Automobilka Saab je sice v koncernu GM na seznamu aktiv, která by bylo možno prodat, ale právě to údajně urychlilo přípravu nového modelu pro sériovou výrobu.
TO n.f.x.
Naprosto souhlasím, ten Saab vypadá divně...jestli mu nechaj i ten kostkovaný lak tak se asi moc dobře prodávat nebude..myslím,že nezaujme ani tu zvrácenou skupinu saabistů
Normálně uvažující člověk asi nebude hodnotit zamaskovaný prototyp..
Taky sem si říkal, ale problém je, že vývoj trvá nějaký ten pátek a před 4-5 (?) lety kdy mohl startovat vývoj nové 9-5 a spol se GM na celý svět zubil, že je největší a nejlepší. Jak to dopadlo víme... ;-\
Vidím to podobně, plasty vevnitř, kůže atd. musí být jiné, ale když použijou třeba ty natáčecí světlomety ze společného vývoje nic se nestane, patřičně vylepšené.
Ono taky není tempomat jako tempomat.
tak prave pokud bude 9-5 vychazet z Insignie tak je to prave onen levnej vyvoj a kvalitni platforma ;-) , a Jaguar s tim derivatem Mondea ma docela uspech ;-) mel by ses konecne probrat ze zimniho spanku :-!
Insignia ma libive tvary jak zvenci tak zevnitr, a pokud si 9-5 vezme odni priklad a jen to jste zdokonalej, tak muze bejt dost povedenym autem
Tak tak, začíná se nám to zlěpšovat, 9-3x, 9-4x, 9-5, no snad to budou pořádný auta, myslím, že ani nemusí mít tak dokonalou techniku jako BMW a Merc. Jen ať je kvalitně vyrobené a spolehlivé jako ted 9-3jka. První místo ve spolehlivosti, to sem koukal :yes:
s Tvojím názorom sa úplne nestotožňujem...v dnešnej dobe je už viac ako bežné, že autá zdieľajú rovnaké podvozkové platformy, motorizácie, dokonca veľa interiérových dielcov - jednoducho orgány a žiaľ v mnohých prípadoch i tie v aute "menej podstatné" detaily, ktoré v nás vzbudzujú prvé dojmy z každého auta...v článku som sa nedočítal, že sa má jednať o púhú kópiu Insignie, tak ako tomu bolo pri Superbe I vychádzajúcom z Passatu, takže by som si zatiaľ nedovolil prirovnávať postup zrodenia týchto dvojičiek...Saab je síce v kŕči, ale je to značka s istou prestížou a podľa mňa uchýliť sa k výrobe lacných áut by mohlo pre ňu znamenať ešte väčšie ohrozenie, netvrdím, že by nemohli prísť i s modelom na úrovni nižšej strednej triedy, tak ako to urobilo Volvo (tiež nie príliš úspešne), a ktorým by možno mohli osloviť väčšie masy zákazníkov, ale zase tu vystupuje faktor, že v Európe sú už v tejto triede zažité iné vozidlá a ten vpád by nemusel dopadnúť pre konzervatívnosť EÚ trhov príliš úspešne, a hlavne v týchto časoch...Saab to bude mať viac ako ťažké, to je isté, ale GM sa s tým snaží niečo urobiť (dosť neskoro), pretože v súčasnosti je to fakt ťažko predajná akvizícia a s týmto modelom ho buď mierne pozdvihnú, aby ho mohli aspoň ako-tak streliť alebo ho pochovajú nadobro...prašť alebo uhoď, ale nastali časy, kedy bude všetko ťažšie a GM v posledných rokoch potenciál Saabu nevyužili, resp. nedokázali zhodnotiť na patričnej úrovni, to je škoda :-( s tým Jaguarom si sa myslím tiež sekol a čo sa Maybachu týka, tak úplne, pretože toto sú značky, ktoré vôbec nezodpovedajú tomu, čo píšeš o "stratégii nastrojenia obyčajného auta, tak aby vypadalo luxusne", pretože toto si siahol po skutočne luxusných značkách, ktoré sa len na nastrojenie jednoducho nehrajú, ale majú za sebou aj "nejakú tú" históriu a isto dostatočne významnú pre automobilový svet.
Saab by se měl vydat úplně jinou cestou. Nechápu, proč se nepoučil od jiných. Jaguar také prodával přebalená Mondea a jak dopadl. Luxusní značka musí nabídnout špičkovou techniku a novinky, to je to, co lidé oceňují na Audi, BMW, Mercedesu, apod. a jsou za to ochotni zaplatit. Strategie nastrojení obyčejného auta tak, aby vypadalo luxusně, není alespoň v Evropě úspěšná. Viz. třeba Maybach, Škoda Superb I, Jaguar, apod. Saab na špičkový vývoj prostě nemá, měl by proto vyrábět jednoduchá levná spolehlivá a odolná auta. Namaškaráděný přebalený jiný model prodávaný za přemrštěnou cenu moc úspěšný být nemůže. Navíc ten Saab vypadá divně, takže zaujme opravdu jen nějakou zvrácenou skupinu skalních fanoušků, normálně uvažujícím lidem nemá co nabídnout.