Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Taurus SHO: Dvě turba, 272 kW a pohon 4x4 pro znovuoživený sportovní sedan

29 komentářů

To by byl motor pro STečko... Akorát přední gumy by měly životnost pár rozjezdů.
Avatar - positivemind
positivemind
Právě, dát tam alespoň haldex, byla by to s ním dobrá zábava! :yes:
Deadlift
Ale Taurus ma 4x4 😉
Avatar - T613
T613
mluví o Mondeu
Avatar - Plautus
Plautus
...v Európe sa nám môže iba snívať o 370 koníkoch za cca 840.000 CZK 8-s
Avatar - Ham.
Ham.
v době krize. To půjde na dračku.
IPace
ver ze se ho celosvetove proda vic nez nejaky Fabie HTP :-!
Avatar - Ham.
Ham.
Vždyť říkám, přesně to co F potřebuje v době krize.
Ono se člověku nechce moc věřit, že _ty_ myslíš pochvalu pro US Ford vážně. 8-s
IPace
:yes:
P 407
Tuctová americká krabice. O ničem. Do brutality Chrysleru 300 s Caponem zahaleným dýmem z doutníků mu hodně chybí a lehkost evropských sedanů taky postrádá. Ale svých 100.000 zákazníků bez vkusu si zase najde.
Deadlift
Jsi uplne mimo, SHO se muze klidne srovnavat velkymi evropskymi sedany od BMW nebo Mercedesu. Jizdne rozhodne.
Novy Taurus technicky pokrocil daleko vice nez Chrysler, uz proto ze ma novy V6, novu prevodovku, nove pokrocile AWD, EPAS nebo podvozek s multi-link SR1.

Zakaznik bez vkusu jezdi v P307 s HDi.
P 407
Omyl. Zákazník s vkusem již jezdí 407 HDI 😉
oIoo
Tak to ti opravdu ze srdce přejeme 😄
Deadlift
>😁 >😁 >😁 Nez ho ta francouzska vysmata tlama posezere... >😁 >😁 >😒]
P 407
Předtím jsem měl 307MU SW a neposezrala mě a 407 je o třídu výš a nevidím žádný důvod proč by se tak mělo stát. Když se ti vy. se. re. krkavec na hlavu, tak to nemusí znamenat, že všichni krkavci jsou *** a dělají to schválně. O statistikách TUV si myslím své.
Deadlift
Ja si zase myslim sve o "dokonale kycovitem" designu Peugeotu 😉
P 407
Kýč? Takže P 407 je laciná a nekvalitní napodobenina čeho? Je to originál. Nezpochybnitelný a nzaměnitelný. Design dokonale identifikuje značku. Možná měl Matelko s tou Tvojí nominací na ventilek pravdu. >😁
Avatar - positivemind
positivemind
Přesně tak, také jsem majitelem krásné 407SW 😄 a ťukťukťuk, nedám na ní dopustit. Je to nejhezčí auto ve své třídě, i po 5 letech výroby
P 407
V době uvedení na trh jsem z ní byl uplně unešený. Krásná 407sedma. Ale chápu, že to tak každý necítí.Tem dlouhý čumák je sexy - jak krásný zadeček u ženský. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
To musím potvrdit, zvlášť když se těm sedanum od bmw nebo mb obují dubová kola tak prý mají plné brejle stíhat tuto perlu. >😁
Poslintat se nad 300C a pak vyprávět o vkusu? "Tak dobře." >😁 >😁
Deadlift
>😁 Nejak tu zavist ventilovat musel, Taurus SHO :yes: :yes: :yes:
P 407
Děkuji za přiměřené reakce.Popravdě jsem to auto pohanil jenom proto zda to vyvolá diskusi (flame). Vyvolalo. Byl jsem označen za závislivce a to můžu být rád. Už to neudělám. Příště prostě napíšu, že se mi to auto nelíbí ( ale spíš je mi to jedno) a že je to můj ryze osobní vkus a nikdo nebude reagovat. Je to čistě specifický rys netových diskusí, že zejména extrémní výroky vyvolávají reakce. Museljsem to prostě zkusit. Sorry za Váš čas. Jinak se budu raději držet vzadu neboť nejsem misrem klávesnice a na zlatý ventilek kandidovat nechci. A vlastní mattelko fanklub taky nechci. Na tu 407 co nejdřív napíšu recenzi.
Deadlift
V te recenzi nezapomen srovnavat design Taurusu SHO a P407 HDi. >😁 A mas ne ventilek ale rovnou ventil doma.
P 407
407ka se buď líbí nebo vyvolává pocit nevolnosti. Jak je komu libo, mně se líbí a moc. 😄
Deadlift
U mne ani jedno 😉 , dobry design je o realnych proporcich. V katalogu vypada super vsechno.
Avatar - positivemind
positivemind
Přesně, buď padne do oka nebo ne. Stejně jako další kousky Francouzů co jdou proti proudu - Vel Satis, Avantime, C6.

Špatně se ale dělá cestujícím vzadu, když se začne při brzdění dlouhá příď potápět, není to zrovna dobrý pocit. A o to víc když je za volantem čuně 😄
Všimli jste si že na fotografiích je tachometr jenom do 140 mph/200 kmh? To je nějak málo, ne? To mám víc na Fabii ;-\