Testy
V opravdu ostrém režimu by se předvedlo asi až na okruhu, ale na okreskách si motor řekl o cca šestinásobek normované spotřeby, tedy 12,5 litru.
Veru, pri teste hybridu je spotreba snáď najdôležitejším faktorom, preto okrajové a neurčité "aj šesťnásobok normovanej spotreby" je nedostatočné. Pri hybride je snáď dôležitý dojazd s baterkami pri rôznych režimoch, spotreba pri jazde s baterkami a bez nich v rôznych režimoch, dynamika s baterkami plnými, resp. vybitými atď.
mne sa nepaci ani dizajn.... auto na mna posobi moc umelo a chladne .... ale je to len moj pohlad
STEJNĚ JE TO NEJ MAŠINA POSLEDNÍCH 10TI LET...PRO PETROLHEADY: TOP GEAR JEJ TAKY ZVOLIL TÍM NEJLEPŠÍM CO TADY MOMENTÁLNĚ JE...
DESIGN JE VĚC NÁZORU, ALE V DNEŠNÍ DOBĚ UNIFIKACE Á LA VW JE TO HODNĚ OSVĚŽUJÍCÍ...
DESIGN JE VĚC NÁZORU, ALE V DNEŠNÍ DOBĚ UNIFIKACE Á LA VW JE TO HODNĚ OSVĚŽUJÍCÍ...
Souhlasím. Nechtěl bych to. Jsem rád, že já to ještě tady dojezdím na spalovacích motorech.
Diky. A v opravdu ostrem rezimu? V testu je popsana zabava na okreskach i pri vybitych bateriich, jaka byla spotreba v tomto rezimu (tedy maximalni mozna)?
spotřebu jsme v časopise uváděli v popisce fotky, což se zde na auto.cz bohužel nezobrazí. Každopádně co se týče elektrické jízdy, po městě si elektromotor bral okolo 20 kWh na 100 km, což odpovídá dojezdu zhruba 30 km na tento pohon. Při kombinovaném pohonu (benzin/elektřina) spotřeba konvenčního paliva oscilovala okolo 6,7 l, pokud v bateriích je již jen zbytkové množství energie, tříválec si řekne přibližně o 7,5-8 litrů.
S pozdravem
Ondřej Šámal, Auto Tip