Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Kizashi a Grand Vitara končí, Celerio nastupuje

Žádné auto se nemůže vyrábět věčně. Modelovou nabídku obměňuje i Suzuki. Do Evropy přijíždí mini Celerio, výroba Kizashi a Grand Vitary naopak končí.
Zpět na článek
9. 12. 2014 18:36
9. 12. 2014 18:56
10. 12. 2014 10:13
9. 12. 2014 18:59
10. 12. 2014 12:08
11. 12. 2014 09:17
11. 12. 2014 09:44
9. 12. 2014 19:58
9. 12. 2014 20:01
9. 12. 2014 19:58
9. 12. 2014 20:01
9. 12. 2014 20:33
10. 12. 2014 00:16
10. 12. 2014 09:18
9. 12. 2014 22:41
9. 12. 2014 20:18
9. 12. 2014 20:53
9. 12. 2014 21:16
9. 12. 2014 21:44
10. 12. 2014 10:53
Avatar - dolfi
9. 12. 2014 18:36
Kizashi
Bylo to mrtvě narozené dítě, které udržovali po celou dobu "vegetace" na živu kapačkama :no: Nechápu, jak mohl někdo doufat v úspěch v Evropě s benzíňákem 2,4l ;-\
Rozbalit vlákno
18
9. 12. 2014 18:56
Re: Kizashi
To auto som mal v uzsom a vybere a mal som i skusobnu jazdu (s 4x4) a motor, to bola ubohost. Od 2,4 by som ocakaval nieco uplne ine a ze je setrne na spotrebu.....to by som tiez netvrdil, v priemere som mal 11,4 a nejak som ho az tak nepretazoval....nebolo ako, to auto jednoducho akoby neslo.....skoda, lebo dizajn ma naozaj uchvatil
10. 12. 2014 10:13
Re: Kizashi
4x4 se pojí automaticky s cvt, tam bych viděl jádro pudla oné ubohosti. Já ho zkoušel v manuálu (tedy bez 4x4) a projev motoru byl odpovídající.
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2014 18:59
Re: Kizashi
dokonca mal byt aj kombik..... ale asi by to tiez nepomohlo [odkaz]

proste to nevyslo... a obavam sa ze ani dizel by to auto nespasil.... aj ked predaje by boli rozhodne lepsie ako bez neho
10. 12. 2014 12:08
Re: Kizashi
Ak by uviedli aj kombik s dakym slusnym dieselom, predaje v Europe mohli byt podstatne lepsie (aj ked samozrejme u neznameho modelu sa neda cakat hned zazrak). Bohuzial pazravy benzin a sedan nie je zrovna to, co by sa tu od strednej triedy cakalo. To auto v Europe prehralo uz v momente, ked bolo uvedene na trh...
Avatar - CommonUser
11. 12. 2014 09:17
Re: Kizashi
Kiza ma pazravy benzin .... hmm ... nema smradlavu naftu. Dnes tu hlavne ide SUV s naftou.
Avatar - Barrichello
11. 12. 2014 09:44
Re: Kizashi
suv frčí všude, v usa taky spolu s crossovery a pikapy
Avatar - Barrichello
9. 12. 2014 19:42
Re: Kizashi
jojo, 2,4 - v usa to základní motor pro základní výbavu modlů a pro chudé >:D >:D >:D
Avatar - Bristol
9. 12. 2014 19:58
Re: Kizashi
Kizashi si v US utrhlo ještě větší ostudu než v EU... ;-)
Avatar - Barrichello
9. 12. 2014 20:25
Re: Kizashi
Na tom autě nic špatnýho není, krom CVT převodovky tedy. Ta právě zabíjí ten motor, být tam 6 st HDM automat, je to o něčem jiném
Avatar - petrumr
9. 12. 2014 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
9. 12. 2014 19:58
Re: Kizashi
je na to potřeba koukat optikou tehdejší doby... Suzuki se mělo spojit s VW a dostat jejich diesely... jak píše kolega níže... mělo být i kombi... takhle samozřejmě.. to auto naději na úspěch nemělo... designově je moc pěkné... byl jsem i na testovací jízdě (2WD, MT) a nejelo to špatně... :yes:
Avatar - CHerokee
9. 12. 2014 20:01
Re: Kizashi
Taky jsme se byl projet, já s 4x4. To auto se mi designově moc líbilo. Jízdně ne...špatný automat a slabý motor. Škoda...
Avatar - Barrichello
9. 12. 2014 20:26
Re: Kizashi
Slabý motor?

To nebude motorem, to bude CVT >:D
Avatar - CHerokee
9. 12. 2014 20:33
Re: Kizashi
CVT samo bylo špatné... pouštění plynu při přeřazování a spol. bylo už tehdy anachronismem, ale ani dynamika neodpovídala objemu...
Avatar - Barrichello
9. 12. 2014 20:42
Re: Kizashi
A kolik by jako ta atmosféra měla mít koní? 250? Aby to byl vergl co točí 9 tisíc otáček a má to zvuk jak pilka?

Tfuj tajxl....není to tak dávno, co byl pro 2,4 ku v USA standard 150 HP.....

A hlavně je úsměvný psát to v čr, že je to slabý motro, když tu lidi co maj 100 HP ve škodovce hýkaj, jaký maj silný auto a jak to jede >:D
Avatar - JDM
10. 12. 2014 00:16
Re: Kizashi
řekl bych že tak okolo 110kw je hranice za kterou je pro spoustu lidí už nadupaný sporťák se kterým si troufnou klidně na ///M3 ;-)ale jinak si myslím že 130kw na to auto je v pohodě , bohužel je velký rozdíl když je to 130kw atmo a 130kw turbo,lidi už neumí s atmoškama jezdit , jsou zvyklí na turbo , nemusí točit tejden bůhvíkam , řadit tak aby měli když potřebují výkon no a plus cokoliv co žere 10 litru na sto (kromě dieselu ty jsou u nás posvátný) tak je strašně špatný a jak s tím vůbec může někdo jezdit.
A pro zajímavost Kizashi 2.4 VVT sport manuál 0-100 8,54s [odkaz]

špígl nígl voturbená tédéí oktávka RS s DSG 0-100 za 8,25s ... [odkaz]
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 09:18
Re: Kizashi
Jde o to, jak je ten motor udělanej, starý americký 2,4 se nemuselo točit víc jak 4 tisíce a jelo to v poho. Vč. slušné akcelerace, které ještě srážela 4st. HDM převodovka.

Pořád lepší, jak některý auta s turbo dírou. Kdo s tím jezdit neumí, jeho problém.

Tak 10 v kombinaci je moc na 2,4, za to dnes jezdí V6ky s 300HP, za 10-11 průměr
Avatar - twistedTSD
9. 12. 2014 22:41
Re: Kizashi
V úspěch zde nikdo nedoufal, nemělo se zde vlastně ani prodávat. Větší průs-švih je, že patrně příliš neuspělo ani za oceánem.
9. 12. 2014 20:05
Grand Vitara končí?
No tak to považuji za velkou chybu ze strany Suzuki, jelikož to byl slušně prodejný model. S-Cross není důstojným nástupcem.

Kizashi asi žádnou ztrátou pro trh není, v Evropě atmo benzin 2.4l navíc z automatem neměl šanci ani uspět ;-\
Rozbalit vlákno
2
9. 12. 2014 20:14
Re: Grand Vitara končí?
Já si myslím a doufám v to, ze grand vitaru nepohřbí. Třeba bude chvíli mezera mezi současnou a nástupcem, ale myslím ze ji predstavi na některým autosalonu.
9. 12. 2014 20:49
Re: Grand Vitara končí?
Jo byla by to dost škoda ;-\
9. 12. 2014 20:18
Skoda, alebo?
Asi budem jediny, komu by bola skoda za Kizashi. Je to uzasne auto, zial europania hladaju ine vlastnosti.
Informacia ale o konci produkcie oboch aut je minimalne sporna, pokial ide o jej pravdu:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
11
9. 12. 2014 20:53
Re: Skoda, alebo?
Tak kizashi je mi taky líto, je to auto co má šmrnc, dobrou techniku a tak.
9. 12. 2014 21:16
Re: Skoda, alebo?
Ide vsak o to, ze keby som ti dal tie peniaze, tak si kupis ine. ;-)
9. 12. 2014 21:44
Re: Skoda, alebo?
No po tom aute koukam už pár let takže si myslim ze bych do něj šel. Nebo bych se priklonil ke grand vitare která vychází i trochu levněji, těžko říct.
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2014 20:56
Re: Skoda, alebo?
sme dvaja..... ja osobne nemam nic proti suzuki kizashi.... to auto je zaujimave.... vizualne robustne ..... s poriadnym benzinom a dokonca aj v stvorkolke.... nemam nic ani proti karoserii sedan... kizashi je ozaj peknym spestrenim v zaplave tej drvivej konzervativnej nemeckej nudy .... bohuzial takymto autam ako kizashi eurpsky trh nepraje... ved sam to vidis aj na accorde alebo optime ze taketo zaujimave "mimoeuropeske" auta to maju v europe tazke... hrozne tazke.... pritom to nie su zle auta......... stredna trieda v eu je proste hlavne o passate a nemeckej premii a bodka... ostatni nemaju narok.... zijeme tu v uzavretom konzervativnom svete... pritom accord a optima su v usa bestsellery.... na ktore sa nechyta ani passat.... ale to je na inu debatu....... kazdy trh je iny ... eu ma svoje specifika

kizashi podla mna aj keby malo dizel a kombik tak vela vody v eu nenamuti.... stredna trieda v europe ... to je jasne kralovstvo passata a nemeckej premie a nic na tom nezmeni v dalsich desatrociach asi nikto.... dokonca aj domaci europski vyrobcovia ako laguna ci C5 len tak paberkuju a potacaju sa kdesi na hranici mizerie v tejto triede... tak co uz potom taki japonci ked uz ani niektori domaci europania nevedia strednu triedu doma predat.... osobne som presvedceny ze stredna trieda uz nieje take lakadlo ani pre zahranicnych mimoeuropskych vyrobcov ktori sa snazia presadit v eu.... u nas maju sancu jedine cez male auta a crossovery... a SUV ... stredna trieda bude u nas este dlhe dlhe roky bastou passata.... a nemcov.... a tak kto chce v eu uspiet je lepsie ked sa zacne skor zameriavat na SUV..... ( kaskaj, ix35, sportage alebo CR-V juke, RAV4, ASX ) su dokazom ze azia to v eu vie.... cize treba to skusat cez tieto segmenty..... suzuki nemusi smutit.... nova vitara bude mat urcite uspech a moze pekne suzuki v eu rozhybat... dokonca som presvedceny ze nejeden majitel si uz dnes ako rodinne auto ( a z praxi viem ze to tak aj je ) skor kupi praktickejsie SUV ako nejaky 5 metrovy sedan strednej triedy ... takze zase smutit az tak netreba.... len to treba spravne "chytit" za tie "spravne" segmenty a uspech tu azijske znacky mozu doziahnut aj bez velkych sedanov ;-) ....

neviem sa uz dockat novej vitary aj hondy hr-v ( vezel ) .... rovnako sa uz tesim na nove sorento ktore k nam pride v marci a moze pekne rozhybat trh vacsich SUV... sedany v strednej triede su akosi cim dalej tym menej zaujimavejsie..... prichadza doba SUV... a crossoverov... a tu ma suzuki silne meno a dobru povest.... takze nie je sa coho bat.... buducnost nestoji na strednej triede.... buducnost je v SUV a crossoch.... a suzuki toto ovlada perfektne ... takze niet sa coho bat ;-) o aziatov obavy nemam.. skor mam strach o niektore "legendarne europske znacky" ktore dodnes este stale nepochopili ze ponukat dobre SUV ja zaklad uspechu a prezitia
Avatar - Barrichello
9. 12. 2014 21:02
Re: Skoda, alebo?
zajímavý je, že na silnicích těch passatů moc vidět není, když teda odečtu 10 let starý vehikly.

Krom škodovek sou nejvíce zastoupené hundaye všeho druhu, fordy, oply, renaulty, bmw, pak mercedesy, audi. Pak až někde ty passaty a golfy, Zbytek Dacia,peugeoty, Mazdy, toyoty, kia,seat, jeep, fiat, mini, alfa, chevrolet, chrysler, jaguar atd.

Když beru ty novjěší auta
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2014 21:06
Re: Skoda, alebo?
passat je idealny firemny voz ( rokmi sa tak zaskatulkoval ) ... u nas pod barakom najdes aj audi aj seaty aj octavie aj rozne kie hyundaie aj 500L ci vw polo ale passat ani jeden siroko daleko..... suhlasim ze je to zvlastny stav .... passat sa predava neskutocne dobre ale v reale ho "nikto nema" ... a to je na tom to zvlastne uznavam .... ono uspech mu robia v drvivej vacsine firmy... ale tento novy passat je uz skutocne pekny aj ako sukromne auto, mne sa paci ... tak hadam to nebude uz len same firemne tmavomodre tdi-cko na ceste... ;-)
Avatar - Barrichello
9. 12. 2014 21:28
Re: Skoda, alebo?
Oni už ho nemaj ani leckteré firmu, přešly na I40, Superb, Insignie, Mondea a A6ky
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2014 21:36
Re: Skoda, alebo?
ano s tym suhlasim..... na poli biznisu relativne nova i40 sa celkom sympaticky a nenasilne uz dostala aj medzi "sluzobaky" nejednej europskej firmy..... ostatne... stredna trieda je tu v eu hlavne o firemnych predajoch .... moc tych sukromnych zakaznikov strednou triedou nejazdi ( nielen kvoli cene a rozmerom auta ) ale aj kvoli tomu ze na trhu mame aj SUV a ine segmenty ktore zacinaju byt coraz atraktvnejsie.... uz to nie je len o sedanoch ako kedysi ...

osobne mi je sympaticke SUV velkosti kaskaja sportagu alebo RAVky..... su to sikovne auta a coraz viac som presvedceny ze taketo auto ma svoj zmysel aj ked som v minulosti kyval hlavou na co su nam SUVecka....
Avatar - speedfred
9. 12. 2014 21:36
Re: Skoda, alebo?
tej Optimi je škoda s akými motormi sa ponúka v EU,benzín slabota a o 1.7d v spojení s tragickým automatom ani nevravím-Optima bol môj favorit na kúpu.Kizaš pekné auto,ale ponuka motorov tragická a prevodovky....
VW moc nemusím ale tam si snáď môžeš nakombinovať všetko možné.
Aj tak som skončil inde.
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2014 21:42
Re: Skoda, alebo?
s tou optimou suhlas... keby tam dali 2,2 crdi zo sorenta tak by to bolo ine kafe... ale zrejme uspech v usa optimu natolko vytazil ( nestihaju ju vyrabat ) ze sa v kii zamerne nesnazia v eu s nou tlacit na pilu a nejako ju tu dotiahnut .... neviem si inak vysvetlit preco v eu neponukaju silne dizle...

a co si si nakoniec vybral? mazdu? volvo? audi? peugeot?
Avatar - speedfred
9. 12. 2014 22:18
Re: Skoda, alebo?
P 508 GT a so všetkým čo k tomu šlo dovybaviť, a hlavne "gut prais" oproti konkurencii.

Optima 2.2d by bol pre mňa úplný ideal-.krásavica,ale no....
9. 12. 2014 21:44
Skoda tej Grand Vitary
A pritom tomu auto chybalo do predajneho boomu len fakt dobry a nezravy motor. Kokos, ja si fakt asi dalsie nove auto uz nekupim. Co mam v plane a cakam na to tak to tak neskutocne dodrbu, ze mam chut po 20 rokoch samych novych aut zacat kupovat jazdenky. Sila! A z vitary urobit to co urobili. Presadili sa Samurajom, Jimmy, SX-4 a Grand Vitarou. A vsetky tieto auta poslali k vode a idu robit dalsie "crossovery".
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2014 21:51
Re: Skoda tej Grand Vitary
nova vitara realne nahradza sucasnu malu SX4ku... to ale neznamena ze po skonceni "terennej" grand vitary suzuki tento segment skutocnych SUV navzdy opusti.... predpokladam ze casom pride nejaka dostojna nahrada za grand vitaru len sa uz nebude volat grand vitara ale nejako inak.....
Avatar - Ada je zase tady
10. 12. 2014 12:26
Re: Skoda tej Grand Vitary
Vitara se prodávala málo z důvodu rendlíkovského motoru. Já bych si auto s motorem od rendlíku také nekoupil. :no:

Stejné to bylo s Outlanderem. Dokud měl motor VW, prodával se výborně. S francouzským motorem šly prodeje dolů a malý japonský diesel, vyráběný v malých seriích už logicky nebudí tu důvěru, jak VW :no:
Avatar - simply never
10. 12. 2014 14:27
Re: Skoda tej Grand Vitary
Do Vitary sa rendikovsky motor nedaval Adolf, iba do Grand Vitary, tusim ti nesadol po tych liekoch obed >:-[] >:-[] >:-[] .
Hlavne vela pis, vela rozumneho sa dozviem >:-[] >:-[] >:-[] . Tych co ti nadavaju nerozumiem, ja tvoje mudrosti fakt vyhladavam, vyzera to, ze si precital mnozstvo hrubych knih >:-[] >:-[] >:-[] .
10. 12. 2014 10:38
Prodejni slogan: Vypada tak blbe jak se jmenuje
Celerio
Rozbalit vlákno
2
10. 12. 2014 12:19
Re: Prodejni slogan: Vypada tak blbe jak se jmenuje
Jj, zvonku je to slabota. Interiér by som až tak nezaznával, nevyzerá na danú triedu najhoršie.
Avatar - SCHROJF
10. 12. 2014 18:07
Re: Prodejni slogan: Vypada tak blbe jak se jmenuje
Taka pekna "udica"miesto anteny sa dnes uz len tak nevidi... ;-)
10. 12. 2014 10:53
nejbližší dny
Zajímalo by mě, kdo a kde přišel na informaci "Uvedení na český trh lze očekávat v nejbližších dnech", jelikož na Celerio si v Česku ještě pěkně dlouho počkáme.
Rozbalit vlákno
0