Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
No,
| 24. 11. 2014 08:37
už je tu S1, S3, TT, což jsou hodně podobné nebo sousední kategorie. Aby v audi nedopadli jako japonci v 80´letech, kdy tak dlouho diverzifikovali, až je to položilo.
Avatar - wakantanka
No,
| 24. 11. 2014 08:56
Techniku už majú, trochu prispôsobia karosériu a majú ďalší model. A nutne sa to nemusí volať quattro. Kľudne by to mohli zaradiť do radu TT - čiek, trebárs. Každopádne sa mi toto páči ďaleko viac, ako nejaký derivát z TT - čka ako Crossover alebo SUV.
Avatar - J@...
No,
| 24. 11. 2014 09:04
To je fakt, 100x lepší tohle, než dodat na trh další suv.
Avatar - cerrbion
No,
| 24. 11. 2014 12:41
S těma SUV to podepíšu. Opravdu drsný velký Quattro by bylo paráda. S1,S3 a TT jsou prckové.
Avatar - AUDIRS6
No,
| 24. 11. 2014 10:13
Toto ma byt aj myslienkovy nastupca Quattra, preto sa rata s motorom vpredu pozdlzne, teda nie na MQB-cku ako TT. :-!
Platforma MLB-Evo, ako sa ukazuje, je fakt dobra - vid postrehy z jazdy britov s konceptom Prologue, toto ma byt o dost mensie, este viac odlahcene, chceli dokonca urobit 2 verzie:
1 - taku s co najvacsim odkazom do minulosti - motor R5, quattro, cca 400 PS, hmotnost ako povodne Quattro - teda cca 1,3 tony.
2 - modernesiu, silnejsiu, hybridnu verziu, ktora by bola cenovo o dost vyssie. Jasne, ze by bola aj tazsia ( V8+elektrika ) ale mala mat vsetky mozne luxusne ficuri aktualnych modelov.
Osobne sa priklanam za 1. variantu, ale dnes je doba taka, ze uz len koli tomu stitku e-tron, alebo hybrid, si aj 2. verzia najde klientov.
Avatar - flyboyeda
Já chci quattro v Nanuku
| 24. 11. 2014 15:24
k čemu by mi bylo samotné quattro bez Nanuka

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku