O malém elektromobilu na bázi Mitsubishi i se mluví už několik let. Automobilka hodlá letos v Ženevě prezentovat model, který již je blízko sériové produkci. Dočkají se i evropské trhy?
Škoda, že nie sú spomenuté žiadne bližšie špecifiká pohonu a použitzej techniky, ale toto konečne vyzerá na solídny, reálny elektromobil pre každodenné využitie. Opäť raz Japonvi učia svet ako na to. :yes:
Ale prd, GM posle sveho Volta/Amper.Kdom toho USA uz se svoji TESLOU poslali na silnice Tesla Roadster...Nerikam ze se na tom nepodilely Japonske mozky,ale USA je momentalne v prosazovani elektropohonu nejagresivnejsi a to je jedine dobre.
Tesla je nezmysel. Iba reklama. No a vozítko pre pár vyvolených zazobancov.
Nevravím, že nikto iný neženie elektriku vpred. Ale tu sa mi páči, že idú cesto reálne použiteľného a dostupného auta. Pre bežných ľudí na každodenné použitie. V tom je hlavné plus. Aj keď vzhľadom na parametre nemusí ísť o najšpičkovejšiu technológiu.
us concept Lancer Miev co mel v kazdem kole elektromotor mel dojezd pres 200km, takze jesi tohle bude mit s 1 elektromotorem dojezd 160km, tak je to vysmech >:D
Nevidíš si na špičku vlastného nosu. Viac motorov, dlhší dojazd = drahšie technológie, tým pádom by cena auta vyletela príliš vysoko. Načo auto, ktoré nepredáš? To nie je predvádzanie sily ako Tesla alebo Lighting, kde nebol a nie je úmysel vyrábať to vo veľkých sériách. To je už biznis a bežný život.
na spiscku nosu si spis nevidist ty sam ;-) v dobe kdy uvedli Miev se hovorilo o prodejich v seriove vyrobe a cena tenkrat nijak silena nebyla, LMiev mel stat podobne jako EVO a to mel krom dojezdu a maximalky tech cca 180-200km obdobne parametry ;-) dokonce i ColtEV se s tim predstavil a mel jen 2 elektromotory a cenu 22tisic dolaru ;-) , ovsem tenkrat v 90 letech to jaksi moc nadracku neslo
Státy by měly v budoucnu tyhle městský elektroprdítka masivně podporovat. Když dnes vidím ve městech ty kolony srdících 4 a více metrových aut s jedním pasažérem na palubě ... :-(