Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6 Allroad 3.0 biTDI quattro – Nejlepší z rodu Avantů

Audi před časem kompletně omladilo stávající generaci A6. Vlivu se nevyhnula ani verze Allroad, kterou jsme vyzkoušeli s nejsilnějším turbodieselovým šestiválcem.
Zpět na článek
10. 12. 2014 09:34
10. 12. 2014 10:43
10. 12. 2014 11:29
11. 12. 2014 13:27
10. 12. 2014 14:05
10. 12. 2014 19:39
10. 12. 2014 20:55
10. 12. 2014 20:51
10. 12. 2014 21:13
10. 12. 2014 21:23
11. 12. 2014 01:39
10. 12. 2014 21:25
10. 12. 2014 21:41
10. 12. 2014 22:11
10. 12. 2014 22:52
10. 12. 2014 23:15
11. 12. 2014 12:48
11. 12. 2014 08:56
11. 12. 2014 01:14
11. 12. 2014 09:56
11. 12. 2014 01:42
11. 12. 2014 20:34
14. 12. 2014 21:58
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 09:34
Univerzál
Existuje na světě univerzálnější vůz? V tomto jsem jen diskuzní plácal a dál než za výlohu autosalonu Audi jsem se nikdy neodvážil (při pohledu do peněženky je to pro mne rozhodnutí více než logické :D), ale i když pominu uniformitu dnešních Audi a mou náklonost spíše k BMW , tak neznám univerzálnější auto, než je Allroad a ještě k tomu v takto vynikající motorizaci.

Reprezentuje, je to kombik, je to 4x4, projedu i polní cestu, má silný motor v naftě, výbavu, kterou využiju sotva z 1/3, je prostorný... Na tohle u prémiové konkurence není odpověď. :yes: Toto bych postavil na pomyslný vrchol všech kombiků napříč třídami ( Oktávkáři odpustí :D).
Rozbalit vlákno
96
Avatar - white label
10. 12. 2014 09:40
Re: Univerzál
Jako jeden z mnoha majitelů allroadu (A6/C6) můžu v podstatě souhlasit.
Akorát současná generace A6 nepřinesla žádný posun v prostornosti, což je trochu škoda, ale právě příští generace A6 by to měla údajně napravit.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:43
Re: Univerzál
No, na Eklasse to asi mít nebude, ale zase to nevypadá jak pohřebák... Nový Allroad sem opravdu neprolézal, nicméně třeba C6 ano a ta je ještě o krapet větší než pro mne naprosto dostatečné Mondeo, takže by mne asi ta prostornost vůbec netrápila :-)

Sedačky s kufrem předpokládám složíš do roviny že? :-)
10. 12. 2014 10:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
>:D >:D >:D
jj taková smradlavá dízl popelnice [odkaz] potřebuje milion udělátek aby VÍC JELA NEŽ ŽRALA >:D >:D >:D >:D
PS: Není nad 80% účinný elektromotóoor [odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 10:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Len aby to Mark Lichte "npohrbil" dizajnom ! ;-\
10. 12. 2014 13:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Také ve mně prologue akorát vzbudil obavy.
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:09
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Na té uniformitě už není co pohřbít! ;-\
Avatar - Emel
10. 12. 2014 10:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Pro normální lidi (jako já) místa dost ;-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Pro průměrně vzrostlé ano. Ale pár centimetrů by se v podélném směru (vzadu na nohy) hodilo (viz Superb). A větší hloubka/výška kufru (po roletu) by taky nevadila, ale to je daň částečně za quattro a částečně za (trendy) rovnou podlahu kufru. Mě by ale případný schodek za větší hloubku kufru určitě stál.
10. 12. 2014 15:41
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No já mám 202 centimetrů a zkoušel jsem se posadit za sebe a kupodivu to šlo. Rozhodně to není nemožné a nějakou delší cestu bych "sám za sebou" určitě zvládl. Nejhorší to mám v 5er. Tam se nenamáčknu ani náhodou. Co se týče kufru, tak tam je to skutečně blbý. Pár centimetrů směrem do hloubky by se prostě hodilo.
Avatar - white label
10. 12. 2014 15:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já mám "jen" 193 cm, a když si za mě sedne dcera (1st. ZŠ) v isofixové sedačce, tak jí na nohy zbývá dost málo místa, na vzpomínaný Superb to vzadu, ohledně podélného prostoru, nemá. Jinak ano, 5er je na tom ještě hůř. Ono i u "krátké" A8 to není v tomto ohledu žádná velká sláva, Long verze A8 je samozřejmě o něčem jiném.
10. 12. 2014 16:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Nejzajímavější posezení bylo v 5GT. Fakt dost místa. No Superb je válcuje všechny, bohužel jen podélně. Uvidíme co s prostorem do šířky udělá nová generace.
Ostatně, to sezení za sebou vlastně mám i v tom videu, co jsem před časem dělal. Odkaz je v diskuzi níže a je to čas 13:41
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 17:02
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
jeeejeeee, to vsetci Audi - fans mame 193 cm ??? >:D >:D >:D
Avatar - Mireon
11. 12. 2014 13:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já jen 190 >:D
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No jo, co si naberete na velikosti, uberete si na rozumu. >:-[] >:-[] >:-[]
Bz urážky... ;-) :-)
Avatar - white label
18. 12. 2014 18:39
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A pak je tu určitá skupina (např. MB) fandů, kterým chybí jak výška/nadhled, tak rozum. >:-[] ;-)
Avatar - AUDIRS6
18. 12. 2014 19:53
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - iudex
10. 12. 2014 09:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Vidím to podobne. Veľké a priestranné kombi, štvorkolka, nastaviteľný podvozok, špičkový automat, ultrasilný, kultivovaný a pritom (na daný výkon) veľmi úsporný biturbo šesťvalec, možnosti výbavy závislé len na hrúbke peňaženky... skrátka dokonalý univerzál, Bežné kombi mu nemôže konkurovať v (polo)terénnych schopnostiach a naopak klasické SUV nebude tak rýchle, úsporné či priestranné. Plne zaslúžených 5 hviezd z 5.
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2014 09:55
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Přesně, tady není o čem. Navíc nádherný zvuk. Až se mi při projižďce vlnily vlasy štěstím a blahem :-)
Avatar - Dinar
10. 12. 2014 10:45
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Souhlas s oběma, allroad s tímto motorem je zcela jistě nejlepším audi a možná i nejlepším univerzálním autem, které lze momentálně koupit. :yes:
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 11:03
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Takže jsi v ten moment vypadal jako Homer Simpson? >:-[]
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2014 11:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
>:D >:D jo no :yes:
Avatar - Deathstar
10. 12. 2014 10:47
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Chápu, že je třeba vyplnit opticky podběhy, ale ty dvacítky s profilem 35 (co jsou v konfigurátoru) jsou na tom už moc, obzvlášť když jde o specifikaci allroad, která má něco zvládnout (chtěl bych vidět jak si povedou na rozbité cestě nebo v hlubším sněhu).

Dát na to základní, naducanější 235/55 18, jinou barvu než průjmově hnědou a je to naprosto dokonalé a bez výhrad. I jako fanda MB se hluboce skláním >:D Tohle je povedená věcička
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:54
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mě se ta hnědá metla líbí. Je to zajímavá móda a některým vozům opravdu sluší. Podobné barvy jsou na Volkswagnech, Oktávkách, ale dokonce i na Fordech. Moc se mi nelíbí na Ix35, kde také nějaký takový odstín dostaneš :-)
Avatar - Ham.
10. 12. 2014 11:06
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
S velikostí kol souhlas, kdysi jsem také neodolal a už bych stejnou chybu neudělal a také bych palec (na léto) nebo dva (na zimu) ubral. Ani ne kvůli terénu, ale kvůli dennímu ježdění po rozflákaných českých tankodromech. Nikoliv z hlediska pohodlí při jízdě, ale z hlediska nepohodlí při výměně proražených gum na ostrých lemech četných děr našich "silnic". Ono to na tom vzduchu klidně projede jakoukoliv díru bez většího drásání posádky, ale nízkoprofilové šlupky rozhodně nevydrží libovolnou díru a jsou častou příčinou defektů.
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:09
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
19"/20" jsou alternativně na letní pneumatiky, na zimu budou optimální sériové 18".
Výběr barvy (Javabraun) nevidím jako špatný (je to odstín exkluzivně pro allroad), ale chtělo to zaškrtnout plné lakování, tohle kontrastní lakování plastů, k tmavým lakům, evokuje Fabii Junior (samozřejmě s patřičnou nadsázkou).
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:19
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No ty dvacítky budou pro leštiče garážového, který chce prostě udělat dojem Audinou v plné motorizaci a výbavě, a k tomu v dvacítkách.

Jo, a ty plasty, ty teda vypadaj´ fakt nechutně, hlavně v té "Javabraun", ;-)
Avatar - iudex
10. 12. 2014 12:27
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Tá hnedá je fajn, od hnačkovej hnedej á la starý Favorit má ďaleko. ;-)
S gumami súhlas; 35% profil je vhodný na športiaky, nie na kombi s poloterénnymi ambíciami. 18ky sú vhodnejšie (aj keď nevyzerajú tak parádne, ako 20").
Avatar - white label
10. 12. 2014 13:29
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Alllroad má tradičně o něco větší obvod kol, než běžné Ačka, takže to není 35% profil při 20" kolech (jako u běžné A6), ale 40% profil při 20" kolech, a hlavně z šířky 255, takže podstatně jinde, než třeba z šířky 225 apod.
Výška profilu v mm u 20" kola tady odpovídá výšce profilu u tvých zimních 205/50/17", nebo základních letních 225/45/17" na G7GTI, takže na léto žádná tragédie, zvlášť v kombinaci se sériovým vzduchovým podvozkem. Přesto bych tady jako optimum viděl spíš 19" léto/18" zima. Ovšem v praxi si tato g. allroadu poradí i s 20" koly až překvapivě dobře.
Avatar - iudex
10. 12. 2014 14:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Aj sa mi zdalo, že to, čo písal Deathstar (20ky 35% profil a 18ky až 55%). 40% je samo lepšie ako 35%, ale i tak to nemožno porovnávať trebárs s 225/40R18 na hotheči, pretože ten nemá ambície byť aj trocha do terénu aj byť primerane komfortný, na rozdiel od veľkého kombi.
Ako optimálny kompromis medzi dizajnom a praktickosťou sa javí 235/50 R19.
Avatar - white label
10. 12. 2014 14:25
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Právě, že i těch 225/40/18" (nemluvě o 225/35/19") je jasně nízkoprofilovější, než 255/40/20". Na 19" disky dostaneš u allroadu 255/45 a zrovna u této motorizace není ta šířka úplně od věci, samozřejmě v létě, na zimu bych dal přednost 235/55/18", i když v Německu se přímo z výroby na zimu nabízí jak 235/55/18", tak 255/40/20".
10. 12. 2014 16:15
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Hmm, a já si říkal, jak jsou moje zimní 235/40/19 na trojkovým kombíku nafouknutý balony. :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 16:25
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Na druhou stranu je těch 235/40 ještě nižší "slupka", než těch 255/40.
10. 12. 2014 22:41
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Měl bys vidět ty letní 245/30/20. :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Kde s tím jezdíš, snad ne převážně po českých okreskách a D1?
10. 12. 2014 14:40
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No pokud Bůh a účetní dá, tak si tento vůz budu objednávat do výroby právě s těma osmnáctkama. Nejenom že jsou jaksi ve standardu, ale podle mého vypadají prostě s tímto autem dost dobře. Tlumí dobře nerovnosti a tak nějak k tomu autu sedí. Nesnáším ty kreace alá Hummer H3 + 22" kola...
A k té barvě. To je největší nedostatek konfigurátoru. Pokud nechci jít do laku Audi Exclusive, tak není moc kde vybírat. Ta hnědáí je pěkná, ale strašně opticky zastiňuje ty prahy atd. Bílá je sice zajímavá, ale auto je hned špinavé. Přemýšlím nad nějakou jakoby béžovou nebo světle šedou.
Avatar - white label
10. 12. 2014 15:50
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Z tmavých barev bych bral tuhle Javabraun Metallic + celolakování a ze světlých laků Gletscherweiß Metallic s přiznanými plasty. Je to sice taky bílá, ale vypadá líp, než uni a je i o něco málo praktičtější.
Jinak teda to je pěkný skok z R4/20d na V6/BiTDI. ;-)
10. 12. 2014 16:01
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Hm, tu bílou mi doporučovali v Kyjově. Ale ono to ještě není upečené. Každý měsíc si odkládám nějaké peníze na tajné konto a až se mi to tam nahromadí, půjdu okamžitě do toho. ;-) Jinak kdo zkusí tento motor, tak už nemůže volit jinak.
Ostatně největší výkonový skok, alespoň pocitově bylo pro mě přejít někdy před 13 lety ze Škody Favorit 40kW do Octavie RS 132kW... >:D
Avatar - white label
10. 12. 2014 16:35
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jo, ten motor je na diesel docela návykový a třeba pro mě by to byl asi jediný výrazný důvod, proč přejít z A6/C6 allroadu 3.0 TDI a nečekat, až na příští generaci, kde má jít (mimochodem) výkon BiTDI zase nahoru, díky novému elektrickému přeplňování.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 17:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
To si kedy stihol ??? :-)
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:43
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Můj tip: béžová. Moje oblíbená. Nicméně nevím, jak by teda jako vypadala na Audině, z Meďáků vím, že je na něm velmi pěkná. :-)

[odkaz]

Můj vysněný model. >:D
Avatar - white label
18. 12. 2014 18:44
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jen aby v té béžové nevypadal jak luxusní sanitka, ale zase pořád lepší, než černý pohřebák. ;-)
Každopádně na litry v kufru nemá konkurenci, bohužel je to hrubě na úkor stylu, viz srovnání s kombíkovou konkurencí (A6/5er/XF).
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:14
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jé, konečně nějakej M-B fanda!! >:D Jo, je to moc, taky si říkám, vypadá to až moc "swag". ;-) Jinak souhlas i s reakcí Ozzmana níže, já tu krémově hnědou baštím, a svý Éčko si určitě dám v ní. :yes: :yes:
Avatar - fOE
10. 12. 2014 09:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Univerzal, to je presne to slovo. Tento vuz musi vyhovet vsem a vsemu a zda se, ze vyhovi s noblesou. Nejsem zadny fanda audi, z cele jejich palety jsou jen dva modely ktere se mi 1) vylozene libi a za 2) nevidim lepsi alternativu u konkurence a A6 all road je jednim z nich.
Avatar - white label
10. 12. 2014 10:01
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A ten druhý je který?
Avatar - fOE
10. 12. 2014 10:19
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A3 sedan.
To auto me nadchlo, designove je dostatecne jine od jinych audi (s uniformitou mam u audi velky problem), zadni svetla jsou designova tresnicka [odkaz] , proporce mi sedi, velikost mi sedi, s interierem bych mel jen jediny problem (pruduchy klimatizace) atd.
Jinak na me pusobilo solidne, dospele, ze audi nesetrilo na technice (technologie svetel) ani v nizsi stredni a taky je to v nizsi stredni jedina klasicka karoserie. Ja k sedanum tihnu vic nez i ke coupe. Tady se mi audi trefilo presne do vkusu.

Mam ale jen staticke dojmy, k rizeni A3 ani konkurence jsem se zatim nedostal.
Avatar - boost.
10. 12. 2014 10:31
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mně se nejnovější Audi líbí moc. Audi umí to, co MB ne - dát autu šmrnc a dneska nutnou "sportovnost" bez zbytečného cirkusu. A tablety se v Ingolstadtu zasouvají do přístrojovky.

A3 Sedan je opravdu pěkné. Snad se jednou dočkáme sériové verze A3 Clubsport. :-!
Avatar - white label
10. 12. 2014 10:34
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já naopak malé sedany vůbec nemusím, ale na poměry třídy je A3 určitě designově nejpovedenější současný sedan.
Avatar - fOE
10. 12. 2014 10:43
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Na pomery tridy nejpovedenejsi? Me nenapada zadny dalsi, to v prvni rade. >:D
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Hledej v nižší střední :-)

Astra, Focus, Fluence ( ?), Jetta..
Avatar - Emel
10. 12. 2014 10:56
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mazda 3 není marná... jinak samozřejmě z přímé konkurence CLA.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:03
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
CLA se mi vůbec nelíbí, vypadá jak banán z profilu >:D Mazda 3 není špatná, to souhlasím.
Avatar - Emel
10. 12. 2014 11:08
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Líbí, nelíbí... pro A3 sedan je to největší konkurence.

Za mě... ta banánovitost tam je, stejně jako u CLS, ale promakané detaily to přebíjejí a ve finále se mi to auto líbí.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:09
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
CLS je menší banán, takovej, rovnější >:D Ale jo, přímá konkurence to urcite je, ale velikostně to odpovídá sedanum nižší střední .)
Avatar - Ji/Ri
10. 12. 2014 11:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
:yes:
Avatar - white label
10. 12. 2014 12:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mně se CLA vyloženě nelíbí, ale zatím má kupců dost, a to je pro MB logicky úspěch.
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 11:05
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Fluence do toho netahej, to je opravdová limuzína >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:08
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
:yes: >:-[] Jo, golfové resorty a luxusní hotely se o něj perou >:-[]
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 19:17
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Viděl jsi dneska kde bydlím, ne? >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 21:42
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jojo ale v ty konkurenci by ani fluence neuspěl, co si pamatuji tak tam byly a6tky a pasati:) no a ta zelena Felda tam už snad nekazi dojem. P.s. kam si pak jel? Já tam čekal u krajnice ještě na ten Drag race :)))
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 22:24
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já tě tam neviděl, teda myslel jsem, že jsem svou rychlou jízdou tě dohnal, dokonce na tebe zatroubil, ale v tom Mondeu seděla nějaká holka... >:D Tak trapas...

Víš jak, ujel bych Ti, tak zpětně jsem to analyzoval a prostě těch 11 kW a 20 Nm a větší hmotnost šla docela znát. :-) Ale přesto říkám, musíš tam mít chip, jinak to není běžných 85 kW... I když, pravda, je to kvalitní francouzský motor :-! >:D
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 22:34
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Já sem se tam placal par minut a projelo několik stejnejch mondeich ( to se debilne sklonuje) ale ty nikde...usoudil sem, že jsem ti asi perfektne splynul s davem:). Jo asi bys mi ujel, mam vic kil, bejt to ve fokusu. , tak je to vyrovnanější, ale myslím že bych ti dýchal má záda když bych dobře radil. Tobě to táhne do vyšších otáček. .. skoro jako bmw >:-[] no s tim čipem nevim... rika to každej kdo to jel, priste by to chtělo sehnat na projeti jiný Mondeo se stejnými motorem.... nebo prostě PSA power!! :-) p.s. kdybych ti řekl že je to ta 103kw tak mi to uvěřis co?:)
Avatar - Ronault.
10. 12. 2014 23:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jak to, že máš palec dolů a já nahoru? >:D

Tak jako uvěřil... no zase je pravda, že jsme domu moc nedávali, taky kde jsme jeli...

O těch otáčkách a v nich to bude právě uškrcené, vlastně má použitelné spektrum jen tak 2000-2750 ot., pak to docela klesá, v té době tam je těch oněch 300 Nm. Podle mě ty silnější verze se budou lišit v tom spektru, nic více.

Jo, ta 1,6 dCi se vytáčí až neuvěřitelně ochotně a to srovnání s BMW je skoro na místě ;-) V podstě až do těch 4500 ot. ten motor točí krásně a do těch 4000 to má i pádný smysl vytáčet.
Já jsem hned odbočil do levého pruhu, tys možná stál hned za tou benzínkou, ale nebyl jsem si jistý. Divil jsem se ti, že jsi tak zbytečně prudce vyrazil, chtěl jsem tu hordu nechat projet a pak vyrazit race >:-[]
Avatar - Ozzman
11. 12. 2014 07:59
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jenže ta horda by právě projela až tak někdy kolem 22 hodiny, víš? >:D Pak by možná bylo volno >:D Tak příště >:D Jo, já někdy musim vyzkoušet kamarádovu 120kw 2.0Tdci (mam ji i v galerii).

BMW mi přišlo trochu jiné v tom, že mělo větší turboefekt a pak ještě táhlo a táhlo a táhlo.... >:D 2.0 110kw ( Active tourer :/)

p.s. já ti řikal ať jedeš na dálnici >:D Jinak, tady někdo propalcoval diskuzi od odpoledne jak koukám >:D A ne jen nás >:D
Avatar - fOE
10. 12. 2014 11:13
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Ale panove, netahejme do toho auta pro bezne smrtelniky kdyz se bavime o premii.
Ale ano, na to CLA jsem zapomel, ale to se jen muj mozek podvedome snazi vytesnit vsechny znalosti toho auta se tykajici >:-[]
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:31
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Prémie v nižší střední klidně snese srovnání s mainstreamem, viz třeba Golf/A3.
Avatar - fOE
11. 12. 2014 08:26
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No, krom toho golfu me nenapada nic dalsi, co by splnovalo podminku byt sedanem nizsi stredni, sneslo srovnani jak interierem (materialy i spracovani) tak nabidkou motoru, prevodovek a pohonu.
Avatar - The Spešl Uan
18. 12. 2014 16:44
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Fluence je střední, nižší střední je Mégáne. ;-)
Avatar - white label
18. 12. 2014 18:45
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jak už psal Ron, Fluence to je opravdová limuzína...
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:48
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A3 je zajimavé, ale na živo mne trochu zklamalo, určitě však patří k tomu lepšímu.

Já bych za nejhezčí malý sedan zvolil Jettu... I když není prémiová, líbí se mi, že nevznikala přímo z hatchbacku, jako ostatní.
10. 12. 2014 15:07
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Ten předek je takový fádní. Pokud tam nejsou LED světla nebo dokonce pokud tam nejsou ani xenony, pak je to dost nezajímavé auto. Daleko, ale daleko lepší je to zboku a velmi povedená je zadní část, zvláště u sedanu.
Jetta je pěkné auto, designově vyvážené.
10. 12. 2014 15:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Dva modely? A7/S7 nebo R8 nic? ;-) Mně se nelíbí z palety audi Q3/Q5/Q7 a ani příliš A8. Pak se mi nelíbí A1, zatímco S1 je hlavně ve žluté docela milý draveček. TT se mi v poslední generaci celkem zamlouvá, ale neoslovilo by mě.
Pokud bych měl lovit ve vodách Tvého oblíbence, pak se mi extrémně líbí 6GC, 5er sedan i kombi a krásná je i Z4.
Avatar - fOE
11. 12. 2014 08:49
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A7/S7 je subjektivne designove to nejhorsi co Audi posledni leta vypustilo, spolu s Q7. A1 postupne prichazim na chut musim rict, neni to zadnej extra libivej kabatek, ale proc ne. R8 uz je stara, da li se to tak rict a problem R8 nesl a vzdy ponese oznaceni 911 ;-)
Takze zustavam jen u A3 sedan a A6 allroad.
10. 12. 2014 21:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Mám tři malé caparty a ty do A6 v sedačkách (2 plnohodnotné sedačky, 1 vajíčko) nedostanu. Takže všem jistě vyhovovat nebude. Kdyby ano, bral bych ji hned.
10. 12. 2014 10:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
no tak to kolotočářské oplastování bych oželel, spíš bych něco přihodil a volil bych S6 avant, když už tak už, bychu zdar :-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:39
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A co rovnou RS6? >:D Přiznám se, že při výběru posledního vozu jsem na C5 RS6 koukal, ale naštěstí sem odolal >:D >:-[]
10. 12. 2014 10:46
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
rs6 je už zbytečně moc >:D s6 mi přijde jako zajímavý kompromis, jelikož nefandím naftě ale chci něco víc než jen obyč. v6 :-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:51
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
No ja vim, ale ta RS6 je brutální stroj... navíc z C5tky nevypadá tak odlišně, jako nová RS6 vs A6. Takže to od toho tolik nečekáš... :-)

Neumím si ale představit ty následky, když se něco vysype a že s takovym autem asi nejezdil děda, nebo německá paní lékařka po šedesátce, po kterých rád nakupuje vozy Barik >:D
10. 12. 2014 12:06
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
tak jak píše rs6, ta předodovka je vždycky darda, vzduchovej podvozek taky asi, zase nemusíš s tím hned do audi...
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 12:11
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
vtedy mali vzduch ale len prve Allroady - a to teda bole tiez ich velka slabina ;-\
V tomto sa stal Allroad taky pokusny kralik - ale uz v hocicom dalsiom to fungovalo gut a funguje doteraz ;-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 12:14
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Měl ho už i první allroad, ale sériově až jeho další generace.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 12:19
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
joooo, ved tak pisem. ;-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 12:22
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jj, jen jsem to potvrdil a doplnil.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 10:51
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Preco ? Nemusel si ;-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 10:53
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
V mém rozpočtu to byl nejlevnější kus nabídky a kdybych měl přijem na to, abych si RS6 mohl dovolit živit, nekoukal bych po ojetém >:D
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 11:01
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Teraz ale s odstupom casu ti mozem povedat, ze asi si aj urobil dobre. Totiz:
V A6, S6, RS6 mali motory V8 4,2 -vsetky- problemy zit s automatickou prevodovkou ZF 5 HP 24. Aj ja som menil, kamarat na S6 tiez a dalsi kamarat na RS6 dokonca 2x !!!
S6 sa ale chvalabohu dala kupit aj s manualom - a ten bol proste fajnovy :yes:
Takze nakoniec bud rad... ;-)
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:04
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
A kolik taková sranda na výměnu stojí? Já jsem rád... navíc za cenu té RS6 sem měl o 5 let novější auto mainstreamové střední třídy. Holt jak píšu v prvním příspěvku.. já na to nemám >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 11:12
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Do vtedy uz 7 rocneho auta som ani ja nekupoval novu - to by bola fin, sebevrazda.
U vas v Prahe som od 1 maniaka zobral repasovanu s certifikatom a "zarukou" vtedy za asi 45 000 KC ( rok 2007...? - niesom si isty...) plus u nas ma stala vymena asi 25 000 Sk. Toto je ale asi fakt najhorsie co ta moze postihnut. Motory boly dobre, tam problemy boli zriedkavostou - pokial si sa o ne staral. Ostatne - napravy - klasika: na nasich cestach 80 000 km a vymena komplet predku - ale to nieje katastrofa - u Vas sa tie sady ponukaju podla mna aj dobre za 12 a menej tisic KC.
A spotreba...to by si jej vedel odpustit - za ten usmev na tvari >:D
Avatar - CommonUser
11. 12. 2014 09:47
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Premium cars, premium faux pas ... but premium blow job ?
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:26
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Opticky se toho kontrastního oplastování (taky se mi u tmavých laků nelíbí) snadno zbavíš, stačí zaškrtnou plné lakování a máš to vše ve stejném odstínu s matným finišem a pak to vypadá dobře.
[odkaz]
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:31
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Ale to přijdeš o to zajímave, co Te od ostatních a6 odliší:)
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:37
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Kdo chce, ten to v pohodě pozná i tak (jiná maska, nárazníky, rozšíření blatníků, zvýšené hagusy...) a kdo nechce, tomu je to stejně putna. Každopádně ty šedé! plasty tmavým lakům vyloženě nesluší, zvlášť naživo to celek opticky zlevňuje.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 11:55
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Spíše se mi líbí kombinace světlejšího laku a tmavých plastů, odstíny stříbrné třeba :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 11:57
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Jo, ke světlým lakům se ty plasty dají strávit podstatně lépe, tam mi to taky tak nevadí.
Avatar - Ozzman
10. 12. 2014 12:14
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Nejlepším příkladem toho byla první (respektive II.) Octavia Scout v stříbrné metalíze :-) Té to seklo.
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 10:44
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Tu niet co dodat. Proste absolutorium :yes:
Avatar - Emel
10. 12. 2014 10:51
Re: Bi-TURBO aby to vůbec jelo !!
Souhlasím, vidím to přesně stejně.
10. 12. 2014 10:25
Kharle čekáme
Karl, čekáme na komentář k tomu dieselu :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 15:15
Re: Kharle čekáme
nejlepší diesel má John Deere, jelikož diesel patří pouze do traktoru, kombajnu a kamionů. >:D >:D >:D
10. 12. 2014 11:29
Takže tak
jazdím na A Allroad pred faceliftoms prostrednám dieslom s výkonom 180kW...
Každé ráno, ked si do neho sadnem, tak mám hubu od ucha k uchu a vytešujem sa... fantastické auto, naozaj fantastické...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mireon
11. 12. 2014 13:27
Re: Takže tak
A ten BiTDI je ještě úplně jinde. Hlavně ten zvuk. Ale auto je to nádherný. Mít na něj tak už ho taky mám :-( . Ale začnu garáží :-)
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 12:39
auto na vsetko
ci uz do divadla ... na vylet v prirode... alebo na tahanie jachty .. kludne aj na cestu okolo sveta .... aj na stahovanie nabytku alebo ako manazerske auto ..... skutocne to auto bude mat slusne pole posobnosti.... jednak kvoli 4x4 a aj ako kombik je to velmi prakticke.... rozmerovo je to tiez rodinna vila..... a kvalita bude bez pochyb spickova.... ved kto ma dnes kvalitnejsie interiery ako audi.. popravde asi malokto ...

ako cestovatelska jachta to bude brutalny narez..... neskutocna lod ..... klobuk dole... reprezentativna masinka :yes: audi na tom nikdy nebolo tak dobre ako dnes... MB a BMW zda sa o svoj "imidzovy" naskok z minulosti uz prisli ... naopak... na koni je dnes uz audi a uplne zasluzene :yes: .... auta z ingolstadtu su coraz krajsie.... kdez to ich nemecka konkurencia coraz skaredsia

nikdy som neveril ze to poviem.... ale dnes ma uz viac zaujme audi ako medour..... audi :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 13:05
Re: auto na vsetko
az na to stahovanie nabytku... 8-s
tento moment si zapis do dennicka ! Davam ti :yes:
PS: len trosku menej tych bodiek... ;-)
Avatar - Kolouš
10. 12. 2014 14:00
Re: auto na vsetko
toppere, auto je to hezký, o tom žádná.
koukám že linie tvého obdivu nabírá směr Wolfsburg-Ingolstadt.
1/2013 MB - jeho náskok nedožene Audi ani za 10 let

12/2013 JAG/LR - kam se na ne hrabe MB, smerovani a zaprodanost asijskemu trhu nemuze konkurovat skutecnemu a jedinemu skvostu automobilismu: JAG/LR...

12/2014 VW - AUD - audi na tom nikdy nebylo tak dobře jako dnes. MB a BMW o svuj imidžový náskok už přisli

Nemyslim to zle, ale která značka to bude za rok?

>:D

edit:
jinak tohle auto jezdí vrámci širší rodiny. Ač mne Audi nechává klidným, tak tady opravdu musím smeknout a napsat, že vždy mne potěší, když si ho můžu projet. To auto je celkově... příjemný. Nevim jak jinak to napsat
10. 12. 2014 14:05
asi naj kombík..
aký sa dá kúpiť..aspoň pre mňa..len ťažko by som našiel nejaký kombík ktorý by sa Allroadu vyrovnal..tento model A6(ale aj ten predošlý) sa mi neskutočne páči..nie je taký hranatý a fádny ako Mercedes, BMW a Jag Sportbrake sú pre mňa velmi pekné vozy ale Audi sa mi pozdáva najviac..navyše nikto z konkurencie nerobí takúto oplastovanú verziu..ako plus dávam ale to, že to oplastovanie spravilo Audi naozaj perfektne..decentné ale zároveň to ukazuje, že to je Allroad..proste toto je pre mňa ideálne kombi..

3.0 bitdi som jazdil len v limo a po dlhom čase som konečne našiel trojliter ktorý sa dokáže vyrovnať ako v sile, tak aj v prejave 535d od BMW..Allroad som nešoféroval len som sedel vedla ale vnútri je to Audi tak ako ho poznáme..jednoduchý dizajn spojený s dokonalým spracovaním a kvalitou..podvozok je ok a aj s 19-kami dokáže celkom dobre vyžehliť nerovnosti na ceste...

jednoducho pokial by sa ma teraz niekto opýtal, aké je pre mňa ideál kombi, jasne hovorím A6..je jedno či klasická alebo Allroad..obidva tieto kombíky sú proste velmi kvalitne postavené, kultivované a univerzálne pre hociakú situáciu..z celej trojice Audi BMW a Merc je práve Audi tým vozom, ktoré podla mňa našlo ideálny kompromis v kategórii kombi...čo sa týka motora, jazdných vlastností aj využitia..za mňa pre Audi.. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
10. 12. 2014 15:17
Re: asi naj kombík..
Tak já jsem v něm jezdil a dojmy jsem zanechal v blogu a zde:

www.youtube.com/watch?…

Neskutečně nádherný zvuk. Líbí se mi, že na to jde poněkud mechaničtější cestou, než zvukový soubor, který se pouští do uší přes repro.

Spotřeba po dvou dnech (myslím po dvou velmi dynamických dnech) 9.7 l/100km
10. 12. 2014 16:27
Re: asi naj kombík..
no s 3.0 Bi TDi som jazdil v klasickej A6...ten zvuk je na diesel vážne pekný..v triede asi krajšieho nebude..čo sa týka dieslov myslím..no ten cez repro som si zažil v M550d a musím konštatovať že Audi znie lepšie..konkrétne čo sa týka prejavu zvonku...

spotreba je tam taktiež ok si myslim..pri normálnej jazde sa s tým biturbom dá jazdiť aj 8-8,5l..v 535d som jazdil tiež podobne ale v 550d som nešiel pod 9 litrov ked som jazdil trochu svižnejšie..
10. 12. 2014 21:23
Re: asi naj kombík..
to je jasný, reproduktorový 50d je zvenku 3.0d ;-)
Avatar - Mireon
11. 12. 2014 13:36
Re: asi naj kombík..
Jezdí se s allroadem BiTDi kolem 7 litrů. Kamarád ho má přes půl roku. Najeto cca 30000Km a spotřeba od 6,8 do 7,2. Jezdí hlavně dálnici a město.
11. 12. 2014 20:37
Re: asi naj kombík..
Já jsem zkoušel minimální spotřebu tak, že jsem na dálnici nastavil 115 km/h a jel jsem takhle asi dvě stě kilometrů. Výsledek byl 6.4 litru / 100 km.
Sedmilitrová spotřeba je v tomto případě až zázračná, spíše jsem srozuměn s tím, že s novým Allroadem budu jezdit za 8-9 litrů.
10. 12. 2014 17:05
Když na to máš, není co řešit....
A tady nemyslím jen finančně...

Přece jen: když z tohoto vyleze holohlavý chlapík s prasečím krkem, koženou bundou a velkým zlatým řetězem, působí to nepatřičně.

Za mě jen trochu malé mínus za středovou konzolu, která postrádá lehkosti zakrytí masy ve stylu RR.

Jinak není co řešit: :yes:
Rozbalit vlákno
7
10. 12. 2014 17:08
Re: Když na to máš, není co řešit....
Nemám pocit, že by si to auto takoví kupovali...
10. 12. 2014 22:16
Re: Když na to máš, není co řešit....
já jich už pár viděl :-)
Avatar - white label
10. 12. 2014 21:19
Re: Když na to máš, není co řešit....
A když takto vypadající člověk vyleze třeba z toho RR, nebo z čehokoli jiného, tak v čem je v principu rozdíl?
Nehledě na to, že zrovna allroad není symbolem "motoristické" okázalosti, od toho jsou daleko příznačnější značky/typy aut.
10. 12. 2014 22:18
Re: Když na to máš, není co řešit....
V principu samozřejmě ničím.
Ale toto je diskuze k A6 Allroad.

Já osobně beru A6 Allroad jako symbol motoristické okázalosti aktivně/sportovně založenýho člověka, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo).
Avatar - white label
10. 12. 2014 22:22
Re: Když na to máš, není co řešit....
Hmm, takže podle tebe aktivně/sportovně založený člověk, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo), vypadá typicky jako holohlavý chlapík s prasečím krkem, koženou bundou a velkým zlatým řetězem?
Pokud ano, tak to máš poměrně vzácně kontraverzní osobní zkušenosti. :-O ;-)
11. 12. 2014 09:43
Re: Když na to máš, není co řešit....
Máš problém s pochopením toho, co jsem napsal, nebo máš potřebu mě tahat za slovíčka?

Veksláka si s aktivně/sportovně založeným člověkem, který často vyráží do přírody (např. se psem, na kolo) spojil ty.
Já napsal, že z mého pohledu je A6 allroad nepatřičný pro první skupinu a naopak ideální pro druhou.
Avatar - white label
11. 12. 2014 12:34