Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Ford Mondeo si udrží hodnotu lépe než BMW 3 nebo Audi A4

Podle britské analytické společnosti si Mondeo s dvoulitrovým turbodieselem po třech letech a najetí 48.000 km udrží 42,7 % své původní ceny.
Zpět na článek
4. 12. 2014 14:20
4. 12. 2014 18:25
4. 12. 2014 21:42
4. 12. 2014 22:45
5. 12. 2014 01:00
4. 12. 2014 14:33
4. 12. 2014 15:42
4. 12. 2014 22:01
4. 12. 2014 23:01
5. 12. 2014 06:42
24. 6. 2015 19:19
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 13:17
ziadne prekvapenie
vzhladom na postavenie sucasnej premie ktora je dnes uz nicim inym len predrazenou nudou na cestach... dnes mi rovnaky luxus ako Cecko poskytne aj passat alebo mazda 6, tie rozdiely co robili premiu premiou kedysi sa uz radikalne zmensili...... know how sa uz vyrovnalo... technicky dnes uz nikto nezaostava... a tak premiovky padaju po par rokoch na cene samozrejme prudko dole.... ziadne prekvapenie... ale logicka situacia......

pozrite si kolko stoji v bazaroch 10 rocna octavia a kolko 10 rocne premiove o triedu vacsie Cecko.... a potom ze vraj premia je nieco bomba.... ziadna bomba..... len predrazena nuda ktoru casom uz stejne nikto nechce.....
Rozbalit vlákno
25
4. 12. 2014 13:31
Re: ziadne prekvapenie
Přesně tak, dnešní premie už není premie co před 15 lety. Ta kvalita u těch premií stagnuje a u některých značek jako audi a bmw jde dolů, ten mercedes bych řekl, že si svojí úroveň tak nějak ještě udržuje, ale BMW se svým přibližováním masám utrhlo s řetězu úplně.

Na druhou stranu nedělejme si iluze, že to mondeo jde opačnou cestou, jen nabízí za nižší cenu prakticky to samé. Auto se povýšilo na spotřební záležitost a z toho se bude těžko vracet.
byť premii si myslím nejvíc uškodilo to, že třeba takové mercedesy a bmw z druhé poloviny 90. let, byť vnitřní materiály byly kvalitní, tak rezli víc než taková octavie, passat a monde z té samé doby.
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 13:41
Re: ziadne prekvapenie
povedal by som ze hlavne to technicke know how sa uz vyrovnalo....ved dnes mi multifunkcny perfektne rieseny displej ponukne aj malicky yaris ( na to nepotrebujem ziadny 5 metrovy korab ako kedysi ) .... mimochodom ten yaris ho ma dokonca na moj vkus aj lepsie vyrieseny ako smiesny lacno a labilne posobiaci tablet nalepeny kdesi na palubovke nejednej dnesnej premiovky....

ale nejde len o know how ( aj ked know how je podstatnejsie ) .... ale aj dizajn mainstreamu je velakrat uz dnes zaujimavejsi a viac chyti za srdce ako premiovky.... ktore sa dnes uz stavaju nudou na cestach..... a ich ucelovy manazersky dizajn uz vyvolava doslova pocit farbosleposti.... pritom svet je tak pestry a nadherny len treba mat oci otvorene .... osobne by som nemal problem uprednostnit mazdu 6 alebo kiu optima ci povedzme novy passat pred nejedneou premiovkou.... iste chybu nespravim ;-) a casom na tom pri predaji " aj menej prerobim"
4. 12. 2014 14:17
Re: ziadne prekvapenie
Tie zostatkove ceny su smiesne u vsetkych: 3 roky a 50000 km a nema to cenu ani polovice...
Premia je dnes viac o znaku na kapote ako kedykolvek predtym, s tym plne suhlasim.
Avatar - white label
4. 12. 2014 14:56
Re: ziadne prekvapenie
Zrovna MB není v tomto ohledu vzorem, v poslední době spíš naopak, bohužel. Samozřejmě to neplatí obecně a jsou rozdíly v rámci různých modelů apod., ale to platí i u konkurence.
4. 12. 2014 14:44
Re: ziadne prekvapenie
Kdo tady zaostává, je snad zřejmé. Píšeš o dnešní prémii a pak to zabiješ tím, že se máme kouknout na to, kolik stojí prémiové auto 10 let staré. To ovšem nic nevypovídá o těch dnešních.
Další věc, když píšeš tak, že vynecháš z věty "dle mých pocitů", "řekl bych" a pod., stavíš se do role jakési autority, kapacity. A to je směšné, jelikož si v žádném z těch aut ani neseděl, ale mudruješ tady o nich. Dej si do té tvé mazdy 6 vzduchový podvozek. Jejda. Nebo náhon na 4 kola. Jejda. No hlavně že se know how vyrovnalo :-!
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 14:46
Re: ziadne prekvapenie
skus chapat suvislosti... know how je dnes uz rovnake takmer vsade... rozdiely sa minimalizuju medzi automobilkami.... casy ked jeden vyrabal pecka vozy a iny sroty su davno prec

vyrovnava sa to medzi znackami... aj z hladiska bezpecnosti komfortu luxusu, vybavy alebo spolahlivosti....
4. 12. 2014 14:49
Re: ziadne prekvapenie
A ty se zas na věc nedívej svou omezenou optikou, taky toho pak hodně uvidíš. Nebo klidně dívej, ale pochop, že tvůj pohled na věc není jediný. A už tuplem ne jediný správný.
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 14:52
Re: ziadne prekvapenie
ja netvrdim ze moj pohlad je jediny.... tvrdim len ze medzi automobilkami sa to uz vyrovnava.... dnes hold uz premia nema taky technologicky naskok ako pred 10-15 rokmi ....

rozdiely sa zmensuju.... dnes uz aj malicke auto ponukne "technologicke lahodky" o ktorych pred par rokmi snivala aj premia
4. 12. 2014 15:19
Re: ziadne prekvapenie
Není sice jediný, ale je jediný úplně blbý. I ta prémie udělala za posledních 10-15 let pokrok. Nebo myslíš, že u prémiovek se nudí v kanclu a kopou se do zadku?
5. 12. 2014 00:36
Re: ziadne prekvapenie
jaký prosím Tě? co mají navíc oproti střednímu segmentu?
5. 12. 2014 07:36
Re: ziadne prekvapenie
I když jsem to tady vypsal už víckrát, tak speciálně pro tebe tedy: motory, pohony, podvozky, výbavy. O vzhledu psát nebudu, ten nemusí pochopit každý :-!
4. 12. 2014 16:04
Re: ziadne prekvapenie
topper, nemuozem s tebou suhlasit v tom, ze sa technicka vyspelost automobiliek vyrovnala. teda urcite nie automobiliek, ktore zvyknes velebit, ako su Kia, Hyundai, pripadne im podobne versus vyspelost premioviek typu Volvo, MB, BMW a pod. jediny priklad, ktory si uviedol, bol nejaky trapny imformacny displej. vsimaj si skuor tie podstatne technicke veci typu zavesenia kolies, tlmenia, riadenia a pod, nie nejake elektronicke kraviny...
4. 12. 2014 22:07
Re: ziadne prekvapenie
Ale vyrovnalo sa to:
4x4: ma aj mazda v japonsku, aj subaru, aj suzuki, nie je to ziadna specialna vlastnost
Zadny pohon: vytraca sa aj u bmw
Riadenie: achilova pata premie, s prichodom elektrickeho namiesto hydraulickeho je premia skor pozadu.
Vybava: kazdy mma skoro vsetko

Hovorim o beznych autach, nie o audi S4...

Rozdiely medzi premiou a nepremiou su okrem znaku na kapote minimalne, snad najmarkantnejsi je odhlucnenie.
5. 12. 2014 09:29
Re: ziadne prekvapenie
to, co pises, je pravda, ale treba ist viac do hlbky - nie je 4x4 ako 4x4, nie je automaticka klima ako automaticka klima, nie je elektricke riadenie ako elektricke riadenie. ty hovoris o tychto druhoch "vybavy" vseobecne. samozrejme, takmer vsetky automobilky ich uz maju, ale ide o to, s akymi parametrami presne. premiovky vynakladaju o dost viac penazi na vyvoj techniky, vuobec sa tu netreba bavit o jazdnych vlastnostiach, tie naozaj dokaze ohodnotit len clovek, ktory sa uz vozil v premii. netvrdim, ze zrovna ja som v tychto veciach nejaky technicky odbornik, ale toto posudit dokazem.
5. 12. 2014 15:32
Re: ziadne prekvapenie
4x4: co je to za pridanu hodnotu u 4x4 u premie, ked s ich SUV nemozes ist ani poriadne do lesa, hlavne X6 si uz zniesla vela smiechu pri offroadovych testoch.

Elektr. riadenie nie je ako elektr. riadenie - u audi a bmw je horsie nastavene ako u niektorych nepremii...

Veci ako klima, airbagy a pod. su vsetky od subdodavatelov a hlavne VW AG sa chvali rovnakymi komponentami od Skody cez VW az po Audi, t.j. vsetko, co nevidis, je to iste z koncernoveho regalu...
5. 12. 2014 12:25
Re: ziadne prekvapenie
RWD se vytrácí i u bmw... Spíš u bmw rozšířili nabídku i o předolkové a 4kolkové modely. Klidně si srovnej dnešní bavorácké modelové portfolio s tím 10 nebo 20 let starým, ať vidíš, jak se vytrácí zadní náhon :-!
4. 12. 2014 15:15
Re: ziadne prekvapenie
Ty snad o těch časech něco víš? Já vím třeba kulové, jaký byl rozdíl mezi řekněme Citroënem, nebo Opelem a BMW v 80. letech. A kdo říká, že je prémie o know-how? Velkou roli hraje schopnost tak drahá auta prodat.
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 15:20
Re: ziadne prekvapenie
presne tak,,,, umenie je predat predrazene auto ktore je praktickostou, kvalitativne aj spolahlivostne na urovni lacnejsieho :yes: to je pravda... ja netvrdim opak
4. 12. 2014 15:27
Re: ziadne prekvapenie
Ale aby ho za tolik prodali, potřebují mít hodně nabito, ať si tu cenu proti neprémii obhájí. Takže nabízí víc motorů, lepší výbavu, víc pohonů, podvozků... Ale ty asi furt nechápeš, ty si opravdu myslíš, že i40 je na dohled takovému 3er >:D
Avatar - Barrichello
4. 12. 2014 15:43
Re: ziadne prekvapenie
Jo vzduchovej podvozek, to je věc.
Třeba takovej airmatic, vrzalo to na prakžskejch kostkách už po 50 000km a až ujedeš tak 170-200 tis, tak cena za repas je taková, že je lepší to pomalu neopravovat.

Jo AWD umí jen německá prémie. Aha. Nu, když myslíš >:D
4. 12. 2014 17:33
Re: ziadne prekvapenie
To ti nejspíš vržou klouby ;-) podstatné ovšem je, že se něm jede krásně a že ho mainstream nenabízí :-!
Avatar - kosmonaut
4. 12. 2014 20:17
Re: ziadne prekvapenie
Tak zrovna M6 teď prodělala facelift. A k němu dostala i náhon na 4 kola :-!
4. 12. 2014 22:58
Re: ziadne prekvapenie
Konečně, alespoň něco :yes:
Avatar - PepaJ
4. 12. 2014 23:26
Re: ziadne prekvapenie
k te mazde 6..pohon 4x4 je nyni standardem..u urcitych vybav ve faceliftu 6ky. Vzduch podvozek je velmi drahy spas s malou zivotnosti a prave i proto jej Japonci nepouzivaji..i kdyz komfort je v nem lepsi..coz ja nedokazi posoudit ..nemam vlastni zkusenost
Avatar - fOE
4. 12. 2014 15:43
Re: ziadne prekvapenie
Clovek vzdycky zasne kdyz si od tebe neco precte a utvrzuje se v tom, ze uz jsi nasel sve limity a vetsi hloupost nevypustis, a prece jsem zase hadal spatne. Vystoupeni pod timto clankem zatim posouva tvou latku zase o kus, niz. Tak schvalne jestli je konecne toto ten "top" nebo mne zitra, za tyden atd. znovu prekvapis >:D
4. 12. 2014 14:20
Specifikum VB
V kontinentální Evropě nelze předpokládat nic jiného, než že nová generace zdědí pozici svého předchůdce jakožto auta s největší ztrátou hodnoty v segmentu evropské střední třídy.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
4. 12. 2014 15:09
Re: Specifikum VB
Souhlas.
Dalším faktorem je fakt, že minimálně v posledních třech letech se zvyšuje podíl prémie na evropském trhu a na úkor toho se snižuje podíl mainstreamu (a to už nejen ve střední třídě, ale dokonce i v nižší střední). To se musí zákonitě projevit i na dnešních tříletých ojetinách střední třídy). Prémiové ojetiny jsou pak (nejen co do počtu, ale i ceny) méně vzácné a mainstream naopak méně běžný, než před tím.
4. 12. 2014 17:24
Re: Specifikum VB
vzhladom na tu poslednu vetu, by sa logicky mala cena premiovych ojetin znizovat, ci? Inak mas nejake tabulky o vzostupe premie v strednej treide na ukor mainstreamu? Zaujimalo by ma ake je tempo..
Avatar - Ham.
4. 12. 2014 18:25
Re: Specifikum VB
Tempo je takové, že prémie už prodává ve střední třídě víc aut než mainstream, konkrétně za prvních 9 měsíců 2014 prodala prémie v Evropě 461688 aut a mainstream 411985 aut. Přitom prémie jako celek má nárůst proti stejnému období 2013 o plus 5%, mainstream má naopak pokles minus 5%.
Pořadí modelů
1. 3er/4er 170 tis.
2. A4/A5 133 tis.
3. Passat/CC 131 tis.
4. C-klasse 95 tis.
5. Insignia 72 tis.
6. S60/V60 40 tis.
7. Mondeo 38 tis.
8. Superb 35 tis.
9. Peugeot 508 32 tis.
Ostatní modely jenom čučkaří a prodaly hluboko pod 30 tis. aut. V podstatě je to tak, že jenom Passat a Insignia se nějak drží v háku za prémií, ostatním mainstreamovým výrobcům ujíždí v této třídě vlak a mají problém s rentabilitou výroby vzhledem k nízkým prodejům a v řadě případů hází ručník do ringu (viz třeba Accord).
4. 12. 2014 21:16
Re: Specifikum VB
tak to su velmi zaujimave cisla, som zvedavy akym smerom to pojde dalej.
Avatar - Ham.
4. 12. 2014 21:42
Re: Specifikum VB
Vývoj v této třídě silně připomíná vývoj ve vyšší střední před několika roky. Mainstream se stává v této třídě nekonkurenceschopný, technicky zaostává za prémií do takové míry, že zákazníci "rádi" připlatí vyšší ceny za prémii a ta tuto třídu ovládne. D3 má ostře nabito, 3er kraluje, nové Cčko se začíná rozjíždět a bude mainstream válcovat podobně jako 3er a až nastoupí nová A4/A5, tak bude nejspíš vymalováno. Mainstreamu zbudou možná nějaké trhy v chudých zemích Evropy, ale tam se střední třída prodává velmi málo.
4. 12. 2014 22:22
Re: Specifikum VB
PENIAZE, PENIAZE a este raz PENIAZE:
1. zanika stredna vrstva, t.j. su iba menej majetni a bohaci. Menej majetny si strednu nekupia, bohaci si nekupia mainstream, ale rovno premiu...

AUTA NAM NARASTLI:
Kvoli priestoru si dnes uz nikto strednu triedu nekupi, ked kombik nizsej strednej ma 4,6m, 500+ litrovy kufor a odvezie 4 urastenych dospelych.

Je to jednoduche...
Avatar - Ham.
4. 12. 2014 22:45
Re: Specifikum VB
Ve střední třídě automobilů se v Evropě pořád prodává přibližně stejný počet aut. Střední třída zákazníků stále existuje a je stejně početná jako v minulosti (nebudeme řešit výjimky potvrzující pravidlo typu ČR nebo SR). Jediné co se mění, je skutečnost, že tato střední třída přestává kupovat mainstream a o to více kupuje prémii. Skutečně bohatí lidé kupují luxusní třídu, ti o střední třídu (byť v prémii) ani nezavadí. Stačí se podívat na největší trhy Evropy, jako je Británie nebo Německo, typickým kupcem střední třídy je tam stále typický představitel střední společenské třídy, rozhodně žádní "boháči". A právě tato střední třída "zavinila" odklon od mainstreamu a příklon k prémii, rozdíl v ceně je relativně malý a auta za posledních 10-15 let spíše zlevnila, zatímco platy a ostatní životní náklady vzrostly, takže pro typického představitele střední třídy není žádný problém prémie ve střední třídě.
Je to prosté.
5. 12. 2014 10:44
Re: Specifikum VB
Citujem: Pro typického představitele střední třídy není žádný problém prémie ve střední třídě...

Zober si len prosperujuce Nemecko a pozri si, co kupuju ludia a co kupuju firmy. Uz taky passat je pre sukromnu osobu nepredajny, o drahsej premii ani nehovoriac

Juzanske krajiny vratane Francuzska preferuju odveky male auta, "stredno-vychodna Europa" poriadnu strednu vrstvu ani nema...

Ludia zo Spanielska, Talianska, Grecka a podobne utekaju do Nemecka za pracou, nezamestnanost mladych je v EU skoro vsade nad 30 percent, malokto byva vo vlastnom, octavia valcuje predajmi v EU a o VW nie je zaujem - minimalne marze..., dacia slavi jeden uspech za druhym.

Stredna trieda trpi vsade v EU a nove auto za 30-40t EU si len tak nekupi ani Nemec, nie to este Brit.
5. 12. 2014 00:05
Re: Specifikum VB
O to nemám strach, že by D3 ovládla tuto třídu. Příští rok nebo ten další bude poměr 50:50, možná o něco lépe ve prospěch mainstreamu. Zapomněl jsi totiž na důležitý fakt, že 2 ze 3 zástupců D3 jsou relativně nové modely, zatímco 3 nejsilnější zástupci mainstremu (Mondeo, Passat a Insignia) jsou výběhové modely. Nastupující Passat a Mondeo ten poměr určitě vylepší.
Avatar - white label
5. 12. 2014 00:52
Re: Specifikum VB
Ale podobně jako (na druhé straně) nastupující nové Céčko a nová A4/5 "za dveřmi", plus třeba Jag XE (i když to už není D3).
Avatar - Ham.
5. 12. 2014 01:00
Re: Specifikum VB
Nové modely mají vliv na to, kolik si daná značka ukrojí z koláče v prémii (například nyní se stále ještě rozjíždí prodeje C-klasse, ale v září, říjnu a listopadu už bylo Cčko v měsíčních prodejích první před 3er a A4) anebo v mainstreamu. Ano, nový Passat a Mondeo si ukrojí větší díl z koláče mainstreamových prodejů, protože zbytek mainstreamu má velké poklesy (508 mínus 28%, Avensis minus 19%, i40 minus 18%, Legacy/Outback minus 17%, DS5 minus 37%, C5 minus 27% a nové modely v nedohlednu), ale stačí se podívat na statistiky prodejů za posledních 20 let a je jasné, že mainstream jako celek stabilně klesá a naopak prémie stabilně roste (prémii nemyslím jen D3, ale i Volvo a ostatní zástupce, byť tam už jsou prodeje dost malé). Nové modely na jedné či druhé straně s tímto základním trendem nic neudělají. Nový Passat nebo Mondeo zmasakrují 508čky, Superby a Insignie, totéž se asi podaří novému Cčku na úkor 3er a A4, ale trend mezi prémií a mainstreamem bude pokračovat, k nějakému zvratu tohoto dvacetiletého trendu není nejmenší důvod.
5. 12. 2014 00:07
Re: Specifikum VB
Máš k tomu čísla? Nechce se mi věřit, že by Mondeo ztrácelo více na ceně než 508, Laguna atd.?
4. 12. 2014 14:33
Špecifikum GB
Súhlasím a kto chce posudzovať prémiovky, tak sa v nej musí aj voziť. >:D Ináč sú to rečí do vetra ... Vlastná skúsenosť.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 14:39
Re: Špecifikum GB
a po 5 rokoch predas premiovku za cenu bezneho nepremioveho auta podobneho veku... ktore by ti poskytlo rovnaky komfort rovnako flexibilny kufor.... rovnaky razvor a priestor... rovnaku bezpecnost.... rovnaku alebo mozno aj vyssiu spolahlivost... len bohuzial nemalo to spravne logo na maske ako premiovka....

dnes su medzi autami uz tak male rozdiely ze fakticky nepremiove auto ktore prislo na trh dnes je uz lepsie a modernejsie ako nejaka 4 rocna premiovka... takze asi tak ... know how je uz rovnake.... nikto dnes uz nezaostava ..... je to prave spominana premia ktora svoj technologicky aj vizualny naskok z minulosti dnes uz definitine stratila .... ostala len vysoka cena a logo na maske
4. 12. 2014 14:47
Re: Špecifikum GB
Pane bože, to jsou zase moudra >:D 8-s
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 14:49
Re: Špecifikum GB
ocenujem tvoj kompliment >:D
4. 12. 2014 14:51
Re: Špecifikum GB
Jestli to jako kompliment chápeš...
4. 12. 2014 14:54
Re: Špecifikum GB
taras dve na tri. Keby si trochu sledoval trh jazdeniek, netaral by si tu somariny. Premiove auta nieco stoja aj ako jazdene. Ci mi chces tvrdit, ze 4 rocny passat , 4 rocne mondeo a 4 rocny mercedes C s najazdenymi +/- 130tisic km, porovnatelnymi motormi a vybavou stoja rovnako? Skus sa pozriet co stoji passat ci mondeo 2008 a taka audi A6 z roku 2010, obe s rovnakymi km.. Tie cenove rozdiely tam su a ak si trochu vzdelany v autach a jazdil si na roznych autach, tak pochopis, kde je ten rozdiel premie a nepremie. V prvom rade, VW ci ford a aj ostatne auta koncia na velkosti passatu ci mondeo, kde premia ma tam len stred ponuky a ponuka hlavne o triedu ci dve vyssie auta.
Avatar - 3_diamanty
4. 12. 2014 14:56
Re: Špecifikum GB
mas pravdu... tie ceny padaju prudsie az po nejakych 5-6 rokoch.... 4 rocne jazdenky nesledujem .. ale 10 rocna premiovka je uz bezne za cenu nepremioveho auta.... a dnesne premiovky padnu este ovela rychlejsie.... nakolko dnesna nepremiova konkurencia nestraca takmer v nicom na premiovky uz dnes.... za par rokov bude premia ako ju roky pozname uz len minulost.... vsetky auta budu mat spolocnych coraz viac dielov a dodavatelov .... stava za z toho pekelne zaujimava skladacka ... z ktorej uz nikto nevytrca.... vsetky automobilky su si navzajom coraz rovnejsie a blizsie....
Avatar - speedfred
4. 12. 2014 15:23
Re: Špecifikum GB
Prosim ta skus sa najprv previezt v premii a nepremii a hlavne si pozri rozsah vybavy,motorov atd.Nevravim ze premia ne to naj,ale rozdiely tam stale su.
4. 12. 2014 19:24
Re: Špecifikum GB
:yes: :yes: :yes:
Ale on to aj tak nepochopí ...
4. 12. 2014 15:23
Re: Špecifikum GB
>:D Toppore, neprémiová konkurence ztrácí právě úplně ve všem. Ale omezený člověk to nechce vidět. Prémie nabízí víc motorů, typy podvozků, pohonů, výbavu, o které se neprémiovkám zatím zdá... Už se prober.
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 15:44
Re: Špecifikum GB
Abys dostal ošklivou nebo obyčejnou holku se nemusíš tolik snažit a vložit tolik úsilí ( penez), jako do pěkný luxusní holky. A taky ti uvaří, vypere a možná i podrží:)) vím , že si nejezdil v prémii, tak doufám že ses aspoň povozil na nějaké pěkně slečně. Jinak už nevím, jak ti ten rozdíl přiblížit.
4. 12. 2014 15:57
Re: Špecifikum GB
Ty asi neznáš celou Topperovou historii, co? Jinak by ses neptal a věděl bys, z čeho ta frustrace :-)
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 15:59
Re: Špecifikum GB
Nějakej patek sem chodim, ale takhle hluboký vztah spolu ještě nemame:) znám jen jeho Felicii, rodičů Lancera a nějaký kdovíjak starý Pajero;)
5. 12. 2014 07:42
Re: Špecifikum GB
Tak to víš všechno o té automobilové části toppera :-)
4. 12. 2014 19:21
Re: Špecifikum GB
To sú krčmové reči, lebo na prémiu nemáš.
Avatar - white label
4. 12. 2014 15:20
Re: Špecifikum GB
Ale vysvětluj to takovému topperovi (KIA-World) a nejen jemu. ;-)
4. 12. 2014 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
4. 12. 2014 18:54
Re: Špecifikum GB
Kritizovat, nebo urážet...?
4. 12. 2014 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
4. 12. 2014 22:44
Re: Špecifikum GB
Přímo odpovědět prostě neumíš.
Pokud kritizovat, tak ne, pokud zbytečně urážet, tak ano..., v obou případech padni komu padni.
5. 12. 2014 00:09
Re: Špecifikum GB
Tuto odpověď na Googlu nenajde, takže se ptáš zbytečně ;-)
5. 12. 2014 06:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2014 06:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2014 06:35
Re: Špecifikum GB
Já tě teda tak nastudovanýho jako ty máš ostatní nemám. Podívej se na svoje vlastní reakce a hodnotu nemalýho množství příspěvků, který sem dáváš. Kolik je jich reálně o tom, na co se zaměřuje tento web? 10%? Ostatní je urážlivej a urážející plebs, kterej v konečným výsledku výrazně upadá pod (ne)hodnotu přispivatele, kterýho kritizuješ.

Udělej tlustou čáru a pojď se bavit o autech ;-)
5. 12. 2014 08:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2014 08:41
Re: Špecifikum GB
...dá se regovat korektně ;-) .

Co to bylo o autech tady? Aaaa...Mondeo, prémie/neprémie atd... :-)
5. 12. 2014 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Midlosek
4. 12. 2014 15:42
Tak nevím,
ale pan Dylan Setterfield z CAP Automotive, jaksi opomenul fakt, že do dvou let má Mondeo facelift a do pěti let tady bude nový model. V Evropě tím Mondeo alespoň na jednu generaci srovná krok s Passatem, který by měl mít nový model také po pěti letech.
V Americe a Číně by se auto po pěti letech bez faceliftu a po sedmi letech bez modelové obměny, stalo nejspíš slušným ležákem.
Teď na té Fordí modelové globalizaci evropský trh asi vydělá, ale na zůstkovou cenu po třech letech to příznivé rozhodně nebude ;-) .
Příští Mondeo bude konečně snad "žhavá novinka", ne jako to co se možná začne dostávat časem i k zákazníkum u nás. Příští týden už Ford bude školit techniky na nové Mondeo, tak by se do ČR už mohlo konečně něco taky dostat....
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2014 15:56
Golf drzi 75%?
Chapu ze se bavime o Anglii a taky o jine tride... ale ze by to padalo fakt takhle rychle?

Golf VI, kupovany jako skladovka pul roku pred uvedenim G VII... za 339-tis, prodany po 3 letech s najezdem 64.000 za 250-tis.... tot skoro 75% puvodni ceny.

Hmmm... dle statistiky asi spis stesti na blbce co to koupil.
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2014 17:27
Re: Golf drzi 75%?
nebude to tou skladovkou? Aka bola realna cena? Tieto statistiky nerataju so zlavami ale s cennikovymi cenami.
Avatar - AUDIRS6
4. 12. 2014 16:19
Popleteny anglan a popleteny Toper...
Nic ine ma po precitani si clanku a diskusie zatial nenapada :-!
To, ze ale ten "anglan" nezohladnuje fakt, ze auto je uz 2 roky moralne zastarale - nakolko je uz 2 roky predavane za velkou mlakou, to ma ale asi udivuje viac, nez nevedomost Topera v rozlisovani kvality medzi premiou a mainstreamom 8-s
Dalsia "zaujimavost" :
Pisat tu predpokladane km dizla po 2 rokoch 48 000 a mensieho benzinu po vyse 90 000 a 3 rokoch - to chce ten pisalek asi tvrdit, ze benziny maju behat viac / rok ??? 8-s
Zo skusenosti v EU ale aj v GB tiez je jasne, ze viac nabehaju za porovnatelne obdobie nadtaky, lebo je ich vacsie percento firemnych, takze tieto "hausnumera" su komplet od veci :-!
Keby aspon porovnaval klasicku situaciu - 3 rocne auto ( vo firme po leasingu ) , nabehanych cca 120 000 km...to uz by sa dalo nieco spiritizovat...Takto :no:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 16:31
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Na co tolik nenávisti proti Mondeu? Někdo ti sáhl na Audi co? >:D

V ČR je tohle stejne nesmysl, nevím jak v GB, ale třeba v Irsku jsou Fordi dost oblíbení, takže je to tam možné... no a co? Neboj, Audi prodáš u nás lépe, to se klidně vsadím >:D
Avatar - Midlosek
4. 12. 2014 16:43
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Ale on má pravdu předsedo, o Audi nepadlo ani slovo, já dávám :yes:
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 16:47
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Má pravdu v tom, že ty nájezdy jsou na naše poměry nereálné, ale mimo diskutérů zde lidi stejně ve velké části případů ani netuší, že tohle Mondeo už 2 roky jezdí v USA... Morální zastaralost převládá zde na Webu (co je morálně zastaralé se dá polemizovat, v Eropě je to nový model, mne jako kupci je jedno, jestli koupím fungl novinku, nebo dvouletý model, nemam to na vytahování, že jsem první).. navíc ho nikdo z nás ani nejel. A s tím Audi je to narážka, protože Mondeo předčilo přeci prémii ne? O tom je článek ;)

Vím, že je to blbost, jen se kvůli tomu nemusí čertit >:D
Avatar - AUDIRS6
4. 12. 2014 16:57
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
a ani sa koli tomu necertim ;-)
To s moralnou zastaralostou - je sice osemetne, ale co do stvarnenia niektorych veci v interieri ( a no to som ja "ultraortodoxny audinak" ) tam to moze Forda trochu mrziet...
Co sa zostatkovej hodnoty tyka - nech ! >:D - furt bude podobne stara Audi drahsia nez porovnatelne Mondeo - koli obstaravacej cene a vybave, ktoru, pri vsetkej ucte k Fordu, to mondeo asi este nejaky ten piatok mat nebude, plus - dovolim si prognozovat opotrebenie interieru na Neporovnatelny rozdiel voci Audi ;-)
Tot vsio ;-)
PS: To susedove Mondeo ma cca 4 roky - a ked ho porovnam s cca rovnako starymi Audinami v akych travim kopec casu....hmmm....Mondeo ma co zavidiet... ;-)
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 17:01
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Tak to opotřebení se na MK IV projevuje hodně málo. Mám 200 000 km, teď v prosinci už mu je čerstvých 6 let a když se staráš, tak je to tam pořád v perfektnim stavu, řadička už má trochu sedřenou kůži a volant v oblasti, kde ho držím, tak už taky trochu "plešatí", ale jinak mimo věcí, které sem si zničil sám, tak nic nevrže a vše vypadá, jako za nova ;) Souhlasím, že Audiny mají lepší materiály, koneckonců,. je to prémie ne?:D Ale Mondeo má všude také měkčeno ( narozdíl od Passatu i u kolen) a zub času a opotřebení se projevuje hodně sporadicky... To spíš zastarává dizajn >:D
4. 12. 2014 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
4. 12. 2014 16:49
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Diiiiiiky ;-)
Avatar - AUDIRS6
4. 12. 2014 16:47
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
:-) - sorry - nebolo to myslene tak "kruto" ako to mozno vyznelo... ;-)
Nove Mondeo som zatial videl nazivo len raz, ani som v nom este nesedel, ale popracujem na naprave ;-) Len zatial co som mal moznost citat nejake tie testiky a vidiet fotky, tak ma akosi dostatocne neoslovilo. Minulu generaciu ma sused. Par krat som s nim pobehal nejake tie km, tak viem co mam ocakavat z hladiska porovnavania.
Ale z toho, co som mal moznost zatial len z fotiek a sprostredkovanych dojmov moznost dozvediet sa, to o ziadnej slave nehovori :-|
PS: Joooo, niekto - a doteraz sa nevie kto - mi siahol na moju lasku z avataru - uz nieje... :'-(
Ale to s tymto nema suvis, a myslim, ze nahrada za nu je "adekvatna" . - len uz to nieje ta Laska :-(
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 16:55
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Chápu, já sem taky četl rozporuplné recenze, naposledy srovnávačku v autotipu, kde ho motoricky a jízdně řadí nad Passat (ale zase za stejnou cenu srovnávali silnější Mondeo), i když už ta jízda není prý tak agilní, nebo spíše "sportovní" jako u MK IV, nicméně je prý na tom lépe díky komfortu... Prý hodně ztrácí v kufru, nechápu trochu, že tak obrovské auto dopustí takovýhle fail. Pak se jim nelíbilo zpracování, ale, pokud je to jako u Focuse, tak se opravdu nebojím... Já MK IV mám, proto se těším, až se svezu, možná budu taky zklamaný, určitě to auto neřadím na piedestal, nebo si nemyslím, že převálcuje prémii, ale nezatracuji ho ;)

Já sem se vydal vyzkoušet Focuse po Fl, protože o něm taky tady chodí fámy, že prý už není co býval a jak vypadá vi nteriéru ( nejvíce od lidí, kteří naposledy jezdili v 1. či 2. generaci a tuto znají jen Topperovsky z obrázku:D). To auto mne velmi mile překvapilo, v zatáčkách super ( jezdil sem i před FL FOFO), žádná změna k horšímu se nekonala, komfort super a určitě bych ho řadil k tomu nejlepšímu v nižším středním mainstreamu. Golf má o trochu hezčí výplně dveří, jinak materiálově a zpracováním jsou si rovni. Focus se mi líbí více jízdně....

Skepticky budu až si to auto prohlédnu a vyzkouším, jinak tvého vozu je mi líto.. to naštve každého... :/ čím jezdíš ted?
Avatar - AUDIRS6
4. 12. 2014 17:00
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Cayenne S 1.g po FL ;-)
proste tie V8 benziny si ma akosi furt vedia najst ;-)
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 17:02
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
:yes: Tak, tohle auto respektuju, ale nechtěl bych ti platit benzín >:-[]
Avatar - AUDIRS6
4. 12. 2014 17:17
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
bol som prekvapeny, ze sa mi to moc oproti mojim zvyklostiam nezmenilo ! :-O :yes:
Ked sa snazim ist ako "clovek" >:-[] , tak priemer aj do 14 !!! No ale ked sa snazim trosku si zaspominat na moju staru lasku a skusit si to aj trosku uzit..... >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 17:40
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
>:D Já se přiznám, že bych to neuživil, ale neznamená to, že se mi to nelíbí >:-[]
Avatar - Midlosek
4. 12. 2014 17:05
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Buď v klidu, celou republiku u nás objel kamion a na něm dva kusy Mondea ;-). Těžko se bude hledat někdo, kdo by v tom už jel.
Ford ČR sice píše, že první kusy budou u zákazníků na přelomu listopadu a prosince, ale na nové Mondeo v ulicích si ještě nějakou dobu asi počkáme.
Já o to nestojím, ale dá se objednat zkušební jízda tímhle vozem, tak by mě zajímalo, jestli už někdo má alespoň zažádáno.
Mě stačí že jsem první garanci teď absolvoval s Mondeem natřikrát, nezbývá mi potom na něco podobného moc času...
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 17:11
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Já sem slyšel od prodejců, že nejdříve budou po novém roce, snad leden.

První garanci na třikrát? Co bylo za problém
Avatar - Midlosek
4. 12. 2014 17:27
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
První návštěva běžné úkony a obhlédnutí závad, objednání náhradních dílů. Druhá návštěva montáž nových dílů. Třetí návštěva je opomenutí přijímacího technika, auto načíst do systému k vyměněným dílům v záruce. Servis mám 50km ;-) .
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 17:39
Re: Popleteny anglan a popleteny Toper...
Tak to jo:) Já se lekl, že si měl nějaky abnormální problém:)
4. 12. 2014 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 12. 2014 19:12
Manazerske Mondeo ...
... hotova katastrofa.
Dvaja takyto devastatori byvaju pri mne. Rano - 10°C a na konci ulicky uz maju na tachometri 70 km/h. Potom brzdy, plny plyn, ... a tak dalej.
O dva roky ides za nimi a mondejka im dymia ko rusen.
;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
4. 12. 2014 19:27
Re: Manazerske Mondeo ...
Jen tak otázečku.... jiné auto takovéto zacházení zvládne lépe? Jen se ptám :-)
4. 12. 2014 22:01
Nájezdy
Celá tato statistika je v reálném světě nesmysl. Dvoulitrový diesel ve střední třídě se nekupuje na nájezd 16 tis/rok, ale na 35-50 tis za rok ( po dobu 3-4 let, pak to klesá). Naopak málo kdo upřednostní benzín pro nájezd 33 tis/ rok. Relevantní by byla cena diesel/benzín verzí pro nájezd 48tis i 96tis km, ne toto.

Hold další převzatý článek s nulovou vypovídající hodnotou u kterého redaktora nenapadlo ani nad údaji přemýšlet, jen CTRL+C, CTRL+V a google překladač. That's all :-| :'-(
Rozbalit vlákno
3
4. 12. 2014 23:01
Re: Nájezdy
Zapomínáš na to že v západním světě je auto střední třídy rodinné auto. Tzn. nejsou to firemní auta a firemní kilometry.
5. 12. 2014 00:30
Re: Nájezdy
Nezapomínám, v tom západním světě se pro rodinu kupují SUV, crossovery, MPV. Na ten západ jezdím často a v té střední třídě jezdí jeden, max dva lidé, jako rodinné to moc vidět není. Navíc až na pár vyjímek nikdo nekupuje diesel na 15 tis/ rok.
5. 12. 2014 06:42
Re: Nájezdy
Já do toho západního světa jezdím taky často a pro většinu tamějších lidi je kombi střední třídy ideál. U nás taky jenže místo něj si musí koupit Fabii protože ta střední třída aut je pro ně jaksi finančně ne dosažitelná.

Ve Francii je 80% aut dieselových a věř tomu že tak půlka z nich kolem těch 15 - 16 tisíc nejede. Předpokládám že ten angličan který sepsal tu prognózu zná trh v UK lépe než ty.
5. 12. 2014 06:12
Hlášky pro ventilek <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Některý hlášky jsou tak náramný, že doufám v povšimnutí předsednictva Zlatýho ventilku. Topperova toporná snaha sdělit něco o čem nemá bohužel ani ánunk je známá, jen se stává čím dál tím otřepanější a vtipná už dokonce přestala být.
Další expert se pak pozastavuje nad tím jak je to možný, že by Mondeo dle účetních tabulek mohlo mít menší procentuální propad než jiní a argumentuj následnou vyšší prodejní cenu v totání částce.
Kluci to ve vás není trocha soudnosti?
O čem je prémie? Sakra sedni si do ní, nakonfiguruj, kup si šestiválec ve střední třídě s +300HP a pak mazej do VW nebo Peugeotu a chtěj to samý. Chtěj běžnej servis zdarma, požádej někoho ať ti postaví auto vyšší střední nebo vyšší třídy, chtěj zadokolkový nebo 4WD kupé...
Uvědomujete si už co je prémie? Uvědomujete si jak strašně se mýlíte s globálním vyřčením o téměř neexistenci střední třídy? Kdo tedy vyměnil svý Vectry, Passaty, Insignie, P407 za BMW, Audi, M-B, Jag/LR/RR, Volvo? Proč se násobně zvedly prodeje Maserati díky autu co má cenovku od 50kEUR? Nebo to je pro vás projev superbohatství? Ne, to je součást střední třídy obyvatelstva EU...

Svatá prostato ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
5. 12. 2014 11:25
Re: Hlášky pro ventilek <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
toto:
"...Další expert se pak pozastavuje nad tím jak je to možný, že by Mondeo dle účetních tabulek mohlo mít menší procentuální propad než jiní a argumentuj následnou vyšší prodejní cenu v totání částce...."
- si myslel mna ? 8-s
vid moje : 04.12. 16:57
pravdepodobne nepochopeny kontext ta asi viedol k takemuto niecomu. Totiz, premia bude vzdy drahsia nez ten mainstream, koli ocakavanej kvalite, pouziti premiovych materialov, spracovania, technologii...
Ja osobne praveze vobec nemam problem s tym, ze podla nejakeho anglana a jeho tabuliek ma mat Audi a BMW po jeho nasimulovanom opotrebeni nizsiu % hodnotu z nakupnej ceny. Len pisem, ze cely jeho pristup je absolutne neprikladovy, keby pouzil mnou spomenute cisla z : 04.12. 16:19, tak by som si to rad pozrel a potom sa nad tym aj zamyslel...
Takto je to len vyplod jeho riadne doohybanej fantazie. bodka. koniec.
A k tomu o com je premia... - dufam, ze to uz fakt nemala byt narazka na mna >:D
Za poslednych X rokov som nevlastnil inu znacku nez Audi, i ked aktualne som v prechodnom cakacom obdobi a cakanie mi sprijemnuje Cayenne S ;-)
Jasne ze medzicasom mi rukami preslo x kadejakych aut, ktore som mal na kratko koli uloham, ktore som dostaval na kratku dobu ( vacsina mainstream ), takze tie rozdiely som mal moznost testovat jo sakra dlho a za seba hovorim: Audi for ever !!!! >:D
Takze tak ;-) >:D
24. 6. 2015 19:19
O ničem ...
Z jedné strany se píše o tom ,že majitelé těchto aut najedou ročně klidně 50000 km a najednou hodnotí cenu auta po třech letech a nájezdem 48000 km !!!!!
Stejně je to pád hroznej . Takřka nové auto ,motor po zajetí a cena 40% původní !
Myslím ,že jsou to spíš ceny, které nabídne prodejce na protiúčet než reálná cena cena na bazaru .
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku