Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Velká kolová loupež: Více než deset aut skončilo na kotoučích

Zaměstnance a majitele dealerství vozů koncernu Volkswagen v německém Neunkirchenu čekalo v pátek ráno po příjezdu do práce velké překvapení...
Zpět na článek
17. 11. 2014 17:44
18. 11. 2014 18:34
18. 11. 2014 18:14
17. 11. 2014 17:48
17. 11. 2014 17:55
17. 11. 2014 18:03
17. 11. 2014 18:06
17. 11. 2014 18:28
17. 11. 2014 18:32
17. 11. 2014 19:09
17. 11. 2014 19:12
17. 11. 2014 19:13
17. 11. 2014 21:56
17. 11. 2014 23:00
17. 11. 2014 19:20
17. 11. 2014 21:26
18. 11. 2014 04:12
18. 11. 2014 08:14
24. 11. 2014 19:12
17. 11. 2014 18:48
17. 11. 2014 19:11
17. 11. 2014 19:12
17. 11. 2014 20:55
17. 11. 2014 21:09
17. 11. 2014 21:50
17. 11. 2014 23:13
18. 11. 2014 10:47
18. 11. 2014 23:21
17. 11. 2014 21:27
17. 11. 2014 23:01
17. 11. 2014 19:27
17. 11. 2014 20:57
17. 11. 2014 21:30
18. 11. 2014 04:10
17. 11. 2014 21:37
18. 11. 2014 09:55
17. 11. 2014 22:00
17. 11. 2014 22:03
18. 11. 2014 19:48
18. 11. 2014 20:16
18. 11. 2014 21:16
18. 11. 2014 23:22
17. 11. 2014 17:49
17. 11. 2014 18:22
17. 11. 2014 19:03
17. 11. 2014 21:14
17. 11. 2014 21:30
17. 11. 2014 18:05
17. 11. 2014 18:25
17. 11. 2014 18:26
17. 11. 2014 20:44
18. 11. 2014 04:04
18. 11. 2014 04:23
17. 11. 2014 18:07
17. 11. 2014 18:23
17. 11. 2014 19:14
17. 11. 2014 18:46
17. 11. 2014 19:19
17. 11. 2014 18:21
17. 11. 2014 18:34
17. 11. 2014 20:34
18. 11. 2014 04:00
24. 11. 2014 19:16
17. 11. 2014 20:01
17. 11. 2014 21:06
17. 11. 2014 21:39
17. 11. 2014 21:56
17. 11. 2014 23:16
18. 11. 2014 01:34
18. 11. 2014 19:12
18. 11. 2014 20:45
18. 11. 2014 20:56
17. 11. 2014 17:44
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 19:10
Re: Foktova logika
Tak trochu nadhledu, ne?
17. 11. 2014 19:36
Re: Foktova logika
Ak by napísal že turecká menšina v Nemecku sa ťažkej práce nebojí, ohradíš sa že odkiaľ berie istotu že to neboli Nemci.Všetci to tu už dobre poznajú :no:
17. 11. 2014 21:54
Re: Foktova logika
to nebyli turci ale vychodoevropane, polaci nebo rusaci mozna i cesi. V nemecku je jen z polska 300 organizovanych band...Na hranicich z polskem a ceskem kradou sedlakum traktory i dokonce kombajny.
17. 11. 2014 22:24
Re: Foktova logika
To som použil len ako príklad, keďže turecká menšina je v DE najrozšírenejšia. :-) Proste kto chce psa biť, palicu si vždy nájde.
18. 11. 2014 04:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 06:52
Re: Foktova logika
Tak to ťa sklamem, vôbec niesom priaznivcom p. Fokta, dokonca u článkov meno autora tak nejak podvedome prehliadam a nerozpoznám to ani zo štýlu písania. Skôr by som povedal, že kôli tvojmu konfliktu s ním o ktorom tu vie asi každý by si si proste stále našiel niečo, čo by ti vadilo. Fakt na tej vete nevidím nič zlé. Stalo sa to v Nemecku, preto je predpoklad že páchatelia boli Nemci. Zisťovať či to tak je už ale nieje práca autora, ale príslušných orgánov.
18. 11. 2014 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
18. 11. 2014 09:56
Re: Foktova logika
Zase ty háčky Guglítku... paní učitelka se bude zlobit :-(
18. 11. 2014 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 17:47
Re: Foktova logika
Aha. Takže do KIA-World sa tu neustále navážaš koli jeho xenofóbnym výrokom voči Poliakom (pamätám si aké to boli)."Pri podobných krádezích v Nemecku je pravdepodobnost ze pachatelé byli Nemci maximálne stejná jako ze to Nemci nebyli." nepripadá ti, že táto veta je minimálne rovnako xenofóbna voči príslušníkom iných národov v Nemecku? To je trochu pokrytecké ;-)
18. 11. 2014 18:34
Re: Foktova logika
Pokud je to podložené statistikami (skutečně nesleduji kriminalitu v Německu), tak je to spíš konstatování reality. A klidně bych věřil tomu, že většina podobných činů bude připadat na cizí státní příslušníky, obzvláště blíže hranicím. Ne že by Němci nekradli, ale jsou lákavý cíl.
Avatar - pallas
25. 11. 2014 17:18
Re: Foktova logika
myslíš, že v Nemecku nesedia v base aj rodení nemci?
Avatar - white label
25. 11. 2014 18:12
Re: Foktova logika
Píše snad jasně: "Ne že by Němci nekradli...", takže ta otázka je zbytečná.
18. 11. 2014 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 18:14
Re: Foktova logika
Nebylo by lepší se tomu vyhnout? Proč to nemohou být prostě pachatelé? Tedy s předpokladem, že to nezvládl někdo sám. Nešťoural bych do toho, ale pochybuji, že se snažil Gilgit říct, že měl autor použít jinou národnost. ;-)
18. 11. 2014 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 20:23
Re: Foktova logika
Taktiež súhlasím, ak by to bolo takto neutrálne bolo by po porobléme. Neviem na čo konkrétne Gilgit narážal vo svojom prvom príspevku, ale stačilo aby hneď navrhol toto slovíčko. Takto mi to pripadalo ako narážka na národnosť tých zlodejov. A to s jeho názormi ináč dosť často súhlasím.
18. 11. 2014 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 17:48
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
38
Avatar - grifith
17. 11. 2014 17:55
Re: zátah
Jako že by ti při kontrole rozebrali auto? >:D :yes:
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 18:06
Re: zátah
Pěkné a co ti, kteří kupují kola z druhé ruky?
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 18:32
Re: zátah
Koupili si je s novým autem, takže od nich nemáš žádný doklad. Naprosto běžná situace. Žádná krádež, podvod ani výmluva.... Jinak nevidím důvod, proč bych měl schovávat doklad o koupi kol třeba pět let. Nedávno jsme prodával kola a zcela bez dokladu.
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 19:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 19:12
Re: zátah
Já si koupil originál Alu kola z druhé ruky, až si říkám, jestli nejsou taky z takového kšeftu... a kdyby mě cajti zastavili, tak řeknu, že ta kola jsou originál z výroby, cožje pravda.
17. 11. 2014 19:13
Re: zátah
>:-[] :yes: A bude to pořešený. >:D
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:56
Re: zátah
kdyby tě zastavili cajti, tak je s dotazem na původ kol můžeš poslat do ři-ti ;-)
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 23:00
Re: zátah
Samozřejmě to vím ;-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 19:20
Re: zátah
Ano, od nova jsem je měl, ale nepotřeboval jsem si schovávat doklad o koupi více než po dobu záruky. Je nepodstatné, kdy je auto vyrobeno, když budu chtít origo kola prodat třeba po dvou letech, tak stejně na ně doklad mít nebudu. Auto mi dojde obuté a tak nepotřebuji od ničeho doklad. Tobě došlo auto a měl jsi papíry ke kolům? Nevymýšlej si!
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:26
Re: zátah
myslím, že by spíš potřeboval doklad na hlavu >:-[]
18. 11. 2014 04:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 08:14
Re: zátah
Vis kolik veci na aute je vyrobeno v jinej datum? nektere veci se totiz treba udelaji pozdeji a montuji se na auto v jeden cas, to ano, ale vyroba je jinde a do automobilek se to svazi....nez neco kvaknes, tak zapoj to co mas pod lebkou, jestli tam vubec neco je, kdyz vidim, jak meles *, protoze kdyz si lidi prodavaji mezi sebou veci jakoz to bazarove, treba na aukru, ebay, atd....tak to neni danovy podvod....radsi uz tady nic nepis, kdyz o tom nic nevis.... ;-)
Avatar - wakantanka
24. 11. 2014 19:12
Re: zátah
To máš marné. petrumr vie všetko najlepšie, je najlepší jazdec, lebo na súťaži záklaďákov s V3S si vycúval 3 miesto a tým pádom Dailyna s prívesom je kamión. >:D
U neho s logickými argumentami nepochodíš.
17. 11. 2014 18:48
Re: zátah
Svym způsobem dobrej nápad, ale osobně si nemůžu dovolit koupit nový kola na auto, protože jsem student a tak mám kvůli tomu jezdit na plecháčích? A takovejch lidí je spoustu a nebo nemusej mít nový...
P.S.: auto je bazarový, takže nebudu mít doklad ani na plecháče...
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 19:12
Re: zátah
Mluvíš z cesty. Plecháč na mé nové auto stojí kolem 800 Kč. Originál lité kolo nové kolem 5000 Kč.
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2014 21:09
Re: zátah
Mě na auto origo liťák co tam mám stojí 10 000... tak čemu se divíš?! :-!
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:50
Re: zátah
77 11 426 129
Hliníkový disk Avanza 16" (mimo GT, GT Style a RS)
5 190 Kč

ještě máš nějaký problém?
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 23:13
Re: zátah
Z výroby mám 16" Kaleido, ty jsem nechal na zimu. Když jsem chtěl na léto 17" Plenum z pofaceliftového modelu, tak mi bylo řečeno, že to bude kolem 5-7t za kus, jestli chci... no sehnal jsem je jinak. [odkaz] No sluší mu :-)
18. 11. 2014 10:47
Re: zátah
"...na mé nové auto stojí ... Originál lité kolo nové kolem 5000 Kč"
5 tisic? Muzes mi rict co je tvoje nove auto?
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:27
Re: zátah
auto, na který už plecháče nezeženeš? To se bavíš o kategorii supersportů >:D >:-[] 8-s ?
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 23:01
Re: zátah
Grand C4 je takový supersport >:-[]
Avatar - Bully_
17. 11. 2014 19:27
Re: zátah
V evropskem pravnim systemu nastesti plati presumce neviny. Nikdo te nemuze obzalovat z kdejake pitomosti s tim, ze je jenom na tobe, abys prokazal svou nevinu. Naopak zalujici strana musi prokazat tvou vinu na zaklade konkretnich dukazu- tedy ne proto, ze ti schazi nejaky doklad, ktery vubec ani nejsi povinen vlastnit, natoz vozit sebou.
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:30
Re: zátah
vždy mě dokážeš překvapit svojí omezeností. Co má homologace kola společnýho s doklady od koupě?

Úplně stejně si můžu sehnat homologovanou čorku jako koupit na doklad zcela nový bez homologace :-!
18. 11. 2014 04:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 21:37
Re: zátah
Koupíš kola dle TP a jsi v pohodě, tak kde je problém?
18. 11. 2014 09:55
Re: zátah
Nejspíš rozumím tomu, jak to myslíš, ale Bully_ho příspěvek jsi úplně nepochopil. Tvůj příklad je totiž mimo… Když budeš mít bouračku a na autě nehomologovaný kola, tak se sice můžeš omluvit za to, že jsi kola kupoval z druhé ruky, a nevěděl jsi o tom, že se na tvé auto nehodí, nebo jsi byl dokonce oklamán a bylo ti řečeno, že jsou kola správná, jenže stále viníkem prostě budeš Ty (neznalost neomlouvá a důkazy jsou v tomto případě jednoduché a jasné). Pokud máš ovšem zřejmý důkaz o tom, že jsi byl oklamán prodávajícím, tak můžeš zažalovat prodávajícího těch kol a žádat náhradu za prohraný soud…
Bully_ reagoval na tvůj námět, že by se měl při silniční kontrole ukazovat na vyžádání doklad od kol. Tvoje myšlenka je sice hezká, ale v praxi nereálná. Bully_ho příspěvek o presumpci neviny byl myšlen tak, že pokud Tebe konkrétně někdo nařkne z toho, že na svém autě máš jeho kola, tak Ty se nemusíš prokazovat dokladem od kol, ale obviňující musí dokázat, že jsou to jeho kola!
Petrumr, já chápu, že se Ti nejspíš daří, máš nové auto, motorku, jsi fanda nových technologií a prostě si nejspíš teď žiješ na obláčku, ale to ještě neznamená, že máš recept na všechno. Sejdi občas o dva tři schůdky níž a podívej se s nadhledem na to, co píšeš, třeba bys nakonec dostal i uznání a ne jen stěr .o)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 22:00
Re: zátah
máme svobodu. Každý má právo krást. Jen musí počítat s tou 0,00001% pravděpodobností, že bude chycen a potrestán. A platí u nás jedno pravidlo - když nechceš být chycen, musíš krást ve velkém :-! :-!
Avatar - grifith
17. 11. 2014 22:03
Re: zátah
"Právo" krást? Z čeho to "právo" pramení? Myslím, že ta formulace je velmi krkolomná...
Avatar - rohYpnol
18. 11. 2014 19:48
Re: zátah
ano, je krkolomná. Je to zkrátka trochu jiný pohled na věc. Když si uvědomíš, že protiprávní jednání představuje při určitém pohledu svobodnou volbu jednotlivce, tak ti to myslím docela rozšíří obzory a zjistíš, proč se mnozí chovají tak jak se chovají... Že vlastně nejsou hloupí, ale hloupí jsme my.
Avatar - grifith
18. 11. 2014 20:16
Re: zátah
Tak s tímto názorem naprosto nesouhlasím. Je to stejné jako by jsi zde obhajoval například vraždu. Taky v těch případech jde o svobodnou volbu jednotlivce.
Avatar - white label
18. 11. 2014 21:16
Re: zátah
Prober se, právo krást je v principu objektivně stejná "hovadina" jako např. právo znásilňovat, vraždit apod.... :no: 8-s
Avatar - Ronault.
18. 11. 2014 23:22
Re: zátah
"Trochu" si tu klamně vykládáš jasně definované pojmy jako právo.
Avatar - M1chal
17. 11. 2014 17:49
.....
Podíval bych se na české inzeráty >:D
Rozbalit vlákno
4
17. 11. 2014 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2014 21:14
Re: .....
Holt, Nemci potrebovali prezut na zimu. ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:30
Re: .....
asi potomci po odsunu v 45 ;-)
Avatar - MichalSVK
17. 11. 2014 17:59
Poisťovacie matice
To je tak keď predajca šetrí aj na poisťovacích šróboch...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 18:11
Re: Poisťovacie matice
Neznám moc výrobců, kteří by bezpečnostní šrouby dávali k vozu grátis. Tedy neznám ani jednoho a slyším o tom poprvé.
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 18:34
Re: Poisťovacie matice
nam predajca pri predaji auta dal gratis zimne pneu a aj stresny nosic thule ....ja myslim ze tolko penazi maju v kazdom showroome aby tych par aut vystavenych vonku osadili poistnymi srubami "pre kazdy pripad" z vlastnej vole kvoli istote ..... ved kradne sa dnes vsetko a vsade...... samozrejme je velmi malo pravdepodobne ze sa nieco taketo stane ako v tomto pripade .... ale ako vidime vsetko je dnes mozne... a to pritom ide o vyspele nemecko.. nie o nejaky bananistan ...
Avatar - grifith
17. 11. 2014 19:25
Re: Poisťovacie matice
Teorie je to pěkná, ale ptám se spíš na praxi. Pouze jsem na auta s bezpečákama v sérii nenarazil. Určitě by pro prodejce lepší bylo chránit si svůj majetek, ale dle mě se tam většinou neděje.
17. 11. 2014 21:11
Re: Poisťovacie matice
taky mi přišlo auto už s bezpečákem.....
Avatar - grifith
17. 11. 2014 21:14
Re: Poisťovacie matice
nepopírám ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:36
Re: Poisťovacie matice
VW u nás dával bezpečnostní šrouby standardně, tedy alespoň náš prodejce. Jenže bezpečnostní šrouby VW jsou nějakých 200 až 300 typů, na které navíc existuje univerzál. Ten mají mít jen autorizované servisy.
Avatar - JDM
17. 11. 2014 23:06
Re: Poisťovacie matice
>:D tomu říkám bezpečnostní šrouby >:D
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
17. 11. 2014 19:25
Re: Poisťovacie matice
Jak jsem psal, možné to je, osobně jsem se s tím pouze nesetkal ;-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 19:22
Re: Poisťovacie matice
Audi dává bezpečáky automaticky ke svým kolům? Nerozporuji, jen se ptám.
18. 11. 2014 19:14
Re: Poisťovacie matice
K některým autům ano. Jinak je to otázka asi 20 €.
17. 11. 2014 20:24
Re: Poisťovacie matice
A já si doteď myslel, že k originálním liťákům dávají bezpečnostní šrouby automaticky :-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 20:28
Re: Poisťovacie matice
Automaticky tak za zhruba litr. Jak které... ;-)
17. 11. 2014 20:35
Re: Poisťovacie matice
No jo, když si Škodovka dovede říct 9 tisíc za tempomat, proč by si neřekla 1 tisíc za šrouby, že? :-) Díval jsem se, že v druhovýrobě stojí sada dvě stovky, takže náklady pro výrobce auta bych odhadl tak na 50 korun (velkoobchodní cena 100 korun za čtyři pojišťovací šrouby minus 50 Kč za ušetřené čtyři obyčejné šrouby) :-)
Avatar - grifith
17. 11. 2014 20:42
Re: Poisťovacie matice
Je jasné, že výrobní cena bude mizivá... ale tak si to lze říct u mnoha výbavových prvků.
17. 11. 2014 21:22
Re: Poisťovacie matice
škodovka si říká za bezpečáky 600 kč a je třeba říct, že ty jejich bezpečáky, co třeba dávali na jedničkové a dvojkové fabie byly docela slušné kvality a vydrželi roky. bezpečnostní sadu koupíš i za 350 kč, ale ty povolíš i obyč. klíčem, když víš, jak to tam strčit a v jakém úhlu na klíč tlačit.
17. 11. 2014 18:32
Re: Poisťovacie matice
ty to nezachrání. bezpečáky toho zloděje zdrží tak na 3 minuty a nepotřebuje k tomu mít moc speciální náčiní. Kdyby jsi viděl, kolik lidí přijede se ztrženými bezpečáky na pneuservis, kde ten oříšek už ani nejde nasadit. Tak nás to zdrží tak na 5-10 minut než ho povolíme, takže počítám, že toho profíka to zdrží tak o polovinu méně.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 19:14
Re: Poisťovacie matice
Přesně tak. Přímo na internetu se dá koupit spec. klíč na povolování bezpečnostních šroubu, stojí asi 15t, někde bych ho i možná našel.
17. 11. 2014 21:26
Re: Poisťovacie matice
za 15 tisíc je to drahý. mě to nabízeli za 4500 a bylo to úplně na všechno. byl to takový speciální ořech, vně kterého byly ocelové hranolky na průžinkách, které krásně při nasazení kopírovali šroub a povolil si tím úplně všechno.
Avatar - AUDIRS6
17. 11. 2014 21:46
Re: Poisťovacie matice
krute je, ked som to videl medzi kadejakymi somarinami priamo na OMV-ke za vyslovene par supov... :-!
Ja som to nepotreboval, kamarat ale stratil nastavec zo svojich, povedal som mu nech ide na tu pumpu, on to kupil a pouzil bez problemov !
Toz otazka je, ci by sa taketo "hracky" mali volne predavat, alebo ci by sa niekto nemal zamysliet nad inym sposobom, ako uchranit kolesa pred ukradnutim... :-!
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 23:15
Re: Poisťovacie matice
Jo tak je možné, že to stojí i méně, díval jsem se na to už pěkných pár let zpátky. Z prvu jsem o bezpečnostních šroubech kvůli tomu neuvažoval, nakonec je mám, ale jen tak pro ty nejprimitivnější zloděje. Docela mě mile ale potěčil orig. šroub, který má okraj, který se protáčí, takže se dost blbě uchycuje. Ale i tak to jistě nebude problém.
Avatar - MichalSVK
17. 11. 2014 19:17
Re: Poisťovacie matice
minimálne by ho to mohlo odradiť.... pri takom počte áut sú tri minúty na každé koleso večnosť... zvlášť pre zlodeja
Avatar - wakantanka
17. 11. 2014 20:32
Re: Poisťovacie matice
počítam, že na to množstvo nebol sám, takže výsledok rovnaký. >:D
17. 11. 2014 21:23
Re: Poisťovacie matice
tahle akce, kterou provedli v německu nedělal jeden člověk, ani dva. to musela být skupina a věř, že byly tak připravený, že těch 44 kol měli za hodinu dole a naložené v autě.
17. 11. 2014 18:05
Prosil bych
Pana redaktora, by si roztrhl občanku a pc či notebook vyhodil z okna a již nikdy nepsal. Protože nepoznat rozdíl mezi audi A1 a A4 za to by se stydělo i malé dítě a vy nás tu krmíte takovýma hovadinama. A ještě informací která se stala asi před 4 dny.
Rozbalit vlákno
10
17. 11. 2014 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2014 19:05
Re: Prosil bych
>:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - AUDIRS6
17. 11. 2014 18:26
Re: Prosil bych
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Michal Fokt
17. 11. 2014 20:03
Re: Prosil bych
Děkuji, teď už díky vám konečně vím, jak vypadá A1. :yes:
17. 11. 2014 20:06
Re: Prosil bych
Pane Fokt tímto příspěvkem jste akorát ukázal co si myslíte o čtenářích zdejších stránek. :no:
Avatar - TeeJay
17. 11. 2014 20:44
Re: Prosil bych
Velmi elegantní reakce na tvůj nejapný příspěvek, já tleskám. Jestli se cítíš trapně, bingo, první náznak sebereflexe. :yes:
17. 11. 2014 20:55
Re: Prosil bych
Ne trapně se opravdu necítím ani nemám důvod, jediné co jsem ve svém příspěvku přestřelil je část s občankou a za tuto se výše uvedenému omlouvám. Ovšem za zbytkem si stojím. A pokud tobě se líbí že z nás tady dělají blbce tvoje věc. Pokud se tobě líbí tyhle bláboly, které si autor není před uveřejněním schopen ani přečíst a zkontrolovat, a ještě mu tleskáš za reakci tak já ne. Já taky chodím do práce za kterou sem placený, a pokud něco udělám špatně dostanu zpětnou vazbu ať se mi líbí nebo ne, ale rozhodně z toho člověka nezačnu dělat blbce.
Avatar - white label
18. 11. 2014 01:25
Re: Prosil bych
Pokud bylo v textu původně skutečně uvedeno Audi A4 (předpokládám, že Audi A1 je tam až teď, po upozornění na chybu) pak tady spíš ty předvádíš nejapně elegantní "analalpinismus" (formou virtuálního potlesku) vůči vašemu zasloužilému předsedovi a nástěnkáři v jedné osobě. ;-)
18. 11. 2014 04:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 04:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hadraplan
17. 11. 2014 18:07
Jen kola
Kdybych měl sundaná kola, tak bych vzal i třmeny s kotouči :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 18:23
Re: Jen kola
mna skor udivuje ze nezobrali auta komplet cele... a neodisli na nich.... dnes nic neobvykle .. zvlast vw sa kradnu v slusnych poctoch aj u nas...
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 19:14
Re: Jen kola
Na kolech není VIN.
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 19:19
Re: Jen kola
a keby to boli octavie tak hadam skrabky tam tiez nenechaju ;-) ved zima sa blizi
17. 11. 2014 18:21
Aukro
Že by se na Aukru objevilo pár sad alu ráfků od VW >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - wakantanka
17. 11. 2014 20:34
Re: Aukro
tie už jazdia niekde v PL >:D
18. 11. 2014 04:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
24. 11. 2014 19:16
Re: Aukro
ber to trošku občas s nadhľadom, preto tam je na konci ten smajlík. Pre mňa za mňa nech sú aj v Rusku alebo Bulharsku. Zlodej ako zlodej bez rozdielu či je Nemec, Poliak, Slovák či Rus.
17. 11. 2014 18:34
Jak to udelali?
Jak se jim povedlo dostat napravy az na zem? To mi hlava nebere.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ghostyx
17. 11. 2014 18:50
Re: Jak to udelali?
Co třeba takovej nůžkovej zvedáček...? ;-)
Avatar - petrumr
17. 11. 2014 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2014 19:06
Re: Jak to udelali?
Přesně to jsem měl na mysli i já ;-)
17. 11. 2014 19:34
Re: Jak to udelali?
Staci i nafukovaci vaky.
17. 11. 2014 19:06
Re: Jak to udelali?
Podle mě normálně heverem. >:D
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2014 19:24
Re: Jak to udelali?
takym tym z lidla >:D
Avatar - wakantanka
17. 11. 2014 20:35
Re: Jak to udelali?
podložíš kocku a vytiahneš vnútro z ventilku. za pár sekúnd je dole a relatívne bez roboty. akurát to spraví trochu hluku.
17. 11. 2014 23:08
Re: Jak to udelali?
Vydím, že už jsi někdy na kolárně byl >:D
Avatar - wakantanka
18. 11. 2014 08:24
Re: Jak to udelali?
Vlastná neblahá skúsenosť bohužiaľ. >:D Kedysi mi tak z Felicie ukradli dve elektróny, zo strany od baráku. A rozdiel oproti tomuto bol akurát v tom, že mne to nepodložili pod kotúče, ale pod nápravu.
Avatar - pumpkin
17. 11. 2014 19:45
Podobný prípad...
...bol pred pár rokmi na Slovensku, keď nejaká organizovaná skupina šikovných hnedoslovákov kradla kolesá z nových Suzuki naložených na vagónoch. Bol to dáky slušný počet za noc, tuším komplet z troch vagónov.
Rozbalit vlákno
1
17. 11. 2014 20:29
Re: Podobný prípad...
Tak vida, nejen Němci se těžké práce nebojí, smím-li si vypůjčit tento slovní obrat od pana redaktora :-)
17. 11. 2014 20:01
A4?
A4? nebo A1SB ? :-)
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2014 20:08
o folcvagnu se musi napsat
i kdyby meli ty kola ukrast lempli z redakce
Rozbalit vlákno
1
17. 11. 2014 21:31
Re: o folcvagnu se musi napsat
Neklesej pod svoji běžnou úroveň :no:
Avatar - vabis
17. 11. 2014 20:21
Češi "na nákupech"
Češi nebo poláci jeli na vánoční nákupy :no: a v Aukru krásná nová kola co někomu "zbyly" 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hedvin
17. 11. 2014 21:06
kamery
Se divím, že je nemají natočený. Kamery v Německu určitě mají.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2014 21:39
A Toyota
zůstala na kolech >:-[]

[odkaz]

Navíc to byli granti, minimálně výstavní A1 nechali na kolech a poklice taky nechtěli >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
17. 11. 2014 21:56
Re: A Toyota
Tak evidentně RAVka a A1 je nezajímaly, na ty jejich kola asi nebyla objednávka >:D
17. 11. 2014 21:58
Re: A Toyota
to by me zajimalo kdo si objednal plechy bez puklic. asi nejaky upoceny tricko co chtelo audinu a ted nema diky opravam na benzin a zimaky >:-[]
Avatar - Ronault.
17. 11. 2014 23:16
Re: A Toyota
Třeba někdo takový, kdo chtěl jiná kola než měla Audi v nabídce a bez jakýchkoliv kol to objednat zřejmě nepůjde.
18. 11. 2014 01:34
Dobrá reklama
Asi jim padali čísla o prodeji a takhle mají reklamu u všech pisálků. Snad jim to pomůže.
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2014 07:08
Žádná krádež...
je to jen první pokus Koncernu, prodávat kola k autům jako doplňkovoz výbavu. Doba je zlá, zisky klesají a tohle je šance, že si to lidi rádi připlatí....
A Vy hned, že zloději....
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2014 19:12
Nic nového
Děje se to i u nás. Před cca rokem jsme přišli také do práce a pět nových aut v oploceném areálu bylo na špalkách. Prostřihaný plot a kola pryč. Museli jít najisto, vzali vážně jen ty nejdražší. Alespoň že to dali na špalky, který si mimochodem přivezli. Nepustili to na zem. :-)
Rozbalit vlákno
3
18. 11. 2014 20:45
Re: Nic nového
Aspoň někomu došlo, že ty skurvené koutouče budou větší palba naž elektrony :yes:
18. 11. 2014 20:56
Re: Nic nového
Nejen kotouče. Některé sedí tak, že budou načaré plasty, plus treba výfuky a tak...
18. 11. 2014 22:20
Re: Nic nového
Jo jo, to je ono. Nevíš z jaký vejšky to pustili. My sme ty auta měli podložený pořádnýma trámkama pod nápravou. Profíci no, nic jinýho než kola na těch autech nebylo poškozenýho. Tady toho bude víc.. :-)