Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v lednu 2009: Hyundai i10 stále kraluje mezi minivozy, následují Panda a Picanto

Hyundai i10 zvítězil v kategorii nejmenších automobilů i v prvním měsíci nového roku. Za ním se umístil Fiat Panda a třetí je Kia Picanto.
Zpět na článek
11. 2. 2009 08:27
11. 2. 2009 08:38
11. 2. 2009 09:11
11. 2. 2009 12:14
11. 2. 2009 12:13
11. 2. 2009 12:16
11. 2. 2009 19:59
11. 2. 2009 20:04
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 20:42
11. 2. 2009 09:07
11. 2. 2009 22:06
11. 2. 2009 09:20
neregistrovaný "RayBan"
11. 2. 2009 10:13
neregistrovaný "RayBan"
11. 2. 2009 10:49
neregistrovaný "Sumi1982"
11. 2. 2009 11:35
11. 2. 2009 12:16
11. 2. 2009 12:24
11. 2. 2009 13:07
11. 2. 2009 15:26
11. 2. 2009 12:56
11. 2. 2009 13:00
11. 2. 2009 15:28
11. 2. 2009 15:54
11. 2. 2009 17:15
12. 2. 2009 13:03
12. 2. 2009 07:55
neregistrovaný "nrV"
11. 2. 2009 14:49
neregistrovaný "PREMDA"
11. 2. 2009 16:22
neregistrovaný "PREMDA"
11. 2. 2009 15:53
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 16:00
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 16:26
neregistrovaný "PREMDA"
11. 2. 2009 21:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 2. 2009 22:42
11. 2. 2009 23:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 2. 2009 23:49
12. 2. 2009 08:02
neregistrovaný "nrV"
12. 2. 2009 13:17
12. 2. 2009 14:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 2. 2009 08:42
12. 2. 2009 17:04
12. 2. 2009 17:25
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 23:36
neregistrovaný "Stas"
11. 2. 2009 08:27
Preboha
Čo za neználkov a chudákov kupuje tie malé autá, keď nerozoznajú kvalitu a hodnoty Foxa, a jeho náskok pred ostatnými autami? :-O Dva predané vozy?
Rozbalit vlákno
8
11. 2. 2009 08:38
Re: Preboha
Když chceš někoho sejmout, tak nebuď lacinej... jak některý auta v čele tabulky.
Avatar - T613
11. 2. 2009 09:11
Re: Preboha
jde vidět, žes lišku viděl leda v rezervaci ;-)
11. 2. 2009 12:14
Re: Preboha
A akú peknú...! >:D
11. 2. 2009 12:13
Re: Preboha
Veď to je ich plus, nie? ;-)
Avatar - Dinar
11. 2. 2009 12:16
Re: Preboha
Pomalu se začínáš řadit do houfu mentálních zoufalců, co nedokážou vést diskusi bez vw a gtiho. To je pořád keců, aby toho nechal, diskutujme o autech nejen o VW, bla, bla, ale když má dojít na věc, nezmůžeš se na nic než na rádobyironické variace na způsob toho komu se vysmíváš. Opravdu originální. :no:
11. 2. 2009 19:59
Re: Preboha
Ale prosím Ťa, prehral si veselú letoru v kartách? Mne tie chválospevy na Foxa proste stále rezonujú v ušiach, tak prečo by som si nerýpol? Tých mojich "napodobenín" nie je zďaleka toľko, aby hneď museli prekážať. Nebaví ma byť stíle vážny a seriózny. Však keď Ti to nevyhovuje, nemusíš reagovať. ;-)
Ale nemaj obavu, všetko trvá len začas, aj mňa to prejde... :-) A nikomu nenadávam do tupcov...
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 20:04
Re: Preboha
Konečne to tomu zúfalcovi niekto povedal. :yes:
Avatar - Ondore
11. 2. 2009 20:42
Re: Preboha
Nevravím, že nemáš pravdu, ale keby GTI namiesto každého svojho braVWo radšej venoval euro chudobným deťom v Afrike, vyriešili by sme problémy tretieho sveta >:-[]
11. 2. 2009 09:07
VWFox
Opět je nejkvalitnější auto na chvostu. ajaj dva kusy...
Jinak F 500 už jede i u nás. Alespoň jedna prodaná naftová verze. DObrý výsledek.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
11. 2. 2009 22:06
Re: VWFox
ale choď..F500 musíš predsa hľadať lupou pred delvitou a aj tak žiadny nenájdeš..miestni štramáci tak vraveli...to skôr nejakú zdochnutú líšku na krajnici..
neregistrovaný "RayBan"
11. 2. 2009 09:20
VW nárůst prodejů o 100%
Koncern zabral a jde do sebe, prodeje Foxe od prosince vystřelily raketovým tempem na dvojnásobek.

BRAVO VW ;-)
Rozbalit vlákno
4
11. 2. 2009 09:44
Re: VW nárůst prodejů o 100%
Jo to je pravda...Jsou to draci...
Jinak jen malou vsuvku...
To co se VW jaksi nepovedlo dotáhnout do konce, tak to vypadá, že se povede Fiatu s novým Topolinem. Vypadá to tak, že bude mít motor vzadu nad zadní nápravou.Brzy vyjede nový král městských pidivozítek... :yes:
neregistrovaný "RayBan"
11. 2. 2009 10:13
Re: VW nárůst prodejů o 100%
Přimlouvám se za znovuobjevení nejkrásnějšího Brava v sekci moje.auto.cz !
11. 2. 2009 10:17
Re: VW nárůst prodejů o 100%
Díky... ;-)
Avatar - gld
11. 2. 2009 22:07
Re: VW nárůst prodejů o 100%
>:D :yes: dobree
11. 2. 2009 10:16
Tady bude veselo.
Každopádně chci jasně zopakovat, že já ve svým Picantu jezdím protože chci, ikdyž bych si klidně mohl honit ego v Q7!
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2009 10:18
Re: Tady bude veselo.
Fuj švoráku světa... Na poličce svého dětského pokoje, můžeš jezdit i v Humvee... Bburago to jistí... :yes:
11. 2. 2009 14:50
Re: Tady bude veselo.
Bburago Humvee nevyrábí :-)
neregistrovaný "Sumi1982"
11. 2. 2009 10:49
Pre Gti
Kde si ? Cakam na tvoju odu na Foxa nejako ti nie je do reci. Ale o Golfe tu tlachat vies na tri strany :-!
Rozbalit vlákno
11
11. 2. 2009 11:35
Re: Pre Gti
To, že VW není výrobce městských vozítek, to tu ví asi každý. Tohle je parketa Fiatu. Ten je udělat umí a potvrzuje to. Stejně tak, jako potvrzuje, že pokud udělá auto větší, než je Golf, jde o prodejní tragédii.

Co se týče této kategorie vozidel a samotného VW, počkal bych na model Up!, který určitě zasáhne do prodejů výrazněji než meziprodukt Fox.

VW je značka, která se globálně orientuje na střední a vyšší střední segment. Fiat oproti tomu zase na minivozy.
11. 2. 2009 12:16
Re: Pre Gti
Asi tak. ;-) Iba ten vyšší stredný segment je tiež skôr iba snom, podobne ako stredná trieda pre Fiat. ;-)
11. 2. 2009 12:24
Re: Pre Gti
No já nevím, on se tam cpe a mnohdy se mu to daří lépe, než se prodrat do minivozů. Příkladem buď úspěšný Touareg a možná i Passat CC a třeba neúspěšný Paheton.
Avatar - T613
11. 2. 2009 13:07
Re: Pre Gti
CC? není to jen jiná karosérie na téma Passat?
11. 2. 2009 15:26
Re: Pre Gti
Je, ale VW ho prezentuje jako model vyšší střední. Je o něco dražší a tváří se, že patří jinam.
11. 2. 2009 12:56
Re: Pre Gti
Zatím jediný rozumný příspěvek :yes:
11. 2. 2009 13:00
Re: Pre Gti
S tím bravem nesouhlasím ano u nás je to propadák což je škoda. Ale my jsme velmi malý trh a nemůžeš soudit jestli je to propadák podle naších prodejů. Je to podobné jako bych řekl že v monaku je vw propadák protože se tam prodá víc Ferrari atd.
11. 2. 2009 15:28
Re: Pre Gti
No, vezmu li prodeje Golfu, Focuse, Meganu, tak Bravo jen paběrkuje. Myslím to celoevropsky. Důvody nechť si vymyslí každý sám. Ale jsou myslím zřejmé.
11. 2. 2009 15:54
Re: Pre Gti
Ano To máš Pravdu ale je hloupé říct že je to propadák Pokud Automobilka neprohlásí že vůz je ztrátový (phaeton) nebo pokud v klasické produkční době nezačne uvažovat o zkrácení života modelu protože nejsou spojeni s prodejem (Golf 5) tak to propadák není i když má menší prodeje než konkurence. Nebo snad víš jaký plán má Fiat s Bravem??
11. 2. 2009 17:15
Re: Pre Gti
O těch plánech to myslím bylo několikrát řečeno. Už Stilo mělo plnohodnotně konkurovat výše zmíněným. Nejen technicky, ale i prodejně.
12. 2. 2009 13:03
Re: Pre Gti
U Brava sa potvrdzuje, že krása nestačí.
Načo ti bude pekná baba, keď to bude zároveň blbé nemehlo? Vynadívaš sa, a omrzí. Nedostatky prestaneš znášať hodne rýchlo. Potrebu najmä technickej vyzretosti a dokonalosti u Fiatu zrejme nedocenili.
11. 2. 2009 12:47
chybejici káčko..
trošku překvapení..že ani jedno Ka se neprodalo.....je krásné zevnitř i zvenku..super jezdí....jen ta cena :-(
Rozbalit vlákno
6
11. 2. 2009 16:09
Re: chybejici káčko..
Rekl bych, 1) nejsou skladem, velky zajem v zapadni EU. 2) registrace na dealery. Posunute odprodeje az treba na brezen 2009. Lepsi ceny u starsich akcnich modelu Fusion a stara Fiesta. ;-)
[odkaz]
Avatar - gld
11. 2. 2009 22:08
Re: chybejici káčko..
nula je stále nula nech to obkecáš sebelepšie
12. 2. 2009 01:11
Re: chybejici káčko..
V cele EU se prodalo 5200 new Ka ;-) Uspesneho v CR Fusinu 4000. Tak nejde koukat jen na Ceskou v tvem pripade Slovenskou zadnici. To neobkecas ;-) Mimo to jen jsem odpovidal siru.
Avatar - gld
12. 2. 2009 13:07
Re: chybejici káčko..
a ja som reagoval na teba..

nevravm o fjúžne, ten sa predáva ok, vravím o novej fieste ktorá sa..nepredáva
12. 2. 2009 20:52
Re: chybejici káčko..
>:D >:D >:D Nova Fiesta ma rekordni prodeje za minuly mesic v EU 28,300 ;-)
Avatar - gld
12. 2. 2009 21:41
Re: chybejici káčko..
o tom hodíme pokec keď bude článok o celo európskych predajoch
11. 2. 2009 12:52
Bravo Panda /500
No po 5 letech prodeje je to stále úspěch panda je prostě skvělá :yes:. Hovoří pro ní i to že spárk který je mnohem mladší už se neprodává jak by si u CH přály. Samozřejmě gratuluji 2 i10/picanto super výsledek. A 500 je kapitola sama o sobě v tomhle segmentu je to premiovka takže 12 kusů je krásný výsledek.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - DaewooMaster
11. 2. 2009 16:52
Re: Bravo Panda /500
Ale no tak... :-) Ten "mnohem mladší" Matiz (u nás Spark) se vyrábí od roku 1998 a prošel jen 2 menšími facelifty, v roce 2000 a zjara roku 2005. Zatímco ta Tvoje Panda se vyrábí sice od roku 1980, ale druhá generace, o které je tu řeč, teprve od roku 2003 se 2 menšími facelifty (2005 a 2007). Jinými slovy Panda II je ve skutečnosti o 5 let mladší a poslední facelift také proběhl o 2 roky později než u Matize/Sparka... :-! Jinak Spark byl i minulý rok (stejně jako v roce předminulém) nejprodávanějším autem své třídy u nás, takže by mě docela zajímalo, co si podle Tebe u CH přáli víc? >:D

Jo a to, že se v lednu 2009 prodalo o 5 Pand více jak Sparků, to myslím nikoho soudného vzrušovat nemůže, natož aby si trhal kvůli tomu žíly! >:-[] Vsaď se, že v únoru to Spark Pandě pěkně nandá (neboť teď výrazně zlevňoval - Panda je od 177 900 Kč, Spark od 163 900 Kč a na leasing dokonce už od 149 900 Kč, resp. ve skutečnosti u dealerů za 109 000 Kč). :yes:

PS: Fiat 500 není žádná prémiovka (jak by taky mohl za směšných 280 tisíc), ale nanejvýš tak stylovka/imageovka, takže ty objemy prodeje celkem nic moc, ale myslím, že v dalších měsících určitě porostou...
11. 2. 2009 20:34
Re: Bravo Panda /500
Matiz/Spark 2005 není facelift, nýbrž nová generace, byť na konstrukčním základu té předchozí (ale to dělají dnes všichni i o dvě třídy výše :o)) Auto má úplně jiný design, žádný panel karoserie není shodný, takže bych zde nehovořil o faceliftu.
neregistrovaný "nrV"
12. 2. 2009 07:55
Re: Bravo Panda /500
Nechci ti kazit iluze, ač má Spark mnoho dílů karosérie jiných, tak uvnitř to je stále starý známý Matiz, tomuhle by se, podle mne, mělo říkat velký facelift. Ale neber si to osobně, myslím si, že Spark má stále, i přes své stáří, co nabídnout. Původní karosérii Matiz navrhl pan mistr designu Giugairo pro Fiat jako nástupce Cinquecenta, ale Fiat, ke své škodě, o ni neměl zájem. Jinak tohle auto je určené do města, je velice směšné potkat na D11 Matize se čtyřmi "kravaťáky" uvnitř.
neregistrovaný "PREMDA"
11. 2. 2009 14:49
2 MASOCHISTI
Že si je VW kupuje sám pro sebe?....Přece nemůze bejt možný, že někdo dá přednost hrůze jménem Fox před lahůdkou jako je F500. PREČO???, MOŽE MI NIEKTO VYSVETLIT KTO SI KUPI FOXA, KEĎ MOŽE MIŤ F500?? PREČO, PREČO??? TUPCI, NEZNÁLKOVIA. >:D
Rozbalit vlákno
8
11. 2. 2009 15:26
Re: 2 MASOCHISTI
Tenhle příspěvek asi nemyslíš vážně, že?
neregistrovaný "PREMDA"
11. 2. 2009 16:22
Re: 2 MASOCHISTI
Si to přeber inženýre.
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 15:53
Re: NEZNÁLEK PETER
Poronávať Fiat 500 s Foxom, to je ako porovnávať Logan MCV s Volvom V70. Vážne máš ten pocit, že ten čo rozmýšľa o cenových kategóriach Fiatu 500 si spomenie na Foxa? Nuž, premda, ja pevne verím, že titul najväčšieho neználka roku ťa v zlatehom ventilku neminie. :-) ;-) :yes:
11. 2. 2009 15:57
Re: NEZNÁLEK PETER
Na to radši nebudu reagovat radši vůbec. :no: Možná jen že bys měl asi sundat ty tvoje VW brýle a pořádně se rozhlédnout.
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 16:00
Re: NEZNÁLEK PETER
Chceš poveadť, že Fox je konkurent pre FIat 500?
Avatar - gld
11. 2. 2009 22:10
Re: NEZNÁLEK PETER
fox je konkurent bugatti veyron tak kuš..už to všetci vieme, nepripomínaj nám to
11. 2. 2009 23:08
Re: NEZNÁLEK PETER
Pravě že není. Fox 500 konkurovat nemůže pokud jsi to tak myslel tak se omlouvám.
neregistrovaný "PREMDA"
11. 2. 2009 16:26
Re: NEZNÁLEK PETER
Ty tupec, ty nevieš, že konkurentom Foxa je len Tata Nano? V této konkurencii VW v Česku predáva o 200% viacej Foxú než Tata a preto je Fox leaderem mezi konkurencií. >:-[]
11. 2. 2009 17:37
Kórea to rozbehla.
Hyundai a Kia sa tlačia na naše trhy a ako sa zdá - miniautá už majú vo vrecku.

Ceed preháňa Oktáviu a na Fábiu sa už chystá ťažký kanón - i20! V základe mať rádio i so všetkými dnešnými "hračkami" a 8 airbagov je už pre Fábiu smrteľná kombinácia. A motor 1,6 CRDi o výkone 128 koní to je už trhač nášho nekvalitného asfaltu : ).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 2. 2009 21:27
Tak jak koukám...
......kousky typu VW Fox se moc nechytly, alespoň v našich končinách. Nicméně fandím Fiatu Panda, se kterou mám jen samé dobré zkušenosti. Lepší pozici bych přál Twingu. Rozhodně je to jeden z etalonů segmentu (pokud nepočítám prémiového zástupce třídy, Fiata 500) a má kvality na setření modelů z TPCA...

No a Hyundai i10, jakožto (na poměry třídy) velmi vyspělé auto dokazuje velmi zdařilý a zatím neutuchající vzestup korejské automobilové produkce... :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2009 22:42
FOXTROT
Nejlepším autem v tabulce je FOX, to tu ví každý, ne ovšem každý by to přiznal. Jistě, vnitřním prostorem největší auto třídy MINI. Se***vat mu může jen mezitřídně rozkročený SWIFT. V této tabulceje to ovšem je o něčem jiném, zde nejde o kvalitu zpracování o vnitřní prostor, zde nejde o krásu, zde se hraje jen a než o prachy. Vata, děngy, chechtáky, škvára, love... než o to zde jde.

Proto je možné, že na prvních dvou místech nejsou jak nejlepší (FOX) tak nejkrásnější (F500). To je všechno., Kdo má prachy a chce nejlepší, nepraktičtější auto, bere zde Foxe, kdo chce krásu, styl, o to ovšem menší praktičnost bere F500. Ti ostatní dělají tuhle tabulku.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
11. 2. 2009 23:31
Re: FOXTROT
Vím, že to je ironie, ale pověz, v čem je Fox nejlepší?... :-) ... >:D
11. 2. 2009 23:49
Re: FOXTROT
Ironie? Seděl jsi v tom? Neseděl, odtušuješ jen ze snímků... Fox je nejlepší v tom, o co usilují malé vozy - v prostornosti. Uznávám, že je spolu se Swiftem na mezitřídní pozici, přesto je to stále Mini. Dále technikou, například v jízdních vlastnostech je to král třídy bez jakýchkoliv pochyb. Ergonimie je taktéž referenční, no prostě je to (malý) Volkswagen. Tohle ví každý kdo se jen trochu o auta zajímá. Samo, že tuhle kvalitu musíš zaplatit. Neměj obavy, že VW neví, na co v Německu cílová skupina Foxe má. Zajeď se tam podívat, je to zcela regulerní auto - staří lidé, mladá holka... dokonale to funguje.

Pokud bych měl vyzdvihnout něco na závěr - vnitřní prostor, celá kompozice kokpitu. Ostatně vyzkoušej si to sám, určitě budeš velmi mile překvapen. Které jiné auto v této třídě ti uvnitř nabízí prvky z o třídu většího auta (POLO)?

Bohužel, je v Evropě pro VW tento segment segmentem okrajovým, a tak pro vizualitu sáhnul přes oceán. Možná podcenil zájem o malé vozy s logem VW. A jak vidíš (ne v česku), Fox prostě přitahuje a prodává se. Jistě, přes to všechno je to prostě VW. A to se velmi počítá.

Tak sedni do Foxe a napiš mi, jak ses v něm cítil, jo?
neregistrovaný "nrV"
12. 2. 2009 08:02
Re: FOXTROT
Vzhledem k tomu, co píšeš, tě tak trochu musím podezírat, že jsi to auto (VW Fox) v životě neviděl. :no: :no: :no:
12. 2. 2009 13:17
Re: FOXTROT
Fox? Nafúknutý plecháčik. Bambulatá kisnička na malých kolieskach. Jednoduché až hrubo vyzerajúce plasty. Dielenské spracovanie hlboko pod celkovú úroveň VW. Len jeden pár dverí, dosť hrozné sedadlá. Viditeľný holý plech v interiéri. Najčastejší motor 1.2 HTP. Neatraktívny dizajn. Predáva sa dobre. 2 ks voči desiatkam predaných kusov konkurencie, tomu sa hovorí úspech.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 2. 2009 14:36
Re: FOXTROT
Myslím, že jsi Foxe neměl ani ty, protože ten už dávno nestíhá dohánět kvalitativní vlak, který nastolila většina konkurence...uboze strohý interiér s kvalitou, kterou by nikdo netipoval na německý vůz... ;-\

Vím, že jsi skalní srdcař VW, neboť by jsi jinak netvrdil to, že je Fox (snad ne etalonem) segmentu... >:D
12. 2. 2009 08:42
Re: FOXTROT
"...Nejlepším autem v tabulce je FOX..."

Tento bol fakt dobry! Daj este jeden... >:D
12. 2. 2009 17:04
Re: FOXTROT
No... Fox moc krásy nepobral, jeho původní jihoamerické geny jsou největším problémem i když je to pro mě stále stavitelnější než zrudičky i10, Picanto, Spark (pohled chlapa). Z ženského pohledu (potencionální kupující) to je však zcela opačně, ženský jdou po usměvavých zrůdičkách s čulibrkovým vnitřkem. Pak už stačí jen nalepit ceduli od 149.900 a je vystaráno. Fox a spol. si to může jít hodit.
neregistrovaný "507--"
12. 2. 2009 17:25
Re: FOXTROT
Tak dobre. Keď sa zamyslím nad konkurenciou, tak Fox je ozaj najlepší spomedzi konkurentov, ale hovorí to o úrovni konkurentov, lebo ani Fox nie je nič extra a chváliť ho ako ostanté VW sa mi teda vôbec nezdá. Ale predsa len, nájde sa dosť aut, ktoré sú od neho lepšie. Veď ty sám si chválil Splach a Agilu, či nie? A či Panda? Rovnako tak aj i10 strčí celého Foxa do vrecka.
neregistrovaný "Stas"
11. 2. 2009 23:36
....................
P A N DA F O R E W E R ! ! ! !
Rozbalit vlákno
0