Pomalu se začínáš řadit do houfu mentálních zoufalců, co nedokážou vést diskusi bez vw a gtiho. To je pořád keců, aby toho nechal, diskutujme o autech nejen o VW, bla, bla, ale když má dojít na věc, nezmůžeš se na nic než na rádobyironické variace na způsob toho komu se vysmíváš. Opravdu originální. :no:
Ale prosím Ťa, prehral si veselú letoru v kartách? Mne tie chválospevy na Foxa proste stále rezonujú v ušiach, tak prečo by som si nerýpol? Tých mojich "napodobenín" nie je zďaleka toľko, aby hneď museli prekážať. Nebaví ma byť stíle vážny a seriózny. Však keď Ti to nevyhovuje, nemusíš reagovať. ;-)
Ale nemaj obavu, všetko trvá len začas, aj mňa to prejde... :-) A nikomu nenadávam do tupcov...
Nevravím, že nemáš pravdu, ale keby GTI namiesto každého svojho braVWo radšej venoval euro chudobným deťom v Afrike, vyriešili by sme problémy tretieho sveta >:-[]
ale choď..F500 musíš predsa hľadať lupou pred delvitou a aj tak žiadny nenájdeš..miestni štramáci tak vraveli...to skôr nejakú zdochnutú líšku na krajnici..
Jo to je pravda...Jsou to draci...
Jinak jen malou vsuvku...
To co se VW jaksi nepovedlo dotáhnout do konce, tak to vypadá, že se povede Fiatu s novým Topolinem. Vypadá to tak, že bude mít motor vzadu nad zadní nápravou.Brzy vyjede nový král městských pidivozítek... :yes:
To, že VW není výrobce městských vozítek, to tu ví asi každý. Tohle je parketa Fiatu. Ten je udělat umí a potvrzuje to. Stejně tak, jako potvrzuje, že pokud udělá auto větší, než je Golf, jde o prodejní tragédii.
Co se týče této kategorie vozidel a samotného VW, počkal bych na model Up!, který určitě zasáhne do prodejů výrazněji než meziprodukt Fox.
VW je značka, která se globálně orientuje na střední a vyšší střední segment. Fiat oproti tomu zase na minivozy.
No já nevím, on se tam cpe a mnohdy se mu to daří lépe, než se prodrat do minivozů. Příkladem buď úspěšný Touareg a možná i Passat CC a třeba neúspěšný Paheton.
S tím bravem nesouhlasím ano u nás je to propadák což je škoda. Ale my jsme velmi malý trh a nemůžeš soudit jestli je to propadák podle naších prodejů. Je to podobné jako bych řekl že v monaku je vw propadák protože se tam prodá víc Ferrari atd.
No, vezmu li prodeje Golfu, Focuse, Meganu, tak Bravo jen paběrkuje. Myslím to celoevropsky. Důvody nechť si vymyslí každý sám. Ale jsou myslím zřejmé.
Ano To máš Pravdu ale je hloupé říct že je to propadák Pokud Automobilka neprohlásí že vůz je ztrátový (phaeton) nebo pokud v klasické produkční době nezačne uvažovat o zkrácení života modelu protože nejsou spojeni s prodejem (Golf 5) tak to propadák není i když má menší prodeje než konkurence. Nebo snad víš jaký plán má Fiat s Bravem??
U Brava sa potvrdzuje, že krása nestačí.
Načo ti bude pekná baba, keď to bude zároveň blbé nemehlo? Vynadívaš sa, a omrzí. Nedostatky prestaneš znášať hodne rýchlo. Potrebu najmä technickej vyzretosti a dokonalosti u Fiatu zrejme nedocenili.
Rekl bych, 1) nejsou skladem, velky zajem v zapadni EU. 2) registrace na dealery. Posunute odprodeje az treba na brezen 2009. Lepsi ceny u starsich akcnich modelu Fusion a stara Fiesta. ;-)
[odkaz]
V cele EU se prodalo 5200 new Ka ;-) Uspesneho v CR Fusinu 4000. Tak nejde koukat jen na Ceskou v tvem pripade Slovenskou zadnici. To neobkecas ;-) Mimo to jen jsem odpovidal siru.
No po 5 letech prodeje je to stále úspěch panda je prostě skvělá :yes:. Hovoří pro ní i to že spárk který je mnohem mladší už se neprodává jak by si u CH přály. Samozřejmě gratuluji 2 i10/picanto super výsledek. A 500 je kapitola sama o sobě v tomhle segmentu je to premiovka takže 12 kusů je krásný výsledek.
Ale no tak... :-) Ten "mnohem mladší" Matiz (u nás Spark) se vyrábí od roku 1998 a prošel jen 2 menšími facelifty, v roce 2000 a zjara roku 2005. Zatímco ta Tvoje Panda se vyrábí sice od roku 1980, ale druhá generace, o které je tu řeč, teprve od roku 2003 se 2 menšími facelifty (2005 a 2007). Jinými slovy Panda II je ve skutečnosti o 5 let mladší a poslední facelift také proběhl o 2 roky později než u Matize/Sparka... :-! Jinak Spark byl i minulý rok (stejně jako v roce předminulém) nejprodávanějším autem své třídy u nás, takže by mě docela zajímalo, co si podle Tebe u CH přáli víc? >:D
Jo a to, že se v lednu 2009 prodalo o 5 Pand více jak Sparků, to myslím nikoho soudného vzrušovat nemůže, natož aby si trhal kvůli tomu žíly! >:-[] Vsaď se, že v únoru to Spark Pandě pěkně nandá (neboť teď výrazně zlevňoval - Panda je od 177 900 Kč, Spark od 163 900 Kč a na leasing dokonce už od 149 900 Kč, resp. ve skutečnosti u dealerů za 109 000 Kč). :yes:
PS: Fiat 500 není žádná prémiovka (jak by taky mohl za směšných 280 tisíc), ale nanejvýš tak stylovka/imageovka, takže ty objemy prodeje celkem nic moc, ale myslím, že v dalších měsících určitě porostou...
Matiz/Spark 2005 není facelift, nýbrž nová generace, byť na konstrukčním základu té předchozí (ale to dělají dnes všichni i o dvě třídy výše :o)) Auto má úplně jiný design, žádný panel karoserie není shodný, takže bych zde nehovořil o faceliftu.
Nechci ti kazit iluze, ač má Spark mnoho dílů karosérie jiných, tak uvnitř to je stále starý známý Matiz, tomuhle by se, podle mne, mělo říkat velký facelift. Ale neber si to osobně, myslím si, že Spark má stále, i přes své stáří, co nabídnout. Původní karosérii Matiz navrhl pan mistr designu Giugairo pro Fiat jako nástupce Cinquecenta, ale Fiat, ke své škodě, o ni neměl zájem. Jinak tohle auto je určené do města, je velice směšné potkat na D11 Matize se čtyřmi "kravaťáky" uvnitř.
Že si je VW kupuje sám pro sebe?....Přece nemůze bejt možný, že někdo dá přednost hrůze jménem Fox před lahůdkou jako je F500. PREČO???, MOŽE MI NIEKTO VYSVETLIT KTO SI KUPI FOXA, KEĎ MOŽE MIŤ F500?? PREČO, PREČO??? TUPCI, NEZNÁLKOVIA. >:D
Poronávať Fiat 500 s Foxom, to je ako porovnávať Logan MCV s Volvom V70. Vážne máš ten pocit, že ten čo rozmýšľa o cenových kategóriach Fiatu 500 si spomenie na Foxa? Nuž, premda, ja pevne verím, že titul najväčšieho neználka roku ťa v zlatehom ventilku neminie. :-);-):yes:
Ty tupec, ty nevieš, že konkurentom Foxa je len Tata Nano? V této konkurencii VW v Česku predáva o 200% viacej Foxú než Tata a preto je Fox leaderem mezi konkurencií. >:-[]
Hyundai a Kia sa tlačia na naše trhy a ako sa zdá - miniautá už majú vo vrecku.
Ceed preháňa Oktáviu a na Fábiu sa už chystá ťažký kanón - i20! V základe mať rádio i so všetkými dnešnými "hračkami" a 8 airbagov je už pre Fábiu smrteľná kombinácia. A motor 1,6 CRDi o výkone 128 koní to je už trhač nášho nekvalitného asfaltu : ).
......kousky typu VW Fox se moc nechytly, alespoň v našich končinách. Nicméně fandím Fiatu Panda, se kterou mám jen samé dobré zkušenosti. Lepší pozici bych přál Twingu. Rozhodně je to jeden z etalonů segmentu (pokud nepočítám prémiového zástupce třídy, Fiata 500) a má kvality na setření modelů z TPCA...
No a Hyundai i10, jakožto (na poměry třídy) velmi vyspělé auto dokazuje velmi zdařilý a zatím neutuchající vzestup korejské automobilové produkce... :yes:
Nejlepším autem v tabulce je FOX, to tu ví každý, ne ovšem každý by to přiznal. Jistě, vnitřním prostorem největší auto třídy MINI. Se***vat mu může jen mezitřídně rozkročený SWIFT. V této tabulceje to ovšem je o něčem jiném, zde nejde o kvalitu zpracování o vnitřní prostor, zde nejde o krásu, zde se hraje jen a než o prachy. Vata, děngy, chechtáky, škvára, love... než o to zde jde.
Proto je možné, že na prvních dvou místech nejsou jak nejlepší (FOX) tak nejkrásnější (F500). To je všechno., Kdo má prachy a chce nejlepší, nepraktičtější auto, bere zde Foxe, kdo chce krásu, styl, o to ovšem menší praktičnost bere F500. Ti ostatní dělají tuhle tabulku.
Ironie? Seděl jsi v tom? Neseděl, odtušuješ jen ze snímků... Fox je nejlepší v tom, o co usilují malé vozy - v prostornosti. Uznávám, že je spolu se Swiftem na mezitřídní pozici, přesto je to stále Mini. Dále technikou, například v jízdních vlastnostech je to král třídy bez jakýchkoliv pochyb. Ergonimie je taktéž referenční, no prostě je to (malý) Volkswagen. Tohle ví každý kdo se jen trochu o auta zajímá. Samo, že tuhle kvalitu musíš zaplatit. Neměj obavy, že VW neví, na co v Německu cílová skupina Foxe má. Zajeď se tam podívat, je to zcela regulerní auto - staří lidé, mladá holka... dokonale to funguje.
Pokud bych měl vyzdvihnout něco na závěr - vnitřní prostor, celá kompozice kokpitu. Ostatně vyzkoušej si to sám, určitě budeš velmi mile překvapen. Které jiné auto v této třídě ti uvnitř nabízí prvky z o třídu většího auta (POLO)?
Bohužel, je v Evropě pro VW tento segment segmentem okrajovým, a tak pro vizualitu sáhnul přes oceán. Možná podcenil zájem o malé vozy s logem VW. A jak vidíš (ne v česku), Fox prostě přitahuje a prodává se. Jistě, přes to všechno je to prostě VW. A to se velmi počítá.
Tak sedni do Foxe a napiš mi, jak ses v něm cítil, jo?
Fox? Nafúknutý plecháčik. Bambulatá kisnička na malých kolieskach. Jednoduché až hrubo vyzerajúce plasty. Dielenské spracovanie hlboko pod celkovú úroveň VW. Len jeden pár dverí, dosť hrozné sedadlá. Viditeľný holý plech v interiéri. Najčastejší motor 1.2 HTP. Neatraktívny dizajn. Predáva sa dobre. 2 ks voči desiatkam predaných kusov konkurencie, tomu sa hovorí úspech.
Myslím, že jsi Foxe neměl ani ty, protože ten už dávno nestíhá dohánět kvalitativní vlak, který nastolila většina konkurence...uboze strohý interiér s kvalitou, kterou by nikdo netipoval na německý vůz... ;-\
Vím, že jsi skalní srdcař VW, neboť by jsi jinak netvrdil to, že je Fox (snad ne etalonem) segmentu... >:D
No... Fox moc krásy nepobral, jeho původní jihoamerické geny jsou největším problémem i když je to pro mě stále stavitelnější než zrudičky i10, Picanto, Spark (pohled chlapa). Z ženského pohledu (potencionální kupující) to je však zcela opačně, ženský jdou po usměvavých zrůdičkách s čulibrkovým vnitřkem. Pak už stačí jen nalepit ceduli od 149.900 a je vystaráno. Fox a spol. si to může jít hodit.
Tak dobre. Keď sa zamyslím nad konkurenciou, tak Fox je ozaj najlepší spomedzi konkurentov, ale hovorí to o úrovni konkurentov, lebo ani Fox nie je nič extra a chváliť ho ako ostanté VW sa mi teda vôbec nezdá. Ale predsa len, nájde sa dosť aut, ktoré sú od neho lepšie. Veď ty sám si chválil Splach a Agilu, či nie? A či Panda? Rovnako tak aj i10 strčí celého Foxa do vrecka.