Testy
Ondro, určitě je s xdrive M-kovej podvozek? Pokud vím, nedá se zkombinovat s pohonem všech čtyř kol 😉 . Nebo se něco změnilo?
Klasický M podvozek k 😁rive nejde, ale zde je příplatkový adaptivní M podvozek 😄 Nicméně při přepínání režimů žádný velký rozdíl cítit nejde.
Tak to by me docela zajimalo co za "zelezo" clovek skutecne dostane s timto adaptivním M podvozekem 😄
To nás taky nicméně k informacím se dost těžko dostává. Vynechali jsme dokonce i technický popis funkce systému 😁rive, protože já i kolega Tomáš Dusil jsme byli na školení od BMW o těchto věcech, každý tedy na jiném, a pokaždé nám řekli něco trochu jiného o chování systému v různých situacích...takže aby se v tom čert vyznal.
Skoleni? A byli tam chlebicky?
To se tem 4,5 hvezdam uz nedivim, vy uplatne... >😁 >😁
To se tem 4,5 hvezdam uz nedivim, vy uplatne... >😁 >😁
Nežárli a skoč si pro chlebíčky za svoje... >😒]
Promiň, ale ty si vůl jak anděl. Tímto si se dost podkopnul. Většinou míváš dobré názory, co tak sleduju, ae za toto :no: :no: :no:
Pro ty slabsi z nas tam propriste prihodim nejaky sarcasm alert nebo jine varovani, ze slo o ironii na ty nekonecne diskuse, ktere se tu z casu na cas objevi ve spojitosti prave s chlebickama, cestovanim atd.
(a ted doufam, ze me samemu neunikla nejaka ironie)
(a ted doufam, ze me samemu neunikla nejaka ironie)
Nicméně pokud mám citovat BMW, tak k trojce píše, že "Senzory během jízdy neustále sledují celou řadu faktorů a dle jízdní situace a profilu vozovky upravují nastavení ventilů tlumičů v adaptivním M podvozku. Nastavování probíhá pro každé kolo samostatně a může tak být zajištěna optimální pozice kola vůči vozovce."
Já třeba u Audi Q5 nepoznám vůbec přepnutí podvozku do komfortu a dělal jsem zkoušku s posádkou a nikdo nic nepoznal.
A taky to notne zkritizovali na konkurencnim platku testujic toto konkretni auto, tak by se trochu svetla do toho hodilo. Z historie je to jak pises, 😁rive znamenal neMpaketovej podvozek.
Jo, jde tam dát adaptivní M-podvozek za 29.380,- Kč a k M-paketu za sníženou cenu 18.954,- Kč.
Nedá, a to ani u adaptivního.
Dá, takže znovu, adaptivní M-podvozek je tady za 29.380,- Kč a k M-paketu za sníženou cenu 18.954,- Kč.
Pěkné auto, ale na Auto .cz by jistě s FIII prohrálo. Je mi smutno z vaší neprofesionální práce, kdy I20 jste poplivali a FIII vynášíte tam kde vůbec není její místo. Kde zůstala novinářská nestrannost a objektivita? :no:
Klidně si s tím otravuj pod i20/FIII, ale tady to logicky nemá co dělat...
Jseš mimo diskuzi, počkej s tím až budeme číst test i20, tam se můžeš čílit do alejuja 😉
výborný čtení. Pochválil jsem pana Vaculíka za jeho rozbor Octavie, a vás musím pochválit za tento test. Moc pěkný, je vidět že na "to" máte. Jen tak dál! :yes: :yes: :yes:
[odkaz] ... od bmw o neskutocnych 300kg lahsie .... dobre vieme ze zabavu za volantom uz davno pradavno robi hlavne nizka hmotnost a kompaktne rozmery auta... nie iba surovy vykon pod kapotou
o neciltivom riadeni bez spatnej vazby a nude za volantom som naposledy cital snad pri mestskej krabici kii soul ( ktora ma uplne ine priority ako bmw ) .... ale ze to budem citat pri 3 dverovom vyse 300 konovom bawu ktoreho pointa by mala byt prave v tom ze poskytne zazitok z riadenia je aspon pre mna prekvapujuce zistenie.....
neostava nic ine len hlboka poklona pred audi TT :yes:
o neciltivom riadeni bez spatnej vazby a nude za volantom som naposledy cital snad pri mestskej krabici kii soul ( ktora ma uplne ine priority ako bmw ) .... ale ze to budem citat pri 3 dverovom vyse 300 konovom bawu ktoreho pointa by mala byt prave v tom ze poskytne zazitok z riadenia je aspon pre mna prekvapujuce zistenie.....
neostava nic ine len hlboka poklona pred audi TT :yes:
Skus do zadu v tom TT posadit dva dospele a pak je vem a posad je do 4er a zeptej se jich kde se jim libilo vic. Pak skus nalozit batozinu do toho TT a pak do 4er a znovu se mrkni co ti u toho TT zustalo na chodniku. Nakonec do toho TT skus dat 6 valcovej naftovej motor a rekni mi kolik takove TT vazi (hypoteticky by vazilo). Kdyz ti to do ted dost nenaznacilo tak ti mozna otevre oci to, ze vemes skutecne auto co proti TT BMW stavi a sice 2er (220i/228i) s 1420kg.
v 4 clennom obsadeni by som preferoval klasicke BMW 3 😉 .... 3dveraky su hlavne auta pre dvoch .... ak si chces sportovu jazdu uzivat v 4 clennom obsadeni mozno by bolo lepsie siahnut po klasickom BMW3 s nejakym silnym bezninom ...
Tak proc srovnavas male coupe od Audi s velkym coupe od BMW? Postav vedle BMW stejne velkou Audi (A5) a porovnej hmotnosti, budou stejne, nebo ve prospech BMW.
Postav vedle audi TT cca stejne velke BMW 2 coupe a hmotnosti budou stejne, nebo lehce ve prospech Audi.
Zadne 300kg rozdily se nekonaji, teda kdyz clovek neporovnava hrusky a jablka.
Postav vedle audi TT cca stejne velke BMW 2 coupe a hmotnosti budou stejne, nebo lehce ve prospech Audi.
Zadne 300kg rozdily se nekonaji, teda kdyz clovek neporovnava hrusky a jablka.
Bude se jim tam sedět také špatně. Tahle auta nejsou a ani nemají být pro cestování ve čtyřech dospělých. A proti TT stojí spíš Z4.
Touhle logikou muzeme srovnat TT s MB S coupe? Ani tam se lidem nebude cestovat ve ctyrech dospelych perfektne. Nebo s 6er kdyz zustaneme u BMW?
Ad z4, ta TT konkuruje podle me stejne jako prave 2er, v necem jo, v necem ne.
Ad z4, ta TT konkuruje podle me stejne jako prave 2er, v necem jo, v necem ne.
Jakou logikou? Napsal jsem snad, že jsou TT a 4er z jednoho těsta? Jen je nesmysl poměřovat tahle auta prostorem v druhé řadě, nebo objemem zavazadelníku. I 6er a S Coupé jsou auta pro dva dospělé.
V čem si TT a Z4 nekonkurují? BMW se jen v poslední generaci rozhodlo jít cestou MB a použít pevnou skládací střechu místo samostatného roadsteru a kupé. Proti 2er Cabrio máš A3 Cabriolet. Audi zkrátka v nižší střední nedělá dvoudveřový sedan/ kupé. BMW zase nedělá sedan. Konkurence je samozřejmě širší.
V čem si TT a Z4 nekonkurují? BMW se jen v poslední generaci rozhodlo jít cestou MB a použít pevnou skládací střechu místo samostatného roadsteru a kupé. Proti 2er Cabrio máš A3 Cabriolet. Audi zkrátka v nižší střední nedělá dvoudveřový sedan/ kupé. BMW zase nedělá sedan. Konkurence je samozřejmě širší.
No predevsim poctem mist a pevnou-neslozitelnou strechou kdyz resim TT coupe a ne roadster. Pokud dotahne BMW do konce M2 tak to bude to jedine co bude stavet proti TT RS atd...
Najde se dost spolecnych znaku co TT s Z4 ma, ale stejne pocty spolecnych znaku najdes i mezi TT a 2er.
Najde se dost spolecnych znaku co TT s Z4 ma, ale stejne pocty spolecnych znaku najdes i mezi TT a 2er.
Počtem míst? TT je asi tak čtyřmístné auto jako 911. Hlavní rozdíl je v uložení motoru, odtud jsou jiné proporce a uspořádání. Že se BMW rozhodlo pro kompromis v podobě pevné skládací střechy místo nabídky dvou modelů, TT neposunulo blíž 1er/ 2er Coupé. Ani to, že se rozhodli nedělat Z4 M. Z4 a TT jsou a i v předchozí generaci byla celkem odlišná auta. V obou případech jde o interpretaci na téma malé, líbivé a nepraktické a nezapadají do zbytku nabídky. Zato 2er pořád vypadá jako dvoudveřový sedan. Nic proti tomu, pro BMW je to klasika (viz 2002), ale jasně jde ve šlépějích starších 3er. A TT je v porovnání s 2er citelně menší (tak o 30 cm; podobně jako Z4).
Ty vidíš pointu 435xd v zážitku z řízení, ve většině ostatních však to "x" a to "d" v názvu primárně vyvolá rovnítko s rychlým, stylovým GT, u kterého je zážitek podružný...
Asi špatně chápeš, ale Audi má proti BMW4 model A5. To je trochu jinej rank, než co jsi tu vyzvednul...trochu hodně 😉
ano TT nie je priamym konkurentom bmw 4..... ale modelu Z3 ....
osobne neviem na koho mieri vyse 300konove dizlove BMW4 ktore sa tvari ako sportiak trhajuci asfalt ale riadenie ma neciltive asi ako kia soul.....
postata toho co pisem tu niektorym bohuzial stale unika.... ono je lepsie napisat ze je clovek hlupak ( ked mu nerozumieme ) ako chapat pisanemu textu
teraz nemyslim teba... boze chran 😉 ... zda sa ze mi rozumies :yes:
osobne neviem na koho mieri vyse 300konove dizlove BMW4 ktore sa tvari ako sportiak trhajuci asfalt ale riadenie ma neciltive asi ako kia soul.....
postata toho co pisem tu niektorym bohuzial stale unika.... ono je lepsie napisat ze je clovek hlupak ( ked mu nerozumieme ) ako chapat pisanemu textu
teraz nemyslim teba... boze chran 😉 ... zda sa ze mi rozumies :yes:
Kam cílí? Cílí na zákazníky, kteří BMW nechali růst tak vysoko kde je. taková je poptávka, puristický povídačky, který tu řešíme jsou reálným zákazníkům v opravdovým, nediskuzním světě putna. 😉
"chapat pisanemu textu".... to môžeš tam v tvojom zapadákove. Slovenčina pozná len významovo správne spojenie "rozumieť, porozumieť textu". Dôkladne si už všetkých presvedčil, že tento server pre teba nie je ten pravý, ale ak už sa tu snažíš špliechať tie svoje tuposti, tak sa aspoň nauč písať spisovne, ty tatár....
A x-sto koňové diesle od BMW mieria na ľudí, ktorí sú ich schopní zaplatiť, nie na pologramotných komediantov tvojho kalibru.
A x-sto koňové diesle od BMW mieria na ľudí, ktorí sú ich schopní zaplatiť, nie na pologramotných komediantov tvojho kalibru.
Psanému textu tady rozumíme všichni, tvému psanému textu ovšem nikoliv. A věř, že v nás chyba nebude 😉
Chápam ultrasilný dízel v kombíku, ako má miestny užívateľ vo svojej Alpine D3 (maximum v rámci možnosti all-in-one). Skrátka chcem jazdiť rýchlo a dynamicky, mať pod plynom ohromný krútiaci moment a pritom dokázať udržať priemernú spotrebu hlboko pod 10 litrov aj pri ostrejšej jazde. Dvojdverové kupé sa ale nekupuje ako all-in-one, jediné auto v rodine, ktoré má plniť aj praktické úlohy a ktoré jazdí ročne desiatky tisíc km. Preto mi v kupé výkonný dízel zmysel nedáva. Čiastočne chápem 4er s dvojlitrovým dízlom, skrátka niekto chce elegantné kupé, ale nemá na to jazdiť za 12 litrov benzínu. Dať ale 2 milióny za 435d znamená, že pri kúpe nemôžu hrať rolu ekonomické faktory ako je spotreba; predpokladám, že typický majiteľ 4er má už v garáži niečo ako X5 v nafte a potom mi kupé v nafte nedáva moc zmysel, notabene keď 35i vie jazdiť dosť úsporne, ťahať odspodu a zároveň sa vytočiť do 7000 rpm. Naopak ak tam už má byť takýto silný motor, kombináciu so 4x4 a automatom chápem; štvorkolka je v ohľadom na ohromný krútiak niekedy nevyhnutná a stláčať spojkový pedál pri tomto krútiaku by asi vyžadovalo pár týždňov legpressov v posilke, nehovoriac o rýchlosti a kvalitách 8°ZF. Ale ako hovorí autor, nie sme dôležití my bychari, ktorí BY brali zadokolku s benzínom, ale reálni kupci a tí si túto "naftovú M4" budú kupovať.
😉
😉
tiez mi zmysel nedava takyto tazkotonazny 3 dverovy dizlovy "vytuneny" baworak ( tie cierne doplnky inak vyzeraju hrozne ) .... ktory sa snazi silou mocou tvarit sportovo ..... ale pritom to jeho ciel vlastne ani nie je
za podobne peniaze by bolo vacsie 4dverove ( pripadne kombi ) BMW 5 s nejakym beznym dizlom ( okolo 200 koni ) na dlhe "GT cestovanie po europe" asi praktickejsia a rozumnejsia volba :yes😒br />
a ak chcem sportove auto kvoli sportovym vykonom tak bez debaty tiez nezvolim dizel v 1,7 tonovom 3dveraku s razvorom vacsim ako ma superb ale siahnem povedzme po sikovnom mensom kompaktnom a zbesilom M135i :yes😒br />
tento testovany model bude podla mna oslovovat velmi velmi uzku skupinu zakaznikov..... a skor tu ide zase o "wow efekt" ako o potrebu takehoto auta na trhu....
za podobne peniaze by bolo vacsie 4dverove ( pripadne kombi ) BMW 5 s nejakym beznym dizlom ( okolo 200 koni ) na dlhe "GT cestovanie po europe" asi praktickejsia a rozumnejsia volba :yes😒br />
a ak chcem sportove auto kvoli sportovym vykonom tak bez debaty tiez nezvolim dizel v 1,7 tonovom 3dveraku s razvorom vacsim ako ma superb ale siahnem povedzme po sikovnom mensom kompaktnom a zbesilom M135i :yes😒br />
tento testovany model bude podla mna oslovovat velmi velmi uzku skupinu zakaznikov..... a skor tu ide zase o "wow efekt" ako o potrebu takehoto auta na trhu....
Uz jsem se lekl ze tu s tim nepochopenim 435d zustanu jediny 😄
Kazdopadne by me zajimal pomer prodanych 35i vs. 35d v 3er. Nevidel bych to tak cerne a tech benzinovych bych si tipnul bude vic (samozrejme pri celkove dominanci naft a to predevsim 18d/20d).
Kazdopadne by me zajimal pomer prodanych 35i vs. 35d v 3er. Nevidel bych to tak cerne a tech benzinovych bych si tipnul bude vic (samozrejme pri celkove dominanci naft a to predevsim 18d/20d).
Ano, BMW jen přizpůsobuje modelovou politiku poptávce. Naštěstí stále můžeš volit 435i nebo pokud chceš lítat za míň a opájet se zadkem i řízením bez ředění poháněný i přední nápravy třeba 430d 😉
Vlastne kupé strednej triedy považujem za pomerne zbytočné, ak mať dvojdverové kupé, kde sa s využívaním zadných sedadiel moc nepočíta, tak potom stačí o triedu menšia dvojka; moja voľba by teda bola 228i, resp. 235i (podľa obsahu mešča). 😄
Mě se dvojka moc nelíbí 😉 Asi budu muset počkat na menší F-T >😒]
Tak pre mňa u BMW nebol dizajn na prvom mieste; ak by bol, rozhliadal by som sa skôr v Ingolstadte. Bavorské malé kupé (rozumej menšie ako 6er) všetky vyzerali skôr ako dvojdverové sedany (mali viditeľne trojpriestorovú karosériu), než ako čistokrvné kupé. Preto medzi 2er a 4er dramatické rozdiely v dizajne nevnímam a ak akceptujem 4er, beriem aj 2er: [odkaz] [odkaz]
Mě spíš vadí vysokej ponton a hmota nad blatníky. Pak i opravdu velká kola vypadají zapadle a nedomrle. 😉 4er je nádherná...
Citim to presne opacne. Tak jak se mi 3er libi, tak 4er uz prerostla. Uz to neni ono a je tam znat to ze to auto melo mit puvodne o par dveri navic.
2er naproti tomu je ztelesneni toho co je jeste na tomto svete spravne, ikdyz hmota nad blatniky mohla byt v idealnim svete blize spise e46 nez tomu vysledku, ale dnesni normy a bezpecnost chodcu zrejme nepusti.
Kazdopadne postavte prede mne M235i a 435i s M paketem a designove dam svuj hlas 2er.
2er naproti tomu je ztelesneni toho co je jeste na tomto svete spravne, ikdyz hmota nad blatniky mohla byt v idealnim svete blize spise e46 nez tomu vysledku, ale dnesni normy a bezpecnost chodcu zrejme nepusti.
Kazdopadne postavte prede mne M235i a 435i s M paketem a designove dam svuj hlas 2er.
Co třeba tohle: pracovně hodně jezdím občas mě cesty zavedou všude možně po Evropě, nejvíc ale po Německu. Jezdím všude sám, převážně dálnice a dlouhé trasy, v zimě i v létě (4x4 automat). Rád jezdím rychle a jsem rád, když v dálničním stoupání můžu ukázat ostatním záda (a když pak nemusím hned k pumpě). Líbí se mi kupé (komu ne) a opravdu nepotřebuju větší auto.
Ale tohle všechno jasně...jen Iudex, stejně jako pár ostatních tvrdí, že by si vybral jinou kombinaci 😉
No právě....BY. 😉 Já s iudexovým zamyšlením souhlasím, ale rovnou musím dodat, že se řadím do stejné kategorie bychařů. Proč BMW tuhle testovanou kombinaci nabízí je nasnadě. Protože mezi reálnými kupci bude nejspíš víc (nebo přinejmenším dostatečné množství) Emelů než Iudexů.
Bychaříme, přesně 😉 4er je mimo můj aktuální záběr, pokud se něco změní, vím jediný...zadokolku budu na vyzkoušení z dealera páčit heverem 😄
1) taky bycharim a za 2) nemyslim si, ze bude vice kupcu 35xd nez 35i, ale bude dozajista dost kupcu 35xd coz je ten duvod proc to BMW nabizi.
Pokud do 35i nepočítáš 😁rive (u 35d ho specifikuješ, takže v téhle úvaze asi hraje roli), tak bych si na to nevsadil ani korunu. Když už relativně silný benzín u BMW prodají, co vím, bývá to s 😁rive. Beru v potaz EU+EFTA, aby bylo jasno.
Myslel jsem jakekoliv provedeni 35i vs. 35d to jedine vnucene, tak s 😁rive, nevyjadril jsem se presne.
Stale sazim na benziny. Ted se to jeste spatne posuzuje, o zadne statistice prodeju az takto detajlni nevim a indicie ala mobile.de - pocet skladovek, nebo pocty jahreswagenu se resit nedaji kvuli tomu jak kratce je 435xd na trhu.
Stale sazim na benziny. Ted se to jeste spatne posuzuje, o zadne statistice prodeju az takto detajlni nevim a indicie ala mobile.de - pocet skladovek, nebo pocty jahreswagenu se resit nedaji kvuli tomu jak kratce je 435xd na trhu.
U mňa to BY platí z princípu na akúkoľvek dvoj/trojdverovú karosériu, to vieš. Ale ak sme pri BMW, najbližšie by som mal zrejme k voľbe 328i.
Počkej, já nemluvím o tom, co bych si vybral já... nakonec volba motorizace u aktuálního auta je snad dostatečná odpověď. Taky jen bychařím. Ale táta má podobné zadání jako jsem popisoval a s A5 3.0TDI je maximálně spokojený...
A inú by (a nielen BY) si si vybral aj Ty, aj Emel, aj woody...
😉
😉
Za mě, když už 4er, tak rovnou eMko (tahle pozérská, pouze lookeMková konfigurace je za ty prachy určitě mimo mé zorné pole), jinak pro mě je škoda, že 4er už nevypadá z profilu jako předchozí 3er coupé, které měly siluetu střechy někde mezi sedanem a kupé, což bylo pro tuhle velikost BMW kupé typické (+ Bé sloupek u kupé, který zůstal).
A ten boční černý polep (performance) pod klikou, to je cirkus Humberto hadra a v reálu je to snad ještě horší.
A ten boční černý polep (performance) pod klikou, to je cirkus Humberto hadra a v reálu je to snad ještě horší.
Je to slovíčkaření... ale voni píšou, že nechápou smysl takové kombinace, resp. že jim taková kombinace nedává smysl. Mně smysl dává, jakkoli bych si ji asi nevybral.
Neni to o slovickareni ale o osobnich preferencich. V tom tebou popsanem scenari bych dal ja prednost 430d. Ergo nase nechapani 435xd neni zapricineno neschopnosti si predstavit spoustu ruznych scenaru, ale to, ze na ty ruzne scenare vzdy najdeme auto podle nas vhodnejsi nez 435xd. 😉
Zadokolka je pro univerzální auto spíš hendykep... jakkoli jezdím zadokolkama rád a poměrně dost, tak u auta pro každý den bych se docela klonil k AWD.
Já s 430xd ani 435xd nikdy nejel, pokud je to v reálu jinak než naznačují papírové údaje, pak beru zpět... ale podle papíru bych si těch +70t připlatil.
Já s 430xd ani 435xd nikdy nejel, pokud je to v reálu jinak než naznačují papírové údaje, pak beru zpět... ale podle papíru bych si těch +70t připlatil.
Znovu bych ti navrhnul 30d, nebo 20d, ale to uz bych tu mohl byt rovnou za prodejce BMW co toho ma moc na skladu >😁 a tak se radeji zeptam na tu uvahu o 😁rive.
Proc je potreba? Zvlast kdyz clovek jezdi dalnice (nejlepe udrzovane silnice)?
Ja ho jako nutnost nevidim, nebrojim proti nemu, ale nevyzadoval bych jej. Ne ve stredni evrope.Co me uci skusenost je, ze za vylozene spatneho pocasi maji lidi kolem s 4*4 lepsi moznost dostat vykon na silnici, ale ja bych rychleji stejne nejel protoze ani 4*4 mi nijak nezlepsi brzdnou drahu, nebo odolnost proti aquaplaningu (budeme li povazovat fakt zle podminky ala snehova kalamita, nebo privalove deste) a tak je pro me limitujicim faktorem schopnost zastavit a ne schopnost rychlost vubec nabrat. Ani zadokolka, ani predokolka me nikdy nikde nenechala. Samozrejme zakladem je nesetrit na gumach.
Proc je potreba? Zvlast kdyz clovek jezdi dalnice (nejlepe udrzovane silnice)?
Ja ho jako nutnost nevidim, nebrojim proti nemu, ale nevyzadoval bych jej. Ne ve stredni evrope.Co me uci skusenost je, ze za vylozene spatneho pocasi maji lidi kolem s 4*4 lepsi moznost dostat vykon na silnici, ale ja bych rychleji stejne nejel protoze ani 4*4 mi nijak nezlepsi brzdnou drahu, nebo odolnost proti aquaplaningu (budeme li povazovat fakt zle podminky ala snehova kalamita, nebo privalove deste) a tak je pro me limitujicim faktorem schopnost zastavit a ne schopnost rychlost vubec nabrat. Ani zadokolka, ani predokolka me nikdy nikde nenechala. Samozrejme zakladem je nesetrit na gumach.
Na skladu? Vyjma základních verzí mají na skladech jen xdrive... Když chceš vyzkoušet zadokolku, jen zakoulí očima. Shame 😉
Jen rychlovka k té 4x4. U nás ve vesnici bydlí úspěšný manager německé strojírenské firmy a pár let zpátky měl služební 650i, se kterou při čerstvě napadnutém sněhu měl problém dostat se do garáže a pak se mu taky povedlo tragikomicky "zapadnout" na parkovišti u Tesca, kde byl všem okolostojícím za blba... od té doby už jezdí jen "x"ka... 😄
No ja som raz zapadol s predokolkou. Nebolo to na lyžovačke, ani v prudkom kopci, bolo to na rovinke pár km od domu, chcel som sa na zasneženej vedľajšej ceste otočiť späť a zapadol som. Bola to jedna extrémna zima pred 4 rokmi, ktorá sa odvtedy už nezopakovala, naviac to bola moja chyba vliezť na neodhrnutú vedľajšiu cestu. Ale nakoniec som sa aj odtiaľ vyhrabal (vypol ESP a rozkýval to do záberu).
Mám preto nadávať, že predokolka je napr.d a kupovať len 4x4?
P.S. Murphyho zákon hovorí: výhoda pohonu 4x4 je v tom, že zapadneš až v tom najnedostupnejšom teréne. >😁
Mám preto nadávať, že predokolka je napr.d a kupovať len 4x4?
P.S. Murphyho zákon hovorí: výhoda pohonu 4x4 je v tom, že zapadneš až v tom najnedostupnejšom teréne. >😁
No jo, jenže průser byl ten, že před oním Tescem byly možná 2cm sněhu a s vyjetím z parkovacího místa měl problém pouze dotyčný pán s 6er a širokými salámy na prokluzujícím zadku. Tudíž ten myšlenkový pochod vedoucí k ixkům si u něj asi umím docela živě představit...
Sám jsem zažil víc krát něco podobného. Rozhodně nezastávám názor, že se zadokolkou to v zimě nejde (naopak je to nejlepší >😁 ), ale FR auta se prostě někdy dokážou zasekat ve zdánlivě nezasekatelných místech a to běžnému uživateli na důstojnosti ani náladě nepřidá - a 4kolka je pak jasná volba...
Sám jsem zažil víc krát něco podobného. Rozhodně nezastávám názor, že se zadokolkou to v zimě nejde (naopak je to nejlepší >😁 ), ale FR auta se prostě někdy dokážou zasekat ve zdánlivě nezasekatelných místech a to běžnému uživateli na důstojnosti ani náladě nepřidá - a 4kolka je pak jasná volba...
jezdil jsem se stejným autem a nezažil jsem nikdy, že by auto nevyjelo nebo zapadlo.
Právě ty kopečky z garáže, kde se fakticky nemůžeš rozjet, jsou nejhorší... plus nějaké parkování na horách třeba...
Tam kde jsem měl problémy s šestkou měli problémy i ostatní s předokolkama. Většinou stačilo zařadit na rozjezd dvojku /což spousta lidí s automatem ani neumí😊
Jak jsem psal, já jsem to už párkrát zažil v bleděmodrém... třeba E60 530d se taky dokázala "zahrabat" v pár centimetrech břečky a pomohli ji až 2 lidi v kufru... Přitom za všech ostatních podmínek se její trakce nelišila od FF pixlí a jezdilo se s ní úplně normálně.
No tak fakt je ten, že i já jsem si vzal z posilovny dva 50 kg kotouče a hodil jsem je před zimou dozadu😊 ale to je snad povinnost😊
Aha, už je to tady 😄 ... 100kg zátěž v kufru... jako jasně, žádnej velkej problém pro někoho, kdo ví, že po zbytek roku mu za to zadokolka stojí. Ale pro běžného člověka z davu úplně stačí tahle věta k tomu, aby zaškrtl kolonku 😁rive.
PS: kolik je potom užitečná hmotnost auta?
PS: kolik je potom užitečná hmotnost auta?
Však hovorím, že dôležití sú reálni kupci a tí evidentne existujú, inak by BMW takúto verziu nerobilo. Hoci vhodného majiteľa nájdeš pri akomkoľvek aute. Ja to akurát vnímam tak, že ak si vo veku, kedy si môžeš 4er dovoliť, už asi nie si žiadny pubertiak a máš rodinu, deti a teda musíš mať aj niečo rodinné, typicky teda máš ešte jedno auto. Tam je priestor pre naftu. A ak to druhé auto nemáš, potom Ti dvojdverové kupé ako rodinné nepostačí a skôr pôjdeš do 3er. Naopak ak už máš deti z domu a dvojdverové kupé Ti stačí, už to nie je úplne vek na nízke tesné kupé a skôr volíš niečo komfortnejšie a vyššie. Obdobne ak si v takej pozícii, že hodne cestuješ do zahraničia, asi máš služobné auto a nemusíš drať vlastné. Skrátka subjektívne vnímam kombináciu naftové dvojdverové kupé (notabene extrémne silná nafta) ako contradictio in adiecto. Ale iste je dosť mladých singles, ktorí na kupé robia desaťtisíce ročne, len tí sa mi nezdajú ako reprezentatívna vzorka, ale skôr okrajová zložka.
I když máš více aut. Pokud máš to auto jako služební a firma ti dovolí kupé, proč ne naftu? Ať už je to politika firmy, nebo máš na služebním autě takový nájezd, že se to vyplatí (tady bude dost záležet na stylu jízdy a kde jezdíš).
story o bmw, které už není bmw apod. V první řadě je bmw takovým, jakým ho chtějí zákazníci, takže naprostá dominance (z hlediska prodejů) kombinace nafta s awd u bmw s cenou nad milion korun je prostě realitou.
Ke konkrétnímu autu. Je to bohužel klasický novinářský zprasek, navíc performance paket čtyřce velmi nesluší... a ty černé pruhy, fuj! 😢
Co se motoru týká, 35i není z hlediska dynamiky pro 35d soupeřem, na papíru sice podobné hodnoty, v reálu 35i neujede ani slabší 30d. Pro 35d jasně mluví spotřeba, 7,5 litru ve čtyřkolce to je při daných dynamických parametrech světová špička, 35i v xdrive jezdí ve stejném autě za 11. Z hlediska charakteru je to zas opačně, 35i je zpívající a točící se paráda, 35d nezní špatně na dýzl, ale ušní nirvána to není, a reálně točených max. 5 tis. taky na zadek nikoho neposadí, je to spíš vození se na velmi velké a navíc celkem placaté vlně krouťáku.
A awd, zatím jsem nejel bmw, kterému by xdrive nezničil řízení, tohle, zdá se, nebude výjimka. Tupé, nijaké, špatně vyvážené, stejný model v rwd se při kroucení volantem jeví jako zcela jiné auto. Vím, že mantrou dnešních dní je awd, a že pověra o nebezpečných a neustále hrabajících zadokolkách s výkonem nad 250 koní je poměrně rozšířená, ale z hlediska zábavnosti u tohoto auta vidím právě přítomnost awd s jeho vlivem na neutralitu (čti větší nedotáčivost) a devastujícím účinkem na řízení jako mnohem větší problém než přítomnost dýzlu pod kapotou. 😉
Ke konkrétnímu autu. Je to bohužel klasický novinářský zprasek, navíc performance paket čtyřce velmi nesluší... a ty černé pruhy, fuj! 😢
Co se motoru týká, 35i není z hlediska dynamiky pro 35d soupeřem, na papíru sice podobné hodnoty, v reálu 35i neujede ani slabší 30d. Pro 35d jasně mluví spotřeba, 7,5 litru ve čtyřkolce to je při daných dynamických parametrech světová špička, 35i v xdrive jezdí ve stejném autě za 11. Z hlediska charakteru je to zas opačně, 35i je zpívající a točící se paráda, 35d nezní špatně na dýzl, ale ušní nirvána to není, a reálně točených max. 5 tis. taky na zadek nikoho neposadí, je to spíš vození se na velmi velké a navíc celkem placaté vlně krouťáku.
A awd, zatím jsem nejel bmw, kterému by xdrive nezničil řízení, tohle, zdá se, nebude výjimka. Tupé, nijaké, špatně vyvážené, stejný model v rwd se při kroucení volantem jeví jako zcela jiné auto. Vím, že mantrou dnešních dní je awd, a že pověra o nebezpečných a neustále hrabajících zadokolkách s výkonem nad 250 koní je poměrně rozšířená, ale z hlediska zábavnosti u tohoto auta vidím právě přítomnost awd s jeho vlivem na neutralitu (čti větší nedotáčivost) a devastujícím účinkem na řízení jako mnohem větší problém než přítomnost dýzlu pod kapotou. 😉
Ty jsi se ale rozohnil "esdrájve" >😒] :yes:
>😁 Dneska jsou v prd.eli všichni (aspoň u nás), awd, rwd, fwd všecko jedno, chčije a do toho mínus 1,5 stupně, po silnicích se plouží had jedoucí 20 km/h a i při této rychlosti jsou piloti, kteří dokáží doklouzat až do příkopy. 😉
Myslíš eS(drajv) jako Single, nebo jako Simple? >😒]
Jako Super! >😁 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Do chystane 7er se planuje jiz B58 s 330k, nevis nahodou jestli podobne ladenou motorovou obmenu ceka i 3er pri FL? Precijen 306k bez progresu behem 10 let je uz takove zvlastni.
N58 je zatím potvrzen u 7er a 5er, vzhledem k tomu, že fl 3er přijde před novou 7er, nemyslím, že ho trojka s fl dostane. 😉
Tim N58 jsi myslel N58, nebo jsi se upsal a bavime se oba o benzinech, tedy o B58(B48 pro r4)?
Jasně, B58, náhrada za N55. 😉
Nedalo mi to a poptal jsem se, mělo by to být tak, že r4 B48 (270k) a r6 B58 (330k) dostane až 4er s faceliftem, 3er až v nové generaci. Změní se označení na 330i (B4😄 resp. 340i (B5😄.
Nedalo mi to a poptal jsem se, mělo by to být tak, že r4 B48 (270k) a r6 B58 (330k) dostane až 4er s faceliftem, 3er až v nové generaci. Změní se označení na 330i (B4😄 resp. 340i (B5😄.
Můžeš si koupit i 340 PS verzi 435i.
M perforfrmance power kit, to už je ale tuning, sice tovární ale tuning.
Ta možnost tu je. 640i má silnější provedení standardně ("jen" 235 kW oproti 240, respektive 250 kW power kitu), takže mohli dát 435i nějakého koně navíc. Tohle je spíš otázka politiky. I stávající generaci motorů ti s podobnými výkony prodají.
Na tom motoru je cenný právě jeho atmo charakter daný tím, že je to soft turbo. Třista koní je dostatečných, ve zvýšení z 300 na 350 nevidím zásadní přínos.
Je znatelný. Navíc je to jen oddowngradování na M 235i.
Mám ho v 435xi od cca 2tkm a mohu porovnat. Nikdy 306ps variantu.
GT-R to není, ale je to přesně ten výkon, který stačí :-!
Mám ho v 435xi od cca 2tkm a mohu porovnat. Nikdy 306ps variantu.
GT-R to není, ale je to přesně ten výkon, který stačí :-!
Myslel jsem to jinak, ne že 50 koní nejde poznat, ale že to pro dané auto není bůhvíjaký přínos, prostě jen navýšení výkonu, charakteru to nijak nepomůže.
"Přesně ten výkon, který stačí" je hrubě subjektivní kategorie. 😉
"Přesně ten výkon, který stačí" je hrubě subjektivní kategorie. 😉
Taky jsem přemýšlel nad upgradem 35i. Ale ten motor má tak úžasnou charakteristiku, že by to byla velká škoda. Nejsem si jistý,jestli by z toho někdo tím tuningem neudělal Imprezu WRX STI😊 dvě sekundy nic a potom kopanec do zadku😊
Ten tovární powerkit neublíží charakteristice, je to super. Jen je divné, že u 8st ZF je na 6kvaltu 400NM zatím co na ostatních 450NM 😄
Pokud auto točíš, nepoznáš to, protože pracuješ s výkonem kterého je nahoře dost a řadí se blízko sebe. Pokud tam ale sekáš kvalty ručně kolem 3tisíc, je to trochu neobvyklý pocit dát z 5ky 6ku 😄
Pokud auto točíš, nepoznáš to, protože pracuješ s výkonem kterého je nahoře dost a řadí se blízko sebe. Pokud tam ale sekáš kvalty ručně kolem 3tisíc, je to trochu neobvyklý pocit dát z 5ky 6ku 😄
fOE si ale stěžoval na to, že se, dle jeho slov, výkonem deset let nikam neposunuli a s novým motorem se konečně hnou z místa. Pointa je, že je to spíš otázka politiky než motoru.
Ale tomu fOE rozumi co je za tim, jen te politice netleska. Ne v dobe kdy konkurence BMW uz vykonem trochu odskakuje. A jestli dostalo BMW z atmo 3L 270k a pridanim turba 306 tak me nikdo nepresvedci, ze nesvedou i 330k pri zachovani atmosfericke charakteristiky. Nemluvime tu o nejakem vyhonenem 2L s 360k (mrk mrk smerem k fanouskum MB >😒] ), ale furt o poctivem objemu a koncepci.
Ostatne nikde jsem nevidel nekoho si stezovat u M135i/235i na charakter, spis naopak.
Tady je BMW zaseknuto na cisle z roku 2004 ktere, a ted ruku na srdce, o 10 let pozdeji uz neoslni, ale ani neurazi. Pokud BMW chce u sve druhe nejsilnejsi benzinove verze jen neurazit, je to podle me skoda. M peformance tuning tomu sice pomuze, ale stejne bych videl jako zajimavejsi zakladni hodnotu 320-325k a dalsich 20k po M peformance tuningu, spise nez cislo z roku 2004.
Je to ciste psychologicky problem, uznavam ze tech 20-40k stejne poznat nebude (na vykon se zvyka sladce), ale nepusobi to dobre. Od motoraru z BMW cekam behem let progress.
Proto doufam, ze z politickych duvodu B48-58 nebudou zbytecne skrtit.
Ostatne nikde jsem nevidel nekoho si stezovat u M135i/235i na charakter, spis naopak.
Tady je BMW zaseknuto na cisle z roku 2004 ktere, a ted ruku na srdce, o 10 let pozdeji uz neoslni, ale ani neurazi. Pokud BMW chce u sve druhe nejsilnejsi benzinove verze jen neurazit, je to podle me skoda. M peformance tuning tomu sice pomuze, ale stejne bych videl jako zajimavejsi zakladni hodnotu 320-325k a dalsich 20k po M peformance tuningu, spise nez cislo z roku 2004.
Je to ciste psychologicky problem, uznavam ze tech 20-40k stejne poznat nebude (na vykon se zvyka sladce), ale nepusobi to dobre. Od motoraru z BMW cekam behem let progress.
Proto doufam, ze z politickych duvodu B48-58 nebudou zbytecne skrtit.
Pod to se podepíšu. Byl jsem se projet se stávající Alpinou B3, která má z téhož objemu 410 koní a 600 Nm, což je o celých 100 koní a 200 Nm víc než 35i (oba jsou verze s N55, jakkoli Alpina tenhle motor osazuje biturbem, narozdíl od BMW, které má twinscroll), a motor reagoval ve sportovním režimu krásně přirozeně a lineárně táhnul až k 7 tisícům otáček, a to už je velký výkonový skok (prakticky na dohled M3ce).
No, na těch pověrách o "nebezpečných a neustále se hrabajících zadokolkách s výkonem nad 250 koní" ale něco je. Vyměnil jsem letos 130i za 1M a to kupátko se hrabe na suchu a na letních gumách ještě na trojku (!!!). O tom, co to dělá na mokru, bych snad raději ani nevyprávěl. 😄 Buď ten plyn jen lechtáš nebo se DSC ubliká (a to, prosím pěkně, v MDM módu, kdy je protiprokluz alespoň částečně vypnutý). 😄
Tak 1M coupe má těch koní o sto víc a hlavně je laděno tak, aby jelo bokem víc než rovně. Pokud jsi ho chtěl, víš jistě proč. 😉
Toppere, není na čase (už zase) změnit nick?
Ty tvý plytký bláboly a adorace koncernu (jinými slovy průhledná touha zalíbit se nejpočetnějšímu publiku zde) by měly trochu váhu alespoň pro nově příchozí, kteří neví, co jsi zač.... >😁
Ty tvý plytký bláboly a adorace koncernu (jinými slovy průhledná touha zalíbit se nejpočetnějšímu publiku zde) by měly trochu váhu alespoň pro nově příchozí, kteří neví, co jsi zač.... >😁
Auto nad milión nesmí chrochtat😊
Neříkám nic. Jakože pětkový kombajn s pohonem 4x4 a dieselem - budiž. Ale do sportovního kupé nacpat všechny tyhle kraviny... dejte pokoj. Samotné 435i na tom bude se spotřebou velmi podobně jako 35d s x-drivem. Oproti tomu pořizovačka bude nižší,
zábava vyšší a zvuk nesrovnatelně hezčí.
Ale věřím tomu, že si to někdo objedná i do kabrioletu >😒]
Neříkám nic. Jakože pětkový kombajn s pohonem 4x4 a dieselem - budiž. Ale do sportovního kupé nacpat všechny tyhle kraviny... dejte pokoj. Samotné 435i na tom bude se spotřebou velmi podobně jako 35d s x-drivem. Oproti tomu pořizovačka bude nižší,
zábava vyšší a zvuk nesrovnatelně hezčí.
Ale věřím tomu, že si to někdo objedná i do kabrioletu >😒]
"problém" je v tom, že celkově společnost dává poslední dobou více na formu než obsah.
Tak jak češi všeobecně řeší, že prezident neumí mluvit slušně, ale už je nezajímá gró toho, jak k těm výrokům dochází a za jakých okolností.....
...tak zrovna tak mnoho lidí, kteří si tohle auto mohou dovolit zajímá jen to, že to je 4x4, nežere to bytečně moc a vypadá to pěkně. A že je to BMW. Automobilka tu jen velmi dobře vyplňuje poptávku.
Ty samé vzorce chování lze najít ve všech vrstvách společnosti napříč kontinentem.
A vzhledem k tomu, že je to dlouhodobý trend bych nehádal, že se v následujících desetiletích změní. Spíš naopak.
Spíš mi přijde trochu komický, že jsme dřív pomlouvali velké atmosféry v autech za to, jak znečišťují ovzduší, žerou moc a jak jsou neefektivní. A dnes tu máme motory efektivní leda tak na papíře.
Člověk až by vyslovil onu kacířskou myšlenku: K čemu vlastně ten pokrok?
Tak jak češi všeobecně řeší, že prezident neumí mluvit slušně, ale už je nezajímá gró toho, jak k těm výrokům dochází a za jakých okolností.....
...tak zrovna tak mnoho lidí, kteří si tohle auto mohou dovolit zajímá jen to, že to je 4x4, nežere to bytečně moc a vypadá to pěkně. A že je to BMW. Automobilka tu jen velmi dobře vyplňuje poptávku.
Ty samé vzorce chování lze najít ve všech vrstvách společnosti napříč kontinentem.
A vzhledem k tomu, že je to dlouhodobý trend bych nehádal, že se v následujících desetiletích změní. Spíš naopak.
Spíš mi přijde trochu komický, že jsme dřív pomlouvali velké atmosféry v autech za to, jak znečišťují ovzduší, žerou moc a jak jsou neefektivní. A dnes tu máme motory efektivní leda tak na papíře.
Člověk až by vyslovil onu kacířskou myšlenku: K čemu vlastně ten pokrok?
Nečetl jsem diskuzi úplně celou, ale nemám pocit, že by zrovna u kupé tuhle konfiguraci na fóru někdo zuřivě hájil. Problém benzínových motorů není ten, že jsou špatné, ale to že diesely jsou dnes tak dobré, jak jsou. A to jsem měl a mám benzíny rád. Jenže když chceš dynamiku a zároveň nepotřebuješ jezdit na hraně (což je běžném provozu beztak kravina), tak ti těžší motor nad přední nápravou nevadí a 35d jede prostě lépe než 35i. A to je pak těžké rozhodování. Dokonce i do své X5 bych byl koupil benzínový třílitr, kdyby měl lepší dynamické parametry než 40d. Jenže bohužel nemá a rozdíl je v reálném provozu velký.
Jo a toho ubohého rusofilního egoistu Zemana sem, prosím tě, radši netahej, zůstaňme u aut.
Jo a toho ubohého rusofilního egoistu Zemana sem, prosím tě, radši netahej, zůstaňme u aut.
Hodně je-be, že?
Vyjmenuju pouze to, co mám vyzkoušeno toho času v garáži😒br /> 1. G7 R MTM ... 360ps 450NM (2.0l, 1 turbo)
0-200km/h 15,6s
2. 435xi M perf ... 340ps 450NM (3.0l 1 turbo)
0-200km/h 16,8s
3. Nissan GT-R ... 650 ps 880NM (3.8l, 2 turba)
0-200km/h 10s
Vše benzín
Prosím srovnejme s naftou teď :-!
Vyjmenuju pouze to, co mám vyzkoušeno toho času v garáži😒br /> 1. G7 R MTM ... 360ps 450NM (2.0l, 1 turbo)
0-200km/h 15,6s
2. 435xi M perf ... 340ps 450NM (3.0l 1 turbo)
0-200km/h 16,8s
3. Nissan GT-R ... 650 ps 880NM (3.8l, 2 turba)
0-200km/h 10s
Vše benzín
Prosím srovnejme s naftou teď :-!
Psal to tady i Dinar, ale nevěřím tomu. Nevěřím tomu, že by 35i jela stejně jako 30d. A že by byla horší, než 35d. Výkon i točivý moment jsou podobné. Krom toho, co je M3, 35i nebo 35d? 😄
Věř nevěř, 30d 190kW mám ozkoušenu v přímém porovnání s 35i 225kW v různých autech, od 3er přes 5er až po X5, ani v jednom z těch modelů neujede 35i 30d ani o centimetr. Točivý moment 35d je 630 Nm, 35i 400 Nm, v tom je to "kouzlo".
Tak vo centimetr jo ale ten rozdíl je menší než by si někdo moh myslet
330d 0-200 19,6 s
335i 0-200 18,7 s
330d 0-200 19,6 s
335i 0-200 18,7 s
Zkoušeli jsme 35i vs 30d i RRS TDS...v zásadě to samý
Prosím tě, kde jsi na ty čísla přišla? protože v reálu to vypadá o dost jinak
[odkaz]
a to se dotyčný chlubí tím, že tam má performance box.
[odkaz]
a to se dotyčný chlubí tím, že tam má performance box.
Sériová 330d je na 200km/h kolem 23 stejně jako 335i, tyhle youtubové hodnoty jsou o ničem. Rozdíl ve prospěch 335i se projeví až kolem dvoustovky a nad ní, kde zrychluje lépe už výrazně. Při běžných rychlostech je to s 330d neck and neck. 😉
Proč by měly být o ničem? Jakože ten co to natočil neumí zarazit plyn do podlahy? Nebo to schválně ošidil?
Výkon je mantra. Točivý moment je jenom doplňující veličina, vypovídající o jiném průběhu. Benzín má míň dole, nafta nahoře. Nevěřím tomu, že o 50 koní slabší auto bude rychlejší. 335d s 313 HP, to už bude pravděpodobně jiná písnička.
Výkon je mantra. Točivý moment je jenom doplňující veličina, vypovídající o jiném průběhu. Benzín má míň dole, nafta nahoře. Nevěřím tomu, že o 50 koní slabší auto bude rychlejší. 335d s 313 HP, to už bude pravděpodobně jiná písnička.
O ničem to je, protože ty časy jsou nesmysl, 18s z nuly na 200km/h není teritorium ani 335i ani 330d.
Nikde nepíšu, že o 50 koní slabší auto je rychlejší, říkám, že v rychlostech do 200km/h v reálu, tj. míněno hlavně pružné zrychlení, neujede bmw osazené 35i 225kW stejnému modelu s motorem 30d 190kW. Mám to ozkoušeno počínaje 3er konče X5 a nemyslím, že bys zrovna mně mohl podezírat z naddržování dýzlu nad 35i motorem. Prostě je to tak, 30d má sice o 35kW míň, ale o 160Nm víc.
Nikde nepíšu, že o 50 koní slabší auto je rychlejší, říkám, že v rychlostech do 200km/h v reálu, tj. míněno hlavně pružné zrychlení, neujede bmw osazené 35i 225kW stejnému modelu s motorem 30d 190kW. Mám to ozkoušeno počínaje 3er konče X5 a nemyslím, že bys zrovna mně mohl podezírat z naddržování dýzlu nad 35i motorem. Prostě je to tak, 30d má sice o 35kW míň, ale o 160Nm víc.
sorry ale tohle je strasna s.ra.c.ka
vim proc jsem si bmw s xdrive vybral a na rozdil od tebe se nedomnivam, ze efekt na okoli v tom hral jakoukoli roli. Spis naopak se kvuli lidem, kteri zvolili to hovado na hrade clovek musi snazit byt neviditelnya nevycnivat. takze napr. nejezdim v X5, ackoli tu novou povazuji za docela dobre auto...
btw pokud povazujes za gro, to v jakem kontextu to hovado hlasi do eteru co hlasi, pak bys mel jit na vysetreni.
Podstata prezidentske funkce je totiz zcela jina, ale to sem nepatri....
vim proc jsem si bmw s xdrive vybral a na rozdil od tebe se nedomnivam, ze efekt na okoli v tom hral jakoukoli roli. Spis naopak se kvuli lidem, kteri zvolili to hovado na hrade clovek musi snazit byt neviditelnya nevycnivat. takze napr. nejezdim v X5, ackoli tu novou povazuji za docela dobre auto...
btw pokud povazujes za gro, to v jakem kontextu to hovado hlasi do eteru co hlasi, pak bys mel jit na vysetreni.
Podstata prezidentske funkce je totiz zcela jina, ale to sem nepatri....
Jo, podepisuju. Já jsem třeba BMW původně ani kupovat nechtěl, jenže pak jsem se v podstatě náhodou svezl a bylo jasno, jízdní vlastnosti a dynamika rozhodly. Taky nepotřebuju autem na nikoho dělat dojem, při tom, co dělám, je to úplně jedno. A k tomu Xdrive - když je to taková zbytečnost, proč jsem loni v Alpách viděl zrovna ty RWD trojková BMW s řetězy i tam, kde je předokolky neměly? Aha, jasně, ti majitelé asi neuměli pořádně řídit... Já jsem musel u předokolky řetězy párkrát v životě nasadit a dotěď si pamatuju, jaká to byla v tom mraze a špinavé břečce ohromná legrace, navíc s malýma dětma v autě. O Zemanovi je fakt škoda mluvit, nějak to přežijeme a on časem zmizí. Jenže naši spoluobčané nezmizí a opět si bohužel za Putinovy peníze zvolí nějakého jeho slouhu ke svému obrazu.
Souhlas, až na tu spotřebu, tři litry tam prostě jsou. Klidně se vsadím, že v rámci Evropy bude i v kabrioletu v prodejích dýzl/benzin tak dva ku jedné. 😉
je to tak
Není, to jsem přeháněl. Stačí se podívat do ojetých na mobile.de třeba, těch dieselů tam skutečně tak moc není. Lidi zas nejsou tak jebnutí. Zaplaťpánbůh.
Mě by to docela zajímalo, ale myslím akt. čísla, prodeje 4er cabrio, protože si naopak myslím, že lidi "jsou zas tak jebnutí" a dýzl povede. 😉
Dinare jezdil jsem půl roku s 335i a spotřeba byla 9 a já jezdím 50-60, 120-130, 160-180 a s A6 3.0 TDI Quattro jsem jezdil za 9,5 litru nafty při stejných rychlostech, dlouhodobě. Tři litry tam nejsou ani náhodou. 335 RWD prostě víc nepotřebuje, a nemyslím si, že by na tom čtverka byla nějak jinak.
Chce to srovnávat srovnatelné, 435xi bude v mixu jezdit za 10, možná je způsob jízdy, se kterým by jezdilo za 8, ale pak nedává takový motor smysl, no a 335xd jezdí stejným stylem za 7.
330d, která je dynamicky naprosto srovnatelná s 335i jezdí za 6, stejným stylem jako popisuješ svůj způsob ježdění s 335i, pořád jsou to tři litry. A čím víc to bude provoz pro dnešní dobu typický, tj. hlavně dálnice a město, tím víc se budou nůžky rozevírat. Tak to prostě je, otázka zní pouze takto, chceš poslouchat krásný zvuk točeného R6 benzinu a platit o sto korun na sto km víc, nebo se spokojíš s neurážejícím zvukem a to kilo ušetříš? 😉
330d, která je dynamicky naprosto srovnatelná s 335i jezdí za 6, stejným stylem jako popisuješ svůj způsob ježdění s 335i, pořád jsou to tři litry. A čím víc to bude provoz pro dnešní dobu typický, tj. hlavně dálnice a město, tím víc se budou nůžky rozevírat. Tak to prostě je, otázka zní pouze takto, chceš poslouchat krásný zvuk točeného R6 benzinu a platit o sto korun na sto km víc, nebo se spokojíš s neurážejícím zvukem a to kilo ušetříš? 😉
Však proto jsem psal. Než koupit 435d xdrive, potom radši za menší peníze 435i bez x-drive a budeš na stejných penězích, určitě po prvních 2 roky. 435xi bude jezdit pravděpodobně třeba za 11, ale já bych takové auto nechtěl. Čtyřkolku, když už, tak
v naftě, v kombíku, nebo v SUV. Do kupé radši RWD.
v naftě, v kombíku, nebo v SUV. Do kupé radši RWD.
Nicméně, ted jsem koukal na srovnání 335d vs 335i s x-drivem od roku 2012 a rozdíl je cca 2 litry. sprimonitor.de
není tam teda kvantum vypovídacích hodnot, ale nějaké tam jsou.
není tam teda kvantum vypovídacích hodnot, ale nějaké tam jsou.
v podstate ide o to ze automobilka bmw ponuka takuto moznost zakaznikom ze si mozes kupit ich kupatka alebo kabria aj s dizlom .. to ci je to pre teba ako zakaznika rozumna volba to si musi zvazit kupujuci zakaznik sam... budis .... nech si niektori kupia kludne kabrio aj na slapaci pohon a s vodotryskom .... kazdemu z nas to moze byt vlastne uplne jedno co chce ten druhy.... ide tu v prvom rade o sikovnost ( hoci s logikou volby to nema moc spolocneho ) automobilky ponuknut zakaznikovi nieco "ine" ako konkurencia a tak docielit aj vyssi zisk a najst nove medzierky na trhu.... a vyuzit naplno svoj potencial ...... plne teda chapem ze v dnesnom svete zisku biznisu a penazi mame kupatka teda aj s dizlom ( ide o spominanu sikovnost automobilky, ide o zisk...) .... a rozum za tym hladat nemusime.... trh a biznis sa zvacsa neorientuje logikou ( ze co by asi bolo najvhodnejsie ) ani rozumom .... tu funguju ine principy.... principy dopytu a ponuky.... a ze si zakaznik dnes uz auta nekupuje len srdcom a podla isteho pudu sebazachovy je uz davno jasne.... dokazom toho su presne taketo zaujimave kombinacie ktore mame na trhu
435i bude rozhodne zaujimava volba suhlasim
435i bude rozhodne zaujimava volba suhlasim
Má chot´ svou 435xi miluje. 250kW ji skoro stačí >😁
Ale vážně, kdykoliv se bavíme o tom, proč ho má tak ráda, mi řekne, že ten motor (M performance mu prospěl) je prostě úžasný. Od zvuku po zátah 1200-7000ot. Jestli tohle pozná baba, tak o čem se tu bavíme? Ta debata by ani neměla existovat, protože 435i v Mperf je rychlejší a líp zní. A že jezdí za 12? Jo. Kolem komína. Delší štreky jede za 9 s tempomatem na 180.
Chrocht je trapas, i když jede :-!
Ale vážně, kdykoliv se bavíme o tom, proč ho má tak ráda, mi řekne, že ten motor (M performance mu prospěl) je prostě úžasný. Od zvuku po zátah 1200-7000ot. Jestli tohle pozná baba, tak o čem se tu bavíme? Ta debata by ani neměla existovat, protože 435i v Mperf je rychlejší a líp zní. A že jezdí za 12? Jo. Kolem komína. Delší štreky jede za 9 s tempomatem na 180.
Chrocht je trapas, i když jede :-!
Asi budeš modelovej případ vidˇ? 😄 Jen tak mimochodem, jestli jezdí za 9 s tempomatem na 180, pozdravuj u vás v Německu a mm obavu, že ti manželka trochu přibarvuje realitu. Aby to dělala jen u spotřeby >😁
435d pojede urcite krasne, ale prijde mi jako auto pro nekoho kdo se nevi rozhodnout. Nema ani rychle auto se sportovnim naturelem, ani rychle auto co setri palivo. Nevim, volil bych jinak.
Nic proti nicemu, ale tady mi to rozum nebere. Me preference by me zavedli jinym smerem.
Jak jste sam napsal, byl byste v mensine, ale na forech samozrejme vsichni kupuji velke benziny....
435i :yes:
Mě tahle verze smysl teda dává a asi se bude i slušně prodávat.
435d je univerzální rychlé cestovní auto přiměřeně šetřící palivo 😉
Ale jak rikam, je to muj subjektivni nazor, nekomu jak vidno 435xd, dokonce nakonfigurovana nad 2mil, smysl dala.
Pak to ale neni jen o priplatku 40kw za 70tis Kc (v mem pripade bez 😁rive 130tis kc), ale i o tom litriku spotreby navic ktery tam bude. To mi pri 100tis km udela dalsi 35tis Kc, jezdim li moc a auto "dojedu" k 200tis km je to 70tis Kc. A jsem na rozdilu 105tis. Kc az 200tis. Kc za 40kw u auta, ktere jsem bral v prvnim rade proto, ze jsem chtel setrit (jinak bych sahnul po 35i). Sam pred sebou bych to neobhajil proto jak chapu naftu jako takovou, ty (nebo nekdo kdo naftu nebere jako zlo, ale vyhovujemu i jinak) treba jo. 😉
mne treba nafta zcela vyhovuje. vykon je tam hned, kdykoli, neni potreba nic resit. Kupuju auta na ucel, jakym jej vyuzivam a skutecne na bezne silnici nevidim prilis potencialu na nejake zavodeni... svizna rychla jizda, bezpecne predjeti a sem tam si strihnout par zatacek. Nafta to vsechno s prehledem zvladne. Na blbnuti bych si koupil uplne jine auto, ale kolik na nem najedu a kde? Na bezne jezdeni nechci uskakanou mrchu s rvoucim motorem, protoze me to obtezuje. Pro me neni uspora za palivo podstatna. A jestli nekdo jezdi s 335i za 10, tak to udelal chybu ve vyberu spis on, protoze v takovem rezimu si stim autem rozhodne zabavu neuzije.
Dá sa to len odhadnúť, ale je zrejmé, že pri 5800 rpm ten výkon bude už dramaticky nižší, ako maximálny pri 4500 rpm (veľmi zhruba 200k ako pri 2500 otáčkach).
Dal bych mohl napsat proc 30d ano, a 35d ne, ale to uz bych se opakoval bo jsem to popsal nahore a me dava 30d vetsi smysl.
A jinak jezdit s 335i pod 10 zrejme nebude takovy boj s pravou nohou jak to tu kazdy vidi. Pochybuju ze zrovna nemci, co si dopreji turbem dopovany 3L R6, budou na dalnici okupovat pravej pruh a prece [odkaz]
kde vsichni jezdej za 7 s 335d. ver mi, v tom zadna dynamika na okreskach neni.
A po zkusenostech s vlastnimi 330i, 330cd, 530xd a 535xd si to asi mohu dovolit odhadnout.
Kdyz do toho clovek zacne tahat 5er, SUV (jakekoliv) atd. tak do rovnice vstupuje s necim co dava dalsi a dalsi trumfy nafte. A v obou variantach bych souhlasil ze nafta bude vhodnejsi. Ale stredni trida benzin obhaji.
Pokud jde o zvuk dieselu, tak mě se ve vyšších otáčkách opravdu více líbí 40d než 35i (alespoň co jsem slyšel v tom 3GT). V nízkých otáčkách ne, jenže tam to není otázka zvuku motoru, ale odhlučnění, protože benzín slyšet prakticky není. Např. u nové X5 není už slyšet ani ten diesel, takže zbývají jen ty vyšší otáčky. Mrkni na to video M3 versus D3, co doporučuje Ted - pro mě ani ta M3 není příliš přesvědčivá. Jsem si jistý, že hutný zvuk té Alpiny by mi dělal denně radost, M3 by mě asi po čase hlasitostí i barvou zvuku docela otravovala. Měl jsem atmo třílitr benzín v docela těžkém autě, zvuk byl hezký v celém spektru, ale při svižné jízdě nebo v kopcích se to opakovaně hodně vytáčelo a na delších cestách už mě to pak otravovalo.
Jinak, proč píšeš "lépe dostupný výkon (dieselu) je příjemnější" - tobě u turbobenzínu přijde, že je výkon dostupný hůře?
Pokud jde o podvozek, ani se nedivím tvému zklamání. "Sportovní verze" velkých SUV jsou prostě podivnými kompromisy. Ostatně i běžná X5 je bez Adaptive Drive, no, jak to jen říct hezky... S Adaptive Drive je to ale naštěstí úplně jiný podvozek.
je to presne o tehle diskusi, i kdyz v rochu extremnejsim podani
proste na youtube zadejte alpina D3 M3, nevim, proc to neukazuje odkaz...
https😐/www.youtube.com/watch?……
Takže by sice bylo super mít M3 a občas ji někde protáhnout na okruhu. Jenže po pravdě řečeno, na takový zážitek si stačí zajít na hodinu někam na motokáry, kde si člověk stejně nakonec zadriftuje lépe a bez obav o auto i zdraví. Asi i proto, že mi není osmnáct, bych chtěl žít raději s D3.
blbnout jezdim na motorce, tam se clovek neschova za nic... myslim, co se schopnosti tyce
Zaměř se na to, jestli je lepší auto 430d nebo 435d a o kolik. Pokud už si někdo tu naftu koupí, pak proč si nekoupit silnější naftu, která třeba bude mít i lepší zvuk (BMW neznám, ale BiTDI od Audi zní líp než normální 3.0TDI).
O kolik víc žere 435xd než 430xd si netroufám odhadnout, podle mě to o moc nebude... ale i kdyby tam byl ten litr, tak to neberu jako žádnou tragédii.
Sečteno a podtrženo - pokud už bych chtěl naftu a čtyřkolku (které se dobře doplňují), pak vzhledem k cenovému rozdílu naopak nevidím moc smysl 430xd.
A vacsinu to nezaujima, pretoze kupuju auto kvoli znacke.
Niezeby mali BMW ponuknut ovela viac....
Najlepsie BMW poslednych desatroci su ich elekromobily a hybridy (kde technologie licencuju od Toyoty) >😒]
Kupci BMW rady 1 moc dobre vedeli, ktera naprava je pohanena, nebot to byla jedna z prvnich informaci, kterou jim prodejce vmetl do tvare, spolecne s recmi o dokonalem vyvazeni a perfektnim podvozku a klasicke koncepci.
Nebo je tu snad opravdu nekdo tak hloupy, kdo si mysli, ze se zakos zepta, proc ma BMW 1 tak malej kufr a prodejce mu to "neprozradi"?