Japonská automobilka Toyota Motor revidovala na základě výsledků z loňského posledního čtvrtletí predikci hospodářských výsledků za tento fiskální rok. Čistá ztráta za celý fiskální rok by měla dosáhnout 5,5 miliardy dolarů.
Neblbněte kucí,"jednička" Mirek,další Mirek a Zdenda nedávno říkali,že je to tady v Bohemii v poho ;-) ,vcelku klídek ...jo a prý je klika že máme tu Kačku(ne tu Neumannovou na běžkách),to prej je taky fajn...a něco na ten způsob tvrdil i Vašek z prognosťáku...tak teda nevím,jestli ty syčáci nejen v proradný EU zase nešířej poplašný zprávy >:-[] ...
PS:Znáte to,jde jim vo prachy... >:-[]
Šlo o nadsázku,nicméně na podzim zmiňovaní něco podobného veřejně tvrdili - nebo snad ne?...
PS:Tuším ještě v listopadu min.fin.obhajoval s úsměvem návrh st.rozpočtu + deficit...já vím,blábolím já...
Bohužel vyrábí to, co nepotřebuji a nevyrábí to, co potřebuj
Toyota není špatná, mám Corollu. Bohužel motorizace v Evropě je ubohá. Z benziňáků jen 1.4. ,1.6 a žádný zázrak. Nafťák při cenách v servisu jaké jsou a ceně nafty(a smradu z ní) už taky není to , zač by zákazník zaplatil horentní sumy. Prius v našich končinách je ekonomická sebevražda. Auris nesplnil očekávání. V nabídce chybí Auris s motorem Valvetronic 1.6,1.8,2.0. To však Toyota údajně nabízet nebude,protože by to prý nikdo nezaplatil. Z čehož mě plyne, že třeba HONDA 1.8 je asi to, co by mě zaujalo. Ale jinak dobrý. Zatím za necelých 5 let provozu s Corollou si až tak moc naříkat nemohu.
Re: Bohužel vyrábí to, co nepotřebuji a nevyrábí to, co potř
ono ani ta 1.8 od Hondy není nějáký zázrak... Jede to jen o trošku líp než moderní 1.6 -tka. Nějáký nadpozemský zážitky s tímto motorem rozhodně nezažiješ. Ani nemá výrazný zátah motoru ve vyšších otáčkách jako měli starší hondy. Ten motor je až nudně uhlazenej a bez nějákého výraznějšího zátahu.
jsem čekal jak se tady strhne diskuze o tom jak je toyota nejproduktivnější a nejlepší výrobce na světě a ono nic... >:D Myslím, že japonci za posledních několik let udělali několik závažných marketingových i manaženských chyb. Krom uvedených nových modelů stále věřili v to, že žádná velká krize nenastane (když už všem bylo jasný, že dávno nastala) a tak stále čekali na zázrak a plnili sklady... navíc je teď kapitálově tíží i skoupení podílů u svých důležitých dodavatelů, čímž se jim dále zvyšují ztráty...