Novinky
Když dnes vídám 147, 156 a 159, tak musím uznat, že z hlediska designu (exteriér i interiér) to bude mít Alfa těžké. Vyrovnat se takové nadčasovosti je velká výzva.
Vždy když potkám 159, tak nechápu. Pomalu 10 let na krku, ale stejně pokaždé chytí za srdce. :yes:
...... s vama italama se nikdy nevi
tak dufam ze sa tej alfy uz dockame tak ako sa planuje a nebude to zase o rok o dva neskor... lebo alfa uz potrebuje nove modely ako sol 😉 :yes:
tak dufam ze sa tej alfy uz dockame tak ako sa planuje a nebude to zase o rok o dva neskor... lebo alfa uz potrebuje nove modely ako sol 😉 :yes:
No, nieco urcite vystavia a potom sa budu skrabat na hlave a zahmlievat, kedy sa zacne, a ci vobec, vyrabat. 😉
Ale no tak, podvozkovú platformu už majú. Náklady na ňu už tiež podelili s americkou odnožou. Motory a prevodovky už poväčšinou majú tiež skladom. Testovacie muly už hltajú kilometre. Keďže to má byť reštart značky ako takej, očividne nechcú nič ponechať na náhodu a predstavia až hotové auto, ktoré bude v stave ísť do výroby. A verím (že nielen moje zbožné želanie) si po fiasku so 156 dajú pozor aj na kvalitu. Výroba tejto Alfy je viac reálna ako sa na prvý pohľad zdá.
...byla Alfa Romeo naposledy tak pred dvaceti lety.
A na navrat mezi elitu to bude chtit podstatne vic, nez jeden jediny vysneny a vyslibovany model a velkohube kecy zabijaka tradicnich italskych automobilek.
A na navrat mezi elitu to bude chtit podstatne vic, nez jeden jediny vysneny a vyslibovany model a velkohube kecy zabijaka tradicnich italskych automobilek.
mě spíš zajímá, čeho derivát to bude, pokud je Chryslerova platforma modulární tak to tipuju na řadu 200 překopanou na zadohrab.
nemůže se vyplatit vyvíjet komplet nové auto, i když se nejspíš bude montovat někde v Toluce a ne v Mirafiori....
nemůže se vyplatit vyvíjet komplet nové auto, i když se nejspíš bude montovat někde v Toluce a ne v Mirafiori....
Testovacie "muly" uz jazdia, pouzivaju kasnu Maseratti Ghbilli, podvozok ma pochadzat z tohoto modelu, plus aj niektore motory.
Redaktor napisal prvu polovicu zle😒br /> Toto ma byt sice stredne velky sedan ale s pohonom zadnych ( az pripadne vsetkych ) kolies, velkostne medzi BMW 3 a 5 ale cenovo cca ako 3.
Velky sedan ma byt medzi 5 a 7, cenovo cca ako 5. Plus to SUV proti Q5.
Toto vsetko a o mnoho viac uz mohli mat daaaaavno v ponuke, keby prijali ponuku od VW 😄
A teraz ma tu kludne vsetci uminuskujte, ale pred tym sa pozrite, ci a ako uskodilo Lambu a Ducati, ze su v koncerne... :-!
Redaktor napisal prvu polovicu zle😒br /> Toto ma byt sice stredne velky sedan ale s pohonom zadnych ( az pripadne vsetkych ) kolies, velkostne medzi BMW 3 a 5 ale cenovo cca ako 3.
Velky sedan ma byt medzi 5 a 7, cenovo cca ako 5. Plus to SUV proti Q5.
Toto vsetko a o mnoho viac uz mohli mat daaaaavno v ponuke, keby prijali ponuku od VW 😄
A teraz ma tu kludne vsetci uminuskujte, ale pred tym sa pozrite, ci a ako uskodilo Lambu a Ducati, ze su v koncerne... :-!
Ghibli těch motorů moc nemá, 3l benzín nebo nafta. faktem je že Ghibli je Q4, na druhou stranu jako dárce orgánů by mi to přišlo víc logické pro větší alfu.
Necháme se překvapit.
Kamenovat nebudu , odvěká diskuse o ničem nemá smysl. Kdyby neexistuje. status quo je tak jak je to. Zbytek je filozofická úvaha.
IMHO neodpustím si jen jednu věc - výše uvedené příklady pod německým vedením ztrácí svůj šarm a stroje svou duši. Nikomu to ale nenutím.Tak nějak to k italským autům prostě patří a je to škoda.
Necháme se překvapit.
Kamenovat nebudu , odvěká diskuse o ničem nemá smysl. Kdyby neexistuje. status quo je tak jak je to. Zbytek je filozofická úvaha.
IMHO neodpustím si jen jednu věc - výše uvedené příklady pod německým vedením ztrácí svůj šarm a stroje svou duši. Nikomu to ale nenutím.Tak nějak to k italským autům prostě patří a je to škoda.
Krásné auto,jen aby bylo i spolehlivé. :yes:
v klidu, to bude.. není to VW.
😉
😉
To sice ne, ale je to...Alfa. 😉 >😒]
No právě!
Jsem se svoji 164 už přes 600 tis km.. a krásně slouží.. ke spokojenosti.
:-!
Jsem se svoji 164 už přes 600 tis km.. a krásně slouží.. ke spokojenosti.
:-!
To ti přeji, ale myslím, že by se našlo pár majitelů takové 156, kteří tvůj názor tak úplně nesdílí. 😄
...cože, vánoce že budou v červnu, to se mi nechce věřit
...cože, alfa chce.... to se mi nechce věřit
...cože, alfa chce.... to se mi nechce věřit
tady furt někdo hází datumy a čísly... no a stále nikde nic... začíná mi to připadat podobně jako ve Scuderii... kde se šéfové střídají jak zákazníci v bordelu...
Tyhle velkohube plany Fiatu nikdy nezklamou a pokazde se nad nimi clovek vyborne zasmeje, nicmene tohle je mozna zatim nejlepsi scenka jakou tento komik predvedl. Pry behem tri let ze budou v USA prodavat 150.000 kusu! Znacka, ktera nema zadnou historii pomineme-li tri dekady stary prusvih jmenem 164), pod kridly koncernu, ktery prodava v USA jeden minimodel, prvni v americe prodatelny model bude mit znacka az v lete pristiho roku, dalsi v nedohlednu a oni behem tri let chteji prodavat o padesat procent aut vice nez leta etablovana Infiniti prodavajici ctyri modelove rady, ktere jsou presne cileny na americky trh a maji tam dlouholetou historii a zakazniky. Usmevne.
„It is believed the vehicle will take the shape of a mid-size sedan slotted in terms of dimensions between the BMW 3-Series and 5-Series.“ worldcarfans.com
Zprávy nejvěhlasnějších webů a pan redaktor si ani v jedné nevšimne slovíčka between... Že se vůbec divíš... 😉
ne všechno je WCF a ANE a "zhruba" nepopírá "between" 😉
To je jednak hezky libozvučné a druhak to přesně značí "filozofii" Alfy v poslední době >😒]