Bylo to mrtvě narozené dítě, které udržovali po celou dobu "vegetace" na živu kapačkama :no: Nechápu, jak mohl někdo doufat v úspěch v Evropě s benzíňákem 2,4l ;-\
To auto som mal v uzsom a vybere a mal som i skusobnu jazdu (s 4x4) a motor, to bola ubohost. Od 2,4 by som ocakaval nieco uplne ine a ze je setrne na spotrebu.....to by som tiez netvrdil, v priemere som mal 11,4 a nejak som ho az tak nepretazoval....nebolo ako, to auto jednoducho akoby neslo.....skoda, lebo dizajn ma naozaj uchvatil
Ak by uviedli aj kombik s dakym slusnym dieselom, predaje v Europe mohli byt podstatne lepsie (aj ked samozrejme u neznameho modelu sa neda cakat hned zazrak). Bohuzial pazravy benzin a sedan nie je zrovna to, co by sa tu od strednej triedy cakalo. To auto v Europe prehralo uz v momente, ked bolo uvedene na trh...
je na to potřeba koukat optikou tehdejší doby... Suzuki se mělo spojit s VW a dostat jejich diesely... jak píše kolega níže... mělo být i kombi... takhle samozřejmě.. to auto naději na úspěch nemělo... designově je moc pěkné... byl jsem i na testovací jízdě (2WD, MT) a nejelo to špatně... :yes:
řekl bych že tak okolo 110kw je hranice za kterou je pro spoustu lidí už nadupaný sporťák se kterým si troufnou klidně na ///M3 ;-)ale jinak si myslím že 130kw na to auto je v pohodě , bohužel je velký rozdíl když je to 130kw atmo a 130kw turbo,lidi už neumí s atmoškama jezdit , jsou zvyklí na turbo , nemusí točit tejden bůhvíkam , řadit tak aby měli když potřebují výkon no a plus cokoliv co žere 10 litru na sto (kromě dieselu ty jsou u nás posvátný) tak je strašně špatný a jak s tím vůbec může někdo jezdit.
A pro zajímavost Kizashi 2.4 VVT sport manuál 0-100 8,54s [odkaz]
špígl nígl voturbená tédéí oktávka RS s DSG 0-100 za 8,25s ... [odkaz]
Jde o to, jak je ten motor udělanej, starý americký 2,4 se nemuselo točit víc jak 4 tisíce a jelo to v poho. Vč. slušné akcelerace, které ještě srážela 4st. HDM převodovka.
Pořád lepší, jak některý auta s turbo dírou. Kdo s tím jezdit neumí, jeho problém.
Tak 10 v kombinaci je moc na 2,4, za to dnes jezdí V6ky s 300HP, za 10-11 průměr
Já si myslím a doufám v to, ze grand vitaru nepohřbí. Třeba bude chvíli mezera mezi současnou a nástupcem, ale myslím ze ji predstavi na některým autosalonu.
Asi budem jediny, komu by bola skoda za Kizashi. Je to uzasne auto, zial europania hladaju ine vlastnosti.
Informacia ale o konci produkcie oboch aut je minimalne sporna, pokial ide o jej pravdu:
No po tom aute koukam už pár let takže si myslim ze bych do něj šel. Nebo bych se priklonil ke grand vitare která vychází i trochu levněji, těžko říct.
sme dvaja..... ja osobne nemam nic proti suzuki kizashi.... to auto je zaujimave.... vizualne robustne ..... s poriadnym benzinom a dokonca aj v stvorkolke.... nemam nic ani proti karoserii sedan... kizashi je ozaj peknym spestrenim v zaplave tej drvivej konzervativnej nemeckej nudy .... bohuzial takymto autam ako kizashi eurpsky trh nepraje... ved sam to vidis aj na accorde alebo optime ze taketo zaujimave "mimoeuropeske" auta to maju v europe tazke... hrozne tazke.... pritom to nie su zle auta......... stredna trieda v eu je proste hlavne o passate a nemeckej premii a bodka... ostatni nemaju narok.... zijeme tu v uzavretom konzervativnom svete... pritom accord a optima su v usa bestsellery.... na ktore sa nechyta ani passat.... ale to je na inu debatu....... kazdy trh je iny ... eu ma svoje specifika
kizashi podla mna aj keby malo dizel a kombik tak vela vody v eu nenamuti.... stredna trieda v europe ... to je jasne kralovstvo passata a nemeckej premie a nic na tom nezmeni v dalsich desatrociach asi nikto.... dokonca aj domaci europski vyrobcovia ako laguna ci C5 len tak paberkuju a potacaju sa kdesi na hranici mizerie v tejto triede... tak co uz potom taki japonci ked uz ani niektori domaci europania nevedia strednu triedu doma predat.... osobne som presvedceny ze stredna trieda uz nieje take lakadlo ani pre zahranicnych mimoeuropskych vyrobcov ktori sa snazia presadit v eu.... u nas maju sancu jedine cez male auta a crossovery... a SUV ... stredna trieda bude u nas este dlhe dlhe roky bastou passata.... a nemcov.... a tak kto chce v eu uspiet je lepsie ked sa zacne skor zameriavat na SUV..... ( kaskaj, ix35, sportage alebo CR-V juke, RAV4, ASX ) su dokazom ze azia to v eu vie.... cize treba to skusat cez tieto segmenty..... suzuki nemusi smutit.... nova vitara bude mat urcite uspech a moze pekne suzuki v eu rozhybat... dokonca som presvedceny ze nejeden majitel si uz dnes ako rodinne auto ( a z praxi viem ze to tak aj je ) skor kupi praktickejsie SUV ako nejaky 5 metrovy sedan strednej triedy ... takze zase smutit az tak netreba.... len to treba spravne "chytit" za tie "spravne" segmenty a uspech tu azijske znacky mozu doziahnut aj bez velkych sedanov ;-) ....
neviem sa uz dockat novej vitary aj hondy hr-v ( vezel ) .... rovnako sa uz tesim na nove sorento ktore k nam pride v marci a moze pekne rozhybat trh vacsich SUV... sedany v strednej triede su akosi cim dalej tym menej zaujimavejsie..... prichadza doba SUV... a crossoverov... a tu ma suzuki silne meno a dobru povest.... takze nie je sa coho bat.... buducnost nestoji na strednej triede.... buducnost je v SUV a crossoch.... a suzuki toto ovlada perfektne ... takze niet sa coho bat ;-) o aziatov obavy nemam.. skor mam strach o niektore "legendarne europske znacky" ktore dodnes este stale nepochopili ze ponukat dobre SUV ja zaklad uspechu a prezitia
zajímavý je, že na silnicích těch passatů moc vidět není, když teda odečtu 10 let starý vehikly.
Krom škodovek sou nejvíce zastoupené hundaye všeho druhu, fordy, oply, renaulty, bmw, pak mercedesy, audi. Pak až někde ty passaty a golfy, Zbytek Dacia,peugeoty, Mazdy, toyoty, kia,seat, jeep, fiat, mini, alfa, chevrolet, chrysler, jaguar atd.
passat je idealny firemny voz ( rokmi sa tak zaskatulkoval ) ... u nas pod barakom najdes aj audi aj seaty aj octavie aj rozne kie hyundaie aj 500L ci vw polo ale passat ani jeden siroko daleko..... suhlasim ze je to zvlastny stav .... passat sa predava neskutocne dobre ale v reale ho "nikto nema" ... a to je na tom to zvlastne uznavam .... ono uspech mu robia v drvivej vacsine firmy... ale tento novy passat je uz skutocne pekny aj ako sukromne auto, mne sa paci ... tak hadam to nebude uz len same firemne tmavomodre tdi-cko na ceste... ;-)
ano s tym suhlasim..... na poli biznisu relativne nova i40 sa celkom sympaticky a nenasilne uz dostala aj medzi "sluzobaky" nejednej europskej firmy..... ostatne... stredna trieda je tu v eu hlavne o firemnych predajoch .... moc tych sukromnych zakaznikov strednou triedou nejazdi ( nielen kvoli cene a rozmerom auta ) ale aj kvoli tomu ze na trhu mame aj SUV a ine segmenty ktore zacinaju byt coraz atraktvnejsie.... uz to nie je len o sedanoch ako kedysi ...
osobne mi je sympaticke SUV velkosti kaskaja sportagu alebo RAVky..... su to sikovne auta a coraz viac som presvedceny ze taketo auto ma svoj zmysel aj ked som v minulosti kyval hlavou na co su nam SUVecka....
tej Optimi je škoda s akými motormi sa ponúka v EU,benzín slabota a o 1.7d v spojení s tragickým automatom ani nevravím-Optima bol môj favorit na kúpu.Kizaš pekné auto,ale ponuka motorov tragická a prevodovky....
VW moc nemusím ale tam si snáď môžeš nakombinovať všetko možné.
Aj tak som skončil inde.
s tou optimou suhlas... keby tam dali 2,2 crdi zo sorenta tak by to bolo ine kafe... ale zrejme uspech v usa optimu natolko vytazil ( nestihaju ju vyrabat ) ze sa v kii zamerne nesnazia v eu s nou tlacit na pilu a nejako ju tu dotiahnut .... neviem si inak vysvetlit preco v eu neponukaju silne dizle...
a co si si nakoniec vybral? mazdu? volvo? audi? peugeot?
A pritom tomu auto chybalo do predajneho boomu len fakt dobry a nezravy motor. Kokos, ja si fakt asi dalsie nove auto uz nekupim. Co mam v plane a cakam na to tak to tak neskutocne dodrbu, ze mam chut po 20 rokoch samych novych aut zacat kupovat jazdenky. Sila! A z vitary urobit to co urobili. Presadili sa Samurajom, Jimmy, SX-4 a Grand Vitarou. A vsetky tieto auta poslali k vode a idu robit dalsie "crossovery".
nova vitara realne nahradza sucasnu malu SX4ku... to ale neznamena ze po skonceni "terennej" grand vitary suzuki tento segment skutocnych SUV navzdy opusti.... predpokladam ze casom pride nejaka dostojna nahrada za grand vitaru len sa uz nebude volat grand vitara ale nejako inak.....
Vitara se prodávala málo z důvodu rendlíkovského motoru. Já bych si auto s motorem od rendlíku také nekoupil. :no:
Stejné to bylo s Outlanderem. Dokud měl motor VW, prodával se výborně. S francouzským motorem šly prodeje dolů a malý japonský diesel, vyráběný v malých seriích už logicky nebudí tu důvěru, jak VW :no:
Do Vitary sa rendikovsky motor nedaval Adolf, iba do Grand Vitary, tusim ti nesadol po tych liekoch obed >:-[] >:-[] >:-[] .
Hlavne vela pis, vela rozumneho sa dozviem >:-[] >:-[] >:-[] . Tych co ti nadavaju nerozumiem, ja tvoje mudrosti fakt vyhladavam, vyzera to, ze si precital mnozstvo hrubych knih >:-[] >:-[] >:-[] .
Zajímalo by mě, kdo a kde přišel na informaci "Uvedení na český trh lze očekávat v nejbližších dnech", jelikož na Celerio si v Česku ještě pěkně dlouho počkáme.