Videa
[odkaz]
jasná ukázka toho že benzín spaluje mnohem lépe jak nafta, ten nafťák jel na uhlí?
podstatné je ze nafta produkuje mnohem vice energie na litr nez slabouckej benzin...,,fakt..
Neni pravda. Jen pokud porovnavas turbodiesel proti atmo benzinu tak ano. Atmo nafta vs. atmo benzin i turbo nafta vs. turbo benzin dopadne pro diesel z hlediska efektivity (pro dany obsah) vzdycky spatne.
jo proto všechny sportovní a závodní auta na světě mají ty slaboučký benzínový motory ... nafta je dobrá do kamionu a traktoru tam potřebuješ sílu a nízkou spotřebu , v osobním autě je zbytečná ale pokud někdo nemá si připlatit pár korun na pumpě tak to chápu ale nemusí všude kde příjde tvrdit jak ten jeho pohon z nouze je nejlepší .
Nepíše o (litrovém) výkonu (motoru), ale doslova o !energii! na litr paliva (nafta vs benzín).
Závodní auta nejezdí na spotřebu, ale na čas, proto je rozdílná energie v jednom litru paliva nemusí příliš zajímat. V jednom litru benzínu je méně energie, než v jednom litru nafty.
Závodní auta nejezdí na spotřebu, ale na čas, proto je rozdílná energie v jednom litru paliva nemusí příliš zajímat. V jednom litru benzínu je méně energie, než v jednom litru nafty.
Mýlíš se.
Výhřevnost autobenzínu je 43,59 MJ/kg a motorové nafty jen 42,61 MJ/kg.
Výhřevnost autobenzínu je 43,59 MJ/kg a motorové nafty jen 42,61 MJ/kg.
Mýlíš se.
Záleží na tom, zda se bavíte o objemu nebo o váze. V 1 litru nafty je více energie než v jednomu 1 litru benzínu, ALE v 1 kilogramu benzínu je více energe než v 1 kilogramu nafty.
Proč tomu tak je, snad není nutné připomínat...
Záleží na tom, zda se bavíte o objemu nebo o váze. V 1 litru nafty je více energie než v jednomu 1 litru benzínu, ALE v 1 kilogramu benzínu je více energe než v 1 kilogramu nafty.
Proč tomu tak je, snad není nutné připomínat...
Samozřejmě většina těch aut zní výborně. Ovšem čekal jsem, že když je video zaměřené na "okompresovaná" auto, tak se nebude natáčet výfuk. S AMG kompresor krásně knučí, zní to trochu jak stíhačka. Naopak u S4 to začíná nějakou, která evidentě nemá origo výfuk.
Suverénně nejkrásnější zvuk. Ještě se dá koupit nový. Super široký výběr – je jako sedan, kupé i kombík; automat i manuál.
Můj "top" zvuk je u závoďáků Lancia Delta S4 ( [odkaz] ) se šroubovým kompresorem Volumex
a u sériovek Shelby GT500 ( [odkaz] ) opět se šroubovým kompresorem Whipple.
a u sériovek Shelby GT500 ( [odkaz] ) opět se šroubovým kompresorem Whipple.
Už jsem myslel, že na mý kompresorový favority nedojde - Lancia 037, Lotus Exige S a Jaguar F-Type V6 S. Skvělý stroje, ještě bych k nim přibral Jaga XKR-S.
motoru je z hlediska zvuku podstatné, aby nepřevládalo kvílení samotného kompresoru, pak se o zvuku uchu lahodícímu nedá mluvit. Tj. VXR nebo AMG v tomto videu jsou nejspíš omylem. Naopak moc mě překvapil cady ctsv, paráda na sedan, challenger výborný a nejlepší je f-type, který umí nejširší zvukovou škálu, brumlání na volnoběh, sonorní zvuk v tahu, práskání při podřazení. A s V8 je to ještě lepší. :yes:
a co hovoris na toto : ?
[odkaz]
ak je to na teba moc, tak sa hnevat nebudem 😉
ja som to zazil, a doteraz nemozem najst vhodne slova chvaly :yes:
[odkaz]
ak je to na teba moc, tak sa hnevat nebudem 😉
ja som to zazil, a doteraz nemozem najst vhodne slova chvaly :yes:
Pokud se ti nelíbí kvílení, tak nechoď do kompresoru, ale zůstaň u turba.
Pro mě je to naopak slastný zvuk. Tak jako kdysi (asi před 25 lety) pro mě byla slast slyšet turbo.
Takže u kompresoru je podstatné, aby byl slyšet.
Pro mě je to naopak slastný zvuk. Tak jako kdysi (asi před 25 lety) pro mě byla slast slyšet turbo.
Takže u kompresoru je podstatné, aby byl slyšet.
Já nikam nejdu, tady je jen debata nad jedním z dílů videí, která jsou o autech s nejhezčím zvukem motorů. Ano, tento díl je o motorech přeplňovaných kompresorem, a ano, nejlepší zvuk z nich mají právě ty, u kterých je zvuk samotného kompresoru dobře utlumen. Kňučení kompresoru není zvuk motoru.
Jaguar ty kompresory umi z evropy nej, ten jekot kompresoru spolu se zvukem z vyfuku byl super. Rad na to vzpominam. Kompresory sou narozdil od turba fajn vec.
vauxhall otrasny pazvuk ...... suhlasim
Pontiac GTO (z 21. století) byla americká verze Holdenu Monaro (samozřejmě s levostranným řízením).