Novinky
Osmikvalt ještě psychicky zvládám i když reálná úspora proti sedmikvaltu za větší složitost a častější přeřazování stojí snad jen u dálničních křižníků což Wrangler fakt není.
Podle mě chtějí automobilky zničit bazary, protože jinak si nedokážu zdůvodnit proč tak ničí svoji kvalitu u motorů i převodovek. Proti vládám a jejich emisím by si mohli dupnout, ale jim to vyhovuje. Nebo chtějí zvýšit popularitu elektromobilů, které se ve světle těhle konstruktérských nonsensů stanou velice smysluplné - s nějakým spalovákem ze skůtru za pár šlupek na prodloužení dojezdu a zimní vytápění.
Podle mě chtějí automobilky zničit bazary, protože jinak si nedokážu zdůvodnit proč tak ničí svoji kvalitu u motorů i převodovek. Proti vládám a jejich emisím by si mohli dupnout, ale jim to vyhovuje. Nebo chtějí zvýšit popularitu elektromobilů, které se ve světle těhle konstruktérských nonsensů stanou velice smysluplné - s nějakým spalovákem ze skůtru za pár šlupek na prodloužení dojezdu a zimní vytápění.
Tam jde o to, že sou okradený materiály. ˇ_sáhned do německý prémie 5-6 let starý, praskaj palsty, nejde nic povlit, vše zatuhlý, trubky praskaj, prostě masakr. Všude plast, hliník tenkej jak papír, okradený kde se to dá aby byla levná výroba. A všude tuna elektroniky, x řídících jendotky a kilometry kabelů.
Môj starý dobrý Wrangler so 3st automatom to bola klasika nie toto. Načo mi je 8st. v terénom aute?! Iba problémy, už teraz sme mali problém po zdvihnutý Wrangleru s súčastným 5st automatom. Čím viac elektroniíky v takom aute tým horšie. Načo sa hrajú na spotrebu? Je to auto do terénu, auto ktoré vôbec nemá žiadne aerodynamické prvky ...
A jinde už není dávno.
On byl zásadní problém ten, že Chrysler nikdy neměl 6st. přeodovku pro RWD a offorady a suv, tedy nepočítáme-li to, že předělali pro Grandčíro tu jednu převodovku.
Ale v globálu to blyo tak, že FWD mělo 6st a RWD a suv 5st. Mercedes.
No a 6st. pomalu anhrazují 9ti stupnové, které ovše všude možně kritizují u Jeepa a 5st nahrazují 8st.
sucasny wrangler nema chybu :yes:
A itlaskej chrochták 2,8 CRD sem fakt nechtěl, nerad bych se dával do klubu "kde levně repasovat vstřiky a čerpadlo".
wrangler by so volil s nejakou poriadnou "amerikou pod kapotou" suhlas..... :yes😒br />
PS: odradilo ta to ze je to rarita? .... alebo cena auta... pripadne spotreba?
nikde ozajn nikde netvrdim ze dizel ako taky je zly do offraodu.... 😉
defender by som si kupil urcite s dizlom..... a aj Gecko... :yes: 😉
ale wrangler ten chcem rozhodne s amerikou pod kapotou a teda s benzinom :yes: ... nech to je 100 percetny american :yes:
O starých 2,5 TD vůbec nemluvím, to byla katastrofa.
To je jako RAMka 3,0 CRD s 8st. automatem. Kámoš to testoval, půjčili mu to od Denkera. jede to prý moc hezky, zátah neuvěřitlený. Ale ta kvalita. A na toázku kdo to bude servisovat-- n oprej my za pomocí Fiatu.
Na otázku "A kolik jste doted oservisovali CRD?" pokrčili rameny....noooo jako prej žádnej 😄)
To vydrží tak 150 000 km, když za tím někde bude tahat 2tuny na přívesu a koneeeec. Motor i automat víš kde....
To bude v podstatě neprodejný, to kdo koupí jako ojetinu s 200 tis km je šílenec.
A další problémy sou s 2,5 CRD, kde právě odchází ty vstřiky a čerpadla.
Co se týče 3,0 CRd, vím o jednom případu, kdy pánovi odešlo turbo a o jednom kdy odešlo čerpadlo.
Proti VM Motori jsou to ale obecně spolehlivější motory, to v klidu přiznám.
No pokud si tak nějak pamatuju, tak za 7 let nikdo vstřiky na benzínu neřešil
O zadřených HEMI vím o dvou, u obou majitelé kašlali na pravidelné výměny oleje. V jednom prostě blo asi 2,5 litru oleje a druhý majitel zničil litím špatného typu.
Zbytek VW (2,0 CRD - ve skutečnosti 2,0 TDI PD) pro Avenger, Sebring, Caliber a VM Motori (2,5 TD - Cherokee, Voyager) a 2,5 CRd (Voyager) a 2,8 CRD (Voyager, Nitro, Cherokee, Wrangler, a nová 3,0 CRD- Thema, Grandčíro)
3.1TD v GCH nebyla od Mercedesu, ale od VM Motori (2.5 z cherokeeho s válcem navíc). Od Mercedu byla 2.7 CRD, který nahradila 3.1 TD v roce 2001...
Tak fámy po bazarech tvrdí, že třeba 2,8 CRD je motor Mercedes, a přitom to z něj má jen hlavu.