.... vediet ... ano ano poznam
neviem ci je to urovnou a kvalitou vhodny clanok ale pise sa v nom tiez aj o tom ze alzirsko ma vlastny automobilovy priemysel... [odkaz] lepsi clanok v nasom jazyku som zatial nenasiel
tak hadam si nevymyslam 😉 aj ked uznavam ze to nie je zrovna clanok o autach... a popise sa dnes kde co
Osobně "znám" Alžírsko jako zemi montoven. Můžu se samozřejmě plést, ale opravdu tento článek mi nic relevantního neukázal 😄
mozno to tam tiez bolo myslene ako montovna..... ano nejde o odborny clanok z automobiloveho prostredia alzirska... skor clanok pre turistov...
Gilgit
To co se v tom clánku píse, tedy "v krajine sa vyrába tretina predávaných automobilov", je absolutní nesmysl.
Nesmysl to samozřejmě je. Ale dle počtu černých palečků ty nesmysly zdejším čtenářům vyhovují.
Gilgit
Samozrejme. Pohybuje se tady letka zbabelých zabednených diskusních kovboju/ubozáku která se o téma vubec nezajímá. Ale to je na Auto.cz normální.
Klidně se rozepiš, rád si to přečtu.
Gilgit
Nevím, jestli ten tvuj zájem myslís vázne. Ale rád se o to strucne pokusím.
Osobní automobily Renault se v Alzírsku montovaly jiz drív, ale montáz skoncila zhruba pred 40 lety, takze posledních 40 let zádné osobní vozy v zemi montovány nebyly.
Jediným výrobcem motorových vozidel byla v posledních letech státní firma SNVI, která ve meste Rouiba vyrábí (ne montuje) nákladní automobily a autobusy, které z cásti jeste vychází z drívejsích vozu znacky Berliet.
Na podzim 2013 byly mezi SNVI, alzírským ministerstvem obrany, firmou Aabar Investments z Abu Dhabi a firmou Daimler podepsány dohody o vytvorení trí joint venture – dvou pro montáz vozidel a jednoho pro montáz motoru. Jedná se o joint venture SNVI, firmy EDIV kontrolované ministerstvem obrany a Aabar Investments. Daimler funguje jako poskytovatel licence a dodavatel komponentu. Spolecný podnik Societé Algérienne pour la Production de Poids Lourds de Marque Mercedes-Benz (SAPPL-MB) v dubnu 2014 zacal ve meste Rouiba montáz nákladních vozu Mercedes-Benz Actros, plánovaná je montáz a pozdejsí výroba dalsí nákladních vozu a autobusu této znacky.
Dalsí spolecný podnik Société Algérienne pour la Fabrication des Véhicules de Marque Mercedes-Benz (SAFAV-MB) v Ain Bouchekif nedaleko Tiaretu pred nekolika týdny zahájil montáz vozu Mercedes-Benz G-Klasse a Sprinter.
V prípade firmy Renault Algérie Production (RAP), která byla oficiálne otevrena 10.11. v Oued Tlelat nedaleko Oranu, se take jedná o joint venture Renaultu s alzírskými partnery (SNVI a státním investicním fondem). Momentálne se jedná o montáz SKD, to znamená ze svarené a nalakované karosérie a vetsina komponentu prichází z rumunské továrny Dacia v Mioveni a jenom nekolik dílu pochází z místní výroby. Ale Renault pro budoucnost plánuje zvýsení rocní kapacity z 25.000 na 75.000, prechod z SKD na CKD (svarování a lakování v Alzírsku) a nákup rady dílu v Alzírsku (eventuálne i pro jiné továrny Renault). Na idetifikaci vhodných výrobcu komponentu se pracuje jiz od roku 2013. Auta z alzírské montáze jsou zatím urcena pro domácí trh, ale je mozné ze se v budoucnu budou i e😜ortovat.
Prodej nových automobilu v Alzírsku v posledních letech zaznamenal silný rust, i kdyz letos doslo k vetsímu poklesu prodeju.
To jen tak ve zkratce, dalo by se o tom napsat samozrejme víc.
Osobní automobily Renault se v Alzírsku montovaly jiz drív, ale montáz skoncila zhruba pred 40 lety, takze posledních 40 let zádné osobní vozy v zemi montovány nebyly.
Jediným výrobcem motorových vozidel byla v posledních letech státní firma SNVI, která ve meste Rouiba vyrábí (ne montuje) nákladní automobily a autobusy, které z cásti jeste vychází z drívejsích vozu znacky Berliet.
Na podzim 2013 byly mezi SNVI, alzírským ministerstvem obrany, firmou Aabar Investments z Abu Dhabi a firmou Daimler podepsány dohody o vytvorení trí joint venture – dvou pro montáz vozidel a jednoho pro montáz motoru. Jedná se o joint venture SNVI, firmy EDIV kontrolované ministerstvem obrany a Aabar Investments. Daimler funguje jako poskytovatel licence a dodavatel komponentu. Spolecný podnik Societé Algérienne pour la Production de Poids Lourds de Marque Mercedes-Benz (SAPPL-MB) v dubnu 2014 zacal ve meste Rouiba montáz nákladních vozu Mercedes-Benz Actros, plánovaná je montáz a pozdejsí výroba dalsí nákladních vozu a autobusu této znacky.
Dalsí spolecný podnik Société Algérienne pour la Fabrication des Véhicules de Marque Mercedes-Benz (SAFAV-MB) v Ain Bouchekif nedaleko Tiaretu pred nekolika týdny zahájil montáz vozu Mercedes-Benz G-Klasse a Sprinter.
V prípade firmy Renault Algérie Production (RAP), která byla oficiálne otevrena 10.11. v Oued Tlelat nedaleko Oranu, se take jedná o joint venture Renaultu s alzírskými partnery (SNVI a státním investicním fondem). Momentálne se jedná o montáz SKD, to znamená ze svarené a nalakované karosérie a vetsina komponentu prichází z rumunské továrny Dacia v Mioveni a jenom nekolik dílu pochází z místní výroby. Ale Renault pro budoucnost plánuje zvýsení rocní kapacity z 25.000 na 75.000, prechod z SKD na CKD (svarování a lakování v Alzírsku) a nákup rady dílu v Alzírsku (eventuálne i pro jiné továrny Renault). Na idetifikaci vhodných výrobcu komponentu se pracuje jiz od roku 2013. Auta z alzírské montáze jsou zatím urcena pro domácí trh, ale je mozné ze se v budoucnu budou i e😜ortovat.
Prodej nových automobilu v Alzírsku v posledních letech zaznamenal silný rust, i kdyz letos doslo k vetsímu poklesu prodeju.
To jen tak ve zkratce, dalo by se o tom napsat samozrejme víc.
Lepší než oficiální článek. Podle mě je jedno, kde se auto vyrábí, jde o to jak si značka ohlídá kvalitu. Už tu jednou byla diskuze o meganu II z turecka vs megane II z francie. Tam jsme se od některých lidí dozvěděli věci 😄
Ještě bych doplnil, že Alžírsko se vydalo čínskou cestou a zahraniční partner může mít ve společných podnicích podíl maximálně 49%.
Chtel bych poznat ty zakomplexovane ubozaky, co ti za tento prispevek naklikali minusy. To musi byt opravdu zajimave existence. Pockej, vlastne ne, nechtel...
Jinak tobe :yes:
Jinak tobe :yes:
Samozřejmě jse to myslel se zájmem, ne ironicky, takže díky za vyčerpávající data. Dal bych pozitivní kometář už včera, ale nějak se mi kousl PC.
Kdyby ses více věnoval tomuhle, co jsi předvedl v tomto příspěvku a kašlal na kritiku názorů ostatních, většinou těch, jejichž názory stejně nikoho nezajímají (petrmur, maros, Áda), tak bys rozhodně měl daleko pozitivnější odezvu na svou osobu, než máš. Zbytečně tím jen ztácíš hodnotu svých vědomostí. 😉
Kdyby ses více věnoval tomuhle, co jsi předvedl v tomto příspěvku a kašlal na kritiku názorů ostatních, většinou těch, jejichž názory stejně nikoho nezajímají (petrmur, maros, Áda), tak bys rozhodně měl daleko pozitivnější odezvu na svou osobu, než máš. Zbytečně tím jen ztácíš hodnotu svých vědomostí. 😉
A k tomu si dáme hit jedné Alžírské zpěvačky >😒] [odkaz]
edit: Tak ne.. je z Maroka aletam Renault taky dělá auta!
edit: Tak ne.. je z Maroka aletam Renault taky dělá auta!
Po tom co RENAULT v roce 2008 postavil jednu ze světově nejmodernějších fabrik v Maroku, je toto dalším logickým krokem...
RENAULT toujours !!!
RENAULT toujours !!!
Gilgit
Doporucuji zustat pri zemi a zdrzet se zbytecného fanatismu.
Renault má v Severní Africe docela zajimavou strategii - nová továrna v marockém Tangeru, k tomu starsí montovna CKD SOMACA v marocké Casablance a ta nejnovejsí montovna SKD v Alzírsku dávají smysl.
Ale je otázka, zda se dá továrna v Tangeru oznacit za jednu ze svetove nejmodernejsích.
Fanatismus je vzdycky hloupý a smesný.
Renault má v Severní Africe docela zajimavou strategii - nová továrna v marockém Tangeru, k tomu starsí montovna CKD SOMACA v marocké Casablance a ta nejnovejsí montovna SKD v Alzírsku dávají smysl.
Ale je otázka, zda se dá továrna v Tangeru oznacit za jednu ze svetove nejmodernejsích.
Fanatismus je vzdycky hloupý a smesný.
Tak si o té továrně něco přečti a pochopíš. Směšný byl, je a bude postoj, kterého ty jsi zřejmě vyznavačem - pseudohumanismus...
Gilgit
Já aktivity firmy Renault v Maroku dost podrobne sleduji, takze nemám duvod nechat se nejakým ubozákem o továrne v Tangeru poucovat.
Ale rád bych vedel jak definujes muj údajný postoj "pseudohumanismus". Takové kecy si muzes nechat do ordinace docenta Chocholouška.
Primitivní fanatik typu moreczech zustane primitivním fanatikem, i kdyz to bude okecávat jak chce.
Ale rád bych vedel jak definujes muj údajný postoj "pseudohumanismus". Takové kecy si muzes nechat do ordinace docenta Chocholouška.
Primitivní fanatik typu moreczech zustane primitivním fanatikem, i kdyz to bude okecávat jak chce.
Možná jsem fanatik, ale primitiv a ubožák jsi ty nulo....
Gilgit
Dobrá hláska. To jiz není treba komentovat.
Jenom jsi zapomnel dodat to své infantilní
RENAULT toujours !!! >😁 >😁 >😁
Jenom jsi zapomnel dodat to své infantilní
RENAULT toujours !!! >😁 >😁 >😁
Kdybys raději nějaké ty zdroje tady uvedl místo urážek, určitě bys udělal lépe. Není lepší moreczka (taky s jeho přemrštěným nadšením pro vše s kosočtvercem ve znaku nesdílím, jen ho prostě v té trochu naivní přestavě nechávám, ať má radost ze života, prostě pozitivní fandovství je lepší než negativní) odrovnat fakty než urážkami? Odkaz, data, fakta, to se hodnotí.
Gilgit
Jak chces vecne argumentovat s lidmi typu Ada, maros, moreczech, petrumr atd.? To se nedá a krome toho je to ztráta casu.
Tak proč na mě reaguješ ? Já napsal, že po nejmodernějším závodě co postavil Renault v roce 2008 v Maroku, postavil logicky další závod v Alžíru.... Ty chceš prostě být papežtější papeže za každou cenu 😄
Gilgit
Jak vidís reagujes ty. Je to sice zbytecné, ale pokusím se o logickou argumentaci, Co si predstavujes pod slovem moderní? Je ti jasný rozdíl mezi slovy "moderní" a "nový"? Továrna Renault v Tangeru, která se zacala stavet v roce 2009, patrí v regionu Evropa/Severní Afrika logicky k tem nejnovejsím. Ale musí kvuli tomu patrit i k tem nejmodernejsím "na svete"? Nemusí. Modernost zálezí na pouzití nejmodernejsích výobních metod. Vís urcite, ze tak tomu v Tangeru je?
Dám príklad. Dve továrny firmy Daimler - jedna v nemeckém Rastattu, druhá v madarském Kecskemétu. Obe továrny vyrábejí vozy na stejné platforme, jeden model (B-Klasse) je vyráben tam i tam. Továrna v Kecskemétu je zcela nová, postavená na zelené louce. Ale nekteré stroje tam byly prevezeny z jiných továren firmy Daimler, takze nejsou nejmodernejsí. V Kecskemétu je nizsí automatizace výroby nez v Rastattu, protoze tam vzhledem na nizsi mzdové náklady tolik automatizace není potreba. Takze jak definujes nejmodernejsí?
Podobne je tomu i v Tangeru. Je tam vzhledem na nizsí mzdové náklady méne automatizace. Takze co znamená nejmodernejsí?
No a neporovnávej továrny Renault v Tangeru a tu novou v Alzírsku. Tanger je továrna s kompletním výrobním procesem - lisovna, svarovna, lakovna, montáz. V Alzírsku je malá továrna na montáz SKD - bez lisovny, svarovny a lakovny. Pouze montáz.
Dám príklad. Dve továrny firmy Daimler - jedna v nemeckém Rastattu, druhá v madarském Kecskemétu. Obe továrny vyrábejí vozy na stejné platforme, jeden model (B-Klasse) je vyráben tam i tam. Továrna v Kecskemétu je zcela nová, postavená na zelené louce. Ale nekteré stroje tam byly prevezeny z jiných továren firmy Daimler, takze nejsou nejmodernejsí. V Kecskemétu je nizsí automatizace výroby nez v Rastattu, protoze tam vzhledem na nizsi mzdové náklady tolik automatizace není potreba. Takze jak definujes nejmodernejsí?
Podobne je tomu i v Tangeru. Je tam vzhledem na nizsí mzdové náklady méne automatizace. Takze co znamená nejmodernejsí?
No a neporovnávej továrny Renault v Tangeru a tu novou v Alzírsku. Tanger je továrna s kompletním výrobním procesem - lisovna, svarovna, lakovna, montáz. V Alzírsku je malá továrna na montáz SKD - bez lisovny, svarovny a lakovny. Pouze montáz.
Pokud bys ses denně pohyboval v automobilovým průmyslu, tak bys věděl proč je mezi odborníky v oboru tato továrna považována za nejmodernější v regionu. Nemá to nic společného se skutečnostmi, o kterých píšeš a jsou zřejmé širší společnosti. Nemám čas hledat bližší info v českých plátcích. Pokud ovládáš němčinu, můžeš si přečíst v tomto odkaze v odstavci Umweltschutz.
[odkaz]%C3%A9diterra…
[odkaz]%C3%A9diterra…
Gilgit
Predstav si, ze se denne v automobilovém prumyslu pohybuji, a je mi jedno co si o tom myslí nejaký moreczech. Nemcinu samozrejme ovládám. Modernost v oblasti ochrany zivotního prostredí je jen jeden aspekt hodnocení modernosti nejaké továrny. Pro hodnocení modernosti výroby je zásadní modernost výrobních zarízení, výrobních postupu.
A představ si, že já denně už 21 let a nějakej Gilgit se svými falešnými moralismy je mi k smíchu....
Gilgit
Na to, ze podle vlastního tvrzení pracujes 21 let v automobilovém prumyslu, jsou nekteré tvoje reakce a výkriky typu "RENAULT toujours !!!" dost infantilní.
Ale kdyz uz jsi takový supere😜ert, tak bys treba mohl napsat co si v souvislosti s mými príspevky predstavujes pod pojmem "falešné moralismy". Rád se poucím.
Ale kdyz uz jsi takový supere😜ert, tak bys treba mohl napsat co si v souvislosti s mými príspevky predstavujes pod pojmem "falešné moralismy". Rád se poucím.
Ty stále máš stále potřebu hodnocení jiného diskutujícho e😜resivními výrazy typu fanatik, infantilní, supere😜ert, apod. Podsouváš své dojmy o druhém, absolutně nekorespondující s příspěvkem atakovaného, a tvoříš z toho pojmy. Poučuješ jak má být ten druhý vyvážený a nezaujatý. Na co si hraješ ? Máš nějaký problém ? Já se nepovažuji ani za e😜erta, ani za supere😜erta. Co jsi, jsi tu začal vytahovat ty... Je mi jedno jestli tobě se nelíbí, že vyzdvihuji Renault... Budu vždy vyzdvihovat co mám rád. A že ty to značuješ za fanatismus je mi lhostejné. Dream on 😄
Gilgit
Jeste jednou, protoze zrejme i po 21 letech v autmobilovém prumyslu nejsi schopen pochopit jednoduchý text. Co si predstavujes pod pojmem "falešné moralismy"?
Podsouvám své dojmy o druhém "absolutně nekorespondující s příspěvkem atakovaného"? A ted jeste tu o perníkové chaloupce.
A co ti vadí na oznacení fanatik?
Podsouvám své dojmy o druhém "absolutně nekorespondující s příspěvkem atakovaného"? A ted jeste tu o perníkové chaloupce.
A co ti vadí na oznacení fanatik?
S Ádou a marosem to nemá smysl, maximálně někdy se člověk zasměje nad jejich hloupostí. Reakcí jen člověk ztrácí čas. Prostě negativní fandovství je vždy špatné.
Moreczech podle mě ale nikomu neškodí, jen si oblíbil nějakou značku a té fandí. A podle mě si dá i říct, když příjdeš s argumenty.
Ono to je jako ve fotbale. Nikdo není proti fanouškům, kteří jdou skandovat a propagovat svůj oblíbený team, ale proti těm, kteří zaútočí na fanoušky jiných teamu nebo přímo na team, jen proto, že mají jinou barvu dresu, ti nezaslouží nic jiného než přísný trest.
No a petrmur...? To je takový zvláštní týpek, občas má i pravdu, ale jen zřídkakdy a slouží spíše pro zasmání. Jen je trochu omezený, ale co už... moc podobný topperovi, ten je omezený ve zkušenostech, o to větší plácal a řvoun.
A odpověděl sis sám v poslední věte, je to ztráta času, raději se věnuj příspěvkům výše napsaným, které máš asi ze zahranišních stránek, klidně nějaký článek nebo data, co zjistíš napiš na blog a určitě budeš mít drtivě více pozitivních hodnocení.
Moreczech podle mě ale nikomu neškodí, jen si oblíbil nějakou značku a té fandí. A podle mě si dá i říct, když příjdeš s argumenty.
Ono to je jako ve fotbale. Nikdo není proti fanouškům, kteří jdou skandovat a propagovat svůj oblíbený team, ale proti těm, kteří zaútočí na fanoušky jiných teamu nebo přímo na team, jen proto, že mají jinou barvu dresu, ti nezaslouží nic jiného než přísný trest.
No a petrmur...? To je takový zvláštní týpek, občas má i pravdu, ale jen zřídkakdy a slouží spíše pro zasmání. Jen je trochu omezený, ale co už... moc podobný topperovi, ten je omezený ve zkušenostech, o to větší plácal a řvoun.
A odpověděl sis sám v poslední věte, je to ztráta času, raději se věnuj příspěvkům výše napsaným, které máš asi ze zahranišních stránek, klidně nějaký článek nebo data, co zjistíš napiš na blog a určitě budeš mít drtivě více pozitivních hodnocení.
Gilgit
Más pravdu v tom, ze pozitivní fanatik je lepsí nez negativní, ale jeste lepsí je normální clovek. Fanda, ale ne fanatik.
Co se týce tech informací - vzhledem k tomu, ze se automobilovým prumyslem zabývám kazdý den, tak mám neco ze zahranicních stránek, ale vetsinu z hlavy. To co jsem napsal o Alzírsku bylo skoro vsechno z hlavy, az na ta dve strasne dlouhá jména tech alzírských firem.
Co se týce tech informací - vzhledem k tomu, ze se automobilovým prumyslem zabývám kazdý den, tak mám neco ze zahranicních stránek, ale vetsinu z hlavy. To co jsem napsal o Alzírsku bylo skoro vsechno z hlavy, az na ta dve strasne dlouhá jména tech alzírských firem.
Ale skutecne kvalitní text se od CTK cekat samozrejme nedá. Tak napríklad se nejedná o výrobu, ale montáz SKD, coz je podstatný rozdíl.
A to tajupné "Národní sdružení pro užitková vozidla" je proste alzírský výrobce nákladních automobilu a autobusu známý pod zkratkou SNVI. Prekládat SNVI do cestiny má asi stejný význam jako prekládat do cestiny slova Bayerische Motoren Werke (BMW).