Ekonomika
by jsem bral jako nejvyšší možné. Skutečná cena bude tak vysoká, jakou si dokážeš sjednat.
Co mne dokáže spolehlivě odradit od koupě jsou ceny, které platí jen když...... viz Citroen a pod.
Co mne dokáže spolehlivě odradit od koupě jsou ceny, které platí jen když...... viz Citroen a pod.
to si snad děláte srandu. To jako přijdu do salonu a prodejce mi místo očekávané slevy či nějaké výbavy zdarma řekne, že si připlatím ? A to si ta auta kromě firem za těchto podmínek někdo kupuje ? Pak je to ***. :no:
A jak se píše výše, zdražení je zdražení i kdyby se to jmenovalo jak chtělo.
A jak se píše výše, zdražení je zdražení i kdyby se to jmenovalo jak chtělo.
Skoda ma tak debilnú cenovú politiku že mi je zle. V cenníku sú poplatky za take smiešne veci ktoré by mali byť samozrejmosťou... napr. vešiak v kufri, vešiak v interieri, osvetlenie interieru, koberčeky, odkladací priestor atd atd atd...
Je to trápne a kupí si to asi fakt len ***. súhlasím! :yes:
Je to trápne a kupí si to asi fakt len ***. súhlasím! :yes:
To je jako fakt, že se k ceně vozu účtovány poplatky za připraveni vozu a podobne? Již několikrát jsme kupovali nova auta a to take od koncernu (škodu ne) a nikdy jsem se stim to nesetkal.
Mně naúčtovali přípravu i dopravné u Hyundai když jsem kupoval Accenta a Atose.
Aha... fakt sem se s tim nesetkal, ani u VW, ani u Seatu, ani Fordu 😄 Škodovku jsme kupovali naposledy v roce 1995, tam si to vubec nepamatuju >😁
Vždy všechna auta naleštili, ale je fakt, že u VW se chovali nejméně přívětivě ( i přesto, že to nebylo první auto od tohot dealera), skoro se až obtěžovali, že si u nich auto kupuješ. I nyní, když jsme se zajímali o auto, tak všechny VW salony obtěžovalo, že jako zákazník máš zájem...
Vždy všechna auta naleštili, ale je fakt, že u VW se chovali nejméně přívětivě ( i přesto, že to nebylo první auto od tohot dealera), skoro se až obtěžovali, že si u nich auto kupuješ. I nyní, když jsme se zajímali o auto, tak všechny VW salony obtěžovalo, že jako zákazník máš zájem...
Pozor, aby aj Tebe 8B8 nenapísal toto: "Je dobré nevědět, jaká je situace na českém trhu, ale komentovat ji. Nj, klasika. Poplatek za dopravu vozu zahrnuje i jeho pojištění, někdo jej účtuje, někdo ne, bývá 2-5tis. Takže nechápu tvůj údiv. Zjisti si stav a pak komentuj. Nazdar
BTW: NIKDO NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT. Já např. nekupuji Hjůndaje a Kije a co? Moje věc." >😒]
BTW: NIKDO NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT. Já např. nekupuji Hjůndaje a Kije a co? Moje věc." >😒]
No, tak třeba ho natáhli, tak je naštvanej >😁 Tyhle praktiky sem měl vždy zaškatulkované pro naše nechvalné bazary, které nebudu jmenovat >😁 Jak říkám u dealera sem si toho nikdy nevšiml. U VW sme si akorát dopláceli zimní gumy a i
příprava auta na ně byla zdarma v ceně vozu. Až na ten přístup, jak sem již psal >😁
Asi to bude dealer od dealera.
příprava auta na ně byla zdarma v ceně vozu. Až na ten přístup, jak sem již psal >😁
Asi to bude dealer od dealera.
Jo a u Seatu jsem to platil také, nevím už sice kolik to bylo ale měli to tak nastaveno, že to automaticky vyjelo z počítače.
S VW mám podobnou zkušenost z Plzně ale Pardubice nebo Strakonice super jednání.
Já Kladno, špatný ( jednou jedinkrát, když jsem se byl podívat na B7, co šla do prodeje, tak se chovali hezky, to jsem tam ale vzdy jezdil autem od nich), na druhou stranu jejich pobočka Seatu, super přístup a nejhorší přístup Klokočka... jak salony, tak servisy (VW, Škoda)... většinou ale VW hrozný.
Ten dobrý přístup je asi častější u těch co prodávají méně. I když docela otřesný jsem zažil u Fiatu, kde jsem měl dojem, že ani nechtějí prodat.
Tak ten Seat patřil stejnému dealerovi, salony stojí na sebe nalepené v jednom komplexu... to je hodně zvláštní. Mě ještě odradil jeden Opel na Kladně, naopak většinou dobrý přístup má Renault a Korejci, potom tak půl na půl Ford a Škodovka dle dealera. Jak říkám, nejčastěji je ta arogance u VW... a to i z infromací od známých. Do prémiovek nechodím, tak netuším >😁
Pochopitelně je to i o lidech, ale s tím VW máš pravdu, zejména se to prý mění s tím nápisem Porsche, tam už jsou prý ty rypáky o hodně výš.
S Korejci také souhlas, asi nejlepší přístup který znám.
S Korejci také souhlas, asi nejlepší přístup který znám.
To může být otázka objemu prodejů. Prodejci jsou snad odměňovaní podle toho, co prodají. Udat Seat může být těžší, takže je víc motivovaný.
O tom žádná... to je asi i logická úvaha... ale... v pátek sem se byl podívat po práci na nový Passat... nebylo mi odpovězeno ani na pozdrav (podotýkám, že v montérkách, ani ve sportovním z práce nechodím), že se mne nikdo nevšiml už jsem si zvykl a při odchodu jsem pozdravil ještě hlasitěji a opět nic a to tam mají i recepci😁 To už sem si řekl, že tam nikdy nejdu... ve stejné prodejně jsme si chtěli koupit před x lety alu kola na VW (originály, jelikož náš dealer je neměl skladové, tak jsme zkoušeli) a opět neochota cokoliv hledat, nebo se alespoň podívat do počítače.
No vidiš a to ja mam jine zkušenosti. Když jsem vybiral auto tak nejhorši přistup měl jednoznačně a s velkym naskokem Renaul v Ostravě. Naproti tomu Renault Haviřov ktery už tušim zkrachoval , uplně opačne jednani a jako bonus krasna prodavajici.
Co se tyče koupě auta a servisovani tak zde opět s velkym naskokem nejhorši přistup Ford Dankar Haviřov a docela se divim že krachli teprve před 2r. U koncernu VW mam zkušenost jen u Seat a VW a ani u jednoho jsem nikdy neměl žaden problem a celkově služby a chovani servisu jednoznačně nadstandardni.
Co se poplatku za připravu auta tyče tak s tim jsem se taky osobně nesetkal ale četl jsem na jinych forech že je to celkem normalni snad u většiny značek.
Co se tyče koupě auta a servisovani tak zde opět s velkym naskokem nejhorši přistup Ford Dankar Haviřov a docela se divim že krachli teprve před 2r. U koncernu VW mam zkušenost jen u Seat a VW a ani u jednoho jsem nikdy neměl žaden problem a celkově služby a chovani servisu jednoznačně nadstandardni.
Co se poplatku za připravu auta tyče tak s tim jsem se taky osobně nesetkal ale četl jsem na jinych forech že je to celkem normalni snad u většiny značek.
No, servis u mne tabulku zespodu vede Klokočka a Škoda servis na Barandově... Arogantní a navíc nám odřeli nárazník a jeste tvdrili, že už to bylo >😁 To je podle me top >😁
Fordí byl nejelpší u Charouze na Kladně a nejhorší Auto Motol Beni. Renault všude dobrý, co jsem byl. Hlavně Zličín a pak Kladno.
Fordí byl nejelpší u Charouze na Kladně a nejhorší Auto Motol Beni. Renault všude dobrý, co jsem byl. Hlavně Zličín a pak Kladno.
Autoset má prodejnu jak v Ostravě, tak Havířově i Třinci. Pravda, už nějaký pátek jsem tam nebyl, ale dle informací mají jen o pár set metrů přesunutou prodejnu v havířově, ale stále funguje. Naopak v Havířově mě nepotěšil prodejce, který při prodeji pomlouval konkurenci a při otázce, jestli by nám nějakého Megana neukázal, nás poslal ať si jej jdeme prohlédnout do NC Budocnost, kde jej mají vystaveného... 8-s Se servisem, kde jsme tuším 2x byli, ale problém nebyl, naopak místní diagnostik je docela schopný.
Když jsem měl v havru zajem o předvaděčku s konkretnim motorem kterou na saloně momentalně neměli tak přislibili že hned jak seženou tak se ozvou. Svuj slib opravdu dodrželi. To je jen přiklad ochoty haviřovskeho Renaultu. Při předvaděčce jsem zminil i konkurenci pro porovnani a žadne pomluvy. Ono s pomluvou na konkurenci jsem se nesetkal nikde. V Ostravě u Doležala jsem si připadal jako opuštěny strom na sahaře a když jsem se upozornil tak reakce byla takova že jsem řekl diky a nashle. To že jsem se spletl a měl řict sbohem už jsem neřešil.
Tak my tam byli v sobotu a byl tam asi jiný prodejce... neoslovil nás. Za to pravda prodej náhradních dílů i ona mnou zmíněná diagnostika byla vždy bez problémů. Jelikož jsme měli tehdy ojetinu bez záruky, tak nám diagnostikovali závadu a dokonce nám doporučil neaut. servis, který by to měl opravit levněji než oni. To jsem koukal...
To je asi delší dobu ne, já jsem kupoval nedávno Hy i Kia a spíš jsme se bavili o co nejnižší cenně, než že bych chtěli ještě něco přihazovat od zákazníka.
"... že se k ceně vozu účtovány poplatky za připraveni vozu a podobne?"
Jo, videl jsem to u KIA: KIA asistecni karta (asi 900 Kc), koberecky, priprava k prodeji, doprava k dealer, sakumprask asi 6,000 Kc. :-!
Jo, videl jsem to u KIA: KIA asistecni karta (asi 900 Kc), koberecky, priprava k prodeji, doprava k dealer, sakumprask asi 6,000 Kc. :-!
Jak jsem psal výše, Kiu jsem kupoval minulý rok, snažili se o co nejnižší cenu. Návíc plecháče 16 na zimu, full servis zdarma po celou dobu záruky, tomu říkám péče o zákazníka.
To je jen snaha prodat (něco navíc "zdarma" je součástí slevy). Jak o zákazníka pečují, se ukáže, když už tvé peníze mají. Ne, když se je z tebe snaží vymámit.
Jasně, ukáže, ale nevěřím že by se něco měnilo, kvalita péče byla mnohem větší než u jiných výrobců co jsem měl, at už prodej nebo servis.
Nechtěl jsem říct, že se to musí zhoršit. Jen je potřeba rozlišovat chování před prodejem a po prodeji.
Jen nechápu proč by se mělo měnit chování, mám po garančce, říkám full servis bez kompromisů, je mi také jasné že je to od prodejce a servisů různí, až bude po záruce půjde auto dál.
No protoze sladce mu spivaji kdyz ptacka lapaji 😄
Jednoduse dokud jde prodejci o to z vas dostat penize tak je vic motivovanej nez pak kdyz za nim prijedete se zarucni opravou. Cest tem servisum pro ktere jste stejne dulezity zakaznik jak pred tak i po prodeji.
Jednoduse dokud jde prodejci o to z vas dostat penize tak je vic motivovanej nez pak kdyz za nim prijedete se zarucni opravou. Cest tem servisum pro ktere jste stejne dulezity zakaznik jak pred tak i po prodeji.
Chápu to, ale po předchozích prodejcích a servisech je to zelená oáza.
Tak preju aby se problemy vyhybali a kdyz uz se objevi aby zelena oaza zustala oazou. 😉
tak ja som uz kupoval 2 Kia, kolega 1, a za nic sme nemuseli priplacat...ani za koberceky, ani za nic ine, prave naopak nam dal predajca peknu zlavu.
A priznam sa, ze i mnohi z kolegov si kupovali auta u roznych znaciek, este ani jeden nemusel za nejaku pripravu a dovoz a pod. platit, tieto veci pocujem vobec prvy krat a keby bolo dnes prveho aprila, tak by soim si bol isty, ze je to len vtip.
A priznam sa, ze i mnohi z kolegov si kupovali auta u roznych znaciek, este ani jeden nemusel za nejaku pripravu a dovoz a pod. platit, tieto veci pocujem vobec prvy krat a keby bolo dnes prveho aprila, tak by soim si bol isty, ze je to len vtip.
" kolega 1, a za nic sme nemuseli priplacat."
Davej pozor: psal jsem ze jsem to VIDEL u KIA, nepsal jsem ze jsem to PLATIL. :-!
Mnoho (ne vsechny) ceniky aut maji tu veticku o tom, ze ceny nezahrnuji dopravu k dealer.
To je standartni polozka [i] v USA. Ale priprava k prodeji a asskartu ...to je drzost dealera...
Davej pozor: psal jsem ze jsem to VIDEL u KIA, nepsal jsem ze jsem to PLATIL. :-!
Mnoho (ne vsechny) ceniky aut maji tu veticku o tom, ze ceny nezahrnuji dopravu k dealer.
To je standartni polozka [i] v USA. Ale priprava k prodeji a asskartu ...to je drzost dealera...
Tak jako tak to zaplatíš. Je jen otázka, jak moc to skryjí. V USA je to běžně vidět, doprava není součástí MSRP.
No jo, ale tos jim taky tím Accentem a Atosem nedal moc vydělat. Však na některých trzích dávali Atose k Portosovi a Aramisovi zdarma! >😒]
No u Atose asi moc ne stál 150, byli to poslední kusy. Za Accenta jsem dal 380, takže tam něco vydělali.
380 za Accenta? 😲 To už muselo být ale řadu let zpátky, ne?
7 let, 1,5CRDi, Elegance a to jsem dostal slevu! Fabia ve stejné výbavě s TDI byla skoro o 100 dražší.
Tak to bylo těsně před krizí... a čekal jsem minimálně diesel, jinak by ty ceny nebyly moc obhajitelné.
Taky mne pěkně nasralo, že za rok byl za 320! Ale co službu udělal, jezdil absolutně bez problému a to jsem ho nešetřil, najel jsem s ním za 5 let přes 200 tis.km. Rád ne něj vzpomínám na rozdíl od i30.
Má to trochu podobně, koupil jsem H před 3 roky, dobré auto, nic se na něm nestalo ale bylo celkově nedotažené, ted mám Kiu a je to úplně někde jinde, od koupě přes servis až po finální produkt
Musím říci, že jsem na "poplatky" taky pěkně vyčuměný >😁 Kupoval jsem novou mazdu předloni a o žádných poplatcích ani zmínka. A to jsem chtěl barvu, která v té době v Evropě nebyla k mání, takže jsem na auto čekal přímo z výroby v Japonsku. Ještě, že jsem nemusel platit třeba - přepravu k dealerovi!! 😉 To bych se asi pěkně prohnul, cóó?!! >😒]
Ono to prislo z Nemecka - Überführungskosten ([odkaz]
Angela to chcela zakazat, ale lobby je svina. Ja som to zacvakal tiez a to som bral skladovka (400 eurobubakov).
Angela to chcela zakazat, ale lobby je svina. Ja som to zacvakal tiez a to som bral skladovka (400 eurobubakov).
To si musíš vybrat tu správnou značku.
Já třeba neplatil nic navíc, povinná výbava samozřejmostí... dokonce mi na mé auto nalepili nálepku prodejny a ještě dali podložky pod SPZ, tak mi chtěli udělat "radost" >😒]
No a kdybys šel do Alfy, Lancie nebo jinak podobně úspěšné značky, tak ti Gulietu budou strkat nenápadně pod práh dveří a do mailů ještě půl roku poté, cos koupil jinde. >😒]
Já třeba neplatil nic navíc, povinná výbava samozřejmostí... dokonce mi na mé auto nalepili nálepku prodejny a ještě dali podložky pod SPZ, tak mi chtěli udělat "radost" >😒]
No a kdybys šel do Alfy, Lancie nebo jinak podobně úspěšné značky, tak ti Gulietu budou strkat nenápadně pod práh dveří a do mailů ještě půl roku poté, cos koupil jinde. >😒]
A😜 "nebudou k finální ceně vozu účtovány žádné další náklady, například příprava vozu či náklady na dopravu k dealerovi, což je praxe, která je na tuzemském trhu u řady značek poměrně hojně využívaná"
Tak neviem presne, aká je situácia na českom trhu, ale o takomto poplatku som v živote nepočul, nieto ešte sa s ním pri kúpe auta stretol. Trošku mi to pripomína cenotvorbu hypermarketov, ktoré z bežnej ceny spravia akciovú tak, že uvedú fiktívnu štandardnú cenu, ktorú ostentatívne prečiarknu a uvedú bežnú cenu ako akciovú. Poplatok za prípravu vozu je z rovnakej vymyslenej kategórie. 8-s
Tak neviem presne, aká je situácia na českom trhu, ale o takomto poplatku som v živote nepočul, nieto ešte sa s ním pri kúpe auta stretol. Trošku mi to pripomína cenotvorbu hypermarketov, ktoré z bežnej ceny spravia akciovú tak, že uvedú fiktívnu štandardnú cenu, ktorú ostentatívne prečiarknu a uvedú bežnú cenu ako akciovú. Poplatok za prípravu vozu je z rovnakej vymyslenej kategórie. 8-s
Je dobré nevědět, jaká je situace na českém trhu, ale komentovat ji. Nj, klasika. Poplatek za dopravu vozu zahrnuje i jeho pojištění, někdo jej účtuje, někdo ne, bývá 2-5tis. Takže nechápu tvůj údiv. Zjisti si stav a pak komentuj. Nazdar :-!
BTW: NIKDO NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT. Já např. nekupuji Hjůndaje a Kije a co? Moje věc.
BTW: NIKDO NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT. Já např. nekupuji Hjůndaje a Kije a co? Moje věc.
Kľudne stačila tá tretia veta, zvyšok si si mohol odpustiť. Nazdar. 😉
P.S. Evidentne sú tu aj Česi, ktorí o takomto poplatku v živote nepočuli a to už auto kupovali. 😉
P.S. Evidentne sú tu aj Česi, ktorí o takomto poplatku v živote nepočuli a to už auto kupovali. 😉
Btw. myslim ze v BMW (renocar) je to snad k deseti tisicum a ano, taky se tento "predprodejni servis" uctuje. Jestli to u BMW zahrnuje i neco vic nez jen beznou pripravu jakou provadi vsechny autosalony tak me opravte.
teda nevim, ale připadá mi to jako kdybych kupoval boty a musel prodavačce připlatit 20,- Kč, že pro ně musela jít do skladu...
Náklady mají být zahrnuty v ceně a zákazník by snad o nich neměl ani vědět. Platit komukoli za to, že mi věc, kterou si zakoupím vlastně dodá mi připadá padlé na hlavu. Jako třeba bankovní poplatek za vklad na účet na přepážce. Nechápu
Náklady mají být zahrnuty v ceně a zákazník by snad o nich neměl ani vědět. Platit komukoli za to, že mi věc, kterou si zakoupím vlastně dodá mi připadá padlé na hlavu. Jako třeba bankovní poplatek za vklad na účet na přepážce. Nechápu
Tak abych castkou nefabuloval tak primo z ceniku pro BMW Z4 treba poopravim svych "k deseti tisicum" na😒br />
"Výše uvedené ceny nezahrnují transportní náklady a předprodejní servis ve výši 9 000 Kč včetně DPH.".
"Výše uvedené ceny nezahrnují transportní náklady a předprodejní servis ve výši 9 000 Kč včetně DPH.".
Rozdíl je to pouze psychologický. Někdo to zaplatit musí a tím někým jsou zákazníci (jejich cílem je vydělávat, ne provozovat charitu). Ty o nich jen nechceš vědět, ale to neznamená, že tam nejsou. Nebo si snad myslíš, že se tebou zakoupená věc prostě před tebou zhmotní?
Máš pravdu. Ale podle mě je to špatně. Veškeré náklady mají být zahrnuty už v ceně. Taky si nemyslím, že třeba auta z Japonska se přeplaví zadarmo. A přesto bych považoval za přešlap, kdyby na mě na titulce ceníku Mazdy 6 vykoukla fajnová cena a až na posledním řádku čtvrté stránky bych viděl cenu za dopravu 50 tisíc. 😉
Jak jsem napsal, rozdíl je psychologický. Hraje tu roli, jak se snažíš působit na zákazníka. A nemá moc smysl to vytahovat ven, když nemá možnost volby. Já si naopak několikrát připlatil za převzetí v továrně. Také by někdo mohl čekat, že to bude zadarmo, nebo že by mu mohli dát slevu, když jim ušetří práci s dopravou. 😄
V cenících jsem si toho všiml, ještě než jsem měl první auto, a v praxi jsem se s tím setkal v USA. Takže mě to nepřekvapí. Ani mě to neurazí (podobně jako mě neurazí platba poštovného a balného). Naprosto však chápu, že na to někteří prodejci nebudou upozorňovat a nebudou to cpát na faktury. To prodeji nijak nepomůže. A je komické, když ti dá slevu 20 % a pak řeší několik tisícovek za dopravu. 😄
V cenících jsem si toho všiml, ještě než jsem měl první auto, a v praxi jsem se s tím setkal v USA. Takže mě to nepřekvapí. Ani mě to neurazí (podobně jako mě neurazí platba poštovného a balného). Naprosto však chápu, že na to někteří prodejci nebudou upozorňovat a nebudou to cpát na faktury. To prodeji nijak nepomůže. A je komické, když ti dá slevu 20 % a pak řeší několik tisícovek za dopravu. 😄
Přebírání v továrně je bráno jako exkluzivitka s jistou show navrch. To naprosto beru. Nechceš, nemusíš. U tohohle poplatku na výběr nemáš a podle mě tím jen zbytečně dráždí kupce. Přitom v konečné ceně to naprosto nehraje roli. Že bude třeba Octavia o 2-3 tisíce dražší je bezvýznamné. Obzvlášť když.....viz. tvoje poslední souvětí. 😉
Bylo to součástí celkové nabídky, protože jsem o to měl zájem, ale jak se to skutečně projevilo na výsledné částce, kdo ví. Takovou položku však v ceníku mají. Zajímavé je to za louží. Tam když zvolíš předání v továrně, tak dostaneš další slevu, letenky, první noc v hotelu, samozřejmě i přepravu zpět k lokálnímu dealerovi, kde ti i auto vypucují a znovu předají. Někdo mi říkal, že tuhle srandu strhne automobilka z marže prodejce/ zastoupení. 😄
Jako i když se budu držet v mainstreamu, tak třeba výlet do Autostadtu pro svoje zbrusu nové auto může být zajímavý a chvilku jsem to zvažoval.... 😉
V tý Americe pěkný, ale pokud je to tak jak píšeš, tak být prodejcem, najmu si pár "hochů", aby ti případný nápad s předáním v továrně přátelsky rozmluvili. >😁 😉
V tý Americe pěkný, ale pokud je to tak jak píšeš, tak být prodejcem, najmu si pár "hochů", aby ti případný nápad s předáním v továrně přátelsky rozmluvili. >😁 😉
Samozřejmě souhlas. Ovšem tady jde o to, že není normální podobné poplatky vypichovat jako další příplatky k ceně produktu. To by tam potom mohly být podobně třeba příplatky za práci na noční směně, nebo ve svátek, kdy se zrovna tvoje auto vyrábělo apod., protože to přece taky někdo musí zaplatit.
Viz 19:58. To není zrovna nejlepší příklad. Kdyby mi naúčtovali toaletní papír, budu koukat jako puk. Doprava? Zbytečný detail, když nemám na výběr, ale nepozastavím se nad tím. Na druhou stranu, mít v ceníku paušální poplatek za dopravu a předprodejní servis místo toho, aby to započítali, nedává moc smysl. Leda by to zamýšleli tak, že ho nebudeš platit, když se rozhodneš pro předání v továrně.
Stejně tak někomu nemusí být příjemné, že paušálními all-inclusive dotuje lidi, kteří z toho zvládnou vyždímat víc. Každá mince má dvě strany.
Stejně tak někomu nemusí být příjemné, že paušálními all-inclusive dotuje lidi, kteří z toho zvládnou vyždímat víc. Každá mince má dvě strany.
To je něco jako Couvert v restauraci >😁 Víš, že bys měl dávat dýško... u Škodovky je to pár tisíc, tady už deset... >😒]
U Škodovky jsem nikdy žádný takový poplatek neviděl / neplatil.
Zkus si pořádně prohlédnout fakturu. Zrovna prodejci Škodovek to měli unisono.
Fakturovaná částka = základní cena + příplatky - sleva... nic dalšího.
Možná je to v současnosti jinak, mám zkušenosti z dřívějška(10let), když jsem zařizoval nákup pro firmu.
Ve finále je to zase - nabídka a poptávka a celková cena. Prodloužená záruka v ceně nebo za příplatek, povinná výbava zdarma nebo ne, přihlášení auta zdarma nebo za poplatek (tady si můj dealer účtuje 1650, z toho 800 je správní poplatek)...
Nemám rád skryté poplatky, na které nikdo předem neupozorní a člověk je pak překvapený... takže za přehlednost :yes: všem co to tak dělají.
PS: zdražení je zdražení, k tomu není co dodat... třeba výběhový Superb to asi bude mít těžké. Největší pálka je to u RS... ale to se dalo čekat, dealeři shodně říkají, že se hodně prodává místo naftových Elegancí a to asi nebyl úplně záměr, trošku tím trpí exkluzivita.
Nemám rád skryté poplatky, na které nikdo předem neupozorní a člověk je pak překvapený... takže za přehlednost :yes: všem co to tak dělají.
PS: zdražení je zdražení, k tomu není co dodat... třeba výběhový Superb to asi bude mít těžké. Největší pálka je to u RS... ale to se dalo čekat, dealeři shodně říkají, že se hodně prodává místo naftových Elegancí a to asi nebyl úplně záměr, trošku tím trpí exkluzivita.
Možná neplatil, ale v ceníku to měli. Pamatuju si to velmi dobře, protože jsem tenkrát dealerovi rovnou řekl, ať si to udělá jak chce, ale že žádnej takovej poplatek platit nebudu. Nechápal jsem, že to radši nerozpustěj do ceny než aby takhle zbytečně dráždili kupce.
Samozřejmě, ve finále je to jedno, vyjednáš slevu a žádnej takovej poplatek tam nemáš. Ale v ceníku to bylo.
Samozřejmě, ve finále je to jedno, vyjednáš slevu a žádnej takovej poplatek tam nemáš. Ale v ceníku to bylo.
"...ale o takomto poplatku som v živote nepočul😒br />
Počul/nepočul....realita funguje 24/7/365 nezavisle na tom co si slysel . ;-\
Počul/nepočul....realita funguje 24/7/365 nezavisle na tom co si slysel . ;-\
V ČR som auto nekupoval, preto to prekvapenie. Moje skúsenosti pri kúpe viacerých áut v SR za posledné roky sú také, že nielenže neplatím žiadny takýto podivný poplatok, ešte dostanem zľavu a nejaké doplnky navyše. Ale ako čítam, tých, ktorí o tom nepočuli a ani sa s tým pri kúpe auta v ČR nestretli, je tu hodne, takže to nebude realita vždy a všade. 😉
Prodejce od prodejce a to i u stejne znacky se to muze ruznit. Nedivim se, ze jsi se s tim jeste nepotkal.
Nevím o tomto poplatku, když jsem bral Audi, BMW, Forda, Toyotu, Jaga... Divný. A upřímně bych to bral jako urážku...jakejsi skrytej poplatek. 😉
Nic z toho co jsi vyjemnoval jsem nove nekupoval, takze osobni skusenosti nemuzu slouzit a resim jen co maj v cenicich, a tam to minimalne BMW ma uvedeno viz ma citace nahore. Je mozne, ze je to prvni vec co pak slavne u Renocaru "slevi", pravdu ale mas, ze i takovou slevu, chtel li by z toho prodejce delat nejakou udalost, bych bral jako urazku.
Uvidim co na nas vybafnou u Nissanu pristi tyden, na fakture o nicem takovem ani zminka tak jsem zvedav.
Uvidim co na nas vybafnou u Nissanu pristi tyden, na fakture o nicem takovem ani zminka tak jsem zvedav.
Je možné, že si toho ani běžně zákazníci nevšimnou. A prodejce taktně mlčí.
Mozna mas pravdu a v takovem pripade na sobe musim jeste zapracovat abych si miznuti (i deseti)tisicovych castek ani nevsiml. 😄
Myšleno, že si toho zákazník nevšimne v ceníku, prodejce ho na to neupozorní a poplatek někam zašije (o to dá menší slevu; za předpokladu, že ho nespolknou s tím, že si to vyberou třeba na servisu).
To si akosi neviem predstaviť. Na každej faktúre za auto som mal jasne napísané: základná cena vozidla + príplatková výbava - zľava. Nejaký ďalší riadok s poplatkom, aj keď nepatrným by som zaregistroval. Druhá vec je, či ten poplatok človeka kupujúceho trebárs 535d za 50000 eur nejak trápi, výškou sumy určite nie, skôr ho to nas_rie z princípu.
Treba u BMW je to cca 9000,- a mas to tam, at beres skladovku, nebo z katalogu, nebo cekas pul roku na svou konfiguraci. Klidne si domluvis slevu v radu desetitisicu, ale tech 9k tam bude na fakture furt smrdet 😄
Normalka - je lepsi se hodit do klidu a resit celkovou cenu, ne jestli se mi libi / nelibi jednotlive polozky.
Normalka - je lepsi se hodit do klidu a resit celkovou cenu, ne jestli se mi libi / nelibi jednotlive polozky.
Ono tě to spíš naštve v ceníku než potom v reálu. Jakmile přijde sleva z toho a sleva z tamtoho, tak už je to jedno. Celková cena je někde jinde. Ale při pročítání ceníku ve mně vzkypěla žluč, kdybych vzal dalekohled, tak jim vidím do závodní kantýny a oni mi účtujou dopravu.... 😉 Tím spíš jsem nechápal, proč to jednoduše nezahrnou do ceny. Leda snad, že by dohoda s výrobcem léčiv na rozbouřený žaludek ? >😒]
Osobne je mi milejsi, ze to tam uvedou, nez aby to bylo proste rozpusteno a vypusteno nenapadne nekde v cene.
Mně tedy ne. Nechápu důvod. Kdyby mi auto dopravili až domů, OK, ale jakmile ho kupuju a přebírám "v krámě", jedná se o zboží jako jakékoliv jiné. Výrobce má náklady s dopravou k prodejci a ty náklady mají být součástí prodejní ceny. Nebudeme se bavit o houskách, ale třeba o kotli s hmotností poloviny menšího auta nebo o větší elektrocentrále, která vyžaduje naplnění kapalinami a odzkoušení. Za určenou cenu je k odběru na místě prodeje. Žádné další poplatky. Můžeš si to naložit na záda a utíkat k Neumětelům. Anebo si zaplatíš dopravu a složej ti to do baráku. Zkrátka, je jasné, že doprava na místo předání něco stojí, ale účtovat ji zvlášť (zrovna tak jako přípravu k prodeji) mi přijde jako vyloženě nešťastné.
Nově u všech modelů😒br />
Pro všechny vozy nyní Škoda nabízí za příplatek 990 korun prodlouženou záruku na pět let nebo sto tisíc ujetých kilometrů.
Pro všechny vozy nyní Škoda nabízí za příplatek 990 korun prodlouženou záruku na pět let nebo sto tisíc ujetých kilometrů.
"... pět let nebo sto tisíc ujetých kilometrů" => to je snad zivotnost auta, ne? 😢
Některých určitě ale Škodovky naštěstí ne!
Tak to je pěkná cena. :yes:
Jen nechápu proč 5 let do 100tis stojí 990.- a do 150tis. stojí 12000.- ?
Nejspíše se rapidně zvednou rizika, že něco odejde.
Nejspíše se rapidně zvednou rizika, že něco odejde.
Když se objevil ceník FIII, tak to tam bylo a smrdělo mi to akcí (dotací automobilky). Dobrá drobnost, kterou může prodejce strčit "zdarma."
Tak pochopil by som, ak by si poplatky za dopravu účtovala nejaká japonská firma. Alebo aj blbý Ford, ktorý z Valencie vozí autá po mori a po cestách. Ale Škoda, do ktorej fabrík je v Čechách najďalej asi 250km? >😁 To už by som si asi kúpil lístok na vlak a vyzdvihol auto priamo v Boleslavi sám.
Škoda si fakt z Čechov robí ritný otvor.
Škoda si fakt z Čechov robí ritný otvor.
No když se podívám na Slovenské ceny, tak si ten řitní otvor dělají ze Slováků všichni prodejci aut.
Ktorých konkrétne myslíš? Paušálne to neplatí, napr. ešte nedávno stál u nás Focus ST asi o 100000 Kč menej, ako u vás.
Keď som kupoval posledné auto, uvažoval som aj o kúpe v Čechách, kde bol daný model o niečo lacnejší, ale rozdiel sa zase zmenšil rôznymi poplatkami pri dovoze zo zahraničia a zvyšných pár tisíc za tú námahu a čas nestálo.
Keď som kupoval posledné auto, uvažoval som aj o kúpe v Čechách, kde bol daný model o niečo lacnejší, ale rozdiel sa zase zmenšil rôznymi poplatkami pri dovoze zo zahraničia a zvyšných pár tisíc za tú námahu a čas nestálo.
To ST bude spíše výjimka. Vím, že plno zákazníků autosalonů v příhraničí je ze Slovenska, opačně tedy, že by Češi kupovali auta na Slovensku jsem ještě neslyšel.
Samozrejme je to o sume, ktorá Ti už stojí za námahu a behačky spojené s dovozom auta. Niekomu stojí za to aj 100 ušetrených eur a niekomu je jeho čas tak vzácny, že ani 2000 eur ho nemotivuje. Lebo únia neúnia, prihlasovanie auta z cudziny je stále oštara (aspoň u nás). Jednak rôzne poplatky navyše, jednak čas a vystávanie po úradoch, jednak nemáš nikde komplexnú informáciu, čo máš absolvovať a aké potvrdenia získať, to zistíš častokrát až na mieste.
Já bych klidně zdražil ještě o nějakou tu tisícovečku... ten kdo na Škodověnku má, určitě rád zaplatí 😄
Patriot a srdcař z matrace vytáhne pár lupenů navíc, nebo si jistě rád půjčí, či podpoří Škofin.
Prostě Simply Clever :yes:
Patriot a srdcař z matrace vytáhne pár lupenů navíc, nebo si jistě rád půjčí, či podpoří Škofin.
Prostě Simply Clever :yes:
"čímž automobilka částečně reaguje na vývoj kurzu koruny a s tím související růst vstupních nákladů."
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Možná tady někteří antifans škodovky prskají, ale dosti krátkozrace.
Škodovka není jediná, co zdražuje.Všude se píše, že je konec krize, prodeje rostou a automobilky se dostávají z recese. Dá se tedy čekat, že ceny půjdou nahoru, obzvlášť u nás, jednom z opravdu nejlevnějších trhů v EU.
Bylo by zvláštní, kdyby Škodovka držela ceny dole, když konkurence nenápadně zdražuje, často to kryje za nové modely...
Viz Hyundai - nová i20 je drahá, to vám poví i prodejci. Nové Clio si taky pořád drží ceny a přímo prodejce říká, že od nového roku ceny určitě všech modelů půjdou nahoru, ne moc, ale rozhodně pokles nebude. A stačí se rozhlídnout i jinam.
Pokud byla doba na nakupování aut příznivá teď, tak pomalu a jistě končí...
Škodovka není jediná, co zdražuje.Všude se píše, že je konec krize, prodeje rostou a automobilky se dostávají z recese. Dá se tedy čekat, že ceny půjdou nahoru, obzvlášť u nás, jednom z opravdu nejlevnějších trhů v EU.
Bylo by zvláštní, kdyby Škodovka držela ceny dole, když konkurence nenápadně zdražuje, často to kryje za nové modely...
Viz Hyundai - nová i20 je drahá, to vám poví i prodejci. Nové Clio si taky pořád drží ceny a přímo prodejce říká, že od nového roku ceny určitě všech modelů půjdou nahoru, ne moc, ale rozhodně pokles nebude. A stačí se rozhlídnout i jinam.
Pokud byla doba na nakupování aut příznivá teď, tak pomalu a jistě končí...
A já myslel, že nová i20 stojí stejně jako fabia.
To stojí, ale minulá i20 byla o dost levnější než Fabia.
Nicméně za drahou bych ji považoval, kdybych a) za stejně dobrý výrobek zaplatil víc b) za stejnou cenu dostal vyloženě horší výrobek. Takže podle mě drahá není.
Dobře, ale ty na to nahlížíš očima svýma nebo v podstatě i mýma. OK.
Ale druhá věc je image, kterou pořád ještě Hyundai tady nemá, tedy pro zákazníka, který šel pro i20 minulé generace platilo asi toto: "Kupuju levnější i20, i když je to hyundai, připlácet za Fabii nemělo smysl"
Teď se musí kupující jinak přesvědčit a prodejci z toho mají strach, protože "Koupil jsem si i20, i když stojí stejně jako Fabie".... s lehkým dovětkem, který přetrvává "...i když je to jen Hyundai". V tomhle kontextu pak ta dlouhodobá snaha Vošického srovnávat se se Škodovkou dává smysl (i když je to na výsost trapné!), protože zákazníci už tak nějak tuší, že přece "Hyundai se srovnání nebojí".
Ale druhá věc je image, kterou pořád ještě Hyundai tady nemá, tedy pro zákazníka, který šel pro i20 minulé generace platilo asi toto: "Kupuju levnější i20, i když je to hyundai, připlácet za Fabii nemělo smysl"
Teď se musí kupující jinak přesvědčit a prodejci z toho mají strach, protože "Koupil jsem si i20, i když stojí stejně jako Fabie".... s lehkým dovětkem, který přetrvává "...i když je to jen Hyundai". V tomhle kontextu pak ta dlouhodobá snaha Vošického srovnávat se se Škodovkou dává smysl (i když je to na výsost trapné!), protože zákazníci už tak nějak tuší, že přece "Hyundai se srovnání nebojí".
Podle mě -třeba se pletu, se na image hraje trochu výš, než i20 nebo fabia. Jak uvažují kupci často sám nechápu, tak nebudu hodnotit. Ale mám pocit, že cenově už nějakou dobu stojí Hyundai podobně jako konkurence, aspoň ceníkově, konečný reál možná ne.
Máš pravdu.Srba servis rozesílal mail,že má signály od importérů,že se od 1.1.2015 zdražovat.
Dobrej postřeh, konečně někdo, kdo škodovácký cenový pohyb uvedl do patřičnýho kontextu. :yes:
i20 je draha? ak ju porovnaš s daciou ano je draha, ak s fabiou tak je myslim o dost lacnejšia.
Postav si vedla seba porovnatelne auta😒br /> Fabia 1.2 (66 kW) a i20 1.4 (74 kW) s porovnatelnou vybavou...i20 je na Slovensku min. o 1500€ lacnejšia (ak to este neporovnavam s 1.2 62 kW od Hyundai, tam je este vačši cenový rozdiel)
Postav si vedla seba porovnatelne auta😒br /> Fabia 1.2 (66 kW) a i20 1.4 (74 kW) s porovnatelnou vybavou...i20 je na Slovensku min. o 1500€ lacnejšia (ak to este neporovnavam s 1.2 62 kW od Hyundai, tam je este vačši cenový rozdiel)
Hyundai nemá adekvátní motor ani proti tomu slabšímu TSI ta 1,4 víc žere a je línější. Nevím jak u vás ale tady vychází levněji Fabia.
To vidím jako největší problém pro i20 - motory... Ale během příštího roku by se měl na trh dostat nový litrový turbomotor. Prvně by se měl představit ve faceliftované i30 a následně ihned přijít i do i20.
Mrkni na test na autozurnal.com
Mrkni na test na autozurnal.com
Ano, NOVÁ i20 je drahá.
Do nynějška se dala podobně vybavená i20 koupit o 20-354t levněji, nyní stojí stejně. Přitom Fabia je domácí produklt na domácí půdě. Chápu, že pro některé je těžce pochopitelné, že domácí produkty jsou dražší, ale není tomu tak jen u nás. Stačí se kouknout do FR nebo D. A samozřejmě pak ta Fabie má i lepší zůstatkovou cenu. Nyní však i20 cenově šla nahoru. Běž se zeptat prodejců, co říkají na nové ceny i20... budou nadšení z toho, co prodávájí (nedivím se, měl jsem možnost krátce auto prozkoumat), ale nadávají na cenu, ví, že Hyundai sice šel nahoru, ale češi od něj pořád očekávají nižší cenu.
Totéž platí pro Renault. Tam mnoho prodejců oplakává růst cen a opouštění levných vozů (pryč je Thalie a pryč je levné Clio, poslední mohykán je Megane). Naštěstí si to kompenzují Dacii, která si lepší pověst a lidí se již méně stydí ta auta kupovat.
Ano, budeš se rozčilovat, nechápavět kroutit hlavou nad náturou kupujících, ale bohužel to tak je.
Do nynějška se dala podobně vybavená i20 koupit o 20-354t levněji, nyní stojí stejně. Přitom Fabia je domácí produklt na domácí půdě. Chápu, že pro některé je těžce pochopitelné, že domácí produkty jsou dražší, ale není tomu tak jen u nás. Stačí se kouknout do FR nebo D. A samozřejmě pak ta Fabie má i lepší zůstatkovou cenu. Nyní však i20 cenově šla nahoru. Běž se zeptat prodejců, co říkají na nové ceny i20... budou nadšení z toho, co prodávájí (nedivím se, měl jsem možnost krátce auto prozkoumat), ale nadávají na cenu, ví, že Hyundai sice šel nahoru, ale češi od něj pořád očekávají nižší cenu.
Totéž platí pro Renault. Tam mnoho prodejců oplakává růst cen a opouštění levných vozů (pryč je Thalie a pryč je levné Clio, poslední mohykán je Megane). Naštěstí si to kompenzují Dacii, která si lepší pověst a lidí se již méně stydí ta auta kupovat.
Ano, budeš se rozčilovat, nechápavět kroutit hlavou nad náturou kupujících, ale bohužel to tak je.
Přijde mi pochopitelný, že když značka nechce zůstat s image "levnýho krámu", tak se snaží srovnat ceny na úroveň konkurence. Renault- budu věřit- se kvalitativně polepšil, a tak si může dovolit vracet se na cenovou úroveň ostatních. H/K u nás mají dobré prodeje, pokrok jejich aut je minimálně do velikosti i30 zřejmý,tak proč se cenově nesrovnat s konkurencí. Uvidí sami, jestli prodají nebo ne.
Jako já to Hyundai neberu, naopak jejich cenovou politiku chápu. Však to kam poskočí vždy s novým modelem Hyundai oprti předchůdci je neuvěřitelné. Třeba pokud je i20 jízdně tak dobrá jako je propracovaný interiér i exteriér, což brzo snad ověřím, tak naprosto chápu tu cenovku.
Spíše narážím na to, že ne každý jsem jako já nebo ty a prostě stále za "Hjundáj"nezaplatí tolik co za Škodovku... nebo totéž platí i pro Renault, co pro Hyundai.
Spíše narážím na to, že ne každý jsem jako já nebo ty a prostě stále za "Hjundáj"nezaplatí tolik co za Škodovku... nebo totéž platí i pro Renault, co pro Hyundai.
Zrovna u té i20 si dokážu představit, že bych akceptoval cenu jako za škodovku. U i30 už míň a i40 ani náhodou. 😄
Jak říkám, ty jo, já asi taky. Teda já asi taky, ale pod podmínkou, že by mě uspokojily motory, co Hyundai nabízí a obávám se, že to tak nebude. No uvidím na živo. Rád bych to v jeden den stihl i s Fabii.
Rád si pak přečtu, co zjistíš. 😄
Jestli se mi bude chtít psát. 😉
Teď sepisuju víkend s ix35, snad to nějak dám dohromady. Vždy se zamotám moc do detailů a pak je to moc dlouhé a nudné... tak to smažu a pak se mi to nechce zase psát znova... 8-s >😁
Teď sepisuju víkend s ix35, snad to nějak dám dohromady. Vždy se zamotám moc do detailů a pak je to moc dlouhé a nudné... tak to smažu a pak se mi to nechce zase psát znova... 8-s >😁
Rada...napiš co reálně cítíš, bez vometávek kolem a bude to nejlepší 😉 .
Opravdu jsem v souvislosti s ix35 napsal slovo "nejlepší"? Rone, neber to doslovně!!! 😉
Opravdu jsem v souvislosti s ix35 napsal slovo "nejlepší"? Rone, neber to doslovně!!! 😉
"...nová i20 je drahá, to vám poví i prodejci"
Vazne? Ja to sam nepoznam, ze to je "gut kauf"?
Za tu cenu = 340k je 1.4i v Comfort Plus je i s radiem, coz je furt option u Fab_III....
"...Všude se píše, že je konec krize..." kdyz se to pise, to bude asi pravda, eh? 😉
Vazne? Ja to sam nepoznam, ze to je "gut kauf"?
Za tu cenu = 340k je 1.4i v Comfort Plus je i s radiem, coz je furt option u Fab_III....
"...Všude se píše, že je konec krize..." kdyz se to pise, to bude asi pravda, eh? 😉
To jako chceš říct, že za 340 tisíc nemá FIII ani rádio? 😲
Píšu sand někde, že to nepoznáš? Mluvím o tobě? Jestli ses tam našel, není to má chyba.
O tom jakou má FIII výbavu níže.
O tom jakou má FIII výbavu níže.
...jsou mimo mísu.
Příkla😜 Do firmy kupujeme Astry. Tak jsem si říkal, že zkusíme Rapidy nebo Octavie. Za cenu za jakou mi jako firmě s vozovým parkem cca 15 aut nabídli Rapida Spaceback, 1,6 Diesel 66kW s pětikvaltem, bubnama vzadu, manuální klimatizací a el.oknama jenom na předku jsme koupili Astru J 1,7 diesel 96kW na 17 elektronech, v metalíze, automatická klima a svícení, elektrická parkovací brzda, všechny okna v elektrice, vestavěné handsfree, USB port s podporou iPodů no prostě co si vzpomenete.
Takže jsem ve Škodovce jenom slušně poděkoval a popřál jim mnoho úspěchů. A evidentně je asi mají, když můžou zdražovat 😄, mohli by ale mít daleko víc..
Příkla😜 Do firmy kupujeme Astry. Tak jsem si říkal, že zkusíme Rapidy nebo Octavie. Za cenu za jakou mi jako firmě s vozovým parkem cca 15 aut nabídli Rapida Spaceback, 1,6 Diesel 66kW s pětikvaltem, bubnama vzadu, manuální klimatizací a el.oknama jenom na předku jsme koupili Astru J 1,7 diesel 96kW na 17 elektronech, v metalíze, automatická klima a svícení, elektrická parkovací brzda, všechny okna v elektrice, vestavěné handsfree, USB port s podporou iPodů no prostě co si vzpomenete.
Takže jsem ve Škodovce jenom slušně poděkoval a popřál jim mnoho úspěchů. A evidentně je asi mají, když můžou zdražovat 😄, mohli by ale mít daleko víc..
Cilem automobilky neni za kazdou cenu prodat co nejvic, ale najit jisty balanc kde ma na jedne strane vyuzite kapacity (takze prodava pocty) a na druhe strane prodava co nejdraz, snazi se maximalizovat zisk.
Co by z toho skodovka mnela kdyby plosne slevila treba o 50tis, diky tomu pak prodala daleko vic (treba 2* vic), ale s daleko mensi marzi (treba 4* mensima az nulovyma)?
Co by z toho skodovka mnela kdyby plosne slevila treba o 50tis, diky tomu pak prodala daleko vic (treba 2* vic), ale s daleko mensi marzi (treba 4* mensima az nulovyma)?
Prosim rozved tému, tu cítim potenciál naucit sa niecomu. >😒]
Má pravdu. Výsledkem je to, že Opel každý rok kupí ztrátu a Škodovka je v zisku.
To mi je ale jako kupci celkem fuk 😄
Pravdu tak úplně nemá. Existuje samozřejmě mnoho obchodních strategií, z nichž maximalizace zisku po koupi je jen jedna z mnoha možností.
Stejně tak mohou chtít dosáhnout maximálního tržního podílu za cenu nižšího výnosu. Nebo maximalizace budoucích výnosů z budoucího servisu. Logicky když prodám víc aut, budu mít víc aut na garančkách...
Stejně tak mohou chtít dosáhnout maximálního tržního podílu za cenu nižšího výnosu. Nebo maximalizace budoucích výnosů z budoucího servisu. Logicky když prodám víc aut, budu mít víc aut na garančkách...
Samozrejme, že nemá pravdu. Naviac je prax poňatá skôr rastovo ako smerom
k efektivite činností. Čínske automobilky, talianske, francúzske a.p... Ten uvádzaný smer vidíte cez celé spektrum aut, vrátane nemeckej nadradenosti.
k efektivite činností. Čínske automobilky, talianske, francúzske a.p... Ten uvádzaný smer vidíte cez celé spektrum aut, vrátane nemeckej nadradenosti.
Jen poznámka, aby to nevyznělo jako že jsem nepřítel Škodovek - jejich auta se mi líbí a i bych překousnul, že je má skoro celá ulice, tak moc o nich uvažuju pro sebe.
Ale u služebáku je to tak, že máte budget a snažíte se za ty peníze mít co nejlepší auto. A právě tady je to u Škodovky mimo mísu, protože pro koncového uživatele bez jakékoli slevy jsou ceny u ŠA samozřejmě příznivější než u O.
Ale u služebáku je to tak, že máte budget a snažíte se za ty peníze mít co nejlepší auto. A právě tady je to u Škodovky mimo mísu, protože pro koncového uživatele bez jakékoli slevy jsou ceny u ŠA samozřejmě příznivější než u O.
V naftě vychází Škodovky vždy hůře než většina konkurence.
Možno je to práve konkrétnou motorizáciou, model od modelu. Kamarát totiž tento rok vyberal práve medzi Astrou a Rapidom v benzíne (1,4 16v vs. 1,2TSI) a Rapid ho vyšiel lacnejšie (výbava +/- rovnaká, plus v Škode mu dali zimáky na diskoch zdarma). Na druhej strane tá vaša dilema Rapid 66 kW v základe vs. Astra 96 kW so slušnou výbavou, tam nie je o čom. 😄
15 aut není na dnešní dobu nic závratného. Podstatné je, zda zda už nějaké škodovky máte nebo ne.
Pokud máte ve firmě roky astry je logické, že Ti opel dá daleko lepší cenu než škodovka. To by bylo smutné spíš pro Opel, kdyby to tak nebylo.
Na druhou stranu pokud přijdeš k dealerovi, kde jsi předtím nikdy nebyl s tím, že celou dobu máte astry a najednou chcete měnit za škodovky a rovnou vybalíš, že chceš slevy, tak se nediv, že se nikdo nepřetrhne. Dneska už je podstatné, udržet si stávajícího zákazníka a semtam přibrat nového. Bohužel doba se změnila a dneska člověk musí být opatrný. Jak oni vědí, že jste platící firma, že je nezaříznete.
A věř tomu, že pokud jsi stálý zákazník a máš ve firmě třeba tři auta a máš u toho dealera nějakou historii, tak dostane lepší cenu než ty, který tam přijde a začne vykřikovat máme 15 aut a dejte nám cenu. Z toho se ti dneska už nikdo nepodělá. Naopak spousta servisů dealerů je radši za malou firmu o pěti autech, která je stabilní a která dobře platí.
P. S. nevím co je za výhodu mít elektronickou ruční brzdu teda....
Pokud máte ve firmě roky astry je logické, že Ti opel dá daleko lepší cenu než škodovka. To by bylo smutné spíš pro Opel, kdyby to tak nebylo.
Na druhou stranu pokud přijdeš k dealerovi, kde jsi předtím nikdy nebyl s tím, že celou dobu máte astry a najednou chcete měnit za škodovky a rovnou vybalíš, že chceš slevy, tak se nediv, že se nikdo nepřetrhne. Dneska už je podstatné, udržet si stávajícího zákazníka a semtam přibrat nového. Bohužel doba se změnila a dneska člověk musí být opatrný. Jak oni vědí, že jste platící firma, že je nezaříznete.
A věř tomu, že pokud jsi stálý zákazník a máš ve firmě třeba tři auta a máš u toho dealera nějakou historii, tak dostane lepší cenu než ty, který tam přijde a začne vykřikovat máme 15 aut a dejte nám cenu. Z toho se ti dneska už nikdo nepodělá. Naopak spousta servisů dealerů je radši za malou firmu o pěti autech, která je stabilní a která dobře platí.
P. S. nevím co je za výhodu mít elektronickou ruční brzdu teda....
Hahaha, tak to vypadá, že si myslíš, že jsem nějakej začátečník nákupčí 😄 Tak to opravdu nejsem a rozhodně nechápu, jak si přišel na to, že jsem někde vykřikoval, že chci slevu? My se nějak známe, že to víš tak dobře? Ne fakt, máš mě za ***a? Nebo je to "podle sebe soudím tebe"?
Mimochodem, všechny auta kupujeme za hotový, žádný leasing atp, tak nevím, jak bych je mohl "zaříznout" 😄 a jen tak mimochodem nám to tlačil dealer sám, až potom jsem se šel projet a nechat si auta nacenit. Tak asi tak michalepneu 😄 Jo a vůbec nevím jak si přišel na to, že jsme nestabilní firma a platíme špatně 😄 To je na soud, pane >😁
P.S. S tou ruční brzdou v téhle výbavě nebylo na výběr, ale zase pro ženskou je výhoda, že jí to podrží při rozjezdu do kopce. Já osobně na ní mám asi stejnej názor jako ty, jediná výhoda je snad že tam nepřekáží páka, jinak nic 😄
Mimochodem, všechny auta kupujeme za hotový, žádný leasing atp, tak nevím, jak bych je mohl "zaříznout" 😄 a jen tak mimochodem nám to tlačil dealer sám, až potom jsem se šel projet a nechat si auta nacenit. Tak asi tak michalepneu 😄 Jo a vůbec nevím jak si přišel na to, že jsme nestabilní firma a platíme špatně 😄 To je na soud, pane >😁
P.S. S tou ruční brzdou v téhle výbavě nebylo na výběr, ale zase pro ženskou je výhoda, že jí to podrží při rozjezdu do kopce. Já osobně na ní mám asi stejnej názor jako ty, jediná výhoda je snad že tam nepřekáží páka, jinak nic 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V rámci celé prodejní sítě Škoda Auto v České republice nebudou k finální ceně vozu účtovány žádné další náklady, například příprava vozu či náklady na dopravu k dealerovi, což je praxe, která je na tuzemském trhu u řady značek poměrně hojně využívaná.
Mezi řádky je potřeba číst, že tato praxe byla aplikována i některými dealery Škodovky... jinak by to byla zpráva ve stylu "nebudeme v budoucnu dělat něco, co ani dnes neděláme". No dobrá, to je chvályhodné. Mimochodem jsem zaznamenal signály, že Škodovka teď zpřísnila pravidla a více si hlídá i jiné věci (slevy apod.).
Zdražení je prostě zdražení, přihodit k tomu odbourání poplatku beru jako milou pozornost, která to sice nevyrovná, ale alespoň tím Škodovka vzbuzuje dojem, že jí na názoru veřejnosti záleží.
PS: téma zdražování bylo zajímavé i u operátorů... Vodafone když zdražoval, tak se obvykle snažil k tomu aspoň přihodit nějaký bonus, třeba SMS do vlastní sítě... který jsem sice nepotřeboval, ale tak aspoň se snažili 😄
Mezi řádky je potřeba číst, že tato praxe byla aplikována i některými dealery Škodovky... jinak by to byla zpráva ve stylu "nebudeme v budoucnu dělat něco, co ani dnes neděláme". No dobrá, to je chvályhodné. Mimochodem jsem zaznamenal signály, že Škodovka teď zpřísnila pravidla a více si hlídá i jiné věci (slevy apod.).
Zdražení je prostě zdražení, přihodit k tomu odbourání poplatku beru jako milou pozornost, která to sice nevyrovná, ale alespoň tím Škodovka vzbuzuje dojem, že jí na názoru veřejnosti záleží.
PS: téma zdražování bylo zajímavé i u operátorů... Vodafone když zdražoval, tak se obvykle snažil k tomu aspoň přihodit nějaký bonus, třeba SMS do vlastní sítě... který jsem sice nepotřeboval, ale tak aspoň se snažili 😄
Ad PS: Mě by v mém věku spíš zajímalo zdražování operatérů....bude taky nějaký bonus ? Nebo postačí, že se "aspoň snažili" ? Btw: Hezkej nápis na náhrobek - Aspoň se snažili. >😁
Dělají to, co jim dovolí konkurence, ČTÚ a EU. Bonusem jsou třeba data... respektive, z pohledu operátora to vypadá tak, že ty budeš telefonovat jako dřív, oni ti k tomu přihodí data a ty u nich necháš alespoň tolik peněz jako dřív... aspoň já mám takový pocit.
No ale keď im tie Octavie RS idú ako teplé rožky, logicky zdražia, však onedlho tu bude viac eresiek, než bežných Octavií, kde je potom výnimočnosť? Ber to ako pozornosť, kulanciu pre existujúcich majiteľov O RS, aby zachovali ich pocit výnimočnosti. >😁
Já nevím jak to počítají na autoforu, já měl za to, že stará cena RS byla 631.900 a zdražení je tedy o 17t, což je dost.
PS: v tom příspěvku jsem o RS nic nepsal 😉
PS: v tom příspěvku jsem o RS nic nepsal 😉
17t....no, asi by mě to nepotěšilo, ale rozhodně neodradilo. Koneckonců, to moje auto už taky zdražili od uvedení několikrát - teď to bylo tuším potřetí. Zmírněj to nějakým akčním paketem a hlavně pak slevou při prodeji. V rámci tý ORS je 17t kolik ? Něco přes 2.5 procenta ? No jak říkám - nepotěšilo, neodradilo.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kde BMW účtuje za vjetí do autosalonu 12kkč? 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zase je to zajímavá možnost. Vjet autem přímo do salónu. :yes: >😁 Pravda, těch 12t není málo, ale dodá ti to na důstojnosti. Co se budu vláčet pěšky z parkoviště. >😁
Tady už byl petrmur na návětěvě u Nissanu:
[odkaz] >😁
To ho to BMW vyšlo koukám ještě levně >😁
[odkaz] >😁
To ho to BMW vyšlo koukám ještě levně >😁
taketo ohrozenie personalu aj aut v showroome by sa nikdy nestalo keby dnesne showroomy neboli len sklenene krabice postavene za par supov.... ale seriozne budovy....... velakrat sa v tychto sklenikoch clovek muis mat na pozore hlavne v tych sklenikoch stojacich popri rusnych frekventovanych cestach ci nahodou do nich nevleti nejaky opity kamionista alebo iny blazon .... osobne sa v tychto priestoroch sam necitim prijemne ani bezpecne .... aj ked su vzdusne a akoze moderne .... asi som stary uz
takychto videi "sikovnych chlapikov" co vrazili do sklenika je spusta... bohuzial
takychto videi "sikovnych chlapikov" co vrazili do sklenika je spusta... bohuzial
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak tos zabil... >😁 Tak to je myšlenka roku!
VOLÁM REDAKCI ZLATÉHO VENTILKU! >😁
Ale zkusím tě z toho vyvést. Právě by ses měl cítit bezpečněji, protože přes to sklo můžeš dstatečně dopředu vidět nebezpečí. Představa, že zděná zeď zastaví náklaďák nebo osobák je naivní a bláhová.
[odkaz] Ten dům dobře znám, jezdím často kolem. Nebýt tam výloha obchodu, tak kamion projede obchodem i s prodavačkou, ta stačila utéct. Řidič za to nemohl, dostal v těch vedrech infarkt.
VOLÁM REDAKCI ZLATÉHO VENTILKU! >😁
Ale zkusím tě z toho vyvést. Právě by ses měl cítit bezpečněji, protože přes to sklo můžeš dstatečně dopředu vidět nebezpečí. Představa, že zděná zeď zastaví náklaďák nebo osobák je naivní a bláhová.
[odkaz] Ten dům dobře znám, jezdím často kolem. Nebýt tam výloha obchodu, tak kamion projede obchodem i s prodavačkou, ta stačila utéct. Řidič za to nemohl, dostal v těch vedrech infarkt.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ten člověk vůbec neví o čem mluví. Prodejci si nikdy nic neúčtovalí navíc. V dnešním konkurenčním prostředí to prostě nejde. Pan Pelc málokdy ví, o čem mluví.
Mne ako zakaznikovi je celkom jedno aku cenu davaju, zaujima ma finalna cena za kolko dany produkt dostanem, jednoducho povedane, ci som ochotny zato zaplatit tu ich cennikovu predstavu alebo nie. Poplatky si mozu dat kde chcu.
Seat Slovensko😒br />
Ziadne poplatky, autu mi dali este rohoze, povinnu vybavu, bezpecnostne skrutky k elektronom a prehodili zimne kolesa za letne gratis.
Seat Slovensko😒br />
Ziadne poplatky, autu mi dali este rohoze, povinnu vybavu, bezpecnostne skrutky k elektronom a prehodili zimne kolesa za letne gratis.
Zdražení je zdražení...
Jestli tu lidi zaplatí, tak si za to můžou sami...
Ale tohle si raději opravte - to mi nějak nedává smysl: Nejvíce zdražila verze Octavia RS, a to o 13.000 Kč.... u modelu Yeti činí navýšení 15.000 korun.
15 je víc než 13, ne?
Jestli tu lidi zaplatí, tak si za to můžou sami...
Ale tohle si raději opravte - to mi nějak nedává smysl: Nejvíce zdražila verze Octavia RS, a to o 13.000 Kč.... u modelu Yeti činí navýšení 15.000 korun.
15 je víc než 13, ne?
Podle mě zdražila RS o 17... a pořád je to dobrá koupě.
ORS byla od začátku naceněná víc než příznivě. A nejen absolutní cenou, ale i tím, co má v základu. Stejně tak Cupra, která nedávno taky zdražovala. Tuším o 13 tisíc.
Nelze se tomu divit. Některým lidem se jen rozplývá sen o levném a kvalitním voze 😉
Jak už psal woody, je to cca. 2,5% ceny... kdo RS chce tak si ji koupí, spíš je to jemná korekce ve směru k těm, kdo RS apriori nechtějí a jen jim vychází výhodněji než Elegance.
Vyloženě levná RS nebyla a není, pokud chce někdo kvalitní a levný vůz, měl by hledat spíš jinde... u RS se prostě platí za kW.
Vyloženě levná RS nebyla a není, pokud chce někdo kvalitní a levný vůz, měl by hledat spíš jinde... u RS se prostě platí za kW.
"... jen rozplývá sen o levném a kvalitním voze"
Nuz coz, jako ve vsem, cokoliv muze byt😒br /> 1. rychle
2. levne
3. kvalitni
Vybrat si muzes jen jednu moznost, a ty zbyvajici to pak nebudou.... :-!
Nuz coz, jako ve vsem, cokoliv muze byt😒br /> 1. rychle
2. levne
3. kvalitni
Vybrat si muzes jen jednu moznost, a ty zbyvajici to pak nebudou.... :-!
" hamty hamty at mám víc nez tam ti!" :no: :no: :no:
Zatajení majetku nazveme odklonění, zdražení výrobku zase zpřehlednění, lidi, kteří nechodí do práce (i když mohou), zase sociálně znevýhodnění....znám spoustu příkladů ;-\
Ztráty z těch sešrotovanejch Passatů se musí zaplatit. Měli by být rádi, že si vůbec někdo koupuje jejich výrobky při dnešní nabídce.
Doteraz som žil v tom, že odmenu za predaj vozidla patrí zákaznikom...... najaké palivové poukázky, poistka, lékárnička, koberečky a pod. ....
Platiť predajcovi, že mi je "ochotný" predať auto je principiálny nezmysel ... a to by som predajcu poslal niekam, keby ho odo mňa chcel ....
Na Slovensku som o takom nezmysle ešte nepočul ....
Platiť predajcovi, že mi je "ochotný" predať auto je principiálny nezmysel ... a to by som predajcu poslal niekam, keby ho odo mňa chcel ....
Na Slovensku som o takom nezmysle ešte nepočul ....
Ja vim, ze se zvysovani cen nikomu nelibi, ale je potreba se na to podivat objektivne. Cenu neurcuje vyrobce nebo prodavajici, ale poptavka zakazniku. Ja se Skodovce vubec nedivim, ze zdrazila, kdyz nema nouzi o prodeje. Kazdy z Vas by zdrazil, kdyby prodaval zbozi, ktere jde na odbyt. Na trhu jsou sice srovnatelne a levnejsi zahranicni vozy, ale kdyz cizek chce skodovku, tak si rad priplati. Myslim, ze by mohli zdrazit jeste jsdnou tolik a nijak zasadne by to neovlivnilo jejich prodeje v CR.
Dnešní lídr diskuze .... musím říct, že Gilgit ... takto jsem se už dlouho nezasmál >😁 >😁 začínám věřit tomu, že je v oblíbený zejména pro svůj humor a jen tu je špatně zvolené komunikační medium, které nedá vyniknout nonverbální komunikaci. Myslím, že kdyby k psanému slovu přibyly i grimasy a házení pacinama tak to by teprve byla kolotočařina.
Gilgit Pukel dneska vyhrál a za to mu patří dík za pobavení >😁 >😒] :yes:
Gilgit Pukel dneska vyhrál a za to mu patří dík za pobavení >😁 >😒] :yes:
Tzv. sprehladnenie ceny je cisty PR talk a v titulku spravodajskeho servera nema co hladat.
Ozaj, pan redaktor, a kedy sem uz konecne skopirujete spravu o tom, ze Francuzsko vyhlasilo dieselove motory za omyl a ide ich postupne vyradzovat z premavky - az po zakaz? Alebo sa to nehodi do agendy?
Nemali sme tu ani clanok o podobnom pristupe britskej vlady....
Ale ulahcim vam pracu, ak chcete, tak vam to aj prelozim 😄
[odkaz]
A ani Babičku jste nečetl.. jak praví klasik.
😉
Ktoré sú to značky? Ktoré presne? Nie napríklad jedna, ale ktoré všetky!
Prečo sa vždy poukazuje na "údajný" "nedostatok" inej ako koncernovej značky, pričom opak je "zakázaný"?
Kedy sa budete venovať teme, ktorú načtol Me_Myself_and_I ? Až vtedy, ak to bude vyhovovať komu?
"the ping pong with the words" 😉
To je novinarcina.
Len ma zaraza, ze ja, ktory mam auta ako hobby, stiham popri praci sledovat dianie v priemysle, ktoremu sa vy venujete profesionalne.
A zaraza ma, ze spravu, ktora je dolezita a sokujuca (Francuzsko a diesel si uzivali dlhorocnu milostnu aferu), tu nenajdeme. A nenasli sme tu zmienene ani podobne opatrenia, ktore chysta Britania. Ide o zaciatok noveho trendu.
Ak to dianie nesledujete, je to zle. Ak o tom viete a nepisete o tom, tak na to asi mate dovod. A kedze sprava je to dolezita, a vy sa rozhodnete ju sem nedat, tak mate agendu.
Nie je potrebné, aby ste Vy osobne vedel o všetkom, však máte aj kolegov - a tí by mali robiť zmysluplnejšie články ako "10 nejzajímavějších masek chladiče" alebo "Saab údajně koupí indická automobilka Mahindra" 😄
V poslednej dobe začína tá "Nejlepší jízda na webu" dosť škrípať - odporúčam článok
Umíte /se/ správně namazat? >😁
Držím palce, nech sa darí 😄
Omlouvám se za slovo dobrý, chtěl jsem napsat nejlepší!
Priste se do nikoho radeji kvuli gramatice nenavazej. Chtel si z nej udelat blbce a udelals ho sam ze sebe.
Provakatere, tady JSI vedle ty. Taky na tom nejsi nejlíp >😁
K tomu druhému odstavci jen použiju přísloví. "Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí."
Mimochodem, tohle přísloví na tebe krásně sedí. Hraješ si tady na velkýho novináře, kterým by ses jistě rád stal, ale díky své nízké inteligenci a chabým schopnostem máš prostě smůlu (Google není vše). Z čiré závisti pak tady jen okopáváš kotníky skutečným novinářům, aby sis honil svoje ego a dokazoval si, že ty jsi ten lepší.
2. Já narozdíl od tebe chybu klidně přiznám. Tady můžu jen přiznat to, že má provokace tentokrát kvůli jiným nevyšla.
3. K tomu jen dodám to, že jsi buď blbec anebo Tatar, popř. jiný cizinec. V tom případě to máš ale přiznat a ne tady dělat ze sebe blbce.
4. Na něho si hraješ tady na stránce už nejmíň rok.
5. Já narozdíl od tebe si dokážu obstarat i informace, které na internetu nenajdeš nebo těžko najdeš (viz registrace aut dealerů). Ty jsi ale odkázán jen na ten internet.
6. Zase předvádíš své špatné chápání, ty bohužel pro sebe nemáš ani ten selský rozum. Skutečný novinář je ten, kdo tuto profesi skutečně vykonává. Jeho kvalitu jsem nijak neřešil. Tím jsem chtěl jen poukázat na rozdíl mezi tebou (místním podvraťákem) a novinářem.
7. Jo, je tady 10 až 15 pablbů a jeden Brouk Pytlík, který všude byl, všechno zná, taky každýho osobně zná (Schumacher, ukrajinští a ruští poslanci, Obama, Jágr, Karel IV. a další).
Ale Gilgite...hloupý člověk si přece nikdy neuvědomuje, že je hloupý, a proto nemůže být hloupější díky tomu, že si svou hloupost není schopen uvědomit.
Vždyť ty jsi toho názorným příkladem >😁
Představy Myselfa o objektivním nadpisu by uspokojilo možná tak něco ve smyslu "ŠOK! Škoda okrádá zákazníky až o 13 000 Kč!".
Nevím jak počítali ten nárůst ceny u RS, podle mě to mají v článku špatně... ale co už.
Obchody s Ruskem dělaj asi 3% našeho obratu zahraničního obchodu. Momentálnim tvrdym hájenim zachování těch 3% můžeme tak leda * těch 97%. Zkus zvážit na co bysme se měli zaměřit spíš 😉
Jo a obchodu s Ruskem se fakt hojně věnujou komunisti a exkomunisti >😒]
Už zase mi vkládáš do pusy svý fantazie vo tom co sem řek. Přiznám že kdybys mi neřek že seš přesvědčenej antikomunista asi bych to nepoznal >😒]
A když už ses připojil do diskuze, něco k přečtení třeba u ranní kávy [odkaz] 😄
Neřek sem že některý věci co řek současnej prezident nejsou pravdivý a moudrý. Řek sem že některý sou nepravdivý a neslušný. Mluvíš vo lidech který maj na Zemana jinej názor [odkaz] než ty dost votřesně. Asi nechápu co má nějakej korupčník atd. společnýho s problematickym chovánim prezidenta
Zeman urážel a uráží novináře bez výjímky. Ty blbý a neschopný stejně jako ty inteligentní a schopný
Takže názor na co? 😄
To vostatní sou děsný kecy a plky kde mi zase podstrkáváš kraviny který sem neřek nebo sme dokonce už probrali že mi do pusy cpeš kraviny co sem neřek. Fakt místo tupýho napadání neumíš normálně vodpovědět na prostou otázku?
Víš jak Zeman uráží novináře ne podle toho jestli sou chytrý nebo blbý ale když se ho zeptaj na něco co se mu nehodí? Tak se zkus zamyslet proč sem to teď připoměl 😉
[odkaz]
kdo vytahoval banky a velký podniky z krize, když to před pár lety prasklo?
Stát (y).
Tyhle nemístný bludy by mě tolik neiritovaly, kdyby nenažranci z bankovního sektou obrok nenastavovaly ruku na všemožný "socanský" dávky.