Re: Již příští rok plánuje Ford prodávat vůbec nejvíce novýc
Mustang pokud vím ještě ne, pokud si přečteš článek je tam zmíněn také Transit a modernizovaný C-Max. Modernizovaný Focus je braný jako modelový rok 2015. Mondeo + S-max je tedy celkem 6. Mě připadá, že ty články nečtete.
Re: Již příští rok plánuje Ford prodávat vůbec nejvíce novýc
Mondeo sa už predsa predáva: [odkaz] tak ťažko ho brať ako auto, tkroé sa začne predávať v r. 2015.
Celkovo zavádzajúci článok, človek by čakal, že sa dozvie o 6 nových modeloch, nie o 6 modeloch, predstavených nedávno, príp. už dávnejšie, ktoré Ford nedokáže začať predávať po ich predstavení, ale mu to trvá mesiace či dokonca roky.
Re: Již příští rok plánuje Ford prodávat vůbec nejvíce novýc
Podle mě je to z článku jasné, v roce 2015 uvede 6 nových modelů. Za dobu posledních 20ti let ještě Ford neuvedl 6 nových modelů v jednom roce, co je na tom nesrozumitelného?
Re: Již příští rok plánuje Ford prodávat vůbec nejvíce novýc
Ten text byl původně jiný a dívám se, že se změnil i v nadpisu mého příspěvku (kopíroval jsem, nevím jestli je to propojené)...
Nebylo tam zmíněno, že se jedná o nové modely.... Bylo tam, že plánuje prodávat nejvíce modelů za posledních 20 let, a to šest. :-!
To snad je překlep, že se do Mondea bude dávat 1l tříválec EcoBoost. Mondeo je auto pro obchoďáky, nebo na dlouhé cesty. Co takový třívalec udělá na cestě z Prahy do Malagy, 2700 km po dálnicích? Na popojíždění po městě možná, ale na dálnice bych se s tím bál.
Nie je to preklep, to je avizované už dávno. A kto hodlá s autom cestovať z Prahy do Malagy, ten si snáď nebude kupovať najslabší benzín v ponuke, na to sú v ponuke iné podstatne výkonnejšie motory (btw. ktorá firma tak trestá svojich zamestnancov, že ich posiela na samý juh Európy autom a nie lietadlom?).
To je rovnaká sťažnosť, ako pri Fabii na atmo trojvalec, že ten motor nebude stačiť na 4-člennú rodinu s batožinou. ;-)
Vždyť to se snad ani nemůže vyplatit tam jet autem pro firmu >:D .... Já nerad lítám a zkoušel sem ukecat auto do Madridu, ale neprošlo mi to >:D Mimo okolních států ( a to jeste jak kdy) nám auto nepůjčí >:D
To do Malagy jsem myslel jako spíš soukromou jizdu, rád jezdím dálky a tak jsem si představil takovou jízdu s Modeem a ecoboostem. Asi by mě upadla hlava z toho bzukotu. (Jinak jsem takové trasy absolvoval s vhodnějšími auty jako je Mazda 6, A4 nebo Subaru Forester). Obchoďáci sice nejezdí do Malagy, ale jezdí hodně. Protože Mondeo je fleetové auto, dokážu si představit jak nějaký fleet manager nakupuje Mondea s tříválcovými ecoboosty pro své sales managery. Ve firmě kde jsem dříve pracoval, by to možné bylo. Prostě mi 3 válcový ecoboost přijde jako naprosto nepatřičný motor do auta jako je Mondeo.
To si nerozumíme, Mondeo je hodně dobré a pohodlné auto na dlouhé cesty. Já si nestěžoval na Mondeo jako takové, ale na Mondeo s 1 litrovým tříválcem. Měl jsem tři Mondea, a kromě toho, že se mi u jednoho zkratoval startér, jsem neměl žádné potíže. Jak říkáš, závisí na motorizaci. Zajímalo by mě jaké otáčky má 1l Ecoboost při rychlosti 130-140 km. Jaký zvuk a nakonec i jakou spotřebu? Ale možná se pletu a někdo má třeba s tokovým motorem dobré zkušenosti ...
Jaký bude litrový Ecoboost v Mondeu nevím, ale jezdil sem s 92kw verzí ve Focusu Kombi a motor nejede špatně, rozhodně je slabší, než čtyřválcová 1.6EB, ale jelo to solidně, motor celkem zabíral a nechával se vytáčet. Přirovnal bych to k dynamice mezi silnější TSI 1.2 a slabší 1.4, co se dávají do Oktávek. Pokud zapomeneš na předsudky, ani o tom motoru nevíš, je tichý, žádné bzučené ala HTP se nekoná :-) To jsem už o tříválci v nízkých otáčkách věděl více v BMW 2 Active Tourer, kde je slyšet známé HTP klepání, ale nic extra (a oproti 1.0EB taky výraznějí táhne) :-)
otáčky záleží ještě na řazení, ne všude k němu dělají 6kvalt. ale na šestku točí ve 130 cca 3000/min a s dobrým odhlučněním jsou slyšet víc pneumatiky a proudění vzduchu než motor. takže nastavíš tempomat a o tříválci ani nevíš :-)
pravda, v německu to při vyšších rychlostech a otáčkách až taková pohoda nebude, ale to nás, co tam často nejezdíme a jinde nezávodíme až tak netrápí :-)
spotřeba cca 7/100 při cca 1400-1500 kg váhy, u 140-150/hod už je spotřeba kolem 8/100 a je poznat, že motor přestává táhnout.
Každá pořádná mainstreamová značka, teď nemám na mysli Daciu a tomu podobné, má jeden model, se kterým se můžou směle srovnávat s prémiovými vozy. Třeba Insignii OPC, Passat, C5, 508, Mazda 6 a i ten Superb, ale opravdu silný motor nabízí pár např. zmíněná Insignia, ale i přesto to není ono. VW má téměř jako jediný v nabídce od 6ti válců výše.